מתכוננים לפעם הרביעית, ככל הנראה 8.9.20, תחילת אלול

מתכוננים לפעם הרביעית, ככל הנראה 8.9.20, תחילת אלול

מזמור לאל ידי

)אני חושב שיש כמה רבדים בעולם הזה. גם מצד אחד כיבוד הורים, ומצד שני כשהצדיקות של ההורים באה על חשבון מישהו אחר.
מה שאת מתארת זה בדיוק הסיטואציה שבה עובר הקו בין עזרה לניצול. ראיתי את זה בעוד משפחות. לפעמים ההורים עושים את זה (מנקודת מבטם) בחוסר ברירה אבל זה לא מפחית מהאסוניות של זה.
שכנה של הוריי למשל במשך שנים נאלצה לעזור בבית מאוד צפוף עם 10 ילדים בסיטואציה לא פשוטה (בין השאר, אמא שעובדת בערבים כדי לשלם משכנתא).
בסופו של דבר היום היא שוכרת דירה לבד בדרום תל אביב ומשתדלת להגיע להורים במינימום הנדרש.
לגופו של עניין -
לבוא לגור ליד סבא וסבתא זה דבר שיכול לשפר את החיים של כל הנוגעים בדבר. אם סבא/סבתא רק גרים לבד הם יכולים להיות גם קצת עול אבל גם לעזר (למשל כבייביסיטר...).
זה לא קשור לסיטואציה שבה מנצלים את הילדים הגדולים בבית, או מונעים מהם דברים שהם זקוקים להם כדי לחיות.
כל מי שהצביע מוזמן לקלפי המדגם!
והלנ"ת
גלים.
פורים תש"פ
*אור קטן*





*אור קטן*ב"ה אף אחד לא מת
אבל לסיים תיכון,
ולעבור דירה לעיר אחרת
זה קשה
אמרתי את זה
אנחנו עוברים דירה
צריך להגיד לבנות בכיתה
אין לי כוח לזהה
בקיץ כנראה
סבא שלי נפטר שנה שעברה
אנחנו עוברים לבית של סבתא שלי, כדי שהיא לא תהיה לבד
היא תגור בדירה קטנה שהיא תבנה בגג (קומה אחת מעל הבית שלהם)
הבית שלהם הוא בקומה אחרונה בבניין, וגם הגג שלהם
כןכן, הזוי
מי חלם שמתישהו זה יקרה
לגור ליד הורה מבוגר - בודד זה לא קל בכלל.
כן, לא קל
יהיה טוב, מקווה, בעז"ה
קפיץוסליחה...
מרשה 🙈
תודה
נקווה שיהיה בסדר
*אור קטן*


אבל אצלי זה מפוזר בין החדר למשרד, מה שגורם לערימה להיראות קטנה יותר.
אני השתכללתי: יש לי ערכות של בגדים מוכנים. למשל שילוב של חולצה עם סוודר - לובשים בפעם אחת גם וגם.
לפעמים כשאין לי כח יש לי 2 ערכות בגדים ואני מחליף בניהן לפי הצורך - כדי לא ללבוש את אותו בגד יום אחרי יום.

תוצאות ספירת הקולות מקלפי המדגם
והלנ"ת


פורים תש"פ

פטל.
|תופים| |זיקוקים||מחולות| |קונפטי מלאא|
)
)
גלים.
)

*אור קטן*
ענבל
פעם הייתי ניקית