אשמח לקבל רעיונות!!!
כמה רעיונות:אוהבת את אבאאחרונה
יום הולדת-
זה לעצור לרגע,
לבדוק מה עשיתי ומה עלי לעשות!
לזכור שרק אם ארצה באמת אוכל תמיד לעלות
להאמין מכל הלב שיש משהו שם למעלה
המעניק לי עכשיו עוד שנה
המעניק לי את הכח לשלוט בחיי'
לעשותם מאושרים ולהפוך שנה זו לשלי.
---- ----- -----
האדם בא לעולם
פעם אחת ויחידה
אך מאז אינו מפסיק להולד
כל שנה.
כל יום מהתחלה.
לאדם יש יום הולדת
לא לזכר אותו יום ממש
אלא לזכר כל יום מחדש
לכן יש לנו בכל דקה הזדמנות לפתוח ולשנות
ולפעול בהתמדה
והכל כאילו מהתחלה
ועלינו לדעת את זה לנצל
כדי שיום ההולדת לא יהפוך סתם -
יום של הרגל...
---- ----- -----
יום הולדת
זה לפקוח את העינייים בבוקר עם שיר בלב.
לראות שהיום מאירה לי השמש באור אחר,
להביט בפרחים הנוצצים בטל,
לחייך ולנשום עמוק,
להקשיב להתחדשות שבתוכי
ולאהוב..
יום הולדת
זה לעצור לרגע ולבדוק-
מה עשיתי ומה עלי לעשות.
לזכור שאם רק ארצה אוכל תמיד לעלות,
להאמין בכל הלב-
שיש מישהו שם למעלה
המעניק לי עכשיו עוד שנה,
והמעניק לי את הכח לעשותה
מאושרת!!
מה בא לי עכשיו?!..מתוק מדבש
בסיעתא דשמייא!
[זוכרים שפעם היתה פרסומת כזו -
שראו ילדה קטנה שואלת - 'מה בא לי עכשיו?!
_______ זה מה שבא לי עכשיו!'
]
'לא אכפת לי.
בא לי לאכול עכשיו חלב, למרות שלפני איזה שעתיים אכלתי בשר -
ושיתפוצץ העולם!'
'מה אני צריך עכשיו ללמוד תורה כל היום?!
וואלה מתאים לי דווקא ללכת לים קצת, להסתטלן..'
לכולנו יש את הרגעים האלה שבהם אנחנו מרגישים שלא אכפת לנו מכלום, ופשוט בא לנו לחטוא.
מה עושים עם זה?!
---
בפרשת השבוע שלנו [שופטים] כתוב:
"ולא תקים לך מצבה אשר שנא ה' אלוקיך" (ט"ז, כ"ב)
למה כתוב תקים 'לך' מצבה?
כאילו מה?!
מותר לי להקים מצבה בשביל חברה שלי??
רק בשביל עצמי אסור לי להקים מצבה?..
הופה, תשמעו איזה תירוץ פשוט.. מתוק יש לשאלה הזאת.
אני אהבתי. מקווה שגם אתם.
אתם איתי?! אז ממשיכים 
כשאנחנו חוטאים - אנחנו בעצם מתרכזים בעצמנו.
אנחנו שוכחים את ה' בכל הסיפור, שוכחים שאנחנו כאן בשביל לקדש את שם ה' -
ופשוט עושים מה שבא לנו. נכון?
כשאנחנו חוטאים אנחנו שוכחים שהעולם הזה הוא בעצם רק זמני, שהעולם הבא הוא זה שחשוב.
כי העולם הזה הוא מקסימום 120 שנה, נכון?
והעולם הבא הוא נצח.
כל אדם נורמלי יגיד שצריך לעשות מצוות, כי זה מה שנותן לנו את העולם הבא, נכון?
אז איך זה הגיוני שכ"כ הרבה אנשים חוטאים?!
זה פוגע בעולם הבא שלהם.
הופה -
הם עושים את זה בשביל ההנאה הרגעית שלהם.
הם חושבים שהם עושים מה שהם רוצים, אבל -
הם עושים מה שהיצר רוצה.
רגע, אבל איך זה קשור לשאלה ששאלנו בהתחלה?!
בעצם להנאות של העולם הזה קוראים 'לך' -
כי אנחנו לא עושים אותן בשביל ה' או בשביל העולם הבא,
אלא בשביל האינטרסים שלנו, התאוות שלנו.
ככה גם המצבה של הע"ז - אנחנו לא עושים אותה בשביל איזו מטרה עליונה,
אלא אנחנו פשוט משחקים לידיים של היצר הרע, וממלאים את התאוות שלו.
ז'תומרת שה' בא ואומר לנו פה -
חבר'ה, שימו לב שהמצוות שאני נותן לכם שומרות עליכם, ועוזרות לכם לא להיכנע לתאוות -
אלא הן נותנות לכם הזדמנות להתמודד בגבורה עם כל הנסיונות, ופשוט - לעשות את השליחות שלכם בעולם.
ב"ה התחלנו עכשיו את חודש אלול,
וזה אומר שעוד חודש יהיה לנו משפט שם למעלה, ובו יפסקו -
'מי יחיה ומי ימות, מי בקיצו ומי לא בקיצו..'
אז בואו ננסה דווקא עכשיו להתחזק כמה שיותר, ולא לשכוח שכל העבירות שבא לנו לעשות -
זה רק בגלל התאוות שלנו, ובתכל'ס? זה הורס לנו ת'חיים. גםב עולם הזה, ובמיוחד בעולם הבא.
ואם נשמור על עצמנו ונשתדל כמה שיותר לעשות את רצון ה'? נרוויח מכל הכיוונים 
שבעז"ה תהיה שבת שלום ומבורכת לכל עמ"י!
וואי לנו עשו משוו יפה (אורות בנות) לפני הלימודים..~סעבשבש"ית~אחרונה
אם את מעוניינת תודיעי לי פשוט זה ממש ארוך ואני עצלנית.. (:
שרשור קטעי קישור!!!!!!~סעבשבש"ית~
אז נכון שיש עוד חודשים עד לשבת ארגון..
אבל סתם כי לא כותבים פה כלום שאפשר להגיב---
אז יאללה 'שפכו'..
אבל טובים לא מעפנים!!!!
(טוב נו אולי גם בתור ניצלוש.. מחילה!)
נשמה!!!פששש מה הקטע שכולם ידעו מה אנחנו רוצות לעשוה' איתנו!!
ת??? סתאאם צוחקת..ו.. פששש איזה חתימה..
אבל באמת אל תכתבי מה שכבר יש לנו!!!
טוב אבל בינתיים גם ככה אף אחד>>>~סעבשבש"ית~אחרונה
לא כותב כלום.. ![]()
וואלה באמת כולם כאן סעבשבשים?סעבשבשי
כן...<הילוש>
לאאא נכון לא כולם>>>~סעבשבש"ית~אחרונה
אבל רק אנחנו השפיצים שכותבים בפורומים ומחרפנים לכולם ת'שכל..
כי סעבשב"ש המלך!!
לב או שכל?!..מתוק מדבש
בסיעתא דשמייא!!
קרה לכם פעם שפשוט לא הבנתם למה צריך לעשות מצווה מסוימת?
ואפילו מבחינת ההגיון זה נראה כאילו המצווה הזאת לא רלוונטית עכשיו..
נגיד אתה נמצא בטיול עם המשפחה בחו"ל, ואתה רואה איזה סטייק שנראה שיא הטוב באיזשהי מסעדה,
אבל הבעיה היחידה היא שזה לא כשר.
ואז אתה מתחיל לחשוב לעצמך שתכל'ס, זה לא הגיוני בכלל כל הקטע הזה של הכשרות.
מה זה משנה אם שחטו את הפרה או איך בישלו אותה וכו'..?
או שנגיד את נמצאת בחוץ בשיא החום, ותכל'ס את חושבת לעצמך ש..
"יאללה, מה זה משנה אם אני קצת אקצר ת'שרוול של החולצה?!
מן הסתם ה' לא היה רוצה שאני אמות מחום.
ואני גם ככה בכלל לא מבינה מה הקטע של הצניעות הזאתי!!"

--
בפרשת השבוע שלנו [ראה] מסופר על אדם שמציג ת'עצמו כנביא,
והוא בא ועושה אות ומופת, שאמורים להיות סוג-של הוכחה לכך שהוא דובר אמת.
אבל הבעיה היחידה היא.. שהאדם הזה מנבא לעבוד עבודה זרה.
לכאורה, לפי השכל - אם בא אדם ומראה שהוא יכול לעשות אותות ומופתים [= שינוי בטבע, סוג של 'קסם' כזה] - אז מן הסתם נאמין לו. הרי זה מוכיח שהוא דובר אמת.
אבל ה' אומר לנו:
"לא תשמע אל דברי הנביא ההוא... כי מנסה ה' אלוקיכם אתכם לדעת הישכם אוהבים את ה' אלוקיכם בכל לבבכם ובכל נפשכם"
ז'תומרת שאם אנחנו הולכים במקרה הזה לפי השכל שלנו - אנחנו לא אוהבים את ה',
ואם לא נאמין לאותו נביא - סימן שאנחנו כן אוהבים את ה'.
אבל מה הקשר בן זה לבין אהבת ה'?!
תראו איזה יסוד אדיר הרב דסלר מלמד אותנו על העניין הזה >>
לפעמים יש מקרים שבהם השכל שלנו אומר לנו משהו, ואנחנו בטוחים ב-100% שמבחינה הגיונית הוא נכון.
אבל כוח מסוים שנמצא ממש בתוך תוכנו אומר לנו שלא. זה לא נכון כל העסק הזה.
לכוח הזה קוראים אהבה, והאהבה הזו יכולה לגרום לנו לשים לב לדברים שהשכל לא יכול להגיע אליהם.
ז'תומרת ש.. האהבה יכולה לראות דברים שהשכל שלנו לא יכול להכיל.
ולכן, אם לפעמים השכל שלנו לא מבין טעם למצווה מסוימת -
כוח האהבה שלנו לה' צריך לגרום לנו לשמוע בקול ה' בכל זאת ולא להקשיב לשכל.
ואם אנחנו לא מוצאים את הקול הפנימי הזה, שאומר לנו לשמוע בקול ה' ולזרוק ת'שכל [כמובן שלזרוק ת'שכל רק כאשר הוא אומר לנו לא לעשות מצוות\לעשות עבירות.. אל תחשבו שלא צריך לחשוב בכלל
] -
כנראה שאנחנו לא מספיק אוהבים את ה'.
כי אם באמת היינו אוהבים את ה', לא היינו יכולים ככה בקלות כ"כ לחטוא.
אז בפעם הבאה שבה נראה איזו מצווה ש'לא נראית לנו',
והשכל ימצא לו מיליון ואחת תירוצים לא לעשות איזו מצווה מסוימת [ותאימנו לי, הוא אלוף בזה
] -
נזכר שאם אנחנו באמת אוהבים את ה' - אנחנו צריכים ללכת אחריו ולשמוע בקולו תמיד.
ולכן, כוח האהבה שלנו לה' לא ייתן לנו לעבור ת'עבירה.
שבעז"ה תהיה שבת שלום ומבורכת לכל עמ"י!! 
איזה מחנה מטורףףףף היה(הבנים..)nbsa155
היה חבל"ז אחד הדברים!!!!סעבשב"ש שפיצים!! ואליסף (אלמקייס....)שפיץ על!גבר!!!
אתם לא מבינים מה היה!~~היה לנו משו כזה-מין סדנה כזו-"לגעת באדמה" והכנו דברים מבוץ...ותנחשו מה?סעבשבש זכו מקום ראשון!!הכנו אשקרה תנור מבוץ!!!וגם הספקנו לבשל עליו-פסטה עם רוטב...(היה טעים חבל"ז!!!)
גם כתבנו עליו-למטייל באהבה-מסעבשבש...כדיי שאנשים ישתמשו בזה ויבשלו על זה...
עכשיו מה הקטע?הבחור של החוג הזה אמר שזה מחזיק מעמד פוול זמן וזה....ויום למחרת אחרי שהכנו בזה ועל זה אנשים מהמחנה באו להכין על זה,הכינו אכלו...אחר כך בסוף כשחיכינו לאוטובוסים-ירדנו לראות מה קורה עם התנור המטורף שלנו....ואנחנו מגלים שמישו אשקרה הרס לנו אותו...למרות שגם הוא ממש התחיל להתחבר...אבל לונורא...העיקר שיצאנו שפיצים!!!
אה,וגם כתבנו סעבשבש מבוץ בענק!!!!!!!
בית שמש לקחו כללי ותאכלו ת'לבאהה
בית שמש hir,ויאללה בואו נשיר..nbsa155אחרונה
וואלה אבל אנחנו שיגענו לאליסף ת'מוח...
ערב הגשמת חלומות=]קושקושני=]
איך אפשר לפתח את זה?דיון משהו?שהפעולה תיהיה יותר עניינית וקצת רצינית..? טנקס..
תמיד רציתי לדעת:אדוני המשורר
מה הקטע של עזרא?? אם מעורב אז בנע אם נפרד אז אריאל או מקסימום בנע נפרד ומעורב ביחד כזה אבל למה צריך גם את עזרא?????
כי.....nbsa155
זה יותר נפרד מבני עקיבא,(בערים בעיקר)והרבה יותר.(זה הרבה יותר נורמלי...)אבל מצד שני זה פחות נפרד מאריאל...
?וחוצמזה-עזרא הוקמה ראשונה!!!אזה אין לך מה לדבר עליהם!!
וגם...<הילוש>אחרונה
מה שהיה זה בני עקיבא מעורב ועזרא ניפרד ואז אריאל בא ונדחף אז מי צריך את אריאל אם יש את עזרא??
יואו, מה אכפת לה' איך אני קושרת ת'שרוכים בנעליים?!מתוק מדבש
בסיעתא דשמייא!!
אחים שלי, עשו טובה ותקדישו 3 דקות בשביל לקרוא ד"ת להצלחת עמ"י, לרפואת הפצועים בתקריות היום ולעילוי נשמת ההרוגים.
יאללה, בואו נעשה משהו מועיל בשביל העם שלנו!
סומכת עליכם שהד"ת יישאר למעלה 
[גרסת הביינישי"ם -פה]
--
יואו, מה אכפת לה' אם אני נועלת קודם את נעל ימין או את נעל שמאל?!
ומה אכפת לו בכלל אם אני הקטנה מדליקה אור בשבת?!
כאילו, בואנ'ה, לא קצת הגזמנו עם כל הקטע הזה של המצוות?!
למה זה נכנס לי לכל דבר בחיים?!..

בפרשת השבוע שלנו [עקב] כתוב:
"והיה עקב תשמעון את המשפטים האלה, ושמרתם ועשיתם אותם -
ושמר ה' אלוקיך לך את הברית ואת החסד אשר נשבע לאבותיך"
שואלים על הפסוק הזה - למה כתוב דווקא 'עקב תשמעון'?
למה לא כתוב נגיד 'והיה אם תשמעון'?!
אלא שחז"ל עונים על השאלה הזאת שכתוב דווקא עקב, כי מדובר כאן על המצוות שהאדם 'דש בעקביו'.
ז'תומרת מצוות שבד"כ אנחנו מחפפים בהן, לא ממש מתייחסים אליהן.
אבל דווקא אם נשמור את המצוות האלה - ה' ייתן לנו את כל הברכות שמתוארות בפסוקים.
אבל כאן אנחנו חוזרים שוב לשאלה שאמרנו בהתחלה -
בינינו - מה אכפת לה' מכל מה שאני עושה?!
יאללה, למה התורה נכנסת לנו לכל פרט הכי קטן בחיים?!
כאילו, זה באמת משנה לה' אם אני כרגע מדברת לשון הרע או לא?
זה באמת משנה לו אם אני קושרת קודם את נעל ימין או את נעל שמאל?!
תחשבו שנייה מה היה קורה אם בכביש לא היו חוקים. לא היו תמרורים, רמזורים, מעברי חצייה והכל -
אלא רק היו אומרים לנו 'סעו בזהירות ושימו לב למה שקורה סביבכם',
נראלכם שזה היה מחזיק מעמד?!
בטוח שהיו פי אלף יותר תאונות דרכים ממה שיש היום, ושהכביש היה מקום הרבה יותר מסוכן.
אבל רגע, למה זה ככה?!
הרי יש כלל שממש מקיף את כל מה שצריך להיות כדי שלא יהיו תאונות!
אלא שבני אדם לא יכולים להסתדר רק עם חוקים בסיסיים והנחיות כלליות.
אנחנו צריכים שממש יפרטו לנו מה צריך לעשות.
כמו שאי אפשר לנסוע בכביש בלי חוקים - ככה גם אי אפשר לחיות בלי ממש חוקים ברורים.
אחרת, אנחנו לא נוכל לחיות בצורה שהכי נכונה והכי טובה לנו.
ועכשיו, מה זה משנה לה' אם אני הקטנה מדליקה אור בשבת!?
הרי הוא כ"כ גדול וכ"כ עצום שזה לא צריך להפריע לו שאדם כ"כ קטן, מסכן וחסר חשיבות [לכאורה] יעשה איזו עבירה קטנה.
א-ב-ל >>
כמו שלהבדיל הגדולה של האדם נמדדת דווקא באיך שהוא מתייחס לאנשים שפחות 'נחשבים' ממנו -
ככה אנחנו רואים שהגדלות של ה' היא דווקא זה שאכפת לו באמת מכל אדם בעולם שלו.
הגדלות של ה' היא דווקא שהוא מתייחס לכל מעשה הכי קטן שלנו ומייחס לו חשיבות.
אז עכשיו אפשר להבין למה באמת ה' נותן שכר כ"כ גדול למי שדווקא מקיים את המצוות הקטנות האלה, שנראות כ"כ חסרות חשיבות -
כי אדם שהוא באמת גדול, יקיים גם את המצוות הקטנות האלה, שבד"כ לא מתייחסים אליהן.
ודווקא לאדם כזה מגיעות כל הברכות שמופיעות בפסוקים - כי הוא באמת שם לב גם לדברים הקטנים, ומנסה כמה שיותר להידמות לבורא עולם.
יש משפט של הרב קוק, שממש מסכם את כל הקטע הזה -
"האנשים הגדולים ביותר, באים למבוקש הקטן ביותר בדרכים של גדלות".
אז אחים שלי,
פעם הבאה שאתם באים להתחמק מאיזשהי מצווה -
תחשבו קצת על הקטע הזה, ועל זה שדווקא לפרטים הקטנים יש חשיבות כ"כ גדולה.
אחח.. שנזכה בעז"ה באמת להיות מהאנשים הגדולים האלה 
שבעז"ה תהיה שבת שלום ומבורכת לכל עמ"י!!
סעבשב"ש לא הבנתי מה קרה בסוף עם המסיבת פיז'מות...ה' איתנו!!
סעבשב"ש....ה' איתנו!!
אווופס....ה' איתנו!!
כולם באיןם יום חמישי לחפש ת'מדריך.....
זה במדרחוב לא?!ה' איתנו!!
כןןן זה במדרחוב אולי כרגיל אמור להיות..~סעבשבש"ית~
את יכולה לשאול גורמים.. אהממ...
כן זה במדרחוב...nbsa155
בתור מדריך...
אז אולי בתור מדריך--~סעבשבש"ית~
תעשה פה סקופ ותגלה לנו מה אתה הולך להיות בחפש תמדריך??
אבל תאמת זה לא כזה קשה לזהות אותכם..
נ.ב.
אם אתה מתכוון להתחפש לזקנה- מאוד מרשים, רק שים לב שהציציות בתוך החצאית..
זה קרה למישהוא שנה שעברה וככה כולם עלו עליו..
סעבשבשית את קרווועה (:עזראית בנשמה!
מושמוש למה דווקא סעבשבשית וללא ( צייננזוווור ) ?!
מה נהיה פה?פורום סעבשבש??????nbsa155
למה לא??~סעבשבש"ית~
לפחות מישהו כותב בפורום הזה..
מי יעשה את העבודה במקומנו??
האהמ האמ...
ה' איתנו!!
חחחחחח... פשוט אנחנו היחידים שנכנסים לכאן..ה' איתנו!!
אשכרה סעבשבשי"ת...
ה' איתנו!!
סעבשבשי"ת יא חתיכת קורעעעעה!!!!!!!!!!!!!!!!!!חפש תה' איתנו!!
מדריך......
באמת נהיה כאן רק סעשב"ש!!מרים=)
אני לא בסעבשב"ש!!
חח.. אני במקומך~סעבשבש"ית~
לא הייתי גאה בזה!!!!
אשכרה סעבשבשי"ת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ולא...ה' איתנו!!
כוווווווולם באים בע"ה...!!!! חפש ת'מדריך!!ה' איתנו!!
נמאס מבאר שבע!!!!!!!!!!אהה
אאוצצצצ'.....!!!~סעבשבש"ית~
כבר הפסקנו לחפור! די להתלונן! ![]()
![]()
![]()
סעבעשב"ש אמפריה!!שוליק=)אחרונה
באר שבע עולה!!
מאווררים קטנים לשעות החוםקלמנטינה
ספריי שיער, חצאיות, רובה מים, שרשרת גומים, פדלאה פדלאה אבל לפניך, חצוצרות, פנסים מגניבים, כובע לכל הקבוצה, אממ יש פה חלק חרושים, אבל בעיקרון- כל צעצוע שעולה שקל יכול להיות מגניב בטירוף במחנה
בפ"ת יש 3 חנויות של הכלללל בשקל!הודי'ה
מאיפה את בארץ?קלמנטינה
כמעט בכל חנות צעצועים יש כמה דבריםאההאחרונה
מחנה תשע"אמאן דהוהא
אני מדריך אורות ולמרבה הפאדיחה גם אני וגם מד"שי היקר מעולם לא יצאנו למחנה ולכן........
אין לי מושג מה צריך להביא למחנה
אחים יקרים עיזרו לי!!!!!!!!!!!
עג'מי אל תאכזב דיר באלאק
דדדדדחחחחחחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!מאן דהוהא
פתח את נוג"ה..nbsa155
אוכל, בגדים, צ'ופרים, בגדי החלפה, שק שינהקלמנטינה
מברשת שיניים וכאלה, בגדי שבת, מדריכים- ברמת העיקרון חולצת תנועה
) [חעחעחחעע]
סידור וכאלה דברים.. פנס.. פנסים..
זהו בעיקרון.. אממ, דאורדורנט, דברים כאלה..
'למה יש מלחמות וכאב..'מתוק מדבש
בסיעתא דשמייא!!
יש פה משהו באמת קטן, שאני מקווה שבע"ה יצליח לנגוע לנו בנשמה.
יאללה, ערב תשעה באב, בואו ננסה קצת לחוש את החורבן.
סומכת עליכם שהשרשור יישאר למעלה

אסור לשמוע מוזיקה, אסור להתגלח, אסור להסתפר, אסור ללכת לים,
אסור ואסור ואסור..!
ועוד מילא באמת היינו מתאבלים על משהו שקרוב אלינו, שאנחנו יודעים מהו -
אבל מה בית המקדש קשור אליי עכשיו?
בחייאת, תנו לכייף קצת בחופש!!'
החורבן שהיה לפני יותר מ2000 שנה, לא באמת כ"כ רחוק.
איך זה יכול להיות?!
בואו נצלול קצת לעומק של הדברים ונראה..

מי לא מכיר איזה סבא של חבר טוב שנהרג שם?
מי לא מרגיש שזה העבר של העם שלו?
מי לא מזדהה עם הכאב של עמ"י בזמן הזה?
אני חושבת שבאמת כ-ו-ל-נ-ו מרגישים שייכים לפוגרום הנורא הזה באיזשהו אופן.
מלחמת לבנון השנייה.
כולנו חווינו את המלחמה הזאת.
לכולנו, לצערנו, יש איזה קרוב משפחה\שכן\חבר של המשפחה וכו' שנהרג במלחמה הזו.
ואם לא דווקא במלחמה הזו, אז באמת ממלחמות ישראל האחרות.
אינתיפאדה.
לצערנו, כולנו שמענו בחדשות על הפיגועים.
כולנו מכירים אדם כלשהו שהיה נוכח באיזשהו פיגוע.
כולנו מכירים את חוסר האונים הזה, כששומעים שהיה פיגוע במקום שבו נמצא מישהו שאנחנו מכירים,
ואנחנו לא יודעים אם הוא בסדר או לא.
בוא נראה אותך גבר אומר ביום השואה שלא צריך לזכור את כל מה שקרה, שלא צריך לזכור את כל הנרצחים.
ברור לכולנו שמותר, צריך ואפילו חובה לבכות על האירועים האלו.
ברור לכולנו שצריך לציין את יום השואה,
שצריך להנציח את החיילים שנהרגו בשביל שנוכל לחיות במדינה הזו,
שצריך לכאוב את הכאב של המשפחות השכולות בפיגועים.
איך כל זה קשור לתשעה באב ולחורבן ביהמ"ק?
הלו, אנחנו אפילו לא קרובים עכשיו ליום הזיכרון וליום השואה!
הופה, שימו לב עכשיו טוב, ליסוד מפוצץ >>
השורש של כ---ל הצרות של עמ"י,
השורש של כל הפוגרומים, הפרעות, הפיגועים, המלחמות,
ה---כ---ל הוא בחורבן ביהמ"ק.

אנחנו צריכים להבין שחיים של חורבן, זה חיים שיש בהם ייסורים,
שיש בהם רצח,
שיש בהם מלחמות,
שיש בהם שואה.
אנחנו לא מתאבלים בתשעה באב רק על ביהמ"ק הפיזי,
אלא אנחנו מתאבלים על כל הצרות של עמ"י בכ--ל הדורות.
ביום הזה, אנחנו חייבים לבכות גם על האירועים שקרו בעבר הקרוב -
גם על הרצח של משפחת פוגל, גם על הפיגוע שהיה בירושלים השנה, גם על החיילים שנהרגו במלחמות,
על ה-כ-ל.
ביום הזה, אנחנו צריכים להתחנן לאבאל'ה שבשמים שאנחנו לא יכולים יותר עם הצרות האלה -
שאנחנו חייבים גאולה, ועכשיו.
וככה, כשבאמת נתחבר לחורבן האישי והלאומי שאנחנו חווים בדור שלנו -
נוכל בעז"ה להרגיש גם את החורבן של כל הדורות - את המקור לכל הכאב של עמ"י - את חורבן בית המקדש.
יהי רצון שבעז"ה עוד השנה נזכה שתשעה באב יהפוך לנו מיום אבל ליום טוב,
ונזכה לראות בבניין בית המקדש במהרה בימינו!
אמן כן יהי רצון!

וואו, חזק, ממש נגע....רימה ותולעהאחרונה
שאלהnermer
למה כולם כאן מסעבשב"ש (סניף עזרא באר שבע בלב שלי, למי שעדיין לא הבין/לא פגש את נעם עג'מי)?
ד"א, כדאי לפנות להנהלה ולקבל פורום משלכם באתר של עזרא. הממשק יותר מהיר ונוח (בינתיים...).
פשוט אנחנו היחידות שנכנסות לכאן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ה' איתנו!!
סליחה?! מה עם מעלה אדומים? אני גם פה...פזוש
אבל את פה לבד...והן כל היום מדברות אחת עם השניה...nbsa155אחרונה
וזה מה שקורה..
מכשולים הם הדבר המפחיד הזה שאתה רואה,מתוק מדבש
בסיעתא דשמייא!!!
ברגע שאתה מסיט את עינייך מהמטרה. [הנרי פורד]
(גרסת הביינישי"ם - פה)

קרה לך פעם שהסתכלת באמת לעומק על הלכות שבת וחשבת לעצמך: 'איך אפשר לקיים את כל ההלכות האלה?! זה פוווול!! אין מצב שאני אצליח!'
או שעכשיו בחופש - גילית שאת צריכה לקרוא 2 ספרים שלמים באנגלית (!!), והקצב קריאה שלך באנגלית זה משהו כמו 3 עמודים בשעה -
ופשוט אין לך מושג איך תצליחי לעשות את זה?!
--
בפרשת השבוע שלנו [דברים] כתוב:
"רב לכם שבת בהר הזה, פנו וסעו לכם"
ה'מאור ושמש' דורש על הפסוק הזה ש..
לפעמים יש דברים בחיים שאנחנו מרגישים שהם פשוט גדולים עלינו ואין סיכוי שאנחנו הולכים לעבור אותם,
ובגלל זה אנחנו פשוט מחליטים לוותר לעצמנו מראש.
אבל בדיוק בגלל זה אבאל'ה שבשמים אומר לנו פה >>
"רב לכם שבת בהר הזה" - תפסיקו לחשוב על מה שעומד מולכם כמו איזה הר ענקי, שאין מצב שתצליחו לטפס עליו אף פעם.
"פנו וסעו לכם" - פשוט צאו לדרך ותאמינו בה' ובעצמכם.
זה כמו שלפני ששמתחילים מסלול בטיול חושבים שוואלה, אין מצב בעולם שנצליח להגיע לראש ההר הזה!
אבל אם פשוט יוצאים לדרך - מצליחים להגיע למעלה.
ככה גם בכל תחום בחיים - גם בעבודת ה' וגם בגשמיות:
אם נפחד אפילו לנסות להתגבר על המכשולים שיש לנו בחיים, ונתייחס אליהם כמו על איזה הר מפחיד -
אין מצב שנצליח לעבור אותם.
אבל אם למרות הכל נתמקד במטרה ונאמין בה' - נצליח להתגבר על כל מכשול.
אז שנזכה בעז"ה לא לפחד מהמכשולים האלה שיש לנו בדרך,
ולהצליח להתמקד במטרות שלנו ולהגשים אותן.
[אגב, מי שרוצה להיכנס ככה לאווירה של החורבן - יש ד"ת שראיתי על ההפטרה, שקשור לחורבן.
אז אם מישהו ירצה - אעלה אותו לכאן בעז"ה בלי נדר]
בבקשה תקפיצו, כדי שגם אחים שלנו יוכלו לקרוא .
שבע"ה תהיה שבת שלום ומבורכת לכל עמ"י! 
מי כאן יוצא לסמינריון?????אהה
מוריץ... יאלללה מחאת הסעבשבשי"ם .....רוצים לעבור -ה' איתנו!!
יותר נכון לחזור לסניף הישן...!!!!!
אופפפפ כמה ערסים יש שמה!!!!!
יאלללה!!!! אני בעד!!!~סעבשבש"ית~
סניףףף עוז החוווצה!!!
יאללה! הביתה..!!
יאלללה אהמ אהמ לא כואב לך הלב....?
ה' איתנו!!
המחאה על דפי הפורום לא מועילהקלמנטינה
ופורום ריק עדיף מפורום מוצף נושאים לא קשורים ולא ענייניים.
יום טוב