שרשור חדש
הצעת עבודה בדרוםציליגילימימי

מחפשים מורה למתמטיקה בתיכון מיתרים במיתר לכיתות ט', י' חצי משרה.  לפרטים פאינה 0545830395

מחפשת מאדמישהו אלמוני

משרה בהוראה. יש לי בכיר ואני בהליך השלמה לתואר ראשון(מסיימת אי"ה בסמסטר חורף)

רוצה מאד מאד להשתלב בהוראה.

אם ידוע לכם על מקום שמחפשים מורות אשמח לעידכונים

באיזה אזור?יעל מהדרוםאחרונה
שאלת תפקיד.. לא יודעת איך להגדיר.. תודה מראש.שמיניסטית123

כל בית ספר מקבל מס' שעות לילדי חנ"מ שבשעות אלו מסייעים להם בעברית או מתמטיקה.

ומורה שלמדה חינוך מיוחד מלמדת אותם.

 

ישנן מנהלות שמשחקות עם השעות האלו כלומר מצרפות ילדים רגלים לאותה מורת חנ"מ כי אותם ילדים הם לא ילדי חנ"מ והם צריכים תיגבור..ואז הקבוצה נהית גדולה יותר וזה פחות יעיל לילדי החנ"מ שכל הענין ללמדם בקבוצות קטנות.

חוקית-זה אסור!! כי השעות האלו מיועדות אך ורק לילדי חנ"מ!!

האם נכון להתווכח עם המנהל על זה? או פשוט ללכת איתו בראש שלו??למרות שזה ממש חוצפה..

להתווכח בטח שלא!ב"ה!אם בישראל!

את יכולה להסביר לו את טובת הילדים מקבוצה קטנה

ומה הם מפסידים כשיש קבוצה גדולה

ובעדינות את יכולה לומר שאת יודעת שהשעות האלה מיועדים רישמית לילדי החנ"מ.

וזהו!

קבלי את מה שהוא יחליט.

הוא המנהל ואת המורה גם אם יש משהו שלא מוצא חן בעינייך בהתנהלות.

בהצלחה!

זה נקרא מורת שילוב.טוזיאחרונה

השאלה היא מאיזה כיוון את שואלת. המורה? התלמידה? אמא של תלמידה?

 

שעות השילוב אכן מיועדות לילדי החנ"מ אך לא אחת יש ילדים שלא מאובחנים מכל מיני סיבות ולכן מצרפים אותם לקבוצות הללו. 

 

אם את מורה, ויש לך דיבור עם המנהל (אם את בסטאז' או שאין לך קביעות את עלולה למצוא את עצמך מחוץ לביה"ס בגלל וויכוחים כאלו!) אפשר להפנות את צומת ליבו, להסביר לו מה יהיה הכי טובת ילדי החנ"מ לדעתך ואז לקבל את מה שיאמר לך.

 

כאמא, יש עניין להילחם על זכויות הילד שלך.

 

בהצלחה רבה!

סוכות - תכנים, הלכות, מנהגיםד.

https://drive.google.com/file/d/0B8rB2GYvIWtqa1Q5aDJ3UGZ4eE0/edit?usp=sharing

 

אבקש ממי שרוצה להשתמש בתכנית מעבר לצפיה (צילום, הדפסה וכד') - ליצור עימי קשר  בדוא"ל:  danba@neto.net.il

שלום לכם!בעיתה אחישנה

אני מתחילה השנה ללמד בחטיבה ספרות. 

ב"ה יש לי ניסיון בלימוד מקצועות אחרים אך התחום הזה חדש לי

אשמח לדבר עם מורים לספרות אם יש פה כאלה.. 

תודה לכם

בהצלחה!ציליגילימימיאחרונה

צריכה עזרה בתוכנית לימודי שפה לכתה דשלהבתחיה

בס"ד

 

אני מלמדת שבוע הבא שפה לכתה ד' מספר שעות.

חיפשתי את תוכנית הלימודים באינטרנט ולא מצאתי... הבנתי גם שעכשיו יש תוכנית לימודים חדשה או משהו

 

מישהו מוכן לעשות לי סדר?

 

אני לא מעוניינת לבוא לכתה לא מוכנה... אשמח לכל עזרה.

תבורכו

אף אחד???? באמת ??? שלהבתחיה
זה חד פעמי או שאת המורה הקבועה?ציליגילימימיאחרונה

יש מורות מקבילות בביה"ס?

להתייעץ עם מורים בביה"ס/רכזת מקצוע...

ברור שאת צריכה לבוא מוכנה, אבל צריך להנחות אותך מה עלייך ללמד.

 

בהצלחה

לימודי יעוץ חינוכי לתואר שניdrifa

אני מורה במקצועי כבר 3 שנים בבית ספר יסודי במרכז ולאחרונה התחלתי לחשוב לחזור ללימודים. אחת האפשרויות שנראות לי מעניינות היא תואר שני ביעוץ חינוכי במכללה שסיימתי בה את התואר הראשון. ראיתי באתר שלה כאן http://www.oranim.ac.il/sites/heb/academic-units/advanced-studies-faculty/med/educational-counselling-class/ שהיא הגישה למועצה להשכלה גבוהה בקשה לפתיחת מסלול לכתיבת תזה שזה מסלול שבאמת מעניין אותי. רציתי לשאול אם מישהו כבר בפורום למד יעוץ חינוכי ואם באמת אפשרי ללמוד את הואר הזה בשילוב עם העבודה? אני לא מתוכננת שנה הבאה להיות בשנת שבתון ולכן המטרה היא לשלב את הכל יחד. ומה לגבי עבודה בפועל? האם מישהי כאן יועצת שעובדת בתחום? אשמח לשמוע קצת על התפקיד. ברור לי שהוא שונה במהותו מתפקיד הוראה ורק אחרי שאתנסה אוכל לדעת באמת אבל מכיוון שאני עדיין לא מרגישה שלמה עם ההחלטה לגבי הצעד הזה, אני מנסה לברר כמה שניתן מידע לפני.
 


 

מקפיצהדלעת..
אני חולמת על זה, אבל בינתיים לא עושה עם זהציליגילימימיאחרונה

כלום, אז אין לי מושג...

 

בהצלחה!

מערכת הפורומים של ערוץ 7 מאחלת שנה טובה ומתוקההנהלת הפורומים

שנה בה נדע לדבר, להקשיב, להעניק ולהכיל

שנה בה נוכל לנצל את האתר לצרכים טובים

שנה בה נכיר חברים חדשים ונעמיק קשרים קיימים

שנה בה יתגשמו כל משאלותינו לטובה.

האם חייבים מייד כשמתחילים לעבוד לפתוח תיק במשה"ח?אנונימי (פותח)

בס"ד

 

או שאפשר  לשחזר רטרואקטיבית אחורה את הזמנים?

 

אני כרגע עובדת בבית ספר ממ"ד על תקן ממלאת מקום מעל 10 ש"ש.

על מנת שעבודה תוגדר כסטאז יש צורך לדווח על כך למשרד החינוך לשם פתיחת תיק סטאזר.

נכון לעכשיו, התקן שלי "תפוס" כיוון שיש מורה שהייתה צריכה לצאת לשבתון השנה ומשרד החינוך

עושה  לה קצת בעיות עם זה. ככה שמבחינת המהנהלת המורה הזו לא מלמדת השנה, מצד שני 

התקן שלה כן תפוס כמורה בביה"ס.

והתקן הזה יכול להיות שלי.

בכל מקרה, אני בעז"ה אמלא מקום במקום מחנכת שיוצאת לחופשת לידה באותו בי"ס, שאמורה לצאת 

בסביבות שבט בעז"ה.

הבעיה שלי היא שכל עוד אני לא מתחילה שנת סטאז עד חנוכה, השנה הזו לא תחשב לי כסטאז.

יש לי אפשרות לחפש מקומות נוספים אך אינני מעוניינת בכך. הבי"ס מדהים ממש והצוות מקסים

אבל בגלל השבתון הזה אני נופלת בין הכסאות.

 

מה עושים??? כל עזרה תועיל 

לא הבנתי. קודם כל תפתחי תיק במשרד החינוך+mp8אחרונה

את עובדת?? את מצפה לקבל שכר על עבודתך??

 

קודם כל גשי לאגף כח אדם ותעדכני את הפרטים האישיים שלך ואת כל אישורי הלימודים.

לא משנה באיזה בית ספר תעבדי, עם איזה תקן ואלו שעות-

קודם כל צריכים לפתוח תיק של עובד הןוראה.

 

דחוף!!!!!אנונימי (פותח)
אם יש לי תואר בחינוך לגיל הרך ותעודת וראה בתנך, אפשרי ללמד תנ"ך בתיכןן?ויעדיפו על פני מישהי שיש לה תוארבתנ"ך ומחשבת??מה עדיף??די דחוף...תודה!!!!
מקפיצה ^אנונימי (פותח)
תעודת הוראה לאיזו שכבת גיל??+mp8

בדרך כלל הוראה בתיכון זה למי שיש תעודת הוראה לחטיבה עליונה

^^^יטבתה
יתכן ותדרשי להשלים תעודת הוראה לתיכון
אבל זה גם תלוי בלחץ של בית הספר בלקבל אותך כמורה..
לפעמים אין להם ממש אופציות אחרות אז יקחו אותך
לא רוצה 'לבנות על זה'אנונימי (פותח)
באמת לא כדאי לבנות על זה. בייחוד בתנך ובתושבע+mp8אחרונה

שלא קשה להשיג מורות עם תעודה כזו,

כי כמעט כל מי שלמדה במכללה דתית יש לה גם התמחות כזו מלבד תחום ההתמחות הנוסף.

ז'- י"באנונימי (פותח)
קיבלתי הודעה שעברתי בהצלחה את העבודות של הגמוליםחיה וקיימת

מה הלאה?

למי אני אמורה להעיר את הציונים כדי שזה התבטא במשכורת?

את באופק?? להעביר לאגף כח אדם בהוראה+mp8

היתה לי עוגמת נפש גדולה שקיבלתי אתמול אישור מהם, שכל לימודי התואר השני שלי נחשבים בסה"כ ל60 שעות שנתיות באופק....עצבני

רגע, לימודי תואר נחשבים בכלל כשעות ההשתלמות?חיה רוז


אם הם נפרשים על יותר משנה,טאבולה ראסה
אם למדת בשנה הראשונה איקס שעות, הם ייחשבו כגמולים עד שיגיע התואר )בסוף השנה השניה או כמה שזה לא יקח...)
מה פירוש??טאבולה ראסה
זה אומר שאת לא "עוברת" לדרגה אחרת?
(לא עוברת ממשכורת של תואר ראשון לשני? )
נשמע לי לא הגיוני..יעל מהדרום
כשהתואר יהיה גמור- אעבור לתואר שני+mp8

אבל בינתים, במקום שזו תהיה כמות נכבדה של גמולים עליה אני מתוגמלת כל חודש (כמו בעולם הישן)-

זה בסה"כ 60 שעות אופק שנצברות לי, כך שעוד 3 שנים יעלו לי דרגה באופק, 

ובינתים לא אראה מזה שקל...

במעיין החינוך התורני, לא יודעת מה זה אופקחיה וקיימת

לשלוח לאגף כח אדם בהוראה של המחוז שלך+mp8אחרונה

מניחה שאת כנראה מוכר שאינו רשמי, נכון??

אז אם הבעלות משלמת לך גמולים- תקבלי ע"פ הנתונים שתעדכני עכשיו באגף כח אדם.

שלחי את אישור הלימודים לאגף כח אדם בהוראה במחוז עבודתך, ותקבלי על כך אישור.

מה מתאים לשלב או מה הכי כדאי לשלב עם לימודיםדלעת..
לגיל הרך?תנך תושבע או מחשבת??
בעיברית פשוטה?חיה וקיימת

כלומר- מה זה תושבע (תורה שבעל פה? משניות כאילו?) מה זה מחשבת?

תושבע - תורה שבעל פה, משנה..דלעת..
מחשבת - מחשבת ישראל (אלו לימודי קודש ברמה של תיכון)
לא נעים לשאול שוב, אבל מה זה מחשבת ישראל?חיה וקיימת

אם את אומרת שזה לימודים לתיכון אז תבחרי סתם לפי מה שמעניין אותך, לא?

קצת דחוף^^דלעת..
לפי דעתי תנךדוסית גאה!
^^^ או סתם מה שמושך אותך יותר..יעל מהדרום
לא משמעותי לצורך העבודה.תבחרי מה שמעניין אותך+mp8
תודה!!ובטוח שאין יותר ביקוש לתנ"ך או משהו כזה?דלעת..
אני מעדיפה מחשבת, כי תנ"ך זה בעיקר פרשנות..
מה שאת אוהבתיטבתהאחרונה
בסופו של דבר אם את גננת אז זה לא משנה.
וגם אם תעבדי בבתי ספר, ישימו אותך גם בתור מורה למדעים אם יצטרכו וזה לא משנה להם אם שילבת לימודי תנך בכלל..
מה ההבדל בין הסתדרות המורים לארגון המורים?אור-אל

למה כדאי יותר להצטרף?

נ.ב- אם זה קשור- אני ב"אופק חדש".

יסודי או על יסודי??+mp8
הסתדרות זה לעובדי היסודייטבתהאחרונה
וארגון המורים לחט"ב, תיכונים ומרצים.
למי יותר עדיף? לפי מה שאני רואה באירגון המורים יש יותר הטבות אבל אני שייכת להסתדרות אז זה לא ממש נתון לבחירתי..
"שנה טובה" לתלמידים. רעיונות?חיה וקיימת

רוצה לעשות לתלמידותי "שנה טובה" איזה עוגה קטנה עם מכתב או משהו בסגנון, רעיונות, יש?

 

עוד משהו- מחפשת שם למכתב ששולחים לאמא על מעשה טוב של הילדה (בסגנון "מברק של נחת")

תודה

 

ואגב, אספת הורים עברה היה יפה מאוד, ב"ה.

תודה על העזרה.

אולידוסית גאה!אחרונה

דובשנית לכל אחת שנעוץ בה קיסם שבראשו מודבק דף קטן שרשום עליו "שנה טובה ומתוקה"?

 

(כמה "ש.." במשפט אחד..מטורלל)

מחפשת סטאז' בהוראה100

בס"ד

מחפשת סטאז' בהוראה

מישהו יודע על ביה"ס שמחפש מורה  או מקום שמוכר לסטאז' באזור ירושלים ובנימין?

תודה!

אפשר ייעוץ?משיח עכשיו!

רקע- אני בעז"ה מסיימת עכשיו תואר ראשון בכימיה (נשאר לי מבחן אחרון) ושנה הבאה לומדת יומיים לתעודת הוראה. יש בית ספר חטיבת ביניים שמעוניין מאד להעסיק אותי (חסר מורות בטירוף) אבל זה בית ספר ממלכתי, אני מניחה שיש שם מלא בעיות משמעת.

 

כדאי להתחיל כך את קריירת ההוראה? במיוחד בהתחשב בעובדה שלא סיימתי את התעודה, כך שחסרים לי כלים וידע להתנהל עם הילדים..

הרכזת אמרה שאני יכולה לקחת כמה ימים שאני רוצה - זאת אומרת שאני יכולה לקחת בין 8 שעות בשבוע למשרה מלאה. אגב, בגלל שאני בלי תעודה יהיה לי שכר נמוך ממורה מתחיל.

 

אשמח לדעת מה אתם הייתם עושים..

זה שזה ממלכתי בכלל לא מחייב על המשמעת!טאבולה ראסה
יכול להיות שזה בית ספר ברמה מאד גבוהה..
(סתם שונאת סטיגמות...)

לעניינך- כימיה אצלם זו מגמה מן הסתם?
את יכולה לראות אילו עוד מגמות קיימות?
מצד- האם זו מגמת ברירת מחדל או להיפך- רק החברה שרוצים להשקיע נכנסים לשם?

בעצם יותר מהבעיות משמעת חשוב לבדוק לגבי הצוות- האם יש שם עוד דתיים? האם הם מקבלים אותך ואת ההלכה? (לדוגמא- שלא ידרשו ממך לעשות מסלול מים עם התלמידים. כן?) שאם משהו לא יסתדר לך ותאמרי להם שכך את נוהגת האם יסכימו או יכנסו איתך לויכוחים...



בהצלחה רבה!
אכן סטיגמות. אבל מורה שעובדת שםמשיח עכשיו!

סיפרה לי על בעיות משמעת רציניות. זה בית ספר  בשכונה בדרום העיר

כדאי מאודאור-אל

 

 מניסיון הכניסה להוראה היא לא פשוטה- בשל כך, ממליצה מאוד להתחיל עם מספר שעות מינימאלי (תוכלי תמיד

לעשות מילויי מקום, זה כסף טוב, תמיד יש צורך, משמעותי לניסיון ופחות מחייב) .

כדאי מאוד לקפוץ למים ולהתחיל. כלים להתנהלות עם תלמידים, את תרכשי

אם הזמן.

 

לגבי אופי ביה"ס, כמו שכתבו לך, תלוי באופי ביה"ס. קיימים בתי ספר ממלכתיים שהדגש

על משמעת מאוד משמעותי אצלם ויש שפחות.

נתקלתי בבעיות משמעת גם בבתי ספר דוסים ממש.

בכל מקום זה קיים וגם מורים אם שנות וותק מתמודדים עם משמעת.

שגחתי להגיד שזה לא ישתלם לי כלכליתמשיח עכשיו!

כי אצטרך לשים את הבן שלי בגן (סיפור של אלף וקצת שקל)

 

עדיין שווה לעבוד?

קודם כל, יכולה להיות בזה בעיה הלכתית+mp8אחרונה

יש הרבה רבנים מהמגזר שלך שלא מתירים ללמד ילדים מעל גיל 9, זה דבר אחד.

חוץ מזה- שבמדעי החיים ייתכן שתתבקשי ללמד כל מיני נושאים בעיתיים הלכתית בתיכון ממלכתי.

דבר נוסף- את בהחלט חשופה להרבה בעיות משמעת בתיכון כזה, שלא אמונים על דרך ארץ, על כבוד לאישה חרדית ועוד כל מיני.

מחפשת חומר על נשים בתנ"ך ובהיסטוריה היהודיתציליגילימימי

ממש עד לתקופה של ימינו.

 

רוצה לבנות תוכנית שנתית לתלמידות מצטיינות בכיתות ג'-ד'.

אם למישהו יש (הרבה פעמים למורות לו' יש בעקבות שנת בת מצווה), אשמח שתפנו אלי באישי, או תעלו לפה במידה ואפשרי.

 

(אפשר לשלוח לי גם לרמות גבוהות יותר, אני כבר אתאים את זה למה שאני צריכה.

 

תודה.

הרבנית חיה מושקא שניאורסוןמשיח עכשיו!אחרונה

אשת הרבי מלובאוויטש . יש עליה כמה סיפורים מיוחדים ויפים.

 

שיעורי מוסיקה~א.ל

לילדים בגילאי 3,

אולי יהיו לכם רעיונות למשהו שאפר לעשות איתם?

מדובר על יותר מעשרה שיעורים.. שעה כל אחד מהם

תודהפרח

דיסקים שירים כמו שרה זילברבר או אריאלה סבירחיה וקיימתאחרונה

השיר עצמו הוא הפעלה לילדים

("כולם מוחאים כפיים, כולם מרימים ידיים", זה סוגנון השירים לגיל הזה)

מכללות לחינוך מיוחדטאבולה ראסה

אני צריכה להשלים קורס מסויים

ובמכללה הקרובה אלי דחו אותי כל פעם.

היום אמרו שאין סיכוי כי הכל מלא...

 

צריכה שמות של מכללות לחינוך מיוחד 

שהתנאי שלי הוא: נגישות.

שלא אצטרך להסחב במיליון חמש מאות אוטובוסים

 

קיים?

כל תרומה תתקבל בברכה 

קורץ

איזור- מרכז/ירושלים/דרום

אבל נגיש!

לא מכירה אישיתציליגילימימי

אבל יש את מכללת דוד ילין בירושלים. יחסית קרובה לתחנה מרכזית. כמה תחנות ברכבת וזהו.

 

לא יודעת איך הקורסים שם.

תודה, בדקתי עכשיו. מלא שם טאבולה ראסה
מכללת בית וגן "המכללה". קו 21 מתחנה מרכזית ירושליםפיסטוקיתאחרונה

רק קחי בחשבון שהמכלה חרדית (ז"א ההנהלה חרדית, הבנות 90% דתיות לאומיות), כך שיש לזה השלכות של צניעות וכד'...

מורות לא' ב' צריכה עזרה דחופה!ענת=)

אני צריכה קישורים לאתרים של דפי צביעה -א' ודפי עבודה לב' בנושא שמיטה.

 

תזכו למצוות.

זה דחוף!

אין לי כ"כ איך לעזור לך.. בהצלחה!דוסית גאה!

חיפשת בפורום הגננות והמורות?

תשלחי לי את המייל שלך ואשלח לליאיר השמש
השבוע שלחו לנו מביה"ס 2 אתרים טובים
אספת הורים כלליתחיה וקיימת

מה זה? מה עושים שם בכלל?

מה אני אמורה לעשות עם 22 אמהות שאני בקושי מכירה את הבנות שלהם?

לקרא את התקנון ולהסביר אותו זה נניח 10 דק', עוד כללים שלי זה עוד 5 דקות, ומה הלאה?

לא שייך להביא אותן בשביל רבע שעה, נכון?

אז מה עושים שם?

 

כל אם תקדיש לבת ברכהzmil

להכיר את פינות הכיתה/גן

לספר טיפה על עצמךאנונימי (2)

למשל: אמא ל... ילדים. מורה כך וכך שנים (אם את מאוד צעירה אולי לא כדאי)

 

גישה חינוכית שלך. מה חשוב לך

איזה מקצועות את מלמדת

אולי משהו על נהלי ביה"ס (למשל בר"ח תפילה משותפת, התכנסות, תלבושת וכו')

דרכי התקשרות איתך וזמן (למשל כל ערב בין 8 ל-9)

כסף לקופת כיתה אם יש כזה

להגיד שהכיתה חמודה ויש להם בנות טובות- את זה כולם אוהבים לשמוע

 

סתם שידעו מה היום החופשי אם זה נראה לך חשוב.

זה יהיה פדיחהחיה וקיימת

נשואה חודשיים זו שנתי השניה בהוראה ושנה ראשונה בחינוך.

לא נעים

וכל שאר הדברים זה בעצם כללים שלי וכללים של המוסד מה שנכלל ברבע שעה הראשוןנה

אחד הדברים שאני לא אוהבת בהוראה!חיה רוז
גם לנו היתה אתמול אסיפה כזאת..יעל מהדרום
לק"י

אבל המנהלת גם דיברה בהתחלה.

אולי תתני להן סקירה קצרה על מה תלמדו השנה? בכללי בכל המקצועות (ככה עשו אצלינו..לא יודעת אם זה שייך בחינוך רגיל).

תני להן לשאול שאלות.
אולי תתחילי עם איזה קטע יפה?דוסית גאה!

שיר או סיפור שקשורים לחינוך?

אני אמורה להביא איזה רעיון חינוכי, רק שנראה לי דיחיה וקיימת

מביש לנאום לאמהות שמבוגרות ממני בכמה שנים טובות.

(אשמח לרעיונות לשיחה כזו)

הנחיות לקראת אסיפת הורים כיתתיתציליגילימימי

ישנן 2 מטרות:

ברמה הכיתתית - היכרות עם המורה, עם הדרישות, תיאום יפיות, דרכי הקשר, תוכניות לימודים כיתתיות וכו'.

ברמה בית סיפרית - הדגשת כיווני בי"הסף ראיית הד המערכתי. שיווק נושאים שקושרים למערכת, להסביר להורים כיד דברים עובדים.

 

כמה נקודות שנתנו לנו (תתאמי את זה עם הדברים שנוגעים לבית ספרך):

1. היכרות אישית עם המחנכת - דרישות המחנכת מהתלמידים, דרכי הקשר עם ההורים (מתי ניתן להיפגש/להתקשר, באיזה מקרים המחנכת תיור איתם קשר, למה מפה המחנכת בקשר איתה וכו'), למה מפה המחנך מההורים ברמה הלימודית והתורנית, דף קשר וכו'.

 

2. הגת המורים הנוספים הקשורים לכיתה - מי מלמד כל מקצוע, מורים נוספים העודים כיתה (מורות מתי"א וכד'). מידה ויש מורה נוסף המשמעותי לתלמידים - כדאי לתאם מראש את נוכחותו והצגתו כלפי ההורים.

 

3. תשלומי הורים - לא מפרטת כי זה מאוד נוגע לתי ספר מסויימים, אך מידה ויש תוספת תורנית/ תוכנית קרן קרב וכו'.

 

4. כללים ודרישות בביה"ס - הדגשת הפן התורני, מדיניות נתינת שיעורי בית, כללי הצניעות או תלבושת אחידה, נוהל איחורים העדרויות, טיולים, שיחות אישיות וכד' (יכול להיות שחלק מהדברים פה זה דברים שאינם בנוהל של בית הספר שאת עובדת בו, אלא בנהלים שאת מציבה לעצמך).

 

5. בחירת ועד הורים.

 

6. פרוייקטים לימודיים/חינוכיים מיוחדים - לדוגמא תוכנית קריאה בכיתה א', מסיבת סידור, חומש. בכיתה ו' - בת מצווה וכד'.

 

7. פירוט תוכניות מיוחדות בבית הספר במידה ויש.

 

אלה הנקודות. מקווה שזה יעזור לך.

 

בגדול, אם את שנה ראשונה בבית הספר (והאמת שגם אם לא) אני מציעה לך לשאול את המנהל מה כדאי להעלות ברמה הבית סיפרית, וכן לקחת טיפים ממחנכות אחרות, אם יש מורות מקבילות זה מאוד עוזר - תקבעו את הדברים ביחד.

 

בהצלחה!  

ואוו, איזה תגובה מושקעת ופורטת!!חיה וקיימת

6!!! איך לא חשבתי על זה? זה באמת חשוב (מתחילות להתפלל שמונה עשרה ויש מסיבה די גדולה)

עזרת לי מאוד, תודה

בשמחה! (והרעיונות לא שלי - מעותקים מקובץ שחילקו לנציליגילימימי

ו).

 

בהצלחה.

וכדאי להקרין הבל במצגת- זה מעניין מעולה ועודיום השביעי

דרך למידה.

ולך זה מול העיניים ואת לא שוכחת כלום..

 

אני יכולה לשלוח לך מצגת שי משנה שעברה..

השנה עוד לא הכנתי..

 

תודה, נשמה!חיה וקיימתאחרונה

אבל אין לי דרך להקרין, אני מהדור הקודם