הבנתי שלמי שחבר בהסתדרות המורים יש אפשרות להשיג microsoft office (אני צריכה מתוכו בעיקר את word) בהנחה משמעותית מאד..
מישהו מבין בנושא ויכול להגיד לי האם אני צודקת ואם כן, איך בפועל ניתן לרכוש את הנ"ל מהסתדרות המורים כמה שיותר מהר?
רב תודות!
הבנתי שלמי שחבר בהסתדרות המורים יש אפשרות להשיג microsoft office (אני צריכה מתוכו בעיקר את word) בהנחה משמעותית מאד..
מישהו מבין בנושא ויכול להגיד לי האם אני צודקת ואם כן, איך בפועל ניתן לרכוש את הנ"ל מהסתדרות המורים כמה שיותר מהר?
רב תודות!
היי
התחלתי לעבוד השנה, אני עובדת דרך העירייה ולא משרד החינוך.
הזאתי מהגזברות בעירייה משגעת אותי שאני אביא לך נתוני העסקה ממשרד החינוך- מאיפה מוציאים את זה??![]()
ממש אשמח לעזרה!!!
תודה!
המזכירה שם אמרה שהיא התחילה לפתוח לי תיק במשרד החינוך..
במקום העבודה שלי כרגע המזכירה אמרה שאמרו לה במשרד החינוך שאין לי שם תיק (למרות שכבר קיבלתי מהם משכורת לפניש נתיים אם זה אומר משהו..) והיא אומרת שנתוני העסקה צריך לבקש ממשרד החינוך ולא ממנה...
אני צריכה בדחיפות דפי עבודה בהבנת הנקרא לכיתה ב' טקסט ועבודה על הבנת המילים הקשות וכן שאלות על הטקסט (לצורך הוראה מתקנת).
קישורים וקבצים יתקבלו בברכה מאד!
אני ממש רוצה להשתלב בהוראה. יש לי תעודת בכיר וכרגע אני משלימה לתואר ראשון. עדיפות באיזור י-ם. אם אתם יודעים על משהו אשמח לעידכונים
ותתחילי לעשות בעד ונגד לגבי כל מסלול.
אפשר גם לחשוב מה יש ביקוש, אבל צריך לדעת שיכול להיות שעוד 4 שנים כבר יהיה לזה פחות ביקוש...
בהצלחה!
אולי כדאי להתייעץ לפני עם כאלה שלמדו את זה.
לא הבנתי אם את מדברת על לנסות פעם אחת להיכנס לשיעור - אם כן, אז בטח שזה כדאי! מה יש להפסיד?
לתיכון זיו ומרקס דרוש מורה לכיתה ז' מיצוי , 5 ש"ש.
יום א' 09:35-10:20; יום ד' 11:30-13:05; יום ו' 08:00-09:30.
התשלום במסגרת עמותת חלו"ן.
המעוניין / נת - נא ליצור קשר עם גב' סופיה אילזרוב, רכזת מתימטיקה חט"ב
0507160915.
אני מחנכת כתה א בנים. ומלמדת קריאה וחשבון. יש לי השנה ילד שלא מוכן בשום פנים ואופן ללמוד בכיתה.
לפעמים הוא מפריע ולפעמים מתעסק בדברים אחרים. ניסיתי הכל! (נראה לי...) שיחות איתו... עם ההורים... יומיים בבית... מבצע אישי...
מה עוד אפשר לעשות ???
הוא לוקח לי את מירב הכוחות שלי....
אשמח לעצות!
ממליצה לך להתייעץ עם שאר הצוות בבית הספר יועצת/מנהל. אולי יש משהו ברקע.
איך הוא אצל המורים האחרים?
בהצלחה!
תני לו להנות מהחיים!!!
גיליתי לאחרונה את הפורום הזה. אולי תוכלו לעזור לי..
אני מחפשת סטאז' עכשיו. ויש לי שיעור צפייה בבי"ס שבדקתי בו.
השיעור יכול להיות בכל נושא.. ומיועד לתלמידי כיתה ג'.
יש לכם רעיון על מה אפשר להעביר?..
תודה רבה!

האמת שאני מציעה לך לבקש לדבר עם המורה ולבקש שיעור שהתלמידים לומדים (תורה/נביא) ככה השיעור יהיה יותר מסודר, תוכלי להגיד לתלמידים שזה חלק מהחומר, ואת מעבירה למורה את כל מה שאת לימדת, (אולי שזה יכלל במבחן - לשאול את המורה אם שייך להגיד או לא). שיעור שיש להם מחברת.
זה מאוד יעזור לך - יעשה לך שיעור מסודר, והתלמידים לא יחשבו שסתם באת להעביר פעילות ויתנהגו בהתאם.
בהצלחה!!
אינלי מושג מי המורה ומי הכיתה,
ולא בטוח שהמורה תרצה להביא לי להעביר את המשך החומר. בכ"ז זאת הכיתה שלה ובטח יש לה את דרכי ההוראה שלה והסדר שלה..
מבאס,
כי באמת אין שום חג בזמן הזה..
אשמח להצעות נוספות!
תודה!
אמרו לך תבואי ותעבירי שיעור על מה שאת רוצה?
אולי תתקשרי למזכירות, תבקשי את מספר הטלפון של המורה ותשאלי אותה.
אפילו תשאלי אותה אם יש לה איזה נושא שהיא הייתה רוצה שתעבירי אליו שיעור, לאו דווקא מהחומר הלימודי.
בסדר שיש לה את דרכי ההוראה שלה, ואם פעם היא תצא לחופשת לידה, אז היא לא תתן לממלאת מקום את החומר שהיא נמצאת בו ותגיד לה להמשיך?? ואם יום אחד היא לא תוכל להגיע ותגיע ממלאת מקום במקומה, נכון, אולי היא תתן לה למרוח את התלמידים יום שלם, אבל אולי היא גם תתן לה ללמד...
אני עשיתי שיעורי מבחן בכמה מקומות (גם כשהתחלתי, גם כשחיפשתי מקום אחר וגם כשעברנו דירה למקום אחר), ותמיד נתנו לי את החומר שהכיתה נמצאת בו. (לפעמים זה בא מצד הביה"ס ופעם אחת זה בא מצידי, בררתי מי המורה ודיברתי איתה. באמת לא היה נראה לי הגיוני להעביר שיעור חשבון באיזה נושא שאני רוצה, ואם אני רוצה ללמד משהו שהם כבר למדו?)
זה נראה הרבה יותר רציני שלתלמידים יהיו מחברות, ואולי גם ספרים על השולחן, ואת תשתמשי בזה. תאמיני לי שאוטומטית זה מעלה לך את הרמה של השיעור.
אני יכולה לנסות לזרוק פה רעיונות, אבל לי באופן אישי זה נראה חבל. אני הייתי ממליצה לך לנסות. אם המורה לא רוצה לתת לך את החומר בתורה אז שתתן לך נושא שיעניין אותם.
את יכולה לבחור סיפור וללמד עליו (משהו בספרות אולי, אבל שוב, לכי תדעי אם הם לא למדו את זה, וגם כדאי מאוד להודיע להם מראש להביא ספרי ספרות ומחברות אם את עושה את זה).
את יכולה לעשות משהו שקשור לחזרה לשגרה - אחרי החגים - אפילו להביא את השיר וללמוד עליו, ולדבר על שגרה, מסגרות וכו', מה כל אחד מצפה מהשגרה?
אם זה קרוב לראש חודש חשוון, אפשר פעילות על ראש חודש. או על מהותו של חודש חשוון (אין לי רעיון, אבל אפשר לחשוב)
אולי כבר על ז' במרחשוון - בקשת גשמים או על יום פטירת רחל אמנו.
בהצלחה.
להעביר להם..
זה מה שהמנהלת אמרה.
זה נראלך הגיוני להתקשר למורה ולהתייעץ איתה?..
תודה!!
גם לי הייתה מנהלת שאמרה ככה. תכיני שיעור חשבון לכיתה ד'. מי? כמה? למה? איזה ספר הם לומדים בכלל? אם אני רוצה להכין דף - כמה אני אמורה לצלם? אז בררתי מי המורה (האמת שהייתה לי אפשרות לברר כי הכרתי שם מישהי, והרמתי אליה טלפון) והתקשרתי אליה. אמרתי לה שאני צריכה להעביר שיעור לכיתה שלה, ושתגיד לי איזה נושא. לא היה אכפת לי שהיא תגיד לי נושא שלא קשור לחומר, אם היא מפחדת שאני לא אלמד טוב (למרות שזה נראה לי הזוי)... אבל אם אני בדיוק אבחר נושא שהם כבר למדו, או נושא שמתבסס על משהו שהם עוד לא למדו, זה לא הולך ככה!! אז נכון, לא כל דבר זה מתמטיקה, ובכל זאת...
אני יכולה לגלות לך שהגיוני מאוד שהמורה גם קצת תעזור לך, תתן לך רקע על הכיתה, למה כדאי להתייחס, למה לשים לב, אולי יהיו לה עוד רעיונות. לי פעם מורה אמרה כבר הכנתי דף על הנושא הזה, אז אני אשלח לך אותו במייל ואם תרצי תשתמשי בו... וגם אמרתי למנהל שזה לא דף שלי, זה בכלל לא היה משנה לו... (אולי בגלל שהיו לו הערות על הדף
).
אני חושבת שמה שרוצים לראות זה איך העמידה שלך מול כיתה, איך את שולטת בכיתה, איך את מתייחסת לתלמידים, אולי גם איך את בונה שיעור, אבל בשביל זה את צריכה בסיס.
אולי המורה תוכל ככה להכין את התלמידים שבאה מורה חדשה, ואיך היא מצפה שהם יתנהגו וכו'... את לא יודעת איך זה יכול להשפיע לך על השיעור.
אפילו אם היא תתן לך משהו שלא קשור בכלל לחומר, אז שתגיד לך כמה תלמידים יש, שתכין אותם, אולי שתגיד להם להביא משהו מיוחד לאותו שיעור (אם יש צורך). אני ראיתי פעמיים שמנהלים שמים לב להרגלים שאת מקנה. אם את אומרת להם בסוף השיעור, עכשיו כולם פותחים מחברת ומדביקים את הדף במחברת. או באמצע השיעור פותחים מחברת לכתוב משהו... אם יש ספר, איך את משתמשת בו וכו'. זה ישדרג לך את השיעור מאשר אם תתני לתלמידים איזה דף, ואח"כ זה יישאר זרוק לכולם על השולחן/רצפה וכו'. אז אם יהיו לך את האמצעים יהיה לך הרבה הרבה יותר קל!!
בהצלחה!
והמפורטת..
מחר אברר מה המס' של המורה ואעדכן
אין כמוך!! נתת לי הרבה כח!
תודה!
חלום חלומיהיא ממליצה.. לאחר התלבטות אם ללמד חשבון או עברית..
החלטתי ללמד עברית. טקסט שקשור לסתיו..
אשמח ממש להארותיכם. חשבתי אולי לחפש טקסט על נחליאלי, סתיו וכו'. (בתקוה שאמצא!
)
יש לכם רעיונות איזה פתיחה וסיכום כדאי לעשות? משהו יותר מרשים ומעניין?
יש לי ברקו בכיתה. גם חומרים/ טקסטים יעזרו לי מאד!!

תודה רבה רבה!
שני122היי, קודם כל בהצלחה רבה!!
לגבי נושא הסתיו מצרפת לך כאן קישור לאתר של מת"ל לנושא הסתיו יש שם המון חומרים
תעשי סינון לפי הגיל ולפי מה שנראה לך כמובן מתאים....
האתר- http://kaye7.school.org.il/seasons_fall.htm
דבר שני- לגבי מבנה השיעור בגלל שיש לך ברקו בכיתה אני הייתי נעזרת בו בכיתה בפתיחת השיעור.
לדוגמא את יכולה להתחיל את השיעור ולהקריא שיר שמדבר על הסתיו או פשוט להתחיל בלשאול את התלמידים
מה הם יודעים על הסתיו ולעשות מעין שמש כזאת על הלוח....
אח"כ הייתי מציעה לך להכין מצגת בבית עם דברים מרכזיים שיש בסתיו מלווה בתמונות והסברים קצרים ואז להקרין ולראות האם הילדים באמת קלעו למאפייני הסתיו.
כל זה לא אמור להיות ארוך כמובן.... באזור ה-10 דק-רבע שעה...
אחכ תחלקי דף עבודה שמדבר על אחד המאפיינים שהקרנת במצגת ואז סיכום שיעור....
זה נראה לי מה שהייתי עושה בשיעור כזה.... בכלל להקרין דברים על הלוח בעזרת ברקו מאוד מעניין את התלמידים...
שיהיה בהצלחה רבה!! וחג שמח 
חלום חלומישני - באמת עשיתי כעצתך..
אפתח את השיעור בשיר שמדבר על סימני הסתיו (ביוטיוב- בונבי בסתיו).
אראה להם מצגת על סימני הסתיו. ועכשיו יושבת על טקסט בנושא חילזון.
אין כמוכן!! שלחתן לי כח
שיהיה מלא בהצלחה!!
וכמובן תישארי פעילה בפורום... לא לברוח!
בס"ד
מה ללמד ואיך להמחיש אותו לתלמידים...
(לתלמידים בגיל הזה אין עדיין מספיק תפיסה מופשטת של מה זה אמונה)
כל עזרה תתקבל בברכה 
שיהיה ב"הצלחה לכולנו
למה ללמד אותם אמונה? תלמדי אותם תורה ,הם יחליתו אם להאמין או לא
עם אצבעות שמדגימות- בכל יד, עיגול:
עיגול אחד הלך לבד, פגש חבר, עיגול אחר
אמר שלום, נעים היום.
אז התקרבו השניים, הביטו בעיניים
אז התקרבו השניים, הנה הם משקפיים (מניחים על העיניים)
יוו איך אחיינית שלי משוגעת על זה.... (שנתיים וחצי)
זה עם האצבעות. מצמידים את ראש האגודל לראש האצבע.
יש דיסקים שיכולים להתאים לך
ראי כאן כמה מהם:
(אפשר להאזין גם לקטעים מתוך הדיסק..)
http://he.israel-music.com/malca_shidlovsky/

שלום לכל המורות/ מורים שבינינו - בקשה נרגשת!
אני צריכה להגיש דחוף סמינריון ובמסגרתו אני צריכה עזרתכן בכך שתמלאו שאלון העוסק בנושא "סגנונות חשיבה". אנא עזרתכן. תודה!!
http://goo.gl/forms/Cwbw0r3gr0

בס"ד
אני חושבת ששליש משרה ביסודי באופק חדש זה 12 שעות - מתוכן 2 פרטני ו2 שהיה
כך שיש לך שליש משרה במשרד החינוך.
חוץ מזה שליש משרה זה המינימום כדי לקבל קביעות במשרד החינוך (נראה לי שצריך גם 3 שנים רצוף בשביל זה)
וגם לסטאז' זה מצויין, אבל לסטאז' יכירו לך גם בשעות של העיריה - בהנחה שבשעות האלו את מלמדת כיתה רגילה ומקצוע מתאים. [ובכל מקרה יש לך מספיק במשרד החינוך]
מה שכתבת נכון, רק דיוק קטן.
החל מאחרי שנת הסטאז', חייבים לפחות חצי משרה כדי לקבל קביעות, זה נכנס השנה. עד עכשיו היה מספיק 1/3, עכשיו חצי... ![]()
(כמובן שלך זה לא משנה לגבי הסטאז', אבל לשנה הבאה תדעי, כדי לקבל קביעות צריך חצי משרה...)
דרוש/ה מורה למתמטיקה למילוי מקום לבית ספר אור תורה סטון בנות ברמות
היקף המשרה 17ש"ש או חלק מהן
תקופת ההעסקה מסוף אוקטובר למשך 3 חודשים (חופשת לידה)
כל המעונין נא לשלוח קורות חיים ל: <mailto:simonaeliav@gmail.com>
simonaeliav@gmail.com
בביה"ס יסודי- מוריה בתל אביב מחפשים מורה למילוי מקום לכיתה מתוקה
למורה בחופשת לידה בחודשים טבת-ניסן.
המעוניינת יכולה לפנות למנהל
הרב דביר אפלבוים-
052-8937888
ונראה לי שכל עבודה שיוצאים מהבית ב7 בבוקר, נוסעים כשלושת רבעי שעה וחוזרים בין 15:00-16:00-
היא מתישה ביותר,
לאו דווקא הוראה.
אני חוזרת מותשת לא בגלל שהייתי עם ילדים- אלא כי שעות עבודה רבות הן דבר מתיש.
לפחות אני נהנית כל רגע מהעבודה,
כך שאני אמנם מאוד עייפה כשאני עם הילדים שלי-
אבל לפחות לא ממורמרת ומתוסכלת מעבודה שנואה עלי.
והחלטתי להישאר בבית עם הילדה (בעיקר מהסיבה שהיא הייתה צריכה הרבה טיפולים, אבל זה לא כ"כ משנה...) הייתי שחוקה. כל היום הייתי סביבה, הרגשתי שאני צריכה גם משהו בשביל עצמי ולא היה לי את זה. קרה לצערי שבשלב מסויים כבר לא הייתה לי מספיק סבלנות להיות איתה...
כשחזרתי לעבוד (ואני חייבת לציין שאני נהנית בעבודה ב"ה), חזרתי הבייתה בשמחה. כמובן שאני חוזרת מותשת, כי זה מתיש, אבל כל היום לא ראיתי אותה, התגעגעתי אליה, חיכיתי כבר לראות אותה והייתי מסופקת (בדר"כ) מהעבודה שלי באותו יום, אז היה לי הרבה יותר כוח ושמחה להיות איתה.
אני חושבת שהעניין של האם יש לו כוח אח"כ לילדים זה לא קשור לזה שאתה מוקף כל היום בילדים, זה לא שיש לך מספר שעות כוח לילדים, ואם הילדים מבית הספר גומרים לך את הכוח, אז אין כוח לילדים שלך...
השאלה היא אם את אוהבת את ההוראה והיא מספקת אותך...
מה שקשה זה שבהוראה את לוקחת הרבה דברים לעשות בבית. ואז אפשר להגיד שזה לא עבודה שאת באה בבוקר ומסיימת ב16:00, יש עוד הרבה בבית, וזה כן קצת בא על חשבון הזמן בבית. (אני מאוד משתדלת שזה לא יבוא לי על חשבון הזמן עם הילדות הפרטיות שלי, אלא יותר בערב אחרי שעות ההשכבה)...
בהצלחה ובחירות טובות!
באתי בטוב. באמת. להתחיל. לבנות. לרצות. להרים. לשאוף.
ואז נכנסתי לכתה.
זה כל כך מאתגר, אני פשוט מתוסכלת ברמות... יצאתי מהכיתה בוכה...
ואני לא רוצה להעניש. זה לא אני ללכת איתם ראש בראש. אבל אין ברירה אחר.
להתקשר להורים להתלונן... זה נשמע לי לרדת לרמה של גן טרום טרום 


אז מנסים בבי"ס לבנות תוכנית של עיצוב התנהגות אבל בינתיים...
צריכה עידוד, מישהו שמכיר את התהליך הזה... עצות...
כל מילה חמה תתקבל בברכה, אני כל כך צריכה כוחות עכשיו, לאהוב אותם.
|מותשת
|
יותר משהעגל רוצה לינוק, הפרה רוצה להעניק...
קודם כל, לא ללכת ראש בראש!! את תכנסי למלחמת התשה.
להתקשר להורים? למה לא?? זה לא להתלונן!! הורים נורמליים היו שמחים לדעת אם יש בעיה עם הילד שלהם.
זה ממש לא טלפון תלונה, זה יידוע של ההורים מה המצב.
לי בשנה הראשונה הייתה כיתה אחת מאוד קשה. יום אחד פשוט ישבתי והתקשרתי לבערך 15 הורים. יום אח"כ נכנסתי לכיתה אחרת. זה בכלל לא להתלונן.
את רוצה ליידע את ההורים מה קורה עם הילד שלהם. ילד שמתנהג בצורה לא ראויה חשוב שההורים ידעו על כך. לדעתי ממש לא לרדת לרמה, הפוך, להיכנס איתם ראש בראש זה לרדת לרמה...
עיצוב התנהגות זה מצויין, את לא חייבת לחכות לביה"ס את יכולה להתחיל בעצמך, לפחות עם תלמידים שזה נראה לך יכול ללכת איתם. תכיני כרטיסיות תגידי להם שבסוף כל שיעור את מבקשת שהם יחתימו את המורה המלמד בכיתה איך הם התנהגו. בסוף אפשר לצ'פר/ לכתוב מכתב להורים/ לשלוח עם זה למנהל שיחתום על זה.
אגב, תנסי לא רק לראות את הדברים השליליים, אלא גם את הדברים החיוביים, את מרימה טלפון להורה על התהגות שלילית, תרימי גם להורה אחר על התנהגות חיובית. אפשר גם לשלוח מכתבי להורים ולבקש חתימה/לכתוב ביומן (תלוי איזה גיל) תשתמשי בזה ככלי.
את יכולה להגיד שכל פעם שיש הפרעה מצד אחד התלמידים את רושמת אצלך ביומן, אחרי 3 רישומים אצלך את כותבת להורים/שולחת למנהל.
את חייבת קודם כל לטפל, שתהיה לך שליטה על מה שקורה בכיתה, רק אח"כ תוכלי לבנות ולעשות כל מה שחלמת עליו...
בהצלחה!
מותר וצריך לתת עונשים בהתחלה. זה לא חייב להיות דברים גדולים אבל שידעו שיש תוצאה למעשה שלהם.
לדוגמא: אני סופרת עד שלוש וילד שמדבר יענש. אחת, שתיים, שלוש. שמוליק- קום ותעמוד מאחורי הכיסא, עוד מישהו שא שמע אותי? יניב - קום ותעמוד מאחורי הכיסא.
כמובן תלוי בני כמה הם...
ולהתקשר להורים זה בהחלט לא קטנוניות. הורים כועסים אח"כ כשמופיע פתאום בתעודה הערה על התנהגות והם לא ידעו כלום לאורך השנה או פתאום באסיפת הורים מסתבר שהילד לא לומד כלום בשיעור..
בהצלחה יקרה!!!
(חינכתי שנתיים כיתה קשה מאוד, היה לי מאוד לא קל, הענשתי אבל מאוד מאוד אהבתי ובעיקר האמנתי בהם! אבל אני יודעת שהתלמידים שלי מתים עליי. אם אני עוברת ליד הכיתה שלהם כשאני ממהרת אבוד לי!)
בס"ד
הכניסה באמת הייתה "טבילת אש" ואני מנסה לנתב בין הטיפות,
לראות מה הדרך של כל תלמיד. מה המיוחד בו. מה מוקדי הכוח שלו,
ובמקביל לדעת להעיר ו"ליישר קו" כשצריך ולדעת מה הדרך שלי...
חיזקתם אותי שיש אופציה להעניש, וזה בסדר.
האמת "חושך שבטו שונא בנו" ובמקרה הזה תלמידים כבנים.
אשמח לקבל עוד עצות איך להעניש בצורה שמכבדת את התלמידים ואותי ומהצד השני מעבירה את המסר.
לדוגמא: אתם לא לומדים בשיעור? אז תצטרכו ללמוד בבית, יהיה יותר שיעורי בית. ולהסביר את זה, השיעורי בית ניתנו כי לא למדתם בשיעור, אז צריך להשלים את זה.
או להגיד לתלמיד "אני רואה שקשה לך להיות פה. אני לא רוצה להוציא אותך, אבל אני רואה שאין לי ברירה, כי אתה מפריע לשאר התלמידים, אז תאלץ לצאת החוצה עם עבודה". או להשאיר בהפסקה עם עבודה, במקום הזמן שהם לא למדו בשיעור וכד'.
זה רק דוגמאות, כמובן שתחשבי מה מתאים לגיל ולתלמידים.
שלום לכולם,
אני סטודנטית לביוטכנולוגיה, שנה אחרונה.
רציתי לעבור לעולם ההוראה.
איך מוצאים מקום שבו ניתן ללמד?
האם לימוד לתעודת הוראה לוקח הרבה זמן?
מישהו יכול לסייע לי בנושא?
תודה מראש,
מוכנה ללמד הכל חוץ ממ"מ ואנגלית ![]()
אם מישהו יודע על מקום מסויים, אשמח מאוד מאוד מאוד ![]()