שרשור חדש
microsoft office לחברי הסתדרות המורים...גילוי נאות

הבנתי שלמי שחבר בהסתדרות המורים יש אפשרות להשיג microsoft office  (אני צריכה מתוכו בעיקר את word) בהנחה משמעותית מאד..

מישהו מבין בנושא ויכול להגיד לי האם אני צודקת ואם כן, איך בפועל ניתן לרכוש את הנ"ל מהסתדרות המורים כמה שיותר מהר?

 

רב תודות!

אני גם שמעתי על זה לפני כמה שנים..תתקשרי להסתדרותיעל מהדרום
שימי לב לתקנון הם מגבילים את השימוש למספר שניםחלושיאחרונה
ואין תמיכה טכנית במקרה שיש בעיה כלשהי
שלום! צריכה עזרה דחופה עם הטפסולוגיה הזאאאאתעוגיות

היי

 התחלתי לעבוד השנה, אני עובדת דרך העירייה ולא משרד החינוך.

 

הזאתי מהגזברות בעירייה משגעת אותי שאני אביא לך נתוני העסקה ממשרד החינוך- מאיפה מוציאים את זה??חושב

 

ממש אשמח לעזרה!!! 

 

תודה!

פתחת תיק במשרד החינוך? עבדת קצת במקום אחר?אמא לכמה...
תבקשי מהמזכירה איפה שאת עובדתאנונימי (2)

לפני שנתיים התחלתי סטאז' ונאלצתי להפסיקעוגיותאחרונה

המזכירה שם אמרה שהיא התחילה לפתוח לי תיק במשרד החינוך..

 

במקום העבודה שלי כרגע המזכירה אמרה שאמרו לה במשרד החינוך שאין לי שם תיק (למרות שכבר קיבלתי מהם משכורת לפניש נתיים אם זה אומר משהו..) והיא אומרת שנתוני העסקה צריך לבקש ממשרד החינוך ולא ממנה...

הצעת עבודה מורה למתמטיקהציליגילימימי
מחפשים מורה למתמטיקה בבי"ס אור תורה בנות ברמות, היקף משרה 19 שעות. אפשר גם חלק מהכיתות.
כיתות ח, יא , יב  - 3 יח"ל
ימים א, ב, ג, ה
 
מילוי מקום לחופשת לידה מאזור סוף חשוון.
 
לפרטים: דינה מינץ 025860213 רכזת מתמטיקה.
אודה לכם על העזרהמודה אני

אני  צריכה  בדחיפות  דפי  עבודה  בהבנת  הנקרא  לכיתה  ב'  טקסט  ועבודה  על  הבנת  המילים  הקשות  וכן  שאלות  על  הטקסט  (לצורך הוראה  מתקנת).

קישורים  וקבצים  יתקבלו  בברכה  מאד!

תחפשי באתר מת"ל של מכללת קיייעל מהדרוםאחרונה
אולי בכל זאת?מישהו אלמוני

אני ממש רוצה להשתלב בהוראה. יש לי תעודת בכיר וכרגע אני משלימה לתואר ראשון. עדיפות באיזור י-ם. אם אתם יודעים על משהו אשמח לעידכונים

רק ללכת לביה"סאנונימי (2)אחרונה

ולהציע  את עצמך  למילויי  מקום  יומיים,  שיכירו  אותך.  אין  בררה.  וגם  לומר  לכ-ל  מי  שאת  פוגשת  שאת מחפשת...  אם  הם  יודעים  על  משהו  תשמחי.  זאת  ההשתדלות.  והמון  המון  תפילות. זאת  העשייה.  

הרבה  הצלחה  וסייעתא  דשמיא!

 

מחפשת סטאז'!!!אנונימי (פותח)

בדרום, אזור באר שבע. יש לי עוד חודש למצוא סטאז', אחרת לא ייחשב...

עדיפות למקום דתי..

מי שיודע, אשמח לשמוע.

עידוד?אנונימי (פותח)
נרשמתי למכללה מדהימה ללימודי הוראה, הבעיה ה שהחוג נסגר ואני לא מוכנה לוותר על המכללה ): איך מצליחים לחשוב על חוג אחר ועוד כשאת בלחץ שהתחילו הלימודים ואת מפסידה חומר מכל הכיוונים. אוף..אשמח לעידוד ולעצות כיצד לחשוב על חוג אחר. כי משום מה כרגע זה נראה כאילו סוף העולם הגיע. אה ו- אשמח אם תוכלו תוב מה למדתם או מה הייתם מדים במחשבה לאחור. תודה מראש לעונים, זה ממש יעזור לי.
קפיץ ^^אנונימי (פותח)
פשוט תבררי איזה עוד חוגים יש במכללהציליגילימימי

ותתחילי לעשות בעד ונגד לגבי כל מסלול.

אפשר גם לחשוב מה יש ביקוש, אבל צריך לדעת שיכול להיות שעוד 4 שנים כבר יהיה לזה פחות ביקוש...

 

בהצלחה!

שה לי לברור...ועוד שאלהאנונימי (פותח)
כדאי ללכת ולהתנסות בחוג שאני לא מכירה לא יודעת אם מתחברת ואצליח?אבל נשמע מעניין...
אפשר לנסת, אבל זה סיכוןציליגילימימיאחרונה

אולי כדאי להתייעץ לפני עם כאלה שלמדו את זה.

 

לא הבנתי אם את מדברת על לנסות פעם אחת להיכנס לשיעור - אם כן, אז בטח שזה כדאי! מה יש להפסיד?

הצעת עבודהציליגילימימי

לתיכון זיו ומרקס דרוש מורה לכיתה ז' מיצוי , 5 ש"ש.

יום א' 09:35-10:20; יום ד' 11:30-13:05;  יום ו' 08:00-09:30.

התשלום במסגרת עמותת חלו"ן.

המעוניין / נת - נא ליצור קשר עם גב' סופיה אילזרוב, רכזת מתימטיקה חט"ב
0507160915.

מחנכים\ מורים בכיתה א' (בנים) אשמח לייעוץ!אמא מאושרת!!

אני מחנכת כתה א בנים. ומלמדת קריאה וחשבון. יש לי השנה ילד שלא מוכן בשום פנים ואופן ללמוד בכיתה.
לפעמים הוא מפריע ולפעמים מתעסק בדברים אחרים. ניסיתי הכל! (נראה לי...) שיחות איתו... עם ההורים... יומיים בבית... מבצע אישי...
מה עוד אפשר לעשות ???
הוא לוקח לי את מירב הכוחות שלי....
אשמח לעצות!

לא מלמדת א' בנים, אבלציליגילימימי

ממליצה לך להתייעץ עם שאר הצוות בבית הספר יועצת/מנהל. אולי יש משהו ברקע.

איך הוא אצל המורים האחרים?

 

בהצלחה!

^^^לדווח למנהל ולהחליט דרך פעולהשרבובאחרונה


עזבי אותועעעעע

תני לו להנות מהחיים!!!

שלום לכולםחלום חלומי
קפץ.. אשמח לעזרתכםחלום חלומי

גיליתי לאחרונה את הפורום הזה. אולי תוכלו לעזור לי..

 

אני מחפשת סטאז' עכשיו. ויש לי שיעור צפייה בבי"ס שבדקתי בו. 

 

השיעור יכול להיות בכל נושא.. ומיועד לתלמידי כיתה ג'.

 

יש לכם רעיון על מה אפשר להעביר?..

 

תודה רבה!

מתי? אולי משהו לקראת החגים?ציליגילימימי

האמת שאני מציעה לך לבקש לדבר עם המורה ולבקש שיעור שהתלמידים לומדים (תורה/נביא) ככה השיעור יהיה יותר מסודר, תוכלי להגיד לתלמידים שזה חלק מהחומר, ואת מעבירה למורה את כל מה שאת לימדת, (אולי שזה יכלל במבחן - לשאול את המורה אם שייך להגיד או לא). שיעור שיש להם מחברת.

זה מאוד יעזור לך - יעשה לך שיעור מסודר, והתלמידים לא יחשבו שסתם באת להעביר פעילות ויתנהגו בהתאם.

 

בהצלחה!!

תודה! השיעור הוא ישר אחרי החגים..חלום חלומי

אינלי מושג מי המורה ומי הכיתה,

ולא בטוח שהמורה תרצה להביא לי להעביר את המשך החומר. בכ"ז זאת הכיתה שלה ובטח יש לה את דרכי ההוראה שלה והסדר שלה..

מבאס,

כי באמת אין שום חג בזמן הזה..

 

אשמח להצעות נוספות!

תודה!

אני לא כל כך מבינהציליגילימימי

אמרו לך תבואי ותעבירי שיעור על מה שאת רוצה?

אולי תתקשרי למזכירות, תבקשי את מספר הטלפון של המורה ותשאלי אותה.

אפילו תשאלי אותה אם יש לה איזה נושא שהיא הייתה רוצה שתעבירי אליו שיעור, לאו דווקא מהחומר הלימודי.

בסדר שיש לה את דרכי ההוראה שלה, ואם פעם היא תצא לחופשת לידה, אז היא לא תתן לממלאת מקום את החומר שהיא נמצאת בו ותגיד לה להמשיך?? ואם יום אחד היא לא תוכל להגיע ותגיע ממלאת מקום במקומה, נכון, אולי היא תתן לה למרוח את התלמידים יום שלם, אבל אולי היא גם תתן לה ללמד...

 

אני עשיתי שיעורי מבחן בכמה מקומות (גם כשהתחלתי, גם כשחיפשתי מקום אחר וגם כשעברנו דירה למקום אחר), ותמיד נתנו לי את החומר שהכיתה נמצאת בו. (לפעמים זה בא מצד הביה"ס ופעם אחת זה בא מצידי, בררתי מי המורה ודיברתי איתה. באמת לא היה נראה לי הגיוני להעביר שיעור חשבון באיזה נושא שאני רוצה, ואם אני רוצה ללמד משהו שהם כבר למדו?)

 

זה נראה הרבה יותר רציני שלתלמידים יהיו מחברות, ואולי גם ספרים על השולחן, ואת תשתמשי בזה. תאמיני לי שאוטומטית זה מעלה לך את הרמה של השיעור.

 

אני יכולה לנסות לזרוק פה רעיונות, אבל לי באופן אישי זה נראה חבל. אני הייתי ממליצה לך לנסות. אם המורה לא רוצה לתת לך את החומר בתורה אז שתתן לך נושא שיעניין אותם.

 

את יכולה לבחור סיפור וללמד עליו (משהו בספרות אולי, אבל שוב, לכי תדעי אם הם לא למדו את זה, וגם כדאי מאוד להודיע להם מראש להביא ספרי ספרות ומחברות אם את עושה את זה).

את יכולה לעשות משהו שקשור לחזרה לשגרה - אחרי החגים - אפילו להביא את השיר וללמוד עליו, ולדבר על שגרה, מסגרות וכו', מה כל אחד מצפה מהשגרה?

אם זה קרוב לראש חודש חשוון, אפשר פעילות על ראש חודש. או על מהותו של חודש חשוון (אין לי רעיון, אבל אפשר לחשוב)

אולי כבר על ז' במרחשוון - בקשת גשמים או על יום פטירת רחל אמנו.

בהצלחה.

 

את צודקת לגמרי! זה באמת הזוי שאינלי מושג על מהחלום חלומי

להעביר להם..

זה מה שהמנהלת אמרה.

זה נראלך הגיוני להתקשר למורה ולהתייעץ איתה?..

תודה!!

נראה לי הגיוני מאוד.ציליגילימימי

גם לי הייתה מנהלת שאמרה ככה. תכיני שיעור חשבון לכיתה ד'. מי? כמה? למה? איזה ספר הם לומדים בכלל? אם אני רוצה להכין דף - כמה אני אמורה לצלם? אז בררתי מי המורה (האמת שהייתה לי אפשרות לברר כי הכרתי שם מישהי, והרמתי אליה טלפון) והתקשרתי אליה. אמרתי לה שאני צריכה להעביר שיעור לכיתה שלה, ושתגיד לי איזה נושא. לא היה אכפת לי שהיא תגיד לי נושא שלא קשור לחומר, אם היא מפחדת שאני לא אלמד טוב (למרות שזה נראה לי הזוי)... אבל אם אני בדיוק אבחר נושא שהם כבר למדו, או נושא שמתבסס על משהו שהם עוד לא למדו, זה לא הולך ככה!! אז נכון, לא כל דבר זה מתמטיקה, ובכל זאת...

 

אני יכולה לגלות לך שהגיוני מאוד שהמורה גם קצת תעזור לך, תתן לך רקע על הכיתה, למה כדאי להתייחס, למה לשים לב, אולי יהיו לה עוד רעיונות. לי פעם מורה אמרה כבר הכנתי דף על הנושא הזה, אז אני אשלח לך אותו במייל ואם תרצי תשתמשי בו... וגם אמרתי למנהל שזה לא דף שלי, זה בכלל לא היה משנה לו... (אולי בגלל שהיו לו הערות על הדףקורץ).

אני חושבת שמה שרוצים לראות זה איך העמידה שלך מול כיתה, איך את שולטת בכיתה, איך את מתייחסת לתלמידים, אולי גם איך את בונה שיעור, אבל בשביל זה את צריכה בסיס.

אולי המורה תוכל ככה להכין את התלמידים שבאה מורה חדשה, ואיך היא מצפה שהם יתנהגו וכו'... את לא יודעת איך זה יכול להשפיע לך על השיעור.

אפילו אם היא תתן לך משהו שלא קשור בכלל לחומר, אז שתגיד לך כמה תלמידים יש, שתכין אותם, אולי שתגיד להם להביא משהו מיוחד לאותו שיעור (אם יש צורך). אני ראיתי פעמיים שמנהלים שמים לב להרגלים שאת מקנה. אם את אומרת להם בסוף השיעור, עכשיו כולם פותחים מחברת ומדביקים את הדף במחברת. או באמצע השיעור פותחים מחברת לכתוב משהו... אם יש ספר, איך את משתמשת בו וכו'. זה ישדרג לך את השיעור מאשר אם תתני לתלמידים איזה דף, ואח"כ זה יישאר זרוק לכולם על השולחן/רצפה וכו'. אז אם יהיו לך את האמצעים יהיה לך הרבה הרבה יותר קל!!

 

בהצלחה!

וואוו! איזו מקסימה! תודה על התגובה המושקעתחלום חלומי

והמפורטת..

 

מחר אברר מה המס' של המורה ואעדכן

 

אין כמוך!! נתת לי הרבה כח!

תודה!

אני אוהבת להעביר בספרותשרבוב
את יכולה להביא שיר או סיפור
לדבר על המסר מילים חדשות פעילות עם כתיבה או ציור של מסקנות
עדכון- דיברתי עם המורה של הכיתה. שאלתי אותה מהחלום חלומי

היא ממליצה.. לאחר התלבטות אם ללמד חשבון או עברית..

 

החלטתי ללמד עברית. טקסט שקשור לסתיו..

 

אשמח ממש להארותיכם. חשבתי אולי לחפש טקסט על נחליאלי, סתיו וכו'. (בתקוה שאמצא!)

 

יש לכם רעיונות איזה פתיחה וסיכום כדאי לעשות? משהו יותר מרשים ומעניין?

 

יש לי ברקו בכיתה. גם חומרים/ טקסטים יעזרו לי מאד!!

 

תודה רבה רבה!

 

 

*מזכירה- מדובר על שיעור לכיתה גחלום חלומי
מנסה לעזור קצת שני122

היי, קודם כל בהצלחה רבה!!
 

לגבי נושא הסתיו מצרפת לך כאן קישור לאתר של מת"ל לנושא הסתיו יש שם המון חומרים

תעשי סינון לפי הגיל ולפי מה שנראה לך כמובן מתאים....

 האתר- http://kaye7.school.org.il/seasons_fall.htm

 

דבר שני- לגבי מבנה השיעור בגלל שיש לך ברקו בכיתה אני הייתי נעזרת בו בכיתה בפתיחת השיעור.

לדוגמא את יכולה להתחיל את השיעור ולהקריא שיר שמדבר על הסתיו או פשוט להתחיל בלשאול את התלמידים

מה הם יודעים על הסתיו ולעשות מעין שמש כזאת על הלוח....

אח"כ הייתי מציעה לך להכין מצגת בבית עם דברים מרכזיים שיש בסתיו מלווה בתמונות והסברים קצרים ואז להקרין ולראות האם הילדים באמת קלעו למאפייני הסתיו.

כל זה לא אמור להיות ארוך כמובן.... באזור ה-10 דק-רבע שעה...

אחכ תחלקי דף עבודה שמדבר על אחד המאפיינים שהקרנת במצגת ואז סיכום שיעור....

 

זה נראה לי מה שהייתי עושה בשיעור כזה.... בכלל להקרין דברים על הלוח בעזרת ברקו מאוד מעניין את התלמידים...

 

שיהיה בהצלחה רבה!! וחג שמח

פתיחה עם חפציםשרבוב
נגיד להביא עלי שלכת וסוודר וכו ולשאול אותם מה נושא השיעור
או פתיחה שקשורה לטקסט..
אין לי רעיון לטקסט..
איזה מקסימות אתן!!חלום חלומי

שני - באמת עשיתי כעצתך..

 

אפתח את השיעור בשיר שמדבר על סימני הסתיו (ביוטיוב- בונבי בסתיו).

אראה להם מצגת על סימני הסתיו. ועכשיו יושבת על טקסט בנושא חילזון.

 

אין כמוכן!! שלחתן לי כח

 

זאת אני חלום חלומי (פשוט נמצאת בניק אחר) עדכון:אנונימי (2)

ב"ה היה מצויין!

ב"ה התקבלתי. ומפה.. רק מתחילים!

תודה על האפשרות להתייעץ, תודה על העצות הטובות!

עוד ניפגש בע"ה!

יווו!! איזה כיף! מזל טובציליגילימימי

שיהיה מלא בהצלחה!!

 

וכמובן תישארי פעילה בפורום... לא לברוח!

איזה כיף!!שרבובאחרונה

צריכה רעיון לספר אוזו ומוזו מכפר קאקארוזואנונימי (פותח)

אני צריכה ללמד את הספר במסגרת שיעורי קריאה. יש למישהיא רעיון לפתיחה מעניינת על הספר. מה אפשר לעשות ולגרות את התלמידים ללמידה? ממש לא עולה לי!

תודה מראש!!

לימוד חינוך אמוני לכתה א', אשמח לרעיונות ולנושאיםשלהבתחיה

בס"ד

 

מה ללמד ואיך להמחיש אותו לתלמידים...

 

(לתלמידים בגיל הזה אין עדיין מספיק תפיסה מופשטת של מה זה אמונה)

 

כל עזרה תתקבל בברכה

 

שיהיה ב"הצלחה לכולנו

אולי על ידי ספורי צדיקים?שרבוב


חשבתי על זה אבל כבר יש להם שיעור גדולי ישראל...שלהבתחיה
למהעעעעע

למה ללמד אותם אמונה? תלמדי אותם תורה ,הם יחליתו אם להאמין או לא

אה?! זה בטח בית הספר קובע מה ללמדיעל מהדרוםאחרונה
אני צריכה בבקשה דקלומים קצרים לבני 3.תודהzmil
דקלומים למה?שרבוב

לצהרון לשיר לרקודzmil
משהו מהסגנון הזה?חיה רוז

עם אצבעות שמדגימות- בכל יד, עיגול:

 

עיגול אחד הלך לבד, פגש חבר, עיגול אחר

אמר שלום, נעים היום.

אז התקרבו השניים, הביטו בעיניים

אז התקרבו השניים, הנה הם משקפיים (מניחים על העיניים)

 

יוו איך אחיינית שלי משוגעת על זה.... (שנתיים וחצי)

יפה.לצייר בטוש עיגול?zmil
רק עכשיו ראיתי...חיה רוזאחרונה

זה עם האצבעות. מצמידים את ראש האגודל לראש האצבע.

למלכה שידלובסקי~א.ל

 

יש דיסקים שיכולים להתאים לך

ראי כאן כמה מהם:

(אפשר להאזין גם לקטעים מתוך הדיסק..)

 

http://he.israel-music.com/malca_shidlovsky/

 

תודה. יש למישהו רעיונות נוספים להעסיק בני 3?zmil
מי כאן שיתפ/ה את התלמידים שלה באהבה אליהם?לשם שבו ואחלמה
תלמידים יקרים, אתם מתוקים ואני אוהב אתכם!
אני יתגעגע אליכם, חג שמח!
הם סופגים כל מילה עמוק ללב
אני!!+mp8
ברור שכן!שרבובאחרונה
וגם הם לומדים לשתף באהבה
וזה הכי כיף בעולם
עזרה דחופה במילוי שאלון למורים!עזרה לחבר

שלום לכל המורות/ מורים שבינינו - בקשה נרגשת!
אני צריכה להגיש דחוף סמינריון ובמסגרתו אני צריכה עזרתכן בכך שתמלאו שאלון העוסק בנושא "סגנונות חשיבה". אנא עזרתכן. תודה!!

http://goo.gl/forms/Cwbw0r3gr0

1/3 משרה במשרד החינוךta000
אני כרגע בשנת סטאז'
כמה זה 1/3 משרה במשרד החינוך?
יש לי 10 שעות פרונטליות דרך משרד החינוך 2 שהייה 2 פרטני
ושאר השעות מהעירייה.

זה יחשב לי כסטאז'?

תודה רבה
מנסה לעשות סדראילה שלוחה

בס"ד

 

אני חושבת ששליש משרה ביסודי באופק חדש זה 12 שעות - מתוכן 2 פרטני ו2 שהיה

כך שיש לך שליש משרה במשרד החינוך.

חוץ מזה שליש משרה זה המינימום כדי לקבל קביעות במשרד החינוך (נראה לי שצריך גם 3 שנים רצוף בשביל זה)

 

וגם לסטאז' זה מצויין, אבל לסטאז' יכירו לך גם בשעות של העיריה - בהנחה שבשעות האלו את מלמדת כיתה רגילה ומקצוע מתאים. [ובכל מקרה יש לך מספיק במשרד החינוך]

תודה רבה רבה!ta000
גמר חתימה טובה
רק לדיוקציליגילימימי

מה שכתבת נכון, רק דיוק קטן.

החל מאחרי שנת הסטאז', חייבים לפחות חצי משרה כדי לקבל קביעות, זה נכנס השנה. עד עכשיו היה מספיק 1/3, עכשיו חצי... אפאטי

(כמובן שלך זה לא משנה לגבי הסטאז', אבל לשנה הבאה תדעי, כדי לקבל קביעות צריך חצי משרה...)

תודה רבה על העידכון!!ta000
איך יודעים כמה זה חצי ביסודי?ב"ה!אם בישראל!
18 שעות..יעל מהדרוםאחרונה
לק"י

(לא משרת אם).
יש טבלאות ביומן מורה ומן הסתם שגם באינטרנט.
הצעת עבודה בירושלים למילוי מקוםציליגילימימי

דרוש/ה מורה למתמטיקה למילוי מקום לבית ספר אור תורה סטון בנות ברמות


היקף המשרה 17ש"ש או חלק מהן

תקופת ההעסקה מסוף אוקטובר למשך 3 חודשים (חופשת לידה)

כל המעונין נא לשלוח קורות חיים ל:  <mailto:simonaeliav@gmail.com>
simonaeliav@gmail.com

ועוד הצעה בתל אביבציליגילימימיאחרונה

בביה"ס יסודי- מוריה בתל אביב מחפשים מורה למילוי מקום לכיתה מתוקה

למורה בחופשת לידה בחודשים טבת-ניסן.

 

המעוניינת יכולה לפנות למנהל

הרב דביר אפלבוים-

052-8937888

מחשבה שעלתה בי...אנונימי (פותח)
אני סטודנטית להוראה, ותהיתי לעצמי - אם אדם מוקף כל היום בילדים, האם יש לו כוח ועצבים לילדים שמחכים לו בבית?מה אתם אומרים?יש כאן בעלי ניסיון?
קפיצאנונימי (פותח)
אני מורה ואמא לכמה+mp8

ונראה לי שכל עבודה שיוצאים מהבית ב7 בבוקר, נוסעים כשלושת רבעי שעה וחוזרים בין 15:00-16:00-

היא מתישה ביותר,

לאו דווקא הוראה.

 

אני חוזרת מותשת לא בגלל שהייתי עם ילדים- אלא כי שעות עבודה רבות הן דבר מתיש.

לפחות אני נהנית כל רגע מהעבודה,

כך שאני אמנם מאוד עייפה כשאני עם הילדים שלי-

אבל לפחות לא ממורמרת ומתוסכלת מעבודה שנואה עלי.

אני יכולה להגיד ששנה אחת שלא עבדתיציליגילימימי

והחלטתי להישאר בבית עם הילדה (בעיקר מהסיבה שהיא הייתה צריכה הרבה טיפולים, אבל זה לא כ"כ משנה...) הייתי שחוקה. כל היום הייתי סביבה, הרגשתי שאני צריכה גם משהו בשביל עצמי ולא היה לי את זה. קרה לצערי שבשלב מסויים כבר לא הייתה לי מספיק סבלנות להיות איתה...

כשחזרתי לעבוד (ואני חייבת לציין שאני נהנית בעבודה ב"ה), חזרתי הבייתה בשמחה. כמובן שאני חוזרת מותשת, כי זה מתיש, אבל כל היום לא ראיתי אותה, התגעגעתי אליה, חיכיתי כבר לראות אותה והייתי מסופקת (בדר"כ) מהעבודה שלי באותו יום, אז היה לי הרבה יותר כוח ושמחה להיות איתה.

 

אני חושבת שהעניין של האם יש לו כוח אח"כ לילדים זה לא קשור לזה שאתה מוקף כל היום בילדים, זה לא שיש לך מספר שעות כוח לילדים, ואם הילדים מבית הספר גומרים לך את הכוח, אז אין כוח לילדים שלך...

השאלה היא אם את אוהבת את ההוראה והיא מספקת אותך...

 

מה שקשה זה שבהוראה את לוקחת הרבה דברים לעשות בבית. ואז אפשר להגיד שזה לא עבודה שאת באה בבוקר ומסיימת ב16:00, יש עוד הרבה בבית, וזה כן קצת בא על חשבון הזמן בבית. (אני מאוד משתדלת שזה לא יבוא לי על חשבון הזמן עם הילדות הפרטיות שלי, אלא יותר בערב אחרי שעות ההשכבה)...

 

בהצלחה ובחירות טובות!

תודה!!אנונימי (פותח)אחרונה
ב"ה מצאתי סטאז אבל כל כך...אנונימי (פותח)

באתי בטוב. באמת. להתחיל. לבנות. לרצות. להרים. לשאוף.

ואז נכנסתי לכתה.

 

זה כל כך מאתגר, אני פשוט מתוסכלת ברמות... יצאתי מהכיתה בוכה...

ואני לא רוצה להעניש. זה לא אני ללכת איתם ראש בראש. אבל אין ברירה אחר.

להתקשר להורים להתלונן... זה נשמע לי לרדת לרמה של גן טרום טרום 

 

אז מנסים בבי"ס לבנות תוכנית של עיצוב התנהגות אבל בינתיים...

 

צריכה עידוד, מישהו שמכיר את התהליך הזה... עצות...

כל מילה חמה תתקבל בברכה, אני כל כך צריכה כוחות עכשיו, לאהוב אותם.

 

|מותשתבוכה|

אכן, זה לא קל...ציליגילימימי

יותר משהעגל רוצה לינוק, הפרה רוצה להעניק...

 

קודם כל, לא ללכת ראש בראש!! את תכנסי למלחמת התשה.

להתקשר להורים? למה לא?? זה לא להתלונן!! הורים נורמליים היו שמחים לדעת אם יש בעיה עם הילד שלהם.

זה ממש לא טלפון תלונה, זה יידוע של ההורים מה המצב.

לי בשנה הראשונה הייתה כיתה אחת מאוד קשה. יום אחד פשוט ישבתי והתקשרתי לבערך 15 הורים. יום אח"כ נכנסתי לכיתה אחרת. זה בכלל לא להתלונן.

את רוצה ליידע את ההורים מה קורה עם הילד שלהם. ילד שמתנהג בצורה לא ראויה חשוב שההורים ידעו על כך. לדעתי ממש לא לרדת לרמה, הפוך, להיכנס איתם ראש בראש זה לרדת לרמה...

 

עיצוב התנהגות זה מצויין, את לא חייבת לחכות לביה"ס את יכולה להתחיל בעצמך, לפחות עם תלמידים שזה נראה לך יכול ללכת איתם. תכיני כרטיסיות תגידי להם שבסוף כל שיעור את מבקשת שהם יחתימו את המורה המלמד בכיתה איך הם התנהגו. בסוף אפשר לצ'פר/ לכתוב מכתב להורים/ לשלוח עם זה למנהל שיחתום על זה.

 

אגב, תנסי לא רק לראות את הדברים השליליים, אלא גם את הדברים החיוביים, את מרימה טלפון להורה על התהגות שלילית, תרימי גם להורה אחר על התנהגות חיובית. אפשר גם לשלוח מכתבי להורים ולבקש חתימה/לכתוב ביומן (תלוי איזה גיל) תשתמשי בזה ככלי.

את יכולה להגיד שכל פעם שיש הפרעה מצד אחד התלמידים את רושמת אצלך ביומן, אחרי 3 רישומים אצלך את כותבת להורים/שולחת למנהל.

את חייבת קודם כל לטפל, שתהיה לך שליטה על מה שקורה בכיתה, רק אח"כ תוכלי לבנות ולעשות כל מה שחלמת עליו...

 

בהצלחה!

באמת מתיש!טוזי

מותר וצריך לתת עונשים בהתחלה. זה לא חייב להיות דברים גדולים אבל שידעו שיש תוצאה למעשה שלהם. 

 

לדוגמא: אני סופרת עד שלוש וילד שמדבר יענש. אחת, שתיים, שלוש. שמוליק- קום ותעמוד מאחורי הכיסא, עוד מישהו שא שמע אותי? יניב - קום ותעמוד מאחורי הכיסא.

 

כמובן תלוי בני כמה הם...

 

ולהתקשר להורים זה בהחלט לא קטנוניות. הורים כועסים אח"כ כשמופיע פתאום בתעודה הערה על התנהגות והם לא ידעו כלום לאורך השנה או פתאום באסיפת הורים מסתבר שהילד לא לומד כלום בשיעור..

 

בהצלחה יקרה!!!

 

 

 

(חינכתי שנתיים כיתה קשה מאוד, היה לי מאוד לא קל, הענשתי אבל מאוד מאוד אהבתי ובעיקר האמנתי בהם! אבל אני יודעת שהתלמידים שלי מתים עליי. אם אני עוברת ליד הכיתה שלהם כשאני ממהרת אבוד לי!)

איזה כיף לקבל תגובות כאלו!! אבל...אנונימי (פותח)

בס"ד

 

הכניסה באמת הייתה "טבילת אש" ואני מנסה לנתב בין הטיפות,

לראות מה הדרך של כל תלמיד. מה המיוחד בו. מה מוקדי הכוח שלו,

ובמקביל לדעת להעיר ו"ליישר קו" כשצריך ולדעת מה הדרך שלי...

 

חיזקתם אותי שיש אופציה להעניש, וזה בסדר.

 

האמת "חושך שבטו שונא בנו" ובמקרה הזה תלמידים כבנים. 

 

אשמח לקבל עוד עצות איך להעניש בצורה שמכבדת את התלמידים ואותי ומהצד השני מעבירה את המסר.

לתת עונש שקשור למעשהיעל מהדרום
לק"י

נניח- מי שמדבר בזמן סרט/ שיר, בפעם הבאה לא ישתתף כדי לא להפריע לכולם.

סוג של סיבה ותוצאה.
^^^ זה מה שנקרא "תוצאה טיבעית"ציליגילימימיאחרונה

לדוגמא: אתם לא לומדים בשיעור? אז תצטרכו ללמוד בבית, יהיה יותר שיעורי בית. ולהסביר את זה, השיעורי בית ניתנו כי לא למדתם בשיעור, אז צריך להשלים את זה.

או להגיד לתלמיד "אני רואה שקשה לך להיות פה. אני לא רוצה להוציא אותך, אבל אני רואה שאין לי ברירה, כי אתה מפריע לשאר התלמידים, אז תאלץ לצאת החוצה עם עבודה". או להשאיר בהפסקה עם עבודה, במקום הזמן שהם לא למדו בשיעור וכד'.

זה רק דוגמאות, כמובן שתחשבי מה מתאים לגיל ולתלמידים.

הוראה לאקדמאיםtanya

שלום לכולם,

אני סטודנטית לביוטכנולוגיה, שנה אחרונה.

רציתי לעבור לעולם ההוראה.

איך מוצאים מקום שבו ניתן ללמד?
האם לימוד לתעודת הוראה לוקח הרבה זמן?

מישהו יכול לסייע לי בנושא?
תודה מראש,

באיזה אזור?יעל מהדרום
לק"י

יש תוכנית שנקראת "הסבת אקדמאים להוראה".
כרגע ירושלים אבל אני מאד גמישהמישהו אלמוני

לא יודעת..אבל תתקשרי למכללות לשאוליעל מהדרום
אולי במכון טל...רחלקהאחרונה
מחפשת משרת הוראה בירושלים \ גוש עציוןשוברת גלים

מוכנה ללמד הכל חוץ ממ"מ ואנגלית חושף שיניים

 

אם מישהו יודע על מקום מסויים, אשמח מאוד מאוד מאוד 

מקפיצה..בהצלחה!!דוסית גאה!אחרונה