עדיפות למחנכת אבל אפשר מחנך.
בבי"ס בנים.
מחנכת למילוי מקום לחצי שנה. כיתה ב' ואח"כ ג'.
לפנות לתהילה: 052-3852790
לא לפנות אלי כי אני רק עושה טובה לחברה 
עדיפות למחנכת אבל אפשר מחנך.
בבי"ס בנים.
מחנכת למילוי מקום לחצי שנה. כיתה ב' ואח"כ ג'.
לפנות לתהילה: 052-3852790
לא לפנות אלי כי אני רק עושה טובה לחברה 
אוהבת אבא'להבס"ד
שלום!
האם מישהו/י מכיר/ה קטע שמדבר על כך שתחושת הצביעות כביכול, שיכולה להופיע בתהליך של חזרה בתשובה- אינה נכונה,
משום שכשאנו בחזרה בתשובה- זה מי שאנו באמת!! וכל שאר הזמן- זה כביכול צביעות, מסיכה שמסתירה את מי שאנחנו באמת...
מישהו מכיר?
תודה!
שכל השנה אנשים מסתובבים עם מסיכות: ההוא עקשן,ההוא גנב וכו..
יעזור?
שקשור ספציפית לנושא התשובה..
"ושמעתי מיהודי צדיק אחד
שאמר שהיצר מפתה ומרמה אותנו
שכל השנה אנו עושים לא טוב חס וחלילה
ובאלול ותשרי אני עושים הצגה.
אבל זה שקר
כי האמת היא שכמו שיהודי מתנהג
באלול ותשרי כך הוא באמת
וההצגה היא איך שמתנהג כל שאר ימות השנה."
)הרב צבי מאיר זילברברג(

לתחילת שנה, עטיפות למחברת, וכו'....
מבטיחה להשיב טובה בדפים מעוצבים ויפים...
יש לי הרבה חומרים ואשמח לעזור.
אשמח שתכתבי מה בדיוק את צריכה..
שנה ראשונה שלי ובה אחנך כיתה א'..
אשמח להעלות חומרים, אבל בגלל שיש לי הרבה דברים, אודה לך אם תוכלי למקד ולומר מה בדיוק את צריכה.
בהצלחה ממש!
בעזרת ה׳ מקווה לעזור לך.
לשנה"ל הקרובה בדרום (ב"ש, ערד, דימונה, אופקים, נתיבות. משהו באזור הזה..).
מישהו יודע על מקום כלשהו? ומה אפשר לעשות, חוץ מלשלוח קו"ח לכל הבתי ספר?!
1. בי"ס יסודי תורני במעלה אדומים מחפש 2 ממלאות מקום לתחילת שנה אחת למורה עמיתה ואחת למחנכת כיתה.
מי שמעניין אותה אפשר ליצור איתי קשר (מכירה את הבית ספר).
2. אולפנת צביה מעלה אדומים מחפשת מורה למתמטיקה למילוי מקום החל מתחילת השנה. - לפנות ישירות לאולפנה.
3. מחפשים מורה לתנ''ך.
מדובר ב10 ש''ש בשנה''ל תשע''ה, עבור תיכון בדימונה.
לפנות ל: גוונים לחינוך וידע בע"מ
טל': 03-6997037
בהצלחה!
התקשרו אלי מאיזה ביה"ס - ממלכתי צמח השדה, לא יודעת מה הם צריכים. אבל אם מישהו מחפש באזור, שווה לשלוח להם קורות חיים. בהצלחה.
מי ששומע על משהו באזור.. אשמח 
ה ואני לא יודעת מי זאת. אז אם מעניין עוד מישהי תשלחי לי שוב.
בהצלחה
אני הולכת לחנך כיתה ה' ומחפשת רעיון למשפט/ פסוק מתאימים...
תודה!
משפט חזק בעיני לגיל הזה.
"ראשית חכמה יראת ה'"
ותלוי איזה כיתה.
אבל לפעמים מתאים לא הבישן למד.
ואם זה כיתה יותר גבוהה אז משהו שהרב קוק כתב על חינוך... (בעסה שאנלא זוכרת בדיוק, אבל יש לו משפט מתאים!!)
בס"ד
אולי משהו שקשור לזמן.. לא עולה לי כרגע.. 
"אצלנו המידה חשובה מהלמידה.....
משהו בסגנון...
למישהי יש?
כל דבר יעזור לי.
אני מנסה לארגן את תחיל השנה-
חשבון- תכנת לימודים ומערכי שיעור
עברית- תכנית לימודים ומערכי שיעור
מולדת- מערכי שיעור
שיעורים על החגים לכיתות אלו
אשמח אם תעלו את מה שיש.
נברתי בתכנית הלימודים ולא מצאתי במשרד החינוך משהו.
ו- תורה. איך מלמדים ספר יהושוע לבי"ס ממלכתי? אני רוצה שיעור טוב להקדמה..
תודה רבה!!
1. את מלמדת בממלכתי? מה הקו שלהם בלימודי יהדות כמו נביא וחגים?
2. אילו ספרי לימוד יש לכם בחשבון ועברית? יש את החומר שצריך להילמד, אבל בבניית תכנית מתבססים על הספרים.
3. ג'-ד' מצורף? בכל המקצועות?
לימדתי ב2 הכיתות הנ"ל, אבל בממ"ד.
מוזמנת גם לפרטי. אשמח לעזור.
יש להם ספר מצויין!!
את האמת שיש לי דפים... אבל לא יודעת אם הם רלוונטיים כי ממש בניתי אותם לכיתה שלי...
אבל תמיד אפשר לנסות
סיימתי זה עתה שנה שלישית שלי של לימודים.
קיבלתי שליש משרה בבית ספר (סטאז'). עכשיו מתקשרת אליי מנהלת בית הספר לומר לי שבמקום המשרה ההיא, אני מקבלת חינוך כיתה ד'.... ![]()
אני מתה מפחד! איך מתחילים?
עוד בערך שבוע מתחילים הלימודים...
תרגיעו אותי אמן.
למה צריך לדאוג? מאיפה מתחילים??
קודם כל- את צריכה להיות מאושרת! כל אחת אחרת היתה שמחה למצוא משרה כ"כ טובה בשנת הסטאז'. זה בכלל לא ברור מאליו, ואם המנהלת החליטה לתת לך את זה כנראה שיש לך את הכישורים ואת מסוגלת!
יחד עם זאת, אין ספק שזה מלחיץ, במיוחד ששנת הלימודים כל כך קרובה.
נראה לי שכדאי לך קודם כל לנסות למצוא מישהי מבית הספר שתוכלי לשבת איתה לפני תחילת השנה ותסביר לך איך הדברים מתנהלים בבית הספר- מה מקובל, מה עושים, למי פונים וכד'.
לאחר מכן, הדברים הכי דחופים הם:
1. היכרות התחלתית של חומרי הלימוד שאת אמורה ללמד. כדאי לך להתחיל לתכנן לפחות את השבוע- שבועיים הראשונים מבחינת הלימוד. (אחרי שהשנה תתחיל, תוכלי יותר ברוגע להמשיך להכיר את החומרים ולבנות עוד מערכי שיעור).
2. הכנת קישוטים לקירות.
3. חשוב ביותר- לשבת עם עצמך ולחשוב איך את רוצה ומתכננת שהכיתה שלך תהיה מבחינת משמעת- מהם הכללים הכי חשובים בעיניך שאת רוצה להקנות לתלמידים, ואיך את עושה את זה. ובעיקר- איך את משמרת את זה ועוקבת אחרי הביצוע של זה.. כולנו יודעים שמשמעת זה אחד הדברים הכי משמעותיים בכיתה.
4. תכנון של המחברות/ קלסרים / תקיות שאת רוצה שיהיו לתלמידים.
5. ואם ישאר לך זמן: כדי שהשנה תתחיל בצורה נעימה- כדאי לך להכין לתלמידים צ'ופר קטן וחמוד (בזה בטוח שיש פה מורים שיכולים לעזור לך).
בכל הדברים האלה נראה לי שהכי טוב להתייעץ ולהיעזר במורות מהצוות שלך ובמורות שכבר חינכו כיתה ד'.
המון בהצלחה!
תודה על העצות!![]()
כבר ביקרתי היום בבית הספר, ראיתי את הכיתה וכל זה...
לקחתי מערכת, חוברות וכו'...
אז קדימה לעבודה ![]()
דוסית גאה!אחרונה
אם אני רוצה להיות מורה וללמד במסגרת ממלכתית דתית , האם זה משנה מוסד הלימודים שבו אני לומדת , האם חשוב שהמכללה להוראה תהיה מכללה דתית ?
תודה לעונים על סמך ידע
יכול להיות שיהיו מנהלים שזה ישנה להם.
בעיקר אם מדובר במקצועות קודש...
למה כדאי?
כמה זה עולה?
זה יורד מהמשכורת?
לא מבינה זה כלום.
בכל השנים שעבדתי לא הצטרפתי למרות שאומרים שכדאי
הטפסים מונחים לפני
שכנעו אותי 
ומסתבר שלא חייבים.
אני כמה שנים במערכת.
ביטוח לאומי זה סוג של "ביטוח" שיורד
וחוץ מזה מה שכן חייבים (אנ חושבת) זה ביטוח נוסף שמשרד החינוך עובד מולם
מבטחים-גל נראה לי
זה כתוב בתלוש.
אבל הסתדרות המורים זה לא קשור
זה סוג של התארגנות שאמורה להיות גב לעובד
רק כמה זה חיוני לא הבנתי.
אני צריכה רעיון לצופר למורים לתחילת שנה..
רעיונות בבקשה..
אני לא יודעת מה היחס שלך למורים- אם את חברה שלהם / מנהלת / רכזת וכד', אבל אולי זה יכול לעזור:
1.
"ברגע שגילית איזו מכפות הרגליים היא הרגל הימנית,
כבר אין לך הרבה התלבטויות
בקשר למי מהן היא הכף השמאלית,
ואז נותרה רק הבעיה באיזו מהן להתחיל לצעוד..."
(מתוך "פו היה אומר")
2.
תפילת המורה
אלוקי,
הכן את לבי
לאהוב את תלמידַי, ולכבדם.
תן בלבי בינה להבין ולהשכיל לשמוע וללמד,
שאצליח לקדם את עולמם של תלמידי,
אקשיב להם ואשאף להצלחתם בלבב שלם.
תן לי את היכולת להבחין ביכולותיהם,
לתת להם את הכלים להתמודד
עם הקשיים והמכשולים.
עשה שלא ימחק החיוך מפני,
כדי שאוכל לראותו משתקף בפני תלמידי.
יהי רצון מלפניך, שיכבשו רחמיך את כעסי,
שלא אקפיד
ולא אומר דבר שתלמידי לא יוכלו לשמוע.
יהי רצון מלפניך, שתצילני היום ובכל יום ויום
מעין רעה בתלמידי,
ותרחיקני מיצר הרע לחשוב שיש בי יותר מתלמידי.
ואל תביאני לידי גאווה, עוון, ניסיון ובזיון
ותדביקני בטוב שיש בהם.
ותנני היום ובכל יום ויום
לחן בעיני תלמידי
וגומלני חסדים טובים
שאזכה להיות לתלמידים כאב ואם.
ואזכה לקיים:
"חנוך לנער על פי דרכו גם כי יזקין לא יסור ממנה"
ברוך אתה שומע קול תפילות תלמידי ישראל ומלמדיהם.
אם יש כאלה כאן, אשמח שייפנו אלי 
זה ממש ממש חשוב לי!
תודה ויום נעים וטוב!
היום נזכרתי מהמפגש הטוב שאני זוכרת בגן
(אז זה היה ריכוז
)
שהגננת לימדה אותנו על דברים שצפים/שוקעים
ולמה הוא כ"כ זכור לי?
כי היא הביאה גיגית מים לאמצע המעגל וניסתה חפץ חפץ ושאלה אותנו קודם מה אנחנו מנחשים.
לא נראה לי שזה הניסוי היחיד שעברתי בגן
בעצם בטוח שלא..עכשיו אני נזכרת במעומעם בעוד כמה
אבל נראה לי שזה היה משמעותי עבורי בגלל שהיא שאלה מה אנחנו חושבים,
אז כל אחד מהילדים היה מעורב וחשב ואז חיכה לראות מה תהיה התוצאה...
אז חשבתי בעקבות זאת
שכדאי שנעשה מין שרשור שכזה
על חוויות שזכורות לטובה
ונלמד מכך מה משמעותי עבור התלמידים.
דוסית גאה!שאלתי אותם לפני כל חפץ מה הם חושבים ואח"כ בדקנו...
אני זוכרת שבגן חובה יצאתי יום אחד לחצר והגננת של טרום חובה הייתה שם ואמרה לי "יוו הודיה, איך גדלת..." ואני מזה התרגשתי..שהיא זוכרת אותי וזה...;)
לפי דעתי אחד הדברים החשובים ביותר זה להתייחס לילדים עוד לפני שהם דורשים את זה.."לתפוס אותם על חם" בכל הזדמנות שיש והחמיא, לומר מילים טובות וכד'...
שרבובוזאת מסקנה באמ תחשובה וטובה
גרתי מחוץ לעיר בה למדתי בכיתה ב'.
את המורה לא הכי חיבבתי..
יום אחד היא הביאה את כל הכיתה אלי הביתה להתוועדות לכבוד תאריך חשוב.
מאותו רגע ואחכ כשהיא המשיכה איתנו עוד שנה, ממש ממש אהבתי אותה...
זה היה בשבילי משמעותי. אוי כי היא הפכה אותי ואת הבית שלי למשמעותיים.
היה ממש כיף,
כל הכיתה באה למקום שבו גרו כמה בנות מהכיתה.
וביסודי שלי מורים היו באים לעשות ביקורי בית לכל התלמידים
היה ממש כיפי ומרגש
אז זה בהחלט דורש מחשבה...
ולא במובן הרגיל של זה

בע"ה קיבלתי חינוך כיתה שאני מכירה טוב בבי"ס יסודי,
זאת כיתה טובה מאוד, מגובשת חברתית ויש הרגשה ש"יש עם מי לעבוד"
רק מה?
אני רוצה להציב לעצמי יעדים להביא את הכיתה הזאת למקום טוב יותר
תמיד יש לאן להתקדם ולאן לשאוף.
המנהלת הציעה למחנכת שחינכה אותם השנה, להמשיך איתם עוד שנה
אבל היא אמרה לי שהיא מרגישה שהיא מיצתה את הקידום שלהן ושבגלל שזאת כיתה טובה העבודה שלה מובנת מאליה מצד ההנהלה.
אשמח לתובנות ורעיונות...
להרים את הכיתה עוד.
אני לא יודעת באיזו כיתה מדובר (איזה גיל) אבל אפשר לדוגמא לעשות לימוד בחברותו עם כיתה אחרת, או כל פעילות אחרת עם כיתות אחרות, ובכך לעזור לעוד כיתות לעלות.
להציב כל מיני יעדים שיקדמו את הכיתה.
קשה לי לתת רעיונות בלי להכיר את הכיתה, אבל פשוט לחשוב איפה הכיתה נמצאת עכשיו, ולשאוף שעד תקופה מסויימת יהיה יותר טוב בתחומים האלה.
בהצלחה!
נראה לי שמבחינה לימודית חשוב להשקיע במיומנויות. כלומר, אם זו כיתה טובה מבחינה לימודית, אז את החומר עצמו חלקם יכולים אפילו לקרוא לבד. והאחרים ישלימו יחסית מהר.(תלוי עד כמה טובה).
לעודד אותם לשאול, לאתגר עם שאלות חשיבה, לתת הזדמנויות חקר וכדומה.
לדוגמא-
בתורה- בפסוק לא ברור לא ללמד את הפירוש שידעו. לתת להם להגיע לפירוש לבד על פי טעמי המקרא למשל. כמובן בהדרגה.
בחשבון- לתת להם להוכיח או להגיע לבד לכלל הנלמד. וכדומה.
אשמח אם תדעו לענות לי על כמה שאלות, בבקשה:
1. האם אתן מכירות גננים גברים? האם אתן במקרה יודעות איפה הם למדו לימודי גיל הרך? [כלומר - האם למדו לכתחילה לימודי גיל הרך, או שלמדו תואר הוראה אחר (נגיד, מכון הוראה בישיבה, שבדרך כלל מתמקד בתנ"ך ותושב"ע, והתואר בהתאם, וזה לגילאי תיכון לרוב) ובשלב מסויים עשו הסבה בלי לימודים מיוחדים לגיל הרך - ואם לכתחילה למדו גיל הרך - האם למדו במקום דתי או לא דתי?].
והאם אתן יודעות מעט על המאפיינים המיוחדים שיש לגננים גברים - הן מבחינת עצמם, והן מבחינת "קשיים" מיוחדים שיש להם בהיותם בנים בגן ילדים?
2. האם נראה לכן שיש סיכוי בעולם שמכללה להוראה דתית, שיש בה לימודי גיל הרך לבנות כמובן - תסכים להכניס בשערי לימודי גיל הרך שלה, גם סטודנט בן? ואם לא- האם אתן מכירות מסלול כזה לגברים בלבד - אבל דתי?
3. בנוגע ללימוד גיל הרך במסלול חילוני לגמרי/למחצה - האם אתן יודעות אם יש הבדל בין הלימודים לגיה"ר דתי, לבין גיה"ר ממלכתי? כלומר - בתכנים, באופן ההעברה והכל...?
מי שיודעת לענות אפילו על חלק מהשאלות - זה יעזור לי מאוד, תודה רבה
אפשר להוסיף כל דבר שנראה לכן בנוגע לגננים בנים, שיוכל לעזור למי שמתעניין בתחום. תודה 
דוסית גאה!1. כן, מכירה שניים דתיים, לא יודעת איפה הם בדיוק למדו אבל יכולה לברר אם תרצה. (נראה לי אוניברסיטה).
2. לא נראה לי שמכללה דתית תסכים להכניס, בעיקר מהסיבה הפשוטה שיש הרבה בנות שבאות ללמוד במכללה דתית לבנות בשביל ההפרדה... לא מכירה מסלול כזה לבנים דתיים...
3. אני לא לומדת בחילוני, אבל אני בטוחה שיש הבדל ענק בתכנים...הבדלים שלעניות דעתי יפריעו לדתי, אבל זה תלוי גם ברמת דתיות ועד כמה אתה פתוח...
אם בא לך אתה יכול לבוא לאישי..
והסבה לגננות - את זה אני כנראה יכול גם דרך תואר הוראה רגיל והשלמת קורסים מסוימים לאחר מכן. העניין הוא שאני לא בטוח שזה הכי כדאי לעשות מסלול מפותל כזה.
השאלה היא אם לימודים במסלול חילוני לגננות, שיקבל גם גברים הוא כדאי
מכל הבחינות...גם תכנים, גם צניעות של הבנות וכו'...
לא יכולה לייעץ בלימודים אבל כן מנסיון עם גננים גברים בתלמוד תורה.
בהתחלה לא ששתי להכניס אותו לגן בלי גננת אשה, פחדתי שלא יקבל את הרוך והעדינות של הבנות ויהיה כל הזמן תחת משמעת ורצינות..
ב"ה כל חששותיי התבדו מהר מאוד.
אמנם הכנסתי אותו למסגרת זו רק בגן חובה שאז באמת צריך להתחיל בלימוד רציני יותר ולא רק משחקים ו"חמודי מתוקי" אבל גם בגן לגילאי 3-4 הגננים ממש עדינים, מחייכים, גם כשכועסים כשצריך זה נעשה בעדינות הראוייה לגיל.
יש בגן גם רבנים מבוגרים וגם צעירים, הם מלווים אותם בהרבה מוזיקה ועניין ומשלבים לימודים עיוניים באמת בנוסף ליצירות והמשחקים .
אני לא יודעת איך זה גנן בגנים חילוניים, אבל בדתי והחרדי זה מוסיף המון ללימוד העיוניי, אותיות, קריאה, חומש.
הילד סיים גן חובה יודע לקרוא כמעט שוטף ובקיא בחומש ויקרא על ביה"מק וסדר הקורבנות באופן מפתיע!! לא קיבלנו התקדמות כזו כשהגדול היה בגן עם גננות, דתי ככל שהיה.
בקיצור, אם יש לך את הרצון ונכונות לעבוד עם ילדים, אני בטוחה שזה יועיל מאוד לילדי ישראל ובטח ובטח לך וליילדיך.
בהצלחה.
1, מכירה. שכן מנהל גן כזה בהמשך הרחוב.
נשמע לי סבבה לגמרי. לא נראה לי שיש קשיים מעבר לרגיל.
2, מכירה בחור שהצטרף ללימודי הוראה במכללה דתית שבה לומדות בנות. מבחינה חוקית- המל"ג מחייב אותם לקבל.
3, נראה לי שאפשר להתקבל לשניהם בשני המצבים. לדעתי מפקחי גנים יעדיפו לבחון באופן אישי אם הגננ/ת דתי/ה או לא מאשר את מקום הלימודים.
מבחינת תוכן:
יכול להיות טוב שני המקומות.
כאן הייתי ממליצה לך שאם אתה בוחר במכללה חילונית- אולי לא כדאי לקחת הרחבה בתנ"ך. (מתוך שיחה עם חברה. אבל מה שטוב לה לא בהכרח טוב לך)
באופן כללי- יכול לתרום התייעצות עם סטודנטים שלומדים במכללות.
המון הצלחה.
אשמח גם אם תבואי לאישי אם את מעדיפה...
הבנתי שבמכללת חמדת הדרום ברחובות יש ממסלול של לימודי חינוך לגברים דתיים שווה לברר שם אם יש להם לימודי חינוך לגיל הרך. הבנתי גם שמהסלול הזה קצר באופן משמעותי.
לגבי חוות דעת על המכללות
לוינסקי
תלפיות
גבעת וושינגטון
אורות -באלקנה
לגבי הוראת מתמטיקה בעל יסודי