יש למישהו?
יש למישהו?
️
קראנץ שוקולד
אני דורשת משלוח
![]()
אני מלא זמן רוצה לטעום.. זה נראה מושלם
אולי פשוט תשלח עם ו' כזה בשבילי?![]()
ואפשר מתכון?
קראנץ שוקולד
ואתה תצייד אותם ברזרבה!
מקום בעולם
נחשון מהרחברוןאבל לא לוותר על שברי השוקולד (לא קונה שוקולד צ'יפס כ"כ) והאגוזים. בלעדיהם זה די טעם של לחם עם שוקולד...
בכל אופן כדי שלא ידבק אחרי שמרטיבים את זה מניחים על מגבת ואז מגלגלים על המגבת
ורצוי שהמילוי לא יהיה רטוב מדי
שלום לכם,
התנור הדו-תאי הקודם (beko) שבק חיים, כלומר הוציא עשן, ואני מחפשת חדש
אשמח לשמוע מנסיונכם, המלצות או דיס-המלצות.
תודה!
וראיתי שTEKA הם בנויים. הם גם מעל התקציב שלי, שמגיע לסביבות 3K בלחץ
מאוד מאוד מרוצה !
יש לכם רעיונות לסלטים???
אוהבים הכל, והיום קניות!
רעיונות למנה עיקרית בשרית? יש לי כרעיים, חזה , כנפיים וגוש בשר מס' 4.
אף פעם לא הכנתי חמין.. מתכון לחמין הכיי הכי טעים שלכם?
יש לי חבילה של קילו, שכמעט עובר לה התאריך.
יש למישהו רעיון מה אפשר לעשות איתם, מלבד סלט?
תודה.
ממקרים שונים שנתקלתי בהם שמתי לב שהיגיינה נכונה במטבח זה נושא שחשוב להעלות לשיחה ולמודעות.
לא צריך להיות פדנט עם בית ברמת בית מרקחת כדי לשמור על אוכל ומטבח נקי...
אז בואו נדבר על זה:
איך מתעסקים נקי עם בשר, דגים, שאר מוצרי מזון?
שטיפת ידיים לפני/אחרי?
כל כמה זמן מחליפים סקוצ'/מגבת ידיים/מגבת כלים?
באיזה חומרי ניקיון מותר/אסור/כדאי להשתמש ולאיזה שימוש?
אפשר להתפזר גם ל:
עוטפים את הכיריים? כל כמה זמן מנקים?
איך מתחזקים תנור אפיה/מיקרוגל/טוסטרים נקיים?
לא פיצה וטוסט כי זה מה שעשיתי לחצי שנגמר 
יש עוגיות שהבסיס שלהן זה בעיקר קמח וחמאת בוטנים/שקדיה
יש הרבה מתכונים כאלה ברשת. זה יוצא קצת מתפורר אבל עדיין במרקם של עוגיה.
ויש למשל את זה-

