עיקריות: חמין, עוף, שניצלים, דג סלמון.
תוספות: אורז, תפו"א בתנור, פסטה אדומה.
סלטים: שומר וגזר, כרוב, אנטי פסטי ירקות, עגבניות שרי, גזר, חציל מבושל, ביצים, אולי גם סלט מיונז.
חלות, עוגת שוקולד.
אחים שלי באים אלינו בשבת אז בגלל זה כל כך הרבה אוכל
😋
😋
בעוז וענווה!
שמים כמה שרוצים, נגיד שליש/ חצי חבילהיעל מהדרום![]()
נמאס לי ממנו כבר.. נסתי לגוון עם תבלינים שונים ולא יצא לי משהו.. אז אנסה בעז"ה לעשות לפי מה שכתבת לי. תודה רבה![]()

9- לקצוץ ירקות טריים למרק ירקות (קצוץ ממש דק), לפשטידות, לקציצות, לטחון ביסקויטים, לטחון תמרים, אפשר להכנת טחינה (אבל מעצבן לשטוף אח"כ), אפשר לרסק מרק כתום אחרי הבישול (אבל הקערה לא גדולה כ"כ), לקצוץ בצל או ירוקים בכמות גדולה לבישולים
5- כמו 9 אבל זה עם הקערה הקטנה, לדברים בכמות קטנה יותר, כמו להכין פסטו
4- סלט גזר, ירקות מגורדים ללביבות תפו"א\ירק
7- לבצק פריך (אבל לא באמת משתמשת בזה, זה גם לא לכמות גדולה)

סמטאות
פירה, אורז, תפוא אפויים, צ'יפסמשיח נאו בפומ!וזה יכול להיות ממש מנה בפני עצמה. אפשר חלה לרוטב.
זה מה שעולה לי מהראש.
בפעם האחרונה שהכנתי שמתי כמות יחסית גדולה של ירקות, ככה שנשאר לנו הרבה (בכל זאת זאת הייתה ארוחת שבת עם עוד אוכל..)
תפוחית 1או בעצם הפוך, כי רק עכשיו נזכרתי שלא שלחתי לך עדיין.. מחילה.
זה המתכון שאני מכינה:
לטגן פלפל אדום, עיגולים דקים של תפו"א וגזר. להוסיף שום, מלח ופלפל, וקצת אח"כ פרוסות עגבניה.
לערבב הכל בערך רבע שעה עד שמתרכך.
לקצוץ עלי כוסברה, לפזר ולערבב.
להוסיף מים (אצלי כתוב 1/4 כוס, אבל אני חושבת שאמא שלי כתבה לי את זה בשביל 2 או 3 דגים).
להוסיף את הדגים (כמובן אחרי שהם שטופים היטב) ולשים מעליהם- קצת שמן, פפריקה, מלח וכוסברה.
לבשל את הכל עוד כ- 20 דקות על אש קטנה.
ברוקוליטעים מאוד!
לביבות ובמקום קמח/פירורי לחם לשים עדשים/חומוס טחונים (זה נקרא קמח עדשים/קמח חומוס) אני עושה את זה לא מעט וזה ממש טעים. וזה הופך את הלביבות מירק+פחמימה לירק+חלבון שזה משביע ומזין!
אותו כנ"ל לקציצות טונה. במקום פירורי לחם לשים קמח חומוס...
תוספת לארוחות זה אורז/מג'דרות (אורז ועדשים, שעועית מש ועדשים, קינואה ועדשים או עם חומוס...)
ואפשר סתם אטריות אורז זה מוכן בדקה עם קצת תבלון וילדים אוהבים את זה... זה ממש בטעם של אורז.
באלי לנסות להכין הכל חח...כי יש כאלה שיכולים להיות בעייתיים.
יש לי מתכון מעולה לסופלה ללא גלוטן שאני תמיד מכינה ותמיד מקבלת עליו מחמאות:
להמיס 200 גרם שוקולד מריר עם כוס שמן. להוריד מהאש ולהוסיף בהדרגה כוס וחצי סוכר, 3/4 כוס קורנפלור (בפסח אני מכינה עם קמח תפו"א), 1/4 כוס קקאו ו- 5 ביצים בהדרגה. לשים לב שמערבבים כל הזמן. להעביר לכוסות מתאימות ולהכניס לתנור שחומם מראש לחום של 200 מעלות ל- 10 דקות. לכסות רק כשהם מתקררים לחלוטין.
קמח חומוס, קמח עדשים אדומות, קמח קינואה, קמח כוסמת, קמח טף, קמח שיבולת שועל ללא גלוטן, קמח קוקוס, קמח שקדים.. משיגים בבתי טבע או בביאנדי בזול
יש גם מתכון ללחם טחינה
תחפשי באינטרנט, יש מלא מתכונים איתם, בעיקר באפיה
למשל:
קרקרים מקמח חומוס ללא גלוטן- בריא וממכר! | מתכונים ב10 דקות
פיצה כוסמת ירוקה ללא גלוטן מהירה ומפתיעה! – בריאלי
קמח על: 3 מתכונים טבעוניים עם קמח טף
https://healthy-life.style/%D7%9E%D7%AA%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%A7%D7%9E%D7%97-%D7%A7%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%A1/?sa=X&ved=2ahUKEwj6gajLzJLnAhVHT8AKHXR4DwYQFjAAegQIARAB
ב"ה
שלום רב לפורום הנכבד
האם ניתן להשיג איפשהו קישקע?
הכוונה לא ממולא אלא מעיים כשר, ריק, קפוא?
אשמח לפרטים אודות הכשרות החברה והמיקום.
איזור אשקלון אשדוד.
תודה רבה ושבוע טוב.
כי לפי מיטב ידיעתי ,
זו גישה מסוימת של פעם להכניס את המיליוי בזה,
כי לא היה את כל שקיות הקוקי למיניהם ותחליפים אחרים אומרים ,
שזה לא מוסיף בטעם ....
או שמוסיף מעט.......אבל לא מצדיק את העבודה של הניקוי וכו
פרח כתוםקוביות חציל ברוטב - מוכן
חצילים ופלפלים לסלט חריף - מוכן
סלט פלפלים קלויים - בתנור עכשיו
חלות יש במקפיא מהאפיה של שבת שעברה
חומוס (נזכרתי מאוחר להשרות אז אכין רק מחר
)
סלט תירס ובצל ירוק
שעועית ירוקה בסויה
סלט תפו"א וביצים
חסה וציפס בטטה
פשטידת תפוחי אדמה
עוגה כלשהיא
עוף בכרוב
אורז
מקווה להספיק הכל
ובאסה שהאבוקדו עדיין קשה
בתבנית פיירקס - הרבה עלים של כרוב ועליהם כרעיים, תבלינים ומעט שמן, לעטוף ולתנור עד שמוכן.
היום הוספתי ירקות מסביב - בטטה קישוא וקצת גזר.
מרק גרונות עם מלא ירקות
בקר עם פטריות
פסטרמה הודו HOME MADE
אורז
אפונה
קוסקוס
בוקר
2 סוגי סלמון
לזניה בשרית
אושפלאו
עוף בלימון
תפוא
אנטי פסטי
חומוס
חצילים
מטבוחה
טחינה
קרמבו ועוגיות . זה התקציב השבת

איזה יום שמחאחרונהלמה? כי בהקפאה *אין * פעילות אינזימטית
תגגלי פעילות אינזימטית
בעיקרון אוכל קפוא אפשר להקפיא גם ל50 שנה , אם אין שינויי טמפרטורה
יעל מהדרום
משנה לי הטעם...יעל מהדרום