אשמח לחוכמת ההמונים 
חוץ מעוגת גבינה....
אשמח לחוכמת ההמונים 
חוץ מעוגת גבינה....
קמח, ביצה 1-2, קצת סוכר, הרבה גבינה
למזוג עם כף למחבת ולטגן
או לעשות ערמות בתבנית אפיה ולאפות עד שמזהיב
אני שופכת עד שזה נראה לי בלילה נוחה...
אם אכין מתישהו - יכולה אולי לנסות לבדוק
כאן הוא מסביר איך להכין טורטיה מכוסמת ירוקה, אולי תמצאי בערוץ שלו הסברים נוספים מתאימים.
👅משהי פה שמה כרעיים בחמין? אבל לא מעט.. אלא מספיק חלקים שיספיקו לכל המשפחה?
נקודה טובהכמה כרעיים יכנסו זה תלוי בגודל הסיר...
אני שמה 3 כרעיים, כוס אורז, חצי-3/4 כוס של עדשים מנומרות או חומות, או גרגרי חומוס
מוסיפה אם יש עצם של בקר
ירקות-גזר, תפו"א, בטטה, בצל (לפעמים דלעת\דלורית), לפעמים קצת פטרוזיליה
ביצים
קצת תבלינים
מים קצת מתחת לגובה של התכולה
מרתיחה ושמה על הפלטה
רך מאוד אפילו העצמות..
אבל שהביסקוויט הוא חלק עיקרי לא תחתית עוגה
תודה רבה!
יש לי הרבה פרורים של קרקרים מקמח מלא. שלא מלוחים הייתי שמחה לעשות איתם משהו. ואני יודעת שעם בסקוויטים יש כל מיני דברים.
קראנץ שוקולדאחרונההבצל בנפרד
ןהחצילים בנפרד
יש לי מגוון ירקות בבית ב"ה בטטות גמבות ירק מה שצריך ....
רוצה משהו עם רוטב אדום ולא יבש מידי ..
בבקשה רק פירוט מלא .
תודה רבה!!!
יצא לטעמי מצוין וטעים.
לא יבש ולא נוזלי מידי ,
בעלי אמר שזה מתוק מידי אולי שמתי הרבה סוכר אנסה בלי סוכר בכלל בפעם הבאה...
שערות/אטריות קדאיף?
חיפשתי בסופרים ואין ......
מישהו מכיר/ה?
אני עוסקת בתחום, ואם יוגורט מקולקל אז אפייה לא מתקנת אותו !!
איך תדעי אם הוא מקולקל ?תריחי אותו !!
ושבועיים לטעמי זה המון זמן., אני ממש לא הייתי משתמשת.
כדי שהתאריך שהם ירשמו בטוח יהיה טוב ולא מקולקל , אבל שבועיים זה הרבה לדעתי.