
באיזה שעה קמתם? ומתי אתם מתכננים לישון?
ו--איחול לעצמכם להיום..
כמו צמח בר
ארווןאם פעם תשני את דעתך... (;
משיח בן דוד
משיח בן דודאוקי אני הבנתי לבד! ![]()
הייתה הרצאה מרתקת. בעיקר כי היא עזרה לי להסתכל על כל השינויים שעברתי, וכי גיליתי דרכה שאנשים שמים לב ומעריכים את השינויים האלו.
אבל תיכנות הרבה פעמים הרבה פחות מתיש מלחשוב, לתכנן ולעשות שינויים בחיים (;

ואני מכיר כמה שהם לא שפיצים ועובדים בתחום.
אבל אני מסכים שהחיים הרבה יותר מרתקים מאוסף של תווים על מסך המחשב
העברתי בעבר קורס בפיתוח לאנדרואיד.
תולעת השני

מתכנן לישון לא לפני 00:00
איחול? שאני אזכה ללמוד הרבה תורה
אושר תמידי

כמו צמח בר
הלוואי ואספיק חצי ממה שתכננתי....
אתמול עבדתי בערך רצוף 7:45-23:00
כמו צמח בראיזה מעצבן שמישהו מצלצל בדלת ומעיר אותך בבהלה מתוך חלום מתוק
נערת טבעזוכרים את הביביסיטרית הקורעת שלי?
http://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/t679758#7519627
קבלו עוד כמה יציאות:![]()
* הילדונת צריכה לישון.. אממה? לא ממש מתחשק לה.
ב8 וחצי בערב מצלצל הטלפון, וכמובן שהנסיכה רצה לענות.
על הקו חבר חדש מהגן שרצה להגיד תודה שהנסיכונת שלחה לו עוגת "ברוכים הבאים" הבייתה.
(ב8 וחצי בערב, כן?
והדרדסים בני 4..)
ואני שומעת אותה מהצד: "תודה.
שיהיה לך טעים.
ואז: אממ נועם.. סליחה, עכשיו אני צריכה ללכת לישון."
רציתי באותו הרגע לאכול אותה!!!![]()
אח"כ גם דודה שלה התקשרה. היא עונה (אלא מה?
), ושוב חוזרת על המשפט הנ"ל.
הדודה: יופי, לילה טוב מתוקה"
היא: לילה טוב.
באה להניח את הטלפון, ואז נזכרת וצועקת : "מיכל, תגידי לילה טוב לכ-----ל המשפחה שלכם מתהיללי, טוב? "
![]()
אבל הקטע באמת הכי מצחיק היה כשהיא לא רצתה לישון והסכמנו על עוד סיפור אחד אחרון.
אז הפרופסור ברוב עיצה ותושייה שלפה את סיפורי בראשית.
.. נראה אתכם ב9 בערב, עם תינוקת על הידיים מזמררים : " מה ברא ה' ביום הראשון"....
ופה היא גם קלטה שאני לא באמת מכירה את השיר, ונכנסה למשבצת הגננת, כאשר היא שרה משפט משפט ואני מצווה לחזור אחריה![]()
בשלב מסויים, סביב היום החמישי היא איבדה את זה לגמרי והתחילה לחרטט:
הוא באאאאה (=ברא) את העץ של התפוחים האדומים, והכתומים, ואת הציפורים הקטנות, ואת הנמלות.
ואז היא צועקת לי-- זרובבלה, מה זה?
אני: יען. (בת יענה נשמע לי מסורבל מידיי)
הלכתי להכין בקבוק לאחותה, ואני שומעת אותה מהסלון מצווח בשיא ההתלהבות:
" מה באאאה ה' בעום החמישי? ----- הוא באאאאאה את היעה!!!" ![]()
![]()


מותקקלומדתתתת
תולעת השני
ב"ה למעט מקרה אחת קיצוני וטראומתי משו כל החוויות שלי מביביסיטר הן טובות 
תולעת השני
כמו צמח בר
קורעת!יעל מהדרום
משיח בן דודשמעי זה לקח לך מלא זמן .......
אני מקווה שהיא לא נעלה אותך בחדר או משהו
ואז שאמרת לה שתתקשרי להורים היא אמרה "תתקשרי להורים שלי וההורים שלי יהרגו אותך ..."
חחחחחח (מקרה אמיתי שקרה עם מישהי מהמשפחה שלי בגן ילדים ) אלימות כלפי גננות ראיתם מזה? 


הללישאחרונה
תודה רבה!אושר תמידיאחרונהקרוואנים פנויים?
חייג למזכירויות ובדוק

ואני אשמח לכל יום כחופש, כולל שבת.

כמו צמח בר
כמו צמח בר
כתר הרימוןבנסיעות.
אבל אם רק פוקחים עיניים ומסתכלים סביב, ופוקחים גם אוזניים, אפשר ללמוד הרבה על העולם ועל אנשים מנסיעות ארוכות בצוותא... 
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/287205
אפשר לראות איך זה מתבטא בתחבורה ציבורית.
לתושבים החרדים בבנימין(תל ציון) יש קווים יעילים כולל קו לצומת רמות.
שלא לדבר על גוש עציון ומודיעים עילית שיש שם תחבורה ציבורית יעילה לכל מקום.
לשאר התושבים..
אין מי שיודע באמת לדאוג
וחבל
החרדים דואגים שהאוטובוס יתמלא, הסרוגים קונים רכב.
שאם אין אני לי מי לי.
וכלל: איפה שיש חסידי גור, יש לשם תחבורה מעולה
(ערד לדוג')
ועוד אחד כזה, רק עם קצפת

כנ"ל מבית אל וכו'?
או להקים מסוף נורמלי וסגור בתחנת דלק /שער בנימין בשביל שפחות יסעו בממוגנים?
לא חסר רעינות חסר הרצון
לא מכיר את שילה והאזור - אבל גוש שילה זה גוש שלם של יישובים קטנים. מתסכל אבל אני לא רואה דרך לספק להם תחבורה ציבורית יעילה (כשהאוטובוס מטייל 20 ד' רק ביישובים כבר עדיף לנסות לחכות לטרמפ).
אם תשאלו מישהו שמבין קצת בתכנון יישובים/ערים הוא יגיד לכם שחלק גדול מהיישובים והערים שתוכננו בארץ נבנו בצורה לא ידידותית לתחבורה ציבורית בכלל (מסלולים איטיים ומעגליים, "במפרים" ועוד).
היא רק הפסידה כסף
ואוטוטו נגמר להם החוזה ולא יהיו יותר אוטובוסים בגולן - כי אף אחד לא רוצה לרוץ למכרז כי זה לא רווחי.
כמו תחנת הרכבת של גבעת התחמושת או דרך צומת גבעה צרפתית צומת רמות ותחנה מרכזית
הרבה יותר הגיוני להגיע משם להרבה מקומות בעיר
יש גם את העניין שאצל החרדים יש הרבה יותר ביקוש לתחבורה ציבורית.
הם ממש יכולים להחליט שהם הולכים על אוטובוסים פרטיים (והם עשו את זה כמה פעמים כשלא עמדו בתנאים שלהם)
לכן חברות התחבורה מאויימות מהם ומשתדלות לסדר את התחבורה שתתאים להם.
בצבור שלנו אין מספיק אנשים שנוסעים, שיוכלו לשלם לאוטובוס פרטי שיסיע, כך שאנחנו לא מספיק מאיימים טכנית..
וזה התוצאה ![]()
שלצערי העסקנים של הציבור החרדי - מודעים לציבור שלו ויודעים שמה הוא צריך ולכן גם דואגים לו כמו שצריך
למרות שיש להם רכבים - הם יודעים שלציבור שלו אין אז הם דואגים לתחבורה טובה וזולה.
לעסקנים של הציבור הדתי לאומי - לא אכפת והם לא באמת מודעים מהצרכים של הציבור שלו
להם יש רכבים - כנראה שלכולם יש רכבים(מה שממש לא נכון)





הייתי קופצת לארוחה
מה קרה לאצבעות?
ועכשיו זה רישמי:
מי ער.
ואני רוצה לנצל את הבמה המיוחדת הזו, לבקש מכל האנשים והאנשות פה,
אם תוכלו להתפלל מחר לרפואת "רות בת שרה".
זאת סבתא של אחיינים שלי (אמא של גיסי
) שעוברת ניתוח בראש להוצאת גידול.
החל מ-8 למשך שבע שעות.
אז מי שיוכל להקדיש לימוד לרפואתה, להזכיר ברפאינו, לומר תהילים או כל מעשה טוב אחר, תבוא עליו הברכה.
טופי תותאוף.
בשורות טובות!!!
!!!
תתפללו.
קודם אני מתנצלת שעד עכשיו לא עדכנתי, לא היתה לי גישה למחשב.
ב"ה הניתוח עבר בהצלחה,
עשו לה סיטי וב"ה היה נקי.
(מחכים לביופסיה לראות שזה לא ממאיר)
עכשיו צריך תפילות שההתאוששות תהיה מהירה, ושתחזור לאיתנה במהרה. (בכ"א ניתוח ראש..)
תודה לכולם על ההשתתפות. זה מחמם את הלב.
טופי תותת.מ, מרשה לי להיות כנה?
יופי!!
מודה שכל פעם שאני קוראת שאת ערה, רחמיי נכמרים ובאלי לעשות לך הפתעה, ולבוא להיות עם הילדה שלך, לשחרר אותך לישון בנחת.
חבל שאני לא גרה לידך...![]()
ספרי לי אחרי זה איך היה

יש זמן עד שבת
ותן טללא מצליחה להרדם
צרודה רצח
כאילו שפכו לי קילו אבק לגרון
אבק? לא,זה מרגיש יותר כמו אבנית כזאת
שנדבקת לתחתית של קומקום ישן
ואח"כ כשניסיתי לרדת מהמיטה
בטעות יצאה לי קפיצת בנ'גי![]()





אם היו שואלים אתכם מה שמי
מה הייתם עונים?!
שאלה חשובה ביותר!!
תענו ברצינות 
ומי שמכיר אותי- נא לא לכתוב את שמי, תודה
כלומר- מה שמי, במציאות.
ותודה
~א.ללא הבנתם אותי,
אני לא רוצה שתדעו..
אני תוהה מסיבה שאני כרגע לא יכולה להזכיר.
אז אם היו שואלים אתכם מה לדעתכם שמי האמיתי- במציאות,
ע"ס מה שנראה לכם...
מה הייתם עונים?
~א.לוגם לא רואה סיבה כל כך לחשוב על זה...כאילו -אם אני לא יודע את השם שלך אז אני לא יודע...ואם ישאלו אותי איך קוראים לך זה בדיוק מה שאני אענה...שאין "לדעתי" - אני פשוט לא יודע 

אני כל הזמן מתבלבל ביניכן. שאחת מכן תחליף את השם שלה...![]()
וגם אלאדין זה דומה מידי לכל מיני ניקים אחרים

משיח נאו בפומ!אחרונהבס"ד ובהשתדלותי
אז, אני רק רוצה לבשר לכם את זה. אם נדמה לכם, שאנחנו סתם באיזו תקופה גלותית וחשוכה - אז לא היא. אנחנו ממש בתוך הגאולה.
בברכת לילה טוב וגאולה שלמה לכל עם ישראל ולעולם כולו
אגב,
באופן לא קשור, אני חושבת שהרבה דיבורים, הם פשוט רצון לקשר, לחוש אהבה, אחווה, רעות, לחוש הזדהות. פחות העניין של העברה טכנית של הדברים.


למה אף אחד לא סיפר לי על זה?מופיםתלמד את הש"ס הלבן של הרב קוק ואז אחרי זה לא תוכל יותר לטעון ש"לא סיפרו לך" 
אלעדולא צריך דווקא את של הרב קוק.
המקורות מלאים וגדושים בזה למי שרק מעז לפקוח עיניים
אם כבר הגיע המשיח - מי הוא?
ועד כמה שידוע לי, בימות המשיח אין פיגועים, לא?
זה הרי פסוקים מפורשים "וגר זאב עם כבש" ולדעת שמואל (שהרמב"ם פסק כמותו) כוונת הפסוק למשל איך שיגורו היהודים והגויים יחד בלי פחד
בס"ד
שלום לכולם,
יהיה רק טוב, כמו שהקב"ה רצה שברא
את העולם.
בתודה ובברכה
שיבנה בית המקדש במהרה
[וזה גם לא אומר שבהכרח החזון הזה, שיגורו יחד בלי חשש, הוא-הוא "שיעבוד מלכויות"]
וברור שבין שיעבוד לגויים בארצותיהם, ושליחת יהודים ר"ל למחנות השמדה, לבין "וגר זאב עם כבש" - יש מדרגות שצריך מאד לשמוח על התקדמותן.

משיח נאו בפומ!לא מזמן סידרת על המדף ספר של "הלכות לעתיד לבוא"
פתחתי לשניה לראות את התוכן
מה היה שם?
תרומות ומעשרות
ושמיטה
הלכות שנמצאות בפעולה על השיש במטבח שלי... שום עתיד ושום חלום...
אז כנראה אנחנו העתיד שהם חלמו עליו... אשריינו
דיבור הוא אמצעי לקשר
כן
מה אומרים- זה כבר הכלי לבטא את זה
החכמה- לדעת את זה הפוך, גם בדברים שלא נראה לך שזה ככה
(מאמי אתה יכול להוריד זבל? = מאמי אתה יכול לעשות משו לטובת בניין הבית שלנו שמה זה יעשה לי טוב על הלב? )
עוגי פלצתיש רק את זרעים
לראות את הטוב הגדול ולהגיד עליו תודה - גם אם יש עוד מה להתקדם, זה דבר יפה מאד.
ולחזור לארץ אחרי 2000 שנה ולבנות אותה, "ולא ביד זולתנו מן האומות", ומרכזי תורה, ואפשרות להילחם על נפשנו, ופירותיה בעין יפה ועוד ועוד -
זה "בקטנה"?.. "סתם פינוק"?.. שכינה שבה למקומה. אלו דברים "חשובים באמת". אכן.
אדם בוחר על מה להסתכל.
ובד"כ - אדם שמסתכל כך, הוא דווקא זה שלא "ילך לישון", כי יש לו מוטיווציה חיובית להתקדם עוד. המשך התהליך שהוא בתוכו. והוא יתפלל על הגאולה השלמה, ועל הגדלת מלכות ה' שרואה איך מתרקמת לעינינו, גם דרך הסיבוכים.
אבל מי ש"מקטר", יסיים קיטוריו - ויחכה למשיח שיעשה עבורו את העבודה, בצד "השתדלות" מידי פעם להסביר כמה המצב עדיין...
יטבתהנסעתי היום באוטובוס. בגלל שעליתי בתחנה הראשונה היה לי מקום לשבת.
לאט לאט האוטובוס נהיה עמוס יותר, ואנשים שעלו בתחנות מאוחרות יותר היו צריכים לעמוד.
היה שם אדם מבוגר, וממש התלבטתי האם לקום ולתת לו לשבת.
ההתלבטות נבעה מכך שלא רציתי להביך אותו שאני קמה לכבודו. ממש התחבטתי ובסוף החלטתי לקום ואמרתי לו שהוא יכול לשבת,
הוא התנגד נחרצות ונשאר מעומד.
בסוף התיישבה שם בחורה צעירה.
מה אתם חושבים שנכון לעשות? אני באמת שואלת בתום.
מחד, אני לא רוצה להביך את הבן אדם, ומאידך, מדובר באדם מבוגר...
ותן טלובעיקר כשמקובל בעולם שצעירים עומדים כדי לתת למבוגרים לשבת - הרבה יותר משזה יכול "לפדח" - זה יכול ליצור קידוש ה' גדול...
אשרייך!!! 
והוא סרב וטען שהוא "בדיוק בגיל העמידה",
אז שאלתי "אז מה אני? בגיל הזחילה??"
והוא ענה "כנראה בגיל הישיבה"

אז התיישבתי בחזרה
אהבתי ![]()
![]()
שהיו ליד, לא קמו.
מכמה ערבים שאני מכיר שמקפידים להתקלח כל יום ולשים בושם בטוב טעם...
(אני מדבר על המובן הפיזי של "מסריחים")
אז ככה שסתם להגיד משהו לא נכון על מי שאתה תופס כמתנגד אליך - רק פוגע בכל שאר הטיעונים הצודקים והנכונים שלך. מי שסתם אומר על ערבים שהם "מסריחים" בלי שזה יהיה נכון - שלא יצפה שיקשיבו לו אחר כך כשהוא טוען טענות אמת על כך שזאת הארץ שלנו ולא שלהם.
הם בני אדם בדיוק כמונו ובדיוק כמונו יש אצלם כאלו מאוד היגיינים, וכאלו פחות...
ולא, לא מדובר כאן ב"קטגוריה על עם ישראל" אלא בתיאור מציאות שקיימת בכל העולם אצל כל עם, בלי קשר לעם ישראל דווקא...כולם בני אדם ויכולים להסריח או שלא.
ולקטרג ולקנטר או אפילו סתם להצדיק ערבים בצורה בוטה כל כך.
מה יוצא לך מזה?
עוגי פלצת
))קחו עמכם דברים
עוגי פלצתכי כן, מפריע לי שאנשים הורסים את ההסברה הישראלית בטיעונים לא חכמים וחסרי כל פשר.
לקרוא לערבי מסריח - ל-א עוזר להסברה הישראלית. תשכחו מזה. זה מרחיק חצי מהעם לעבר המרכז-מרכז-שמאל, כי הוא רואה במשיחיים האלו גזענים בורים לגמרי שחושבים שכל הערבים פרימיטיביים מסריחים ודוחים.
זהו, שלא. יש הרבה ערבים משכילים, הרבה ערבים שמריחים טוב, הרבה ערבים שיודעים עברית פי כמה וכמה ממך (אחמד טיבי למשל) - וזאת לא הסיבה שאנחנו לא רוצים אותם כאן. אז להיכנס לנישות דפוקות של העלבות בשם הרצון שלנו שהם לא יהיו כאן - מבחינתי זה הורס, רק הורס, מצטער...
לא אפריע לך.."וגר זאב עם כבש"??

בס"ד
הדבר היחידי שבטוח ב'גפרורי בטחון' זה שהם לא נדלקים,
אבל כשהם כן מוכנים להידלק, אין כבר שום דבר בטוח בהם...
נשארה עוד קופסה אחת פחות 3 גפרורים לגומר.
הרחמן הוא ישמור על האצבעות שלנו מפני הגפרור שמסתיים עוד לפני שהוא התחיל.
חליל הרועיםאחרונהלטובת הישמעאלי - שיכיר שהוא בן האמה
בשיחה א' לפרשת חיי שרה חלק ט"ו הרבי מבאר באריכות איך שכל מציאותם של הגויים בכלל הוא "בשביל ישראל", ודוקא כאשר הם מכירים בעובדה זו יש להם קיום. וכך גם בקשר לישמעאל שכל מציאותו תלוי' בכך שהוא (מכיר בכך שהינו) "בן האמה".
זהו שאמרו חז"ל (בראשית רבה סוף פרשה ס"ב. הובא בפרש"י) על הפסוק בסוף פרשתנו "על פני כל אחיו נפל": "עד שלא מת אברהם - ישכון, משמת אברהם - נפל". כלומר, ישמעאל הלא - בזכות תפלת ובקשת אברהם - עשה תשובה בסוף ימיו והכיר בכך שהוא "בן האמה" ואינו יורשו של אברהם, והקדים את יצחק אליו בקבורת אברהם.
אם כן, כל עוד 'חי' אברהם בהתנהגותו של ישמעאל, כל עוד הוא נאחז בתפילתו של אברהם וחש שמציאותו האמיתית היא "בן האמה", אזי הוא במצב של "ישכון" - יש מקום למציאותו. אך "משמת אברהם", כאשר הוא מתנתק מאברהם, אזי "נפל" מציאותו מתבטלת.
והרבי לומד מכך הוראה לימינו אלו, כאשר ישמעאל נעשה 'פראי' ומגיע בטענות ותביעות פראיות כלפי היהודים, אל ליהודים להתרגש מכך. צריך רק להזכיר לו את האמת, שמציאותו היא "אשר ילדה הגר המצרית שפחת שרה לאברהם", ושכאשר הוא חושב את עצמו למציאות עצמאית, אזי "על פני כל אחיו נפל".
הרבי מבטיח שכאשר הדבר יהי' ברור ליהודים כראוי והם ידעו להסביר זאת לגויים בצורה המתאימה, ללא כל רגשי נחיתות, ובדברים הנאמרים בסגנון ובתוכן גלוי וברור המבוססים על הנאמר בתורה שבכתב (שבה מאמינים גם הגויים), אזי אין ספק שהלחץ על יהודים ייפסק כי גם הגויים עצמם (ובפרט אלו המחשיבים עצמם לבני ישמעאל) יחושו שטובתם היא שמערת המכפלה בתוככי כל ארץ ישראל לגבולותיה תהי' לגמרי ובגלוי ברשותם של יהודים גם בזמן הגלות!
* * *
בקשר לזה ישנו סיפור נפלא מפורסם מהרב מרדכי אליהו ז"ל הממחיש מאוד את דברי הרבי בשיחה:
אחרי מלחמת ששת-הימים, כששחררנו את חברון, שלח הרב ניסים את הרב אליהו לטפל במערת המכפלה ובכותל ובקבר רחל. כשהיו במערה, נכנסו לשם החיילים בפעם הראשונה אחרי הקרבות. היו שם הרבה חיילים וגדולי המפקדים של צה"ל, ביניהם יצחק רבין ובר-לב ועוזי נרקיס, שהיה אלוף פיקוד מרכז. היו שם גם כמה רבנים חשובים.
החיילים היו חלקם פצועים וחלקם רעבים והרבה מהם עייפים אחרי כמה ימים של לחימה, והם ראו שם שטיחים וישנו עליהם. פתאום יוצא השייח' של המערה, ששמו ג'עברי, ומתחיל לצעוק על המפקדים ועל החיילים.
הוא אמר להם: תצאו מהמערה הזאת! אתם לא מכבדים אותה. אנחנו המוסלמים, כשבאים לכאן, רוחצים את הידיים חמש פעמים. מורידים את הנעליים ומכבדים את המערה. ואתם לא מכבדים אותה בכלל. ישנים פה ואוכלים פה, ועולים על השטחים עם הנעליים המלוכלכות שלכם. אין לכם כבוד למקום הקדוש הזה. צאו מהמערה!!
ולא היה שום אחד שהשיבו דבר. לכאורה הוא היה צודק. כולם שתקו, חוץ מאחד.
הרב אליהו, שהבין את השפה הערבית כמו שהבינו שם כמעט כל המפקדים הבכירים, אמר לו: תקשיב, יא שייח'! אתה יודע שאם יבוא משרת לפני המלך עם בגדים מלוכלכים, ויגיש לו אוכל עם מגש מלוכלך לפני כל השרים ועבדי המלך, אחת דתו להמית. אבל אם הבן של המלך, שלא היה בבית אבא ואימא הרבה שנים, ואבא שלו דאג לו ואמא שלו בכתה עליו בלילות – אם הבן הזה יבוא אחרי עשרים שנה של נדודים בלי להזמין תור, ויבוא עם בגדים קרועים ומאובקים וייכנס לאמצע ישיבת השרים ויאמר: אבא, חזרתי! יבוא לאמא שלו ויאמר לה: הנה אני, אמא, חזרתי הביתה – אבא ואמא שלו יחבקו אותו בכל לב, עם הבגדים הקרועים והמאובקים. זה הבן שלהם.
וכאן פנה הרב לשייח' ואמר לו: תקשיב, יא שייח'! אברהם זה אבא שלנו. שרה זאת אמא שלנו. אנחנו מתנהגים פה כמו בבית. אתם בני אל-פטמה, בני השפחה, בני הגר. אתם מתנהגים כמו שראוי למשרת להתנהג, ואנחנו מתנהגים כמו שראוי לבנים להתנהג.
השייח' של המערה האדים כולו מבושה. גם סתמו את פיו וגם קראו לו: "אבן אל-פטמה" – בן השפחה. הוא נעלב, הסתובב על מקומו וחזר לחדרו בכעס גדול.
אותם קצינים בכירים שהיו שם פנו לרב מיד ואמרו לו: מה עשית? אנחנו רוצים דו-קיום עם הערבים בשלום. למה הרגזת אותו? אמר להם הרב: צריך לומר להם את האמת. רק כך הם מבינים!
כך נמשך הוויכוח כמה דקות, עד שהדלת של השייח' נפתחה. הוא יצא מחדרו כפוף כולו וניגש לרב ואמר לו בחנפנות: "יא חכם, יא סידי, בבקשה. סליחה".
הרב לא פנה אליו ולא ענה לו. הוא רק פנה לאותם מפקדים בכירים שפנו אליו קודם ואמר להם: אתם רואים איזו שפה הם מבינים? אני גדלתי ביניהם מאז היותי ילד בעיר העתיקה בירושלים. תאמר את האמת והם יבינו.
בס"ד
שלום לכולם,
חזק וברוך על הדברים המחכימים.
לעניות דעתי, שווה לפרסמם בכל מקום.
הגיע הזמן לענות להם כפי שצריך.
בתודה ובברכה
שיבנה בית המקדש במהרה
תולעת השני
תולעת השני
נקודה טובה

(סליחה שמעבר לאסוציאציה אין לי איך לעזור..)
הם רעילים מדי ובסגנון בוטה מדי
אם זה דברים חשובים גם אני צריכה לדעת אותם 