שרשור חדש
אהלןןישראלית2❤🇮🇱
למרות שדיי שקט כאן בתקופה האחרונה מנסה את מזלי
אני רוצה בע"ה לעשות מחברת הדרכה ואין לי יותר מידי מושג מה ואיך🤭
אני רוצה שיהיו שם גם סיכומים מסמינריונים, קטעים יפים על חינוך,מערכי פעולות ובכללי מטרות וכזה..השאלה אם ה לא מבולגן מידי ולא קשור אחד לשני..
ואם יש למישהו רעיון לעיצוב של המחברת גם יהיה פצצה
אממ אנסה לעזור-תגל הארץ
אני עשיתי קלסר הדרכה...
האמת בהתחלה לא כ"כ חשבתי שזה חשוב אבל זה ממש עזר לי ואירגן אותי...
עשיתי בו חוצצים של פעולות שעשיתי, פעולות שהכנתי מראש(ממש טוב למקרה שנתקעים), רעיונות(גם לפעולות וגם בכללי), פרוייקטים(בעיקר דברים של חוד"א אבל גם פרוייקטים אחרים במשך השנה) ונספחים(כל מיני דברים יפים שראיתי או סתם כל מיני דברים שיכולים להיות קשורים להדרכה)
לגבי העיצוב, האמת בעיצוב עצמו לא השקעתי ממש אבל בקלסר של שנה שעברה כתבתי מבחוץ "נשלחתי לחנך דור נאמן ומסור לעמו תורתו וארצו", ומבפנים "בחיים יש לך 2 אפשרויות:להתעסק בעצמך או לעשות דברים גדולים(הדר גולדין)"
והשנה כתבתי מבחוץ "הדואג לימים זורע חיטים וכו" ומבפנים את הקטע על המדריך שכתב אחד הרבנים(לא זוכרת את שמו)

בגדול המחברת/קלסר זה המקום שלך לפקס את עצמך על ההדרכה, לשמור דברים חשובים, לכתוב רעיונות וכו וממש מה שבא לך
מקווה שעזרתי טיפה ואם את צריכה עוד משו/אפילו תמונות של הקלסר/פעולות וכו מוזמנת בכיף❤
תודה נשמההישראלית2❤🇮🇱אחרונה
%%5אנונימי (פותח)

בני עקיבא עוברת תהליך בעשורים האחרונים.

יותר ויותר סניפים מופרדים.

כל הכבוד לכם!

המדריך הכי מוצלחבניעקיבא

וואו.

הרבה זמן לא הייתי כאן.

עברתי למקום אחר בחיי, ואני רואה שדי מת כאן.

הגיוני, בדרך החבר'ה של היום נמצאים במדיומים אחרים.

ובכל זאת, הרגשתי צורך לחזור לכאן ולשתף קצת בעקבות פטירתו של הרב דרוקמן.

שמעתי מישהו מספיד אותו במשפט שרשמתי בכותרת - המדריך הכי מוצלח של התנועה.

הרב דרוקמן לא נודע בחידושים תורניים, בפסיקות - אלא בבין אדם לחברו.

מה הופך מדריך למדריך טוב?

תסתכלו איפה החניכים שלו היום.

המהפכה של שבט איתנים.

 

ובאופן אישי, לא זכור לי שדיברתי אי פעם עם הרב, רק ראיתי מרחוק.

ובכל זאת, יש שני דברים שרציתי לשתף:

 

הפעם הראשונה שזכורה לי שבו פגשתי את הרב דרוקמן הייתה בוועידה בחוה"מ פסח לפני הרבה שנים. בניגוד לאחרים שבאו לכמה שעות והלכו, הרב היה איתנו כמה ימים. עם חולצת תנועה. עד אז יצא לי לראות מבוגרים עם חולצתנועה - רק עובדי התנועה, ובואו, בני כמה הם היו? ואז מגיע רב, שהוא רב חשוב ורציני, 'יורד אל העם', יושב איתנו בדיונים, אומר את דעתו.

וואו. מישהו מעריך את מה שאנחנו עושים כאן. מוכן להשקיע את הזמן כדי לקחת חלק בזה.

בדיעבד, ברור לי שהרב בטח שמע הרבה מהדיונים האלה בוועידות הקודמות (והוא כמובן היה האדם שהיה בהכי הרבה וועידות...), דור הולך ודור בא והרבה מהדיונים אותו הדבר, ובכל זאת שוב ושוב לוקח חלק.

 

יצא לי באותם שנים גם להשתתף (כצופה) במליאה. בדיונים בוועדות התפלאתי לגלות מהגודל והעוצמה של מה שקורה שם - על מה המהפכה הבאה שהתנועה רוצה להוביל. אח"כ בדיונים על השם החדש, כמה משמעות הוענק לכל שם. אז גם הרב דרוקמן היה שם, והציע שם, ונימק. אותי הוא שכנע - אבל המליאה הצביעה אחרת. ואז קלטתי: הרב הוא לא הפוסק של התנועה (לא במובן ההלכתי, הוא פסק הרבה מאוד דברים לתנועה, לדוגמה, לגבי המחנות) - זה לא שהוא מחליט החלטה ועל פיו ישק דבר - הרב יושב כאחד מבין רבים, מציע את עמדתו - והשאר יכולים לבקר אותו ולהצביע אחרת. איזו ענווה צריך בשביל דבר כזה - ובשביל להגיע כל כמה חודשים למליאה נוספת. להקדיש את הזמן לצעירים ממך בחכמה ובמניין, ולקבל את הכרעתם גם אם היא שונה משלך.

 

במהלך חיי לא נפגשתי עם עוד רב עם יחס רציני שכזה לבני הנוער - וזכרו, אנו לא היינו תלמידיו, לא למדנו במוסדותיו - אלא ערב רב של אנשים שהתאספו יחד וייפרדו עוד כמה ימים. אבל זכינו שגם בימים האלו ראינו את מורינו, שבא להיות שם איתנו. וכל זה בלי שידענו שהוא זה שעיצב את הציונות הדתית כמו שהיא היום.

 

אני מקווה שגם היום יש לנוער דמות לשאת אליה עיניים, שמכירה בערכם, ונותנת מרחב לדעות ולשאיפות שלהם, ונותנת להם להוביל את המהפכה הבאה.

marriage solutionnaomisamuel119

Hello friend, my name is Naomi Shmuel, and I am a doctor and I am 45 years old. Please read my real life testimony, I have a positive intention that this information will help someone who reads this article, within two days to restore a broken marriage and restore the lost love relationship. After years of relationship with Eitan, he broke up with me, I did everything I could to make him love me back, but everything I did was in vain, I wanted him so much because of the love I have for him, I asked him with my promise for everything I had, but he refused I explained the problem to my colleague at work and she suggested that I contact a love spell that can help me return his love, but I'm the type of person who never thought that some love spells exist or work, I had no choice but to try it, I sent an email to the magic channel and he said I have no problem that everything will be fine three days ago, that my ex will come back three days ago, he threw a love spell into the air surprisingly the second day was around 3:00 am. The ex-lover called me on the cell phone, I was so surprised that I answered the phone and all he said was that he was so sorry for everything that happened and he wanted me to get back to him for loving me so much. I was so happy and therefore we started living happily together. This way you can contact him if you need any help you can contact him with this email address:drapata4@gmail.com or contact him on whatsapp / viber with this number: (+66 81 302 8552) ... .. .. .. .. . .

לכבוד יום הזיכרון של הרב נריה (היום, י"ט כסלו),אריאל יוסף

מעלה כאן שוב כמה שירים שחיבר על בנ"ע.

הידעתם שלשיר "הבה נפיץ" יש *שני* בתים?! - בני עקיבא

אני יודעת שמת פההחיים מאושרים

אבל מי שבכל זאת פה והוא יודע תשם של השבט החדש אז שתדעו זה שם מזעזעע ברמות אחרות...

 

(עוד רגע שבת ארגוןןן ואני אחרי צביעת קירות התקלחתי שעה+  ועדיין לא ירד הכל אני עוד רגע משתגעתתת!!)

לא מזעזע אבל לא הכי יפההוד444

אגב הייתי שם בבחירה יעני

השם הוא קווה?תולעת ספריםם


אוי ואבוי זה השם שלי? מאה אחוז?תולעת ספריםם


אני לא אהבתי... מאוד לא אהבתי...חחהחיים מאושריםאחרונה


מזל טוב לשבט קווה!!!אנונימי (פותח)

בהצלחה לכם.

תודה תודההתולעת ספריםם

שבט קווההההה אין עלינוווווו בעולםםםםםםם

קוה אל השם!אנונימי (3)אחרונה
אבל לא אל השם הזה😅
בהצלחה לכולם!אנונימי (פותח)
בחזרות גנרליות, לילה לבן, שבת ארגון, כתובת אש, תסים, דגלנות, הופעות, קטעי קישור, השבעה וכו'

לכל הקומנריות, רכזות ורכזים, מדריכים, נחשוניסטים, שמיניסטים (שעושים משהו 😅) , השבט החדש, חניכים, הורים וכו'

שנזכה שתהיה לנו נפש יהודי הומיה
פעולה לשבתישראלית2❤🇮🇱
מדריכים יקרים!
אנחנו כיתה י'3 מאולפנת צביה רבבה.
ביום שלישי (כא' חשוון. 15 לנובמבר) תמיר אביחי הי''ד, אבא של חברה שלנו לכיתה, נרצח בפיגוע רצחני בכביש 5.
תמיר היה איש חסד, מלא בנתינה ורצון לעזור לאחרים.
רצינו להמשיך את דרכו של תמיר בדרך מיוחדת.
החלטנו להכין פעולה ולהפיץ אותה ברחבי הארץ, כדי שכולם יוכלו ללמוד מדמותו המיוחדת של תמיר.
נשמח ממש אם תיקחו חלק בתהליך החשוב הזה ותעבירו את הפעולה הזאת בשבת הקרובה, שבת פרשת חיי שרה (כ'ה בחשוון).
ה' עימכם ושנזכה לשמוע בשורות טובות!
מעריכות מאוד, כיתה י3.

DOC-20221116-WA0084
אשמח ליישובים מומלצים לשבת אירוח לכ25 בנות!! דחוףףאנונימי (פותח)

כמובן גם זול(;

תקועעדיןןאחרונה


.....עדיןן
עבר עריכה על ידי עדיןן בתאריך כ"ט בתשרי תשפ"ג 22:11

......

מדהים מדהים מדהים! פשוט לבכות מהתרגשות !דבקות

שיר חדש לאיתן אביחי עם מילותיו של האדמו"ר מפיאסצנה

 

 

דחוף מאוד מאוד מאודרק-לאהוב
למישהו יש רעיונות לערב שווה עם החניכות?
(הרא"ה)
הכיוון עד עכשיו היה לקשט קאפקייקס אבל ממש מחפשות הצעות נוספות,
גם משחקים מושקעים זה תופס (:
תודה!!
אממ אם עדיין רלוונטיתגל הארץאחרונה
אפשר אוליי ציור בשוקולד
או מדורה ופיתות בסאג'/פוייקה אם זורם לכם...
שבת אירוחחרק-לאהוב
35 מדריכים ומדריכות, מחפשים סניף להתארח בו בשבת מטות, כד תמוז (23.7 למניינם), שיהיה מקום לישון בו בנפרד ובזול כמובן (:
ממש ממש אשמח לפרטים אם יש מקום רלוונטי
באיזה איזור?אנונימי (2)
..רק-לאהובאחרונה
בעיקרון ירושלים, נשמח גם למקומות שהם עד סביב שעה נסיעה +-
התפקדות לציונות הדתית, בחינם!מתפקד צעיר

רוצים להתפקד לציונות הדתית ולהיות חלק מקבוצה גדולה שתוכל להשפיע בתוך המפלגה?

עלות ההתפקדות מאוד זולה! 40 ש"ח ליחיד ו60 ש"ח לזוג וזו עלות שנתית חד פעמית.

לגילאי 17-18 בחינם

נא להתפקד מהקישור הבא בלבד! התפקדות - הציונות הדתית

 

אנחנו נעלה להצבעה נושאים פעם בחודש כדי שנדע באיזה נושאים להפעיל לחץ על נבחרי הציבור.
אם נגיע ל1000 מתפקדים תהיה לנו השפעה גדולה בעז"ה.

התפקדתם?

מוזמנים לשלוח לנו בפרטי ונכניס אותכם לקבוצה השקטה, כדי שתוכלו להשפיע..

רועי 0504305525
איתן 0587929619

בית חרושת למסטיקים ירוקיםמבשרת :)

מישהו מכיר את הסיפור?

ויש לו אותו?

לא מוצאת..

על מה הוא מדבר? תכתבי בכלליאנונימי (2)
זה כזהמבשרת :)
על אדם שמקים מפעל למסטיקים ירוקים וזה נחשב כזה חדשני, ולאט לאט קמים בתי ספר לאיך מכינים מסטיקים ירוקים והתלמידים גדלים הולכים ללמוד את זה את הדורות הבאים וכן הלאה..
היה לי את זה פעם בפעולה לפני שניםם ואני צריכה עכשיו..
חיפשתי באינטרנט ולא מוצאת..
זה לא מוכר לי באסה..אנונימי (2)
יאייי אז ביררתי לך עכשיו ומצאתי, כנראה זה זה:אנונימי (2)
מנפי הבלונים / דניאל אלימלך


בממלכה רחוקה, לפני שנים רבות, מאד רבות, חי לו אדם. גרשון שמו, אבל למרות שזהו שמו, אהב הוא את החיים. גרשון אהב את כולם וכולם אהבו אותו. אתם יודעים, הוא היה מהאנשים האלה שכולם אוהבים.

בסיפור זה מקצועו ועיסוקו הראשונים לא מעניינים אותנו, אלא עיסוקו החדש בו תמיד רצה לעבוד...

כמו בימינו, גם אז השתמשו בבלונים למסיבות ושאר דברים שמחים, ומלאכת הניפוח הייתה ארוכה ומיגעת, ורבים האנשים שחיפשו להם עזרה, שלא תמיד נמצאה. מאז היותו נער, רצה גרשון לעזור לאנשים אלה, על מנת שלא יסבלו, מספיק עם חיי הסבל של חוגגי השמחה, אמר לעצמו, אני אעבוד בניפוח בלונים כדי שחייהם של אחרים יהיו טובים יותר!

וכך עשה.

כל מסיבה בה היו צריכים בלונים, היה בא ומתחיל לנפח את הבלונים במרץ עד שכמות הבלונים הייתה מספקת, בעלי השמחה הודו לו, וכולם היו מרוצים.

כך הזמן עבר. גרשון אהב את עבודתו, וכולם אהבו אותו. אבל לאט לאט הרגיש גרשון שכוחותיו הולכים ונגמרים...  כמות המסיבות גדולה, והוא אדם אחד. חשב בליבו, מה יעשה, ואף הגיע לפתרון מהיר. מה עשה?  החליט ללמד את ילדיו את מלאכת ניפוח הבלונים כדי שהם יוכלו לעזור לו. ניפוח בלונים הוא עסק מסובך, לא כל אחד יכול לעסוק בו, והוא דורש מיומנות רבה תוך הקפדה על זמנים של כיווץ השפתיים והכנסת אויר לפי קצב מדויק. על כן, גרשון החל ללמד את ילדיו כיצד מנפחים; מה מיקום השפתיים בשעת הניפוח, באיזה גודל מנפחים לחיים ובאיזה מצב, איזה צבע עדיף, איזה גודל לנפח, מה עושים כדי שהבלון לא יחליק, ועוד רבים הדברים מתורת ניפוח הבלונים. אכן ילדיו, שלמדו את המלאכה במהרה, היו מוכנים לעזור לו, ותוך זמן קצר כבר עבדו איתו במפעלו החשוב, והגדילו את קצב ניפוח הבלונים.

אך אבוי. הזמן עבר והדרישות גדלו, ולא יכול גרשון לנפח בלונים למסיבות כה רבות. ילדיו מעטים הם והוא אינו מספיק!! חשב בלבו גרשון מה לעשות, והחליט!!! אני אלמד אנשים נוספים את מלאכת ניפוח בלונים ע"י הקמת בית ספר, ובזמן שילדי ימשיכו בעבודה אני אהיה מורה!

שמח וטוב לבב אץ רץ גרשון לביתו, הקים בית ספר והחל מלמד את המלאכה. תלמידים מועטים הגיעו לו, אבל אין הדבר עניין את גרשון כלל, מספיק תלמיד מוצלח אחד ועדיין תגדל כמות הספקת הבלונים.

עברו החודשים, וכמות התלמידים הלכה וגדלה, תלמידים אידיאליסטים מכל העולם הגיעו לבית ספרו של גרשון כדי ללמוד כיצד מנפחים בלונים. המקום בבית הספר הלך ונגמר, ועל כן,  פתח גרשון שלנובית ספר נוסף על מנת שיוכל ללמד את כמות התלמידים הרבה הנוהרת לבית סיפרו. אמר ועשה. פתח בית ספר נוסף בקצה השני של המדינה, וכך חולקו בצורה שווה כל התלמידים.

כמות התלמידים בכל בית ספר הייתה גדולה והתלמידים נהנו להגיע לשם לפגוש את חבריהם לדבר, לצחוק, ועם זאת ללמוד את המלאכה החשובה, מלאכת ניפוח בלונים. גרשון לקח את תלמידיו הבוגרים שסיימו כבר את לימודי הניפוח הבסיסיים, כדי ללמד את הקטנים על ניפוח הבלונים, מכיוון שלא יכול היה ללמד כמות כה גדולה. התלמידים נהנו בשיעורים והרצון להגיע לבתי הספר האלו הלך וגבר. גרשון החל לפתוח סניפים בכל הארץ, וכמות התלמידים המשיכה וגדלה.

בגלל המחסור במורים, כל מי שהגיע לרמת ניפוח מקסימאלית, מיד לקחו אותו להיות מורה- אשר ידריך כיצד לנפח בצורה טובה את הבלון. כל מי שלא היה מורה, היה מאלו היוצאים למסיבות, שם היו מנפחים את הבלונים, ודואגים שבעל השמחה יהיה מרוצה. וכך היה במשך שנים וכולם היו מרוצים.

 אך הזמן עבר. אלו שעבדו במסיבות, הרגישו שהם לא ממצים את הפוטנציאל החבוי בהם, והחליטו לעזוב את הקטע של ניפוח הבלונים. הם הרגישו שבאיזשהו מקום, גרשון, שבחר לשלוח אותם לשטח כדי לנפח בלונים, דפק אותם. חבריהם שסיימו את בית הספר לניפוח, כמוהם, נשארו בבית ספר כדי ללמד את הקטנים, הם נהנים אתם וצוחקים, יוצאים אתם לכל הטיולים שמוציא הבית ספר (כמו הטיול למפעל הבלונים והגומי למשל), ואילו הם, שצריכים לקרוע את השפתיים בניפוח בלונים עד צאת נשמתם, מה תועלת להם מזה?

כך לאט לאט החלו העובדים, המנפחים, במפעלו החשוב של גרשון לעזוב, בעוד הדרישה והצורך בהם רק הלכה וגברה. מנגד, בתי הספר של גרשון, שנחשבו לבילוי זמן נהדר, המשיכו לפעול, וכמות בתלמידים הלכה וגברה, ואפילו הקימו סניפים נוספים... אבל... מי שלא הפך להיות מורה כאשר סיים בית ספר, קם ועזב את מפעלו של גרשון.

כך עבר לו הזמן, אנשים כבר לא הבינו למה הם צריכים ללמוד את מלאכת ניפוח בלונים, כולם למדו לנפח בלונים, רק כדי שיום אחד יהיו הם מורים ויסבירו על ניפוח בלונים... כולם רוצים להיות מורים, כי זו הרי, למיטב ידיעתם, המטרה שבשבילה הוקם הבית ספר.

וכך המשיך לו הזמן לעבור ובשיעורים עצמם הפסיקו כבר מזמן לדבר על ניפוח בלונים. לעיתים רחוקות, רק מדי פעם, הזכירו כמה חשוב לדעת לנפח בלונים. אבל מה זה משנה שמסבירים כמה חשוב לנפח בלונים, אם אף אחד לא באמת יוצא לשטח כדי ליישם את מה שלמד?

הסיכוי שבית ספרו של גרשון ישרוד הוא גבוה. זה ברור. אבל הוא הוקם כדי לשרוד? הוא לא איבד קצת כיוון באמצע? אולי הוא שכח שאנשים צריכים אותו, ואין להם מענה?
**מנפח הבלונים**אנונימי (2)
תודהמבשרת :)
תודה תודה תודהה
(כן חיפשתי על המדויקים אבל זה אותו דבר..)
בשמחה אנונימי (3)אחרונה