"...גם ביל קיבל קס"מ בכל המקצועות. אם לא ניזהר, יהיה לנו עוד מדריך ראשי במשפחה. אני לא יודע אם אני אוכל לעמוד בבושה הזאת."
(ג'ורג' וויזלי)
"...גם ביל קיבל קס"מ בכל המקצועות. אם לא ניזהר, יהיה לנו עוד מדריך ראשי במשפחה. אני לא יודע אם אני אוכל לעמוד בבושה הזאת."
(ג'ורג' וויזלי)
ברוכה הבאה
בימאית דמיונותכמה ניקים יש כרגע בקסמהדרין?
וחידה על צור הכריכה לא נחשבת.






בימאית דמיונותאחרונהכל אחד יותר טוב מהשני
מזל טוב🥳
באיזה יום ובאיזה שעה הווזלים הגיעו לקחת את הארי לאליפות העולם בקווידיץ?
אולי אני יקרא שוב את הרביעי ואני יגיד לך... ואגב תרשמי נקודות... לשאלה קלה 2 3 נקודות לקשה יותר 4,5 ואפילו 6 לפי רמת הקושי...
יום ראשון בשעה חמש
נכון תתנו לזה 3 נק
ראשון בחמש.
תגדירי נק'.
לדעתי אם כן זה לא הוגן
למה זה לא הוגן?
לא עם כמות הספרים שיש בבית או מהירות הדפדוף.
אם כבר זה לא צריך להיות תלוי בזיכרון..
אפשר להעלות לדיון בקסמהדרין, רוצה?
לא נראה לי שמישהו זוכר מה הגודל של האבנים בחרב בלי להסתכל למשל
בימאית דמיונותעל כל השאלות עד עכשיו עניתי מהזיכרון... חשבתי שלא אמורים להסתכל בספרים
ומה עם דעתם של פשוטי העם?
פשוטי העם בחרו את הקסמהדרין, אי אפשר לעשות על כל דבר הצבעה.
הצבעה בקסמהדרין
קודם כל - אין שום 'פשוטי עם', ובבקשה אל תנסי להוציא אותי מתנשא כי אני (וגם האחרים) ממש לא. (או שסתם לקחתי קשה.. אם כן סורי😏)
הקסמהדרין הם 5 ניקים - כרגע יש רק 3 כי 2 פרשו, עוד מעט יהיה בחירות - שניקי הפורום בחרו כדי שידונו ויקבלו החלטות על חוקי הפורום. כמו שמתנחל כתב - אי אפשר לעשות הצבעה על כל דבר. אין קריטריונים מסוימים, אבל בשביל שיבחרו בך את צריכה להיות יוזמת ופעילה. כרגע הקסמהדרין הם אני, @מתנחל בראבק, ו@125690. כמו שאמרתי, עוד מעט יהיו בחירות. אם יש חוק שבעינייך הוא לא נכון/צריך להשתנות את יכולה לבקש שידונו בזה בקסמהדרין (יש קבוצת ש"א שבה זה קורה). את צריכה לסמוך על מי שבחרת שיעשה את העבודה. אם את חושבת שאת יכולה לתרום לפורום דרך הקסמהדרין - תוכלי להגיש מועמדות ואולי להיבחר.
אני כנראה רגילה מהצבעות בוויקיפדיה שהדעה של כל אחד נחשבת אז התפלאתי... וגם סתם זו פעם ראשונה שאני שומעת על הקטע הזה של הקסמהדרין ![]()
בינתיים ההסבר שלך נשמע די הוגן.
החוק שהמנהלים שלפניכם קבעו זה, עם אתה יודע איפה זה נמצא בבספר מותר לך להסתכל.
1. כשהלחשים של הארי וולדמורט התנגשו ונהדפו בחזרה הארי היה אמור להתנטרל מהשרביט שלו, אבל וולדמורט נוטרל - איך?
2. איך החרב הגיעה שוב למצנפת המיון?
3. מה דמבלדור ראה בראי של ינפתא?
1. כי הארי עשה אקספליארמוס השרביט של וולדמורט נזרק, למה שהשרביט של הארי ייזרק?
2. "כל תלמיד גריפינדור אמיתי יוכל להוציא את החרב" כנראה שכשיש תלמיד שצריך רותה היא מגיעה אליו מאיפה שהיא נמצאת
3. ע"פ רולינג הוא ראה את גרינדלוולד.
1. כי הלחשים שלהם התנגשו ונהדפו בחזרה (איך וולדמורט מת?)
2. כנראה שזה ככה, תודה
אז בעיקרון במקום לעשות כל כך הרבה מאמצים להשיג את החרב היה אפשר פשוט להשיג את המצנפת?
3. אני דווקא חשבתי שהוא יראה את אריאנה... אבל אם רולינג אמרה אז בסדר
הלחש של הארי ניצח והארי תפס את השרביט, והלחש שלוולדמורט המשיך לצאת מהשרביט והרג אותו
3. יכול להיות שאת צודקת, אני כבר לא זוכר בדיוק
"וולדמורט מת, נהרג בקללתו שלו שחזרה אליו, והארי עמד ובידו שני שרביטים, והתבונן בקליפה המרוקנת של אויבו."
הוא באמת ראה את אריאנה לפי התיאורים.. כאילו זה יותר הגיוני שהוא יראה את אריאנה..
גם הארי היה עם שרביט הבכור
מה היה היצור ההוא בחיזיון של הארי (בתחנת קינגס קרוס כשהוא פגש את דמבלדור)?
1. כל הלחשים הלכו לוולדמורט כי שני השרביטים היו שייכים להארי
2. זה הקסם שלה
3. ת המשפחה שלו
מתי יוצא חיות הפלא 3? ויכול לשלוח?
לראות את זה
יצא לי הרושם שהרמיוני פחות טובה בלחשי קרב
כל מה שתכתבי אפילו הכי רציני יראה כמו בדיחה או עקיצה לרגע אני חושבת שזה חלק מההודעה..
אז גם אם אני יכתוב מישו שאני מכירה מת
(ח"ו) זה נשמע לא רציני...
וזה היה לגמרי בצחוק בסופו של דבר רואים שזה השם של הניק שלה.
בדולח גם אני יכולה לעשות את זה..
בסופו של דבר אם רולינג הייתה כותבת על עכבר שנכנס לכיתה הוא היה בורח ביחד עם רב הבנות...
למרות שיש תאוריה שבגלל שהוא השתמש בשרביט של אבא שלו אז הקסמים יצאו לו פחות מוצלחים אבל עדיין הוא די אדיוט
בקסם שלו... בכל אופן הוא התמודד עם אוכלי מוות...
בלי קשר לשרביט
אולי כשתגיבי קצת יותר לעניין יהיה אפשר לדבר קודם כל תבדקי ותראי שלא כל העולם נגד המין הנשי מכוון אל הפילוסופית
ותשאלו את אחים שלי בקטעים האלו אני כמעט שוביניסטית. מלעשות נשים הן לא לוחמות בקרבות זה לא מה שה' ברא אותנו. ואני לגמרי שלמה עם זה... ובגלל זה גם הרמיוני היא לא לוחמת ולמרות שהיא גאונה בקטעים אחרים והיא הדמות האהובה עליי היא לא לוחמת והיא נלחצת מלהרוג אנשים... הייתי בשוק לרגע שזה מה שקלטתם ממני ואני יודעת שהרבה ניקים פה תוקפניים ברמות אחרות אז באיזה שהוא שלב אתה מתרגל להלחם על כל דבר אבל אני ממש לא כזאת.
אני בדרך כלל לא תוקפני גם כי אני לא מגיב הרבה וגם כשאני זה בדרך כלל כשמעצבנים אותי סתם כדאי יותר לפרש
המקצוע היחיד שהיא לא קיבלה בו קס"מ
אם פרסי קיבל קס"מ בהתגוננות זה ממש פשע שהיא לא קיבלה גם קס"מ ממה שאמרו פה מישו זה כדי להראות שהארי הכי טוב מבינהם... אבל זה ממש לא פייר שבגלל זה היא קיבלה הל"מ
יסכימו לך..
במיוחד לאור העובדה שהיא לא הוסיפה נקודות.
מה עושה כל קסם?
אלוהומורה- פותח מנעולים
קולופורטוס-נועל
אינסינדיו- אש
לומוס-אור
נוקס-מכבה את האור
אגואמנטי-מים
רדוציו-מקטין
אנגורג'יו-מגדיל
ג'מיניו-משכפל
אציו-מזמן
אקספליארמוס-פורק מנשק
שתק-משתק
פטריפיקוס טוטאלוס-נעילת גוף מלאה
ריקטומסמפרה-מדגדג
סרפנסורטיה-מוציא נחש מהשרביט
רפארו-מתקן
סקטומסמפרה-חותך כמו חרב
אפיסקי-מאחה עצמות
מורסמורדרה- האות האפל
אוונסקו-העלמת חפצים\משקים
רדוקטו-מפוצץ
קונפרינגו-מפוצץ בעוצמה
לויקורפוס-תולה מהקרסול באוויר
ליבראקורפוס-מבטל את הלוויקורפוס
לנגלוק-הדבקת הלשון לחך
קרושיו-קללת העינוי
אמפריו- הפנוט האדם לעשות כרצונך
אבדה קדברה- הורג
פרוטגו-מגן
אימפרביוס-דחיה של עצם מעצם אחר
מופליאטו-מונע מאחרים לשמוע מה שאתה אומר
אקספקטו פטרונום-מזמן פטרונוס
אובליוואטה-מוחק זיכרון
לוקומוטור-שליטה או הובלה של חפץ כלשהו
סילנציו- משתיק
אימפדימנטה- מעכב\מכשיל
רבליו-חשיפת דברים נסתרים
הומנום רבליו-בודק אם יש אנשים במקום
דיפינדו-קורע
טרנטרלגרה-גורם ליריב לרקוד סטפס
קונפונדוס-מבלבל
וינגרדיום לביוסה-מרחיף
פורטוס-יוצר מפתח מעבר
פידליוס-מסתיר מקום מסויים מעין כולם, חוץ ממי ששומר הסוד מגלה לו
דפודיו-מפורר(עצמים קשים כמו אבנים וכו')
דפרימו-יצירת חור בריצפה וכד'
פיירטוטום לוקומוטור- הנפשת פסלים ושליטה בהם
דסנדו-מפיל חפצים
פיניטה-ביטול לחשים
פיניטה אינקנטאטם-ביטל לחשים מכל הסביבה
סונורוס-מגביר קול
אקספלסו-לחש מפוצץ
אפרציום:חושף דברים (כמו דיו נעלמת)
ואללה לא ידעתי
חתול עם רשיון, גיימס פוטר, רק גריפינדור פעילים הסבב? ואגב זה ממש לא פייר גריפינדור בחיים לא ינצחו כי הם 9 אנשים... גם אם נשיג 100 נקודות בחיים לא נצליח לעקוף מישו
חוסר דיוק מזעזע
לכן אני פותח כאן שרשור "תגידו 'ראיתי רק את הסרטים' בלי לומר 'ראיתי רק את הסרטים' קרדיט לדפנה כהן
כמו "וואו מזל שוולדמורט לא עשה לנוויל כלום" או "למה הם לא התווכחו לפני הקרב לחשים?" קיצר הבנתם
איך וולדמורט שלט בהארי אחרי שהוא התעתק? (בסוף החמישי) (התכוונת לדברים כאלה?)
למה אליפות העולם בקווידיץ' היתה כל כך קצרה?
צריך להגיד 'איזה סתום הארי שהוא לא לקח את הגלימת היעלמות לפני שהוא נכנס לערבה המפליקה ובכלל שהוא זורק את הגלימה שלו בכל מקום ואחר כך מתפלא שהיא נעלמת לו' כאלה? או להגיד 'למה לא הוסיפו את הקטע שסטן שואל את הארי איך קוראים לו באוטונוס (מרגישה עולה חדשה חצי מהמושגים מאלתרת כי אני לא יודעת איך תרגמו אותם)'?
זה לעשות דברים שקורים בספר וחבל שלא קורים בסרט ולהיפך או דברים שנוגדים את הספר, או לכתוב דברים שבכללי חבל שקרו או לא קרו?
"איזה תותח נוויל הוא מצא את חדר הנחיצות!!"
לכתוב דברים שלא קרו בספרים וקרו בסרטים ואהבתי?
שהסרט זה נכון
נחשוב על משו
![]()
עד כמה שאני זוכרת כרגע לפחות
(את הסרטים של אוצרות המוות לא ראיתי)
"ג'יני" אמר הארי "אני מצטער, אבל את צריכה לעזוב גם כן. רק לשניה. אחרי זה תוכלי לחזור פנימה" ג'יני נראתה פשוט מאושרת לעזוב את מקום המחסה שלה. "ואז תוכלי להיכנס חזרה!" הוא צעק אחריה כשהיא רצה מספר צעדים אחרי טונקס. "את חייבת להיכנס חזרה!"
The Lionאחרונה