קל לאיתור אך קשה למציאה
לאחר החיפוש, נתן יד למחאה
מהירה במיוחד הכניסה תהיה
או בלתי אפשרית, לנצח ינסה
4 נקודות. גם די קל
קל לאיתור אך קשה למציאה
לאחר החיפוש, נתן יד למחאה
מהירה במיוחד הכניסה תהיה
או בלתי אפשרית, לנצח ינסה
4 נקודות. גם די קל
חדר הנחיצות:
קל לאיתור אך קשה למציאה - קשה למצוא אותו פיזית אך אני חושב שאפשר לאתר אותו ע"י מפת הקונדסאים
לאחר החיפוש, נתן יד למחאה - אירח את צבא דמבלדור לאחר שחיפשו מקום מסתור
מהירה במיוחד הכניסה תהיה - קלה ומהירה
או בלתי אפשרית, לנצח ינסה - רק מי שמוזמן יוכל להיכנס
אני חושב שהאיתור זה שקל להגיע למקום אבל קשה לזהות אותו
4 נק' לסלית'רין. ו6 לנו
קל לאיתור אך קשה למציאה - אין בעיה להגיע למקום, אבל זה קשה להיכנס\לדעת שהוא בכלל קיים (שתיהן נכונות מבחינתי)
לאחר החיפוש, נתן יד למחאה - אירח את צבא דמבלדור לאחר שחיפשו מקום מסתור (@הרעגוג)
מהירה במיוחד הכניסה תהיה - לפעמים קל להיכנס במהירות, כמו האחים וויזלי
או בלתי אפשרית, לנצח ינסה - לפעמים זה בלתי אפשרי, כמו הארי ומאלפוי
אגב, קוראים לי @אודה ה' בכל לבב לא @הרעגוג...

הסבב הנוכחי של תחרות הבתים יימשך עד השעה 14:00, בשעה 14:01 לא יהיה מתן נקודות על חידות חדשות.
(כמובן עד לתחילת הסבב הקרוב).
הקרב צמוד!!!
@גריפינדור
vs
@ריבנקלו
שלי- שיהיה מבחן שיחלק בין הבתים (יש הרבה כאלה באינטרנט)
של אודיסאוס- שיחלק את מספר הנקודות במספר הניקים הפעילים בכל בית.
לדעתי שלי עדיף, כי יש ניקים שפעילים יותר וניקים שכתוב שהם פעילים, אבל בפועל הם כמעט לא פעילים...
אבל עכשיו אי אפשר לעשות את הרעיון שלי...
והמבחן שיש באינטרנט גרועים, ובדרך כלל אפשר לדעת מה התשובה שמתאימה לכל אחד מהבתים. וכמו שמישהו אמר כבר (אני לא זוכר את הציטוט המדוייק) אף אחד לא יגיד את מה שנכון לגביו אלא את מה שנכון לגבי הבית שהוא רוצה להיות בו
סלית'רין סלית'רין סלית'רין
סליתרין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מה?
מה?
מה?
אני ממש מתלבט אם אם לקנות את הספרים האלו, מישהו מוכן להמליץ עליהם?
מעניינים? שווים את עצמם?
קווידיץ בראי הדורות דווקא חמוד
אבל הכשאר פחות...
ואני חושבת שבכללי אפשר לקחת אותם מהספריה חבל לקנות
הם לא מענינים יותר מפעם אחת
מהספרייה זה לא אידיאלי לשאול כל פעם מחדש...
ולא רק בעלילה - מומלץ מאוד.
שני הספרים לא משתווים בכלל לרמה של הארי פוטר, אין מה להשוות בכלל -
בידל הפייטן - יש שם 5 או 4 סיפורים, בסגנון של סיפורי עם כזה... אגדות כאלה...ויש בסוף כל סיפור חוות דעת של דמבלדור... זה נחמד אבל לא יותר מדי
קויידיץ - זה לא סיפורים.
זה מדבר על איך נולד הקווידיץ , על כל קבוצות הקווידיץ, הסמלים שלהם וכדו'
לעולם של רולינג.
אך אני מודע שזה לא יכניס כמו שהסדרה עצמה הכניסה אותי...
אל תיקח את מעשיות בידל הפייטן/את המהדורה החדשה של חיות הפלא והיכן למצוא אותן וקווידיץ' בראי הדורות
לקרוא כן
על קווידיץ' בראי הדורות אני ממליץ בחום מאוד מעניין, חיות הפלא זה משעמם רצח ומעשיות בידל זה נחמד
קווידיץ' בראי הדורות- ספר משעשע ומומלץ אם אתה רוצה להרחיב קצת בעולם הקוסמים (שכמובן, קיים במציאות).
מעשיות בידל הפייטן- ספר נחמד, אבל לא ממש קשור לעולם הקוסמים... (חוץ מהתוספות המשעשעות שכתב אלבוס פריסוול וולפריק בריאן דמבלדור)
חיות הפלא והיכן למצוא אותן- נחמד ומשעשע (כמו הקודמים), אבל נעשה קצת משעמם אחרי כמה דקות... כשקראתי אותו דילגתי על הרבה חלקים.
1 - באיזה בית ספר למד דאדלי? ובאיזה הארי?
2 - כמה חרמשים יש באונייה וכמה גוזים יש בחרמש?
3 - מה שמו של הספר שכתב ניוט סלמנדרה?
4 - מה הפטרונוס של לונה, שיימוס וארני?
5 - מה הלחש שעשה מאלפוי לעבר הארי במועדון הדו קרב?
6 - כמה גרמי מדרגות קיימים בהוגוורטס?
7 - בשנתו הראשונה של הארי, כמה נקודות היו לבית גריפינדור? כמה לסלית'רין?
8 - איך קוראים למורה לשיעורי התעתקות?
9 - בגביע העולם בקווידיץ' היו לאירלנד שלושה רודפים, מולט, טרוי ומורן. מי מהם הבקיע את השער הראשון?
10 - הבוגארט של מי לובש צורת בנשי?
11 - מה אומר המספר 27? (ארבע אפשרויות)
א' - המסדרון שבו הונחה הנבואה על הארי ווולדמורט
ב' - הסעיף באמנה לשמירה על סודיות הקוסמים של קונפדרציית הקוסמים הבינלאומית
ג' - התיקון לחוק החינוך שאוסר לקרוא את הפקפקן
ד' - מספר הגוזים בחרמש
12 - איזו קבוצת קווידיץ' אוהדת צ'ו?
13 - למה ארני לא היה יכול להיות שומר?
14 - מה היה הכינוי של פרד במבט לפוטר?
15 - מה היה טעמה של סוכריית הברטי בוטס הירוקה שרון אכל?
16 - מה נמצא בקומה השלישית של משרד הקסמים?
17 - מה המציא אורק הארט?
18 - מי הרג את לופין?
19 - על פי האמונה התפלה, מה יקרה למכשפה שנולדה בחודש מאי?
20 - מי לא ליווה את הארי לכיכר גרימלוד 12?
א' - הסטיה ג'ונס
ב' - סטרג'יס פודומור
ג' - מנדנגוס פלצ'ר
ד' - אלפיאס דודג'
בבקשה בבקשה בבקשה, לא לפתוח תשובות של ניקים אחרים!
בהצלחה לכולם!!!
כל אחד מהציטוטים עם סיומת שונה
לכולכם
למה עשיתי את זה דווקא עכשיו?
של חג המולד
זה חגים בכללי, פשוט זה החג היחיד שיש
אז אנחנו לא יודעים שהם עכשיו
גם אני לא ידעתי שזה עכשיו
וכתבתי בכל ציטוט (כמעט) שהוא מחג המולד
ולפי הנצרות הוא גם לא נולד בשנת 0 לספירה...
בעזהי"ת היום בשעה 20:00 אעלה כעשרים חידות ושאלות על הסדרה.
מציע מאוד לכולם להתחבר ולנסות לענות על החידות, זהו היום האחרון לסבב הנוכחי בתחרות הבתים.
נ.ב
בגלל שזה היום האחרון ואנחנו רוצים לתת סיכוי לבתים לעשות "מהפך" לפיכך כל תשובה נכונה תהיה כ-5 נקודות!
(ישנן חידות שכבר פורסמו בפורום - אין טעם להעיר על כך, אני מודע לזה).
תודה.
-אני :)אחרונהעזרתי פעם לאדם –זאב
אך מי שינסה אלי להתקרב - יחטוף מנת כאב
שמי מפורסם בצווחות
אך האמנם אני רדוף רוחות??
6 נק'
הצריף המצווח
מהייררר, רק תסבירריק סאנצ'זעזרתי פעם לאדם –זאב לופין היה בו כשהוא היה אדם זאב
אך מי שינסה אלי להתקרב - יחטוף מנת כאב בגלל הערבה המפליקה
שמי מפורסם בצווחות "הצריך המצווח"
אך האמנם אני רדוף רוחות?? כנ"ל
הערבה המפליקה
הצריף המצווח
עזרתי פעם לאדם –זאב הוא הסתיר את לופין
אך מי שינסה אלי להתקרב - יחטוף מנת כאב הערבה המפליקה
שמי מפורסם בצווחות המצווח
אך האמנם אני רדוף רוחות?? אומרים שהוא רדוף רוחות
עזרתי פעם לאדם –זאב - שימש כמקום המסתור של לופין כשהיה במצב הזאבי שלו
אך מי שינסה אלי להתקרב - יחטוף מנת כאב - נשיכה מלופין כזאב
שמי מפורסם בצווחות - הצריף המצווח
אך האמנם אני רדוף רוחות?? - האזרחים והתלמידים חשבו שזהו בית רדוף רוחות בהוגסמיד
עזרתי פעם לאדם –זאב- לופין היה שם בירח מלא
אך מי שינסה אלי להתקרב - יחטוף מנת כאב- זה מה שבשבילו עניתי לא כתבו את זה עדיין: דראקו התקרב וחטף בוץ
שמי מפורסם בצווחות לופין היה צווח
אך האמנם אני רדוף רוחות??- אין שם רוחות
יש מועדונים לבתים?
לרייבנקלו יש
לעשות קבוצה פשוט...
@ניק כמעט בלי ראש @אודה ה' בכל לבב @הארי וויזלי @עובדת ה בשמחה😊 @חברונער @אצאצ
באלכם לפתוח קבוצה באישי של סתליתרין?
אם באלכם תגיבו
ולקבוצה יקראו: סליתרין- כי הרשעים הכי שווים
אני כנראה לא אצטרף, קיבלתי על עצמי לא להיות בשיחות מעורבות...
אבל קודם ניראה אם יש ביקוש לדבר....
כמו ש@אודה ה' בכל לבב כתב
אם לא אתם אף אחד לא יעשה את זה
אבל רק אני וגארפילד שם
אבל גם אני כנ"ל אצא כי אני משתדלת לא להיות בקבוצות מעורבות...
הניקים

ריק סאנצ'זאו שתחכה עד סוף הסבב הזה
שהמיון יהיה על ידי קריטריונים קבועים
גם אם יהיו קריטריונים שיקבעו זה לא יעזור,
על זה נאמר במסכת כתובות
"אין אדם מעיד על עצמו" (סוף פרק ב)
היא מתחשבת במה שאתה רוצה אבל גם במה שמתאים לך
אבל בעיקרון מצנפת המיון אומרת לך איפה תצליח ומה יהיה לך טוב (כנראה) ואז אתה מחליט אם ללכת לשם, והארי והרמיוני לא בחרו, הארי לא רצה להיות בסלית'רין, ולכן שובץ בגריפינדור (ולא ביקש להיות בגריפינדור) והרמיוני כנראה קיבלה שני הצעות והעדיפה את גריפינדור
באותה מידה גריפינדור אבל הוא לא ידע שהם יותר טובים מהפלפאף ורייבנקלו ואבקש מכבודם לא לשגע בנושא
הצעתי את זה כמה פעמים, אבל זה בינתיים לא קרה.
@ניק כמעט בלי ראש תקנני אם אני טועה
1 - מי זה ג'ים מקפין?
2 - מי זה וינדיקוטוס וירידיאן ומה הוא עשה?
3 - מי זה אמריק חלפין?
4 - באיזה בית לומדת מנדי ברוקלהרסט?
5 - ובאיזה ליסה טרפין?
חח במקרה קראתי את זה עכשיו
הוא כתב ספר קללות קלות לקלל את החברים והאויבים. הוא עשה עוד משהו חוץ מזה?
וזה ממש קשה כי אם אתה לא זוכר שהיה מן שאלה כזאת ואז רואה את השם שלו בספר אין שום סיבה לזכור מי הוא או מה הוא...
5 נק' ל (איזה בית אתה?)
5 נק' לתשובה.
הוא היה מתישהו בטלוויזיה המוגלגים, לא?
האפלפאף
מה השם של אשתו של הרעגוג?
@אודה ה' בכל לבב בזמנו היה אמור לדעת מצוין
מוסג - "אשתו" של הרעגוג.
אם יפסלו כל חידה שהייתה כבר - "אין לדבר סוף" (תנא קמא, פסחים א', ב').
וגם זוכרים את התשובה משם אז אני לא חושב שצריך להחשיב את זה...
לא זכרתי את התשובה משם אלא אני יודע את התשובה בתור ידע כללי על הסדרה.
נדון בקבוצה...
טרלוני- "כששלושה עשר אנשים סועדים יחד הראשון לקום מן השולחן יהיה הראשון למות!"
(אחרי שעתיים רון והארי קמים מהשולחן)
טרלוני-"מתוקים שלי! מי מכם קם ממושבו ראשון? מי?"
"לא יודע," אמר רון, והביט בהארי באי שקט.
"קשה להאמין שזה משנה", אמרה הפרופסור מקגונגל בקור,
"אלא אם כן בדלת לאולם הכניסה ממתין להם רוצח מטורף עם גרזן." (חג המולד בספר השלישי)
סיריוס- אולי הוא נכנס לארון האוורור ומת אבל אסור לפתח תקוות שווא (השערה למיקומו האפשרי של קריצ'ר)
(חג המולד בספר החמישי)
לא מה פתאום, זה אומר שהיו לו 7 נשמות. אם היה מת- נשארו לו שש.
כמו שאומרים שיש שבע נשמות לחתול, אז הוא היה חוזר שוב עם אותו גוף והפעם עם נשמה אחרת. (חלש יותר נראה לי)
לא הבנתי מה ההבדל
חזק יותר
ההורקורקסים - הם לא הופכים אותו ל 7 גופים ואנשים שונים.
אלא אם הוא מת, הוא עדיין לא התנתק לגמרי מהעולם ונשאר כמו רוח רפאים לנצח /עדי שישמידו את ההורקורקס .
וולדמורט גילה שיטה איך לחזור לחיים אם יש לך הורקורקס ואתה מת.
לדעתי
נראה שם שכן. (לא ברור לי אם היה יכול להתנתק לגמרי מג'יני והיא היית מתה או שהיא הייתה באיזו תרדמת עמוקה. אבל הוא עצמו נראה שהיה חוזר..)
נראה שם שידע איך וולדמורט מת. אז כנראה שכוולדמורט. (ומעניין שהפוך המידע לא עבר- וולדמורט לא ידע שהיומן וההורקרוקסים האחרים הושמדו)
אם היה קורה כך בכל ההורקרוקסים לכאורה אין סיבה שלא...
זה נראלי חור כזה שהסופרת לא תפרה עד הסוף מה באמת יקרה לוא...
בקדוש מנגו, בקומה השלישית, יש שני דברים שבגללם מגיעים לשם... מה הדבר השני?
הרעלות שיקויים וצמחי פלא
, אבל ענית בכותרת... אם לא ידעת שאסור, אז תערוך מהרריק סאנצ'זצמחי פלא
ריק סאנצ'ז![]()
ריק סאנצ'זתקשיבו אני מחפשת סרט ברמה של הארי פוטר וחיות הפלא יש לכם המלצות
אפילו יותר ברמה מבחינת עלילה
אגב אני מאד מאד אהבתי את הסידרה "מרלין"
מדובר ב5 עונות, משהו מטורףףף
גטקה, המופע של טרומן, 16 רחובות. ויש שלישית סרטי בחזרה לעתיד, אבל בסרט הראשון והשני של בחזרה לעתיד יש די הרבה קטעים לא צנועים שצריך להעביר
והוא באמת מוצלח מאד
מאד ממחיש את עין רואה וכו'
ואותי גם מאד קומם מה שעשו לו
איך שהכתיבו לו את החיים
מעבר לזה לא כ"כ חשבתי על הסרט, ראיתי את זה בגיל ממש צעיר
תודה
עדיף בפורום "סרטים ופופקורן"