שרשור חדש
כולן מתגייסות! יהיה כיף בע"ה! ההרשמה עד מחר בעשר בבוקר תהילה רבקה


חשבתן שמישהו יצליח לקרוא את זה?..עלה למעלה
כתוביות ממש קטנות...יהדות=דרך חיים


לא רואים כלוםעלה למעלהאחרונה
באר שבע נגד המתנחלים מיצהרישמעאל

עת"א (באר-שבע) 24021-12-09 - חגי עמיר נ' שירות בתי הסוהר

עת"א (באר-שבע) 24021-12-09

 

חגי עמיר (אסיר)

נ ג ד

 

שירות בתי הסוהר

בית המשפט המחוזי בשבתו כבית משפט לעניינים מנהליים בבאר-שבע

[14.09.2010]

בפני שלמה פרידלנדר כב' השופט

בשם המשיב- עו"ד לירון קריספין בוקר

החלטה

התוועדות לבנות בגאולת ציוןעלה למעלה
מזמינות אותך להתוועדות מרוממת
באווירא דארץ ישראל בגאולת ציון!
יום שלישי הבעל"ט, אור לט"ו חשון בשעה 6 ניפגש ב"ה נשים ונערות לערב שירה וסיפורי צדיקים בנושא ארץ ישראל.
בואו בשמחה!
התנועה לגאולת ציון
קישור לא טובעלה למעלה

תעלי כתמונה...

אני לא מצליחה להעלות כתמונה, הקישור הזה טוב?הדובדבן שבקצפת
הנההעוגבאחרונה
הפצת הרעיון היהודי!!אש להבה
🇮🇱"כך היא דרכה של תורה: לתבוע שמירת המצוות והקמת עם ומדינה של ישראל קדושים. אך לא בחיל ולא בכח – לא באבנים, חס וחלילה, ולא במכות – כי אם ברוח אהבת ישראל ובשכנוע מתמיד; ביציאה אל העם באשר הוא  שם.

היהודי המאמין – הרעיון האמיתי בידו. ממה יירא? לעולם אל יתבייש היהודי ללכת בשליחות ה'. לעולם אל יברח היהודי מאלה המלעיגים עליו. "ותהי האמת נדרת – וסר מרע משתולל" (ישעיה נט,טו), וזה לשון רש"י: "'משתולל' – מוחזק שוטה על הבריות". "הייתי לשחוק כל היום – כולה לעוג לי" (ירמיה כ,ז). אין דבר. כנגד הלעז והכעס של התועים, עומדת הבטחת ה': "ונלחמו אליך ולא יוכלו לך כי אתך אני" (ירמיה א,יט). התועים והטועים ימלאו פיהם שנאה.

קשה, קשה, אך כך היא דרכה של התורה. סבלנות וסובלנות – דבקות במטרה. אין פשרות וויתורים. ובכוח מסירות נפשנו ואהבת אחינו, נתגבר, בעזרת ה', ונחיש את הגאולה." (עד כאן דברי מו"ר הרב כהנא הי"ד)
__________
שלום חברים אנחנו מתחילים הרשמה של שליחים שיפיצו את הרעיון היהודי באזור מגוריהם/לימודם .
לא מסובך,קליל ולא דורש הרבה מאמץ, רק התמדה ואהבת ישראל .

לפרטים - שלחו הודעה בוואטצאפ בנים-6817531 054
בנות- 0544862999
בשם ה' נעשה ונצליח
_______________
©המכבי - התנועה להפצת הרעיון היהודי
ע"ש הרב מאיר כהנא בן יחזקאל זצוק"ל הי"ד
חזק וברוך!!!דוד חי12

זה הקדוש צדק גם צדק על כן בא נזכיר את תורתו בפני כל יהודי. שיהיה בהצלחה!!!

מה זה דורש ממי שמתנדביצור הודי

הפצות? לימוד יומי? הגעה למקום כל שהו?

יש כמה מישורי הפצהאש להבהאחרונה
אם תגיד יותר ר פרטים עליך נוכל לכוון יותר
מאחזים וכו'חסויה55
תגידו חבר'ה איך מגיעים למצב של לחיות במאחז (לא עדיפות לאחד ספציפי, פשוט לתרום )
אתה שואל כדי להבין או בשביל עצמך?אביגיל.
בוא למעוז אסתר ליד כוכב השחרשונאת ערבים

צריך מאוד שיהיה שם אנשים כרגע הנוכחות שם היא תפילות בשבתות וחגים בחופש גם היו ישנים שם הרבה אבל כרגע אין נוכחות קבוע ביום יום מאוד חשוב שהיה שם אנשים כל מי שרוצה לגור במאחזים בואו למעוז אסתר!!!!!חופר

יש לציין שיש נוף מדהים מהגבעה!יהדות=דרך חיים


חחח באמת נוף יפה!!שונאת ערבים


כמה תמונות מדהימות משם שצילמתידרשתי קרבתיך..







וואוו! מדהים!דוסית גאה!


אתם יודעים מה מצב הבנייה שם עכשיו אחרי ההרס?דרשתי קרבתיך..
כל מי שרוצה לבוא למעוז אסתר..אחד אחד

אם לא תגדיר את עצמך  מארגון 'נחלה' 'יבקשו' ממך לעזוב

חח דבר ראשון ממש לא! אני רוצה דוגמא אחת שאם מישהו לא מנחלהשונאת ערבים

גרשו אותו!! ממש לא!!!! 

למרות כל השנאה שלכם לנחלה ואין לי מושג למה..- תפרטו!! 

לא להגזים ממש לא!!

היו כאלה דברים,אבל מזמן והמצב כבר ממש לא ככה.דרשתי קרבתיך..
את האמת שאני לא יודעת ממשחסויה55
אבל פעם אחורה שפניתי לנחלה הם לא היו ממש נחמדים, אז אני לא יודעת מה להגיד.
חח אם מי דיברת? ויכול להיות שמי שדיברת איתה עצמה לא נחמדהשונאת ערבים

אז מה הקשר לתנועה? חצי מכאן שונאים את נחלה בלי סיבה!!

לא שונא את נחלה!!אחד אחד

להיפך אני ...

פשוט יש כמה דברים שאני לא מבין אותם...אולי אם יספרו לי ויסבירו לי כמה דברים, אני אוכל להבין כמה סיפורים קשים שהיו...

ולא חסר דוגמאות וסיפורים..

 

לא סיבה, סיבות...די"מ
את האמת שאני לא יודעת ממשחסויה55
אבל פעם אחורה שפניתי לנחלה הם לא היו ממש נחמדים, אז אני לא יודעת מה להגיד.
דוגמאות-די"מ
ש.ר
ע.ש
ע.מ
נ.ב.פ
אלו דוגמאות רק לבעיה אחת...אחד אחד

אני בספק גדול עם מישו הבין את הדוגמאות...

אלו דוגמאות בדיוק למה שהיא בקשה דוגמאות.די"מ
מי שקצת בעניינים יבין במי מדובר
זיהתי רק שלוש... זה סימן שאני בענינים?צעיר רענן

נחלה עדיין קיימת בכלל?

רק אחד לגיטמי שלא תזהה.די"מאחרונה
כן
יש בתים חדשים מאז ההרס?תהילה רבקה
בית כנסת יש,בתים אני לא יודעחכחעחילםכ


סדר!חסויה55
אני בת, בואו נתחיל מזה ;)
ואני מגששת בכיוון, מאד חשוב לי שיהיו מאחזים פעילים ואנשים שנמצאים המאחזים במיוחד בתקופה הזו
אם את רוצה גבעה עם אנשים לכי לעוז ציוןיהדות=דרך חיים

כרגע יש שם רק בחור אחד. אבל עומדות להיכנס ממש עוד מעט שלושה בחורות ככה שהגבעה תהיה מאוד פעילה בעזרת ה".

הגבעה נמצאת בצומת הטי לפני בית אל, מול גבעת אסף. 

מי ה4? אף אחד לא עדכן אותי...נחשון מהרחברון

ואני אמור להיות מעודכן...

מה משנה מי?חכחעחילםכ

חושב

זה מעולה!חסויה55
עם מי אני יוצרת קשר שנמצא שם או משהו כזה אחראי אני ידיעת
אני כותבת לך באישידרשתי קרבתיך..
עצומה לענישה קולקטיבית של שולחי המחבלים ימ"שהה"ה

שלום וברכה.

 
בעקבות המצב פתחו פעילים מתנועת "דרך חיים" עצומה הקוראת לענישה קולקטיבית כפתרון לפיגועים.
 
נכון, זה לא הגאולה, אבל זו דרך חביבה ופשוטה לזעוק ולהרים קול שפוי שכל כך נצרך בימים הללו.
 
מוזמנים להשקיע עשרים שניות, לחתום על העצומה ולהפיץ אותה לחבריכם. כל הישועות!

http://www.atzuma.co.il/dch

השאלה אם זה עוזר כל העצומות האלהדוד חי12אחרונה

והשאלה אם זה מרים בכלל קול, כפי שאני זוכר כל העצומות נשכחות אחרי שנייה.

רבותי בואו ללוב!ישמעאל
איך להתנהג עם מחבלים? מרן הרב מרדכי אליהו.דוד חי12

 

 

זה חזק וחשוב ואקטואלי מאוד!!!!!!!!!!!!!!!

אין שמחה כשמחת ארץ ישראל!תהילה רבקה
גרעין ההתישבות של נחלה- "מחדשי ציון" עולה ליישוב חדש בשם ניריה בחול המועד סוכות בעז"ה!
לפרטים- נאוה: 052-790-6939.
מה אם להחזיק את הקיים?די"מ
ואיפה ה"ישוב החדש" ממוקם?
ליד מעלה שומרון.תהילה רבקה
בקשר להחזיק את הקיים-דרשתי קרבתיך..

צודק.הנושא ממש בעייתי.

לדעתי כשיפסיקו לעשות הפרדה בין הגבעות של נחלה לגבעות אחרות יהיו שם יותר אנשים...

אבל זה לא סתם שעושים את ההפרדהנהזאת..די"מ
חוץ מזה שבכל הגבעות בקושי יש אנשים
לא כזהדי"מ
למה לא כזה??...דרשתי קרבתיך..


כי אנשים מבינים שעדיף להשקיע בדברים אחריםדי"מ
כמו מה?דרשתי קרבתיך..

הר הבית?

זה כ"כ עצוב שאנשים שוכחים את א"י במאבק על הר הבית ולא מבינים שאפשר גם וגם...

לא יודעת אם על זה אתה מדבר אבל זו ההרגשה שלי.

הנקודה הכי חשובה כרגע זה המאבק על א"י ובתוך זה גם הר הבית.

ואנשים כאילו "שוכחים" מהגבעות כי הם מרגישים שמשהו אחר קורא להם,וזה ממש גרוע.

המאבק הוא על מדינה יהודיתיהודי!!

זה כולל מאבק על ארץ ישראל ומאבק על הר הבית.

ומה שקורה במציאות זה שזונחים תגבעות.דרשתי קרבתיך..


נכון.די"מ
אבל למה זה רע?

כשעוברים לשחק בגולות זונחים את הגוגואים.
ירושלים תבנה והיכל יווסדחכחעחילםכ

שלב א: בניין הארץ(א"י מכונה ירושלים)

 

שלב ב: בניין ביהמ"ק

 

מה הקשר?די"מ
שלב א: הפלת מלכות הרשעה.
שלב ב: כל השאר.
הרחיבי מקום אהליך...ויתדותיך חזקיחכחעחילםכ

שלב א:התרחבות

שלב :חיזוק

צריך שיהודי יפעל בכל המישורים לגאולה.דוד חי12אחרונה

בהחלט פעם הגבעות היו מקום שממנו יצאו לפעילויות כמו למשל כניסה לשכם ויריחו, הפגנות ומחאות על עוולות של ערבים כמו למשל צעדה לכיוון קלנדיה או קלקליה (אני לא זוכר בדיוק את השם) כשגנבו עדר מיהודי בכוכב יעקב. בקיצור זה לא סותר.

בזמן הפיגועיםישראלן
מעצר מנהלי לתושב עדי עד אב ל4 ילדים
עד מתי??
תשובה ציונית הולמתדי"מ
בנוסף גם צו הרחקה וכו' לילד בן 14.דוד חי12

בבלאדים קיבל נער בן 14 הרחקה איסור יצירת קשר מחבריו.

 

די"מאחרונה
מי הצעיר המדובר שנעצר בבלאדים?עד הגל הזה
לא כזה צעיר נראלי בן 22 או משהו כזהישראלן


נא לא לפרסם שמות עד שזה מתפרסם באופן רישמימרדכי
בס"ד

חוננו, לדוגמה.
אם היית מכיר היית יודע.די"מאחרונה
לא מצליחה להבין למה קוראים לנרצחים הרוגי מלכות, קדושים,תשעה

 לא מצליחה להבין למה קוראים לנרצחים הרוגי מלכות, קדושים, שמסרו את הנפש
הם לא עשו כלום הם בסה"כ חיו בארץ הזאת לא משו גדול יותר מכל אחד אחר פה שגר בהתנחלויות או בירושלים.

ואני הכי רוצה לדעת שהם צדיקים, זה אולי קצת מנחם.. אבל צריכה להבין למה הם כאלה.

 
יש על זה תשובה בשו"ת משנה הלכות של הרב מנשה קליין. תחפש שם.)()()()(


תודה רבה, יש לך קישור לזה?תשעה


חלק טז סימן קכא.)()()()(

מדהים איך חלק מהאנשים כאן מנפיצים דעות מעצמם תוך התעלמות בוטה (ואף יותר מזה) מהתורה, מהקב"ה...

ולמי שלא יודע, השו"ת נכתב ע"י הרב מנשה קליין, מגדולי הפוסקים בארה"ב. https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A0%D7%A9%D7%94_%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%9F

דווקא בשו"ת הנ"ל הכותב מודה שהוא "מנפיץ"גורודנא

בהחלק ההלכתי הוא דן עם מותר להתאבל על רשע שנהרג ע"י גויים, ואילו רק בחלק האחרון הוא כותב ש"נראה לעניות דעתו" שכל קדושי השואה וגם הרוגי סקאדים וכו' הם בכלל גמ' פסחים הנ"ל - וזה נכתב ללא ראיות כלשהן, ואדרבא, מהגמרא יש ראיות להכביר להיפך וההגיון זועק להיפך.

 

מליוני יהודים נהרגו בגלל שהם יהודים בזמן המרד הגדול ומרד בר כוכבא (הרבה יותר אם נתייחס במלוא הרצינות להנכתב על ביתר ותור מלכא), ובכל זאת הגמרא אומרת שרק ר"ע וחבריו ופפוס ולוליאנוס הם הרוגי מלכות. כי הם מסרו עצמם למיתה. כל היתר הם הרוגי מלחמה, ולא מצינו בשום מקור, מעולם, שהרוגי מלחמה הם הרוגי מלכות בדרגת הקדושה הרמה של "אין כל בריה יכולה לעמוד במחיצתן".

תתבייש. המשנה הלכות 'מנפיץ'... אין גבולות?!)()()()(


כך הוא כתב, לא אני - "נלע"ד". רק תרגמתי לסלנג שלךגורודנא

ברור לכל מעיין שלדבריו חסרי המקור אין טעם וריח וכי הם סותרים את הנכתב בגמ', את ההגיון האנושי הבסיסי ואת ההיסטוריה היהודית. 

 

רבים מגדולי ישראל שעברו את השואה סרו הרבה מקו הממוצע והפליגו בגילויי דברים שאינם מן התורה כדי להרבות באהבת ישראל. זה לא פסול, אבל אסור לקבל את הדברים הללו לדורות אלא להשאירם כעדות לזמן. כידוע, רבי מנשה היה אחד מהם ושרד את מחנה ההשמדה בוכנוואלד.

טוב. נמאס לי להגיב ולמחות לכל הזלזולים שאתה שופך פה,)()()()(

שלא לומר ביב שופכין. לכן זו הפעם האחרונה לשרשור זה בלנ"ד. אם תתייחס לכל "לענ"ד" בספרות השו"ת כ'הנפצה', תוכל לחסוך הרבה הלכות שמציקות לך בחיים. ולומר לא להתייחס ברצינות לדורות לדברים שכתב המשנה הלכות - עזוב, לא כדי שאני אגיד מה אני חושב על זה. כל טוב!

 

והערה כללית: כדי לדעת אם אדם כלשהו מוגדר כ'קדוש', צריך לדעת מה פירוש המושג. ואכמ"ל.

דומני שהוכחת שאינך יכול לסבול שיח תורני כלל ועיקרגורודנא

כל "הנלע"ד" בשו"ת הוא בהחלט מה שאתה קורא לו "הנפצה" בשפת עמי הארץ (אל תשכח שקראת "הנפצה" לסברה תורנית), שכן מדובר בדבר הנטול סימוכין והממועט בתימוכין. בספרות השו"ת יש הנלע"דים הגיוניים ביותר, יש הנלע"דים סבירים וכן, יש גם הנלע"דים חסרי שחר. לא כל מה שכתב כל רב בספרות השו"ת הוא תורה מסיני, ואין דינו של מי שחולק על סברות בשו"תים כזקן ממרא או כאפיקורוס. אבל יראה לי שיותר מזל אמצא בשיח השדה והאילנות והעופות, שכן דבקות עמי הארצות בבורותם קשה מכל אבן בזלת.

 

נ.ב: קדוש - מופרש ומובדל. יש באמתחתך עוד שאלות ברמת החיידר?

נו באמת,)()()()(
עבר עריכה על ידי )()()()( בתאריך כ"ח בתשרי תשע"ו 21:09

כתב רש"י (דברים כג יח) "לא תהיה קדשה - מופקרת, מקודשת ומזומנת...". וכתב הרמב"ן (שם): "...ולשון קדש וקדשה על דעת המפרשים לשון הזמנה כי מצאו אני צויתי למקודשי (ישעיהו יג ג) וכן הקדיש קרואיו (צפניה א ז) קדשו עליה מלחמה (ירמיהו ו ד) ולפי דעתי כולם מלשון קדושה כי הפורש מן הזנות נקרא קדוש כמו שנאמר (ויקרא כא ז) אשה זונה וחללה לא יקחו ואשה גרושה מאישה לא יקחו כי קדוש הוא לאלהיו והנה הנשמרת מן הערוה והזמה קדושה והנפרדת מן הקדושה ונטמאת בזמה נקראה קדשה קרוב למה שנוהג הלשון לומר ובכל תבואתי תשרש (איוב לא יב) ודשנו את המזבח (במדבר ד יג)".

אם כך, כבר אתה רואה שנחלקו הראשונים בשאלה הזו, ש"ברמת החיידר", מה פירוש המילה "קדוש".

אבל למען האמת, כשאני כתבתי את ההודעה לעיל התכוונתי לדיונים באורות הקודש, קול הנבואה ועוד (לא שהסוגיא הזו מבוררת לי, היא לא, ולכן לא הבעתי דעה אלא הפניתי לגדולי ישראל). אבל בסדר, אתה יכול להישאר ברמת החיידר, אם אתה מתעקש.

ואגב, וסליחה שאני גולש לרמה הזו, אם סימן הזיהוי לעם הארץ הוא שנאת ת"ח, תעבור שוב על השרשור ותסיק מסקנות לבד.

אני בטוח שקיבלת טופי מהמלמד על חידוש זה בחומשגורודנא

באמת מרשים. 

 

אתה דוגמא מובהקת לינוקא שטרם נפקחו עיניו בסדרים ישיבתיים רגילים, אבל כבר רץ ל"אורות" ולפסיקת הלכות בפורום לפי סברות אליבא דמרן החיפוש-של-פרוייקט-השו"ת שליט"א. 

 

האמת תאמרנה - מעט עצוב לי על שנגררתי לקנטרנות אינפנטילית ברצף התגובות הזה איתך. מקווה שה' יקבל את תשובתי עם הקבלה, בלי נדר, לא להגיב לך יותר.

הם *לא* הרוגי מלכות, ולא משנה מה כתוב בשום שו"תגורודנא

בעת שמד, נהרגו מאות אלפים במרד בר כוכבא ואולי מליונים במרד הגדול.

ברם, רק פפוס ולוליאנוס הוגדרו כהרוגי מלכות שאין כל בריה יכולה לעמוד במחיצתן.

 

לא כל מי שנהרג בשל היותו יהודי הוא הרוג מלכות. רק מי שמוסר את עצמו להריגה, בידי שליט, על קידוש השם, כשיש לו אופציית מילוט והוא בוחר דווקא במיתה - הוא ורק הוא נקרא הרוג מלכות שאין כל בריה יכולה לעמוד במחיצתו.

 

לא חייל שנהרג במלחמה או אזרח שנרצח ע"י בני עוולה.

 

זה דבר פשוט, אבל לציונים ועוזריהם יש עניין להגדיל ולהאדיר את הקורבנות, כדי שלא נרגיש רע עם זה שיהודים נשחטים פה כמו כבשים. אין שום גבורה וגדולה למות ע"י סכין של ערבי. זה רק מצביע על שפלות עמינו שהפך לעם של נקרופילים אחרי שבנה מזבחות ומקדשות לשואה, במקום לנקום ולשחוט את השוחט.

אני ממש לא יודע מאיפה אתה לוקח את ההגדרות שלךנפתלימאיר

אבל הגמ בפסחים (נ,עא) את ר"ע וחביריו בתור הרוגי מלכות והם לא מסרו עצמם למיתה

אע"פ שהיתה להם ברירה אחרת.

(על ר"ע אתה יכול להגיד שהוא הסתכן בזה שהוא לימד תורה ברבים וכך מסר את נפשו,

אבל חייל שנכנס לסז'עייה או לגבעת התחמושת לא פחות מוסר את נפשו.)

אבל ברור שאתה יודע יותר טוב, לא משנה מה כתוב בשום גמרא. אם אפשר להתייחס בביטול

גמור לגדולי ישראל מן הדור האחרון ולהגיד שהם כתבו את מה שכתבו כי הם חלק מהציונים ועוזריהם

אפשר לבטל גם במחי יד גמרות.

(קצת ענווה ויראת שמים למען ה'!!)

מי שמבין שהמלחמה עם הערבים זה לא "סכסוך קרקעות" בין שבטים אלא מלחמה על ה' ועל משיחו מבין מה

המשמעות של להריג במלחמה הזאת.

וידוע שהבית יוסף התפלל למות כל חייו על קידוש ה' בדיוק במיתה שחיילי צהל הקדושים נהרגו.

 

ר"ע וחבריו כן מסרו נפשם למיתה ולא נהרגו בקרב או ברצח סתמיגורודנא

רבי עקיבא ורבי טרפון היו מקהילים קהילות ברבים בעת שמד, כהתרסה מול השלטון שאסר תלמוד תורה ברבים. 

 

זה מתאים בדיוק נמרץ למה שכתבתי. על כל פנים מבין כל המליונים מבין החיילים ופשוטי העם שנהרגו במלחמה, רק פפוס ולוליאנוס נחשבו להרוגי מלכות שאין אף בריה שיכולה לעמוד במחיצתן. 

 

נכון שחייל שהולך למלחמה מסתכן במוות - אבל מה זה קשור להרוגי מלכות? אין שום מקור יהודי, ולו הקלוש ביותר, שחיילים שנהרגים במלחמה הם הרוגי מלכות. לא במלחמת מצווה כמו כיבוש הארץ ולא במלחמת רשות, ולא במלחמה סתם. במלחמה נהרגים, נקודה.

 

אף אחד לא העז לטעון שכל חיילי יהושוע, דוד המלך, מלכי ישראל, החשמונאים שנהרגו אי פעם הם הרוגי מלכות.

והנה חדשים מקרוב באו, וחיילי צה"ל (שחלקם הגדול כופרים, מחללי שבת או פשוט גויים רוסים, בדואים, דרוזים וכו') הם פתאום כולם הרוגי מלכות! אתמהה.

 

נ.ב: האמת היא שזה מגוחך אף יותר ממה שכתבתי לעיל. הרי "המלכות" היום היא המדינה ישראלית. האם היא זו שהורגת אנשים ובכך הם הופכים להרוגי מלכות? מיהי המלכות שהורגת אותם, בדיוק? ערבוש בן 15 עם סכין הוא המלכות? כאילו, מה?

 

נ.ב 2: אני חושב שיהודים שנשארים חיים ונוקמים הם הרבה יותר קדושים מכל חללי צה"ל שנהרגו על מזבח של הקוד האתי של צה"ל, או מיהודים שנרצחו בגלל פחדנות ואזלת יד של מדינתם. אבל רציונל כזה לא מקובל במדינה שמקדשת התקרבנות ומוות.

גם פפוס ולוליאנוס הם לא הרוגי מלכותyosef13

בס"ד

סתם פריירים שהלכו למות כדי שיהודים אחרים לא ימותו. <צ>

 כל יהודי שמת בגלל זה שהוא יהודי, הוא נקרא הרוג מלכות - מת על קידוש ה' שאין בריה יכולה לעמוד במחיצתו!

 

לא כל יהודי שמת בגלל שהוא יהודי הוא הרוג מלכותגורודנא

סורי, זו פשוט המצאה שנובעת מרצון הלב ולא מהגיון השכל או ממקורות הלכתיים.

 

חייל עם נשק הוא לא הרוג מלכות. חייל הרוג זו דרך העולם - חיילים נהרגים במלחמות. אין פה לא מלכות ולא מסירה להריגה, אלא מוות בקרב או בפיגוע. האמת היא שאין דבר מעליב יותר מלהשוות איזה בדואי לובש מדי ב' עם סמל צ שמת מכדור תועה על גדר המערכת של עזה להרוגי המלכות האמיתיים, הבודדים, שמסרו את נפשם על המוקד כדי לא לנשק צלב. אבל מה לעשות, הציונות מעבירה יהודים על דתם ועל דעתם.
brtv kh avngkhc pc zv kej, nerho ukveha chbhvoנפש חיה.


kvdsrv tcxursh, nchtho sudnt tcxursh,גורודנא

sudntu, nchtho nnerho ehmubhho fsh kknus t, nerh vemv unvo gk vfkk fuku

לא הבנתי למה יש פחות מסירות נפשyosef13

לחייל שמוסר את נפשו ויוצא למלחמה למען העם והארץ (כשהנלחמים רוצים להשמיד אותם), לפפוס ולוליאנוס שמה שעשו היה למות במקום יהודים אחרים.

וידועים דברי ר' שלמה זלמן אויירבך שאפשר ללכת להתפלל בהר הרצל במקום ללכת לקברי צדיקים אחרים. 

חייל לא יוצא למלחמה כדי לההרג, הוא יוצא למלחמה כדי להרוגגורודנא

עם סכנה מסויימת לההרג, אבל על כל פנים - זו לא מסירה וודאית של נפש ביד שליט עריץ. כך הפוסקים (מנח"ח, אח') מתרצים את השאלה מדוע בכלל מותר לצאת למלחמה ולסכן נפש, הרי זה לא בכלל ג' הדברים עליהם מחויב האדם לההרג ולא לעבור שלא בשעת שמד - אלא שכך היא דרכו של עולם, שבמלחמה נהרגים ואין זו מסירות נפש.

 

חייל שהורג אויב מקיים מצווה. וסביר להניח שחלקו בעוה"ב גדול יותר מחייל שנהרג בלי להרוג אוייב, כגון שהוא התרשל או חטאו גרם, או שמפקדיו התרשלו וחטאם גרם. אין שום מצווה לההרג במלחמה, או להשחט בשער שכם ע"י ערבוש. רק אם מגיעה מלכות הרשעה ומכריחה לעבור על מצווה, ואדם מקיים אותה מצווה ומוסר את נפשו - הרי זה בכלל הרוגי מלכות.

 

למשל, אם מדינת ישראל תכריז שכל מי שלא יפנה יישוב מסויים יקבל כדור בראש, ואדם כלשהו יסרב להתפנות כדי לקיים מצוות יישוב ארץ ישראל, ויבואו שוטרים ויהרגוהו נפש - הרי זה הרוג מלכות.

אבל אם הוא גר ביישוב ואפילו מכוון לקיים מצוות יישוב הארץ בכל עת, ובביתו פוגע קסאם והוא נהרג, הרי שהוא לא הרוג מלכות אלא הוא ככל הרוגי מלחמה, שהרי הוא לא מסר נפש עבור המצווה אלא רק לקח סיכון מסויים עבורה. ברור ששכר עצום יש לו, אבל הוא לא הרוג מלכות!

 

במאמר מוסגר: הדברים על הגרש"ז אינם מוסמכים ואין להם כל מקור, וכך העיד בנו הגאון רבי עזריאל אוירבאך שליט"א.

אתה מבלבל יש הרוגי מלכות ומתוכם יש את עשרת הרוגי מלכותרות כ1


את מבלבלת.ראשית חכמה

פפוס ולוליאנוס הם לא מעשרת הרוגי מלכות.

את מי העבירה הציונות על דתו ועל דעתו?מי האיש? הח"ח!

יש לך שמות?

ילדי תימןדי"מ
הצחקת אותי. חברי תנועת החירות לא היו ציונים?מי האיש? הח"ח!

וכי חברי תנועת החירות הסיעו ילדי עולים מתימן לחברות נוער בקיבוצים של השומר הצעיר? תמצי אולי לומר שפלג מסויים של תנועה ציונית עשה כך וכך, אך האם זו הציונות בכללותה?

הוא אמר שכל הציונים עשו את זה?די"מ


תפסיק להיתמם, בחייך. הרי ההיתממויות האלו רק מתפרשותמי האיש? הח"ח!

כהתבצרות מגוחכת יותר ויותר אל האבסורדי והפרדוקסלי. כהודאה בשגיאה, אבל התעקשות ריקה שלא הוכח ההפסד. כמו ילדים שמשחקים כדורגל, אבל צועקים שלא הובקע שער, כאילו שזה באמת חשוב למישהו חוץ מלהם עצמם, רק כי מפחדים לצאת מהמגרש ולדעת שהפסידו. בסוף מה שילד כזה מפסיד זה את תדמיתו, כשהוא מקוטלג כבכיין בקרב חבריו.
פשוט תודה שהוא דיבר שטויות גמורות. לא בכדי הוא השתמש בשם הפעולה "הציונות" ולא בשום גזרון אחר של עצם המושג. כל בר-דעת מבין שהוא הכליל את כל מה שקשור בציונות, כדי להכפיש ולנאץ ולחרף ולגדף כאחרון הביריונים (המילוליים).

אתה נתפס לקטנות ומאשים בהיתממות.די"מ
זה לא חדש ולא מפליא.
שבוע טוב.
"קטנות" לדעתך - את זה אתה תשאיר לי לקבועמי האיש? הח"ח!

אני שאלתי אותו על זה, ואתה הוא שהחלטת לענות בשמו. תעשה טובה לעצמך. כשאני מפסיד, תאמין לי שאני מודה בזה. ממליץ לך לאמץ את הנוהג הבריא.

מעניין, בחיים לא הפסדת אה?די"מאחרונה
מסכים אתך לגבי אזרח, אבל חייל בוחר למסור את נפשו, והואחסדי הים
מוגדר הקדוש.
*כקדושחסדי הים
חיילים אינם מוסרים נפש. הם נלחמים, הורגים ויכולים גם לההרגגורודנא

 לההרג זה לא התפקיד שלהם ולא מה שמבקשים מהם. זה פשוט משהו שיכול לקרות במצב מסוכן כמו מלחמה. יש גם אחוזי מוות גבוהים בתעשיות מסויימות, וכמובן שגם כבאים ויחידות ההצלה לא חפות מסיכונים גדולים - זה אומר שמדובר באנשים אמיצים ששכרם גדול מאוד, אבל זה לא אומר שהם הרוגי מלכות או קדושים עליונים במובן של הגמ' בפסחים.

בכל אופן כתוב שזה תיקון גדול לנשמה שיהודי נהרג ע"י גויפשושון


בהחלט. אפילו מי שנהרג סתם במיתה משונה, מתכפרים עוונותיוגורודנא

אבל זה בדיעבד, לאחר שזה קרה, אז אפשר לומר זאת. 

 

אבל באופן כללי, יהודי שנהרג ע"י גוי בסתם, הדבר מחלל שם שמים שהרי שפלותן של ישראל חילול שמו הוא.

מי שחושב שיש קידוש השם ודבר טוב בזה שיהודים נרצחים הוא לא נורמלי. יש קידוש השם רק בגלות, כשיהודי נתפס למלכות ומחליט למות או להתייסר ולא לעבור על מצוות התורה.

פעם שמעתי הגדרה יפה ומזעזעת ל"קידוש השם".הגברת מהירח

למושג "קידוש השם" יש כמה הסברים, וכל הסבר מתאים לסיטואציה שונה. פעם שמעתי הסבר שונה ממה שבדרך כלל חושבים.

פירוש המילה "קדוש" הוא נבדל, נפרד. למות "על קידוש השם" זה לא להביא את שם ה' לארץ, אלא לקדש ולהבדיל אותו יותר! מוות על קידוש השם הוא בעצם הזעקה לה' - איפה אתה???? למה אתה מסתתר ממנו? למה אתה קדוש ורחוק ממנו?

אני חושבת הזעקה הזו די מתאימה למה שאנחנו עוברים בזמן האחרון.

איזה עצבים!המצב חסה

לא קיבלתי אישור להגיע לשם.

מה אני יכול לעשות?

לעבור דירהישראלן
זה אזור תעשייההמצב חסהאחרונה


זה המקום לשאול?פינג.

אני רוצה רשימה, לתפילה, של כל הפצועים עד כה בגל הפיגועים האחרון.

יש למישהו בקהל?

רץ בוואצפ, בלי אחריותשטותאחרונה
רשימת הפצועים לתפילה: 🙏נאור שלו בן רות
🙏אוראל בת לימור
🙏אודל בן מרים
🙏משה בן אורלי
🙏נתן בן אודל
🙏מאיר יצחק בן שרה
🙏אהרון משה חיים בן חיה חנה
🙏דביר בן שושנה
🙏אברהם בן רות
🙏רון שי בן סיגלית
🙏סהר בן שושנה
🙏יוסף חיים בן זהבה
כל אלה שמות הפצועים מהפיגועים האחרונים
נא להתפלל על כולם שיזכו לרפואה שלימה ברמ"ח איברים ושס"ה גידים ויחזרו לאיתנם אמן.
הגיע הזמן להילחם ברשת!!!אישיותי

הרשתות הערביות מלאות בשקרים והסתה, דווחו עליהם.  
 
     חייבים להעיף את הפוסטים השקריים והמסיתים מהפייסבוק.
רשמו כאן ערוצי פייסבוק שמפיצים שקרים, ודווחו על פוסטים לפייסבוק!

ערוץ הפייסבוק shehab agency news
ערוץ הפייסבוק qudsn
ערוץ הפייסבוק paldf
הגיע הזמן לטפל בשקר הפלסטיני

אחד מהחוקים של הפייסבוק זה שחייבים לומר אמת?ראשית חכמה


אני בעד חופש ההסתה.די"מאחרונה
שיתנו לערבים לפרסם מה שהם רוצים ושיתנו לי לפרסם מה שאני רוצה.

אני לא הולך לצאת במלחמה שביא בעצם לירות ךעצמי ברגל.
מסלול 'פעמי עתידים' היוקרתי של צה"ל עבור תלמידי החינוך הדתיתהילה159

חדש!

מסלול 'פעמי עתידים' היוקרתי של צה"ל עבור תלמידי החינוך הדתי - שת"פ ייחודי בין אוניברסיטת אריאל בשומרון ומכללת 'אדיר במרום' ביישוב חיספין

 תכנית לימודים ייחודית אשר מובילה מנהלת עתידים (צה"ל) בתיאום עם משרד החינוך. תכנית הלימודים אשר נקראת "פעמי עתידים", מיועדת לתושבי הפריפריה, אשר הינם תלמידים מובילים מישיבות תיכוניות ובתי ספר תיכוניים מן החינוך הדתי.

תכנית 'פעמי עתידים', מאפשרת לבני הפריפריה הגיאוגרפית שהינם תלמידי החינוך הדתי,  לרכוש תואר ראשון בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה בשתי פעימות. בפעימה הראשונה, לימודים לתואר הנדסאי והתחלת הלימודים לתואר ראשון בהנדסה. לאחר מכן, שירות צבאי איכותי כהנדסאים בתפקידי מפתח מקצועיים בהם יצברו ניסיון מקצועי, ובסיום השירות הצבאי או במהלכו (פעימה שנייה), השלמה לתואר ראשון מלא בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה (B.Sc.).

המסלול מיועד לתלמידי ישיבות תיכוניות ובתי ספר תיכוניים של החינוך הדתי, כאשר לימודי ההנדסאים יתקיימו בבית הספר להנדסאים "אדיר במרום" ביישוב חיספין, והלימודים האקדמיים יתקיימו באוניברסיטת אריאל בשומרון.       

לפרטים והרשמה 1800.660.660

הקשר לפורום?אביגיל.אחרונה
שונאי ישראל החליטו על הרס בית הכנסת בגבעת זאב בתוך שבועלא למרקסיזם
לקראת גיוס וזהחסויה55
זה הרגיש לי כמו סאטירה על ההקצנה של השמאל.וזה אשכרה אמיתי!דרשתי קרבתיך..

http://www.haaretz.co.il/opinions/.premium-1.2747482

אנשים התחרפנו קשות...

שופכי דמיםאוריה,
חולרות
חלאות אדם
אין לי מילים מספיק חזקות לתאר אותם.

שתבוא כבר הגאולה וניפטר מהזבל האנושי הזה. מהאכולי שנאה עצמית ובעלי הריקבון התודעתי הכל כך מחליא הזה.

מאחל להם מכל הלב להידקר ע"י "הפלסטינים המיואשים המסכנים"


עוד לא מצאתי עובדה אחת נכונה וקשר הגיוני רציף בכתבה.שירוש16

שיהיה לו לבריאות.

 

כתבות כאלה עדיף לא לקרוא מאשר להתחרפן מהניסוח המעוות.

 

אה, וגם הרעיון ממוחזר.

"כל המרחם על האכזרים". בפשטות.בת 30אחרונה


מה אתם אורים על ההפגנות בגלל גל הטרורעיאית"י

מיותרות או חשובות אני יודע שזה כתוב בסקר של ערוץ 7 אבל אני רוצה לשמוע קצת יותר ממילה

אומה צריכה מקור אתני צרוףשירוש16

מה זו ההמצאה של "אומות חדשות"?

תביא לי מקור הלכתי כלשהו המתיר לכל יהודי להגדיר קבוצת גויים כאומה/עם ועם תירוץ זה לצאת אליהם למלחמה.

 

אגב- סנחריב לא הצליח לגמרי. היו כמה אומות/עמים שהצליחו לשרוד עד היום כעמים נפרדים.

הם בעיקר נמצאים בדרום מזרח אסיה ודרום אפריקה ומכונים "שבטים".