שרשור חדש
תורות בעברית ושירים לחנוכהhoki

   מעוז צור בבית אהבה ותפילה

http://boomp3.com/mp3/oxybkw79474-maoz-tzur-in-house-of-love-and-prayer


שיחות בעברית לחנוכה ושירים(כולל הדלקת נר חנוכה עם ר' שלמה)

http://www.box.com/rashban/1/35407888

ניגון העליה-מישהו מכיר שמע??ליצנית לרגע

בס"ד

 

 

 

אני מנסה לחפש ולא מוצאת.. מישהו מכיר אותו?

שיר ישן של דדי גראוכר חברון לראשונה ביוטיובבובציק

קישור לאתר:


מילות השיר:

באלוני ממרא זה לא היה מקרה 

שאברהם אבינו קנה חלקת אדמה

והוא ידע שטוב עשה שתבוא לה השעה

שעם ישראל שלו יהיה בשעת צרה.


פזמון: חברון עיר האבות שלנו לדורי דורות 

מאז ולתמיד לנצח נצחים


במשך הדורות חלמנו חלומות

לבא להתפלל על קברי אבות

חיילינו נלחמו שם שמים הם קידשו

ובעזרת השם את המערה שיחררו

פזמון: חברון... 


בחברון העיר יושבים משפחות של צדיקים

מתוך אמונה ותקוה שומרים על העיר הקדושה

ואנו פה נושאים תפילה לאחדותה של האומה

לשנה הבאה בחברון הבנויה.

כן זה שיר יפה*שלי*אחרונה

אבל השיר של פריד? לא פחות יפה

הסיפורים והתורות של הניגונים של ר' שלמהhoki

גם כי אלך (הפחות מוכר)

אין כמו הסיפור המופלא הזה כדי לפתוח את האשכול.

זאת הקלטה שאין אין כמותה. גוואלד שבגוואלד שבגוואלד. הבעיה היא שרוב השומעים לא מבינים את היידיש בה מדבר כאן רבנו וההפסד גדול. צירפתי לפיכך תרגום חפשי בעברית. אני מקווה שלא חטאתי מדי למקור.

מפי רבנו (תרגום חפשי מיידיש):

גם כי אלך... יהודים מתוקים, ה' יעזור שיהיה שלום, שלום בכל העולם, שלום בארץ הקדושה. אתם יודעים, לצערי לצערי לצערי הייתה לי הזכות הגדולה לנגן בפני חיילים פצועים בארץ הקדושה. פעם אחד פגשתי בחייל, נעבעך לא היו לו רגליים, היתה לו רק יד אחת. וביד הזאת הוא ניגן בחליל. גוואלד...

והוא אומר לי כך: שלמה, אני מכיר את כל הניגונים שלך. והרבה פעמים יש לי כל כך הרבה ייסורים ואני כבר לא יכול לסבול, אז אני לוקח את החליל ואני מתחיל לנגן.

וכל הזמן כששרנו, הוא צעק: "רק בשמחה", "רק בשמחה".

איזה יהודי קדוש... ל"ו צדיק....

ואחר כך כשהוצרכתי ללכת, אמרתי ליהודי הקדוש: "תן לי ברכה ואלחין ניגון בשבילך. ואני מבטיח לך שבכל העולם אני אשיר את הניגון הזה, ואני אספר לכל היהודים שיש חייל שיש לו רק יד אחת, אבל הוא שר כל הזמן (א"ה. מילים לא ברורות). עם היד האחת שיש לו, הוא מנגן בחליל. אני יודע, כשמשיח יגיע, הוא ינגן בחליל לפני משיח.

שאלתי אותו: על איזה פסוק אלחין את הניגון? אמר לי, ונעבעך הוא בכה, הוא אמר לי: אתה שואל? אתה לא יודע שדוד המלך כתב את כל ספר תהילים בשביל כל היהודים, "אבל ישנו פסוק אחד, וזה הפסוק הוא חיבר בשבילנוגם כי אלך, גם כי אלך בגיא צלמוות, גם כי אלך בגיא, בגיא צלמוות..

הניגון הזה בתחילה הוא קצת עצוב, (אבל אחר כך כמו שה)יהודי אמר לי: רק בשמחה...

(בהמשך לא לא לא לא לא לא אירא רע - יהודי לא מפחד מאף אחד!!!

בהמשך: לא אירא רע - יהודי לא מפחד!!!



וואי יפה אבל איפה הניגון....כל הזמן שמח

עכשיו אנחנו מתוחים...

 

 

אשריך KOKI- איזה תחילת שבוע ואיזה תחילת חודש נתתה לנו...

ויצמח פורקניהhoki

ויצמח פורקניה

כמה מילים מגב התקליט (לאלו שלא קוראים אנגלית). 
התקליט הוקלט ב 31 באוגוסט 1968 (מוצאי שבת ז' אלול תשכ"ח למתעקשים) בהופעה בהיכל שלמה בירושלים. הכרטיסים לקונצרט הזה אזלו שבועות מספר לפני ההופעה. 
בערב ההופעה אלפים ממעריצי קרליבך צבאו על האולם בתקווה להשיג כרטיס. אולם למרבה הצער רובם נאלצו להשאר בחוץ. המשטרה נאלצה לפרוס כוחות ע"מ לשמור על הסדר במקום. 
לאחר ההופעה שלמה הלך לכותל (הקדושה) כדי להתפלל ואליו הצטרף קהל רב. במהלך אמירת קדיש בכותל הוא הלחין את השיר 'ויצמח פורקניה' שמופיע החלק השני של התקליט. 

-----
פורסם ע"י קולדינו מהפורום השכן

מזמור שירhoki

מתי הולחן מזמור שיר ליום השבת? 

"ביום שישי 2 דקות לפני שבת ישבתי וניגנתי בפסנתר, ולמזלי היה איתי טייפרקורדר אחרת המנגינה הייתה נשכחת, והתחלתי לנגן בם בם בם (החלק הראשון של השיר). 

במוצאי שבת אבא שלי נפטר, ביום שני הטסנו אותו לארץ הקודש וביום שלישי היתה הלוויה. במשך כל הזמן הזה הסתובבה בראשי המנגינה הזאת ואז, ממש בעודי צועד אחר מיטתו הכה בי בחזקה בם בם בם (החלק השני של השיר). אמרתי לעצמי, הדבר החשוב ביותר שאבי לימד אותי היה שבת, הוא כל השבוע חיכה לשבת. אז כשחזרתי ל'בית' (בית אהבה ותפילה) ורציתי ללמד אותם את השיר הזה התחלתי לשיר the whole world is waiting to sing the song of shabbos.

למקדשך תובhoki

למקדשך תוב (הפחות מוכר)

מפי רבנו:

אני צריך להגיד לכם באיזה מקום חיברתי את זה (....). אני הייתי באירופה כמה ימים לפני פורים. באמת רציתי להיות בפורים בארץ, אבל פשוט לא הספקתי. פעם בלילה אחד אני חושב זה היה כמעט יום אחד לפני תענית אסתר. זה היה כבר שלש בלילה. טיילתי ברחובות ו... אני לא צריך להגיד לכם מה שנעשה בפריז בלילה בשלש... לא כדאי לדבר על זה... (נדבר בפעם אחרת...) אבל אחר כך ממש הרגשתי געגועים לארץ, פתאום איז מיר איינגעפאלען א שטיקל נגינה'לע (הבריק לי איזה 'שטיקל' לחן), ברחתי למלון ולקחתי את הטייפ רקורדר וחיברתי את המנגינה למקדשך תוב.


זה הוקי-hoki אבל....הנה השירhokiאחרונה

בקישור הבא אפשר להוריד את ההקלטה המדוברת


ארכיון כתבות משנים עברוhoki

**באשכול הזה נפרסם בלי נדר כתבות מהעיתונים שהיו על ר' שלמה במשך שנות חייו**

אשתדל לפרסם בסדר כרונולוגי.
נ.ב. כל מי שרוצה לפרסם מוזמן, רק שלא שלא יפרסם דבר שפורסם.


1961

פרסומת מ31 ביולי בעיתון מעריב. 

 

הפרסומת הנ"ל הופיעה שוב ב1 באוגוסט. 

פורסם ע"י כלבא שבוע-חדריחרדים

אולי שגם היום רבנו התגלה כבר.....כל הזמן שמחאחרונה
אירועים קרליבך לחודש כסליו התשע"בhoki

מלוה מלכה עם ר ' משה [מויש] גלר

במוצאי שבת, 26 בנובמבר 2011 בשעה 19:30-23:00
מרכז הנשמה הירושלמי, רחוב רבי עקיבא 20
(ליד רח' הלל וקפה ארומה,
דרך מגרש החניה בקצה, עד לשער השחור של הבית האחרון)
מלווה מלכה מיוחדת של ראש חודש.

בשעה 20:00 נלמד תורות של רבי שלמה על כסלו ועל חנוכה עם האורח המיוחד שלנו – ר' מויש גלר.

איזה הזדמנות מדהימה לקבל את החודש החדש! –

נא להביא כלי נגינה, "לחיים" לשתות, חטיפים לאכול, והרבה אור להתפשט בכל העולם!

מניין בכותל בראש חודש כסלו!hoki

מניין בכותל בראש חודש כסלו!


ביום ראשון (27 בנובמבר) בשעה 08:00
במניין החודשי שלנו בראש חודש בכותל המערבי 
על יד המחיצה - הלל סביב 09:00,
ואחריו בראנץ' חגיגי ברח' המלאך 10 סביב 10:30 
אין דרך טובה יותר להתחיל את החודש שלך ולהתחיל להתכונן לחנוכה!

הפיצו את הבשורה ואת האהבה! אנו מצפים לראות את כולכם שם
עם כל השאלות תתקשרו לעזרא עמיחי 054-596-9598
שבת שלום, וחודש טוב! 

מודזיץhoki

הלל מוסיקאלי - בר"ח כסלו ב"קול רינה"hoki

הלל מוסיקאלי - בר"ח כסלו ב"קול רינה"


כולם מוזמנים להשתתף בתפילה החגיגית המוסיקאלית

ביום ראשון הקרוב ,ראש חודש כסלו

תחילת שחרית בשעה 07:00

ההלל בסביבות  07:40

נא הביאו את קולכם ואת כלי נגינתכם!

קול רינה נמצאת מול רח' באר שבע 26 בנחלאות ירושלים תובב"א

-----


אי"ה אני (hookii) או אחי נעבור לפני התיבה.


איזה באסה גם החודש פספסתי...כל הזמן שמחאחרונה

בעזרת ה'...

 

חבל שלא נכנסתי ביום שיש או אתמול.....

 

אבל בכל מה'!!!

דברי תורה-נא להוסיף....משלכםhoki

ויצחק אהב את עשו - אוהב את הבריות ומקרבן לתורה

ידידי' חביבי' כולכם יודעים שיצחק אבינו העולה תמימה הגיע למדריגה הכי גבוהה שלא הי' יכול לראות שום רעה בעולם כלל, ואפי' בבנו עשו ראה רק טוב, כי הי' כל כך מקושר להשי"ת בעומק העמקות בכל נימי נפשו שראה שהכל טוב ממש, ולכן לא כתיב ויצחק הכה את עשו, או יצחק צעק על עשו, כי בחכמתו עשה בשלימות את תפיקדו כדי לקרבו אל הקדושה, ע"י כח האהבה מאב לבן ורבו לתלמידו כענין "אוהב את הבריות ומקרבן לתורה", כי אפי' עבודתו של יצחק ידיעה כ"פחד יצחק" ויראה וגבורה, כאן השתמש במדתו של אברהם אביו בחסד ואהבה לקרב את נשמת הרחוקים בכח המשיכה משכנו אחירך נריצה, ובזה פעל אבינו יצחק להוציא ממנו כל הנשמות הקדושים כתנא אלוקי ר' מאיר, והתנאים שמעי' ואבטליון, וכל גרי צדק. ויה"ר מלפני אבינו שבשמים שיטע בלבינו אהבת עולם להטות לב כל ישראל לטובה בביאת הגואל אמן.

-------------------------------

סיפורו של יעקב עשו

רב שלמה על פרשת תולדות - נכתב ופרסום ראשון בשנת 1982.

"ראה ריח בני, כריח שדה אשר ברכו ה'" [בראשית כז, כז]

אנו מוכנים לבצע תירוצים עבור כל רוצח. "אה, הוא לא כל כך רע!" אולם כששומעים על יעקב ועשו, אנחנו אומרים, "אוי, זה כל כך נורא! הוא גנב את הברכה מאת אחיו!" רוקן את ליבך מכל שלמדת על הסיפור הזה לפני כן.

כשהגיע הזמן עבור יצחק לברך את בנו, רבקה אמינו ידעה כי לא היו לעשו הכלים הראויים כדי לקבל את הברכות של יצחק. לא רק שלא היו לו הכלים, אבל אם, חס וחלילה, יצחק היה מברך עשו, זה היה סוף העולם. גם ללא הברכות, עשו כמעט הרס את העולם. תאר לעצמך, אם הצד השני [הסטרא אחרא] היה גם את כל הברכות, איפה אנחנו יכולים להיות?

במהלך הסיפור, יעקב נכנס, ויצחק אומר, "זה מוזר. הקול קול יעקב, והידיים ידי עשו!?" לאחר מכן יצחק אומר, "גשה נא ואמושך בני." [בוא יותר קרוב אלי. תן לי לגעת בך.] ואז הוא אומר, ""ראה ריח בני, כריח שדה אשר ברכו ה'."

קודם כל, שמעת פעם מישהו שאומר: "תסתכל על ריח"? האם אתה יכול לראות הריח? אז למה כתוב, "ראה"? כמו כן, כתוב, "וירח את הריח בגדיו. " "בגדיו" יכול להיות פירושו הבגדים שלו, אך גם אפשר לפרש אלו שהם נגדך - בוגדיו. ברוח הקודש, יצחק ראה את כל ההיסטוריה עד סופו באותו רגע. הוא גם ראה את היהודי הנמוך ביותר, יהודי שהיה נגד עמו. כי אפילו יהודי הנמוך ביותר יש לו ריח טוב.

הגמרא אומרת דבר לא יאומן. זה אומר, "את מי ראה יצחק? הוא ראה את יוסף משיחא." אני אגיד לך מי היה יוסף משיחא. כאשר הרומאים הרסו את בית המקדש, הם רצו לשלול את כל זהב וכסף שבקודש הקודשים. אבל הם פחדו ליכנס בתוכו. אז הם אמרו ליהודי הזה, יוסף, שעבד אצלם: "תשמעו, אנחנו לא רוצים ליכנס לקודש הקודשים. אתה תכנס, ובכל דבר היקר שתוציא, נחלק אותו איתך."

אתה צריך לדעת כי אל קודש הקודשים נכנסים רק פעם בשנה, כשכהן הגדול נכנס ביום כיפור. הפעם האחרונה שנכנס אדם לחדר זה, היה הכהן הגדול שידע שזאת הפעם האחרונה שהוא נכנס בו. האם אתה יכול לדמיין: באיזה רמה הוא היה, כשהוא נכנס בו ביום כיפור האחרון? האיש שיכנס בו אחריו, היה היהודי המקולקל הזה, אשר עובד עבור הרומאים נגד עמו. גם אם תשכח את העובדה שהוא היה אנטי-דתי, הוא היה בוגד גמור.

בכל מקרה, הוא יצא מקודש הקודשים עם איזה כלי קודש, נתח גדול של זהב. הרומאים אמרו לו: "תחזור לשם לקחת עוד קצת זהב וכסף בשבילנו". הוא ענה: "לא, אני לא יכול ללכת לשם יותר." אני לא אכנס לכל הפרטים הנוראים. הם החלו לענות אותו בצורה מדהימה שגרמה לו כאבים בלתי-נסבלים. כל הזמן הוא צעק, "כיון שפעם עשיתי לא בסדר, אני צריך לעשות את זה שוב?"

התלמוד אומר, כי לאחר מותו היה קול שהכריז משמים, "יוסף משיחא יש לו מקום בגן עדן - ליד אברהם, יצחק, ויעקב." זה מה שראה יצחק אבינו.

יצחק בירך את יעקב ואמר: "הריח של בני" - ז"א צאצאי, הנמוך ביותר - הוא "כריח שדה אשר ברכו ה'. "

יצחק אמר, "ראה ריח - תראה, והנה הריח." ישנה אחדות של הגוף וגם אחדות של הנפש. ההבדל ביניהם הוא מאוד פשוט. עם הגוף שלי, הרגל שלי הוא רגל, והיד שלי היא יד. אם היד שלי היה אומר לרגל שלי, "אני מרגיש כל כך מאוחדים איתך עד שאני רוצה להיות באותה צורה שיש לך," הייתי נכה, חס וחלילה. אם הלב שלי אמר לקישקעס [בני המעיין], "אני אוהב אותך כל כך הרבה, קישקע, אני רוצה להגיע כל כך קרוב אליך, כי אני רוצה לעשות את הדברים שאתה עושה." זה מאוד נחמד. אבל אם, חס וחלילה, הלב שלי הפך להיות קישקע, הייתי מת ח"ו. אז האחדות של הגוף מבטא את עצמו כשהלב והקישקע שלי, היד והרגל שלי, כולם נפגשים. אבל כל אחד ממשיך לבצע בדיוק את התפקיד שיש לו לעשות. בתוך הגוף, שמיעה, ריח ומשמוש הם כולם מחלקות שונות, אבל כולם פועלים ביחד.

אחדות הנפש הוא שונה. אתה לא יכול לומר כי בתוך הנשמה יש מקום מיוחד לראות, ומקום מיוחד עבור שמיעה, ועוד מקום מיוחד עבור משמוש. בתוך הנשמה, זה בהחלט כולו אחד.

התלמוד אומר שכשעמדנו בהר סיני, ההתגלות היתה כל כך גבוה, שראינו מה שיכול לשמוע, ושמענו מה שאפשר היה לראות. כשיבוא המשיח, ונשמתנו והעולם יהיו בתכלית התיקון, הנשמה תהיה ברמה של אחדות כל כך חזקה, כי נוכל לראות ריחות. זה אומר כאשר המשיח יבוא, הוא לא ישפוט אנשים על ידי ראיה או לפי מה שהוא רואה. הוא ישפוט אנשים לפי "דמריח הדרים" - על ידי חוש הריח שלו, על ידי האף שלו.

ככה היה גם בזידיטשוב. כאשר מישהו בא לראות את הרבי, הרבי לא היה מסתכל עליו. העיניים שלו היו סגורות. האדם היה מתקרב לשולחן הרבי ועמד שם. לאחר מכן הזידיטשובר הקודש היה נושם את האוויר. ואז הוא היה יודע בדיוק מי זה שבא.

הרבה פעמים נראה שמישהו בא, הוא נראה מתוק ומדבר מתוק, אבל האף של הנשמה שלך אומר לך שיש משהו לא בסדר. לפעמים זה להיפך. אדם נכנס, שנראה מלוכלך ומטונף, וצורת הדיבור שלו מגעיל, אבל האף שלך אומר לך שהוא כל כך קדוש פנימה וכל כך מיוחד.



אשריך... אבל למה במוצ"ש?... : )66
הא איזה גוואל'ד!!!כל הזמן שמחאחרונה
יהודים צועדים באושוויץ-בירקנאו ושרים יבנה המקדשhoki

תודה לשי קאהן מהפורום השכן על פירסום הוידאו 


יבנהhokiאחרונה
עבר עריכה על ידי hoki בתאריך א' כסלו תשע"ב 15:36


 מהפורום השכן


בבקשה תויים למניגנהצעיר רענן

של הניגון הזה של הארי פוטר 

מחפשת ביצוע מקורי של 'הטוב כי לא כלו' של ר' שלוימלאנונימי (פותח)

שלום

אני מחפשת ביצוע של 'הטוב כי לא כלו' של קרליבך בעצמו.

אשמח לעזרה !

בבקשהhoki

ודרך אגב- 

להשתדל לכתוב על רבי שלמה לפחות את התואר ר' אפילו שהוא לא הקפיד על זה בחייו. 

במשך הזמן אני אתחיל להקפיד על זה

XD^^^כל הזמן שמחאחרונה
מחפשת שירים להרקדה להורדה...חרות^

יהי החודש

עוד ישמע

אמת מה נהדר

יחד יחד

עבדו את ה' בשמחה

יערב נא

אתה תקום

פתחו שערים

מצווה גדולה להיות בשמחה

אשרי מי

הוא יפתח ליבנו

וכו וכו...

תודה!

 

למישהו יש את השיר?כל הזמן שמח

ששרו היום בציון הקד' של רבנו בברכת שומע תפילה?

 

ניצלו"ש-מי שלא היה הפסיד!

שלחתי לך באישיhoki
תודה!כל הזמן שמח

אבל לא קיבלתי.....

 

ומה שיש לי זה באיכות דפוקה ממש.

נתתי לך באופן אישי אבל....בבקשהhokiאחרונה

בכל מקרה:


טוב משהו שקצת הפריע לי אצל ר' שלומהדי"מ

מי שרא את הספר "הרבי מהקרן הרחוב" (פשוט שם יש את מה שאני מדבר אליו מלא)

יש מלא פעמים את ביטוי "גויים קדושים" ודברים בסגנון של דיבורים כאלה על גויים לי זה מאד הפריע רציתי לשמוע את דעתכם

משהו שקצת הפריע לי בספרקשת

זה שאין שם שום מילה על המשפחה שלו

למה יש לפחות בהתחלהכל הזמן שמח

וחוץ מזה למה צריך,הקטע זה ר' שלמה ולא משפחת קרליבך.

האמת שאני בברורים על זה....כל הזמן שמח

אבל אני יגד לך את מה שאני עכשיו יודע,זה שר' שלמה הוא היה בבחינת חסד והיה לו את הבחינה של-"אור לגוים" הוא פשוט דיבר על המצב האדיאלי של מה שהגוים אמורים "לייהות" אני למשל לא הייתי אומר את זה אבל בשביל הדרך של ר' שלמה שכול יקבלו אותו הוא היה כבר חי את זה.

 

לסיכום:1.הוא דיבר על המצב האידיאל.י

2.בגלל שהדר שלו היא הייתה לקרב את כולם ליהדות(וזה המטרה שלו בניגוד אליך שאתה אולי יותר פעול לחבר את העם שכבר פו לתורה השלמה לגמרי)אפילו קצת כ"א לכן הוא דיבר ככה,כמו הרב אליהו זצ"ל שלא היה פוסק בדברים שיש בהם בלאגן,(סירוב פקודה במי לבחור)ר' שלמה היה עוד יותר צריך את זה כי כל המטרה שלו הייתה לקרב עוד ועוד....הרב אליהו היה קצת פות לקרב אלה הוא קירב גם את הקרובים.

 

אבל שוב זה לא תשובה סגורה לגמרי

יש שיר יפה של הרב קוק שקוראים לו שיר מרובעalma

שהוא מדבר על זה שהאידיאל זה להיות קשורים לכל הבריאה (גם צומח ודומם)

ניראה לי שיש הבדל בין הרב קוק לרבנו...כל הזמן שמח

הרב קוק הוא לא חי את זה כבר היום הרב קרליבך כן חי את זה....

על שני הגויים מלודלך דומיה תהילה

לוליינוס ופפוס נאמר שגם הם נקראים הרוגי מלכות שאין בריה יכולה לעמוד במחיצתן.

נראה שכן יש מציאות כזו.

הוא דיבר ככה על כל גוידי"מ
הוא אמר את זה?כל הזמן שמח

מה הם עשו?

לא מדוייק אבל בערךאבא המלךאחרונה

שמעתי את הסיפור הזה פעם אחת או פעמיים, בטוח זה לא מדוייק אבל בערך ככה:


שמישהו או מישהי מלוד עשתה משהו לא טוב שכביכול כופר במלכות הרשע של הגויים ששלטו אז בארץ, והם רצו להרוג את כל יושבי העיר, כי הם לא הצליחו לגלות מי היה אשם. אז 2 האנשים האלה, שהיו בכלל חצי מומרים, החליטו להסגיר את עצמם לשלטון כדי שלא יהרגו את כל העיר. והרגו אותם ולא פגעו יותר באף אחד.


וכשאחד הצדיקים של דור מאוחר יותר עלה לשמיים הוא ראה שאין שום בריה יכולה לעמוד במחיצתם בזכות המעשה הזה שהם עשו.

לכל מי שלא היה....כל הזמן שמח

http://www.bhol.co.il/article.aspx?id=34271&cat=8&scat=51

 

תפילת מנחה על הציון......

אזכרה מוזיקלית לזכר הרב כהנא והרב קרליבך!!אביה7

ום רביעי י"ט בחשוון אזכרה מוזיקלית לזכר הרב מאיר דוד כהנא זצוק"ל הי"ד ורבי שלמה קרליבך זצ"ל, עם הזמר רב חיים דוד שמואל הכהן סיטרין רב יהודה ריכטר וברוך מרזל ועוד אורחים, יחד נעיר את המתים! לפרטים שמואל הכהן 054-7650532

מגניב.. איפה?גלוק17
ייואא איזה חידוש....כל הזמן שמח

וואי....איפה,מתי?

 

כמה זה עולה?

חח. הרב יהודה ריכטר? אבא שלי.. אנונימי (פותח)
איך היה?כל הזמן שמחאחרונה
מישהוא מכיר את השירלא ירד מהמזבח

כל העוסק בתורה וכו'

וכן את השיר לב טהור במניגנה ישנה

וכן אהיה כטל לישראל

אני מכיר את "אהיה כטל"יוליסאחרונה

אהיה כטל

יצחק פוקס

 

מבחן!כל הזמן שמח

הרב קרליבך היה חסיד של?

תלוי באיזה תקופהעוקר הרים

התחיל עם הרב'ה מבובוב, דרך הריי"צ, תקופה מסויימת אפשר לאמר שהיה חסיד חב"ד, אח"כ אפשר לאמר שהיה חסיד של ר' נחמן. היה מקושר מאד לאדמו"ר מאמשינוב. 

בעניין שלתורות אפשר לאמר שמשלב מסויים הוא היה חסיד רדזין (בעיקר מי השילוח).

וכמובן הרבי הקדוש מפיאסצנא.

ועוד ועוד... (מבחינת ייחוס יש לו ייחוס לרדזין אבל למעשה הוא היה יקה)

ר' שלמה היה חסיד של כולםhoki

מודזיץ'-משם ר' שלמה למד את כח הניגון וחכמת הנגינה

בובוב-שם ר' שלמה למד את הסיפורים ואיך לספרם

אך בכללי ר' שלמה היה חסיד של הכל מה שדיבר אליו,

הוא היה קרוב לרבי נחמן,המון לחסידות(ר' צדוק,זוה"ק)

היה מקורב לרב קוק ולרב צביהודה

ועוד רבים

איזביצהאומן ר''ה

הרב קרליבך שהיה הרבה חסיד שאיבז'צר

אני חושב...כל הזמן שמח

שיש לו 3 רבנים הכי גדולים-

1.איזביצה

2.ברסלב

3.תלמיד של הרי"ץ(חב"ד)

איזביצ'ה,בובוב,רוז'ין,לעלוב...קחו עמכם דברים

מי לא?!

בעיקרון של כולם, אבל..אנונימי (פותח)אחרונה

בס"ד בר"ה

 

רשם  ה מ ו ן  פעמים בספריו, שהרבנים שלו הם רבנו רבי נחמן, והרבי מאמשינוב.

 

 

איך פותחים שיחה\קשר?כל הזמן שמח

אני עכשיו נוסע המון בטרמפים חילונים וכו.....

 

בהופעה הלילה דיברתי אם אחד רחוק מתורה ומצוות.....

 

יש לכם ראיון בשבילי איך לשמור איתו על קשר?

 

אני חייב ראינות...

.

זה אוכל אותי,איך הרב קרליבך היה מצליח לפתוח קשר במהירות......ואני אפילו אם אחד לא הצלחתי??

רעיונות?אבא המלך

א. תיקון קטן- "רעיונות" זה עם ע'... מצטערת אם זה מביך, אבל בגלל שקוראים לך "כל הזמן שמח", אני מאמינה שתתגבר על המבוכה ותיקח לתשומת לבך...קורץ


ב. מה המטרה שלך בפתיחת הקשר? אם המטרה היא לקרבם לחיי תורה ומצוות, אז בד"כ אם הם יראו שטוב לך הם לבד ישאלו ויתעניינו. ואם אתה רוצה "להיכנס" להם לחיים, זה חייב להיות מבוקר ומוגדר- למה? ומה אתה רוצה לעשות בדיוק?...... אני מקוה שלא סיבכתי אותך

סיבכת אבל אני רגיל לזה...כל הזמן שמחאחרונה

ברור שאני רוצה לקרב אותו לה',ולא רק שיברך פעם אחת, אלה לימוד שבועי וכו'...

 

הם ממש חמודים ומדברים עלי...רק הבעיה שבסוף השיחה אני לא מצליח להגיד להם בדיוק, אולי נקבע עוד שבוע....

צפייה בקליפים מאירועי היארצייטhoki
עבר עריכה על ידי hoki בתאריך כ' חשון תשע"ב 23:50
עבר עריכה על ידי hoki בתאריך י"ט חשון תשע"ב 19:06
חיזקי סופר-בנייני האומה




שלמה כץ אהרן רזאל וחיים דוד מבצעים את  הניגון האבוד(הניגון הוא לא של ר' שלמה) בבנייני האומה:



העלייה לקבר




אוהל רבקה:

http://www.youtube.com/user/coldinu

איזה יופי היה בהופעה!!כל הזמן שמח
עבר עריכה על ידי כל הזמן שמח בתאריך ט"ז חשון תשע"ב 02:07

1.מי היה?

2.איך היה?

3.איזה קטע הכי אהבתם?

חברה אסור פשוט אסור לכם לייבש,אני מגיב רק אחרי שיהיה כמה תגבות....

אתה מתכוון להופעה במוצש"ק בבנייני האומה?מחפשתותואחרונה

וואו. היה מדהים.

היה מגוון מדוייק ונכון.

שלמה כץ היה טוב.

"אהבת עולם" - היה מרגש.. (מתבאסת שלא צילמתי/הקלטתי ת'שיר- אולי מישו שמר את הביצוע????)

 

 

מה הקשר בין הרב קרליבך לרב כהנא..?שמוליק פיין

בס"ד


כותרת..

קירוב יהודים בשמחה (:אביה7


הם ישנו באותו חדר...כל הזמן שמח

הרב כהנא והרב קרליבך והיירש-יישנו בחדר אחד בישיבה.

 

שלשית המוקטרים!!

איזה ישיבה? מיר?אביה7
בלייקוודאומן ר''ה
אותו ישיבהאנונימי (פותח)

היו באותה ישיבה באותו חדר

לחסידים שוטים- אפשר לנסות לבקר בחדר..גלוק17

לק"י


חדר קדוש בכל זאת...

הבעיה שזה בחו"ל...כל הזמן שמח

אני הייתי מסוגל ללכת....

אוויר מיוחד יש שםדי"מאחרונה

יצאו משם 3 שכל אחד היה קיצוני לכיוון אחר לגמרי 

סיפור מרגש על רבי שלמה קרליבך והרב מאיר כהנא זצ"ל11223344

מספר ר' שלמה קרליבך זצ"ל באחת הפעמים בהם המראתי מישראל לחו"ל היו חסרים לי 11 דולר למס נמל חיפשתי מישהו מוכר שילווה לי את הכסף ולפתע ראיתי את הרב כהנא כמובן שהרב כהנא נתן לי את הדולרים בשמחה כשהחזרתי לו את הכסף החזרתי לו רק 10 דולר ואמרתי לו דולר אחד אני רוצה להיות חייב לך כל עם ישראל חייב לך ואף אני רוצה להיות חייב לך משהו..

 

היה כתוב את זה בעלון השבת....טאטע!!