האם הרגשתן בחוסר? רציתן ולא קיבלתן?
תודה לעועות
אם זה כאבים חזקים מאוד, כדאי לדבר עם רופא או לפנות למוקד
ובא"ס
אבל יש מצב שזה כלום גם
כדאי להיבדק
הייתי נבדקת.. תרגישי טוב יקרה

גם אצליכם כבר אי אפשר לעמוד על תגובה וליראות על איזו הודעה התגובה הזאת ניכתבה?
(זה היה מסמן בקו אדום בצד את ההודעה שעליה התגובה ניכתבה - ממש עזר כשיש שירשורים ארוכים עם מלא תגובות)
תודה רבה!
ויש גם איזשהו פיתרון לזה שבכרטיס האישי רואים רק את ההיסטוריה הממש אחרונה של ההודעות? ואי אפשר ליראות יותר מזה?
וליראות ממש הרבה הודעות אחורה.
כיום אפשר ליראות רק מיספר ממש קטן של הודעות שניכתבו.

לפני הבדיקה
אמור להיות כתוב על ההפניה הנחיות מה לא לקחת 3 ימים לפני
מקווה שאני לא מטעה,
פשוט זוכרת שהיו כמה דברים שהייתי צריכה לא לקחת 3 ימים לפני בדיקה כזו.
אולי כדאי שתבדקי את ההפניה, כדי שתגידי לרופא אם לקחת/לא לקחת, בהתאם להנחיות, ושיתיחס לתוצאות בהתאם


השקט הזה
החיים משתנים כשלוקחים...

יש לי יום עמוס וחייבת לשפר את זה
עצות יתקבלו בברכה ![]()
כוס קפה עם שוקולד?

אמורה לפגוש אנשים מעצבנים הערב ולחוצה מזה
ברמה של כאבי ראש ועצבים
יש מצב שזה מזה
צריכה עוד עצה איך להתכונן לזה ![]()
שמוציאים את המיץ

)
מזמור לתודה. אומר בעיניי הכל...
