להלוות לצורך צילומי פורים בלבד? חבל לי לקנות יקר משילב לצורך חד פעמי.
תודה רבה
להלוות לצורך צילומי פורים בלבד? חבל לי לקנות יקר משילב לצורך חד פעמי.
תודה רבה
Carters - תחפושות לתינוקות - קרטרס ישראל
האמת שיש לי סט מהתאומות שלי, מיני מאוס סרוג מדהים!!!
אבל נראה לי שתחפושת אחת השאלתי ועוד לא חזרה אלי
אני גם לא גרה באזור שלך
רקלתשוהנבישול או אפיה
זה לא ככ נורא?
אוף.
אני לחוצה עכשיו
ואח"כ הריונות תקינים ויש להם ילדים בריאים וחמודים?
צריכה עידודים...😟😞
אני
עברתי 2הפלות ראשונות ואחר כך היו הריונות תקינים ויחסית אפילו קלים וילדתי ילדים מתוקים ברוך השם.
בקרוב אצלך.הם יגיעו ,אל תדאגי
ההריונות התקינים לאחר מכן לא היו תוצאה של טיפול כלשהו?
בנתיים מנסים לעכל ולהאושש
נתנו לנו רשימת בדיקות לעשות
אני פשוט ממש בלחץ מההפלות והבדיקות,
באלי כבר להיות אחרי לידה תקינה
חיבוק ובהצלחה
ואני לא מצליחה להתרכז בשום דבר, ויש לי מחר מבחן
מה עושים?![]()
אחר כך תרגישי יותר טוב.
חיבוק על החוויה
![]()
תודה
איזה כואב
וממש לא מתאים עכשיו!
מצטרפת להצעה של קמה אבל קצת אחרת -
אני כותבת מה הייתי אומרת לו (אפשר בניסוח מכובד, אבל אפשר גם לפרוק את כל הכעס והכאב, כי זה רק לעצמך)
וזה קצת משחרר את הלב.
או להתקשר למישהי ולספר לה. זה מפנה את הלב..
סליחה שלא עונה אחת אחת
זה באמת מרגיז ויום בהחלט לא מתאים. אני לא יודעת אם הוא יודע שפגע בי- הוא לא אמר את זה במטרה לפגוע, יכול להיות שיצא לו חריף מידי ובסופו של דבר היחסים שלנו יותר דומים ליחסי עובד- מעביד אז אין לי כל כך איך לשדר לו שנפגעתי ממנו
איזה מרגשוופל
מחכה להריון
תהני!פשיטאאחרונהשמבינה שבשביל להיות אמא טובה לילדייך... את צריכה קודם כל שיהיה לך טוב!
ועם כזאת אמא
אני ממש לא דואגת לילדייך!!!!
מתפללת אתך ומקווה כבר לחזור לשגרה רגילה מתוך בריאות, שלוות הנפש ושמחה

ובחברה טובה ממש..
יש מלא נשים כמוך 
עברת היריון, ילדת תוך כדי הטירוף הזה, את עם הילדים כל הזמן ועם תינוק שדורש ודורש, וזה לא מונע מכל השאר לדרוש ולדרוש.
בנאדם צריך רגע לעצמו, בשקט, בלי מישהו שצריך ממנו משהו.
רגע לעצמו, בשבילו, בלי מטרה.
קצת להיזכר בעצמך, לראות מפחה, לדבר עם מבוגרים כמו שמישהי כתבה כאן.
זה כל כך הגיוני, וכל כך הכרחי.
וזה לא נקרא שהוא היה איתם לבד
תפרגני לעצמך יום חופשי אמיתי!
יום שלם רק את לבד! או עם חברה..
בלי טלפונים ובלי הפרעות
מגיע לך אלופה!
❤️שמש בשמיים
הלוואי שבקרוב ממש!

️ה' שפתיי תפתח
בחמלה
~~~~~~
שוב מצאתי את עצמי
לוחמת -
בהרגליי,
במגבלותיי,
בתחושותיי,
במחשבותיי,
בקרובים אלי
ובחברה כולה.
שוב נזכרתי שנכון לי יותר כשאני
מוחלת -
לעצמי,
לאישי,
לילדי,
לילדתי,
לכל היקרים לי
ולעולם כולו.
שוב ניסיתי בכל מאודי להיות
חומלת -
בוחרת בעין הטובה,
מאתרת סיבה ועוד סיבה,
זוכרת שהגלוי והנסתר משמשים לרו
אצלי,
אצל ההוא, אצל ההיא,
ואצל, בעצם, כל הסובבים אותי.
וראיתי שוב - כי טוב.

. אבל זה פחות התחבר לי לתובנה הזאת....דיי
סבב שני שלא מצליח
נפוחה מההורמונים
לב שבור
כל כך קיווינו שהפעם ..אולי הפעם. ה' יזכה אותי לנס משלי
להרגיש חיים שוב בתוכי
להעיז לחלום על בגדים ורודים, עגלה, בקבוקים, מוצצים ורודים,
להאמין באמת, ולהתבדות , ששוב, נראה לך שבאמת יקרה לך הנס הזה?
כבר התרגלת...
נמאס להתחנן לה' כל חודש
נמאס לבכות
נמאס לקוות
נמאס להיות בלחץ נוראי בימים שלפני...
נמאס להסתכל על כל תסמין כ"אולי הפעם "
נמאס מרופאים מייאשים
נמאס מהגוף הזה שכבר איבדתי בו אמון
מרגישה פשוט שבורה.. שבורה לרסיסים מהשנתיים + האלה
שגם ככה היו קשות בלי קשר
מרגישה שפשוט נולדתי להילחם
מגיל 0, על כל דבר, על החיים שלי עצמם.
ומתחילה לאבד את הכוחות, ואת התקווה..
והכי גרוע שמרגישה ריחוק מטורף מבורא עולם
מרגישה קיר בינינו
נמאס להתפלל
נמאס לבקש בלב נשבר
נמאס לעשות כל כך הרבה מסירות נפש למען..
נמאס להיות נידה, נמאס לי ללכת למקווה, נמאס לי מהטבילה..
איך אפשר להתרומם בכלל
מרגישה מרוסקת
אשמח רק לתגובות מרוממות ומבינות.. כי אין לי כבר לב להכיל את אלה שלא

שמש בשמיים
הלוואי שבקרוב בקרוב זה יגמר, הנס יקרה ואת תזכי לאוצר שלך!אתפלל עלייך לבשורות טובות בקרוב
מדהימה אין עלייך... הלוואי ובאמת אזכה להרים את הראש מעל המים
לעלות ולהתעלות, לחזור להאמין
ולא ליפול לרגש הזה שלוקח לי את כל הכוח..
תודה אהובה יקרה שה' ייתן גם לך את כל הכוחות!!!
מעריכה מאוד .. ממש כמו מים לנפש עייפה
עדיין הנקתי מלא, אחרי כ9 חודשים פשוט הופיעו כתמים אז הפסקתי את השימוש בגלולות האלו. (ספציפית אני התכוננתי להריון נוסף אז לא לקחתי מניעה אחרת)
ואז עוד שנה וחצי עם הכתמות פעם בחודש וחצי או חודשיים. 3 ימים של כתמים. לפעמים אחרי כמה ימים התחיל שוב כתמים.
נשארתי עם המניעה הזאת כי לא היתה לי ברירה אבל זה היה סיוט שאין כדוגמתו.
לא נאסרנו ולכן לא היתה לי בעיה להיטהר. אבל לדעתי אם זה היה אוסר זה היה בלתי אפשרי.
ז"א שלוש שנים?
איך???
התחלתי 4 חודשים אחרי לידה והמשכתי עד שהבת שלי היתה בת 3 ושבעה חודשים
לא היתה לי ברירה. אבל כשהיא היתה בת שנתיים וחודשיים היו לי הכתמות פעם ראשונה.
הנקתי אותה הרבה זמן.

miki052
אנונימית בהו"לבנתיים חיבוק גדול 
אף פעם לא ניסיתי אבל אולי שווה לך לברר על זה
ביום שני (לפני יומיים) בטא בשבוע 4+1 608
היום בטא בשבוע 4+3 1373
נחשבת הכפלה תקינה?
מאיזה בטא בערך אפשר לראות שק בע"ה?
אז אם כבר נשאל אם לא נחכה בכל אופן בעזרת השם לשבוע 7
כלומר יש סיכוי שרופא ייראה כבר שק בימים הקרובים?
בטא בהריונות מחוץ לרחם יכול להגיע לאלפים וגם עשרות אלפים. כימי באמת פחות סביר. לא מתוך כוונה להלחיץ, רק שלא יועבר מידע שגוי.
אז סביר להניח שיהיו תסמינים כלשהם. אבל בבטא של סביב ה1000, 1500, הרבה פעמים אין.