האם מישהו חוותה כאב בבטן התחתונה (ספציפית בצד שמאל) במהלך יחסים?
ממש ממש כאב, בחיים לא הרגשתי משהו כזה
אחרי שהפסקנו הכאב הפסיק לאט לאט ומאז לא כאב יותר.
יש מה לחשוש או לבדוק?
ואחת מהם - זיהום.
לכן הייתי ממליצה לפנות לרופא נשים לבדיקה. אם זה אכן זיהום, כמו כל זיהום, כמה שמהר יותר מטפלים בו, ככה זה טוב יותר.
לטיפול קודם כל ממליצה על נרות פרוביוטיות. לא תמיד זה מספיק, אבל תמיד זה טוב.
חשבתי שזה עניין הורמונלי, וגם הייתה לי ציסטה בהתחלה אז מניחה שזה קשור
בכל מקרה אם הכאב הולך ופוחת לבד לא הייתי רצה לרופאה
איך עוברים את זה?
להבין שאישתך במצב פיזי ורגשי מאוד קשה.
ופשוט להכיל אותה...
להבין שזו תקופה קשה ובעז"ה הכל יעבור.
יהיה טוב, ותחבקו בקרוב ובעז"ה תינוק מתוק
רק שהוא הגיע כחודש וחצי לאחר הנישואים.
נורמלי ביותר!
שינויים הורמונליים, רגשיים ופיזיים בלתי מוכרים - לא לך ובוודאי ובוודאי גם לא לה.
מצבי רוח מתחלפים
בכי
רגישות לכל שטות
עייפות בלתי נגמרת
כל אלו תסמינים של תחילת הריון וזה בד״כ נורמלי מאוד.
כן צריך לעקוב שלא חסר לה ברזל (עלול לגרום לעייפות), ואם יש לה בחילות חמורות או מקיאה הרבה מומלץ ליטול כדור בשם דיקלקטין שמקל מאוד על התופעות הללו.
תפקידך- להיות תומך ומבין,
לא לשפוט! היא לא שוכבת כמו פדלאה, היא מגדלת מדי שנייה עוד ועוד תאים בדבר מופלא שעומד להיות תינוק. מאפס כלום זה הופך לבנ״א. תחשוב כמה כוחות זה דורש ובאיזה תפוקה פנימית הגוף שלה עובד. היא לא סתם שוכבת!
תהיה בשבילה. זה דורש ממך לצאת מאזור הנוחות שלך, אבל זו בנייה אמיתית של זוגיות דרך התמודדות...

סלט
יעל מהדרום
באשקלון קריר יחסית אלינו, אבל הלחות
יעל מהדרום
️
ואכלת, שתית, הלכת ולא עזר - לכי למיון יולדות

רופא קנדי שכבר כמה שנים טובות עובד בקליניקה שלו בשיטה שפיתח של צום לסירוגין.
יש לו מבפר סכמות שבעזרתם הוא מטפל בהצלחה בסוכרת ועודף משקל.
השיטה כוללת תזונה צמחונית, פעילות פיזית וצום לסירוגין מאחד הזוגים. כל הזוגים דורשים ליווי מקצועי.
אחד הסוגים, 16:8 הוא מפרסם כסכמה שבמקרים מסויימים ניתן לעשות לבד ולפנות לרופא רק אם התעוררו בעיות. מדובר בהפסקה של 16 שעות באוכל, במהלכם רק שותים כל דבר שאינו מזון וב-8 שעות אחרות אוכלים 2 ארוחות, בתחילה ובסוף הזמן הזה.
למשל, אוכלים בשעה 8 בבוקר, אוכלים בשעה 16 בצהריים. בין 2 הארוחות הללו - רק פירות. כל שאר הימימה - רק שתייה.
כמובן, זה לא להריון ולא להנקה ואם את רוצה להתחיל עם זה, לפני הכול תתייעצי עם הרופא שלך כדי לוודא שאין לך שום התוויות נגד.
אמהלהמחר פשוט אהיה עסוקה (עבודה חדשה ברוך ה׳!) אז מעלה כבר היום (שכוייח לי
)
בחרתי את השיר לכבוד החתונה של אחי השבוע בעז״ה !
ואני מקווה שאני מתחילה להיכנס לקצב עם העבודה על הספרון.

הפעם בכוונה לא ניקדתי
משאירה מקום לקרוא איך שרוצים ולפרש לבד.
(מה יהיה בעריכה של הספרון? אני אצטרך להחליט איך לנקד...)
המשחק הזה קורה בעוד כמה מקומות
״הרצוי אינו מצוי, והמצוי אינו רצוי״ (משפט שאני חוזרתקרן-הפוך
😁לוקח לגוף זמן להתאזן...
בהצלחה רבה

