וחייבת לומר לך שאת צריכה לעשות סוויצ בראש בנושא הזה כי את מחרבת את הזוגיות לחלוטין
מצטערת שאני מפילה את זה עלייך אבל זה מה יש, בדייך להפוך אותו לגבר או לשלול ממנו את זה
כמה שזה קשה זו האמת
מציעה לדבוק בעצה של @באר מרים החכמה
תגידי לו שאתם יורדים מהבדיקה הזו החודש ולא חשוב כלום
וכשילך לכם, תתארגני תיקחי ותעופי למעבדה הקרובה וזהו
נכון שלנו שמים מתמר, וזריקות, והזרקות ומה לא, אבל בכל הפעולות הללו אנחנו פסיביות לגמרי
אם הרופא היה מתנה לך הריון בזה שתוך כדי שהוא שם לך מתמר הוא משאיר אותך שם עם זה ותגיעי לשיא, ממש לא בטוחה שהיית מצליחה. אפילו אם זה היה נורא נורא נורא חשוב לך.
יש פה אלמנט פסיכולוגי חזק מאד
והמצב שאתם לא מצליחים יוצר התניה אצלו במוח שעלולה להשפיע לעוד הרבה זמן