שרשור חדש
אוףףףףףף! שונאת מעונות!!!!!נונה

מה נסגר עם מעון אמונה?? מישו מוכן להסביר לי מדוע הם לא מביאים לילדים מנת בשר\עוף?

הילדה שלי בת שנה וחצי, מ8 עד 4 במעון.

ומה היא אוכלת שם??

כוס פירות

כוס ירקות

120 מטרנה

60 מטרנה!!

זה נראה לכם הגיוני?? אני באמת שואלת- זה נשמע לי לא משביע בעליל!!!

יש למישי תינוק\ת בגיל הזה וזוכרת פחות או יותר מה הוא אוכל?

ואז היא מגיעה הביתה.. ורוצה ללכת לגן שעשועים, מצביעה עליו וצורחת- לא מסכימה לאכול שום מוצק.. אפילו שאני טוחנת לה ומשקיעה בבשר ודגנים, וגם כשאני מביאה לה את זה שלם היא לא מסכימה לאכול..

בסביבות 6 וחצי היא רוצה רק מטרנה ודייסה.

ואח"F קמה פעמיים בלילה לשתות שוב חלב.

אוף! זה קשה לקום פעמיים בלילה, ועוד היא סובלת מחוסר ברזל..

ואני רוצה, כל כך רוצה שהיא תאכל בריא וטוב אבל היא כבר נשפכת ב6 ולא רעבה ב4 ואין לי מתי לתת לה את האוכל המושקע שלי!! אני בטוחה שבזמן המעון- שהיא יותר עירנית היא הייתה אוכלת את זה.. אבל הם מביאים לה מעט אוכל וגם הוא לא משו..

לדעתכן שייך להתלונן?

תודה מתוקות שהגעתן עד הלום..

ממני המתוסכלת

אצלנו מעון פרטי ויש בשרי...עובדת השם

אבל יש גם פרוסות עם שוקולד וביסקויטים אחרי צהריים ואת זה אני ממש לא אוהבת...

מה לעשות???ישראלי(ת)

מצבי זוועה!!! (אל תיבהלו הבריאות בסדר אלא המצב רוח)

בגלל כל מיני סיבות נפרדנו אני ובעלי (לא היה גט)

אחרי כחודש הוא החליט לחזור.

אני בהריון ממנו (עוד לפני שנפרדנו).

בזמן האחרון ההורמונים יותר מידי משתוללים ולא אכפת לו מהנישואין ומהילד שיש לנו (זה היה חלק מהנסיבות שנפרדנו...)

הים ממש רבתי איתו ופשוט אני לא יודעת מה לעשות

להתגרש? (אני אהיה אמא לילד ובהריון ואני עוד צעירה נשואה רק שנה וחצי.)

להמשיך להיות איתו? (אני ממש סובלת וגם ההריון שלי בסיכון ואני צריכה לנוח ולהיות רגועה כמה שיותר)

שוב להפרד עד שיחליט שהוא רוצה לעזור או לחתוך סופית?

דיייייייייייייייי נמאס לי מהחיים האלה!!!

אני כותבת עם דמעות בעיניים אבל אני ממש לא יכולה יותר אמרתי לעצמי מבחינתי להתאבד וזהו אני לא בנויה ללחץ הנפשי הזה!

תודה על ההקשבה, ישראלי(ת).

חיבוק גדול!!יפעת1

איןלי תובנות כ"כ כדי לנסות ייעוץ זוגי או רק את לבד.

בהצלחה!!!נשיקה

מצטרפת לחיבוקמתעלה אליו

גם אצלי ההיריון היה תקופה מאוד משברית לי ולבעלי אבל בסוף ברוך השם בעלי תפס את עצמו בידים והיום הוא מאוד משתדל.

המון גברים פשוט לא יודעים איך להתמודד עם התיק הזה שנפל עליהם,ביחוד כאלה שעוד קודם היו להם קשיים בזוגיות.

ועם עצמם בכלל.

להשתדל ליצור רגעים של אוירה נינוחה על כוס קפה או בילוי משותף ושכל אחד ידבר על מה שמציק וקשה,תבחנו את תמונת המצב,איך כל אחד יכול לבוא לקראת השני,מה קריטי ומה לא

לא להתביש לבקש תמיכה ממי שרק אפשר ויעוץ

לעודד את בעלך על כל צעד חיובי

להתיחס להיריון כל הזדמנות ליצור קירבה וריענון בזוגיות

כ"כ מבינה את הקושי.....ישראלית היקרהאנונימי (פותח)

ואווווו, כתבת שאתם נשואים שנה וחצי,זה באמת מעט זמן והתברכתם בילד,ואת שוב בהריון,בהחלט לא פשוט ,ההורמונים המשתוללים,וילד בערך בן שנה שדורש הרבה השגחה והתרוצצות......קודם כל להירגע בשביל ההריון הזה והשקט הנפשי,,,,אתם בתחילת הדרך,והרבה פעמים בהתחלה יש קשיים בנוסף לזאטוט קטן ועוד אחד בדרך.כדאי אולי להתיעץ עם יועץ,ולא כדאי לפרק חבילה כ"כ מהר ,במיוחד שלא הייתם כ"כ הרבה יחד,בטוח שהתחתנת מהסיבות הנכונות ,אבל אולי לא היתה לכם הזדמנות להשקיע בשנה וחצי שנות נישואים עד שמתרגלים אחד לשני ,..ומיד להתרגל להריון,לחוות לידה ושוב הריון עם כל המשתמע:הורמונים,פרנסה  אולי לימודים.אלו קשיים ממשיים! ואם התחתנתם בגיל צעיר יש גם לזה משמעות לקושי,אז חמודה תהיי חזקה ואל תעשי דברים שאח"כ את עלולה להתחרט כי את עכשיו מלאה בהורמונים מטלטלים ומחרפנים 

יקרהחילזון 123

נשמע שהכל ביחד מאד מאד מבולבל.

אל תשכחי שחלק מזה זה גם ההורמונים ואת עוד ממש גם אחרי לידה (מבחינת הלידה הקודמת)

גם אצלו יכול להיות שהמעבר מרווק לנשוי ולאבא לא נתפס עדיין. למרות שלנו יש הורמונים וכו' גם לגברים זה מצב לא פשוט נפשית למרות שהם יותר מסתירים את זה אולי יותר. (לעזוב את הבית זה התנהגות קצת ילדותית אבל זה בא מאיזה קושי להתמודד ריגשית או נפשית עם כל המצב).

 

אם באופן הגיוני את חושבת שהדברים ביניכם יכולים מתישהו להסתדר (נשמע שכן יש לו רצון לחזור, רק שכל פעם זה לא כ"כ הולך נכון? אני גם מבינה שלא תמיד זה היה ככה נכון? לפחות בהתחלה)

אז תלכו ליעוץ זוגי (או אימון כלשהו). זה משהו שממש יכול לשנות דברים.

אם הוא לא מוכן ללכת איתך תלכי בהתחלה לבד. מאמנת או יועץ יוכלו לעזור לך לעשות סדר בדברים ולהצליח לעשות החלטות נבונות יותר לא סתם מתוך בלבול.

ונדמה לי שאם המצב עוד לא אבוד לגמרי לא כדאי לעשות החלטות נמהרות בזמן הריון או מעט זמן אחרי לידה. לפעמים הדברים מקבלים פרורורציה אחרת אחרי שההורמונים נרגעים.

 

ואולי כדאי לך לחשוב אם יש אפשרות איך לקבל קצת עזרה טכנית גם מהמשפחה עם הילד וכו' במיוחד שאת עכשיו לא במצב בריאותי הכי פשוט עם ההריון.

בהצלחה בהתמודדותנר80
לפני הכל!שרון נגארי

ישראלית יקרה!

 

מכיוון שאת במצב מאוד רגיש, של הריון עם כל המשתמע מכך-

הורמונים, חולשה, עיפות,

הדבר הראשון שחשוב לעשות לפני כל דבר אחר, הוא יצירת סביבה תומכת!

כל דבר בו את חשה שאת צריכה עזרה מבעלך, וכרגע אין לך אותה ממנו,

נטרלי את התלות שלך בו כמה שיותר,

ע"י הבאת עוזרת בית, נערה שתערוך עבורך קניות במכולת, או כל דבר אחר שאת צריכה.

בזמנים בהם יש לך את התנאים המתאימים לישון ולהתחזק, עשי זאת!

לא הבנתי מדבריך אם את בהריון ראשון או בהריון שני ועם ילד בבית.

אם יש לך כבר ילד אחד, דאגי לביביסיטר כדי לנוח, לישון או להתאוורר.

קודם כל ולפני הכל שימי את הפוקוס על דאגה לעצמך, דאגה כזו שתאפשר לך לחזור לשלווה ולהפחית מהמתח הנפשי בו את נתונה.

 

מנסיוני כמאמנת לזוגות, המצב הזוגי שאת מתארת ניתן לשינוי והזוגיות הזו עוד יכולה לפרוח בעז"ה.

אך מכיוון שכרגע זה לא הזמן האידיאלי שלך להתחיל לעבוד על עצמך למען שיפורה (תמיד האחריות לשיפור הזוגיות הוא של שני הצדדים) לא לפני שתדאגי לעצמך ברמה הכי פשוטה ובסיסית שמגיעה לך!

ומכיוון שעל קצב העבודה של בעלך על עצמו, ועל התהליכים שהוא צריך לעבור אין לך שליטה,

אני ממש מבקשת מימך מעומק ליבי,

שתמצאי כל דרך לתמוך בעצמך באופן שאינו תלוי בו ובקצב ההתקדמות שלו!

 

כשרף הציפיות (המוצדק) שלך ממנו ירד, עקב מציאת פיתרונות אחרים, במקום דרכו,

רמה מסויימת של לחץ, תצא מסיר הלחץ בו אתם נתונים.

כשהלחץ ירד, אולי תוכלו לדבר יותר, אולי כשבעלך לא יהיה בתחושת הלחץ של "חייב",

כי יראה שאחרים עושים את תפקידו,

הוא יוכל להתחיל להתחבר ל"רוצה" ולרצות להיות חלק מכל זה!

אסיים בזה, שהפחד ממחויבות, הבריחה על רקע הריון, ועוד... הם מאפיין גברי שכיח.

 

בהצלחה יקרה!!!

 

אל תמהרי לקבל החלטות בלתי הפיכותיעל -NDאחרונה

ואל תקבלי שום החלטות כשאת בהריון.

אם תתקשרי, אשתדל לעזור לך.

חולשה בתחילת הריוןאנונימי (פותח)

לפני שבועיים שלוש עשיתי ב.דם, והכל היה בסדר, במינונים טובים.

הרופא נתן לי רק ח. פולית.

 

אבל אני מאוד חלשה ועייפה,

וזה בעיקר מתבטא שאני בבית, אין לי חשק לעשות כלום, אני רעבה המון, בחילות וכו(עם כל זה ההריון הזה כל זה בקטנה לעומת ההריונות שקדמו לו).

 

השאלה היא אם למרות שהכל היה נראה בסדר בבדיקות דם, עליי לקחת ויטמינים או ברזל????

איך לחץ הדם שלך?פצקרשת
לא בדקתי לאחרונה..אנונימי (פותח)

אבל קורה לי המון שפתאום חם לי או קר לי(זה מראה משהו על הל"ד, נכון?)

 

ובהריונות קודמים היה הרבה פעמים נמוך...

לחץ דם נמוך גורם הרבה פעמים לחולשהפצקרשת

ושתייה מרובה מעלה אותו.

שימי לב לשתות מספיקנר80

במיוחד אם את מקיאה.

חוץ מזה לי בתחילת הריון הברזל יורד די במהירות אם אי לא לוקחת תוסף, אולי כדאי בדיקות נוספות.

עונהיעל -NDאחרונה

אין לקחת ברזל אם אין צורך מוכח.

ממליצה לקחת פרנטל - ויטמינים מיוחדים לנשים בהריון. אני ממליצה לקחת אותם מתחילת ההריון ועד תום ההנקה.

לשתות הרבה, ולא רק מים, אלא גם תה על סוגיהם ומיץ ענבים. לאכול הרבה אבטיח.

וכמה שיותר לנוח.

יהיה בסדר.

פליטה או הקאה?!?ישועות ונחמות

מה ההבדל בינהם?

הבת שלנו בת חודשיים וחצי ואחרי כל ארוחה היא פולטת\מקיאה בכמות גדולה.

אמורים לדאוג? ללכת לרופא? הלכנו כבר לרופא והוא אמר שזה בסדר ואם היא ישנה בלילה טוב, אז כנראה שאין בעייה, אבל עדיין זה מלחיץ אותי.

לפעמים הפליטות נראות כמו קוטג', משהי מכירה?

כן אני מכירהאנונימי (פותח)

לבן שלי יש והא גם םולט המוןןןןן ....אחרי שעתיים או 3 שעות אחרי האוכל הוא מוציא קוטג'...

הוא מייצר לתנובה קוטג' כשיש מחסור..

 

לנו יש ריפלוקס אבל אם הרופא בדק ואמר שאין אז אין..הוא בודק אותו גופנית וגם בתוך הפה..

בכל מקרה שימי לב- לעלייה במשקל .

אם את מודאגת- אחרי האוכל לשים בטרמפולינה

לגלגל מיתחת למזרון שמיכה- אבל בעצם אמרת שהיא ישנה טוב אז אולי לא..

אנחנו אוכלים אינפמיל שזה אוכל סמיך יותר בקיבה ו..

 

 

מבחינת הרופאים- מטפלים אם פוגע בעליה במשקלאנונימי (פותח)

ואז זה ריפלוקס חמור שדורש טיפול.

כנראה שהרופא ראה שלא- ואז הם אינם מטפלים.

אך חשוב לבדוק אם הילד סובל או רק שזה סתם מגעיל ומסריח....

כמו שכבר אמרו: עוזר מאד להחזיק על הידיים בערך חצי שעה- שעה אחרי האוכל ולהשכיב כמה שיותר גבוה.

אם הוא סובל מזה (עצבני, בוכה הרבה) אז אולי כן כדאי לבדוק דרכים לטפל- יש לכך תרופה

(לא מומלץ סתם להכניס לו לגוף תרופות, אך אם סובל מאוד אולי כדאי,

מכירה ילדים שהרופאים אמרו שהכל בסדר, אך לאחר מתן התרופה נהיו ילדים חדשים, שמחים ורגועים...)

הקאה בדר"כ זה בקשתיפעת1

פליטה זה נשפך.

אם את חוששת גשי לרופא,לשלול ריפלוקס.

בשורות טובות פרח

גם הבת שלי פולטת נהרותמתעלה אליו

אבל כל עוד עולים במישקל אז זה חלק מהגדילה עד שמערכת העיכול שלהם מתפתחת

תנסי לשים לב אם יש בעיה אחרת נוספתנר80

כמו אודם בפנים, או באזור החיתול, פריחה, שילשול וכדומה

אם הכל בסדר- כנראה הכל בסדר

הרופא שהלכנו אליוישועות ונחמות

לא באמת בדק אותה, לכן נראה לי שכן נלך לרופא, זה ממשיך להדאיג אותי הסיפור הזה...

זה בסדר ולגיטמי לחלוטין לרצות חוות דעת שניהמתעלה אליו

אם זה מה שירגיע אותךבלון

ממליצהיעל -NDאחרונה

להתייעץ עם רופא ילדים שלה, לבדוק אם לא מדובר ברפלוקס.

שמן לבנדראנונימי (פותח)

לא שמתי לב שכתוב "אין להשתמש בשמן הטהור" והשתמשתי בו לתפרים אחרי לידה איכשהוא בלי לדלל, מה יקרה לי? מבולבל

 

ב"ה שמן לבנדר הוא שמן שמותרפטל8

למרוח ישירות על העור (לא על שטח נרחב) אז לא יקרה כלום! ובכל זאת לא הייתי ממליצה לשים אותו ישירות על התפרים.

כן הייתי ממליצה על שמן אובליפיחה כשמן בסיס ובתוכו למהול 2-3 טיפות לבנדר/עץ התה.

עוד אפשרות היא לשים על הפד 2-3 טיפות של לבנדר, למרות שחבל לוותר על האובליפיחה כי הוא עושה פלאים.

רפואה שלימה!

אם עד עכשיו לא קרה כלום - כבר לא יקרה.יעל -NDאחרונה

בכל אופן, ממליצה להשתמש במשחה הומאופתית. היום ניתן לקנות לא רק בבית מרקחת הומאופתי, אלא גם בכל פארם. נקרה "טראומיל".. עובדת כמו קסם. ממליצה.

בגדי תינוק לשבת. איפה קונים?רק טוב!

בן 3-6 חודשים.

 

ובמחירים שפויים.

 

אזור בנימין/ירושלים/מרכז

בזאר שטראוסמתעלה אליו
ביפיזיפעת1

יש גם בגולף/פוקס וכו'..מה זה מחירים סבירים?

גולף/פוקס?!ענת=)

נראה לי 'שמחיר שפוי' -כדבריה של הכותבת הכוונה למחיר נוח לכל כיס.
אני טועה?!

שמעת על שוק רמלה לוד?!ענת=)

בימי שני וחמישי הם מגיעים לירושלים במתחם תחת רכבת מלחה.
 

לבנות יש שם דברים מהממים! לשבת/חג ואפילו באירוסין של אחי הקטנה לבשה שמלה מהממת ב25 ש"ח משם!!
לבנים אולי צריך פחות מצוי..
אבל אם לא מתאים לך הימים... יש חנות מחוץ לתחנה מרכזית בירושלים "PARTY" שיש להם מבחר גדול,שווה לשני המינים..
וגם גופיות לגיל שביקשת קצרות חמודות ממש!! ב10 ש"ח! (מקווה שלא שינו מחיר מאז..)

ב"הצלחה.

תודה על התשובות! איזה חמודות אתן!רק טוב!

יפעת- מחיר שפוי זה חולצה שלא עולה 130 שקל לדוגמה כמו שראיתי בכמה מקומות. בכ"ז זה תינוק שגדל כל הזמן...

 

ענת, בפרטי הייתי. אני באמת אוהבת את החנות הזו. המחירים אחלה. אבל אין שם בגדי שבת לבנים. לבנות יש מלא שם ובעוד חנויות.

 

שאר המקומות שכתבתן, אנסה לבדוק. ממש תודה!

פשוט בכל החנויות יש מלא שמלות וחצאיות חמודות לבנות ולבנים נשאר רק הטריקויים הפשוטים שאם רוצים בצבע לבן זה נראה כמו גופיה או סתם לא כ"כ חגיגי-שבתי. וגם צריך מכנסים...

 

אח, מי אמר שבנים הם עם פחות מסובך?! ... קורץחושף שיניים

בחנות לידר בגבעת שאול - כנפי נשריםציפור

הייתי שם לא מזמן יש בגדי גוף מאוד יפים לבנים ובמחירים מצחיקים. לגבי מכנסיים לא בדקתי אבל אני כמעט בטוחה שיש שם גם. אני התלהבתי שם מהרבה דברים ומצאתי שם דברים לכל ארבעת ילדיי.

מתי היית שם?!ענת=)

אני הייתי קצת לפני שבועות ופתאום ראיתי חצי חנות (כל הקיר בפנים..)
מלאים בבגדים של בנים.
אומנם לא התעמקתי אך זה נראה אלגנט כזה.. משובץ וכד'..
לא ממש כמו שבעלי הולך בשבת חולצת שבת לבנה חלקה..

גם אני לא תמיד מוצאת שם לקטנה שלי.(כי היא רזה יחסית..)
אבל תמיד טוב לקפוץ פנימה כשנמצאים באזורחושף שיניים
 

בערך שבועיים. כנראה שזה העניין. אני מחפשת את הלבן.רק טוב!

ראיתי את הצבעוניות. אולי באמת לא הסתכלתי מספיק, כי קצת מיהרתי ויכול להיות שיש שם משהו שכן ימצא חן בעייני. פשוט אני באמת מחפשת בעיקר את הבגדים עם הלבן-נראה לי יותר שבתי.

 

תודה ממש על העזרה!

בבני ברק יש מלא חנויות עם בגדי ילדיםאנונימי (פותח)

והכול זול משמעותית.

למשל ברח' שאול המלך "עזרה ואחוה"

או בבזאר מול איצקוביץ' (הביכנ"ס)

 ברח' ר' עקיבא

בבית"ר עיליתכסלואחרונה

אמנם לא האיזור שביקשת, אבל שם בזאר שטראוס מכיל דברים הרבה יותר איכותיים מבזאר שטראוס שאנחנו רגילים בירושלים. הם מביאים סחורה ברמה מאוד טובה, בעיקר בביגוד הפשוט.

מישהי אמרה לי שאותו דבר יש בבזאר שטראוס ברח' יחזקאל בגאולה (יותר באזור החרדי).
 

היא לא רוצה לינוק יותר!אחת ש...

הבת שלי בת תשעה חודשים החליטה שהיא מעדיפה אוכל על פני הנקה..

בנתיים נשארנו על הנקה בבוקר ובערב (בתקווה שהיא תשמור על זה).

אבל רציתי להניק עד יותר מאוחר עצוב

תשמחו אותי!

 

חוץ מזה שכל זה קורה בדיוק כשבעלי במילואים.

אני מנסה להיות גיבורה, וה' שולח אתגרים..

אבלחילזון 123

מה לעשות כשהם גדלים הם אוכלים גם אוכל רגיל. ולאט לאט מתנתקים מאיתנו...

 

היא לא החליטה שהיא לא רוצה לינוק (הרי היא יונקת בבוקר ובערב) היא פשוט אוכלת יותר ארוחות מוצקים.

להניק עד מאוחר לא אומר שהילדה תחיה על הנקה בלבד (בלי תוספות) עד גיל שנתיים או יותר...

גם שתי הנקות (או אחת) ביום יתן לה את הויטמינים, את החום שלך וכו'.

פשוט החלב שלך יתאזן לאט לאט לכמות החדשה הדרושה לה.

 

תאמיני לי בסוף בסוף עוד תחפשי איך לגמול אותה מההנקות האלו של הערב או הבוקר...

 

ודרך אגב- בהריון הטעם של החלב משתנה לפעמים אז אולי כדאי לבדוק...

היא די לא רוצהאחת ש...

היא לא ממש רוצה גם את ההנקות של הבוקר והערב.

אתמול בלילה והבוקר היא ממש בכתה עד שהיא השתכנעה לינוק.

אבל ב"ה עכשיו, היא כמעט לא בכתה..

אבל מה אני אעשה, היא לא לוקחת מטרנה אז מה אני יכולה לתת לה במקום הנקה-נגיד בבוקר?

ואגב, מה היא צריכה לאכול במשך היום לתזונה נכונה שמכילה את כל אבות המזון?

בנתיים הארוחות שלה הם כך:

בוקר-הנקה

לחם ומעדן

גרבר פירות

מרק ירקות ועוף טחון

שוב לחם

לילה-הנקה

מה אתן אומרות? זה תזונה טובה?

תודה!

מה עםחילזון 123

חביתה או ביצה

אבוקדו

דייסת קווקר ביתית לערב או לבוקר

תודהאחת ש...

אבוקדו היא אוכלת.

חביתה אני באמת רוצה להוסיף לה.

אבל ב6:30 בבוקר כשהיא מתעוררת, מה אני אתן לה??

(אם היא לא תרצה לינוק..)

הבן שלי החליט לפרוש מהנקה בגיל 8 חודשיםBatelB

לא רוצים לא צריך. הגוף שלהם יודע למה הוא זקוק.

עכשיו הייתי מוכנה להתחלף ואסביר בפניםאנונימי (פותח)

הבת שלי עוד מעט בת שנתיים,ואני לא מצליחה לגמול אותה............הצילווווווווווווווו,היא נמצאת איתי ולא הולכת לשום מסגרת,ולא היא לא הבכורה,הנקתי 6 לפניה,גם תאומים..........ב"ה,וכ"כ קשה לי מצד אחד אני מאוד מאוד רוצה לסיים עם ההנקה,מצד שני זה נוח,ככה היא נרדמת בקלות ,אבל אין לי יותר מדי כוחות להתמודד עם הגמילה................הלואי ואוכל להיות אחרי

בהצלחהנר80אחרונה
יש !!איזה נס גילינו היום שאני בהריון!אנונימי (פותח)

זאת אני עם חוסר הסבלנות בלחכות לבדיקת המקל בשתן...ובדיקת הus של הרופא שלא ראה שק... אך הבדיקת דם עולה על כולם- ובע"ה יתברך שמו- יש הריון!!

וואי איך אנחנו מתרגשים!!

איזה מרגש!!!!!!!יפעת1

ברוכה הבאה רישמית קורץ

מאחלת לך בע"ה המשך הריון קל,ארוך ומשעמם..ושבסופו תצאי ביידים מלאות!

מזל טוב!!!!!!!!איזה יום שמח

כל הברכות והאיחולים

 

ותרגישו טוב!!!

 

מלאך

אני ככ שמחה בשבילךמתעלה אליו

שיהיה לכם בעזרת השם היריון בריא,קל עם תינוק/ת  בריאיםפרח

בהצלחהנר80אחרונה
רופאה לסקירה מוקדמת..יעקב080

שלום לכולם!

מישהי יודעת על רופאה טובה ונחמדה מאיזור המרכז שעושה סקירת מערכות מוקדמת?

שמעתי על הרבה רופאים אבל אני מעדיפה רופאה..

אשמח ממש..

תודה!

איזה קופ"ח?יפעת1אחרונה
תפריט לבת 9 חודשיםהביצה שהתחפשה

בס"ד

 

בעיקרון היא אוכלת הכל,

אבל יש לכן תפריט מסודר שאני יכולה להכניס לה?

 

[מה כדאי, אילו מזונות וכו']


 

נסה לכתוב לך תפריטיפעת1אחרונה

בבוקר-מטרנה/חלב אם

פירות

פרוסה עם קוטג'/גבינה/אבוקדו/טחינה וכו'..

לישון

צהריים-

עוף/קציצות/דג

עם אורז/פסטה/קוסקוס/קינואה

מרק ירקות/שועית..

מטרנה/הנקה

מעדן

ערב-

חביתה לחם/קורנפלקס עם חלב/דיסה.

מטרנה/הנקה לישון!!

זה לא קשור לפורום אבל אם תעזור זה יהיה מעולה!נ"י

אז ככה:

 

יש לנו ביישוב קייטנת איל"ן

עכשיו אנחנו מחפשים תורמים ל-אוכל, כסף וכו'...

כל דבר שיכול לעזור!!!!

 

אנחנו בשאיפה השנה להגדיל את מספר הילדים שיבוא לקייטנה...

כל ילד עולה מספיק כסף!!!

 

אז מי שיודע על משהו שיכול לתרום או לעזור במשהו

אני ישמח שידבר איתי ב-ש"א או מסר...

 

*מי שלא יודע מה זה איל"ן-

אלו ילדים/אנשים בעלי מוגבלויות ואנחנו עושים להם קייטנה שבוע....!

 

תודה מראש

נ"י!

משהו????????????????????????????????נ"י
גם מספרי טלפון של תורמים זה יעזור!!!נ"יאחרונה
איך פותחים פורום?????????????אילס
לפנות ל Adminאנונימי (פותח)אחרונה
הבת שליהביצה שהתחפשה

בס"ד

 

בת 9 חודשים

 

קמה עם מליון עקיצות בפנים...

 

מה עושים עם תינוקות? כל הבית מרושת היטב, אבל הם חודרים.

 

אה, ויש לה כילה...

 

יש משהו דמוי "סנו די" לתינוקות?

טיפה של שמן לבנדר על הסדיןיהודיה מא"י

ואדנית עם גרניום בחלון

ולשים לה מאוורר בלילה.

ובנתיים על העקיצות, אם נראה שזה מפריע לה אפשר לשים צינק (הלבן הזה ששמים לאבעבועות)

יש בסופר פארם משהו של "לייף". הם טוענים שזה טבעי.אנונימי (פותח)אחרונה

בכל אופן לבת שלי בת 5 חודשים, זה עזר.

מתי עושים CMV?אנונימי (פותח)
CMV זה וירוסנר80

בדר"כ עושים בדיקה בתחילת הריון לבדוק אם היו חולים במחלה זו כבר לפני כן.

אם חולים במשך ההריון, והרופא חושד בכך, הוא יפנה גם במקרה זה לבדיקה. (בדיקת דם פשוטה).

יש שאומרים שכדאי עוד לפני כניסה להריון לבדוק.

בדיקות דם? עושיםיפעת1

כל שלישי של הריון.

כוונתך בחודש השלישי?ענת=)

למה קופה לא מנחה לעשות זאת לפני ש"מתכננים" הריון.
או בשפה של הדוסים.. כמו שעושים לפני החתונה חיסון של אדמת אז גם בדיקה כזו?!

אני יודעת שהרופאה שהדריכה אותי עם הגלולות לפני החתונה עשתה לי CMV.
אבל אם הוא תוקף פעם אחת, הבנתי שאין בעיה לגבי הריונות הבאים.. כלומר א"א שהוא יחזור/יזיק להבא..

אשמח לדעת יותר פרטים..

צודקתנר80אחרונה

אם כבר חלית בכך בעבר, אז גם אם תדבקי שוב ,הסיכון לעובר קטן.

נסיעותמתעלה אליו

אחרי שחוזרים הביתה מגיעה מתקפת בכיבוכהאולי כדאי לחכות עם זה בינתים?

בסוף החודש היא תהיה בת חצי שנה

לא כ"כ הבנתי..יפעת1

ממה היא בוכה?מזה שיורדים מהרכב? מהבית?

אנחנו נוסעים באוטובוס הלוך וחזור לעירמתעלה אליו

וכשחוזרים הביתה היא מתפרצת בבכי,אפשר להבין שזה טיבעי אחרי כמה שעות מחוץ לבית שבהן סופגים גירוים,פשוט הבכי הזה מוציא לי את החשק לנסוע איתה שוב.

עם מה כדאי לחכותנר80
אולי יש לה לחצים באוזניים? יש עליות / ירידות בדרך?אנונימי (פותח)אחרונה
שאלה בנוגע לדימום לאחר לידהצופ

שלום חברות, אני  שבוע לאחר לידה ורציתי לשאול אם יש למישי עיצה איך לעצור את הדימום, לא בלחץ, אבל בכל זאת אני לא רוצה למשוך את זה יותר מידיי, עדיף שיטות טבעיות ואני מניקה מלא.

תודה לכולכן

דימום אחרי לידה זה בין 6-8 שבועותיפעת1אחרונה

אחרי חודש אפשר להתחיל שיטות טבעיות.

כמו לימונים לסחוט כל יום 3 לימונים ולשתות..אפשר להמתיק קצת.

יש חליטת ילקוט רועים שזה גם מקצר את הדימום.

יש רימון,ושמעתי גם על מסטיק תימני.

מזל טוב!פרח

בקשר למסטיק תימני.אנונימי (פותח)

בס"ד

 

שלום! אני לוקחת עכשו כדורים של מסטיק תימני

 

ורציתי לשאול אם מישהי יודעת עד מתי לוקחים אותם?

עד הטבילה ואז מפסיקים?

 

(אני לוקחת אותם כי אמרו לי שזה עוזר להיכנס להריון)

 

תודה רבה!

מה שידוע לי שזה מקצר דימום.יפעת1
לי זה עזר בקיצור הדימוםאנונימי (פותח)

ופעמיים שלקחתי את זה (בטיפות ולא בכדורים) נקלטתי להריון אחרי 4 חודשים של נסיונות...ב"ה...

התחלתי לקחת ביום השלישי של המחזור והפסקתי ביום שהתחיל שוב המחזור הבא.

וב"ה יצא לי לקחת בכל פעם רק 2 חודשים...

בהצלחה ובשורות טובות!!!נשיקה

מסטיק תימנייעל -ND

עוזר במקרים של חוסר איזון הורמונלי קל.

אם הוא עוזר - תקחי עד  שהבעיה תסתדר. לפעמים כדאי לקחת עוד קצת.

עליך להתייעץ בנושא עם איש מקצוע שהמליץ לך עליו.

איפוא קונים את זה?מתעלה אליו
בחנויות טבעאנונימי (פותח)
אם אמרו לי לקחת עד שזה מסתדר,אנונימי (פותח)

אז  יכול להיות שאמרו את זה כדי שהם ירוויחו מזה יותר?

 

כעיקרון לקחתי את זה מהיום השלישי של המחזור עד היום של הטבילה והפסקתי,

אז בינתיים לחכות למחזור הבא ואז להמשיך לקחת?

אני לקחתישני 22

ובאותו חודש נכנסתי להריון.. לקחתי מלפני המחזור המחזור אכן התקצר ואולי בגלל זה באמת נכנסתי

שמעתי שסתם ככה זה גם דבר שמחזק את הרחם אני לא שרדתי עם זה הרבה קניתי בטיפות ולא יכולתי לסבול את הטעם אחרי שידעתי שאני בהריון הפסקתי את זה כי זה היה  מגעיל לי יש כזה בכדורים אבל לוקח יותר זמן להספג..

אשמח לדבר איתך באישיאנונימי (פותח)

זו אני שפתחתי את השירשור.

תודה

תשלחי לי מסר לא הצלחתי לשלוחשני 22אחרונה
בבקשה תתפללו עליי אני ממש רוצה לחזור לכאן!!אנונימי (פותח)
בע"הנר80
אנונימית בת אנונימיתגםזולטובה

מי יתן ותראי בקרוב 2 פסים

שייתברך שמו ירחיב את רחמך

ייברך את בטנך

ועל המסך תראי דופק מפעים

 

ושהמלאך שבבטן ישמור את אוצרך עד שיהיה בחלקך

אמן!!!!מצטרפת לברכות של גמזו היקרה!יפעת1
שתי ידיים על הראשסולמית

 ובסוף נשיקה לידיים של הצדיקה הזאת!

 

(זאת האסוציאציה החופשית שלי, בלי טיפת ציניות!)

אמן!!BatelB

קורץ

מצטרפת לברכותמתעלה אליו

שהשם יזכה אותך בקרוב בהיריון בריא ושלם ובצאצא מתוק.נשיקה

ככ ריגשת אותי תודה!!אנונימי (פותח)אחרונה
כתמים בהריוןאנונימי (פותח)

סליחה מראש על הנושא, אבל אני די בלחץ..

 

קיימנו יחסי אישות, ובקינוח ראיתי דם, אני בחודש השלישי. זו לא הפעם הראשונה שזה קורה לי, זה קרה עוד כמה פעמים כשהרגשתי שהייתי יבשה מידי, אני די חושבת שזה מקרום הבתולין, אבל כמובן לא בטוחה.

 

שתי שאלות,

 

1) זה אוסר? לא ראיתי כתמים אחרי..

 

2) זה מסוכן לעובר?

 

אשמח להיענות קרובה..

> >אוריה שמחה

בקשר ל1, זה לא פורום פסיקת הלכה, תלכו לרב שלכם ותשאלו. אי אפשר לדעת מאיפה הדם יצא.. גם לי בתחילת ההריון היה טיפונת דם, וגם היה לי דלקת בדרכי השתן, ולא ידענו ממה זה, והרב פסק לנו שזה בסדר אפילו בלי לראות ובלי כלום, פשוט תשאלו את רבכם..

בקשר ל2- לא מבינה בזה.. אבל נראלי אם את לא מרגישה כאבים נלווים אז סכ"ה בסדר.. אולי ליתר בטחון תלכי לרופא שלך.. רק בשביל להרגיש בטוחה.

1. תשאלו את הרב שלכםאנונימי (פותח)

2. ייתכן שכן, לעיתים דימום מעיד על הפרדות שיליה ולעיתים בגלל שהמקום רגיש יוצא דם וזה שום דבר..

לכי להבדק.בשורות טובות.1

בקשר ל-2נר80

את יודעת אם יש לך שילית פתח? אם כן אז יכול להיות מזה כתמים- תשאלי אם זה מסוכן אחות-רופאה

>>>אנונימי (פותח)

אין לי מושג, אני רק בחודש שלישי, אבל לא נראה לי שהכתמים מזה, כי זה היה קורה לי גם לפני ההריון, וחוץ מזה שאין לי כתמים מאז..

 

בכל אופן, יכול להיות שפשוט לא מומלץ לקיים יחסי אישות בתחילת הריון?

אין המלצה כללית כזאתאנונימי (פותח)אחרונה

אבל אישית לגבייך, אם את מרגישה שזה פוצע אותך (והרי את אומרת שסבלת מזה גם לפני ההריון) אז לבעיה הזאת צריך למצוא פתרון. יכול להיות שאתם צריכים קצת הדרכה, הרי אתם עדיין חתן וכלה וב"ה חסרי ניסיון. אפשר לפנות למכון פועה בדיסקרטיות ולתאר את הבעיה, ולשמוע מה יש להם להגיד.

מה עובר על הקטנה שלי?אחת ש...

היום היא עשתה מזה בעיות עם האוכל...

ינקה פעם ראשונה ב9:30 (כנראה היתה עייפה מהחג..)

אח"כ אכלה לחם ומעדן ב12:00

ומאז לא ממש הסכימה לאכול.

לא אוכל ולא חלב שלי.

מעט מאד ירקות עם עוף.

ואחרי האמבטיה בסוף היא הסכימה לינוק.

מה עובר עליה??

 

אגב, היא בת תשעה חודשים..

היה לה חם!!!! בחום לא רוצים לאכול תרבי בשתיהאנונימי (פותח)אחרונה
פרנטל!אנונימי (פותח)

למה המציאו את הכדור בעל הריח ניחוח הזה?!?!?

 

כאילו, זה לנשים בהריון, שלעתים סבלות מריחות, לא?

 

אוף, אני כל הזמן מקיאה אחרי שאני רק פותחת את הקופסא! 

זה כ"כ חיוני וחשוב? אפשר לוותר על זה? זה מאמלל אותי..

 

 

אם את אוכלת בריא ומאוזןחיפושית אדומה

אז אני חושבת שזה ממש לא חובה. אני יודעת שלא כל הרופאים נותנים אותו.

 

את גם יכולה במקום זה לקחת תוספי תזונה באופן יותר ספציפי - ברזל וחומצה פולית, מגנזיום, סידן, וכד'...

הייתי מקיאה כל פעם אחרי שלקחתיממוחשבתאחרונה
עבר עריכה על ידי ממוחשבת בתאריך ז' סיון תשע"ב 21:22

ולכן החלפתי את זה במשהו טבעי. ביקשתי בחנות טבע תחליף לפרנטאל (קוראים לו פריג'נטלי- אבל כנראה שיש של עוד חברות).

רק תשימי לב, שאם זה עומד במקום קצת חמים, זה מקבל ריח.

רציתי להציע לך את החבילה שנשארה לי, אבל יש לכדורים ריח לוואי.