אני די מתלבטת בין שניים.. מכללת שאנן בקריית שמואל לבין המכללה בירושלים
יש המלצות?
אשמח אם תוכלו לעזור לי ![]()
אני די מתלבטת בין שניים.. מכללת שאנן בקריית שמואל לבין המכללה בירושלים
יש המלצות?
אשמח אם תוכלו לעזור לי ![]()
המכללה בירושלים נורא דורשת! והתואר של שתי המכללות אותו תואר בסוף- B.ED...
אני חושב שיהיה יותר קל לסיים אותו בשאנן
מההתרשמות שלי (אני לא למדתי, אבל מי שלמדה וסיעפרה לי) מאוד קשה לסיים שם את התואר
זה נסחב הרבה שנים
ובפועל את מפסידה שכר
אז סתם חבל לעבוד קשה
אני דבר בשיטה שעדיפה הדרך הקצרה לאותה התוצאה
בדיוק אם יהיה את אותו מוצר במחיר שונה, אעדיף את הזול.
אין הצבעה על קשר תלוי
במיוחד שרוב העבודות שם הם לא במקצוע עצמו
אלא במקצועות תורניים
מורה למתמטיקה לאו דווקא תהיה מורה יותר טובה למתמטיקה אם היא תדע את כל חומש שמות בע"פ+ רש"י + רמב"ן
נהפוך הוא
היא תשקיע את רוב מרצה בטפל ותזנח את העיקר...
וחבל
מבחינה דתית.
להיות מורה שיודעת חומר מקיף!!
בקיצור, איכות.
המכללה בירושלים. למרות הכל.
אם את מתכוונת להתחתן מוקדם בע"ה ורוצה לסיים תואר, אל תלמדי במכללה ירושלים.
הם לא באים לקראת נשים נשואות.
למשל, אם יש קורס קיץ או חובה אחרת לא יוותרו לך ולא יתנו אפשרות אחרת.
מספר השעות גדול מאד.
קורסים ביהדות גורמים לעומס בנוסף למקצוע שבחרת.
מי שילדה חוזרת אחרי חודש ללימודים בלי הנחות. אם צריך עבודת גמר, והמנחה עסוק, לא יבואו לקראתך בשעות שמתאימות לך כנשואה שגרה בישוב וכד'.
למדתי שם. ועבדתי שם. ופוטרתי בלי סיבה. אז יש לי הרבה ניסיון.
סגולה גדולה ומסוגלת לשפע פרנסה!
לומר בשבוע של פרשת בשלח ביום שלישי (היום) את "פרשת המן" ניתן לקרוא אותה עד השקיעה ניתן למצוא את "פרשת המן" בחומש שמות פרק טז מפסוק ד עד לו כל עניין אמירת פרשת המן כדי שיאמין ויחדיר בעצמו שכל מזונותיו מאת בורא יתברך ובאים אליו בהשגחה פרטית ואין ריבוי ההשתדלות מועילה כלל ובמסכת ברכות נאמר:"כל האומר פרשת המן מובטח לו שלא יתמעטו מזונותיו" לכן כל אחד יקרא את פרשת המן בכוונה רבה ובעיון רב ובזכות זה יזכה לשפע של פרנסה (אפשר למצוא גם באינטרנט) מצווה גדולה להפיץ את ההודעה כמה שאפשר!
אשרי מי שזוכה לזכות את הרבים שאין חטא בא על ידו וזכות הרבים תלויה בו! יום טוב שמח ומלא ברכת שמים!
האקדמיה למוסיקה, מזמור, רימון.
המרצה עוצר את ההרצאה ומביט בקהל בפרצוף חשדן.
המרצה: "אני מדמיין?"
* נביחה נוספת *
סטודנט נבוך מתחיל לגמגם: "אמממ... זה כלב נחיה..."
המרצה משיב: "אהה, אז תרגיע אותו! תגיד לו שהכל בשחזורים!"
המרצה האהוב עלי ![]()
הלליש
אמא אדמהאחרונהשלום לכולם,
אני מחפשת טקסטים לתלמידים בחטיבת ביניים
שעוסקים בכדורגל או קשורים לספורט כזה או אחר.
אשמח אם יש לכם ותוכלו לשלוח לי או לשלוח קישורים מתאימים
וכן הלאה.
תודה ושבת שלום
הסיפור "שוש שוערת וצרף מגן" מתוך הספר "ליד הכותל" מאת יצחק בון [בוקשפן]
פרק מסויים בספר 'אבהות' מאת ביל קוסבי
ספר 'האפרוחים' - על קבוצת כדורגל של ילדים. לא זוכרת את שם הסופר.
שלום לכולם, אני סטודנטית לחינוך מיוחד ומתנסה השנה במרכז למידה בצפון עם תלמידים חט"ב במסגרת שילוב.
רציתי להתייעץ איתכם.
אני רוצה לשפר ולהוסיף למרכז הלמידה. אך איני יודעת איך ומה בדיוק אפשר להוסיף למרכז למידה, כדי שגם לתלמידים
יהיה נעים לבוא וגם כדי שילמדו שם בצורה טובה ומועילה.
האם יש לכם רעיונות? האם נתקלתם במרכזי למידה יפים, מעניינים, טובים שתוכלו לתת לי טיפים מה אני יכולה לעשות כדי
לשפר ולהוסיף למרכז הלמידה?
תודה
מרכז למידה הכוונה למקום שבו באים תלמידים ומקבלים עזרה ממורת השילוב.
זה לא בנושא מסוים. אלא פשוט התלמידים באים לשם, לומדים עם מורת השילוב,
מתרגלים ומקבלים אסטרטגיות ללמידה ועוד.
כך שאולי לא יתאים לך.
לשפר ולגוון בסביבת הלמידה-כעיקרון משתנה לפי התלמידים,יש שירגיע אותם להיות בחדר בלי הסחות דעת(קשב וריכוז, צריכים סביבה נקיה בלי קישוטים או תמונות מודעות וכיוצ״ב על הקירות)ויש שירגיע אותם מדי פעם ללמוד בדשא,שווה לחשוב על כך
(ממה שאני מכירה במסגרות החינוך מיוחד,לא תמיד יש התייחסות לנושא.אחי למשל לא קיבל סביבה שמתאימה לו,וחבל)
במקומות אקסטרניים(קידום נוער,פרויקט היל״ה)יש לפני הלימודים ארוחה,גם כי אולי ז ו הארוחת צוהרים שלהם וגם האוכל מקרב כידוע ונותן רגיעה ונינוחות.אם לא ארוחה,וופלים ושתיה בהחלט יוכלו לתת את אותו אפקט.
למידה מותאמת ליכולת וקליטה של התלמיד-אם הוא לא מסוגל לקלוט אחרי רבע שעה לתת לו להתאוורר או לשחק איתו ואז לחזור
מקווה שעזרתי
בהצלחה רבה;)
?
ממליצים? מתנגדים?
באופן כללי, היא לא רוצה לעשות קורס. יש טיפים?
בבחינה הכמותית:
להבין שאין צורך לפתור את השאלה - אלא רק לשלול את התשובות הלא נכונות.
לרוב ניתן לשלול מהר מאוד לפחות 2 תשובות.
אנגלית ועברית הן שפות - חוץ מלקרוא ספרים ולדבר, אני לא יודע מה אפשר לעשות. אולי ללמוד כמה מילים ולקוות לטוב.
בכמותית:
לפסול תשובות זה מעולה. אבל בסוף צריך להכריע מי הנכונה מבין שתי ההגיוניות. איך עושים זאת? תלוי בשאלה... כשאפשר להציב את התשובות ולבדוק, זה בד"כ הכי מהיר והכי מדוייק.
לגבי אנגלית, אני מסכימה לגמרי...
חשיבה מלולית, מעבר לשפה יש גם הרבה הגיון. צריך להתרגל לסגנון השאלות. ודווקא יש הרבה מה ללמוד מעבר ללדעת את השפה... (זה ארוך מכדי לפרט כאן בפורום, אבל אני מניחה שספר של קורס יוכל לעזור)
באופן כללי, אני ממליצה לקחת מחברת ממשהו שהיה בקורס טוב (לי היתה מחברת עם סיכומים של השיעור בה היו כתובות כל השיטות והטיפים. בספרים הרוב לא מופיע)
בהצלחה!
סטודנטית לריפוי בעיסוק,הפנו אותי לבצע חיסונים וגם בדיקת שחפת מה אני אגיד לכם? מלחיץץ![]()
זה רצף של חיסונים ובדיקות שנמרחים על פני תקופה של כ-3 חודשים (לפי מה שהבנתי)
מה שמלחיץ אותי זה לא עצם הדקירה, יותר מלחיץ זה החשש שזה יחליש אותי,יבזבז לי זמן וכוח
עד שלא אוכל להתפנות מספיק לדברים אחרים כמו מבחנים,חברות ו******
אולי אני מגזימה עם החששות שלי? יש פה עוד סטודנטיות שעשו חיסונים\בדיקות דומות?
אמא אדמהזה אולי גוזל קצת זמן, תלוי עד כמה רחוקה המרפאה מאיפה שאת נמצאת, אבל לא מעבר לכך. אצל רוב האנשים
לא מופיעות תופעות לוואי משמעותיות לאחר החיסונים, אם בכלל. אני באמת לא חושבת שיש לך ממה לחשוש.
אני עשיתי את החיסונים במרפאה שצמודה לפקולטה שלי, כך שלמשל את בדיקת המנטו לשחפת
שבה צריך רק להראות את היד כמה ימים לאחר ההזרקה - עשיתי תוך כדי אחת ההפסקות.
בהצלחה!
בעה"י
כשנותנים לעשות עבודות עם אפשרות ליחיד/זוג מה אתם מעדיפים? ולמה?

כך שאוכל להחליט בעצמי על הכל, בלי חילוקי דעות, להסתדר מבחינת זמנים רק עם עצמי, ובלי אחריות על הציון של מישהו אחר.
כשעושים עבודה בזוג-אין כמעט מצב שתהיה חלוקת עבודה שווה
ב98% מהמקרים יוצא שצד אחד משקיע הרבה יותר מהצד השני
וגם יותר מסתבכים עם הלו"ז
בקיצור,הכי טוב לבד![]()
בקורס שאתה לא מכיר אף אחד, דורשים לעשות עבודה בזוגות, וכולם מסודרים בזוגות, ואתה נתקע עם איזה מישהו שלא רוצה לעבוד איתך ומחלק את העבודה, והציונים יורדים רק בחלק שלו :/
בקורסים אחרים שיש שותף קבוע, זה באמת מפרה. נחמד לעשות ביחד, להעמיק, לריב, לחדד ולהגיע לתשובה.
נראה לי עניין של דינמיקה
הרבה יותר יעיל, הרבה פחות כאב ראש.
ולחלק בינינו, חוסך הרבה זמן.
מעבירים את החלקים לפני ההגשה ואחד יושב ומסדר הכל שיהיה ברצף הגיוני, שגיאות כתיב וכו ואם יש משהו להוסיף או להוציא
שאת התפקיד הזה אני העדפתי לעשות
המעבדה היא בזוגות וככה עדיף במקום שאחד יתחיל להסתבך ואז הכל נהרס. כל השאר זה ביחידים וככה עדיף כדי לצבור נסיון ולא להיסמך על החבר.
יש דברים שנחמד לעשות ביחד, אבל רק עם מישהי ספציפית, כי אנחנו רגילות לעבוד ביחד ומסתדרות.
הדבר הכי גרוע - זה זוג אחר בכל עבודה. זה סיוט לתזמן עבודה עם 4 זוגות שונים... ![]()
אני מאלה שמוצאים את עצמם עסוקים בלנדנד/לעשות לבד את כל העבודה.
וזה פשוט לא נעים.
צריך להתפלל הרבה כדי ליצור מצב בו גם לי וגם לשותף יש אותה רמת מוטיבציה וחשק..
evasaf2אז אני ממש אשמח לקבלם!!!!
אתה בהחלט יכול להיות מורה טוב. אפילו מצויין.
ביטחון עצמי מול כיתה זה דבר נרכש. כמה שתעשה את זה יותר, יהיה לך יותר בטחון. שווה גם להזכיר לעצמך שזו עכשיו תקופה של צבירת ניסיון בנ"ל, ולקחת יותר "הזדמנויות" שיעודדו אותך בכיוון, נניח, להגיד דבר תורה באופן רהוט בשבת עם הרבה אורחים, וכד'... לייצר מצבים שתדבר מול קבוצה, ולתרגל.
אתה מוזמן גם לבקש מכמה חברים קרובים / אחים / הורים לעשות "שיעור ניסיון" ולבקש מהם הערות, מה לדעתם צריך לשפר.
אם יש מורה במשפחה או בסביבה הקרובה שלך שאתה מאוד מעריך, שווה לשאול אותו שיספר לך קצת מהניסיון שלו כמורה צעיר ושיתן לך טיפים. אין חכם כבעל ניסיון.
בהצלחה!
Look Smileמורה צריך לשמוע ולא רק לדבר. תכין שאלות לדיון בנושא
יעל^_^אהלן!
קצת מסובכת,אשמח לעזרה
!!
1.) הכיוון שלי כרגע בלימודים זה ייעוץ חינוכי(אבל זה רק מתואר שני..
השאלה היא אם אני יכולה לעשות תואר ראשון בחינוך-תעודת הוראה ואז להמשיך לתואר שני בייעוץ חינוכי,או שכבר מהתואר הראשון אני חייבת להיות במסלול של מגמת ייעוץ חינוכי?
2.) לימודי הוראה בבר אילן, איך זה הולך?
ממש הסתבכתי עם מה שהסבירו לי..
אמרו לי לעשות תואר בחינוך ואז לבחור התמחות ורק אז להוציא תעודת הוראה..
מישהו יודע איך זה שם?
לא כל כך בעניינים, אבל בכל זאת:
אפשר להוציא תעודת הוראה מכל מקצוע. זה לא קשור לאיזה תואר את עושה.
אבל, אם את לומדת חינוך בבר אילן, חלק מהקורסים חופפים לקורסים של תעודת הוראה.
נקודה חשובה:
תעודת הוראה, זה קצת דומה לתעודת בגרות: לכולם יש קורסי ליבה משותפים, אבל יש מגמות.
אי אפשר להוציא תעודת הוראה בלי לעבור קורסים במקצוע אותו את תלמדי.
את יכולה ללמוד בתואר ראשון שלך תולדות עם ישראל, להוציא תעודת הוראה במחשבת ישראל, ואז לעשות תואר שני בייעוץ חינוכי... [או כל שילוב אחר]
בהצלחה לכולם!;)
יש סיכוי שיוותרו לי על 5 נק' באנגלית או שזה הרבה מדי?
או בקורס באנגלית שלהם?
הבעיה זה רק האנגלית.. מקסימום אני אעשה אמי"רם או משהו כגון..
את גם יכולה לשדר ולהבהיר שהאינטרס שלהם שתתקבלי ללימודים גבוה בהרבה מהאינטרס שלך ללמוד דווקא שם.
נקודות בפסיכומטרי וממוצע בגרות גבוה בהרבה ממה שהם דרשו... יש גם כמה מקצועות שוועדת חריגים לא תופס שם(במקצועות המבוקשים)פשוט יש שם תפוסה מליאה ותור המתנה ארוך... אבל לכל המקצועות יש מכינה שזה ממש טוב במקום פסיכומטרי ואם הממוצע בגרות לא מספיק... אבל כדאי לברר הם ממש נחמדים שם ומדריכים שם היטב...
אלעד, תוכל לפרט למה זה האינטרס שלהם יותר מאשר שלי? בסופו של דבר להם יש סטודנטים ולי לא יהיה תואר אם הם לא יקבלו אותי.. [או לחילופין אני אעשה שוב פסיכומטרי.]
פעימה, ככה היה כתוב באחד המקומות שראיתי.. יכול להיות שאוטומטית מי שיש לו 4 יחידות מתקבל?
אנונימי, מה המקצועות המבוקשים יותר שהם ממש לא מתפשרים עליהם?
כי את יכולה ללמוד בכל מקום, ואילו הם מעוניינים שתלמדי דווקא אצלם.
כמו כל בעל עסק.
פסיכומטרי במועד הקודם(למרות שגם לסיעוד פותחים מכינה השנה של 5 חודשים במקום פסיכומטרי...)...שמעתי שגם בעבודה סוציאלית ופזיותרפיה זה ככה...אבל בכל אופן כדאי לך לברר במיוחד אם את יודעת מה את רוצה בשלב הזה של השנה... יש הרבה מכינות שנפתחות והרבה פעמים הם עוזרות להתקבל... בהצלחה!!
יש כאן מי שמוכר יד שניה? עדיף חדו״א של יהודה אשכנזי, אבל גם ספר עם הסברים ותרגילים טובים גם יהיה טוב.
תודה רבה.
אני חושב שיש לי את של בן ציון קון.
לא כזה נוח ב-pdf.
וגם בדפים מודפסים אפשר לעשות כרצונך, מרקרים, פסים, איקסים על מה שלא רלוונטי וכו'
הבנתי שיש שם תרגילים טובים ואני לא מצליח למצוא יד שנייה 
בס"ד
?יש כזה דבר מקצוע שקרוב לקלינאות תקשורת/ משהו טיפולי אחר שלא דורש מלא פסיכומטרי ותואר שני