שרשור חדש
אני. שונאת. עבודות.אנונימי (פותח)

שנאת חיי. 

מכירים?

עבודות כאלה ארוכות עם הוראות לא ברורות בעליל ומרצים שהרגע מתחילים את הקריירה

אין לי כוח לזה><

 

יש עומס מטורף

אני לא יודעת ממה להתחיל

1. בריאות הנפש

2. מתודה

3. יהדות

4. סמינר מחקר

5. פרקטיקה של מדיניות

6. מבחן בקבוצתית (שכנראה נעשה מועד ב')

 

תודו שזה ממש גרגמלמטורלל

למזלי לומד תואר ריאלי, בהצלחה!!אנונימי (3)
בהצלחה גיבורה!!אנונימי (4)


בהצלחה רבהארץ השוקולדאחרונה
נשמע עמוס ממש.

אישית, הייתי עושה את העבודה לפי סדר תאריכי ההגשה או נקודות הזכות בכל קורס.

מוזמנת לעדכן פה בהתקדמות אם זה עוזר. (או במסר או בש.א. אם נח לך.
וכן לכולם פה)
וואיאנונימי (פותח)
מרגישה שאין לי חיים מאז שהתחלתי ללמוד
כל היום אני רק לומדת / עובדת
איך אתם מצליחים לשלב?
מי אמר שמצליחים?אנונימי (3)


מוכר...אנונימי (4)

לא מצליחה להבין גם בנות שמתחתנות בזמן של הלימודים... זה קשה בטירוף לשלב!

כן, יש גם את הדאגה הזאתאנונימי (פותח)
זה באמת קשה לשלב אבל לדחות את הכול עד סוף התואר?
זהו... עוד יותר גרועאנונימי (4)

אין לי תשובה לזה

(אני פשוט מתוסכלת מזה שאני לא מצליחה לשלב כלום תוך כדי הלימודים. ותוך כדי להתחיל לחשוב על דייטים זה בכלל מוציא אותי מדעתי...)

 

ולי אין בעיה שזה יגיע לראשי @ארץ השוקולד

תודה על התשובהארץ השוקולד
שלחתי לפרסום
(בגלל זה אני חיכיתי לצאת עד אחרי הלימודים, בהצחלה יצאתי וזה לא היה מוצלח ואחרי שנפרדנו הבנתי שנכון לחכות לאחרי הלימודים)
וזה באמת מתסכל שלא מצליחים לשלבארץ השוקולד
אבל זה הגיוני בחלק מהמקצועות (בטח במדמ"ח) כי הציפיה במקום הלימודים היא שהלימודים כה אינטנסיביים שזה הדבר היחיד שמצפים שנעשה בלימודים, ככה שזה מתסכל אבל זה אומר שאנחנו בני אדם רגילים ולא עם כחות על או גאונות על.
באמת קשה, כמה רעיונות:ארץ השוקולד
1. לי עוזר להגדיר זמנים (בתחומי האפשר וגם לא יותר מדי) שלא מתעסקים בלימודים או עבודה. (לדוגמא בנסיעות/רבע שעה לפני שמתארגנים לישון קוראים ספר/בשבת לא לומדים בכלל או מגדירים זמן בשבת שלא לומדים/משחק קצר עם החברים או המשפחה מדי תקופה.)

2. לזכור שזה זמני, תקופה כזו היא קשה ומשקיעים בה המון עכשיו אבל זה השקעה כדי שבעתיד אהיה בשלב רצוי יותר מבחינתי.
באמת שאלה,אנונימי (5)


שאלה:ארץ השוקולד
מוודא רק מבחינת אאוטינג, זה בסדר שאפרסם את השרשור הזה כי לדעתי הוא מציף נושא חשוב?
כן, אפשראנונימי (פותח)
(לא הפותחת) אני בשנתיים הראשונות לא עבדתיאנונימי (6)
ורק בשלישית עובדת אבל יחסית בקטנה (6-8 ש"ש על פני יומיים)
הלימודים היו לי חשובים יותר, וגם השלווה, וב"ה זה התאפשר.
מי שמחוייבת לעבוד כדי לממן אולי היה שווה לשקול לפני שנה חופש, ולעבוד בה הרבה.
ויש כמובן גם מילגות
ומה נגיד על נשואות עם ילד? אנונימי (7)
אני לא עבדתי כל הלימודים, אחריהם עבדתי שנה וראיתי שזה קשה אז עכשיו אני עם שני ילדים חמודים בבית ברוך השם ובעלי מפרנס. מאמינה שבעתיד אצא לעבוד. השילוב קשה מאוד מאוד, את לא באמת רואה בית ומשפחה ולדעתי זה חשוב יותר אז יש סדר עדיפויות כמובן אם מתאפשר
בהצלחה רבה
הצעה טובה ששמעתי...conet

מחשבה שעוברת לאנשים בראש זה להפריד בין הימים של הלימודים והימים של העבודה

האמת שכדאי לשלב ביניהם במידת האפשר כלומר לעבוד בבוקר וללמוד בערב או להיפך ואז ישארו לנו כמה ימים פנויים מעבודה ולימודים כדי לשבת ולעשות עבודות/תרגילי בית וללמוד...

מזדהה..אנונימי (8)אחרונה

להזכיר לעצמנו שזאת תקופה בחיים..

לשים לב לתכנון הזמן שלנו, אולי אנחנו נמרחים ולא יודעים להגדיר זמן ללמידה ולעמוד בו.

להכניס לתוך השגרה זמנים של רענון וכיף כמו שיחה עם חברה, קריאה, נגינה, אוכל וכו'

לנסות לישון בשעה נורמלית,

בהצלחה רבה

איך אתם מתמודדים עם לחץ?אנונימי (פותח)

המחשבה על תקופת המבחנים שאוטוטו מתחילה ממש מלחיצה אותי, העובדה שלא סיימנו את החומר ואני לא שולטת בו, לא תורמים לעניין.
אני מוצאת את עצמי בלחץ מבזבוז זמן ומעשיית כל מה שהוא לא ללמוד, ברמה כזו שאני מוותרת על לסדר את החדר ולדאוג לעצמי.

איך יוצאים מזה?

לא פשוט, מה שעוזר לי במידה מסוימת זה להגדיר מטרות יומיותארץ השוקולד
ולסמן סמיילי ליעדים שבוצעו.
לפעמים לפרוס בין המבחנים שחלק אעשה במועד א וחלק במועד ב
מי אמר שמתמודדים?אנונימי (3)

באמת לחלק למטרות ויעדים עוזר.

יש דפי ממו ( ממוחשבים כמובן, עברנו כבר את תקופת האבן בהצלחה) שאני רושמת בהם מה התכנון שלי להיום

ומוחקת עם קו כשאני מסיימת. 

דווקא לחץ כזה נראה לי חיובי. אני בעיצומה של התקופה ובכל זאת לא מסוגלת להכניס את עצמי ללחץ;)

נשמע לא פשוט.מתאמנת

מנסה להזכיר לעצמי שוב ושוב פרופורציות.

ולהסכים לעצמי להכשל. 

מועדי ב' מאד עוזרים לי, בעצם הידיעה שיש אותם

הרגשות שלך מובנים ממשאנונימי (4)אחרונה

מה שיכול לעזור:

לעשות רשימה של כל מה שרוצים לעשות. (לימוד למבחן, מטלות)

לעשות רשימה של כל הדברים שמסיחים אותי מללמוד. (פלאפון, רעש)

לעשות רשימה של כל הדברים שיתרמו לי ללמידה (חדר שקט, מזגן, אוכל)

לעשות רשימה של כל הדברים שבא לי ממש לעשות אבל כרגע הם ימתינו בסבלנות (קניות, חברות וכו')

ואז..

ליישם..

להחליט מה אני עושה היום, מה מחר, מה בהמשך..

לפרגן לעצמי (זה לא חייב להיות במשהו פיזי מילים זה גם חשוב, מה שלך יעזור)

להרפות ולדעת שזאת תקופה שעוברת והעולם לא יקרוס אם חלילה לא נצליח, תמיד אפשר לנסות שוב והבריאות הנפשית שלך חשובה לא פחות. 

בהצלחה רבה

לחוץ לי בטירוףאנונימי (פותח)
אני לא מצליחה לתכנן לו"ז א שאספיק להיות מוכנה למבחנים. הצילו
מפחיד, אוכל לנסות לעזורארץ השוקולד
לדוגמא:
לעבור על הנושאים במבחן הקרוב ולפצל את זה ליעדים לכל יום.

אם תרצי לפרט יותר פה או במסר או באישי אשמח לעזור, פשוט תייגי אותי אם תכתבי כאן ואשמח לעזור.

בהצלחה
בהצלחה ענקיתאנונימי (3)אחרונה

תקשיבי לעצמך. 

תעשי רשימה של כל הדברים.

תתפללי על זה.

תרפי. 

כל הכבוד!

סקר סטודנטים:אנונימי (פותח)
1. כמה זמן אתם משאירים ללימוד למבחן לאחר סיום לימוד החומר?

2. כמה חשוב לכם הציונים במבחן? מאיזה ציון לא תהיו מרוצים ותגשו למועד ב'?

3. האם אתם עובדים? אם כן, כמה ימי חופש אתם לוקחים לפני כל מבחן?

4. איזה תואר אתם לומדים?
עונהכבתחילה
1. כמה זמן אתם משאירים ללימוד למבחן לאחר סיום לימוד החומר?
לא הבנתי את השאלה. לימוד החומר הוא הלימוד למבחן. לעבור על מבחנים לדוגמא זה רק אם יש לי כח וזמן.

2. כמה חשוב לכם הציונים במבחן? מאיזה ציון לא תהיו מרוצים ותגשו למועד ב'?
חשוב לי לעבור- 60. כל השאר זה בונוס.
ניגשת למועד ב' רק אם לא עברתי. מה אני משועממת?

3. האם אתם עובדים? אם כן, כמה ימי חופש אתם לוקחים לפני כל מבחן?
כשעבדתי לפעמים לקחתי יום חופש אחד.

4. איזה תואר אתם לומדים?
לא מה שהסטיגמה אומרת שכל הדוסיות לומדות.
עונהאנונימי (5)

1. לא הרבה. בדר"כ יום יומיים בקושי (וגם אז יש תמיד חלקים קטנים של חומר שאני לומדת פעם ראשונה)

2. סופר חשוב. כי אני לומדת מקצוע שחשוב בו ממוצע סופי גבוה לקבלה לעבודה.

אבל לא אומר שאני באמת מקבלת כמו שאני רוצה.

מתי אני אגב למועד ב'? תלוי. נגיד הסמסטר החלטתי שמתחת 75, 80 אני אגש לב' (אני אפילו לא רוצה לפתוח פה ולומר את הציונים האלו, כי התקווה בגדול היא לקבל בכל הקורסים מעל 85)

נ.ב. בסמסטרים הקודמים לא נגשתי לשפר ציון גם שקיבלתי ציונים נמוכים יותר (ראיתי את הציון העובר ואמרתי לעזאזל עם שיפור ציון) אבל עכשיו עוד רעננה ואופטימית אז הכל יכול להיות.

3. לא עובדת

4. מדמ"ח

אויש התכוונתי לענות לפותחתאנונימי (5)


עונה...אנונימי (3)

1. כמה זמן אתם משאירים ללימוד למבחן לאחר סיום לימוד החומר?

הלוואי שישאר לנו זמן ללמוד למבחן בין סיום הקורס לתקופת המבחנים

2. כמה חשוב לכם הציונים במבחן? מאיזה ציון לא תהיו מרוצים ותגשו למועד ב'?

תלוי בקורסים ובזמן
יש קורסים שאתה רוצה לעבור בהם את ציון 75
ויש כאלה העיקר לסיים

3. האם אתם עובדים? אם כן, כמה ימי חופש אתם לוקחים לפני כל מבחן?
עובד בהוראת מתמטיקה דרך איזו תוכנית

4. איזה תואר אתם לומדים?
פיזיקה בבר אילן

אני מקרה מיוחד של סטודנט שלא הצליח לסיים את התואר בשלב הראשון של הלימודים בחיים ונגררתי עם זה המון שנים
ובזכות הקורונה והחל"ת נרשמתי שוב ללימודים (לתואר קצת שונה - בעבר זה היה מתמטיקה מדעי המחשב)
(סטודנט נשוי +3 בן 40 כך שחייב לעבוד במקביל)

עונהאנונימי (4)
1. תלוי, ימים או שבועות, תלוי בגודל הקורס ומה מקובל מבחינת ציונים.

2. ממש תלוי קורס, בקורסים מכשילים אכפת לי רק לעבור, בקורסים קלים אכפת לי מהציון. (מלבד חריג שהייתי צריך כדי להתקבל לתואר שני ולא רציתי לחסום את האופציה ולקראת סוף התואר הקפדתי יותר על הציונים.)

3. במהלך התואר הראשון לא עבדתי, כעת מתלבט בנושא גם.

4. תואר קשה
עונהחמדת66

1. לא משהו שאפשר לכמת

2. תלוי בקורס.

3. לא

4. הנדסה.

..בימאית דמיונות

1. כמה זמן אתם משאירים ללימוד למבחן לאחר סיום לימוד החומר? וואלה התוכנית שלי זה בערך שעה ביום 5 ימים אבל נראלי שמה שיקרה זה 3-2 שעות בכל יום ביומיים שליפני🙈

2. כמה חשוב לכם הציונים במבחן? מאיזה ציון לא תהיו מרוצים ותגשו למועד ב'? אני רוצה שנה הבאה בע"ה להרשם לרג"ב אז אני חייבת ציונים גבוהים....  נראלי אבל שכמעט להכל אגש למועד ב', אבל לא ממש אשקיע בשבילו

3. האם אתם עובדים? אם כן, כמה ימי חופש אתם לוקחים לפני כל מבחן? עבודות מזדמנות...צעדיפה כמה שפחות להעמיס בזמן של הלימודים

4. איזה תואר אתם לומדים?הוראת מדעים

 

 

בהצלחה לכולנו!!!

תשובות:אנונימי (6)אחרונה

1. את לימוד החומר לומדים במהלך הסמסטר, בד"כ אלמד למבחן כמה ימים או שבוע לפני.. 

2. חשוב. אבל לא על חשבון קריסה נפשית. מעל 80 זה בסדר, אם זה פחות אז הייתי שמחה לגשת למועד ב' אבל בפועל לא אעשה את זה.. מספיק עמוס לי ומרגיש לי מיותר. (אני לא מהאלה שרודפים אחרי המאה)

3. בזמנים שאפשר, בכוונה לא לקחתי עבודה שאני צריכה להתחייב בה ולכן זה לא דופק אותי אף פעם לפני מבחנים וכאלו.

 

האם זה נכון ?אנונימי (פותח)
1.במחקר מסויים החוקרים רצו לבדוק השפעת משחקי וידאו על הבנת הנקרא.
קבוצה אחת של ילדים שיחקה במשחקי וידאו לפני מבחן הבנת ה נקרא.
קבוצה שניה של ילדים עברה קודם את המבחן ואז נתנו להם לשחק במשחק וידאו.

ענו על השאלות הבאות:
מהו המשתנה הבלתי תלוי? _ *זמן במשחקי וידאו*
באיזה סולם הוא נמדד?_*שמי* _ _______
האם הוא משתנה ייחוס או משתנה מופעל?_ _*מופעל* ____
מהו המשתנה התלוי? _*הבנת הנקרא* __
באיזה סולם הוא נמדד?_*סולם מנה*___ __________
מי פה מבין/ה בתורת המשחקים?כבתחילה
אוכל לנסות, מבין במידה מסוימתארץ השוקולדאחרונה
יש פה אנשים שמבינים בתוכנת JMP?כבתחילה
בעיקר לדעת איך לקרוא את הניתוחים הסטטיסטיים.
מקפיצהכבתחילה
רוצה לשלוח צילום של הניתוחים הסטטיסטיים?ארץ השוקולדאחרונה
אולי אדע לקרוא
שאלות בסטטיסטיקה - אשמח לעזרהאנונימי (פותח)
עבר עריכה על ידי ארץ השוקולד בתאריך ה' בטבת תשפ"ב 10:20
(הערת מנהל, שרשרתי את כולם יחד לשרשור אחד כדי שיהיה נח יותר לכולנו ומחקתי שרשורים כפולים לאותה שאלה. מוזמנים להמשיך לשאול ולענות, בהצלחה רבה)

בשאלת המחקר הבאה, איזה משפט נכון?
"באיזו מידה קיים הבדל בין סטודנטים מהמרכז והפריפריה ביחס לרמת ההישגים?"
א.המשתנה התלוי הוא מקום המגורים, כי רמת ההישגים תלויה בו
ב.המשתנה הבלתי תלוי הוא מקום המגורים, ורמת ההישגים תלויה בו
ג.יש כאן שני משתנים בלתי תלויים: מרכז ופריפריה
ד.יש כאן שני משתנים שתלויים אחד בשני
ב.אנונימי (4)


שאלההההאנונימי (פותח)
.איזה מהמשפטים הבאים לא נכון?
א . הערכים של המשתנה התלוי מוסברים על ידי הערכים של המשתנה הבלתי תלוי
ב. אם אין הבדל בין הקבוצות בערכים של המשתנה התלוי, אז זה אומר שאין קשר בין המשתנה התלוי לבלתי תלוי
ג. המשתנה הבלתי תלוי מוסבר על ידי המשתנה התלוי
ד. אם אין קשר מתאמי בין משתנים, זה אומר שהמשתנים לא תלויים זה בזה


ג.אנונימי (4)


שאלהאנונימי (פותח)
1.בשאלת המחקר הבאה, איזה משפט נכון?
"באיזו מידה קיים הבדל בין סטודנטים מהמרכז והפריפריה ביחס לרמת ההישגים?"
א.המשתנה התלוי הוא מקום המגורים, כי רמת ההישגים תלויה בו
ב.המשתנה הבלתי תלוי הוא מקום המגורים, ורמת ההישגים תלויה בו
ג.יש כאן שני משתנים בלתי תלויים: מרכז ופריפריה
ד.יש כאן שני משתנים שתלויים אחד בשני
ב.אנונימי (4)


שאלהאנונימי (2)
ג.מתוך שאלות המחקר הבאות, איזו משקפת מחקר סיבתי?
1.האם יש הבדל בין ילדים בעלי רקע סוציו אקונומי גבוה או נמוך בקשר לעמדותיהם כלפי מורים גברים?
2.האם יש קשר בין מקום מגורים (עיר/מושב) לבין תפיסות לגבי שמירה על כושר?
3.האם מחלות לב במשפחה גורמות לאנשים להיות מודעים יותר לתזונה שלהם?
4.האם ילדים בעלי עודף משקל הם בעלי ביטחון עצמי נמוך יותר מילדים בעלי תת-משקל?

3. בגלל המילה "גורמות"אנונימי (4)


אשמח לעזרה 2 שאלותשלומ
3.בשאלת המחקר הבאה, סמנו נכון/לא נכון
"האם יש הבדל בשיטת הוראה ממוקדת בלומד לבין שימוש בשיטת ההוראה הפרונטלית על המוטיבציה ללמידה של הלומדים ?"
א.המשתנה התלוי הוא שיטת הוראה נכון/לא נכון
ב.המשתנה הבלתי תלוי הוא ההבדל בין השיטות נכון/לא נכון
ג.המשתנה התלוי הוא המוטיבציה של הלומדים נכון / לא נכון
ד.שני המשתנים לעולם לא יהיו תלויים אחד בשני נכון/לא נכון

4.איזה מהמשפטים הבאים לא נכון?
א . הערכים של המשתנה התלוי מוסברים על ידי הערכים של המשתנה הבלתי תלוי
ב. אם אין הבדל בין הקבוצות בערכים של המשתנה התלוי, אז זה אומר שאין קשר בין המשתנה התלוי לבלתי תלוי
ג. המשתנה הבלתי תלוי מוסבר על ידי המשתנה התלוי
ד. אם אין קשר מתאמי בין משתנים, זה אומר שהמשתנים לא תלויים זה בזה

*_-אנונימי (4)

3.א. לא נכון

ב. לא נכון

ג. נכון

ד. זו השערה

 

4.ג.

מה זה אומר השערה ?אנונימי (פותח)
הסבראנונימי (4)

בעצם המשפט השלם הוא-

אני משער ש-שתי המשתנים לעולם לא יהיו תלויים זה בזה

שאלה אשמח לעזרהאנונימי (פותח)
2.בשאלת המחקר הבאה, איזה משפט נכון?
"האם יימצאו הבדלים בין בתי ספר יסודיים לבין בתי ספר תיכונים במידת שיתוף המורים
בקבלת החלטות?"
א.המשתנה התלוי הוא בית ספר – תלוי אם הוא יסודי או תיכון
ב.המשתנה התלוי הוא דרך קבלת ההחלטות של המורים
ג.המשתנה התלוי הוא מידת השיתוף של המורים בקבלת החלטות
ד.המשתנה הבלתי תלוי הוא מידת השיתוף של המורים בקבלת החלטות


המשתנה התלוי הוא מה שמושפע מהנתון שיתנו לךארץ השוקולד
מה מניחים פה שיודעים מראש ומה מניחים שיושפע?
היי זה אומר שזה ב' ?אנונימי (פותח)
הייתי אומר שזה ג,ארץ השוקולד
ב בא לבלבל, כי מה שמנסים להבין זה מידת השיתוף של המורים בקבלת ההחלטות ולא קבלת ההחלטות של המורים.
אבל הבנת את הקונספט👏
אשמח דחוףף לעזרה סולמות מדידהאנונימי (פותח)
2. סמנו מהו המשפט הנכון עבור שאלת המחקר הבאה:
"באיזו מידה קיים קשר מעורבות הורים ביסודי למידת הצלחה בלימודי תיכון?"

א.המשתנה התלוי הוא מעורבות הורים ביסודי
ב.מידת הצלחה בתיכון הוא משתנה מופעל
ג.מידת המעורבות נמדדת בסולם שמי
ד.מידת ההצלחה בתיכון יכולה להימדד בסולם מנה


3. סמנו נכון או לא נכון, עבור שאלת המחקר הבאה:

"האם יש קשר בין מספר החוגים לבין המוטיבציה של ילדים להצליח בלימודים?"

א.המשתנה התלוי נמדד בסולם רווחנכון/לא נכון
ב.המשתנה הבלתי תלוי נמדד בסולם מנה נכון/לא נכון
ג.מוטיבציה נמדדת בסולם שמי כי אין משמעות לערך "אפס" נכון/ לא נכון
ד.החוגים נמדדים בסולם שמי כי ניתן לתת להם שמות: "כדורגל, ציור, התעמלות קרקע" נכון/ לא נכון

4. עבור שאלת המחקר הבאה, סמנו את המשפט שאינו נכון:

באיזו מידה קיים הבדל בין מקצועות ההוראה ביחס למוטיבציה של המורה?
א.המשתנה התלוי הוא מוטיבציה
ב.המשתנה הבלתי תלוי נמדד בסולם מנה
ג.המשתנה הבלתי תלוי הוא משתנה ייחוס
ד.את המשתנה התלוי ניתן למדוד בסולם רווח

5. איזה מבין המשתנים הבאים רצוי למדוד בעזרת סולם מנה?
א.טיב התזונה
ב. עמדות כלפי מורים
ג.זמן בריצת מרתון
ד.איכות חיים
מחילה, ראיתי רק עכשיוארץ השוקולדאחרונה
היי אפשר עזרה דחוףףףףאנונימי (פותח)
1.חוקר העביר שאלון ל-120 חברי קיבוץ לבדיקת עמדותיהם על הפרטת הקיבוץ. הוא חילק את השאלון לחצי, ל-60 חברים הוא נתן את השאלות 1-20, ול-60 חברים הוא נתן את השאלות 21-40. מדוע חילק החוקר את השאלון לחצי?
א.כדי לוודא מהימנות כעקיבות פנימית של הכלי
ב.כדי לוודא שהשאלון יציב לאורך זמן
ג.כי חברי הקיבוץ לא ישתפו פעולה עם שאלון ארוך מדי
ד.כדי לוודא שהמהימנות של השאלון תקפה

2.ארבעה חוקרים בדקו תשובות של מרואיינים לשאלון. כשהגיעו לשאלה ארבע בשאלון החמישה עשר, החלו להתווכח על איך צריך לנקד אותה. שני חוקרים חשבו לתת ניקוד מלא ושני חוקרים חשבו שצריך ניקוד חלקי. מדוע התווכחו החוקרים?
א.הם היו צריכים להסכמה בשביל המהימנות של השאלון.
ב.הם היו צריכים לוודא את תוקף המבנה של השאלון.
ג.הם היו צריכים לוודא שיש יציבות למבחן.
ד.כדי להגיע לעקיבות פנימית לכל התשובות בין הנבדקים.

3.חוקרת העבירה שאלון מעורבות הורים ל-30 תושבי אמהות ו-30 אבות. לאחר שבוע, היא ביקשה מהם למלא שוב את אותו שאלון. הסיבה לכך היא:
א.כי חלק מהנבדקים דילגו על שאלות
ב.כדי לבדוק האם לשאלון יש עקיבות פנימית
ג.כי חלק מהשאלונים הלכו לאיבוד
ד.כדי לבדוק מהימנות כיציבות - מבחן חוזר של הכלי.


4.אלו מהבדיקות הבאות לא מתאימה לשם בדיקת מהימנות:

א.לערוך את המבחן פעמיים בהפרש של זמן.
ב.לערוך מבחן בעברית כדי לוודא שכל המשתתפים מבינים עברית טוב מספיק כדי לענות על השאלון.
ג.לערוך בדיקת עקיבות פנימית על ידי מבחן חצוי.
ד.לערוך מהימנות בין שופטים.

5.במאמר הבא:

בחינת התרומה של שלוש מתכונות של הוראה ולמידה להישגי
תלמידים בבית ספר יסודי שושי דורפברגר, אוראל נאמן

א.איזה סוג מבחן מהימנות בוצע? ________________
ב.האם הכלי נמצא מהימן? _________
אפשר עזרה דחוףףאנונימי (פותח)
אשמח לעזרה דחופההאנונימי (פותח)
2. סמנו מהו המשפט הנכון עבור שאלת המחקר הבאה:
"באיזו מידה קיים קשר מעורבות הורים ביסודי למידת הצלחה בלימודי תיכון?"

א.המשתנה התלוי הוא מעורבות הורים ביסודי
ב.מידת הצלחה בתיכון הוא משתנה מופעל
ג.מידת המעורבות נמדדת בסולם שמי
ד.מידת ההצלחה בתיכון יכולה להימדד בסולם מנה


3. סמנו נכון או לא נכון, עבור שאלת המחקר הבאה:

"האם יש קשר בין מספר החוגים לבין המוטיבציה של ילדים להצליח בלימודים?"

א.המשתנה התלוי נמדד בסולם רווחנכון/לא נכון
ב.המשתנה הבלתי תלוי נמדד בסולם מנה נכון/לא נכון
ג.מוטיבציה נמדדת בסולם שמי כי אין משמעות לערך "אפס" נכון/ לא נכון
ד.החוגים נמדדים בסולם שמי כי ניתן לתת להם שמות: "כדורגל, ציור, התעמלות קרקע" נכון/ לא נכון

4. עבור שאלת המחקר הבאה, סמנו את המשפט שאינו נכון:

באיזו מידה קיים הבדל בין מקצועות ההוראה ביחס למוטיבציה של המורה?
א.המשתנה התלוי הוא מוטיבציה
ב.המשתנה הבלתי תלוי נמדד בסולם מנה
ג.המשתנה הבלתי תלוי הוא משתנה ייחוס
ד.את המשתנה התלוי ניתן למדוד בסולם רווח

5. איזה מבין המשתנים הבאים רצוי למדוד בעזרת סולם מנה?
א.טיב התזונה
ב. עמדות כלפי מורים
ג.זמן בריצת מרתון
ד.איכות חיים
אשמח לעזרהאנונימי (פותח)
לדעתיאנונימי (6)

(לא בטוחה)

2= ד' נכון

3= 

נכון

לא נכון

לא נכון

לא נכון

 

4=א

5=ג

תודה רבה לךאנונימי (פותח)
לא בטוחה אבל אולי יעזוראנונימי (4)

2. ד

3. ג לא נכון (נראה לי)

ד לא נכון

אשמח לדעת למה הכוונה ב3ג נכון או לא נכוןאנונימי (פותח)
מנסה להסביראנונימי (4)

אפשר למדוד מוטיבציה בסולם כמותי- על ידי שאלות ודירוג בין 1 ל5

ולכן זה לא נכון שמוטיבציה נמדדת בסולם שמי

אה הבנתי תודה רבהאנונימי (פותח)
אשמח לעזרהאנונימי (5)
האם מקום מגורים ייחוס תמיד או ניתן לתפעול ?
2. 2 דוגמאות למשתנה ייחוס תמיד ?
3. 2 דוגמאות למשתנים שניתנים לתפעול ? דוגמא לתפעול
עזרה דחוףףףףאנונימי (5)
האם מקום מגורים ייחוס תמיד או ניתן לתפעול ?
2. 2 דוגמאות למשתנה ייחוס תמיד ?
3. 2 דוגמאות למשתנים שניתנים לתפעול ? דוגמא לתפעול
מתלבטת בתשובה לשאלות האלו אשמח לעזרהאנונימי (5)
1.האם מקום מגורים ייחוס תמיד או ניתן לתפעול ?
2. 2 דוגמאות למשתנה ייחוס תמיד ?
3. 2 דוגמאות למשתנים שניתנים לתפעול ? דוגמא לתפעול
אפשר עזרההההה בבקשההה בשאלות האלוווואנונימי (5)
שאלהאנונימי (פותח)
האם בילוי זמן עם חיית מחמד ניתן לתפעול או ייחוס תמיד ? דוגמא לתפעול


אשמח לעזרהאנונימי (פותח)
אשמח לעזרה
שאלהה דחוףףףאנונימי (פותח)
. האם מקום מגורים ייחוס תמיד או ניתן לתפעול ?
2. 2 דוגמאות למשתנה ייחוס תמיד ?
3. 2 דוגמאות למשתנים שניתנים לתפעול ? דוגמא לתפעול


העבירו אותכם כבר לזום? בעקבות הקורונה..תפוחית 1
סופסוף היום העבירואנונימי (2)

מבחנים כבר הודיעו שיהיה פרונטלי

לא, אןףמתאמנת


החל מהשבוע..בימאית דמיונותאחרונה


נתון לי המסות של 2 איזוטופים ואת המספר מסה של היסוד בטבלהבימאית דמיונות

איך אני מחשבת מהי השכיחות באחוזים של כל איזוטופ?

כןתודה!!בימאית דמיונותאחרונה


מי שלמדה איפור כלות בירין שחףאמאל'ה23
כמה לוקחים?
אשמח לעזרה דחוףףשלומ
האם מקום מגורים ייחוס תמיד או ניתן לתפעול ?
2. 2 דוגמאות למשתנה ייחוס תמיד ?
3. 2 דוגמאות למשתנים שניתנים לתפעול ? דוגמא לתפעול

אשמח לעזרה דחוףףףףףףףשלומ
האם בילוי זמן עם חיית מחמד ניתן לתפעול או ייחוס תמיד ? דוגמא לתפעול

אשמח לעזרה בשאלותשלומאחרונה
1.סמנו מהו המשפט הנכון עבור שאלת המחקר הבאה:
"באיזו מידה קיים קשר מעורבות הורים ביסודי למידת הצלחה בלימודי תיכון"?
א. המשתנה התלוי הוא מעורבות הורים ביסודי
ב. מידת הצלחה בתיכון הוא משתנה מופעל
ג. מידת המעורבות נמדדצ בסולם שמי
ד. מידת ההצלחה בתיכון יכולה להימדד בסולם מנה
שאלהשלומ
האם בילוי זמן עם חיית מחמד ניתן לתפעול או ייחוס תמיד ? דוגמא לתפעול
האם זה נכון ?אנונימי (פותח)
עבר עריכה על ידי ארץ השוקולד בתאריך כ"ו בטבת תשפ"ב 12:55
נערך מטעמי פרטיות, הפותחת מוזמנת להעלות את התמונה מחדש.
(היה פרט מזהה בתמונה)
דרושה משלבת (סייעת)יעל בן

דרושה משלבת (סייעת לילד) לשעות הצהרון לימים א-ה (או חלק מהימים), בכיתה א ברמת השרון. יעל 052-8222804

 

יש פה סטודנטית בפתוחה?אנונימי (פותח)

בהנחה שכן...

לומדים מהספרים?

עולים לשיעורים?

איך לומדים בכללי?

כןאנונימי (3)
תלוי בקורס
קורסים שהיה לימוד מהספר אז למדתי מהספר ממש סיכמתי לי וכו (הספרים מעולים באמת) וכמובן לענות על ממנים (גם אם לא חייב להגיש, זה עוזר במבחן הם די חוזרים על אותם נושאים, ובכלל לתרגל לענות על שאלות ולהתעמת עם החומר)
קורסים שאין ספר, כלומר החומר הוא במחשב, אז לומדים משם.
כמובן יש אופציה להעזר בחומרים משנים קודמות/סיכומים/מבחנים משנים קודמות וכו

אני בהתחלה עליתי לשיעורים כדי לראות במה מדובר אבל הפסקתי כי אני רואה שזה די מיותר לי

איך לומדים בכללי?
מחלקים את החומר בחלוקה הגיונית שלוקחת גם אפשרות שיום/יומיים לא תלמד במהלך השבוע/לתת יום לחזרה או לכתיבת ממנים וכו
אפשר להעזר בקבוצות הווצאפ בדרכ פותחים דרך הפורום של הקורס
לא נראלי שיש קורסים בלי ספרים...אנונימי (פותח)

פשוט לי אישית יותר קשה לקר מהספר ואני תוהה עם כי ככה התרגלתי לעלות לשיעור ומשם ללמוד את החומר

או שזה באמת יותר קל...

מצד שני, כשלומדים מהספר בדר"כ לומדים יותר רציני....

 

איזה תואר את עושה?

ברור שיש. למדתי כמה כאלה קורסים בלי ספר, החומראנונימי (3)
נמצא באתר הקורס.

וממש ממש לא מומלץ להסתמך רק על השיעורים, הם נועדו רק לחזרה וחידוד. אין בהם את כל החומר שצריך לבחינה. מה שבספר - על זה תישאל בבחינה. לא על מה שהספקת בשיעור
אנוכיממלא כל עלמין

עקרונית השיעורים הם ללא חובת הגעה אז אפשר לעשות מרתון קצת לפני ממן (יש כמה מטלות של אמצע סמסטר בכל קורס שצריך לשים לב אליהן), ולפני המבחן.

מהספרים לרוב לא לומדים אלא אם מפנים אותך לעמודים מסויימים או שמשהו לא הובן בשיעורים וזה פחות קורה... אין צורך לקרוא את כל הערימות שהם שולחים משום מה כל סמסטר (או שאתה אינטלקטואל בטירוף)

זהו בגדול

את זה אני יודעת.... לומדת בפתוחה..אנונימי (פותח)

פשוט מענין אותי לשמוע על שיטת לימוד...

כי ניתן לקרא בספרים, לעלות לשיעורים, לשמוע הקלטות....

וכו'

 

מאוד תלוי בקורס.אנונימי (4)אחרונה
למדתי שכל קורס דורש צורת למידה טיפה אחרת. יש קורסים למשל שמספיק ללמוד רק מהספר, יש קורסים שמספיק רק סיכום, יש קורסים שצריך גם ספר וגם שיעורים
לימוד וחזרה על חומר בשבתאנונימי (פותח)

מה אומרים על זה?

 

מצד אחד, אני אוהבת לפעמים לקרוא ספרים בנושאים שאני לומדת (למשל מתמטיקה) ואז אני עושה את זה גם בשבת, אבל כן השתדלתי שלא ללמוד ממש את החומר שלי כי זה כבר מעורב עם הכנה מקודש לחול.

מצד שני, באמת עוד מעט תקופת מבחנים וממש חסר לי זמן לעבור על החומר עצמו כי שאר השבוע בעיקר מוקדש לתרגולים...

 

מה עושים?

את שואלת מבחינה הלכתית?אנונימי (3)

אם כן - לכי תשאלי פוסק.

 

באופן אישי מעולם, לא משנה כמה עמוס לי, לא למדתי למבחנים בשבת. לא מקצועות חול וגם לא מקצועות קודש. היה לי חשוב לא לעשות את זה, אז סידרתי לעצמי את הזמן במהלך השבוע (וכן, זה אומר לוותר על דברים אחרים, ללמוד בנסיעות וכו').

יש על מי לסמוך ומותר מבחינה הלכתיתארץ השוקולד
עם זאת, זמן של הפסקה מועיל לפעמים נפשית כל עוד לא לחוצים מחוסר ההספק.
וחוסר ההספק יכול לפגוע בציון אז יש לכך מחיר.
מחילה על התשובה המבאסת.

בהצלחה
בדקת את הנושא?כבר לא ישיבישער

יש לך אולי מקורות לתת לי בקלות?

(לא רוצה להטריח אותך לחפש וללמוד שוב, אבל השאלה מאוד רלוונטית לי ואשמח למקורות בנושא )

ציץ אליעזר איפשהוחמדת66

זה ממש תלוי מה לומדים (רפואה נניח או מתמטיקה, לעומת מי שלומד למבחן בקודש, ובאופן כללי, אם זה ממש ללמוד משהו פרקטי לעומת תיאורטי, אם כי המג"א התיר אפי ללמוד מלאכה כל עוד לא עושה כלום בידיים(

תודה! החילוק בין פרקטי לתיאורטי זה מהציץ אליעזר?כבר לא ישיבישעראחרונה
לימוד למבחנים בשבת - עולם קטן
בלינק פה יש סקירה קצרה של השיטות בנושא
אשמח לעזרה שאלה מצ"ב טבלהאנונימי (פותח)

מה השאלה שלך?צהרים
האם הדוגמא מובנת לך?
אשמח לדעת מה צריך לענות על זה ?אנונימי (3)אחרונה
ביטוח לאומיאנונימי (פותח)

סטודנטית שלומדת במדרשה במקביל ללימודים צריכה לשלם ביטוח לאומי

למה שלא?אנונימי (3)
כןאנונימי (4)
סטודנטית צריכה לשלם כל חודש תעריף של 128 שקל.

מי שנמצאת במדרשה יתכן וזה נחשב גם כמו תלמיד ישיבה וגם אז זה בתעריף של 128 שקל.

כדאי שיהיה תלוש שכר בכל חודש. ואם את עובדת אפילו במשק בית כדאי שתדאגי שזה יהיה עם תלוש.
למה בעצם צריך תלוש?בימאית דמיונות


אם יש תלוש מופרש ממנו ביטוח לאומינפשי תערוג
וזה פוטר אותך מתשלום
זה בעצם אומר שיורד לי מהמשכורת?בימאית דמיונות

או שהמעסיק משלם?

בתלושאנונימי (4)
יש ניכויים..
בין היתר יש שם ניכויי של ביטוח לאומי.
וזה אומר שהמעסיק משלם את זה.

(*תלושי שכר של אנשים שעובדים בבחירות לא תופס ואין שם ניכוי של ביטוח לאומי.)
תודה רבה!!בימאית דמיונות

עשית לי סדר בבלאגן גדול בראש

בשמחה 🙂אנונימי (4)אחרונה
המלצה לדעתיעזריאל ברגר

לחתום בגיל 18 (או מיד אחרי השחרור מהשירות הצברי וכדומה) על הרשאה-לחיוב-חשבון לביטוח לאומי, ולתת להם לקחת כמה שהם רוצים.

אם הם לוקחים מיותר - הם בדרך כלל מחזירים אוטומטית בלי שיהיה צורך למלאות טפסים וכדומה.

 

ככה חוסכים את כל הכאב-ראש...

 

זה לא היה לי נעים להגיע בגיל 22 בפעם הראשונה לביטוח לאומי ולגלות שאני חייב להם כמה אלפי שקלים (לא כולל קנסות וריביות שעליהם ויתרו לי כי התנצלתי יפה שלא ידעתי..)

רעיון יפה! תודה!!אנונימי (3)
צריכה דחוף חומר על בתי ספר מקווניםSee the pain

בס"ד.

 

צריכה דחוף כל חומר שהוא על בתי וספר ובחינות מקוונות.

סרטונים, מצגות, מאמרים וכל הבא ליד...

דחוף ממש!!

תודה רבה

שבת שלום

שוקלת לצאת לחל"ת בתקופת המבחניםאנונימי (פותח)
מה ההשלכות של זה?
ממהה שאני יודהנפשי תערוג
1. לא תקבלי משכורת
2. לא בטוח שהמשרה תשמר לך לאחר תקופת המבחנים.

בנוסף תצטרכי לשלם ביטוח לאומי על התקופה הזאת בצידה וזה יהיה יותר מחודש מלא (שיהיה חודש שלא יצא לך בו תלוש)
היי, תודהאנונימי (פותח)
אם אני יוצאת לתקופה של יותר מחודש, מה ההשפעה של הרצף לפיצויים? הבנתי שצריך לבדוק את זה.

אם אני יוצאת לתקופה של פחות מחודש
כלומר, יהיה לי עדיין תלוש בכל חודש,
איך מתבטא החל"ת? מורידים לי ימי חופשה?
לא אומרים להןריד ימי חופשה כי זה חל"ת ואין בינך ולבין המעסיקנפשי תערוג
יחסי עובד מעביד בתקופה הזאת.
רצף לפיצויים לטווח הארוך זה די זניח.
תודה על התשובות.אנונימי (פותח)אחרונה