שרשור חדש
כנס פעילים של תנועת חוזרים להר!אביה7

כולכם מוזמנים

 

מה דעתכם בנידון?דינה ל.

יש לי קורס חובה אחד במקצוע שלי, שמועבר ע"י פרופסור, אחד בעל שם וקנה מידה ייחודי במקצועו, לא אחד האדם...

אממה- משעמם! אף אחד לא מקשיב, אף אחד לא קולט, על אחת כמה וכמה- אנוכי. לא למדתי ממנו מילה.

 

היום הוא לא הגיע, והגיע דוקטורנט שלו, ללמדנו במקומו.

היה- תענוג! כל רגע איתו היתה חוויה! הוא תזזיתן, מצחיק, דינאמי, מטודי מאוד, החזיק אותנו מרותקים כל השיעור, שבסופו, כמעט ביקשנו הדרן! נתנו לו כבוד והבהרנו לו שנהננו.

 

בסוף השיעור פנה אלי אחד ממבוגרי הקורס (יכול להיות אבי) ואמר שהוא רוצה שאעזור לו לארגן קבוצה שתבקש שהוא ימשיך ללמד אותנו.

מיד התקוממתי- זה עלול לפגוע במרצה הקבוע!

הוא: אני, בגילי, זכותי לבקש תמורה הגונה לכסף שאני משלם לאונ'! לדרוש את הטוב ביותר- והדוקטורנט יותר טוב מהפרופסור!

אני: ועדין- זה לא פוטר אותך מרגישות ולא נותן לך רשות לפגוע במרצה!

הוא: נראה לך שאכפת לו?! הוא כל הזמן טס, בישיבות, מתעסק בענייניו, ממש לא אכפת לו אם אנחנו נהנים איתו או עם הדוקטורנט יותר!

אני: בכולופן זה לא רלוונטי, כי אאל"ט- דוקטורנט לא יכול להיחות מרצה.

הוא: כן, אבל הבנת את העיקרון שלי?

 

אז- מה דעתכם? האם לגיטימי לבקש ממרצה- שב במעבדה, תן לנו את הדוקטורנט הלהיט שלך?

לדעתיאלעד

אם גם כך כבוד הפרופסור נעדר ומבלה היטב במקומות אחרים,

ניתן להציע להנהלה שהפרופ' ימשיך להיות המרצה הרשמי, אבל בפועל יחליף אותו הדוקטורנט

ושאם ההצעה הזו לא תתקבל, תעברו לפסים אישיים יותר

 

בהצלחה

אני לא חושבת שזה קשור ללפגוע במרצה~א.ל

אם הוא לא מלמד מתאים ולא מבינים את מה שהוא מעביר,

אז אפשר לבקש שילמד מרצה אחר..

הרי אתם לא פוגעים בו אישית

אלא מעלים נקודה שקשורה לצורת הלימוד שלו.

 

פעם היה לנו מרצה, שבדיעבד התברר כמאוד מעניין

אך דיבר בצורה לא ברורה

אני זוכרת ששלחתי לו מייל וביקשתי שייעל את השיעור על ידי מצגות מתומצתות

והוא אכן עשה זאת!

ולכן אני אומרת שרק בדיעבד גילנו שהוא מעניין.. כי אילולא זה, עבורי לפחות זה היה לא טוב בכלל.

 

ודוגמא אחרת: יש מרצה שלא הבנו כלל וכלל את צורת הלימוד שלו..

ועד היום אני מנסה להשלים את הקורס  חושף שיניים

 

אולי הדוגמאות האלה יעזרו לך להחליט לגבי ההמשך..

אני לא חושבת שזה לא יפגע בו...דינה ל.
עבר עריכה על ידי דינה ל. בתאריך כ"א בכסלו תשע"ג 23:34

"צורת הלימוד שלו" = הוא.

 

לא יודעת, אני הייתי נפגעת בטירוף. לכן לא מסוגלת לשת"פ עם המגמה הזאת.

 

חוצמזה, שהיום הפרופסור שאיתו אני עובדת אמר לי שלקול של הסטודנט באונ' אין טיפת משקל. לא ישימו על מה שהוא אומר, ואנחנו יכולים לבקש את הדוקטורנט הזה עד מחר. זה לא ישנה בכהוא זה.

מלבד זאת, לא כ"כ מהר הוא יהפוך למרצה. ואת זה אני דווקא מבינה.

 

ובהתחשב בכלל הנתונים, אני מעדיפה לשבת בשקט ולהשתעמם... מבולבל |נכנע|

[אה, ולקוות שהמרצה יבריז עוד הרבה והדוקטורנט הפנתסטי יחליפו]

~א.לאחרונה
עבר עריכה על ידי לעולם חסדו בתאריך כ"ב בכסלו תשע"ג 13:54

צורת הלימוד זה לא הוא,

זה האופן שבו הוא מעביר את הלימוד.

יש הרבה אנשים נפלאים

שפשוט לא כל כך יודעים ללמד.

 

 

ואני מסכימה עם אותו פרופסור..

למה שלא תנסי לשלוח מייל עלום למרצה

ולכתוב לו רעיונות פרקטיים לייעול השיעור, אם יוכל..?

או דרך המחלקה

 

קודם כל- יפה לך על הרגישות!פעימה

בס"ד

 

זו באמת דילמה - מעניין מה ההלכה אומרת על זה...
מציעה לעלות את הדילמה כולה בפני ראש המחלקה/מי שמטפל בעניינים האלה אצלכם.
לומר שהקורס לא כ"כ מובן ושהדוקטורנט הצליח להסביר את החומר בצורה טובה[אין צורך לומר שהוא כוכב ולהיט].
 

 

 

 

תודה אשקול זאת.דינה ל.
אני -כתר הרימון

הייתי עושה את את מה שעשה אותו סטודנט.

(אלא אם הייתי סתם עצלנית.)

מחפשים עבודה חלקית?ת-ה-י-ל-ה

לאנשים שמחפשים הכנסה נוספת,שמעונינים לעבוד עצמאית,ללא בוס על הראש, בשעות שנוחות לכם, פרטים בפרטי..העבודה מתאימה לכל אחד 
 

עזרה קטנה במציאת פרטים ביבליוגרפייםאנונימי (פותח)

שלום, שמי יובל. אני צריך עזרה במציאת מידע על כמה ספרים שנעזרתי בהם בעבודה סמיניריונית, ובכל ספריה שחיפשתי (כולל אנשים ששלחתי מטעמי), לא מצאתי את מה שחיפשתי...

אני צריך סטודנטים עם גישה לספריה שקשורה לנושאי חינוך - לכתבי עת "ההד" (משהו עתיק כזה) ולספר "לקוטי הראיה" חלק א', של הרב נריה (פחות עתיק).

אשמח אם תוכלו לעזור לי, תודה רבה!

"הד החינוך"??אביה*
אם זה אכן "הד החינוך"ניל"סאחרונה

נראה לי שאמא שלי שומרת את העותקים כבר שנים (לא שאלתי אבל מתאים לה).

צריך משם משהו ספציפי?

השרשור הגדול לרעיונות חונכות לפר"חצורניקית
אם כל אחד יכתוב פה רעיונות זה יכול להיות ממש יעיל...! תודה ובהצלחה!
נשמע מוכר לאיזה גיל את צריכה?ג'ינג'ית מנמשת

יש איזה תחום ספציפי שאת צריכה לעבוד עם הילד/ה?

אם יהיו יותר פרטים אוכל לתת רעיונות (לכל גיל ובעיה יש את המשהו המתאים לה....)

בהצלוחה

כיתה ג', היפר קטן וחמוד צורניקית

ואין לי מושג מה לעשות איתו! עם דניאל זה היה הרבה יותר פשוט, אמרתי שנעשה אז עשינו, כאן הוא לא אוהב לעשות יצירות, הוא לא אוהב להכין אוכל, הוא מן הסתם לא אוהב ללמוד, הוא עובר מדבר לדבר במהירות האור... הוא נורא רוצה לצאת כל הזמן, אבל עד שאני מגיעה אליו כבר חושך בחוץ... אז מה אני אמורה לעשות איתו חוץ משיעורי בית ומשחקי קופסא...?

 

סליחה על הפריקה, טוב שיש את הפורום הזה שיוצא לנו לדבר ;) (לא פסדר, אני יודעת...)

 

רעיון קטן ונחמדפינג

אני עשיתי עם חניכה שלי פונפון מחוט צמר.

היא די גדולה (ז') אבל היא ממש נהנתה והיה ממש כיף, שמנו מוזיקה ברקע ונהנינו (אחים שלה הקטנים הצטרפו גם)

 

וגם יש את המרכזי העשרה של פר"ח בקטמונים ובהר הצופים וממש נחמד שם, אז אם זה קרוב אליו תלכו לשם..

אם את צריכה הסבר על הפונפון, בכיף..

בהצלחה!

אפשר לקרוא סיפורים....ואם יש להם גינה / חצר ואפילוג'ינג'ית מנמשת

אם הם גרים בבנין אז ברחבה לשחק בכדור / כל משחק אחר..אני מניחה שיש במקומות אלו אור וסביר לשחק שם וזה יכול ממש לשחרר את הילד...

 

בקריאת סיפורים את גם עובדת איתו על הקריאה (הוא קורא עמוד ואת עמוד (זה גמיש. הרעיון שהוא יקרא)

בכדור אפשר לתרגל חשבון(מסירות שמתרגלים כפולות 2 בע"פ ..פעם את אומרת ופעם הוא) 

 

וגם דרך משחקי קופסא ...

 

את יכולה להכין איתו את המשחקים ...לדוגמא להכין רביעיות ואז זה גם משחק  וגם  את עובדת איתו על משהו (מכינים מתמנות מעיתוונים או שהוא מצייר)

לשחק במירוץ  מכוניות  איזה מכונית עוברת את מכשול  המספרים. ככל שתפתור נכון / מהר המכונית של תסע יותר מהר ולנצח.

תרגילי חשבון בנוסח- ניצחון נקרא יתרון של 3 נקודות במשחק.

כמה שערים צריך להבקיע יואב בשביל לגבור על דן שהבקיע כבר 5 גולים?

כמה נקודות לגיא אם כל קליעה לסל נחשבת 4 נקודות ודן קלע 7 פעמים?

 

לנסות כמה שיותר להכנס לראש שלו וככ הללמוד איתו

וגם חשוב לזכור - מטרתנו היא כמובן לעזור אבל אין לנו את כל הכלים אלא רק מקצתם ולכן לא להיות מתוסכלים אם  לא הצלחנו לשבת איתם יותר מחצי שעה על שיעורים ..כי גם החצי שעה הזאת נתנה המון וקידמה ! והצד הרגשי הוא גם ממש חשוב לפעמים הוא עיקר הבעיה של הילד.

 

בהצלחה רבה רבה ..ואם את צריכה עוד רעיונות אשמח לעזור ואת בשמחה יכולה התקשר(אהם..אהם...)

תודה! צורניקיתאחרונה
קומונה בגבעה 77.תירא-אל

לפני יותר מחודש, החל את פעילותו כפר סטודנטיות בגבעה 777 שבשומרון. בכפר חיות שתים עשרה בנות, הגרות בבית גדול מול מרחבי נוף, וגרות בקומונה. הבנות נותנות שעות לקהילה באיזור: מרכז פעיל לילדים, חונכויות ומשפחות רווחה. המגורים הינם מסובסדים. הכפר מהווה במה נשית לעשייה חברתית בהתיישבות. אנו מזמינות אותך למלא את המקום הפנוי האחרון.


תירא-אל 0509790499

דרושה: מוקדנית לרחובותעמינדב1

 

למשרדי עמינדב ברחובות דרושה עובדת למענה טלפוני וסיוע לבנות במציאת שרות. 
תחילת עבודה: מיידית
שעות עבודה: גמיש, עבודה במשמרות
ניתן להגיש קו"ח ל rutilip@aminadav.org.il
אפשר לקבל פרטים במסר?hila18אחרונה
מישו יכול לעזור לי לאתרחיותא

מקום ששמעתי עליו . משהו כמו מכון/מכללת לנדר

אבל "גוגל" לא מעלה לי תוצאות

אולי זה שם שדומה ל"לנדר" בגבעת שאול . ירושלים

 

אשמח אם מישו יכול להפנות אותי!

 

תודה!

תכוון/י- מה יש במכון הזה?אביה*

לאיזה לימודים זה מיועד?

מוזר שלא מצאת;פלספנית

בעזהי"ת

 

http://www.lander.ac.il/

כנראה המחשב היה תקוע- תודה על הקישור!חיותאאחרונה
שאלה-תהילה לאה770

מישו יודע אם אפשר להצטרף עכשיו לפרח?? איך?? תודה!

הרשמה לפר"חבועית מחשבה

בס"ד ובהשתדלותי

 

בלינק הזה אפשר להרשם לפר"ח:

 

https://perach.weizmann.ac.il/Harshama/Regst/Read1.aspx

 

אבל כדאי לקחת בחשבון שרוב המקומות כבר תפוסים, ואם את נרשמת אליהם, את תהיי ברשימת המתנה, שאין לדעת מתי היא תתפנה אם בכלל.

אם לא הלכת לפר"ח בסוף, תוכלי ללכת לסחל"בנגינה

גם המלגה הזו היא מלגה טובה,

ועדיין לא ניפתחו אצלם סדנאות המיון - 073-2955519

אפשר לעשות גם פר"ח וגם סחל"ברחלקה
עדיי אפשר להירשם, תלוי למה.מ123
בסחל"ב מקבלים מלגה יותר גדולהא"י לעמ"י

זה גם פחות שעות ונראה לי שעדיין אפשר להרשם..

שווה לך לברר

המלגה יותר גדולה אבל זה לא פחות שעות. בשתיהן 4צורניקית
בשתיהן אמנם 4א"י לעמ"י

אבל בסחל"ב את צריכה להגיע ל100 שעות ובפר"ח ל100+..

116 שעות לפרח+ פגישות עם הרכזבלדרית
ויש מלא תוכניות מיוחדות של פר"חרחלקה

בעזהי"ת.

 

שצריך להגיע רק ל88 שעות

נכוןא"י לעמ"יאחרונה

עוד הבדל שבפר"ח כל חודש באמת צריך להפגש עם רכז, ובסחל"ב נפגשים 3 פעמים בשנה עם המנחה..

יש פה סטודנטים שלומדים בפתוחה??-משה ר-
בוגר הפתוחה. אשמח לעזוראיזה טוב ה'!!!!אחרונה
צו 8אנונימי (פותח)

היי כולם

היום חזרתי מהמילואים.לצערי הפסדתי מלא שעות באוניברסיטה...

רציתי לשאול- מה המלאה?

מה הזכויות שלי? למי פונים?

הצילו.. אין לי מושג ממה להתחיל..

יש לציין שאני מאונ' ת"א.

תודה חברים

אצלנו עושים השלמת שיעורים מסוימים.אוהבת את אבא

 

וחלק גם סיכמו בשביל אלו שנעדרו עקב המצב בדרום.

תברר במנהל.

תפנה למנהל לומדים, שם צריכיםנגינהאחרונה

לומר לך את כל מה שצריך על המערכת ועל השעות...

יש מלגה לאשת חייל בצבא? מישהו?אוהבת את אבא
יש תשמ"שרחלקה
אני מדברת על לימודים כאילו..אוהבת את אבא

 

כמו מלגת ממשרד החינוך..

לא קשור לתשמ"ש

לא ידוע לי..רחלקהאחרונה
חייבת לפרוק..ניצנית

שנה א' במכללה אקדמית איפשהו בארץ..=)

 

היום היה לנו שיעור ראשון עם אחת המרצות (כן, הוא התחיל באיחור..)

 

ובחיים לא ראיתי ציניות וירידות והשפלות כמו שהמרצה הזו התנהגה..

 

בהתחלה היא זרקה כמה עקיצות עסיסיות לכמה סטודנטיות כמו: תמשיכי לזרוק הערות ונראה מה יהיה..." (מבולבל מה עשתה בסה''כ??)

 

עוד מישהי באה לצאת והיא אמרה ''מצטערת אצלי אם נכנסים אין יציאה''

 

ועוד מישהי- ניסתה לענות לשאלה ששאלה ובקושי הוציאה משפט וכבר נכנסה בה לא זוכרת בדיוק מה..

 

ואני חושבת בליבי תוך כדי שהם מאדימות 'רק שאליי זה לא תגיע...' -ורק חשבתי וכבר:

 

מישהי אמרה שאולי נכבה מזגן ואני אמרתי לה בשקט ממש שחבל לכבות כי לא יהיה אויר..(יש לנו חלונות שאין אפשרות לפתוח אותם) 

 

וכב המרצה- "את לא כדאי לך להתעסק איתי למה את השם שלך אני זוכרת, בעסה לך"

 

אז מרוב פחד כמו מפגרת עניתי לה- "לא נורא אנחנו נסתדר בנינו.."עצבני

 

אוף הקשיחות שלה נוראית.. 

 

אויש.. ממש פתיחה נעימה!יעל מהדרום

לק"י

 

גם אצלינו היה איזה מרצה ציני, אבל לא ברמה הזאת..

 

אם זה ימשיך- לעניות דעתי תפנו לדיקן הסטודנטים ותתלוננו.

תראו לה שיכול להיות גם הפוך..אנונימי (פותח)
תלונה כתתית להנהלה לא תועיל?מושיקו
שיעמידו אותה במקום כי היא הגיעה ללמד לא להשפיל
מזדההאנונימי (פותח)

ב"ה

 

שיעור שאמורים ללמוד בו על הקשבה וכבוד וכו' וכו'. זה סוריליסטי משהו שהמרצה משתמש בביטויים כמו "אני רוצה X ואתם לא, אז מי יותר חשוב." ועוד לומר לנו להתחשב בחניכים שלנו.  גררררר.   

בהתחלה רציתי לא להשתתף בשיעור כי לא בא לי להפוך לדוגמה לכישלון. בינתיים זה לא כ"כ מצליח לי. במיוחד כשמגיעים לירידות קולקטיביות. 

 

אוף הלוואי ויכולתי לומר משהו מעודד. בינתיםמבולבל (שתיקה).

 

 

 

 

מצטערת, אבל אני ממש לא רואהyifat_s

במה שהיא אמרה דבר פוכע או מעליב

 

קחי הכל בפורפורציות

היא עובדת בשבילך לא הפוך, את לא צריכה לסבול את זהender13
עבר עריכה על ידי ender13 בתאריך כ"ב חשון תשע"ג 16:50
עבר עריכה על ידי ender13 בתאריך כ"ב חשון תשע"ג 16:50

צריך להציף נושא כזה מיד.

תקליטי כמה שיעורים שלה.

ותגישי תלונה.

כמובן לתעד הכל.

זאת מרצה ותיקה עם מעמד או חדשה?smhalevi

קודם כל סיפורים כאלה ממש מעלים לי את הפיוז ולכן יש לי קצת נסיון בעניין... (סיימתי השנה תואר ראשון).

איך מטפלים בזה זה ממש תלוי בשאלה האם מדובר במרצה ותיקה עם מעמד ושם או שהיא חדשה במכללה.

אם היא חדשה אז פניה רצינית של התלמידות (במכתב חתום) לדיקאן הסטודנטים או לראש המחלקה או לשניהם בדרך כלל אמורה לפתור את הבעיה.

אצלנו כאשר התלוננו על מרצים היו מקרים שאפילו פיטרו אותם, והיה מקרה של מרצה שאמנם לא פוטר אבל הוא התנצל בפני הכיתה ("אם מישהו נעלב ממני, זה היה בהומור" וכו' וכו').

אם היא מרצה ותיקה בעל מעמד רציני קרוב לודאי שלא יפטרו אותה אבל יתכן שראש המחלקה יעיר לה בעדינות על התנהגותה.

בכל מקרה פניה של הסטודנטים שמרצה מסויים מתקיף ופוגע אמורה לקבל התייחסות רצינית.

 

אני רק מסייג את דברי - צריך לשים לב האם מדובר בסתם מרצה פדנטית שרוצה סדר בכיתה או שמדובר באמת על מישהי עם בעיה במידות שבין אדם לחברו.

כמו כן מאוד יכול להיות שהיא עושה זאת רק בשיעורים הראשונים כדי להפחיד אתכן ובהמשך תגלו שהיא מרצה נחמדה שפשוט פוחדת מבלאגן בכיתה.

בהצלחה בלימודים

שבו לשיחה עם ראש החוג,הלליש

או מי שאחראי על זה אצלכם במכללה-

 

ותספרו על האוירה הלא- נעימה שיש בשיעור...

 

ברוב המכללות להנהלה חשוב מאוד הפידבק של הסטודנטים,

 

רק כדאי לכם לעשות זאת כמה שיותר מהר,

 

שלא תצטרכו לסבול הרבה...

 

בהצלחה!!

 

[אגב- אין כזה דבר לאסור באופן שרירותי יציאה מהכיתה,

 

אצלינו מרצים שזה מפריע להם מגבילים את זה ללהניק/שירותים/משהו באמת באמת דחוף,

 

ויש כאלה שפשוט אומרים- מי שיוצאת שלא תיכנס בחזרה..]

זהו שהיום התלונננו..וניצנית

ניראלי שיעשו עם זה משהו..

תודה על העידוד!

זאת מרצה מתחילה (כך זה נראה)

היא מהסגל הזוטר..כלומר היא ממש צעירה והיא לא ד''רוית או משו..

סתם חשה מעצמה =/

בכל אופן לא קבלת פנים נעימה..

 

ממ..מקווה שלא נצטרך לסבול אותה הרבה זמן..

ומי שאמר שחושב שלא עשתה משהו פוגע אז אם הייתם רואים אותה מתנהגת אני בטוחה שכולם היו מבינים את הסגנון האיכסי שלה..

מכיר סיפור דומה אצלנואנונימי (פותח)

שמרצה אחד התנהג לא יפה לסטודנט

אנחנו בעצמנו ראינו את זה והיינו עדים

 

שכנענו את הסטודנט להגיש תלונה לדיקן

ואופס, הסטודנט הושעה לשנה 

 

עוד מקרה שקרה 

שהתלוננו כיתה שלמה על מרצה מסויים שהוא מתעלם משאלות ולא מסביר כראוי

המרצה באמת לקח לתשומת ליבו והתחיל להסביר ביסודיות ובצורה טובה

אבל שמר טינה,

הוא הביא להם מבחן קשה בטירוף

מבחן שאם אתה עובר, אתה צריך לעשות מסיבת הודיה

רק שליש כיתה עברו (וזה דפק להם את הממוצע לגמרי)

כל השאר נתקעו עם הקורס הזה לשנה הבאה

 

 

תזהרי

לפעמים למרצים יש הרבה יותר כוח ממה שנדמה לך

תשקלי טוב את הצעדים שלך

 

 

אני לא מציע להבליג,

אבל תזהרי לא לדפוק את עצמך

 

 

(בכוונה כתבתי מאנונימי ובלי לציין א שם המוסד

כי המקום לגמרי בסדר, ואני לא רוצה שיווצא נגדו רושם שלילי)

טוב, יש דברים שאי אפשר לשתוק עליהם!נפשי ישובב

לא יאמן! ואני לא מכוכב אחר, מכירה מקרים כאלו.

 

יש פתרון! ואפילו 2 דרכי פתרון-

 

א. מילות המפתח הן- "כולנו כאחד יחד" וזה אומר שבתור כיתה יש לכם הרבה מאד כח לפעול יחד כדי לטפל בפגע רע הזה. מול רוע לא שותקים, בייחוד כשזה בא מבעלי סמכויות מלאי כח ואגו נפוח. אז לו יש כח- והכח שלכם הוא ביחד! להתלונן ביחד, לכתוב מכתב, לאסוף חתימות מכל המוסד, להשקיע, ולאיים בפרסום נרחב עד כדי העיתונות. וכל זה בלי הגזמה כלל! יש דברים שפרסומם ראוי למען יראו ויראו.

 

אז נכון, זה קשה יותר בשלב בו אתם נמצאים כסטודנטים, חלקם בעלי משפחות, ואף אחד לא רוצה תיק כזה על עצמו, אבל תזכרו שאתם עושים את זה לטווח הרחוק- למיגור הרוע המקומי באותו רגע- ולטווח הקרוב יותר, למען עצמכם. היום זה אותו סטודנט שחטף ומחר זה אתם. משוואה פשוטה.

 

ב. למצוא משהו בר סמכות מעולם האקדמיה שלא קשור ישירות למוסד שלכם- והוא יכול להתערב. כח מול כח. ויש דברים כאלו. מניסיון.

 

רק, למען ה', כפשוטו- אל תשתקו.

 

ובכל מקרה- יש אלוקים בשמים, ויש דין ודיין, וגם אם חלילה אחרי הכל לא הכל מסתדר- הוא עוד יקבל את המגיע לו, בעזרת ה'. אך את ההשתדלות צריכים לעשות.

מקפיצה. יש דברים שצריכים להקפיץ אותנו.נפשי ישובב
אנונימי-הללישאחרונה

סלח לי, אבל המקום הזה לא ממש בסדר...

 

אני אישית, שמחה מאוד שאני לומדת במקום בו אני יכולה לומר את מה שיש לי בהנהלה,

 

והם מוכנים לקבל כל ביקורת.

 

מה שתיארת- זה מקום שהוא נורא לא בסדר,

 

שלא נותן לסטודנט את הזכות להתלונן...

 

אישית- על זה הייתי פוסלת מקום לימודים..

אצלינו העבירו משוב מסודראלעד

וכל שנה מרצה אחר שלנו פשוט הועף.

 

בהצלחה

דרושה: מקשרתעמינדב1

לעמותת עמינדב דרושה מקשרת לאזור חיפה- קריות.

פרטים בקובץ המצ"ב. 20121125132003.doc

יש כאן למישהי/ו דוחות צפייה של סרטים/ תאטרוןרות014
מתחיל פסיכומטרי בעז"ה..מה עדיף,לחמן או אנקורי??a-a-a
אני עשיתי בלחמן והיה סבבה..*טלטול*

לא יודעת להשוות לאחרים כי ב"ה עשיתי רק פעם אחת, אבל לא מצאתי בהם משהו לא טוב..

בהצלחה!

מצטרפת לטלטול ;) לחמן מעולה, לא יודעת למהצורניקית

לא אוהבים אותם. אבל זה באמת תלוי ביכולת הלימוד שלך, מי שממש קשה לו לשבת ללמוד והוא צריך ליווי אישי רציני- יש מצב שעדיף לו לקחת משהו יותר אינטנסיבי.

אבל אם אתה בגדול בסדר עם ללמוד- אין סיבה לא ללכת ללחמן.

בהצלחה!

רק לא באנקורי!!!!!!!!!!!!!!!סטודנטית123
למה?a-a-aאחרונה
אמירת תהילים למען תושבי הדרוםת

בקישור הבא, תוכלו להצטרף לאמירת ספרי תהילים ביחד,
אתם כותבים איזה פרקים אתם רוצים לומר וככה מסיימים כמה שיותר ספרים למען תושבי הדרום וצה"ל

http://www.tariel.co.il/?CategoryID=2313&ArticleID=3083

צריכה דחוף רעיונות לפעילות בנושא גבוה נמוךאנונימי (פותח)

זה למערך שיעור.

פתיחה מעניינת. פעילות ללימוד.

בבקשה! כל דבר יעזור.

 

 

תודה

בנושא גבוה נמוך?ג'נדס

לא הבנתי..

אני אישה קטנה מאוד ושמי פלפלת ...לטובה

 

להסתדר לפי הגובהרות014
^^כתר הרימוןאחרונה

לא ישא תורן תורנית / ננס ננסית. (משהו כזה...)

לומדים עם חילונים?yardenzen

היי,

התחלתי השנה מכינה קדם אקדמאית באריאל (יעודית להנדסה בעיקרון אבל עוד לא החלטתי) ויש איתי גם חבר'ה דתיים וגם חילוניים. התחברתי לכמה בנות חילוניות למרות שאף פעם זה לא ממש קרה לי ודווקא היה לי ממש נחמד לשבת איתן, לדבר איתן וכו'.

הן הציעו לי שניפגש ואפילו מראש אמרו שנלך למקום כשר, אבל אני מפחדת שהשיחה תגיע למקומות שאני לא ארגיש בנוח... מה אתם אומרים על הסיטואציה?

אצלנו במכללה החילונים כבר הפכו לדתיים.. מרוב הדתיםרות014
תיזהרי! הן מתכננות לחטוף אותך ולבשל אותך!שורש וגרביים
כמובן בצורה כשרה.

וברצינות: אם זה לא קרה עד עכשיו, אז למה לחשוש?
למה לחשוש?אלעד
כי באמת קל להגיע למקומות, למצבים ולנסיונות בהן היא לא מעוניינת..

בכיתה בה למדתי רוב הבנות הדתיות (גם הנשואות!) הידרדרו ברמה משמעותית וניכרת במהלך הלימודים.
לעומתן, מי שהגיעה ממקום בוטח ומשפיע- צלחה את השנים הלא פשוטות הללו בכבוד. כמו שכתוב "איידי דטריד למפלט-לא בלע".
אין מצווה מיוחדת לצעוד על גשר צר מאוד. אך בדיעבד- לא לפחד כלל.
מכירהפעימה

בס"ד

 

בואי נאמר שרוב נושאי השיחה של החבר'ה אצלנו זה לא כאלה שמרגישים איתם בנוח...
דווקא אחת הבנות שיותר התחברתי אליה לא באה מעולם דתי[בכלל.] ומסתבר שהיא אחלה בנאדם, שגם איתה אפשר לקשור נושאי שיחה טובים[וכן, רוב השיחות יגיעו בסוף לדת, מה לעשות? אנחנו מייצגים מבחינתם משהו חריג]

 

מה שכן, אני עוד מסתבכת עם ענייני הבנים-בנות. אחרי 12 שנים של כיתות נפרדות פתאום להיות בכיתה עם בנים[שעושים דאווינים על כל דבר שזז, זה לא ייאמן] והרצון מצד אחד לא להיות 'עוף מוזר' ומצד שני כן לשמור על הערכים והאמונות שלי בנוגע לענייני בנים-בנות ודומיהם...

 

בסופו של דבר חושבת שאמונה חזקה, אולי לימוד קבוע/חברותא וכד' כן יוכלו לעזור ולחזק.
ובכ"מ- משהו שלדעתי הכי חשוב: לא לפחד מכלום, זו האמת שלך וזהו. 

אל חשש!טינקרבל78

לי יש כמה חברות חילוניות ותאמיני או לא - הרבה פעמים הן באות לעשות אצלנו שבת עם הילדים והבעלים שלהם ומדליקים נרות שבת ושומרים שבת וקוראים דברי תורה - היש טוב מזה?!? ואת יודעת היכן הכרתי את הבנות האלו? באוניברסיטה! קראתי לא מזמן מאמר על היחסים בין בנות חילוניות לבנות דתיות בזמן הלימודים האקדמאים, תראי לעיתים יש דברים טובים בשילוב של שני העולמות, לעיתים יש מה ללמוד מהן ולעיתים להן יש מה ללמוד מאיתנו, לא צריך לפחד לדעת וללמוד דברים חדשים, ידע זה חשוב אבל חשובה יותר דרך ארץ. אל תרגישי לא בנוח, האמונה היא חזקה ואני בטוחה שהיא תנחה אותך למקומות טובים.

למדתי בעבר עם חילונים..ג'נדסאחרונה

וכן גם יצאתי איתן למסעדות כשרות

(חמודות ממש! אני זוכרת שכשהייתי חולה הן הביאולי עוגיות וחיפשו בלי חלב נוכרי, שלהן- אין שמץ של מושג מה זה בכלל...)

 

אבל כן כדאי שתבואי ממקום מוכן ויציב. תזכירי לעצמך מה הגבולות שלך... כי זה *כן* להכניס את עצמך לנסיון..

 

(הם פשוט אחרת, בכל תחומי החיים כמעט, גם מי שיכחיש... זה לא ענין רק של לבוש...)

 

מוזמנת באישי בשמחה לדון איתי על זה!

 

 

אף אחד לא הגיבאנונימי (פותח)

אני שואל כי אני רוצה לדעת מה הציבור שלנו חושב על זה

למה זה עליהום ? הרבנים כתבו את דעתםאנונימי (פותח)אחרונה

אני לא מבין בפרטי הסוגיה ולכן אין לי להוסיף

יש רעיונות?בת אל123

אני מחפשת עבודה בנרות כבר איזה חודש ולא מוצאת...

 

זה כ"כ מתסכל!

 

יש סיכוי שאני ימצא משו לחמישי-שישי?

 

מכירים משו כזה?

 

אני כעקרון רוצה משו עם ילדים אבל גם למשו אחר אני יתפשר...

 

תודה צדיקים!

איפה את מחפשת???סטודנטית123
יש לך תעודה או שאת מחפשת משו זמני כזה?יעל מהדרום
גם אני התייאשתיפינג

לא פשוט למצוא עבודה לזמן כ"כ מוגבל ומסויים. (שני בקר, שלישי צהריים.. וכו'..)

החלטתי לפרסם על שיעורים פרטיים ובעז"ה..

 

ואם יש למישו רעיון [עדיף משרדית] בירושלים, אשמח

סורי על הניצלו"ש,

כדאי שתכתבי איפה את מחפשת שנוכל לנסות לעזור..

בחמישי-שישי יש עבודות דיילות בסופרים/סופרפארםיאללה פיזיקה

זה לא ממש עם ילדים, ולא ממש מתגמל (רוב הדיילות זה דרך חברות כח אדם שהשכר אצלם שכר מינימום) אבל סתם שתדעי שיש גם אפשרות כזאת..

פינג-משהו שראיתי בפייסבוק-מוזמנת לנסות:
בנות יקרות, דרושה מזכירה ליום אחד בשבוע (יום ראשון) בירושלים, העבודה מהשעה 09:00 ועד השעה 17:00 במשרד עו"ד באיזור רחביה.
אין אופציה לימים נוספים. המשרה מיועדת רק למי שיש לה ניסיון בתחום.
אשמח אם תשלחו קורות חיים לאימייל : sarush33@gmail.com

 

יש עבודות טלמרקטינג וזה במשמרות....44444אחרונה

מועצת יש"ע, מעייני הישועה (פעם היה שם גם בוקר), אולי יש עוד....

מלגות זה רעיון טוב~א.ל

אני לא בטוחה, אבל יש מצב שאפשר לעשות גם סחל"ב וגם פר"ח ביחד.

וזו עבודה עם ילדים..

ואלו מלגות מאוד טובות!

אם מחשבים את סכום המלגה ומחלקים אותו לשעות שבהן את מחויבת,

זה יוצא בערך שכר מינימום פלוס מינוס..

כך אני לפחות זוכרת

 

אפשר לעשות יחדא"י לעמ"י

אני עשיתי את זה, גם סחל"ב וגם פר"ח באותה שנה.

לדעתי, זה ממש משתלם! בערך 50 ש"ח לשעה, לא עבודה קשה וגם אין כזה התחייבות.. (כאילו אם אני לא אגיע איזה פעם, זה לא יהיה כזה נורא..)

יש עם ילדיםלטובה

סייעת בגן פרטי  

מעון 

 

סייעת בבצפר חנ"מ...רוצה?סטודנטית123

אם כן, דברי איתי בפרטי...

ב"הצלחה =)

 

קודם כל תודה לכולכם...בת אל123

דבר שני, אני מחפשת בעיקר באתרים של סייעות לילדים חנ"מ....

 

אני מתלבטת בדיוק אם ללכת לעירייה לשאול אותם או שזה מצחיק בגלל שאני יכולה יומיים...

 

וכן, ב"ה התקבלתי לפרח ואני בעז"ה מתחילה שבוע הבא. אבל בתכלס, זה לא כזה הרבה כסף והם גם מחלקים את זה לשלוש תשלומים....קיצור.. אני מקווה שאני ימצא משו.... תודה!

תבררי על בי"ס לוטם ברחובות...מ123

זה בי"ס של ילדים אוטיסטים!

הם תמיד מחפשים עובדים, ובמיוחד בסופי שבוע...

הם משלמים גם נסיעות וזה מקום מדהים..

מאפיה אולי? בסוף שבוע תמיד צריך כח אדם...אילה שלוחה
האם התכוונת~א.ל

למאפייה או מאפיה?

אני גם מחפשת לימי חמישי ושישי,יעל~

ואין לי מושג איך בכלל מתחילים לחפש..
יש למישו הצעה בירושלים? אני זורמת עם התחום.. תודה רבה!!

תנסי את>>>נגינה

סחל"ב- 073-2955513

 

בייסיק לימודים - 02-6520066

 

(שיעורים פרטיים לילדי אומנה - בין 40 ל-50 ש"ח לשעה!! שווה ביותר!!)

 

יש מלגות לסטודנטים מטעם העירייה, תנסי לברר - יש מלגות מאוד מאוד טובות!!

בכל מקרה זה עם 2 י'.רחלקה

בעזהי"ת.

 

י' עיצורית באמצע מילה- מוכפלת.

זו הייתה בדיחה..~א.ל
(לא בכל המקרים.)כתר הרימון

יש מאפיה ויש מאפייה.

אם זה בלי ניקוד זה אמור להיות "מאפייה".רחלקה

בעזהי"ת.

 

זה לפחות מה שלמדנו בקורס לשון. רוצה להחכימנו?

בשמחה.כתר הרימון

בתוך מילה או בסופה מסמנים את העיצור y בשתי יו"דים, אם אין לפניו או אחריו אם קריאה.

כגון: בניין, עניין, צייר, התיישבות.

 

אבל אם יש אם קריאה, אזי: 

איום, אופיו, בעיה, חיה, דיה, ראיה.

 

לעתים יהיו שתי יו"דים סמוך לאם קריאה - כאשר היו"ד הראשונה מסמנת את התנועה i.

לדוגמה: ראייה (ראִיה).

 

ולכן:

מאפיה (מאפְיה) לעומת מאפייה (מאפִיה).

שפיצית עולם!רחלקה
בקרוב ב"רגע של עברית"כתר הרימון