שרשור חדש
לבנים בלבד (מחמת הבושה...)שמעון
חבר'ה, מה קורה? בטל שמים יש הודעות על פעילות לבנות בלבד. אז מה, נכשלנו בנסיון להוכיח שבנים יכולים לפעול בלי בנות? יאללה, תרימו פעילות! אום אתם כבר מרימים, תפרסמו בעלון, שנדע ונפרגן/נצטרף. ממש התבאסתי לראות את העלון ...מחכה לשמוע על בנים פעילים....
גם אם אין כלום, תפרסמו...פילוני
שנחשוב שיש משהו. גם ככה אפחד לא ילך לראות אם באמת היה משהו...‎
בהחלט!שומרוני
בנים יקרים! בפעם ה17993 אני אומר שאם מישו ארגן התנדבות או פעילות יפה - או שישלח מייל עלזה, או שיתקשר לאחר משני המספרים האלה:
0524295119 / 5119
0525802712 / 52712

וזה לא שאתם לא פעילים, כי אני יודע שיש פעילות. לפחות קצת. יאללה!
העניין דובר עם שמעון ונסגר טעלעפוניתהאריאלניקהנאמןאחרונה
יש לי שאלה האם עוז הוא חלק מבני עקיבא?****

יש כאלה שאומרים כן ויש לא

ואם כן כדי ללכת להדריך שם למרות שאני באריאל??????

 

צריך אותך בסניף שלך?מיכל160
אם לא צריך אותך בסניף שלך ואין לך אפשרות ללכת לסניף חוץ אז למה לא ללכת לעזור בתנועת עוז?????????
אממ.אנונימי (פותח)
אצלינו בנו"א מדריכים בעוז בכיתה ט'
ובבנ"ע/אריאל רק מכיתה י'... כך שזה לא ממש סותר...
חוצמזה יש לך עוד זמן לא? אם עכשיו את בהרא"ה (כמו שכתוב בחתימה שלך) אז יש לך עוד שנה לחשוב על זה לא?

ועכשיו לענין עצמו. שימי לב שהאידיאלים של בנ"ע זה תורה ועבודה. של אריאל זה עמ"י, ת"י וא"י נכון?

תבדקי בהמנון של עוז- עמ"י, ת"י וא"י- זה האידאלים שלהם, למרות שיש הסוברים שזה אכן המשך של בנ"ע.
אני חושבת שעוז יותר מתאים לאריאל מבחינת האידיאלים!
עוז זה בנ"ע ושלא יעבדו אליכן!!האריאלניקהנאמן
כמו שלא הייתי הולך להדריך בבנ"ע כך לא הייתי הולך להדריך בעוז
לא אמרתי שזה לא בנ"ע,אנונימי (פותח)
אבל... האידאלים הם של אריאל,
ולומדים מכך- שבנ"ע הבינו סוף -סוף שאריאל צודק אבל הם מתפדחים לומר "ואללה טעינו", אז הם פשוט הקימו "תנועה"- כאילו המשך לבנ"ע, אבל... עם האידיאלים של אריאל!!!!!!!!
תתגאה קצת!!!
איזה אידיאלים??האריאלניקהנאמן
זה מעורב!!! עוז זה מעורב אל תחרטטו לי עם אידיאלים אריאל זה תורת חיים בעוז עוז זה כמו של בני עקיבא תורה ועבודה עוז=\=\אריאל
צר לי,מיכל160
האידיאלים שלי לא מסתכמים בזה שאריאל נפרד!
הקטע שזה נפרד זה אחד הדברים שיוצרים את השוני משדאר תנועות הנוער ומוסיפים לאריאל יחודיות.

כל תנועות הנוער הן תנועות חשובות ומעולות וכל אחד צריך לחשוב מה נכון לו לעשות(כמובן שהשיקול המרכזי הוא:קידוש ה' וקיום מצוותיו).

אח שלי היה מדראיך בבנ"ע ועשה עבודת קודש הן בעיר והן ברמה של הסניף אבל שוב- כל אחד צריך לראות את כל הצדדים ולהניח את הקב"ה במרכז החיים שלו ורואה איך הוא מתקדם.,
צודקת, ואכן כתבתי שאריאל זה תורת חיים בעוזהאריאלניקהנאמן
פשוט הזכרתי את הנפרד כי זה הכי ברור

ויש עוד הבדל-כל תנועות הנוער הדתיות הן קודש, אריאל-קודש קדשים, אתחלתא דגאולה!! זו היא תנועת אריאל
אצלינו בישוב העוז הוא נפרד.....נראה לי....ישתבח שמו
עׂזיוכי
עבר עריכה על ידי יוכי בתאריך י"ז טבת תשס"ז 00:18
לדעתי עׂז זה חלק מבנ"ע, לא ממש חלק מחובר לבנ"ע, אלא יותר משהו כמו תנועת "הכנה" כזו... ת'כלס, זה אותם אנשים, אותו חזון, הכל.
א-ב-ל. זה לא אומר לא ללכת להדריך שם. אם זה המקום שצריכים אותך, ואת יודעת שאת יכולה לתרום שם אז ב-ר-ו-ר שהולכים להדריך. במיוחד בשעלבים שעׂז הוא נפרד אז בכלל אין לך מה לדאוג...

שבת שלום!
חלק מבנ"ע.123
לעניות ידיעתי, עז אינה חלק מבנ"ע.

בצ"ל אריאל!
בתור אחת שפעם בעבר הרחוק הדריכה שם זה לא חלק מבנ"עמוראחרונה

נכון, זה מעורב (לא הפעולות) אבל כל עוד זה לא דרש ממני להדריך עם בן אז הדרכתי שם. מה שקרה זה שאצלנו זה התחיל להצטמצם חניכים לא באו והמדריכים והמדריכות לא היו בקטע שלהשקיע... וביקשו ממני להדריך עם בן אז לא הסכמתי ועזבתי...
יש לי שאלה-האריאלניקהנאמן
האם יש סניף חיפה בנים בתנועה? באתר כתוב שיש אך הכקה"ק(כבוד קדושת הקומונר) אמר לי שלא?
וואלה? יש בנות?הדר200
לא בנות אין (אני חושב שזה הסניף הראשוןהאריאלניקהנאמן
שקודם נפתח בנים לפני בנות מאז גב"ש) בנים היה ולפי מה שאני יודע נסגר. אך באתר החדש והמחודש - ''לחבבניק'' סניף חיפה נמצא קשיא!@
אמור להיות גם בנים וגם בנות...פילוני
נראה לי... סניף נווה שאנן...
סניף נו"ש יש רק בנ"עאנונימי (פותח)
היה תקופה שהיה גם אריאל...פילוני
לא נראה לי..אנונימי (פותח)
לדעתי גם ברחובות הסניף בנים הוקם לפני הסניף בנות,הלא כן? ;)
יומצוין!
בצלב"א
כן...הוא הוקם לפני הבנות...אפוש
קיבלתי טל' זועם מהקומונר של רחובותהאריאלניקהנאמן
כל זה
אתה חושב ממש לא בכיון...ענת=)אחרונה

 

כי אצלינו.... לפני הרבה הרבה שנים... הוקם בראש ובריאשונה סניף הבנים... (שלאחר שנים לא מעטות נסגר והחבר'ה פתחו להם את בנ"ע) ואחר כך ובעקבותם סניף הבנות הכי! הכי! שוות נפתח וחיי לו למעלה מ-20 שנה!!!  כן ירבה וכן יפרוץ.... (שנים, באיכות ובכמות) 

בבכרת שבוע יופי טווופי!

התקשרתי למספר שכתוב שם של סניף (?) חיפההאריאלניקהנאמן
והמספר מנותק זמנית(?) אז כנראה שאין-וחבל
תהליך ההתנתקותהאריאלניקהנאמן

הרעיון הבא מדבר בעיקר על הבנים של שבט לביא

שמיניסטים, הכי גדולים כמעט חב"גניקים... אבל כן רק כמעט שבט לביא!!! אתם עדיין לא חב"גניקים אז תפסיקו להרגיש את עצמכם לא קשורים עוד צריכים אתכם בתנועה(לא שכאשר תהיו חב"גניקים לא יצטרכו אתכם כי עדיין יצטרכו אתכם) אז תפסיקו לחוש את עצמכם לא קשורים ותתחילו לפעול בחב"ב הפעילות שלכם עדיין לא נגמרה

שוב אנסה את מזלי...מיכל160

הפרויקט הבא עם קרן הצדיק הוא ביום שלישי ב14:30.

נוסעים לתלאביב(הם מסיעים מירושלים.) לחלק תנורים למשפחות נזקקות.

צריך 13 חבר'ה.

אז יאללה!!!!!!!!!

כן, גם היום בנות הלכו לנתניה ואמרו שהיה מעולה וחשוב. יישר כוחן!!!

פרטים נוספים???

רוצה להודיע שמגיעים???

תתקשר...0526070296

 

 

שכוייעעחחח לכן!!!!האריאלניקהנאמן
אבל יש לימודיםהלל92אחרונה
חבל, הייתי רוצה להגיע.
אוווווף!!!!!אנונימי (פותח)

אתם לא יודעים איז הבאסה, הנטיעות יוצאות לנו בדיוק ביום של הטיול שנתי באולפנא ואנחנו 12 מתוך 15 מדריכות מהצוות באולפנא, ואין לנו מצב לא ללכת לטיול שנתי, אז כנראה שאנחנו לא באות לנטיעות....

אווווף!!!זה ממש מבאס...

באסה לך....****אחרונה
שפרה או פועה?אנונימי (פותח)

שפרה: מה נעשה עם הציווי הזה של המלך?



פועה: מה זאת אומרת? זה החוק!



שפרה: כן, אבל את יודעת – זה לא מוסרי.



פועה: מה זאת אומרת לא מוסרי? המלך נתן הוראה. זה לא מוסרי להפר אותה.



שפרה: כן, אבל להרוג את הילדים? איך אפשר?



פועה: אל תדאגי. יעבירו אותנו סדנאות. אנחנו נעשה את זה עם כל הרגישות הראויה, ויחד עם זאת עם בנחישות.



שפרה: אני לא מסוגלת.



פועה: אל תשכחי ששנים המצרים מילאו את הוראות המלך, והגנו עלינו, למרות שהם לא הסכימו להן. הם לא סרבו למלך.



שפרה: כן, אבל שמעתי שזה גם נאסר בהלכה שלנו.



פועה: יש גם מי שמתיר. שמעתי שיש רב שאמר שזו לא מצווה פרטית, ולכן אין לנו ברירה, נבכה ונעשה.



שפרה: ועדיין אני לא מסוגלת...



פועה: ואל תשכחי את העמדה הבכירה שלנו. אם נסרב, בטוח יעיפו אותנו מהתפקיד. אולי גם ישימו אותנו בכלא.



שפרה: אבל לא באנו בשביל התפקיד. באנו בשביל להיות במערכת ולהשפיע מבפנים.



פועה: ואיך נצליח להשפיע אם נסרב, ונשב בכלא?



שפרה: טוב. נראה לי ששכנעת אותי. אבל אני לפחות אקרע קריעה לפני שאני אבצע.



פועה: כן, נראה לי שאם נקרע קריעה, אז זה יהיה בסדר...




עד כאן הדיאלוג שלא קרה באמת. למזלנו המיילדות לא היו "ממלכתיות", שאם לא כן, לא הינו כאן. הן אפילו לא היו צריכות ללכת לשאול את הרב. יש דברים שמבחינה מוסרית הם כ"כ פשוטים, שרק צריך להביט פנימה, ולהבין שאת זה לא עושים. לא בגלל ממלכתיות, לא בגלל תפקיד רם, וגם לא בגלל שאיימו עליך בישיבה בכלא. "ותראינה המיילדות את האלוהים" נאמר על המיילדות. לפעמים, פשוט צריך שיהיה לך אלוהים.


 
 
 
זה כבר היה פעם בפורום. נראלי מיצינו את הנושא.שומרוני
חבל כך כךשמעון
שמור עימדי קטע דומה מאוד שפורסם בבשבע בזמן הגירוש, בשם "מבוכה בארץ גושן".הקטע שם הרבה יותר חריף, כשהוא קורא לרבנים ההמלכתיים שקראו למילדות לבצע את הפקודה הרב דתן (בן זוגו של אבירם) והרב קרח.
אני חייב להודות שפשוט מביך אותי לקרוא את שני הקטעים. לא, זה לא מפני שאני ממלכתי והקטעים האלה נכתבו ביוק בשביל לעקוץ אנשים כמותי. מביכה אותי ההבנה שישנם עמי ארצות גמורים שלא מבינים דבר בתורה הגואלת שמעיזים לתקוף שיטה שהם ככל לא מכירים ויודעים. אם היו טורחים רק קצת לברר אודות אותה תורה שלמה, הם לא היו מעיזים לכתוב קטע כזה.
אך עוד יותר מביכה אותי העובדה שהקטעים האלה מפורסמים ומודפסים. מילא לכתוב בשביל לפרוק רגשות, אבל את הסאטירה שלכם שמרו לעצמכם, כי לעתיד לבוא ישימו את מה שפרסמתם לפניכם ותישאלו- כיצד העזתם לבזות תלמידי חכמים כשלכם איך כלל מושג על מה אתם מדברים?
ועצוב עוד יותר חשוב על הדור הזה שלנו, הציני והממורמר, שמקבל קטים כאלה בברכה. מה שמעיד כאלץ עדים שהבורות והעמארצות פושטת במחוזותינו. כשנאמר לי לפני כמה ימים שרב גדול מאוד הציבור שלנו אמר שפני הציבור הדתי לאומי הולכים לכיוון חד משמעי של רפורמיות, היה קשה לי לקבל. כיום קצת פחות.
ושוב אני אמליץ לכולם לקרוא את הפסקה על"הס ואחר כך כתת" בעין איה ברכות ב' בסוף הספר, על כך שאין להתנגת לאף רעיון ושיטה אלא אם חקרת היטב קודם. "הס", הקשב, האזן, ברר,אומרת הגמ', ורק אחר כך "כתת", מחץ, שבור, התנגד.
אני מסכים איתך שמדובר בציניות, אבל זו האמתואלאד
עבר עריכה על ידי מיכל160 בתאריך י"ד טבת תשס"ז 21:06
עבר עריכה על ידי 123 בתאריך ד' טבת תשס"ז 22:34
ומה שמצחיק (ועצוב) הוא שכמה מאמרים של הרבנים הממלכתים הם הרבה יותר מגוחכים מאשר המאמר הזה. יש דוגמאות רבות מאין ספור.

ולכן, עם כל הכאב, כשפוסקי ההלכה הופכים לליצנים ופסיקת ההלכה הופכת לליצנות, הציניות היא הדרך היחידה להתמודד ולהסביר לציבור מה לא בסדר עם פסיקותיהם של אלה שמכשירים את השרץ בק"ן טעמים.

ציניות וסאטירה היו כלים בידי חכמי ישראל בויכוחיהם נגד הכותים, הצדוקים ובהמשך כנגד הקראים והנוצרים. צר לי שנאלצים היום להשתמש בזה נגד תלמידי חכמים המתקראים אורטודוקסים, אבל כנראה שזהו המחיר של חציית הקו האדום שהוא הכשרת גירוש יהודים.
"חבל על מי שמת"ענת=)

פשוט עלה לי משפט של חברה... (מוקדש לנילי)

אך ברצוני להעלות קטע דומה, בסיגנון. אך גם(אך שלא) שונה, בתוכן שלו, לפי השקפתי.
פה המוזכרים הם לא מתקופת מצרים העתיקה... אלה אחרי, בזמן החשמונאים עליהם סיפרנו ממש עכשיו בחנוכה.

לפני שאתחיל(אכתוב)-לחלקכן הייה הקטע מוכר מחנוכה האחרון. ובעיקר למי שלקחה חלק במסיבצ חב"בנות. שלא תומרו שלא אמרתי!

מזל שיהודה המכבי לא שאל פוליטיקאים, שאז היו אומרים לו שיש להתחשב בלחצים בין לאומיים אפשריים, והוא היה יושב ושוקל ושוקל.
מזל שלא שאל יותר מדי אסטרטגים ומומחים צבאיים, אחרת היו אומרים לו שאין סיכוי ל"חלשים נגד גיבורים", ושוברים את רוחו.
מזל שהוא לא שאל סטטיסטיקאים, כי היו מגלים לו את הסוד שאנו "מעטים מול רבים", והיה נבהל מהשד הדמוגראפי.
הוא גם לא שאל יותר מידי ראשי ישיבות, כי אז היו אוסרים לגרום לביטול תורה לתלמידי ישיבות העוסקים בתורה, ואז לא היו נמסרים ,זגים ביד עוסקי תורתך".
גם רבנים הוא לא שאל יותר מדי, כי אז היו אומרים לו, כביכול מפי הגבורה, שאסור להתגרות באומות העולם, ואין סומכים על הנס, בייחוד במקום ששכיחא היזקא, וכולי וכולי.
אף המוניסטים הוא לא שאל על כך, כי היו מגלים לו את הסוד שנפש אחת בישראל שווה יותר מקילומטרים ומחירות לאומית.
הוא לא שאל יותר מדי שאלות, אלא עשה את חובתו הלאומית והרוחנית, וקפץ מתוך גבורת אריות, במסירות נפש נוראה לתוך הקרב הגדול שהציל את עמ"י.

ואז באו כל הפוליטיקאים, כל האסטרטגים וכל הסטטיסטיקאים, כל ראשי הישיבות וכל הרבנים, כל ההומניסטים וכל יפי הנפש, כל ההוגים וכל הפציפיסטים, ונעשו כולם חכמים אחרי המעשה, והדליקו נרות חנוכה על הניצחון, ונרות אלה מאירים את חיינו מהימים ההם עד הזמן הזה. (הרב אבינר)

גם אתם מרגישים שהקטע הזה הוא שונה? או שרק בי נוגעת התחושה?!
מה שאני רואה כאן שאין בשני האחרים שהועלו כאן היא שבהם הקטע בא כדי להטיף לנו על הנעשה בצורה של שתיפת שכל. אולי לא שמים לב לכך אך כך זה נראה. (בעיניי) שני המאמרים הללו נכתבים בגישה של: "אני הולך לתת להם בראש, ולשנות אותם ב-180c" חושבים שזו הגישה?! אני בכלל לא חושבת כך!
ואילו בדברי הרב אבניר, מצאתי שוני. הוא לא רוצה להגיד לנו שאין אנו צריכים להקשיב למשמע זה או אחר... ואין בכונתו להפחית בעינינו מערכו של אף אדם. הנקודה כאן היא שאנו נפעיל ונעורר את המערכות שלנו. ונדע איך לפעול איתם.
וכמובן, שכל מקרה לגופנו...

קטע מעניין, אך מתמיהואלאד
הרי כותבו לא רק שלא נהג כיהודה ומתתיהו החשמונאים שנלחמו נגד המתיוונים אלא נישק אותם וחיבק אותם, והתקונן דווקא נגד החשמונאים המודרנים שפעלו נגד מהרסי היהדות.

אולי זה אמור לשמש כמסר חשוב לכולנו, שמתק שפתיים וחדידות לשון זה לא העיקר, אלא המעשה הוא העיקר. ומי שתוכו אינו כברו אינו לא יהיה בין הנכנסים לבית המדרש.
וואלה זה בערך אותו דבר כמו מה שעלה לי בראשישתבח שמו
כשקראתי ת'קטע הזה.....
שמעתם פעם על המושג לשון הרע?מיכל הפג"זית
ועוד על רב?!?! כאילו, אריאל? ואיפה כל המנהלים כשצריך אותם? אם אני אכתוב פה איזו קללה קטנה אני אקבל מחיקה בתוספת טלפונים נזעמים מכל מי שמכיר אותי (או לא) אבל לשון הרע עובר חופשי?!?!? זה לא הורדת הרמה של הפורום אלא חטא והחטאה- מנהליות ומנהלים- כל עוד אתם לא מוחקים- אתם מחטיאים אנשים בלשון הרע על רב!
ואם כבר- אז עצה אישית- אצלנו בסניף נפגשים כל הצוות ומי שרוצה להצטרף (שבט אלעד?(;) רבע שעה לפני המפקד ולומדים הלכות לשון הרע... ממולץ!!
אני מצטרפת!ענת=)

לדברייה של מיכלי בקריאות עזות ונרגשות.

במיוחד כאשר הלה... החליטו שהם מנסים לראות בקטע או טוב מוחלט! לפי מה שאצלם היא הדרך הטובה שיבחר לו האדם... או שמא להפך... את החוסר אמת וצדק שבתוכן הדברים לא משנה לי כעת בגלל מי זה ומה!!!

בהבאתי את הקטע רציתי להראות לכם שאם אנו שב ונחשוב אך אנחנו היינו משנים את ההסטוריה או שמא אם אנחנו נתחיל לחקור ולנסות לפענח מה חשבו ועפ"י ואיך ולמה פעלו גדולי דורות בעבר שלנו אנחנו רק נשקע בתוך בוץ! שאותו אנחנו נביא על עצמינו.

מפני שאת מחשבותם של המילדות אפעם לא נדע, מפני שלא הייניו שם... וגם לא בזמן הלידה. ומה עבר ברואשם של החשמונאים לא נוכל להתחיל לסרטט ולנחש. כי זהו מעשה כפירה (לפי דעתי) של ממש!!!

לכן, יקיריי אל לכם לתרוח בקירות ובפרושים עצמיים וחדשים על התנ"ך. כי המעשה לא טוב ובימינו עם כל המפרשים שפרוסים הדבר לא שייך.

מה שכן רצויי לכן הבאתי את הקטע הנ"ל. שאנו ראה אך לימיינו אנו ללמוד ממנו נוכל...

בתקווה שהובנתי ובברכת ליל מנוחה.

ענת.

יש קטע, אם אני לא טועה בכפתור הפלא של ר"ש בר אילןואלאד
שמסביר בפירוט מדוע חייל שמורים לו להאכיל מתנחל בחזיר אינו עובר שום עברה. הרי המתנחל אנוס, ואנוס רחמנא פטריה ואינו עובר על עברה כלשהי בידיים - ולכן גם החייל שמכניס למתנחל חזיר לתוך הפה גם הוא פטור, שהרי הוא לא עובר אפילו על בפני עיוור לא תתן מכשול (אם אין עברה ממילא אין מכשול).

אם כבר הזכירו את מבוכה בארץ גושן, אז הנה זה (חזק)ואלאד

כתבנו בארץ גושן מדווח על מבוכה רבה השוררת שם בקרב המיילדות. המבוכה נובעת מחילוקי דעות בין רבני גושן בעניין גזרת התינוקות. כפי שדיווחנו בשבוע שעבר, פרעה הזמין את נציגי המיילדות לארמונו, ופקד עליהן להרוג תינוקות עבריים ממין זכר בשעת הלידה. כמה מיילדות פנו אל רבני ארץ גושן בשאלה כיצד לנהוג ביחס לפקודה החדשה.

לכתבנו נודע כי כמה רבנים נודעים, ובראשם הרב עמרם בן קהת, הורו למיילדות לא להרוג תינוקות בשום אופן: "מדובר בפקודה המנוגדת למצוות התורה, שבה נאמר כי שופך דם האדם, באדם דמו ישפך. הריגת תינוק היא רצח ושום פקודה לא תתיר את זה. על המיילדות לזכור כי דבר ה' קודם לדברי המלך. אם הן חוששות מהמלך עליהן למצוא דרך להתחמק מהפקודה, ואפילו להתפטר מתפקידם, אם לא תמצא דרך אחרת" אמר הרב עמרם.

עם זאת כמה רבנים הביעו עמדות מתונות יותר, המתחשבות במציאות החדשה. הרב דתן בן אליאב אמר שנטילת נפש היא בעייתית מבחינה הלכתית, אולם סירוב לפקודת המלך הוא בגדר מרידה במלכות, שהוא איסור חמור לאין ערוך. "עלינו לזכור שמלכותא דארעא מעין מלכותא דרקיעא, ושגם הקב"ה בעצמו חלק כבוד למלכות, ולכן אין שום היתר לעבור על גזירת המלכות". אמר הרב דתן.
הרב קרח בן יצהר אמר, בהתייחס לפסקו של דודו הרב עמרם, כי נכון שהרב עמרם הוא גדול הדור, אך בשל פרישותו הוא אינו מסוגל לקחת בחשבון שיקולים רחבים יותר מההיבטים ההלכתיים הצרים. הוא הבהיר שסירוב פקודה גורף יגרום להרס של כל הגשרים שבנינו בינינו לבין החברה המצרית בעשרות השנים האחרונות, הרס שמשמעותו פיקוח נפש ציבורי.

כמה רבנים אמרו, שתינוק בן פחות משלושים יום הוא בגדר נפל, ואין איסור מן התורה בהריגתו; גם אם נאמר שהדבר אסור מדרבנן - המיילדות אינם עוברות על שום איסור, כיון שהם עושות זאת ע"פ פקודת המלך; לאחר שנתקבלה החלטה ממלכתית בנידון, האיסור הוא על המלך ולא על המיילדת הפרטית, שאין בכוחה ובסמכותה לשנות את ההחלטה.

הרב גדי בן סוסי, ראש מכללת "ששה בכרס" להכשרת מיילדות כינס אמש מסיבת עיתונאים, בה הביע חשש כבד שסרבנות המונית מצד המיילדות העבריות, תגרום לשלטונות שלא להעביר תקציבים למכללה, ואולי אף לבטל את ההכרה במוסד. הוא הוסיף ואמר שעלינו להבין ששום סרבנות לא תמנע מהשלטונות את ביצוע הגזירה: כל מה שנשיג הוא פיטורין של כל המיילדות העבריות, ואיבוד כל ההישגים שלהן במערך הממלכתי המצרי של המיילדות. הוא הבהיר שאי אפשר בשום אופן להכריח את הממלכה המצרית לשנות את החלטותיה באמצעות סרבנות, וקרא לפעול בדרכים שקטות לביטול הגזירה: "גם את ההחלטה על הפחתת כמות הלחם לפרוסה וחצי ביום הצלחנו לבטל רק באמצעות הסברה ותחנונים. בכל מקרה מוטב שמיילדת עברית תמית את התינוקות מתוך בכי וכאב, מאשר שיביאו מיילדות מצריות שיהרגו את הילדים ללא כל התחשבות, וללא כל רגישות".

מנהיגים נוספים אמרו שעלינו לחשוב גם על "היום שאחרי". הם אמרו שאם נפעל בכח – נאבד את הכל. כיום הגזירה אינה חלה על נקבות, ויש לקוות שבעתיד תהיינה הקלות גם לגבי זכרים.

מספר מיילדות, שהביעו נכונות להתנדב ליחידה הממלכתית המיוחדת שתעסוק בביצוע החוק החדש, מחו מחאה חריפה על דברי הרב עמרם שהגדיר את הריגת התינוקות כ"רצח". הן אמרו כי האשמת המיילדות ברצח, בעוד שהן אלו שהקדישו עשרות שנים מחייהם למען עם ישראל, והתמסרו למיילדות במשך כל ימות השנה, בקיץ ובחורף, ביום ובלילה, וכל זאת כדי ליילד אלפי נשים (כולל לידות קשות של ששה בכרס אחת), ושרק בזכותן עם ישראל הגיע לממדים אדירים של קרוב לששים ריבוא – היא מעשה מחפיר. המיילדת שלומית בת דברי, נשיאת עמותת המיילדות "חיים לילד", אמרה כי הרב עמרם שגירש את אשתו כדי לא ללדת ילדים, הוא האחרון שיכול להטיף להן מוסר בנוגע לעידוד ההולדה.

זהירות!!!מיכל160
אם נושא כבוד רבנים יעלה פה בצורה לא מכובדת ואף מזלזלת הנושא ימחק!!!
שימו לב וראו הוזהרתם!!!
שכוייח!123
(בטעות מחקתי הודעה של מישהי שכתבה לך 'שכוייח').

בצ"ל אריאל!
הנושא עלה!!! קדימה, למחוק!!מיכל הפג"זית
מיכל את הבטחת למחוק לשון הרע...מיכל הפג"זיתאחרונה
אז קדימה... בשביל מה את מנהלת?
אני מחכה כבר יותר מ3 ימים...
חבל, חבל, חבלאנונימי (פותח)
הדברים האלה כ"כ מעכירים את האוירה. אין להם שום תכלית. למי זה בדיוק יעזור????

וחו"מ שיש כמה הבדלים קטנטנים: אנחנו בארץ ישראל, עם מדינה וממשלה יהודית, לא עובדים בפרך לאף אחד והגזירה היא לא אותה גזירה....
וואלה, באמת לא ידעתיחנניה בן עקשיא
אולי באמת שייכת הבהרה מסוימת לקשי ההבנה למיניהם ולגווניהם -

המחשה נועדה להדגיש את החלק הבלתי הגיוני שבמעשה מסוים הממוקם בזמן ובמקום מסוים על ידי העברת המעשה לתפאורה מוכרת אחרת.

מי שהבין - הבין. מי שלא, מוזמן לקרוא שוב.

לגבי השאלה למי זה יעזור - אם זה יעזור ולו ליהודי אחד בודד להתפקח מאשליות ושקרים שמוכרים לו פקידי השלטון, משרתיו ומלחכי הפנכה מטעמו - דיינו.
ועוד משהואנונימי (פותח)
בהמשך למה שכבר כתבתי-

"הצדיקים הטהורים-
אינם קובלים על הרשעה אלא מוסיפים צדק,
אינם קובלים על הבערות אלא מוסיפים חכמה,
אינם קובלים על הכפירה אלא מוסיפים אמונה" (ותסלחו לי אם זה לא מדויק, המקור לא ליידי..)

אם משהו מפריע לך, את מוזמנת לתקן ולא להתלונן. גם באופן אישי- זה לא יביא אותך לשום מקום.
שני דבריםהאריאלניקהנאמן

א. מישהו יודע משהו על השבת וארא למדיריכים שלא עברו סמינריון?

 

 

ב. ובלי קשר כלל-- היום עשיתי פעולה- וחניכים שלי שאלו אותי כמה זמן לקח לי לגדל את הפיאות וחניך אחד אמר "בטח מגיל 3" ואמרתי "לא, בגיל 3 לא היו לי פיאות"  וחניכים שלי חכמים חבל"ז וישר הם שאלו אותי "היית דתי כשהיית קטן?" ולא ידעתי מה לענות פשוט נאלמתי דום  מה אני צריך לעשות במקרים כאלו, להסתיר? להתגאות? לברוח??!!

בקשר לב. למה להסתיר?הדר200
איזה ענין יש לך לא להגיד להם???
שום עניין לא להגידהאריאלניקהנאמן
פשוט זה פדיחות כזה ואני לא ממש יודע איך זה ישפיע על החניכים שלי
יש ;שבת הבאה את השבת למדריכים שלא עברו...מיסטר דום
אז ככה...אנונימי (פותח)
א. מטרף חשאלה של דניאל.
ב. אסור לשקר לחניכים! לא צריך להתגאות.. אבל לא יקרה כלום אם הם ידעו קצת על העבר של המדריך שלהם (שבד"כ הוא דמות להערצה, וזו דוגמא אישית מעולה לעבודת המידות והתגברות על יצרים...
בצל"א ובהצלחה!
*א. מצטרף לשאלה של דניאלאנונימי (פותח)
יש תשובה ל- א'אנונימי (פותח)
בשבת וארא יש סימנריון מקוצר למי שלא עבר..אני מאמין שהקומונר שלך יודע על זה יותר טוב ממני אז כדאי שתשאל אותו...
לא, הקומונר לא יודע כלוםהאריאלניקהנאמן
חמור מאוד....אנונימי (פותח)
זה שהוא חמור אני יודע.....האריאלניקהנאמן
חחחהלל92
דניאל!!! אני קורע אותך לסדר...
דניאל קצת כבוד לקומונר שלך (-: דב
ונראה שהקומונר שלך חורש עכשיו למתכונת אז קצת רחמנות (-:
חרשןהאריאלניקהנאמןאחרונה
חם לכם בבית???מיכל160
עבר עריכה על ידי מיכל160 בתאריך ח' טבת תשס"ז 13:05

             

תרימו את העיניים לראש המסך, לפרסומות שם למעלה... של קרן הצדיק...

ראיתם שם את הסמל של 'אריאל' אז אתם רואים מצוין!!

ב"ה אנו, כתנועה עובדים בשיתוף עם קרן הצדיק...

המפעלים הקרובים שעומדים לרשותנו...

1. אסיפת תנורים בסניפים.

2. חניכות סניף גב"ש מרססים על התנורים עם שבלונות "תרומת קרן הצדיק= מס' טלפון" (כדי שאנשים לא יחזירו את התנורים לחניות).

3. (ופה אני פונה אליך באופן אישי...) חלוקת התנורים באחת הערים במרכז הארץ. כ-20 חבר'ה מתנועתנו הקדושה יצאו לעיר אחת במרכז ויחלקו את התנורים למשפחות שנקבעו ע"י הרווחה וקרן הצדיק.

החלוקה תערך ביום חמישי בעיר נתניה. (ייתכן שיהיו מיניבוס בירושלים...)

אנו צריכים גם אותך ואת סניפך!! אז צרו איתי  קשר, בבקשה!

מיכל- 0526070296

שבת שלום וחורף מבורך!!

כל מי שהתלונן שאין עשיה...מיכל160
אתם הראשונים לרשימה..בבקשה!!!
למה אין את זה בסניף שלנו?מיסטר דום
לי קפוא!!!ענת=)

עכשיו ב"ה לא, כי אני בבית

אכך בשרות... הקור מחחידדדד וחודררררר. אפילו כלבים לא מחזיקים מעמעד. (ואני לא משרתת בירושלים וסביבתה הגעגועים לך...)

אבל מה שהכי עצוב לי בסיפור... יותר ממהזדהות שאני חיה וראה אותה יומיום(לא עלי אישית...) הוא שאינני יכולה ומספקת(בזמן) לעזור להם בענין זה..

ופה אני מצטרפת למיכל(ה...) אחיי ואחיותי היקרים! אם אתם רואים אנשים עם אותה צרה בסביבתכם, אל תעלימו עייניכם! קמו, גשו לחבר'ה שתפו אותם ובקשו מהם שיצטרפו אילכם לקחת חלק באחריות הלאומית שלנו. אל תחכו שהוא או היא יעשו... זה לא יקרה לעולם, אם אתה לא תישא בך חלק.

שהייה ב"הצלחה לכל העושקים במלאכת קודש זו. "כל מי שעושקים בצורכי ציבור ואמונה, הקב"ה ישלם שכרם"!!

בשם ה' עלו והצליחו! ומכך בבנין אריאל במהרה! 

אני לא כ"כ אוהב את השיטהמשה
מה שווה התנור אם לא יהיה להם כסף לחשמל?


אני אוהב הרבה יותר את השיטה של "פעמונים" שמקוממים את המשפחה מאשפתות ודואגים שתוכל לממן את התנור בכוחות עצמה.
ואי, איזה יופי!הדר200
אבל למה לא מידעים את הסניפים? או שמידעים אבל לא את הסניפים הנידחים.. באמת מזל שאני קופצת פה לפעמים כי אחרת לא היתי יודעת כלום. כנל הסיור ביום שלישי..
הדר200,מיכל160
את צריכה להבין שכולנו לומדות ועסוקות מאוד...
אנו מנסות ליידע בדרכים קלות...זה כמעט לא מעשי להרים טלפונים לכל החב"בניקיות..
קחי על עצמך ליידע את הסניף שלך..(וכנ"ל לכל חברי הפורום..).
לא התכונתיהדר200
שתעשו את זה.. אבל לא משנה... שיהיה בהצלחות בהכל!!!
על טיול לביאשלומית16
הסניף שלך עודכן מפה והלאה זה כבר בידיהם...
חב"ב!!!!מיכל160
הארוע הבא הוא ביום חמישי בנתניה.
נפגשים ב- 11:00 בת.מרכזית.
בקשו אישור ממנהלי האולפנות שכן ובואו(מא"ד קיבלו אישור מהמנהלת...)

אז יאללה!!! רוצים לראות את כולכן!!!
הי,שמתם לב?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?מיכל160

                              

כשהיה פה אשכול על למה לא עושים כולם הגיבו ...היו 52 תגדובות רועשות ומולהבות!!

אך כשזה דורש עשייה ופעילות מצטמקים להם אט אט כל האנשים שיודעים לדבר ושכחו איך פועלים (מרוב שאין מה לעשות כמובן..)

לזכותה של הדר200- ההיא התקשרה אלי ודיברה איתי!! אין עליך!!את ענקית ממש!!

ואם אני חב"גניקית מובטלת?מיכל הפג"זית
אני יכולה להגיע או שתעיפו אותי בטענה שאני זקנה מדי?
בכולופן, נשתדל לידע ת'סניף...
וודאי שאת יכולה לבוא!!!!מיכל160
אל תמצאו תרוצים לא לבוא(-:
מאוחר מידי...מיכל הפג"זית
באסה, אני לא יכולה לבוא): זה לא פייר! או שאין לי כלום לעשות או שיש לי 3 דברים על בוקר אחד... מיכל הגעתי למסקנה שאתן תמיד תוקעות לי דברים כדי שאני אצטרך להתלבט! בושה!
מזל שיש את מי להאשים...אחרת...מיכל160אחרונה
פעולהאנונימי (פותח)

מישהו יכול לתת לי פעולה לשבט זרעים ?

בבקשה לא פעולה על שיתוף פעולה..

..חנה זלדה 2
אם את רוצה יש לי פעולה בלי מסר..
כןאנונימי (פותח)
כן תביאי
אני פשוט לא מוצאת פעוליות
כי הם קטנות מדי..
מה דעתך על סתם ערב כיף?אנונימי (פותח)
צר לי שזמני קצר..שומרוניאחרונה
אבל את מוזמנת לחפש בעבר הפורום. יש שם פעולות מעולות.
בקרוב יש נטיעות ואני לא יכול לצאת זה חובה להיות שםמיסטר דום
טל שמים טבת.יוכי
עבר עריכה על ידי יוכי בתאריך ו' טבת תשס"ז 12:53
 
חודש שלם חיכינו לו... והנה הוא הגיע ברוב פאר והדר, קבלו אותו בתופים ובמחולות
 
 
טל שמים לחודש טבת!!!!
 
 
אני כבר הספקתי לראות אותו. איך הוא יצא? טוב את זה כבר אתם תגידו, ואת זה תוכלו לעשות רק אחרי שתראו אותו...
 
אז- מחר כווווולם בהנהלה לוקחים טל שמים לסניפים מובן???
 
 
וכמובן, מי שלא יכול ללכת להנהלה ורוצה טל שמים עד המסך מוזמן לשלוח בקשה ל:
והוא יקבל את העלון בימים הקרובים.
 
 
ולסיום- יישר כוח ענק לעורך הראשי אילן מאיר על השעות המרובות והלילות שעברו עליו בלי שינה כדי שאנחנו נוכל להינות מהעלון! וכמובן לכל הכותבים והתומכים, ישר כוח!!
 
חודש-טוב בשורות טובות וקריאה מהנה.
בצפיה לבנין אריאל.
 
*ההודעה מנוסחת בלשון זכר אך מיועדת ל2 המינים כאחד.
 
וואו איזה כיף!שלומית16
חיכינו חיכינו ומסתבר שזה קרה בסוף..=)
יישר כח ענק לכל העוסקים!
מחכים כבר לקבל אותו..
פעם שעברה ;ביקשתי למייל והוא לא הגיעשוברת גלים
אכן...יוכי
פעם שעברה היו בעיות עם הטל שמים במייל, אני מקווה שהפעם זה יסתדר.
בצ"ל אריאל.
מתי שולחים למייל? אני מחכה מאד..אנונימי (פותח)
מייעל ה' ירחם!!!האריאלניקהנאמן
כבר כתבו רוב האחרונים שאין לקרוא את טל שמי קדשינו (הידוע גם כ-טי"ש) דרך האי מייעל מכייוון שיש בקריאת הטי"ש\ט"ש מצוות עשה דאורייתא(כעין מצוות ושמתם שרי מקנה כידוע ליודעי ח"ן) אלא יש לקבלו דרך הקומונר\ית בקריאת הדפים הקדושים ולקבל ולאסוף את האורות הקדושים היוצאים מהט"ש אל תוך כלי גופו, ויש המהדרין ללכת מער"ח אל ההנהלה הארצית וללמוד תהילים כל הלילה וישר בבוקר להשכים לפתחו של אילן מאיר ולקבל את הט"ש במיד
אין לי קומונרית. באסה.אנונימי (פותח)
ומיכייוון שכך יש להקל בשבילך לקרוא דרךהאריאלניקהנאמן
האי מייעל
והוא רחום יכפר עווין
דווקא לי יש.אבל היא מבנ"עשוברת גלים
(לא עלינו,טפו טפו טפו,וכ'ו ו'כו..)

הקיצור,
גם אני זקוקה נואשות לטל שמיים,דרך המייל
מסכנה שלי): לכי תהיי קומונרית (;מיכל הפג"זיתאחרונה
היום.יוכי
יותר נכון, לפני כמה שניות כל המיילים נשלחו, הפעם זה לא עשה בעיות...
לא לא לא ..אין מצב..שוברת גלים
אני עדיין לא שלחתי בקשה..
יענו,פיספסתי?שוב?
אני אשלח לך...שומרוני
רק תשלחי לי בבקשה את כתובתך.
כנראה שאצלי זה כן עשה בעיה...רעות =)
כי לא קיבלתי...
קיבלתי וראתי!!מיכל הפג"זית

יותר נכון, לקחתי וקראתי...

ובאמת שכוייעח ע-נ-ק-י לכל העוסקים במלאכה!!!!!

אבל עדיין, חסרה שם מאיירת (לתשומת לבך, אילן...)

וואי באמת?מיסטר דום
יצא טל שמיים??
מעולה בטח יגיע לסניף שלנו בשבת!
טל שמים!!!ענת=)

נראה מפואר ומלא בהשקעה!!! (ובנימה אישית אני ממש רואה זאת מפנים מחוץ.)

תודתי שלוחה מפה ישירות לבורא יתברך שמו לעולמי עולמים!!! על שזיכנו ב:

          *עורך מסור- אילן מאיר.
          *גרפיקית משובחת- יוכי בליץ.
          *מרכז ששמו אומר הכל- אלעזר פולק.
          *עורך מדור דעות אשר ידייו בכל- עוזיה לוי.
          *עורך מדור תרבות שנראיים מאמציו- יהודה רוטנרבג.
          *כותבים קבועים שאת נשמתם לעלון הם נותנים- הרב אוריאל טוויטו, מיכל קפלן, עוזיה לוי, יוני לביא,מעיין            בנובייב, הלל מאיר, יהודה רוטנברג ועבדכם הנאמנה ענת כהן.
          *כותבי הדעות השונים.. והמתחלפים, יישר כוחם!!
          *ולכל אלו שבדרכים ישירות לעקיפות פועלים בעלון ולמען העלון ולא הזכרתי את שמם מפאת זיכרון או... (הלה יודעים מי הם...)

ועוד ברכת הערכה וב"הצלחה לאליסף ניכטלר-שאשר יצא מכתיבתו הרישמית לעלון. אך את מסירותו לה רואים בהמון!

בעזרת ה' נמשיך במלאכת קודשנו.. והכל בשבליכם!!! 

אז למה אתם מחכים? רצו לרשת ההנעלה או לסניף הקרוב לביתכם ובקשו את ה-עלון!

בברכת שבת של שלום, ענת.

 

וואי!! שכויח עצום לכולם!!!הדר200
הערההלל92

כותבים קבועים שאת נשמתם לעלון הם נותנים- הרב אוריאל טוויטו, מיכל קפלן, עוזיה לוי, יוני לביא,מעיין            בנובייב, הלל מאיר,(כנראה שאני אפסיק לכתוב (בקושי התחלתי) כי אני לא מצליח, זה לא הולך לי.... העברתי את זה כנראה לבת שירות של המטה של פולארד).

חיפשתי הרבה זמןהלל92
תוכנה לפתוח את הט"ש ולא מצאנו.
אז אם יש לכם משהו יותר טוב מזה: http://software.nana.co.il/Software/?SoftwareID=6902. אני אשמח לקבל...
נראה לייוכי
זה יכול לעזור.
 
משו מגניב!שלומית16

לביא בנות שימו לב זה בא ומתקרב!

בע"ה ביום שלישי הקרוב י"ב בטבת

נפגש בשעה 16.45 בדיוק!!!

ונצא לסיור מדהים בקטמון עם אלידע בר שאול!

עלות 5 ש"ח בלבד!

את באמת צריכה סיבה טובה לוותר על זה

לפרטים- מיכל 052-6070296 (00296)

אל תוותרי על זה..

ניפגש!

 

משקיענים!ענת=)


מה קורה? כשזה לביא אתם פתאום יודעים להשעקיע בעצמכם ולהלהיב...?!

 שלא יעלה על דעתו של אפחד! שהדבר נכתב ברצינות. הכרזות ה'תשס"ז הם תמיד משקיעניות ומלהיבות מטיבען. 

אך נורא מענין ומסקרן אותי במיוחד לאחר שזו הפעם השניה שהודעה זו צדה את עיניי. (פעם א' הייתה בטל שמים כמובן!) מה שמשעותו של סיור זה? סתם החלטתן לעשות לכם יום חופש ולנצלו במפגש שבטי תנועתי?!?!? עצם זה שלביא בנות שורצים בקמות רצינית בתנועה לא לא אומר שלאלעד לא צריך להתיחס בכלל.

 בברכת שבוע טופ! וב"הצלוחה בכל!!

בנות שבט לביא היקרות...מיכל160
ההרשמה עוד היום!!!
אל תפספסו את המועד!!!
איזה שוות!!!! אלידע ממש תותח!!!!מור
כל מי שלא באה אין לה מושג מה היא מפסידה....
מה קורה עם שבט אחיה לא מגיע לו?!
שבט אחיה אל תבכו...שלומית16
גם יומכם יגיע
יש מישי מלביא שעוד לא נרשמה?


אנחנו לא בוכות יש הרבה דברים לבכות עליהם....מור
כמו הבגריות חורף שמתקרבות....
מה אנחנו עיזים?ענת=)

בה מהמשפט המוכר "מה אני, עז?!" 

מה אם שבט אלעד למשל?! עצם שזה שאנו בשרות/מדרשה חתונה... די!!!! לא כולם התחתנו אצלנו!!!! (עדיין) זה לא אומר שלנו לא מגיע דברים מושקעים (מלש' השקעה/מאמץ ולא משקעים המושג בטבע.)

אני דורשת בזאת! (בטון של בן גוריון)  בתור אחת שרואה עצמה נציגה של שבט אלעלד בנות בתנועה. שגם בשבט אלעד יתחילו להשקיע!!!! זה ממש לא פריי מצידכם!!!! אני מוחה!!!!

 

אה,מה שבט אלעד?!שלומית16
תזכירי לי מי אתם...
מזמן כבר כולכם תקועות לכם אי שם בשירות לאומי...
בננות,מיכל160
ההרשמה נסגרת ביום שני בשעה 15:00..
מי שרוצה הזדמנות אחרונה..שתתקשר אלי(0526070296)
אני אזכיר לך!!!ענת=)

 

אנחנו הקומונרית של התנועה בשנה ראשונה- שקשורות  לתעונה בחבל התבור.

אנו גם הבוגרות שלא שכחות את התנועה ובאים כשצריך להשפיע במליאות, כשמזמינים אותנו למסיבת חבבנות בחנוכה  וכן. גם כשלא מודיעים ורק עולה במוחינו(י) המחשבה שאולי יש בתאריך י' טבת- הנקבע כיום הקדיש הכללי טקס ביד-ושם ואולי צריך שנהייה שם בשביל הגאווה התנועתית שלנו. שכולם יודעים לדבר עליה כ"כ הרבה... ויפה.

ובשל כך אני רוצה להבין ממך. לזה את נקוראת "להתקע בשרות" וגם מי שבשרות שלה, היא לא מוולה שם על סיר הבשר. אני מבטיחה לך!!! היא מוציא את הכוחות שהיא יכולה כדי להגדיל יותר את העם שלנו. בכל התחומים.

ומשום מה נראה לי שיש איזה שהוא שמץ של לעג בדיבור שלך, האם אני "שמעתי" נכון?

חלילה מתה עליכם!שלומית16
צחקתי לגמרי.אתם מעולות!
פשוט אתם כבר בשלב אחר בתנועה..תעכלו..
קשה לי!ענת=)אחרונה

אוף! אני לא יודעת מה לעשות?!

ממש קשה לי לעכל את זה!!!  אני מרגישה ממש חוסר ענקי! ומועקה של ממש.

אך אני גם יודעת אך אני יכולה לשנות את הרשתי, השאלה היא אם באמת תהייה לזה סיעתא דשמייא ענקית, מה שברור שהייה! וכן, אך שלא גם כוח, כוח פיזי של בני-אדם כמוני וכמוכם. שרוצים לראות את הטוב מול העניים. ולא רק לדבר עליו כל היום... והלילה...

אז שבע"ה אני אזכה להוציא את הטוב שבמחשבות שלי במהרה... והם יצאו לטובה בע"ה.

כי כל מה שה' עושה, לטובה הוא עושה! שנזכה... בהשתדלות רבה! (ובעזרת ה' אמרתי כבר?!)

בעל התוספות יום טוב - קישור לאתר חדש!!!אנונימי (פותח)
תגידו יש סיכוי שמדריך לא יוצא לנטיעות עם חניכים?.מיסטר דום
תגידו אני צריך פעולה לשבט זרעים דחוף עד יום שלישי!מיסטר דום
עשו לנו את זה בסמינריון-משהו חזק!האריאלניקהנאמןאחרונה
אתה אומר לחניכים לשכב על הרצפה בכיוונים מנוגדים-יענו הראש של חני אחד יהיה כנגד הכתף של החניך ששוכב בצד ההפוך וככה כל החניכים וחניך אחד אתה משאיר עומד, ואז אתה מבקש מהם להרים ידיים חזק חזק ומשכיב את החניך הזה על הידיים של שאר החניכים והם אמורים להעביר אותו מקצה לקצה על ידיהם (לא נורא כ"כ אם מישהו יפול) והמסר -שיתוף פעולה\עבודת צוות , משהו חזק!!!!!
אני בבעיה,האריאלניקהנאמן

אני כידוע רכז חב"ב של איזור המרכז ואני נמצא בבעיה,

איך אני יכול לפעול עם סניפים שהחב"ב שלהם והמדריכים שלהם לא לומדים בעיר מגוריהם אלא במקומות רחוקים (אני מדבר על סניף שכן רוצה לפעול בחב"ב התנועתי סניף עם מוטיבציא)

איך אני יכול להפעיל חב"ב בשלט רחוק?

אשמח לתשובות

בפלאפונים מן הסתם...אנונימי (פותח)
זה לא עוזרהאריאלניקהנאמן
אין לי חשבון פלאפון בלתי מוגבל ואני רוצה להרים משהו באיזור המרכז דווקא ולא במצפה יריחו
אז...אנונימי (פותח)
תבחר מכל ישיבה (בערך...) נציג- כל פעם תגיד לו מה אתה מארגן והוא יהיה אחראי להעביר לכל חב"ב בישיבה שלו או משו כזה... (יראה אותם/יתלה שלטים או משו כזה...) ככה תצטרך להתקשר כל פעם רק לבנאדם אחד, ולו לא תהיה בעיה (אני מקווה) להעביר לכולם...
תבחר את האחד הכי אחראי...
חוצמזה לא נראה לי שייש בעיה במרכז... טרמפים, אוטובוסים, רכבות... לא חסר...

מקווה שעזרתי...
דניאלשלומית16
אין דרך להזיז כלום בלי לטחון שעות בפלאפון..אין ספק שאתה לא יכול להוציא את זה מכיסך.דבר עם אנשים בתנועה אולי יסדרו לך משו.אם לא מכשיר אז לפחות החזרים או משו כזה..
זו לא הבעיההאריאלניקהנאמן
הבעיה היא- עצם זה שהחב"בניקים של איזור המרכז לומדים בכל מקום חוץ מהמרכז (כגון:מקו"ח, בני-צבי,ישל"צ,הרעיון היהודי, מצפה יריחו ועד כהנה רבות) אז זה קשה לארגן משהו עם החב"ב של המרכז כאשר החב"ב של איזור המרכז לא לומד במרכז
זו הבעיההאריאלניקהנאמן
אמור להיות לכל סניף רכז חב"ב שיהיה איתי בקשר רק חבל שלא שמים עלי
אה,אז או שתפעל עם החבר'ה הקטנים יותר אושלומית16
שפשוש תנצל את החופשים למרות שזה באסה לפעול רק בחופשים אבל אם זה המצב אז לפחות ננצל אותו הכי טוב שאפשר..
אתה בכלל בבעיה אחת גדולה...הלל92
חחחח
סתם אני לא מתכוון ברצינות...
דניאל,אנונימי (פותח)
א.יישר כח עצום! מנסיון שלי(שנתיי'ם במטה המאבק..)מאוד קשה להרים דברים וצריך כל הזמן לזכור שבמקום שיש קדושה או שמנסים לעשות משהו טוב, היצר הרע מנסה לחבל במאמצים ולהוריד את המוטיבצי'ה בכל מיני דרכים וקשיי'ם ופשוט ליי'אש לחלוטין..ולכן צריך לזכור שאם קשה זו רק הוכחה לזה שאנו בדרך הנכונה..!!
ב.באמת תבחר כמה נציגים מכל מקום,חבר'ה רציניי'ם עם כח השפעה ועם התלהבות רצינית על התנועה,תלהיב אותם עם איזו פגישה ושיחה מחזקת שתמריץ אותם ויאללה תתחיל להפעיל אותם!
ג.אתה צריך לזכור כל הזמן לעדכן אתם ולהלהיב אותם כל פעם מחדש ולדואג כל הזמן להכניס להם עוד מוטיבצי'ה והמון מוראל כי אחרת, מה לעשות כולנו בני אדם וכשמשהו מתחיל להכנס למין שגרה ואין משהו חדש שמלהיב אותנו נמאס לנו...נכון שזה לפעמיי'ם ממש קשה ומתיש אבל כשמצליחים להרים משהו זה שווה הכל!! ועוד משהו ממש חשוב אתה צריך כל הזמן להגיד ולשדר לחבר'ה שלך שאתה מאמין ביכולות שלהם גם אם קשה ולעודד אותם! המון המון ב"הצלחה ושוב יישר כח! בשורות טובות,ישועות,נחמות ונקמות! בציפיי'ה לבניי'ן אריל ולגאולה השלמה! טוהר.(רכזת מטה המאבק,נוער נוף איי'לון-שעלבים)
מהסיבה שכתבת העלתי את הרעיון על "אריאל בישיבות"אנונימי (פותח)
המאמר פורסם בט"ש:


בס"ד

נקודה למחשבה עד למליאה הבאה \ מיכאל ברלוביץ-סניף מעלה מכמש

בדרך כלל החניך ועבר את התהליך הבא:

שבט זרעים נבטים ניצנים מעלות מעפילים הרואה
השבט החדש
והכלום
אתם בטח שואלים את עצמכם "מה זה הכלום הזה?
אז הכלום הוא מה שאני בעצם מכנה את התהליך בו השבט החדש עובר לישיבות ואז מה שקורה הוא שהשבט מאבד את הגיבוש שלו, נפגש פחות ופעיל פחות..

הפתרון:
מה שאני מציע הוא שתנועת אריאל תקים מעין "סניפים ישיבתי"
אני אסביר:
בכל ישיבה יהיה בחור ישיבה מהישיבה הסמוכה בגיל של שיעור ב - ד שיעביר פעולות פעם בשבוע פעולה.
יתרונות
- המדריך הישיבתי יוכל להעמיק את הזהות היהודית כלל ושל אריאל בפרט בגיל שבו ניתן לדון
ולהעביר מסרים יותר לעומק.
- המדריך הישיבתי יוכל לייעץ למדריכים בבעיות ולבטים בהדרכה.
- המדריך הישיבתי יוכל להניע את חב"ב בנים לפעולה (לכל המתמרמרים על חוסר פעילות
בתנועה – {אולי התפקיד של הבנים בתנועה הוא לא פעילות פעילות אלא לגרום לחניכים
ללכת לישיבות יותר טובות וללמוד תורה, ובכלל ישנו שאלה האם יש מקום לתנועת נוער
לבנים, הרי הם אמורים ללמוד תורה. אבל בזה בע"ה נדון בפעם אחרת )}
איזה פוקסהאריאלניקהנאמן
בדיוק אתמול עברתי בין העלונים שיש לי ועיינתי בכתבה הזאת שכויעעח
אני לא חושבתאנונימי (פותח)
שזה רעיון טוב... המון מהרעיון של השבט זה שנשארים כולם ביחד גם אחרי שנפרדים בבבי"ס..
היורשה לי לשאול למה?אנונימי (פותח)אחרונה
הרבה אנשים הגיבו בהסתייגות למאמרי אבל לא היה להם שום טענה ממוקדת למה לא.
ערב חורף!!!עדי,
אני צריכה בבקשה רעיונות לכל מיני דברים בערב חורף.... לבנות בכיתה ז'....
אממ....הדר200אחרונה
את יכולה לעשות משחק השוקולד עם כפפות, צעיף וכובע.
להוציא כמה שיותר מילים מהמילה שלולית, מטריה או מה שבא לך.
פרה עיוורת עם צעיף על העינים
בכל מקרה, כשאני עשיתי לחניכות שלי, קניתי גם מרק(של נמס בכוס או מרק 10) והבאתי קומקום והכנו שם.. וכמובן גם תה!!!!!!
לא עולה לי עכשו עוד דברים אבל עשיתי עוד. בהצלחה!!
פרויעקט השו"ט- לאריאלניקים\יות בלבדהאריאלניקהנאמן

שאלה:  לכבוד קדושת מורנו ורבנו רבן של כל בני גולת אריאל בא"י ובחו"ל אשר במקומו יושב ומצודתו פרושה על כל ארץ הקודש שאלה עלתה בי ופותר אין אותה והיא: 

האם יש לומר הלל ביום תקומת תנועת אריאל ראשית צמיחת גאולתינו?                     ואם כן האם יש לומר הלל שלם או בדילוג? ומתי התאריך שבו יש לומר את ההלל על תקומת תנועת קדשינו?

                                                                              בכבוד רב החה"ן

תשובה: קיבלתי את שאלת כבוד ידידי היקר והחכם,והנה תשובתי:   פשוט וברור הדין שלכאורה היה צריך לומר הלל שלם בברכה ביום תקומת תנועת אריאל ראשית צמיחת גאולת עמ"י בארץ הקודש!   אך נחלקו ונסתפקו גדולי ישראל בתאריך שבו יש לומר את ההלל השלם עם הברכה,

כגון: האם יש לומר את ההלל ביום הפרישה מבנ"ע, או ביום תקומת סניף בין החומות, או בכלל רק ביום ההכרה הממשלתית בתנועת אריאל, ומכיוון שכך אין אנו נוהגים לומר הלל באף אחד מהזמנים שההלל הזה צריך ברכה מעיקר הדין וקיימא לן "שכל האומר הלל על הקמת תנועת אריאל ללא ברכה הרי הוא כמחרף ומגדף!"(קובץ החג'ומטיא קדישתא)

אך למרות שאין אנו אומרים הלל באף אחד מהימים הקדושים הללו נהגו כבר רוב הסניפים להתקבץ במבנם ולהתפלל שם תפילת שחרית ברוב עם ולאחר התפילה לומר 'תפילה לשלום התנועה' 'תפילה לשלום החניכים'  'ברכה ותפילה לשלום המזכ"ל'    ומנהג זה כבר התקבל בכל תפוצות האריאלניקים בסניפי הבנים.                    

בסניפי הבנות: נוהגות הבנות להתקבץ במבניהן לקריאת תהלים לשלום התנועה מהבוקר עד חצות הלילה  ויש המהדרות ומתקבצות לקריאת תהלילם במבנה ההנא"ר וה' הטוב ישלם את שכרן כפול מן השמים!                  

כן כתבו בעל מח"ס "בנין אריאל" בעל שו"ת "קיבוץ דיני השרופים" בהגהות בסוף הספר ועוד רבים מגדולי הדור הזה והקודם ואין חולק ואין פוצה פה בדינים אלו אשר התקבלו בכל תפוצות אריאל בארה"ק

                                                           יהי רצון שיעלה רצון מלפניו לבנות לנו את בניין אריאל

                                                                            בכבוד רב הרב יענקלה מוריס שליט"א

נ"ב(נכתב בצידו) דינים אלו נוהגים רקהאריאלניקהנאמן
במי שמדריך בתנועת אריאל אך אם ל"ע הוא עבר לתנועת נוער אחרת הוא הסיר מעליו את החיוב בדבר זה וה' יכפר על האדם הזה
מה ה' יעשה לההוא גברא?שומרוני
ועוד נשאל מרן, מה יעשה לאדם אשר ספג מקדושת התנועה הכחולה, ויצא להגשים הלכה למעשה את אשר אמרו לו רבותיו בעלי השרוך הכחול-פטרול?

וע"ז אמר מורנו היושב ברומים ישמרנו ויצילנו:

מצווה רבא היא לחנך נפשות נערי ישראל הצעירים. ודאי וודאי שיש לומר דילך הנער להשפיע על נפשות תינוקות של בית רבן לפני שחטאו. וא"ת מה לו לאדם כי ירעה בשדות זרים, לא קשיא! דהא אמרינן הכי: מגו שירד - מעלינן להו!
ויה"ר דמתוך אותה ירידה רוחנית יתעלה עם ישראל כולו עד דיבוא משיח צדקנו ויגאל אחריתנו ויאחדנו בבנין אריאל.
למה כבודו לא ענה על שני חלקי התשובה?האריאלניקהנאמן
מה אמר מורנו היושב במרומים לגבי אמירת ההלל ביום תקומת התנועה שכן נתעלם ממני פסקו זה
מורנו בעולם הזה טוען הכי:שומרוני
וכך אמר מרן שליט"T יבלחט"א:

דאין להעלות על הדעת לומר ביום הפרישה מבנ"ע, דהא זהו אינו אלא בעל חלות של "סור מרע", ואילו "עשה טוב" אכתי ליכא.
ומשום הכי וודאי דאין לומר ההלל ביום בו פרשו אבותינו מבנ"ע. וא"ת, אמאי לא נימר הלל ביום בו קבעו לדורות את סניף גב"ש?
נראה לר"י, כי עדיין אין הוא בבחינת צמיחת גאולתינו גופא, כי אם בבחינת ניצנים אשר נבטו, אך עדיין לא נראו בעינא. ואע"ג דלאחר מכן קמה התנועה, הרי שאין זה הזמן הראוי לומר הלל בברכה. ואין לומר דהמחמיר יאמר הלל בלא ברכה, דהא קיימא לן דהאומר הלל בכל יום הרי זה מחרף ומגדף, כמה שאמר הרב זצ"ל.
ועל כל פנים, היו שנסתפקו באם לאמר תחנון בההוא יומא דנפתח סניף גב"ש. אמנם, המעשה הנ"ל היה בשבת, אך אכתי איכא 'צדקתך'. ולכך אמר הרב דכל אחד יעשה כמנהג מקומו, ואין לחשוש. עכ"ל, ודו"ק.



שכחתי משו? לא להאמין שאת כל זה כתבתי כשלגופי חולצה בצבע האסור...
ע"כ יש בזה תרתי דסתריהאריאלניקהנאמן
לא ולא.שומרוני
לא ראי זה כראי זה ואת הצד השווה שבהן - זיל גמור.

אם כי אמר מורנו דחזר בו מפסק ההלכה, שכן ברוב בתי כנסיות של עם ישראל מתפללים בנ"ע עם אריאל יחדיו וחיישינן דילמא איפלגו משום הכי(דאמירת הלל). לכך הורה בה"ג דיאמרו ההל בשבת הארגון, דאז מתפלל כל סניף לבדו, ולא תהא מריבה בבית ישראל, והאמת והשלום אהבו.
זו גם דעת מורנו ורבנוהאריאלניקהנאמן
אך התרתי דסתרי קאי על לבישתך את החולצה האסורה שעת כתיבתך את חידושי התורה
או בעברית פשוטה,שומרוני
אתה טוען דהרי זה כמהרהר במבואות המטונפות?
ובכן, שאלתי את הרבנית הגרע"ז והתירה לי זאת על סמך פסק של הרא"ה בעניין שליחות לשם שמים.
אך כבר כתבו בהגהות "והמחמיר תע"ב"פנאט 2המשודרג
ואין זו דרכו של האריאלניק לסמוך על היתרים מעין אלו
וע"ז נאמר:כל המוסיף - גורע! (ורש"ל מ"ז.{את דבריך})שומרוני
ואין נראין דבריך כלל! אלא העיקר כמו שכתבתיפנאט 2המשודרג
לעיל
ואמאי לימר כבודו דברים מעין אלו?שומרוני
אלא יחקור ויבדוק וימצא דברי נכוחים כאמור ושארית ישראל לא יעשו עוולה ולא ידברו כזב בפיהם.
הא גופא קשיא!!!האריאלניקהנאמן
וכמו שלימדנו מורנו ורבנו הלכה למעשה שידוע שמורינו ורבינו היה מצביע ש"ס ולמרות שלחצו עליו גדולי הדור להצביע חזית לא הראה עצמו כאילו מצביע חזית
אריאלניקים...רחלי ברק
כן, כן...

גם אלה מכם שמנסים להתכחש לעניין...

חנוכה שמח ובצלב"א.
ואלא במה כן ידברו כזב?אנונימי (פותח)
באף או באוזן?
אתה מחשיב אותו כאריאלניק????אנונימי (פותח)
הוא בנ"ע בכל רמ"ח איבריו ושס"ה גידיו.
אה, כן?שומרוני
לא שאני מכחיש את היותי בניעקיבאי, אבל נראלי שאילן מאיר עדיין חושב שאני אריאלניק.. לפי כמות הודעות הנאצה שהוא שולח לי ביום בגלל טל שמים. ע"ע מה שאליסף כתב בגליון שעבר או ההוא שלפניו...
וכדי לצאת מידי ספיקא ישפנאט 2המשודרג
לקבוע את תאריך השבת ארגון ביום שממילא אומרים בו הלל, כמו שנהגו לדינא סניף בת-ים בנים יצ"ו שקבעו את שבת ארגונם בשבת שניה של חנוכה ודו"ק אכמ"ל
ואמאי?שומרוני
והא, דנכתב במגילת אריאלית דאלו ימי הארגון דלא למספד בהון ודלא להתענאה בהון ודלא לישון בהון, ואמאי נימא דלא להלל בהון?

אלא מאי, יאמרו הלל הגדול, ויצאו יד"ח כל השיטות ועל עם ישראל תבוא הישועה אכי"ר.
טוב, תראה...אנונימי (פותח)
יש כאן תרי דיני.
לעניין הודעות נאצה אריאלניק הנך...
אולם בגופך ובהתנהגותך, מוכיח הנך פעם אחר פעם מי אתה באמת. ובוחן כליות ולב, הוא ישפוט ביני ובינך, ובין עלוני לבין איחוריך...
עלונך?!שומרוני
הגם לכבוש את המלכה עימי בבית? (כאילו שלכבוש את המלכה בהעדרי זה בסדר..)

עוד לפני שידעת קרוא וכתוב הייתי בורג קטן במערכת. ועכשיו - האחד בא לגור - וישלוט שלוט!
וכתבו חכמים בדין מיהאריאלניקהנאמן
שמאחר מסירת כתבות לעלונא קדישא הדֵין, שאין לו חלק ונחלה בהנהלת אריאל
ועמדו ישראל ומכרו שווריהן!שומרוני
ואני אתחיל לזרוק ט"שים חינם!

אפרופו ט"ש, בשבת האחרונה קפצתי לסניף עזרא כלשהו. הצגתי את עצמי בפני אחד המדריכים, ותגובתו היתה: אה, אתה כותב בטל שמים, נכון?
שאלתי: לא כ-ז-ה כותב.. אבל מאיפה אתה קשור לטל שמים?
תגובתו: מזתומרת?! אני בישיבת ***** ואני מקבל שם ט"ש!

ולכל המגחכים: פעם קיבלתי עדכון מכפר הרא"ה שהגיע לישיבה שם טל שמים אחד!
אני בישיבת******* (בני-צבי(?))האריאלניקהנאמן
ועל כך קיימת את דברי רבותיך "להפיץ אץ האור"
לא! זו היתה ישיבה אחרת.שומרוני
חחח.אנונימי (פותח)
כן, כבשתי את המלכה עמך בבית. ואין פוצה פה ומצפצף.
לפני שידעתי קרוא וכתוב אתה היית בורג במערכת? לו יהי כן.
יש אנשים שנועדו להיות ברגים קטנים. ולעומתם, יש אנשים שכבר כשהם מגיעים מגדלים אותם מעל כולם והם ממשיכים ובגדול...
חמוד...123
בצ"ל אריאל!
אתה במילא כבר אומר הלל בברכה בכל אחד מהימים הללוהאריאלניקהנאמן
גדול!מיכל הפג"זית
נקרעתי מצחוק...
הבנת גם את כל הארמית שקשקשנו באמצע?שומרוני
הרוב...מיכל הפג"זיתאחרונה
ומה שלא אמא עזרה... היא, שלא כמוני שנולדתי לתקופה חשוכה, עשתה בגרות בגמרא (;
ונוסח התפילות הוא:האריאלניקהנאמן
תפילה לשלום התנועה:
"אבינו שבשמים, צור ישראל וגואלו, ברך את תנועת אריאל ראשית צמיחת גאולתינו הגן עליה באברת חסדך, ושלח אורך ואמיתך לראשיה, מדרכיה, וחניכיה, ותקנם בעצה טובה מלפניך.

חזק את ידי מדריכי תנועת קדשינו והנחילם אלוקינו ישועה ועטרת ניצחון תעטרם ונתת שלום בהנא"ר ושמחת עולם ליושביה.

ואת אחינו כל בית ישראל פקד-נא בכל תנועות פזוריהם ותוליכם מהרה קוממיות לתנועת אריאל, ככתוב.
וכן יהי רצון ונאמר אמן"
תפילה לשלום חניכי התנועה:
"מי שברך אבותינו הקדושים אברהם יצחק ויעקב, הוא יברך את חניכי אריאל העומדים על משמר ערינו וחומותינו, בכל מקום שהם.
יתן ה' את חינם לפני כל אדם, ויגדלם לתורה בתוך קדושת התנועה ונאמר אמן"
תפילה לשלום המזכ"ל:
הנותן תשועה למלכים וממשלה למזכ"לים ומלכותו מלכות עולמים.
הפוצה את דוד עבדו מחרב רעה, הוא יברך וישמר וינצור ויעזור וירמם ויגדל וינשא למעלה למעלה לאדוננו (פלוני) ולכל אנשי השררה ממ"ה ברחמיו ישמרם ויחיים ומכל צרה ונזק יצילם. וכן יהי רצון ואמר אמן"

ולכל מי שלא הבין זה בצחוק נא לא לקחת את דברי ברצינות!
תיקון קל...שומרוני
...בכל תנועות פזוריהם ותוליכם מהרה קוממיות לתנועת אריאל, ככתוב.

שכחת לכתוב את הפסוק... אז אני אביא את הפסוק מישעיה כ"ט:
הוי אריאל אריאל! קרית חנה דוד. ספו שנה על שנה חגים ינקופו.

וצ"ע.
אני מציע פסוק אחר...אנונימי (פותח)
יותר נראה להכניס את הפסוק שאחריו: "והציקותי לאריאל והייתה תאנייה ואנייה"
ואצ"ע
חבר'ה נסחפתם אנחנו בחנוכה לא בפורים!!!!ארץ ישראל לנצח
חיים בן שושןאנונימי (פותח)
יש תמונות שלו ?
הא??? חיים משה??משה חיים.. ?פלפלתיאחרונה
התקווהאנונימי (פותח)

כול סניפי אריאל במוצאי שבת עושים מרד לא אומרים התקווה במפקד!!!

 

 

היה כבר ולא אמרנו!!!אנונימי (פותח)
היה כבר ואמרנו...אנונימי (פותח)אחרונה
איזו תקווה?123
למה לומר 'התקווה'?? מה הקשר??
יש לנו המנון עם תוכן אמיתי; למה להמיר אותו בשיר כפרני??

בצ"ל אריאל!
צחוקים!ענת=)
אצלנו בסניף, הייה ףשוט מצחיק בענין.
בסוף ההופעות מרימה הקומונרית(האדירה שלנו!!!) את המיקרופון ואומרת: "לשירת הימנון קהל יקר את מתשקים לעמוד"(פחות או יותר במילים אלו) ולאחר שכולם עומדים על רגליהם נתנגן לו בקרע לא אחר מהימנון התנועתי הדגול. ההורים חשבו לפתע שנפלה פה טעות.(ראו זאת בעיניים שלהם) אך לאחר מס' שניות הבינו שלא.
ובקשר להימנון המדינה. ההורים אכן ציפו לה... אך הלה לא הגיע. טוב עם הקומונרית שלנו מי חשב שזה יעלה על מערכת ההגברה וישמע למרחק של 5-מטר המאולם.

אחרי המארוע הזה... כולי נשפחתי מצחוק. חבל שעינת הגיע כמה ד' אחרי ולא נחנה בארוע. עינת הפסדת!