עדכון חדש בבני אדם.גדי .
ביקשו מכולם להגיע עכשיו למקום,היום נגמר הצו של בגץ,וזבמיש לוחץ לפנות את הקראוונים,הוא ניתק להם את החשמל ולמרות הכל המשפחות נשארו בקראוונים,השניה התקשרו אלי,ביקשו מכולם להגיע עכשיו לבני אדם!
כןן אנחנו יכולות לבוא הבעיה שלא רוצים בנות...אוריין
אוריין אתן יכולות לצאת לתג מחיר ...ליאור 1
"ערבות הדדית"
ולא הבנתי  למה בנות לא יכולות לבוא לבני אדם...?אנונימי (פותח)
ועוד משו...למה אין כנס של נוער למען המקדש? מישו יודע?.

כי ככל הנראה, על פי מה שהבנתי, אחד מתושבי המקוםאמא אדמה
החליט שמפריע לו שמסתובבות שם בנות.
 
לכן, הבנות נקראות לבוא ולחזק לבינתיים את המאחזים שננטשו על ידי הבנים שהלכו לבני אדם!
 
עדיף שבנות יבואו לבני אדם מאשר שיצאו לתג מחיר.רכס רמת מגרון
לגב' 'רכס רמת מגרון':אנונימי (פותח)
מילא לריב עם אנשי מגרון בשל אידיאולוגיה, אבל לריב כעת גם עם תושבי 'בני אדם', בשל דרישה - לגיטימית, יש לומר, גם אם אינה מקובלת על כולם - זה כבר בגדר 'חוצפה' לענ"ד.
 
אנשי המקום ביקשו שלא יבואו בנות. אפשר להתווכח על עצם הדרישה הזו, אך משהוחלט כך יש לכבד זאת, ולא להפר את הכללים שגם ב'נוער למען' הסכימו להם.
 
ומעתה אמור:למה נקרא שם המקום  'בני אדם'?
ללמדנו שמדובר ב'בני אדם' דוקא, ולא בבנות אדם'...
 
(זה סתם בצחוק, אבל הדברים שלמעלה רציניים לגמרי).
דניאלה :המאבק על בני אדם החל! כוננות למניעת פינוי!אנונימי (פותח)
בס"ד
הציבור נקרא להגיע בהקדם האפשרי למאחז בני-אדם על מנת למנוע הרס מבנים
וגרוש משפחות. המאחז בני-אדם שוכן 4 ק"מ מזרחית לישוב אדם.
במסגרת תוכנית הממשלה להורדת 23 מאחזים, החלו בפעולות הרס וגרוש חלקיים
בכמה מאחזים. על-מנת לסמא את עיני הציבור ולהסתיר את העובדות האמיתיים
שמדובר בהתחלת ביצועה של תוכנית התקפלות מיהודה ושומרון, מכסים את פעולת
הפינוי בשקרים ובעיוותים כדי ליצר רושם שמדובר בסכסוכים בין קציני צה"ל
ומתנחלים. נוסף לכך, על-מנת לסבר אוזנם ולרכך ליבם של מתנחלים סרבני
גרוש, גייסו באופן שיקרי את הרב מרדכי אליהו בלי הסכמתו כדי ליצור רושם
שהוא מגבה פינוי קרוואנים מבני-אדם. ברוך ה', כבר למעלה משבוע נמנע ההרס
בבני-אדם. הצטרפו למאבק ונזכה לראות במהרה בגאולה השלמה.
 
נוסח קצר: המאבק על המאחזים החל! כוננות למניעת פינוי בבני-אדם, כולם
מגיעים עכשיו! 0546751116 נא להביא שק"ש וציוד אישי.
 
בברכה,
דניאלה 0528119041
אוריין לא חסר מה לעשות.'ערבות הדדית'
בע"ה 
 
יש מחסום בצ.תפוח, שאף ערבי לא יעבור בו.
פעם קבוצה ממעלה לבונה רצתה להלחיץ את הצבא (הצליחה ובגדול-המח"ט הגיע למקום.) הגיע לצ. בית פוריק, והלכו ברגל לכיוון קבר יוסף הצדיק, הם הצליחו לעבור את המחסום בקצת. וחצי נעצרו.(פשוט להיתעכב "קצת" במחסום עד שמגיע גי'פ, יורד על ארבע, ועוד כמה גיפים מגיעים ואז ניכנסים לאט לאט- ב"אבטחה" של הצבא..
 
חוץ מיזה יש בית בעליה למעלה לבונה, בית בודד, אני לא מבין איך עדיין לא עשו אצלו ביקור נימוסין.. וכו' וכו' תן לחכם ויחכם עוד..
אני חושבת..שיח השדה..
שהיישוב לא רוצה שנרד לשם..... 
גם הרצל לא רצה.'ערבות הדדית'
בסוף יצא..
 
הישוב יכול לרצות הרבה דברים. את שלנו אנחנו מחויבים "לא עלינו המלאכה ליגמור ולא אני בן חורין להיבטל מימנה" אם הולכים בשם ה', שה' הוא המלך, אז מה זה משנה?.
שיהיה בהצלחה. 
לא הולכים לישון לפני שמורידים שמשה!! תג מחיר. (ד"א תג מחיר התחיל כבר מתחילת הפינויים. לא ניגמר עדיין..(: )
הכותרת שלך היא שקר וכזב, והשמצת המת.shapira
מעבר לכך, האנרכיסטיות שלך מביאה למצב מאד מסוכן.
שים לב למעשיך.
 
והשורה האחרונה שלך - לגבי השמשות?
סתם גזל.חד וחלק.
נשמה'ערבות הדדית'
בעמיאח"ה
 
הרצל רצה מדינה של אפיקורסים-רצה. לא יצא.. רצא יהודי חדש ר"ח. ב"ה עצת ה' היא תקום.
 
למה גזל?
א. יש כמה רבנים שמתירים.- (אני לא ניכנס בריש גלי לשמות שלהם.)
וב. גם במשנה ברורה יש פוסק שאומר שמותר ליגזול את הגוי,  ואיסור גזל הגוי נאסר בירושלמי ''מפני האיבה''  וכיום אין שום בעיה ליגזול מהם.( לא לצורך פרטי ח"ו  לצורך עמ"י, כן, ערבי שחוטף ברכב שלו נירתע. בכביש גילעד היה שנה וחצי שערבים לא נסעו, פשוט פחדו!. קידוש ה' גדול.
 
 
ולא ניכנס לדיונים עכשיו, אתה מעוניין ברצינות לדיון תפנה בשיחה אישית.
 
חיונה נשמה טהורה,א'פחד לא שואל ת'ישוב.קראתיך
אם נשאל אותם על כל דבר שנעשה המצב יהיה גרוע.
אם כל הכבוד-ויש כבוד הם לא  יחליטו בשבילנו.
בעי'ה שלהם שהם לא פאנטים...ושהם מתנגדים לכל דבר..
שונאת פאנטים!!!יקירה
תשנאי...יהודי מרמ"ג
רק אח"כ אל תשאלי למה הם שונאים אותך...
אני למשל, לא שונא פנאטים.shapira
אני לא מסכים עם הרבה דברים שלהם, ליתר דיוק - עם המון דברים שלהם - אבל לא שונא אותם.
 
אני חושב שאפשר לתעל כאלו אנרגיות לכיוונים פרודקטיביים מאד, ורק צריך לכוון אותם.
 
ןלא, אני לא מנסה לךהתנשא - אני כואב.כואב את האנשים שאהותר פה דמם בשם ה"תורה", רק כי אנשים החליטו כאן שמי  שלא חושב בדיוק כמוהם, ראוי לשמות גנאי.
כואב את זה שיש כאן כזו שנאה בפורום, שכשאדם מנסה להציג את הדעה המנוגדת, לרוב פה - הוא זוכה לכינוי "נאצי" ו"גוי".
 
ואח"כ - לראות תלונות על אנשים שמקללים.
 
וזו הבעיה - כשאתה רוצה להועיל למישהוshapira
שאל אותו.
זה כמו להעביר זקנה את הכביש בלי לשאול אם היא צריכה להגיע לצד השני.
 
בעיה שלהם שהם לא פנאטים?
ובגלל זה כמובן אתם יכולים לסכן אותם, ולהחליט מה לעשות בשבילם ביישוב שלהם?
אני מבין שהמושגים "רכוש" ו"קניין" איבדו אצלך משמעות?
 
אתה בסה"כ פורק עול שמסווה את זה תחת אידאולוגיה - כמו כל אנרכיסט אחר.
כמו השמאלנים בבילעין, כמו פעילי השלום בעזה, כמו רייצ'ל קורי שנשכבה מתחת לD9.
כמו כל אחד שחושב שהאידיאולוגיה שלו מתירה לו לעשות הכל.
'ערבות הדדית', אחי..!tomerittal
לה"ו
 
באמת, סתם שאלה...
אתה יודע למה "הרצל רצה מדינה של אפיקורסים-רצה. לא יצא.." ?
זאת לא הייתה תקלה תכנית, או סתם כלשהי תקלה.
אומנם הרצל אכן רצה להקים כזאת מדינה, ואפ' הרוב בקונגרס הסכימו איתו.
הרצל ראה את כל הרבנים והאנשים הדתיים [בעיקר ממזרח אירופה] שהם בוכים ומתאבלים על ההחלטה ש"התקבלה" [ב"ה היא לא], ואז הוא החליט לבטל את הרעיון הזה.
 
שבת שלום..
נשמה?shapira
באמת מזל שהפסקתי להיות כופר בפורום פה.
 
הרצל *לא* רצה מדינה של אפיקורסים.זו השמצה חסרת בסיס.
המזרחי והפועל המזרחי היו חלק מהציונות.
 
למה גזל?
אם אתה לא נכנס בריש גלי לשמות הרבנים, משמע שהינך פוחד לפרסם פסק כזה, או שאין לך מקור.
רב שמפרסם כזה פסק, שיראה מקורות.
ב. מי הפוסק ההוא שמתיר? אשמח לראות מקור?
כי הרמב"ם כותב שגזל הגוי אסור משום חילול ה', ולא מפני איבה - ומזה אתם בינתיים מתעלמים (כמו גם מחילול ה' בהפגנה מול ביתו של זמביש).
 
זה שערבים לא נסעו שם אינו קידוש ה' - כי הפעלתם אלימות בשביל זה.
shapiratomerittal
בס"ד
 
דווקא נראה לי שהרצל כן רצה להקים מדינה שלא הולכת ע"פ התורה, מדינה של יהודים חדשים... לא יהודים שלומדים תורה ושומרים על הלכה.
אבל בסוף, כנראה שהוא הבין שאי אפשר.
אמרתי לך, כול דיון נוסף בשיחה אישית.'ערבות הדדית'
בעמיאח"ה
 
אני לא מגיב פה. אתה רוצה דיון רציני תפנה אלי בשיחה אישית .
חד וחלק...יהודי מרמ"ג
אם אתה הולך לפי רבנים שבשבילם
א"י זו סתם עוד מצוה...
מה זה אמור להביע?shapira
 
א"י היא מצוה גדולה, וגזל הוא עברה גדולה.
לשבור שמשה של מישהו שאתה לא מסכים איתו, או שמשה של ערבי - זה גזל.
ואם זכור לי נכון, הרמב"ם מביא את גזל הגוי מהטעם של חילול ה'.
כן אבל גוי שאמור לחיות פה...יהודי מרמ"ג
כלומר...יהודי מרמ"ג
בן נח ששומר שבע מצוות.
כרגע הם עוד לא בדיוק
שומרים שבע מצוות והם גם אויבים.
חילול ה', זה כשאתה עושה משהו לא מוסרי,
אני כרגע לא רואה שום דבר לא מוסרי,
בלנפץ לאיזה ערבי ארור שמשה.
לפי רוב הפוסקים הערבים הלכתית מוגדרים כאויבאנונימי (פותח)
(העתק הדבק מלפני כמה עשרות שרשורים..)גם אם לא כולם יכלכו וירצחו יהודים רובם שמחים שנרצחים יהודים. ולפי ההלכה עם שנמצא עם ישראל במלחמה  וחלק מהעם רק מזדהה עם העם שלו,זאת אומרת שלא כולם בפועל יהרגו אלא שחלק ישמחו שנרצחים יהודים אפילו בלב, אז גם הם חייבים מיתה.והם נכנסים להגדרה של אויב! ובשעת מלחמה אמרו חכמים (מסכת סופרים ט"ו:ט; ירושלמי,סוף מסכת קידושין למה נענשו כל המצרים בקריעת ים סוף.)טוב שבגויים-בשעת מלחמה-הרוג.
ופירוש אמרו שבים סוף טבעו רשעים,בינוניים וכשרים(רש"י שמות ט"ו:ה) הערבים רוצים להרוג אותנו נכון? או לפחות לסלק אותנו מנחךת אבותינו ובגלל זה הם מוגדרים הלכתית כאויב. וכן מותר להרוג אותם כמה שקשה לשמוע את זה מותר להרוג ערבי! כי הוא אויב שלנו והוא מאיים על השמך קיומנו בארץ הקודש (נכון שצריך שיקול דעת מתי ואיך ואם שייך וברור שעדיף לא לשבת בכלא.) אבל בסופו של זה מצווה. והגאון הרב אויערבך זצ"ל אמר גופם מותר קל וחומר ממונם. ואם זה נעשה בשביל הרתעה להרתיע אותם מלפגוע ביהודים ולהרתיע את מערכת "הביטחון" מלפגוע בנו אז זה מותר.אפשר לעיין בכסף משנה על הרמ"בם הלכות רוצח ושמירת נפש שפסק שבמלחמה עם אויב יש להרוג את כולם בלי לחשוב שמא אחד מהם הוא חף מפשע וכך פסקו הב"ח הש"ך והגר"א על דברי השולחן ערוך יו"ד סי' קנח וחו"מ סי' תכה. וכן הסמ"ע כותב דאילו יש מלחמה על זה אמרו הטוב שבגוים הרוגוהיינו מצווה להורידם ולסובב להם המיתה וכך פסק הרמ"בם בהלכות מלכים ומלחמות (פרק ו')שם מופיעות הלכות המלחמה היסודיות,שגם לאחר כנעיתה של אומה שהתעקשה להלחם בנו כל בניה בני מוות הם. ובעל "הכנסת הגדולה" כותב:והנכון שבא להשמיענו שאפילו שזה הגוי אינו עושה מלחמה עם זאת כיוון שכלל אומתו עושה מלחמה עם ישראל אחינו-מורידין ולא מעלין
וכדאי לעיין בפירוש של המהר"ל על התורה"גור אריה" שכותב דברים דומים בעניין הסיבה מדוע הרגו שמעון ולוי את כל אנשי שכם למרות שלא כולם חטאו.(רוב המקורות לקוחים מדבר תורה של הרב בנימין זאב כהנא הי"ד גליון דרכה של תורה טבת תשס"ו גליון מספר 572 ) בקיצור מותר לעושת את זה ויש רבנים גדולים שתומכים ומתירים אבל לא יכולים להשמיע קולם! ויש רבנים שחולקים. בוודאי שצריך לעשות את זה לשם שמים באמת לקדש את ה' כמו כל דבר שעושים. בכל מקרה בענינים האלה זה הלכה ואין מורים כן ואני יודע על רבנים שמתירים.
הראה לי נא את הסייג הזה?shapira
זה משהו לא מוסרי.
לבוא ולנפץ לאדם שימשה כי החלטת שהוא שונא אותך - זה לא מוסרי.
ואל תביא לי הכללות עכשיו - אתה לא שובר שמשות כלליות - אתה שובר שמשות פרטיות.
 
מי יודע כמה ערבים התחילו לשנוא יהודים, או הובלו למעשי רצח של יהודים בגלל ששברת להם שמשות?
חבל לכם לדון עם אחד כזה חסר הבנה...השם הוא המלך!
זו שנאת עולם לעם עולם.
אבל באמת שאנשים כמו 'שפירא' אינם שווים  בכלל את הדיון, כי דעותיהם מנוגדות בתכלית לדעת התורה.
דעתי מנוגדת לדעת תורה?shapira
עד עכשיו ביססתי את כל דברי על דעת תורה.
השאלה היא האם אתם מסוגלים להבין שיש 70 פנים לתורה - ולא תמיד זה ימצא חן בעינכם.
 
חסר הבנה?
עוד לא הפריכו טענה אחת שלי בפורום עד עכשיו.
 
הלוגיקה שלך פגומה בצורה קשה.
אגב - אתה טוען שאני שונא את ע"י?shapira
או שאתה טוען שאתה שונא אותי?
 
מעבר לכך - להגיד "חבל לדון עם אדם כמוהו" זה בריחה מנתינת תשובות.
אפשר להסיק מכאן שאין לך מה להשיב.
דבריי ברורים למרות טיעוניך הדמגוגיים שלא יעזרו לך.השם הוא המלך!
שבעים פנים לתורה אינם כוללים דברי כפירה ואפיקורסות, וגם לא דברי הבל כשלך.
שנאת ישמעאל לישראל היא קבועה, ולא התחילה מניפוץ שמשות או כיו"ב.
 
וזו בדיוק הבעיה - אתה חושב שכל שבעים הפנים צריכיםshapira
להתיישר לפי קו אחד, ולא מסוגל להבין שלא כל מה שאתה לא מסכים איתו הוא כפירה.
 
וזה מה שהופך כל מחלוקת שלך, למחלוקת שאינה לשם שמיים.
אני מכבד את דיעותיך, ורואה בהם משהו תורני שאיני מסכים איתו.
אתה רואה את דברי ככפירה - משמע מכאן שאינך מסוגל להבין את הרעיון של מחלוקת חיובית.
אגב, כתוב - "עשו שונא לישראל"shapira
לא ישמעאל.
ומעבר לכך,הדמגוגיה בינתיים היא שלך - לא הגבת לטיעוני ורק השמצת.זוהי דמגוגיה.
גם על ישמעאל כתוב דברים דומים, אביא בעז"ה מקורותהשם הוא המלך!
אנא ממך.shapira
אני מבין שלשאר הטענות שלי עדיין אין תגובה?
וגם בלי המקורותמ-ם
אם אני זוכר נכון אחד מנשות עישו היתה מחלת בת ישמעל מה שאומר שנעשה פשוט סלט של שונאי ישראל תמידיים צאצאי עשו וישמעל גם יחד.
נחמד שאתה מפרשן ככה את התורה.shapira
אבל זה קל מאד להפרכה - אצל גויים הולכים לפי האב, ולא לפי האם כמו ביהדות - ולכן בניהם של מחלה בת ישמעאל לא נכנסים תחת הציטוט הזה.
מעבר לכך - ברגע שלעשו היו עוד נשים, הרעיון שלך יכול להתייחס רק לחלק מצאצאיו, וגם אז - לחלק הקטן.
ה' הוא המלך... אז למה אתה לא מקשיב לויצ. יאיר
ברגע שאתה מסרב להקשיב לבן אדם שבסך הכל מנסה להבין למה מותר לך מתחינה הלכתית לעשות משהו, ולשם כך אתה מעליל עליו ש'דעתו מנוגדת לדעת התורה' אתה בעצמך דורס ברגל גסה על חברך וע"י כך מזלזל בדברי ה' אז תנסה להבין יהודי שמדבר איתך ותפסיק להגיב בהתלהמות כאשר ייתכן שאתם שניכם בעצם חותרים לאותה מטרה והיא ייסוד כסא ה' בעולם. בהצלחה לך ולי ולכל עם ישראל, כולנו צריכים לעבוד על זה קשה...
התגובה שלי נאמרה בתגובה לדברי 'השם הוא המלך!'יצ. יאיר
אחי יש הגדרה הלכתית הערבים מוגדרים כאויב שלנו.אנונימי (פותח)
אתה לא יכול להתווכח עם זה,ככל שיהיה פחות ערבים בארץ כך תגבר אחיזתנו בה לצערינו אנחנו 
 
בגלות ולא נלחמים באויב שלנו באמת זה ההשתדלות שלנו כלפי שמיא ויש מחלוקת אם זה מותר יש 
 
דעות שמותר להרוג כל ערבי! במדינה משום שהם מוגדרים כאויב והם מזיקים לנו לשלוט בארץ קל
 
וחומר לגבי שמשות וכולי.
יש דעות מנוגדות לזה , שמפורסמות בריש גליshapira
מי שמפחד לחשוף את דעותיו בפומבי - בסופו של דבר לא פסק לכלל, ולכן אין לכם במה להיאחז.
ציטוטים כאלו אינם מקור.
להרוג כל ערבי זה באמת קשקוש מטופש.....השם הוא המלך!
אני לא מאמין שרב רציני יגיד דבר כזה, בלי קשר לפחד מההשלכות של זה.
לא צריך להסחף עד כדי כך.
אבל לשבור לכולם שמשות זה בסדר?shapira
זה גם בא מאותה ההכללה.
לא קרב זה אל זה, אין שום דמיון כלל.השם הוא המלך!
ודאי שיש דמיון:shapira
אתה מתיר לשבור להם את השמשות כי כולם שונאים אותנו, וע"י זה אתה מגדרים כ"אויב" - והוא פשוט לקח את זה צעד אחד הלאה, ומתיר להרוג אותם בגלל זה.
מאד דומה.
הם מוגדרים במלחמה איתנו וזה לא קשור לשנאה.אנונימי (פותח)
אל תוציא לי דברים מהפה חוץ מזה שלא אני אמרתי את זה אלא חכמים.
 
 
מי הגדיר אותם ככה?shapira
אתה גם כתבת שהם אויבים, כדי להפריך את הטענה שזה כדי לא לגרום להם להיות אויבים שלנו.
איזה חכמים אמרו את זה?
איזה חכם אמר שהם עכשיו אויבים שלנו ובמלחמה איתנו?
אני שאלתי את הרב שמואל אליהו והוא אמר לי שהערביםאנונימי (פותח)
מוגדרים כאויב. ובעל "הכנסת הגדולה" כותב:והנכון שבא להשמיענו שאפילו שזה הגוי אינו עושה מלחמה עם זאת כיוון שכלל אומתו עושה מלחמה עם ישראל אחינו-מורידין ולא מעלין
אוקי, מורי ורבי חלוק על הרב שמואל אליהוshapira
אבל זה שיש לך מקור כבר מעלה את טענותיך לרמה שאפשר להתווכח איתך.
 
מעבר לכך - אתה הגדרת אותם כאויב, וזה מה שציינתי קודם - כך שעדיין לא הבנתי על מה התנפלת.
ההשוואה שלי גם היתה במקום, כך שלא הבנתי על מה אדון "השם הוא המלך" התעצבן.
 
שאלת את הרב שמואל אליהו אם זה אומר שמותר לשבור לערבים שמשות, והאם מותר להרוג ערבים סתם?
זהו שהוא לא נתן תשובה ברורה הוא אמר שזה לא לא כלאנונימי (פותח)
כך פשוט כמו שאני חושב. והוא לא יכל לתת תשובה ברורה. הוא לא אמר שזה אסור(לגבי תג מחיר) אבל זה לא היה נושא השאלה. בכל מקרה יש על זה מחלוקת.
זה פשוט לי שהוא לא יכל להגיד שזה מותר גם אם הואאנונימי (פותח)
היה חושב ככה. הוא אמר לי כמה דברים מסוימים שהיו ברורים אבל הוא לא ענה בתכלס. ולא אמרתי שהוא חושב ככה. אבל לגבי ההגדרה של הערבים כאויב ,הוא אמר שפשוט שהם מוגדרים כאויב. מה זה אומר לגבינו הוא לא ענה תשובה ברורה
הוא אמר לך שזה לא כ"כ פשוט כמו שאתה חושבshapira
והנה אתה  ממשיך לחשוב שזה כן כ"כ פשוט.
בסופו של דבר אתה מפרשן את אי ההסכמה שלו לדבריך, כחוסר רצון להגיד תשובה חיובית בקול.
 
ודאי - כי ככל הנראה - יש בעיה להתיר כזה דבר.shapira
כשאתה אומר מחלוקת - זה אומר שיש צד שמצדד בעמדה שלך - מה הוא?
הוא לא נתן תשובה ברורה, כי יש לו מניעה ורתיעה מהשמדת רכוש סתם.
 
לא נכון הוא יכל להגיד שזה אסור!! והוא לא אמר את זהאנונימי (פותח)
אני לא מפרשן שום דבר לכיוון שלי והוא אמר כמה דברים שהיו ברורים ואני נמנע מלומר אותם. אני רק רציתי לשמוע את דעת  הרב שמואל. הוא לא ענה תשובה ברורה בגלל שהוא יחטוף על זה תביעות וכולי הוא כבר נשפט כמה פעמים על קריאה שלו לא להשכיר דירות לערבים. האשימו אותו בהסתה......
ששאלתי אותו על תג מחיר הוא אמר, לא שמעתיאנונימי (פותח)
על רבנים שאסרו.
כל עוד אין לך תשובה ברורהshapira
אינך יכול לקחת את זה לשום כיוון על פי דעתך בלבד, שהרי הלכת לשאול רב.
 
ברגע שאמרת תג מחיר, ולא פירטת, לא קיבלת תשובה ניצחת.
אמרתי לו על הבאלגן שהיה אחרי הפינוי בבית השלוםאנונימי (פותח)
והוא הכיר את המושג תג מחיר אני לא יכול להגיד בוודאות אם הוא יודע במה זה כלול אבל הוא הכיר את המושג ושמע על הבאלאגן שהיה בבית השלום. הרב שמואל הוא לא הרב שלי. אני לא ממציא כלום אני נשען על דעת הרב שלי.
ד"א על הבלאגנים שהיו לפני פינוי בית השלום'ערבות הדדית'
שאלתי רב אחד גדול-הרב שלום ארוש שליט"א שאלתי אותו אם להמשיך במעשינו (הוא היה שם אם שני הבנים של הלפרון חבל שלא דיברתי איתם..) הוא אמר שכן-שאלתי אותו אם לחזור לישיבה ושבועים אני לא למדתי כמעט כלום הוא אמר להישאר ולהאבק בכול הכוח ובירך אותי שהציונים לא יתפסו אותי.. וב"ה ככה היה..
(שאלתי עוד כמה רבנים בנידון..את שמם לא אפרסם בריש גלי מי שרוצה שיפנה אלי באישי.)
 
ל'שפירא': מיהו 'מורך ורבך'?השם הוא המלך!
אחי דרך ארץ קדמה לתורה.אנונימי (פותח)
חבל שככה מדברים. מקרה
הרמב"ם קובע להלכהמ-ם
לגבי רצח אנשי שכם בידי שמעון ולוי שהדבר היה מצוה שנתחייבו כל אנשי שכם מיתה על שלא מיחו על אי העמדת בתי דינים-אם אינני טועה כך אומר הרמב"ם בעזה"י בקרוב אביא מקור אם תרצו כדי שתוכלו לעיין לבד.
אההה ואני מקווה שברור מה הנפקא מינא לימינו מזה?????
אני מקווה שברור לך שבלי תואר רבני אתה לא מוסמךshapira
לפסוק נפקא מינות,כן?
איפה אתה גם משליך את זה על הערבים?
שהם לא מוחים על אי הקמת בתי דינים?
לפי מה שאתה אומר צריך להשמיד את כל העולם המערבי, חוץ מכמה אנשים בודדים מאד.
וגם את העולם מהזרחי כשחושבים על זה, ואת העולם השלישי.
ממש סדר עולמי חדש.
 
לצערינו זה רק מראה את עומק הגלותאנונימי (פותח)
שבמדינה הזאת שהיא כאילו מדינה "יהודית" רב לא יכול להגיד דעת תורה. ממש עכשיו בימים אלה
 
מוזמן הרב וולפא למשפט בעקבות אמירות שלו כלפי המדינה,הרב שמואל אליהו נשפט בעקבות
 
קריאה שלו לא להשכיר דירות לערבים, הרב יצחק גינזבורג ישב בכלא!! בעקבות שהוא שיבח את
 
ברוך גולדשטיין. אז אתם מדברים שרבנים יתירו לשבור שמשות לערבים? שיתירו להרוג ערבים? הרי
 
זה יהיה סוף החיים הנורמלים שלהם. זה המציאות אני דיברתי עם רב גדול מאוד מהציבור שלנו על
 
תג מחיר והוא התחמק מלתת תשובה ברורה. הוא אמר לי שהוא לא שמע שאסרו את זה.......
 
תקראו מה שכתבתי למעלה ותראו שיש הגדרות ברורות מפוסקים גדולים.
 
 
לא כל ערבי...יהודי מרמ"ג
אלא כל ערבי שנמצא בגבולות הארץ המובטחת.
זה הכוונה. כל ערבי שנמצא פה מחליש אתאנונימי (פותח)
אחיזתנו בארץ. והעם שלו נלחם איתנו ורוצה להורגנו או לפחות לגרשנו מארצנו.
ארץ ישראל שלנו היא לעדאנונימי (פותח)
ואין לאף אחד זכות לוותר על גרגיר
כפרה חוץ מהרמב"ם יש עוד הרבה פוסקים.'ערבות הדדית'
בעמיאח"ה
 
למה? גזל? ערבי שיושב בארץ הקודש בארץ  ולא שומר 7 מצוות והוא עוד מזיק לנו ''מורידין ואין מעלין''..
(מישהו מיצהר מוציא עכשיו ספר-''הילכות הריגת גוים'' לא יודע אם תבין משהו אבל תנסה.)
 
לצורך מילחמה,ולצורך כיבוש הארץ מצווה לישבור חלון,לקחת לעקורלהם עצים ולקחת לישתול אצלך, וכו' תן לחכם ויחכם עוד. 
רב אחד אני יכתוב כאן-הרב דוב ליאור שליט"א. אני שאלתי בעצמי.-ותאמת לא שאלתי אותו לפי איזה פוסק הוא מתיר זאת, בע"ה ית' שבת הבאה שאני בחברון אשאל..
(**ניבחרת הגיבורים יכול לאשר דברי)
 
ספירה.'ערבות הדדית'
בעמיאח"ה
 
אני לא בורח מתשובות, פשוט אני לא רוצה להיתווכח בריש גלי, שכולם קוראים- אני רוצה ליכתוב ואחרי זה לימחוק, אני לא צריך עוד חקירה-דבר שכבר קרה לי כאן.
זה אתה לא רוצה.
 
ולבעש"ט רב גדול אחר נתן לי אישור לעניין- ולכו'.
ועוד כמה רבנים נתנו בעקיפין.
בכללי שום רב לא יגיד לך בטלפון-צריך להגיע לאותו רב אישית ולישאול אותו-אחרת הכול שמועות ואין תשובה אמיתית-כמו שסיפרת על הנ"ל.
אני לא שאלתי בטלפון שאלתי אישית.אנונימי (פותח)
בכל מקרה יש לי את הרב שלי שאני נשען ונסמך עליו אבל הוא לא פוסק לרבים.
מה שאלת ומה הוא ענה לך תדייק.יצ. יאיר
שאלתי אם הערבים מוגדרים כאויבים והרב אמר שבוודאיאנונימי (פותח)
ואמרתי לו שאחרי בית השלום היו הרבה רבנים שהתנגדו לתג מחיר והוא אמר שהוא לא שמע שאסרו את זה.
עדכון- דחוף-אנונימי (פותח)אחרונה
 נו , מה המצב העדכני עכשיו? מישהו יודע?
חל"פ הגבעות - AI. מה דעתכם על זה?נ א

אשמח שתעבירו את התמונה בקבוצות. תודה רבהנ א
מי שמעוניין/ת לקבל את התמונה במייל, נא לשלוח מיילנ אאחרונה

לכתובת: chalaphagvaot@gmail.com

אפשר עדיין להשיג קפוצונים או חולצות לזכר אהוביה?הגבעות בלב תמיד

של יהודים בואו ורשו ארץ

ואם יש צמידים וכו גם יש ביקוש..

אני בת, מעדיפה לקנות מבנות כמה אם אפשר או שישלחו בדואר 

נירו ניר, שירו שיר, כבר הנצו ניצניםימח שם עראפת








יא! איזה יופי! אני מת על לראות נבטים נובטיםקעלעברימבאר

והעשבים גדלים. זה אחד הדברים היפים בחורף.

 

אפילו הטחב הירוק שגדל בין המדרכות אחרי הגשמים יפה בחורף.  (אגב רואים שהנבטים בתמונה העליונה הם דו פסיגיים)

עשית לי חשק לצאת ולחפש נבטים שנבטו מהגשםקעלעברימבאר
🤩פתית שלגאחרונה
גבעה או חווה על שם צ'רלי קירקאדם פרו+

הוא רוצה שננציח אותו

וגם אף שמאלני לא יתחיל עכשיו להרוס

חווה על שם צרלי

קדימה. מי לוקח את הכפפה.

לטרמפ יש ישוב,

למה שלצרלי לא יהיה?

(גבעון חובט במצח)ימח שם עראפת
הגבעון הנ"ל הוא השמש של בית הכנסת?קעלעברימבאר
קפיץאחרונה
כנסו >> החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל (חל"פ הגבעות)נ א

בשם ה' נעשה ונצליח

מקימים גבעות חדשות בארץ ישראל ומציבים בהם דגל ישראל לגובה רם

החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל בקריאה לכל מי שיכול, לצאת ביוזמה להקמת גבעה חדשה באזור מגוריכם, להציב דגל ישראל לגובה רם כדי שידעו כולם למי שייכת ארץ ישראל וכן, להביא ולרתום משפחות ואנשים למשימה החשובה הזאת.

להקים גבעה חדשה בזמן זה - זאת מטרה חשובה ביותר.

שלחו תמונות מהגבעה החדשה שהקמתם למייל של חל"פ הגבעות chalaphagvaot@gmail.com

חשוב!! להעביר הודעה זאת בכל קבוצה

🏡 החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל

בונים. מיישבים. גואלים.

מקימים גבעות חדשות בארץ ישראל!!!נ אאחרונה
סבתא לחיילת שאמורה לשמור בהגנשMalkaa

האם המקום מגודר. יש תנאי מגורים ומזון טוב לחיילים?

פשוט. מודאגת

באיזה מקום?משהאחרונה
איך אפשר לבדוק מתי תהיה העלייה הבאה לחומש ?דור ל

אשמח לעזרה

מה זאת אומרת 'עליה'?יו0י

יש שם ישיבה 24/7..

עליות מאורגנות המוניות, זה בדר"כ רק כשיש איזו סכנה גדולה שמסתמנת... 

הגיוני שתהיה ביום השנה ליהודה דימנטמן הי"ד.אריאל יוסףאחרונה


יש קבוצה בווצאפ..החיים מאושרים


שנים שאני חולם להקים מיזם כזה..יו0י

אולי יעניין אותך