בס"ד
ביום?
אני ממש אובדת עצות,
עד עכשיו יש לבת שלי גזים.. כאבי בטן, היא מתפתלת תוך כדי הארוחה,
אז החלטנו לעבור ממטרנה לסימילאק, בתקווה שזה בעז"ה יעזור..
במשך 10 ימים היא עלתה רק 90 גרם
והצואה שלה לא משו אז הופננו לבדיקות צואה..
מרוב שכואבת לה הבטן, היא בקושי רצתה לאכול..
עכשיו היום ה-2 לסימילאק והיא ב"ה דיי אוהבת אותו-
אני רוצה לדעת כמה ארוחות ביום לתת לה כדי שלא אאביס אותה סתם ואז זה שוב יגרום לכאבים..
תודה צדיקות!!

רק יועצת הנקה שהגעתי אליה בגיל עשרה חודשים זיהתה את זה...