"המלך בשדה, המלך בשדה" בחיאת מה בדיוק זה אומר???
שאתה פה, ושאתה מקשיב לבקשות שלנו
סואו?! מה עם זה?? למה אני לא באמת מרגישה שאתה פה ומקשיב לי??
נשארו עוד פחות מאחת עשרה יום לפני שאתה "חוזר לארמון"
עד אז אני עוד אאמין, אבל אם אלול יגמר, ואני לא ארגיש אותך, או אראה את הבקשות מתמלאות
נראלי אני אאבד את האמון
אני אלך
אפנה את הגב
אבל הפעם על אמת
כי די, נמאס לי.
