חושבים שהוא קיים? אמיתי?
או שפשוט זוהי תופעה שמגיעה מדי פעם בלי שום עקביות?
כי אני כבר מזמן לא מאמינה בו. באמון...
חושבים שהוא קיים? אמיתי?
או שפשוט זוהי תופעה שמגיעה מדי פעם בלי שום עקביות?
כי אני כבר מזמן לא מאמינה בו. באמון...
אמון.
כמה אתה חסר לי עכשיו.
כמה אני ריקה ממך.
קשה לי בלעדיך.
אין לי אומץ להמשיך לצעוד בדרך,
אני פתאום מפחדת.
מאוד.
מרגיש לי נורא.
כאילו שאין לי את עצמי.
אני מן מחסן פרוץ לרשות הרבים.
אין לי איך לנעול את המחסן הזה.
ניסיתי הכל.
ותמיד פרצו לתוכי בסוף.
והכי כואב-
שהפורצים הם חלק מהאנשים הכי קרובים אליי...
או שלפחות הם אמורים להיות כאלה.
כואב לקבל מכה כזו.
ועכשיו,
איך אני אמורה להסתכל לאנשים בעיניים?
מה אני אשדר להם כשהם מדברים אלי?
אמון?!
הוא קיים בכלל??
אז איפה אתה היית כשהייתי זקוקה לך כל כך?
אתה בא כשמתחשק לך או כשצריך אותך?
עכשיו למשל אני ממש זקוקה לך-
איפה אתה?

כ"כ מזדהה!!!!!! נגעת לי עמוק בפנים

אני מאמין שהכל בנוי על אמון!
חייבים אמון בקשר בבית ספר, בישיבה, בצבא, בזוגיות, בעבודה...
הוא דבר הכרחי..
מהסיבה הפשוטה שכל פעם לאחר שהוא נבנה הוא נשבר מחדש...
המון פעמים זה נשבר והצד השני אפילו לא מודע לכך נראה לי....
מה שכן- השבר תמיד מגיע בסוף.
ודווקא מהאנשים שאני הכי משקיעה בהם אמון....
אני... קצת לא יודעת איך להסביר....
אנסה לחשוב על ניסוח שיהיה מובן.
לפני תקופה לא מאוד ארוכה גיליתי שאחד מבני המשפחה שלי לוקח לי מצלם בתכיפות כל מיני דברים ששייכים לי, כמו: כל מיני דברים שכתבתי, חפצים אישיים שלי וכו'.
כשניסיתי לעורר את תשומת הלב של הההורים שלי הם באמת טיפלו בזה אבל הדבר חוזר ונשנה מאז כמה פעמים והגיע למצב שכתחליף לצילום הדברים פשוט נלקחים ממני...(על ידי אותו בן משפחה....)
לכאורה- בן משפחה אמור להיות בנאדם שהכי תתן בו אמון, אמון מסוג אחר, לא כמו לחבר. כי אחרי הכל זה משפחה (חשוב לציין שזה בן משפחה מקרבה ראשונה....). לבן משפחה נותנים אמון בלי הרבה מחשבה, פשוט כי זו המציאות, הוא הרי יודע עליך יותר מכל חבר טוב- הוא חי איתך ויודע דברים שאתה מסתיר מאלה שבחוץ...
הדבר הזה גרם לי לפחד להסתכל לו בעיניים. אולי ישמע קצת מוגזם אבל פשוט זה מה שהרגשתי. מרגישה שקופה מדי לידו. הוא ראה דברים שכ"כ לא הייתי רוצה שיראו. דברים שתמיד היו ביני לבין עצמי.
לא יודעת אם עכשיו המצב יותר מובן, מקווה..
בכל אופן זו רק דוגמא אחת.
אני חושב שהדוגמא שהבאת זה לא בדיוק דוגמא לאי אמון, אלא יותר דוגמא לחדירה לפרטיות וכדו'... במקרה כזה וודאי שיש 'משבר' באמון וצריך לבנות אותו מחדש.. (אם זה אכן מתאפשר)
(זה באמת דוגמא קצת קיצונית לעניין מערכות יחסים באמון... באמת יש כאן 'משבר' לא קטן באמון...)
מסתבר שהאמון עם בני משפחה הוא לא אמון עיוור אלא וודאי שתמיד צריך לשים לב לתגובת הצד השני...
אתה צודק 100%. זה אכן משבר אבל הוא גרם לי לאבד אמון בבני אדם.
אם בן משפחה קרוב יכול להתנהג אליי בצורה כזו אז....
למרות שחברים זה משהו אחר. אבל עדיין...
יש בי מין פחד כזה לא מוגדר בדיוק....
מקווה שהבנת
ורק אחר כך יוכל להאמין באחרים
להאמין בעצמי זה קשה כשאתה מרוקן מדבר כזה שנקרא אמון
קדושה אני מבקש!וואי,, קראתי את מה שכתבת וזה נשמע באמת לא כיף. שה' יעזור לך ושרק תצאי שמחה מזה ותראי כמה זה הצמיח אותך להיות בנאדם טוב יותר.. אשרייך נשמה!
אמן!
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הספר:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!