~~~~לעבדך באמת!
אני שמחה,
והלוואי.
ואני מפחדת,
וזה גם טוב.
לא זכרתי שאמרתי קוף.
ועוד לראשונה.
אבל זה גם בסדר,
לא ידעתי שיום כזה יקרה,
ואם ידעת, מה הית עושה?
אני לא יודעת.
איך אני אומרת כ"כ הרבה את המשפט הזה -
אני לא יודעת.
וואו מסבך אותי.
סיבובים.
מעגלים, מעגלים.
וזה מגיע. הנה מגיע.
וגל, ושוטף את הכל.
לעולם יש לב,
ובלב יש אנשים,
צבעוניים, יפים כאלה,
שחיים בכולו.
האנשים האלה, הם חלק מהעולם. מהעולם גם שלי.
גם שלך, כן.
זה אנשים עם ריח מסויים,
עם שעות שינה,
ותחביבים,
אנשים עם פחדים ודאגות,
אנשים אנושיים.
מדהים משהו. פחד.
וכל איש כזה.. כשהלב שלו דופק,
גם העולם כולו, מחסיר פעימה.
זה ברור לי.
העולם הזה, הוא יפה.
מורכב. מעניין.
עולם של חיים.
אני יודעת, כשאני חיה,
אני רואה המון טוב.
אני זוכרת תהתבודדות ההיא.. כשפעם ראשונה הרגשתי שפשוט יש לי חשק לחבק אפילו את העץ שעמד מולי.
העולם שלי הוא מתוק.
ויפה. ומורכב. וחי. ונושם.
ואני דופקת בו.
לפעמים ברעש, לפעמים בלחש,
זה תלוי בלב שלי.
כן.. לב הוא איבר קסום.
הוא עשוי משריר.
תחשבו כמה מתיחות הלב שלנו עבר,
כמה מתיחות הוא יעבור.
כמה ענינים כמה גלגולים עד שהוא קולט ש.
יש מישהו אחד.
אחד ממש.
שסובב כל עלמין. ולמה אני אומרת את זה?
כי וודאי לי. לא יכול להיות אחרת.
לא רוצה שיהיה אחרת.
מי זה אלוקים?
אמר פעם רב אחד.
הוא היה חכם. הו, כן.
שאם אלוקים הוא באמת מה שבני האדם מציירים,
אזי גם הוא אינו חפץ להאמין באלוהים שכזה.
בואו לא ניהיה טמבלים .
אלוקים קיים. והוא..
פשוט אין מה להגיד עליו.
שום מילה לא תתאר. לא תספיק.
אבל אני, אני אוהבת אותו.
מאוד.
יש רגעים שאני מאוהבת בו. ממש.
אצלי, אלוקים.
הוא אבא. קודם כל. לפני הכל.
כן. הוא אבא שלי.
אנחנו חיים יחד.
זה מעניין.. כן.
לפעמים יש כאפות, ולא תמיד קל.. אבל הוא אוהב אותי.
אני יודעת.
לפעמים אני משתעשעת במחשבה שאני בת זקונים שלו.
ואז אני נזכרת שאין מה להשתעשע.
אותי הוא הכי אוהב.
בעולם.
לאבא הזה, יש לב עצום.
אולי אין לו בדיוק לב.
אבל משהו שם.. אוהב אותנו.
מישהו.
באלי להרים עיניים גדולות ותמימות,
עגולות כאלה..
ששייכות לפרצוף שלי,
לפה שמתעגל במתיקות ולוחש, אבא.
אתה יודע?
אני אוהבת אותך.
יגידו שאנחנו לא מכירים, אבא,
אבל אנחנו כאן.
אתה.
אתה היחיד שמבין.
שיודע. אותי.
לא משנה לאן אלך, אנה אפנה.
אני אלייך..
שלך אני.
לך רוחי.
ונשמתי.
עד ליום בו אשוב לאדמתו.
תגיד, אתה מחכה לי?
לפעמים באלי שתשלח לי הודעה כזו..
בת שלי,
את עושה לי נחת.
אוהב אבא.
לפעמים באלי שתחבק אותי,
ואז אני נזכרת שכל המציאות,
היא תזכורות של חיבוקים.
ואני אוהבת אותי.
ואני שמחה שיש לנו את רבי נחמן,
הוא מחייה נשמות,
בלעדיו, אולי היתי שוכחת שאני אישת פלא.
אני פלא.
שלום,
פלא גדול.
חידוש כמוני, לא היה. מעולם.
לפעמים אני יודעת בוודאות,
שאנחנו גודל של נשמה שלא נתפסת בכלל.
בגופות שלנו.
אנחנו גשמיות מטעת.
נשמות יפות,
קדושות,
שאלוקים בחר באהבה, וברא.
וליטף.
ועטף. וקשר בסרט מתנה כזה..
רק לבנתיים.
והבטיח, נשמה, לכי לתקן.
עוד ניפגש, ילדה שלי.
אז ירדנו לפה.
כי אבא אמר.
צריך כיבוד הורים... כן.
וקשה לנו, ועובר מה שעובר.
אבל היי.
זה רק מן מסלול כזה.
יש אור.
אור אינסוף והוא לא רק בקצה.
הוא בהכל.
צריך עיניים, כן?
בעצם לו.
לב בשר. צריך.
צריך לב חדש.
טהור.
מילה.
צריך לצעוק תפילה.
יהודי, לא יכול להיות חפץ יפה של מוזיאונים..
במוזיאון תשימו הבלים.
יהודי זה מדבר.
זה חי.
זה וואחד מדריגה .
יהודי, לא באמת יכול להיות משהו מדוגם וקר כזה.
הלו.. יהודי זה עם נצח.
סגולה.
נע.. עוד לא ראיתי שום סגולה בצבע לבן.
ושום משהו נצחי שלא חי.
יהודי חייב אש.
יהודי חייב שהאש שלו תוקד ,
עד בית משיח.
ולדעתי?
גם אחרי.
כן. חייב. ממש.
יהודי חייב לצעוק טאטע. או לפחות אבא,
אחרת מי זוכר שיש אלוקים בתוך המסך המכשף הזה?
יהודי צריך לבכות.
דמעות רותחות, שמנקות את העיניים ומרפאות את הלב.
דמעות שעוזרות לראות את העולם נקי יותר.
תאר לך שאבא ואמא לא היו מנקים את החלון של הרכב..
או אולי שהחלון של הבית היה מלוכלך.
הצילו. מי רוצה להיות בבית כזה,
שהחלון שלו אטום.
יהודי צריך לב.
ואין יהודי שאין לו לב.
יהודי צריך לקלף קליפות, זה כיף. באמת.
קילפתם פעם ארטישוק?
אז בסוף הקילוף... יש את הלב שלו.
וואי.
ויהודי צריך שיהיה לו חוץ לצאת אליו, חוץ שהוא מן פנים.
יהודי צריך תפילה. של מילים. משלו.
יהודי צריך להפסיק לחשוב שהגלות זה קול..
יהודי צריך לצרוח: גאולההההה
יהודי צריך לשיר שירים לאבא שלו,
מסכן אבא כמה זמן הוא מחכה לשמוע אותך.. ממך.
לא היתי מחליפה בחיים תפקיד עם אבא שלך.
למרות שאתה יהודי מתוק.
בעצם, אתה יהודי מתוק.
אבא מאושר בך.
רציתי לומר לך, לכל יהודי..
שבפנים אתה טוב. וטהור, אמיתי.
והי, לגביי האפשרות של אהבה.
אנחנו יהודים,
יהודי תמיד ראוי לאהבה.
אבא תמיד תמיד אוהב אותך.
גם אם תחשוב שאתה הינדיק...
או סתם תשתגע,
ברוך ה' שלא התגלגלתי בצפרדע.
יש לי עולם נפלא,
וחשוב.
יש לי בוקר לקום אליו,
וחושך זמני לישון בו.
אבל דע לך, שכל אור פצפון מורגש בחושך.
שנחשוב על זה.. וואי.
אם באמת היתי מבינה מי אני,
כנראה היתי רוקדת.
לפחות עד 120 שנה.
הלו. זכות להיות את, יגברת.
ראיתי שם.. היה כתוב:
בודד? תתבודד.
אם אתם שואלים אותי?
עופו על זה. קללללל.
זה מדאורייתא לפחות.
יהודי חייב ניגון.
של רועה.
וכשאין רועה...
יהודי חייב למצוא איזה ניגון,
משלו.
ועם הניגון הזה,
לחבור להמון ניגונים.
בטוח שטוב מאוד להתפלל ביניהם,
ובשמחה.
לעבוד את ה'.
ואני העשב,
משירת העשבים.
והלב הדופק,
בעולם עכשיו נעשה ניגון,
של רועה.
מקסים..פתח האוהל
ולמרות שאני לא בכיוון של ברסלב (והיה הרבה משם). זה יפה, טהור. מקסים.

אני לומד בישיבה שיש בה מאות תלמידים. מלא ביינישם. ואני מסתכל עליהם לפעמים, ואני אומר לעצמי, לו רק היו לומדים בישיבה התיכונית שאני למדתי, אם הם היו טיפה חיים חסידות- זה היה שונה, הם היו יותר חיים, פחות צולרי"ם ויותר עובדי ה'.

הראש ישבה התיכונית שלי היה נוהג לאמר "לא תקים לך מצבה, אשר שנא ה' אלוקיך" מצבה- שבן אדם נשאר באותו מקום קר, ולא זז ומראה חיים.

ושוב, זה מדהים.

יישר כח
חזק וברוך.לעבדך באמת!
צודק הרב שלך.
לגמרי.
שנזכה
כן, נכון...עובד על זה
צודק הרב שלך
אם יש לו את האישור שלכם אז בטוחפתח האוהל

הרב שלך גם צודקבוכה/צוחקבוכה/צוחק

תפתחו סניף של הישיבה, בפורמים..לעבדך באמת!
אי אפשר כברפתח האוהל
זהו. קמלו להם לאיטם ימי תור הזהב😔
נו מה הבעיה,לעבדך באמת!
חדשו ימיכם קדם.
בעצם למה לא?פתח האוהלאחרונה
תאר לך @עובד על זה נקים עמותה למען השלום😏



בעצם לא. הפכנו לביינישים, לפחות הוא..


(חוץ מזה שאנחנו כבר לא לומדים באותה הישיבה)
קפה ראשוןxmasterx

בבוקר מחליק בגרון

השני פחות

המנורות הלבנות חיוורות והכל מלא בהספקים

כל היום רק תפוקה

ערימת מטלות שלא נגמרת כמו סיזיפוס

עלינו לדמיין אותו מאושר

נדמיין

מילת המפתח

הסחות דעתxmasterxאחרונה

מכל הכיוונים הם מגיעים

ומנסה לברוח מהם או מעצמה

וזה לא באמת עצה

בסוף זה נשאר במקום

אז אין אסיר מוציא את עצמו מבית האסורים אז מחכה לנס

והתפילה יוצאת אבל בשקט

אין מילים

ולבד

כשלבד אז לא צריך שיבינו

וזה אקראי

ונגמר לפני שמתחיל

איפה הוא?המפוזר מהכפר

איפה השקט, השלווה
"יעקב ביקש לשבת בשלווה, וקפץ עליו רוגזו של יוסף"
המשפט שהכי חוזר על עצמו בראש שלי לאחרונה

עולם העשיה, עשיה מבורכת
עשיה מרובה
עומס, עומס מבורך

כמה אפשר לסחוב על הכתפיים

מה אפשר לעשות

ומדברים איתי על שנתיים כאלו
כאילו זה מחר 

 

..דף תלוש

Give me your eyes

I need sunshine


Fuck this is such a weird week

I need sleep

A lot of sleep

I don't know how I will work tomorrow but that is tomorrow problem


?Good night

I wish

Sleep tight girl

למה מרגיש שהכל תקועהמפוזר מהכפר

טוב לא הכל, אבל הרבה
מכל הכיוונים 

בע"ה שנזכה לבשורות טובות

דמיונות הכל דימיונותהמפוזר מהכפר

בריחה

מה יהיה????המפוזר מהכפר
...המפוזר מהכפר

היא רוצה שרשרת
וגם רוצה 
ורוצה גם
היא רוצה להיות בריאה
הוא גם רוצה, וגם רוצה שהוא בעצמו יהיה בריא
גם אני רוצה
כולם בעצם רוצים
הם רוצים שניסע לי-ם
היא החליטה להפסיק לדבר איתי
והוא עוד מעט מגיע
וזה הולך להיו, גיים ג'נצר רציני
הם פשוט מושלמים
תמיד בשיחות האלה אני מרגיש כל כך אווט
שמו לי ברקס
אפילו לברוח אני כבר לא מצליח

 

אני עובר עוד יום
ועוד יום
ועוד יום

 

כולם מצפים ממני
גם אני מצפה מעצמי
אבל לא מצליח, קשה לרצות את כולם
בעיקר בלרצות את עצמי
אפילו בזה התחלתי לחפף

 

שיגרה מלאה ומבורכת
אשרי המאמין
לאן פני מועדות...

 

ואני...
אני נישאב להכל יחד ללא יכולת לברוח 
מנסה בכל כוחותי להשאיר את הראש מעל המים ולא לטבוע
נימצא בהישרדות יומיומית
עכשיו שכבר פחות
אז ממילה רוצים פחות
וממילא זה משפיע על הכל
כשהיה, היה למה לצפות
עכשיו גם למה לצפות אין

 

"כי ככה השם רצה, יותר טוב לא תמצא"

 

אני מרגיש שאני מאבד את עצמי, אני כבר לא אותו אדם
מצד אחד שלם יותר, יציב יותר
מצד שני רשימת המטלות רק הולכת ומתארכת, והשלמת המשימות מתבצעת לאט מידי
צריך תפנית בחיים 
ים, ים זה רעיון טוב
אך אני לא מצליח לראות איך זה קורה
כל עוד אני טובע

 

והכי מדהים בכל הסיפור הזה שהכל תוכנן מראש, מבלי לשאול אותי קודם
אבא תן לי כח, פלייססס

 

ומחר, עוד יום
לא מצליח פשוט לא מצליח
ולמה כשאני כותב את זה אני לא מפסיק לחשוב על
 

..דף תלוש

לא הייתי לגמרי שם,

אבל הייתי שם.

וזה פאקינג ניצחון.

ואסור לי להקטין את זה.

דיברנו על ככ הרבה דברים

יצאתי. יצאתי מאיזור הנוחות לעולם שפחדתי ממנו

והיה בסדר

ואני חיה

והיה לי כיפ

היה לי פאקינג כיפ

גם איתה

גם שם

לדבר לשתות לעשן להיות

פתאום היה ביחד שאף פעם לא הייתי בו

לסמן את היום הזה ולא לשכוח. אסור לשכוח.

צעד ראשון לעבר הדבר הזה שאני ככ רוצה וככ מפחדת ממנו

היה טוב.

ובאלי שזה יישאר ככה.

ההרגשה הזאת בלב

המון זמן לא הרגשתי את זה

את לנצור ולשמור. טוב ילדה?


I crash my car into a bridge

I DON'T CARE

I love it


משהו כזה.


גוד נייט

הלוואי שאני אצליח לישון נורמלי

אולי יעניין אותך