
בתמונה כתוב (במחשב זה בעברית בסמארטפון משום מה זה באנגלית) על הצג שאין נתוני שימוש לאחרונה לכן זה מושבת.
בתחילת הקמפיין גוגל הוסיף מילים משלו שלא היו מספיק ספציפיות, מה שגרר קליקים יקרים שלא סיפרו לקוחות, השבתתי אותם (את אותם מילים) ועכשיו על כל מילה ועל המימון של הקמפיין כולו יש את הסימן הזה שלמעשה משבית את הקמפיין לגמרי (על כל מילת מפתח, לא רק על התקציב הכללי)
מה לעשות? איך לרענן את הקמפיין שיחזור לעבוד? אולי חיכיתי יותר מידי בין ההשבתה של המילים לעכשיו?