משום מה יש להם שם קטע שעד היום לא ברור לי ואפילו די מקומם- לימודי תורה בבוקר והתואר בערב. אנחנו לא ירושלמים אז יש ימים שהוא מגיע לבית ב 11 בלילה.(לא הרבה פעמים בכלל רק יומיים אבל עדיין..)
האמת שלרוב אני מסתדרת אבל יש ימים שפשוט מרגישה את החוסר וגם את הלבד. האם יש לכם סיטואציה דןמה? איך אתם מתמודדים איתה? חשוב לציין שאען אפשרות לצאת יותר מוקדם-נוכחות חובה :/
אז אני בבית בשעות האלו


