צניעות במראה חיצוניאור שמחה
ארגיש* אמאלה אותיות איתן. סליחה הייתי חייבתאור שמחה
חחחעל חוף מבטחים
זהו, שאני לא ממש רוצהאור שמחה
אני..על חוף מבטחים
הרבה פעמים החיצוניות משדרת את הפנימיות...לילה כיום יאיר~
אני ממש לא מסכימה עם זה..על חוף מבטחים
קודם כל ישום ההלכה זה לא רק בצניעותReminder
זה גם בצניעות אבל לא רק יש עוד הרבה נושאים אחרים!
יש עוד הרבה נושאים בהלכה כשרות שבת וכו
בטוח יש תחומים שפחות קשים לך שאת מקיימת או יכולה לקיים מרצון...
אולי תתחילי לקיים מרצון מצוות אחרות מרצון ואז תמשיכי לשאר
זה נשמע מוזר אז אני אסביר
הרי צניעות זה משהו שרואים את לא עושה אבל יש הרבה מצוות אחרות שרק את יודעת אם את עושה או לא
אז את בעצם עושה אותם מרצון
תתחילי עם ההרגשה הזאת שכן יש מצוות שאת מקימת מרצון ואת כן גם מקיימת מצוות במעשי
אולי ככה גם יהיה לך יותר קל לשמור יותר על צניעות יותר או על דברים אחרים שקשים לך
בהצלחה![]()
אהבהאלישבע ב
מהמבט שלי ומהרגשתי האישית גם אני הייתי צעירה ועדיין.
זה לא מגיע ממקום רע זה מגיע מהרצון להיות אהובה ע"י מציאת חן. כן, בעיניים שלנו כך מוצאים חן.
זוהי תחושה טבעית.ומובנת לחלוטין
במקביל זה לא סותר שצריך להתחזק ולהאמין שמי שיהיה האהוב. יבוא דווקא מפנימיותך ולא מהחיצוניות שגם היא חשובה.
בהצלחה
תקראו תבינו תגיבו תגידו מה נראה לכםטיל&ישראלי!
אני לא בא להגיד על מה שכתבת פה כלום, אני רק רוצה להגיד משהו:
יש גדרי צניעות שצריך לשמור עליהם, יש להראות כמו שק תפוחי אדמה ויש שטח אפור.
אבל מה שהכי מציק לי שמרוב שיש מסביבי אנשים שבוחרים ומכריחים להראות כמו שק תפוחי אדמה ( ולא רק בבנות, גם בבנים - תספורת, מכנסיים, חולצה וכו' ) שהם כל הזמן מעירים שהחצאית קצרה ושהמכנס נראה ערס וכבר נמאס לי לשמוע אותם. בין אם צודק, בין אם לא צודק.
מתי אנשים יבינו שכדי ש X לא ירד יותר נמוך הם צריכים לאפשר לו רמה מסויימת גם אם הם לא חושבים בדיוק כמוהם. מתי? ראבאק, מתי?
ולגבי מה שאת כתבת:
תמיד תדעי שאין מישהו שיודע יותר טוב ממך מה את מרגישה ומה את חושבת.
יכול להיות ילדה עם חצאית של מטאטא רחובות ואם נפש של פח זבל ויכול להיות ילדה עם ג'ינס קרוע ולב זהב.
השאר,
זה רק את!
מאוד מעריך, לילה טוב
אני ממש מסכימה עם טיל ישאלי..על חוף מבטחים
ישראליעל חוף מבטחים
אני מציעה לך ללמוד על זה...ברוך השם
לא חסרים מקורות, אפילו באינטרנט (פניני הלכה משפחה, ועוד המון ספרים בשפה לא קשה: להיות את, מראות הצטברות, ויש המוןןן, רק תחפשי וה' יעזור לך)
חוץ מזה, עולה ממה שכתבת השאלה: למה את רוצה להתלבש בצניעות?
האם את רוצה לעשות את זה כדי לעשות את רצון ה', או בגלל מה שחושבים?
אני לא פוסלת אף אחת מהאפשרויות האלה, העיקר שיש לך את הרצון וזה מעולה!!!
אם את רוצה לעשות את זה לשם שמיים, ה' יעזור לך, תתפללי אליו!
גם אם את רוצה "להיראות דתייה"- זה צורך לגמרי מובן.
אני כל כך מבינה אותך.
זה מרגיש ממש לא במקום כשבתוכך את משהו אחד, אבל מבחוץ רואים משהו אחר לגמרי....
גם זו יכולה להיות סיבה- כדי לשדר החוצה את הפנימיות שלך!
אני מקווה שעזרתי ❤️
תגובה לאור שמחהנפשנו חכתה לה'אחרונה
ודאי יש הרבה עצות מועילות כיצד להתמודד עם העניין, וחלקן אף הועלו כאן ע"י כותבים אחרים. אני רוצה לכתוב על שתי נקודות בסיסיות יותר עוד לפני השלב המעשי של הנושא.
ראשית, העולם שלנו בנוי מהגדרות כל דבר דואגים לתייג ולשייך לכותרת מסוימת. לכן בעולם זה נראה קצת מוזר המקרה שתיארת כי קשה לאנשים לחשוב איך דבר אחד יכול להיות תחת שתי הגדרות מנוגדות זו לזו. אבל האמת שזו הסתכלות שטחית על המציאות, ואילו במישור גבוה יותר ההסתכלות היא בייחס לעבודת ה', ושם כולנו מוזרים כי כולנו לא תמיד עושים את רצון ה' במודע ושלא במודע. לכן המקרה שלך הוא לא סיבה להפוך את עצמך לעוף מוזר ולהרגיש נחותה יותר ורחוקה יותר מהקב"ה.
אני ח"ו לא אומר שהמצב הזה טוב ולגיטימי להפך ישנה עבודה רבה אבל צריך לדעת שכמו שכל דבר שאנו עושים והוא לא רצון ה' בשורש הוא פגם אמוני, כך גם במקרה הזה. כך קבלנו מרבותינו שהכול זאת האמונה, הרי שאם יהודי חי את הקב"ה בכל רגע ורגע אז ודאי שיותר קל לו להתעלות בעבודתו יתברך.
שנית, מה שתיארת על עצמך נשמע כמו דבקות בקב"ה מתוך אורות וריגושים שזו מעלה מיוחדת, שאגב היא מתפרצת בשיאה בעיקר בגיל הנעורים שאז יש לאדם כוחות מיוחדים. אבל צריך לדעת שאמונה חזקה ואמתית בקב"ה לא בנויה רק מאלה הדברים, אלא יש לה גם יסודות חזקים, כך שבניית אמונה כזו ככרוכה בעבודה קשה והכנת קרקע חזקה עליה אפשר לבנות את הבניין האמוני שלנו בלי שיתנדנד ויקרוס בכל רעידה קטנה. לכן חשוב לזכור שאורות וריגושים ובכיות המבטאים את הצימאון שלנו לה' יתברך באמת ובתמים, אלו רק כלים לעבודת ה' באמונה, וצריך לדעת לנתב אותם, אך וודאי לא עליהם מונחת האמונה בעיקרה.
אורות והריגוש זה דבר שנחלש וגובר בגלים, פעמים חזקים ופעמים פחות. אם כן, תחשבי מה קורה לאדם שרגיל לעבוד את ה' ברובד כזה, כאשר האורות והרגש ייחלשו אוטומטית גם האמונה שלו תיחלש.
(אני חושב ש- 99% מהאנשים שחזרו בשאלה הם כאלה שהאמונה לא נבנתה אצלם ביסודיות אלא היתה ברמה שטחית).
אם כן רק עכשיו נכנס השלב המעשי בעבודה על אותו עניין. עד עכשיו הבנו שאמונה חזקה (ולא כזו שמנדנדת) תלויה בעבודה קשה ועמל, כאשר לאמונה חזקה כזו יש כמה דרכים מעשיות כיצד להגיע אליה.
ח"ו לא כתבתי כדי לתת ביקורת או לבזות כי באמת אינני מבין דבר אף לא חציו במה שאת מרגישה ויודעת. אבל אני כן חושב שזה בסיס כללי שמתאים לכל אחד שרוצה ומבקש את ה' יתברך.
(אני מצטער מראש אם הדברים נשמעו כלעג וכד' לא לזה היתה כוונתי, השתדלתי לכתוב בצורה מובנת)
בהצלחה רבה לכולנו בהמשך הדרך בעבודתו יתברך!!!
אם יש שאלות על זה אשמח להשיב.
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הספר:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
את יכולה להפסיק להספיםנקדימון
אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.
אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.
אולי די כבר?!
נשמע סיפור מענייןקעלעברימבאראחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
..יהודי חסידיאחרונה
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
הפצות!!יהודי חסידי
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
וואודומיה תהילה
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי
וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
...יהודי חסידי
....יהודי חסידי
...יהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
מחפשים בני נוער לכתבהדבדב
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
אני חדשההרהמורניק
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






