
רוצים לקנות תנור משולב דו תאי-יש לכם המלצה?בנגקוק

אישור לשבת על מה?נחשון מהרחברון
אין לי מושגבנגקוק
שאפשר להשאיר את התנור כמו פלטהיראת גאולה
מוזר ממש... לכאורה זה הכי מחוזי כמבשל שישנחשון מהרחברון
מתוך פניני הלכהנפשי תערוג
הרוצה להשהות בערב שבת בתנור חשמלי תבשיל שלא נתבשל כראוי, צריך לעשות דבר שיזכיר לו את השבת, כדי שלא יבוא להגביר את האש. אפשרות אחת, שיניח טס מתכת או נייר כסף עבה כדי להוסיף חציצה בין גופי החימום לקדירה. שהואיל והוא עושה דבר שמחליש את החום המגיע לתבשיל, יזכור את השבת ולא יגביר את חום התנור. אפשרות שנייה, לכסות את הכפתורים שעל ידם מגבירים את חום התנור. 4
אלא שיש בעיה נוספת בתנורים, שאם הם עובדים על תרמוסטט, יש אומרים שאסור לפתוח את דלת התנור מחשש שהפתיחה תפעיל את החימום (להלן יז, ח, 8). כדי שהשימוש בתנור יהיה מותר לדעת כולם, התקינו בתנורים רבים כפתור מיוחד למצב שבת, שמפעיל את התנור על חום נמוך וקבוע, באופן שפתיחת דלת התנור אינה משפיעה על פעולתו.
שזה עובד כמו פלטהנפשי תערוג
שם מצב פלטה ויש לך תחליף בטיחותי לפלטה
עשינו את זה במשך שנתיים
דווקא אחלה
סבבה. רק אמרתי שצריך להדגיש שאסור לשים שם אוכלנחשון מהרחברון
אם התא עתיד להדלק בשעון שבת מותרנפשי תערוג

אז מצטער להגיד לך שלדעתי זה איסור דרבנןנחשון מהרחברון
גם מתוך פניני הלכה באותו פרקנפשי תערוג
חידשת לי. בכולל היה ברור לכולם שזה מחזינחשון מהרחברון
אחר מחילה פתחתי שוב ספריםנחשון מהרחברון
ועוד מה מועיל תבנית הפוכה. החום מגיע מלמעלה. אין כאן אש לקטום. מוזר ממש.
והסברא שלהקל כי זה דרבנן קצת קשה דהרי מצאנו שהחמירו בחזרה ובשהיה יותר משאר איסורי דרבנן ואפי' בדיעבד...
מה גם שזה אחד הנימוקים שלו להתיר חזרה (לא הנחה חכתחיחה) בתנור חם
ולדעת ערוה"ש רנג, יז, בכל אופן כאשר מחזירים לתוך תנור, אין כיום חשש 'מחזי כמבשל'. וזה שלמדנו שלעולם אסור להחזיר לתוך כירה, הוא מפני שהיו רגילים לבשל בתוך הכירה, וכשרצו לחמם תבשיל הניחוהו על הכירה, לכן כל החזרה לתוך הכירה נראתה כבישול. אבל התנורים שלנו בנויים באופן שלא ניתן להניח תבשיל על גבם, וממילא גם לצורך חימום מניחים את התבשיל בתוך התנור, ואם כן הכנסת תבשיל לתוך תנור אינה בהכרח פעולת בישול.
וממנו קשה שהרי אסרו להחזיר גם ע''ג כירה (כשהתנור קר) משמע מקום שרגילין לחמם בו גם אסור משום מחזי...
href='/Forum/User/130326'>@אניוהוא
@הדוכס מירוסלב
@ימ"ל
@חידוש
אני יודע שזאת מחלוקת אבל הוא התירנפשי תערוג
בספר 'כשרות ושבת במטבח המודרני' לרב לוי יצחק הלפרין התיר, משום שכאשר הנחת התבשיל בתנור נעשית כשהוא קר, אין זה נראה כמבשל. וכדי להימנע מחשש הגברת האש, יש להסתיר או לנתק את הכפתורים. ועדיף לכתחילה להפעיל את התנור על חום נמוך מחום הבישול המקובל. והובא בס' פניני הוראה ע' 113. וכן מורה הרב ליאור. ומבחינה מסוימת ביבי"א י, כו היקל יותר. והחזו"א לח, ב, אסר. וכ"כ במנח"י ד, כו, י; שש"כ א, לב; ארח"ש ב, סח; הלש"ב עמ' רנא; שבות יצחק ח"ב ט, א, ב. ועיין בהרחבות להלכה יז.
היביע אומר מתיר לבשל ע''י גרמאנחשון מהרחברון
הרב ליאור הרב הלפרין ופניני הוראה כנגד רוב מניין לבניין של הפוסקים.
מי שמכיר אותי יודע שאני לא אוהב לספור כמה רבנים לכל צד אבל הסברא כאן קשה לי מאד.... רשימה שמית של ספרים והוראה בע''פ מהרב ליאור מונעת ממני ללמוד את הסברא...
בזמנו למדתי את הסוגיהנפשי תערוג
ואנחנו פוסקים לפי הילקוט יוסף
אם חשוב לך אנסה להזכר בזה
אשמח... אני בדיוק בחזרות על שבתנחשון מהרחברון
אתה לא מקבל את ההיתר של הפניני הלכה שזה לא מיחזי כמבשל?הדוכס מירוסלב
לא. תמוה לי מאד וכתבתי כאן בשרשור מדוענחשון מהרחברון
יש לי רעיון בזה שנעוץ בשו"עהדוכס מירוסלב
והוא מיקל אפילו יותר במקום שאפילו הרב עובדיה אוסר. דנתי בזה עם פוסק שאמר לי שהדברים שלי נשמעים, אבל אחרי הרב עובדיה שאוסר קשה להתיר 
ספר לנונחשון מהרחברון
מתוך הפניני הלכה, פרק אח''כנחשון מהרחברון
אבל כאשר ברור שאין זו דרך בישול – מותר לחמם. לפיכך, מותר להניח קדירה ובה מאכל מבושל על גבי קדירה או מיחם שעומדים על האש, שאין דרך לבשל כך.
אולם נחלקו הפוסקים לגבי פלטה חשמלית וטס נחושת שמניחים על גבי האש.
לדעת רבים, אסור להניח בשבת על פלטה חשמלית או טס נחושת תבשיל שנסתיים בישולו, מפני שהנחת מאכל על גבי מקור החום דומה לבישול. אבל אם יניחו על הפלטה או על טס הנחושת סיר או צלחת הפוכה, מותר להניח עליהם מאכל מבושל, שאין זו דרך בישול להניח חציצה בין מקור החום לתבשיל. ולמעשה אפשר להסתפק אפילו במכסה שיש בו חלל מועט (כמכסה של קפה נמס), שישמש חציצה בין הפלטה למאכל. אבל נייר כסף שאין בו חלל אינו חוצץ, ואסור לדעת המחמירים להניח עליו מאכל מבושל.
ויש מקילים, שהואיל ואין רגילים לבשל על גבי פלטה וטס נחושת, אלא רק על גבי אש גלויה, אין ההנחה על פלטה וטס נחושת נראית כבישול, ולכן מותר להניח עליהם מאכל מבושל בשבת. ויש שהקילו בפלטה חשמלית, שיעודה לחימום בלבד, אבל החמירו בטס נחושת שחומו רב יותר ואפשר לבשל עליו.[19]
למעשה, הואיל והרבה פוסקים מחמירים, טוב להחמיר שלא להניח סיר שיש בו מאכל מבושל ישירות על הפלטה או על טס הנחושת. והרוצים להקל רשאים, כיוון שהדין מדרבנן, וכמה פוסקים חשובים הקילו בזה וסברתם נראית. ומי שיש למשפחתו מנהג מובהק, נכון שימשיך במנהגו.
כאשר ברור שאין רגילים לבשל על מקור החום, כגון רדיאטור, למרות שהוא חם מאוד, מותר להניח עליו מאכל שנסתיים בישולו, משום שההנחה עליו אינה נראית כבישול (אג"מ או"ח ד, עד, בישול לד). וכן מותר להניח תבשיל שנסתיים בישולו על תנור נפט או גז שנועד לחימום הבית, ובתנאי שיש דבר שחוצץ בין האש למאכלים, ואין רגילים להעמיד עליו בימי החול מאכלים או קומקום לשתייה. אבל אם רגילים להעמיד עליו בימי החול קומקום או קדרה, הרי דינו כדין אש הגז, שלדעת רוב הפוסקים צריך להניח עליו תבנית הפוכה, ועליה מותר לחמם את התבשיל. ולדעת המקילים, מספיק להניח עליה טס של נחושת, ועליו את המאכל.
היה לכם פלטה בתנור? איך זה? כדאי לקנות פלטה או שיספיקאת פניך אבקש
זוג צעיר
אפשר להשתמש בזהנפשי תערוג
כי זה לא מחמם מספיק? שמים אחד על השני? איך זה עובד?את פניך אבקש
חום עובר טוב יותר במגע ישיר מאשר באווירנפשי תערוג
כדאי לפני שבת לחמם את האוכל בתנור מעט כדי שיהיה ממש חם בארוחת ערב שבת
שזה עובד כמו פלטהנפשי תערוג
שם מצב פלטה ויש לך תחליף בטיחותי לפלטה
עשינו את זה במשך שנתיים
דווקא אחלה
לנו יש כזהאין לי כינוי
אנחנו חשבנו לקנות אותו אבל בסוף הלכנו על סאוטראת פניך אבקש
דבר אחד שחשוב לשים לבכמוני כמוךאחרונה
לכן חשוב שתקפידו לוודא שהחלוקה הינה מקורית.
מטבח יד שניהhodayab
מקפיצה...hodayab
כן אני.אונמר
אמור להיות אותו גודל או משהו אחר שנכנס במקום שיש לך.
אני נגיד כן שיחקתי עם זה.
לקחתי מטבח שהיה לו ר' ועוד אי.
כשמובילים בכל מקרה מפרקים את השייש, אז את הר' פירקו לי, ושמתי במקום את שני הפסים את הר'-
את הפס הארוך ולידו במקום את הקצר (שהיה לי ארוך מידי) שמתי את האי.
ככה יצא לי יותר ו' וזה יותר מתאים לי לחלל פה.
צריך למדוד ולראות איך זה נכנס לך.
שימי לב שבאמת זה במצב טוב ולא עכשיו עץ מנופח ממים או מגירות לא נפתחות.
אחותי גם עשתה יד שניה, והתאים לה בול למטבח הר' איך שהוא היה בדירה הקודמת שלו.
יש אצל דודים שלינפשי תערוג
משהו ממש יפה. יד שניה.
עלה גרושים לעומת חדש.
לא חייב שיהיה באותו גודל
מטבח מורכב מקוביות. אפשר לסדר בצורה אחרת.
שיש כמובן חייב שיהיה באותו צורה. אחרת קשה להתאים אותו למטבח החדש. אבל שיש זה הוצאה קטנה יחסית. מקסימום עושים חדש.
לשים לב שהמטבח שנקנה טוב ולא מנופח/מעובש
תודה רבה לשניכם!hodayabאחרונה
עזרתם לי מאד!
תיקון קילופים קטנים במשקופי עץמדברה כעדן.
מחפש תמונות לרכישה של רבנים
אני מחפש צילומים של רבנים מוכרים לצורך מכירת תמונות לאתר שלנו
היכן ניתן לרכוש תמונות עם זכויות יוצרים?
חשוב צילומים באיכות לצורך הדפסה.
תודה
מיטה יהודית דגשים והמלצותgmail
שלום,אשמח להמלצות על מיטה יהודית באזור המרכז ודגשים מה חשוב,לשים לב וכל דבר שיעזור,
בברכת חלומות מתוקים
לשים לב שאם קונים עם ארגז מצעיםטוט
המלצה למצעים למיטה יהודיתzvikaabאחרונה
רציתי לשתף אתכם בהמלצה חמה לקניית מצעים למיטה יהודית.
לאחרונה גיליתי את אתר "מצעים בכפר" ונדהמתי מהמבחר העשיר שיש להם.
הם מציעים סטים מותאמים במיוחד למיטה יהודית, וגם מצעים למיטת יחיד ומצעים למיטה וחצי.
יש אפשרות לבחור בין מצעי סאטן למצעי פרקל, שניהם ידועים באיכותם הגבוהה ובנוחות שהם מספקים.
המגוון הרחב של דגמים וצבעים מאפשר לכל אחד למצוא את הסגנון המתאים לו.
אם אתם מחפשים מצעים איכותיים למיטה יהודית, אני ממליץ בחום לבדוק את האתר הזה.
אשמח לשמוע על החוויות שלכם אם תחליטו לקנות משם! מישהו כאן כבר התנסה במצעים שלהם? אשמח לשמוע דעות נוספות.
המלצה לתנור משולב דו תאיטלזי
sauter TSD680Xעשב לימון
כמה זמן יש לך אותו?טלזי
כמה זמן יש לך אותו? שמעתי שיש להם בעיה שהדלת מתפוצצת
לנו יש אותו כ9 שניםנפשי תערוג
מאוד אמין.
ב9 שנים התקלקל רק כפתור פיקוד ונורה שנשרפה.
חוץ מזה מתפקד אחלה
בערך 8 שנים. שום בעיהעשב לימוןאחרונה
מה שלמדתי בדרך הקשה על תלית מדףבינייש פתוח
תלית חפץ כבד על קיר גבס ודיבל רוזטה חזקה יותר מתליה על קיר בלוקים, למרות שהוא עבה יותר ואפילו אם תשתמשו בדיבל אוניברסלי החזק ביותר המתאים.
אם אתם רוצים לתלות מדף בדיוק בתפר בין הגבס לבלוקים קחו בחשבון שהקיר מתעקם בנקודה הזאת והמדף יתלה עקום ולא חזק במיוחד