למה אתם חושבים שהם מסכנים ושהם יקנאו בכם?אור שמחה
תמיד כשמדברים על קיום מצווות ועל חילון תמיד אומרים: 'כל הכבוד,אתה מתגבר על הכל למרות הקשיים של החברה החילונית,הם מסכנים, הם בסופו של דבר יבינו ויקנאו בך ..' שומעת את זה הרבה.למה לעזאזאל?! דבר אחד אני אגיד לכם במליון אחוז, שאנשים לא דתיים שלא מאמינים בד' , ולא מאמינים במשהו -בוודאות מסכנים כי אין להם על מה להישען ופשוט אי אפשר לחיות בלי אמונה לדעתי.אבל 'יקנאו בך'? 'אתה תרוויח(סבבה נכון)והם לא' למה הם לא?למה תמיד לשלולל אותם.זה שהם לא מקיימים מצוות זה לא אומר שהם נחותים ושהם מסכנים.למה להעלות את עצמנו מתוך זה שאנחנו מנחיתים אחרים,את האלה שלא מקיימים מצוות.למה?! הלוואי שזה ישתנה .וסבבה אל תגידו לי שאפשר להגיד את על הגויים,כי כך ד' ברא אותם ללא שום קיום מצוות(חוץ מ7 מצוות בני נח) אבל את הלא דתים, סבבה בסופו של דבר הם בוחרים וכן קשה להם כי יש כאלו שלא מאמינים .אבל למה לעזאעל צריך להכפיש ולהגיד ' הם יקנאו בך, עזוב הם לא מבינים כלום,באסה להם'. למה??!!!!
למה באמת?טיל&ישראלי!


כי יש שלב בחיים שאתה מגיע אליו (שאתה בערך בן70) ואז אתהאני הממי...

מתחיל לחשוב על ההמשך שעוד מעט ת'מות... וכו... אז הרבה אנשים שאני מכירה שהיו אנטי דתי התחילו להניח תפילין וכו...כי הם סוף סוף קלטו את ערך החיים וזה כזה פיתגם כזה לומר שהם יקאנו בך..כי כאילו את שמרת על היהדות ועשית מצוות במשך כל חייך ורק עכשיו הם ניזכרים לעשות גם...

בטח שהם מסכנים.............
חיים ללא תורה הם חיים ללא תכלית. אני בלי תורה יכול להיות שהייתי מחליטה להתאבד.
מפריע לך שבזה שאנחנו אומרים שהם מסכנים אנחנו מעליבים אותם? יכול להיות שבפניהם לא צריך להגיד שהם מסכנים, אבל כדי לעודד משהו לחזור בתשובה אני לא רואה בעיה.
שמעיאור שמחה
אני גם אומרת יכות להיות הייתי מתאבדת בלי אמונה בד' עם הנסיונות של העולם הזה...אבל ב'ה אני מאאמינה בהק'בה ובכל פעם שאני מהרהרת ובאמונה לא חזקה אצלי, אני פשוט נזכרת שאני יכולה לשמוע שיר על בית המקדש או 'קול דודי' ולהישפ מבכי, והבכי מגיע מהנשמה והיא אמיתית.(סתם הרחבתי)אבל בגדול, יש אנשים ש'טוב להם' עם זה .לא באמת טוב כי הם יהודים והכי טוב בשבילהם זה להאמין, אבל כרגע, הם לא מאמינים וזה יגרום להם קצת עוול אם הם יקיימו מצוות( לדעתם) אז מעצבן שמנחיתים אותם כדי לעלות את הדתיים
אז יכול להיות שזה לא יהיה חכם.............אחרונה
להגיד להם בפרצוף שהם מסכנים, אבל בניינו לבין עצמנו אני לא רואה בעיה, אפילו זה יכול להועיל. כי לפעמים אנחנו יכולים לקנא בהם שהם נהנים יותר בעולם הזה ממנו כי אין להם את כל האיסורים והכללים שלנו יש. אבל אם אנחנו מזכירים לעצמנו שהטוב האמיתי שגורם לאושר וסיפוק הוא התורה, ומי שלא חי חיי תורה הוא מסכן, אז זה יכול לעזור בהתמודדות שלנו אחרי ההנאות שאנחנו כביכול מפספסים.
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הספר:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

את יכולה להפסיק להספיםנקדימון

אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.

אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.


 

אולי די כבר?!

נשמע סיפור מענייןקעלעברימבאראחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אולי יעניין אותך