דבר תורה לפרשת יתרוהיא שיחתי

מתי הבנים יבינו שאנחנו לא כאלה מסובכות ולא מטילות הכל עלתן חיוך!!!!

אחרים?????מבולבלעצבנימטורלל

הבנים? הרבניםחוני המעגל פינות
זה דומה. אבל שונה.


בתור מאמינה אדוקה עליך לקחת את המציאות לזרוק אותה לפח ולהאמין לאנשי הדת בכל ליבך. עד כאן מובן?
ברור, "ככל אשר יורוך" ו"גם אם יגידו לך ששמאל זה ימין".תן חיוך!!!!

וזה ברצינות גמורה.

האמת שזה מחלוקת בבלי - ירושלמיארץ השוקולד
אם זה שייך במקרה של "ימין שהוא שמאל", לפי הבבלי תשמע להם ולפי הירושלמי ברור שלא.
(ירושלמי מסכת הוריות בהתחלה)

ברצינות גם
אין לי מושג, לא לומדת גמרא..תן חיוך!!!!


שם מתחילה הבעיה...ארץ השוקולד
חצי בחיוך וחצי ברצינות
שברור לך שגם אם טועים ישמע להם...ארץ השוקולד
זה כבר נצל"שת
אבל למה שרב יטעה?תן חיוך!!!!


כי הוא בן אדם?חוני המעגל פינות
גם אם הם טועים צריך להקשיב להםתן חיוך!!!!

לדוג' שראינו בגמרא שרבי יהושע אמר על רבן גמליאל שהוא טעה בחישוב של החודש ורבן גמליאל אמר לו לבוא אליו ביו"כ לפי החישוב שלו, כי זה ציווי ה' "ככל ה' יורוך" גם אם אתה חושב שהם טועים.

לא מדויק בכלל. זה היה צו השעה כדי שלא ירבו מחלוקותחוני המעגל פינות
והם סנהדרין סמוכין וכו.


קיצר-לא ממש קשור
אז על כל דבר שרב יגיד ואתה חושב שזה לא נכוןתן חיוך!!!!

תגיד שהוא טועה?? אין לך סמכות להגיד את זה,הרב בטוח מבין יותר טוב ממך

כן.חוני המעגל פינות
הרב בטוח מבין יותר טוב ממני...


שטויות. זהו. אין למה להתיחס.


אם אני מומחה בתחומי והוא לא ויש ביננו מחלוקת ודאי שהוא טועה.


נניח עם יש רב חסר אחריות שטוען שאוכלוסיית הלהטב היא 1 ל100 בעוד שאנשי המקצוע אומרים 1ל10
ברור שהרב טועה. אין אפילו שאלה.
לרב אין נתונים מחקרים וידע מקצועי. לאנשי המקצוע יש.


מה הבעיה?
אז תחליט בעצמך למי אתה רוצה להקשיב אם בכלל ולמי לא,תן חיוך!!!!

זה נשמע לך הגיוני?

אם כן, אז אין לי מה לדבר איתך על זה..

כן. את לא מחליטה למי להקשיב?חוני המעגל פינות
לאנשים חסרי חוש ביקורת הגיע שיבוא עליהם הרב מהצפון...

וכל עוד זה ישאר יגיעו עוד כאלה.
באיחור - אבל שמעת על המושג אמונת חכמים?תן חיוך!!!!

אין לך את זה.

תודהחוני המעגל פינות
תמיד שמח לראות איך אנשים לוקחים מושג אונסים אותו להיות משו אחר ובטוחים שזה נכון לגבי כולם.


כמה נחמד לדעת שאני לא חלק מהקירקס הנל.
חיממת את ליבי
דבר ראשון, למה זה משמח אותך?תן חיוך!!!!

דבר שני, למה אתה חושב שהמושג אמונת חכמים הוא משהו אחר ממה שאני הפכתי אותו

כי לי זה נראה די קשור..

דבר שלישי, חבל שאתה לא חלק מהקרקס הזה, זה דווקא כיף..

זה אומר שאני עדין משתמש בשכלחוני המעגל פינות
אמונת חכמים זה לענין דברי הלכה. לא לגבי שום דבר אחר...

הרבה יותר כיף זה לעמוד מלמעלה וללעוג לבורים...
אז שהטיפש ישאר בטיפשותו והעיקר שכולם יצאו מרוציםתן חיוך!!!!


זו מחלוקת עקרונית.חוני המעגל פינות
האם אנחנו כאן כדי להינות וממילא את צודקת או שיש לנו מטרה יותר גדולה לשאוף אליה וממילא צריך לחשוב
אנחנו ממש לא כאן כדי ליהנותתן חיוך!!!!

איך הגעת לזה שאני חושבת ככה?

זה ידוע שהנשמות שנמצאות למעלה ונהנות מזיו השכינה לא נעים להם לאכול מלחם חסד, אז ה' הביא אותנו לכאן כדי שנרגיש שאנחנו כאילו "מחזירים" במשהו מכל מה שהוא נתן לנו ומכירים לו טובה.

ההכרת טובה היא לקיים את המצוות. 

שבתכלס הם לגמרי לטובתנו..

מה הקשר? המחלוקת ביננו האם מוטלת על כל אדםחוני המעגל פינות
חובת המחשבה או שפשוט יהנה מהחיים ויזרוק אחריות על אחרים

אני אמרתי את שלי את אמרת את שלך כל אחד לפי תפיסת היעוד שלו. תהני ...
ממש לא, לא אמרתי שכולם צריכים להיות כמו החסידיםתן חיוך!!!!

שלא זזים פיפס בלי הוראה מפורש מהרבי,

התכוונתי שאם רב אומר לך משהו - תקשיב לו!

זריקת אחריות...חוני המעגל פינות
כמו שחשבתי...
מי זרק ואיזה אחריות?תן חיוך!!!!


השאלה מי ממן את האיש מקצוע והאם הוא אובקטיבי.אניוהוא
אם הוא חף מפניות ולחצים - רב שלא יקשיב לנתונים המקצועיים שלו הוא עושה מעצמו בדיחה.


ולכן, דווקא בדוגמא שהבאת אי אפשר להאמין לאנשי מקצוע....
ורב חף מפניות ולחצים?ארץ השוקולד
אינני בקי בדוגמא, ככה שלא אדון בדוגמא לאף כיוון.
אני יותר סומך על רב שהוא חף מפניות מאשר אדם אחראניוהוא
יש מקרה מיוחד של קביעת החודשארץ השוקולד
ששם יש לנו מסורת "אתם אפילו מזידין, אתם אפילו שוגגין" ככה ששם טעות בפסיקה עדיין תופסת ומגדירה את הלוח לפי הטעות.
אויש. זה ממש שטויות. מעולם לא פתחת את הסוגיה אני מבין...חוני המעגל פינות
הטעם הוא שרבי עקיבא אומר 'אשר תקראו אותם' אם אני זוכר נכון...


אבל בטוח לא ועשית ככל אשר יורוך
וראו עוד בספרו של הרב מישאל רוביןהיא שיחתי
חיי עולם נטע בתוכנו.
פרק שלם הדן בנושא
אעיין שם, תודהארץ השוקולד
אני לא יודעת באיזה ספר זה מופיעמתואמת
אבל זה מזעזע אותי.
להשוות יהודי כלשהו - ולא משנה אם איש או אישה - לעמלק??
אפילו לא בדרך הלצה. כמו שלא נשווה אף יהודי (לפחות יהודי כשר) לנאצים.
יתכן שיש הגזמה לא ראויה, אבל מכיוון שגם דרשוארץ השוקולד
על מה מדובר ולא השוו לדברים באמת בעייתיים אז השתעשעתי
השאלה - זה ספר אמיתי? כלומר יש בו גם ד"ת רציניים?מתואמת
או שזה ספר שטותי כזה, או אפילו רק דף בודד שמדמה ספר?
זה נראה כמו ספר שטותיארץ השוקולד

לא שמעתי על הספר לפני

מפתיע, תודה שלימדת אותי דבר חדשארץ השוקולד
מעניין, ובהחלט מפתיע...מתואמת


יפה מאוד, שכוייחארץ השוקולד
ימח שימםמיכל318
ולא של עמלאק.
רק בשמחה.

את מוכיחה שמה שכתוב בספר באמת נכון...

ולמה אתה חושב את זה?מיכל318
למה שאני ירצה לריב עם בעלי ולמצוא סיבות סתם?
אנשים ממציאים חירטושים בלי סוף...


נ ב ניכנסתי לפורום הזה בטעות, ביכלל היתכוונתי להיכנס לפורום של הארי פוטר.
את חושבת שהפורום של הארי פוטר עדיף על הפורום הזהארץ השוקולד
ה' ירחם...
ברור.מיכל318
היא אישה,היא לא יודעת לבחור בחירות טובות...רק בשמחה.


כנראה שאתה צודק...ארץ השוקולד
או שהיא מזידה ואז זה חמור עוד יותר...

@מיכל318
עי' מה שכותב עליה מחבר הספר הנ'לאניוהוא
זה עוד יותר חמור...
מזידה.מיכל318
ותזהרו שתיכם, לפני שאני ימחוק לכם את השירשור הזה.
למה שתמחקי לנו את השרשור?רק בשמחה.


טוב, תגובה נדירהארץ השוקולד
אני חושש שלא הובן פה משהו חשוב ולכן אגיד אותו:
הפורום הזה לא נועד להיות רציני, וממילא הדיון פה לא היה רציני והכל נאמר בחיוך.

סליחה אם נפגעת.

וביחס ליכולת המחיקה, אשמח לדון איתך במסרים בהרחבה בנושא
זה סוד סודי לגמרימיכל318
ואם אני יגלה, אז תשמש בו...
זה יכולות עלל


זה משהו שצריך לעבוד עליו הרבה,לא אכפת לי במסר.
אבל לא להגיד לאחרים.
כי את מתחילה מריבה סתם...רק בשמחה.


פסדררמיכל318
כשתכיר אותי נדבר
כניראה שלא נכיר ולא נדבר
שבת שלום👋
רק בשמחה.

את גם אומרת דברים בלי הקשר...

חחח אתה להבדיל כמו העמלאקיםמיכל318
מוצא מלא סיבות בלי טעם לריב, אבל אני לא יזרום עם זה עכשיו

שבת שלום אח קטן.
אבל אני בן...רק בשמחה.


של מי שכתב תספר, דאמיכל318
וואו, ממזמן לא ראיתי תגובה שלךארץ השוקולד
מה שלומך?
כי לא רציתי להיכנסמיכל318
הייתי חייבת כדי לכתוב שירשור מזל טוב.


איתי הכל טוב

מה איתך
כל הכבוד לךארץ השוקולד
מעולה, שמח לשמוע

אצלי טוב ברוך ה'

בהצלחה רבה
ברוך ה'מיכל318אחרונה


תודה
לכבוד החשובים שכאן, שאלה קשה באה לפיתחי-שדמות בחולות

הרמב"ם כתב שיש לשלב פעילות גופנית למען בריאות הגוף והנפש,

מהו ענף הספורט המומלץ ליושבי מחשב / מושב נסיעה.

העונה להגדרות הצניעות ?

פילאטיס מכשירים לנשיםפ.א.
לפי פריינטה הדרשןדורין השמיני

אפשר פילאטיס ולא זומבה

גם לגברים וגם לנשיםשדמות בחולות

כמובן.

 

ואם יש משהו מותאם לזוגות כרעיון לחיזוק בית של תורה ואמת - זה יהיה נהדר

הרעיון הטוב ביותר במחשב הוא הליכוןשמיניסט באמ"ש

לזוג, הליכון זוגי

נמכר ב3000 ש''ח להליכון ו4900 לזוג

בריכהelicoאחרונה
האם להגיד הלל כל יום(פירוט למטה)שמיניסט באמ"ש

הרי כל יום אנו צריכים להודות שכ"מ ביבי שליט"א יצא למבצע נגד מ"ה איראן ימ"ש

הרי לכאורה נראה לענ"ד שצריך להגיד הלל כל יום, שהרי כל יום אנחנו ניצלים מחדש מאותה אימה שהייתה יכולה להרוג בנו רבים וטובים

ואכן אנחנו אומרים מודיםאנונימי (2)
3 פעמים ביום בכל יום, ועוד כהנה וכהנה תודות, שירות והללים.


הלל המיוחד אומרים רק בזמן המיוחד כדי שלא נהיה דשים את ההלל בעקבינו ונמצא שכרינו בהפסדנו

בין כה וכה אנו דשים את ההלל,אז מה הבעיה להוסיף?שמיניסט באמ"ש
אבל אז מה יעשו בתפילהדורין השמיניאחרונה

של הרב מרדכי אליהו לקום כל יום ותיקין זה קשה

למי שלא מעודכן בעולם הישיבותדורין השמיני

יש שאלה שממש עולה בזמן הזה בכול עולם הישיבות (התיכוניות) ומה שמתחתיהם

האם כשסופרים ספירת הגומר סופרים גם ימי חופש או לא 

על כן הגעתי אל כבוד תורתכם על מנת שתדונו בשאלתי ותענו לי תשובה המניחה את הדעת

מה הדיןקעלעברימבאר
של שמיניסט שנהיה בן 18 במהלך ספירת הגומר? האם הופקע מכלל תלמיד ומפסיק לספור בברכה?
לִכְאוֹרֶה לאדורין השמיני

 כיוון שזה טבעי שבשמינית נהיים בני שמונה עשרה על כן הם קרויים שמיניסטים

אבל האם שמיניסט שעשהדורין השמיני

בגרויות חורף פטור מלספור  

כשם שמי שעושה פסח שניקעלעברימבאר
סופר מהראשון, כך מי שעושה מועד ב סופר ממועד א
ומה עם השמיניסט שלא עשהשלג דאשתקד
אפילו בגרויות קיץ? יספור עד מועד ג? או שאצל שמיניסט כזה החופש התחיל מספטמבר של 6 שנים לפני כן...
כנראה שלא כי זה כמו פסח שנידורין השמיני
האם סופרים שמונה שמיניות בספירת הגומר?קעלעברימבאר
או שהשמינית שנה הזאת היא שמינית שבשמינית שבגאו"ה (ישיבה גאונית הונללו)? 
אין גוזרים גזרות שהציבור לא יכול לעמוד בהםדורין השמיני

והרי אם כשסופרים ספירה אחת מתבלבלים קל וחומר בשתיים

וגם שמצינו בדוד המלך שכאן זה עדיין ספירת העומר ואין מערבין ספירה בספירה

וכי מתבלבלים מאי הוי?125690
אם טועים בספירה ומוסיפים ימים, ראוי להם שיתווספו ואם מורידים ימים, למעליותא הוא
שמיניסטים לא סופרים125690
הלימודים בשמינית נגמרים מוקדם יותר (החופש בפועל שלי התחיל היום)
יא עוקץדורין השמיני

אנחנו נשארים אחרי היסודי

אבל כשאתה סופר ספירת העומר אתה מכוון גם על הגומר

יכול להיות שכיוון שישדורין השמיני

בזמן הזה גם ככה אווירת סופא דקורסא ואם היית פוטר את החופשים היית יכול גם לפטור הכל 

על כן צריך לספור הכל

הרמוניהאחרונה

אתם שטוניקים גאוניים

..מפוצלשת(:

@אני))))

זוכרת תמקום הזה???

עוד פעיל?קעלעברימבאר
שבירכת אותי ביומולדתאני:)))))
ישןן
וואי נכוןןמפוצלשת(:
איזו תקופהאני:)))))

פעם היינו חברות;)

נכון ואז נטשת אותי😪מפוצלשת(:
בואי, אנחנו יודעים מי באמת נטשה..אני:)))))
סתם.. אבל מסיבות טובות לפחות🤭מפוצלשת(:
זה כן.אני:)))))
לא בא לי לדבר בפורום הזה
העלאה באוב אסורה מהתורהזיויק
כן, אבל יש לעיין אם גם העלאה באוב דיגיטלי125690
האמת דנו בזה במשפחהאני הנני כאינני

מצד מה שהיה בטקס המשואות השנה, שהעלו באוב את חיטמן וכו'.

מה היה שםדורין השמיניאחרונה

 בשביל הלא מעודכנים

תרצו שנעיר פה את הפורום הזה?שדמות בחולות

יש לכם ממנו זכרונות טובים?

 

יש שרשורים שחקוקים לכם עמוק עמוק בראש?

 

תשתפו אותי (החדשה שבא לה להכנס ל"חבורה")

אני ארצה למרות שלא הייתי פהקעלעברימבאר
כנ"ל125690
...שדמות בחולותאחרונה

@משה תספר לנו מה היה פה ואיך מעירים פה ת'עניינים?

 

נשאלה שאלהשמיניסט באמ"ש
האם אדם המשחק כדור מים ונתן מכה תוך כדי ריחוף בפחות מג טפחים והכניס, נחשב שער או אינו נחשב שער?
למה שלא יחשב?אניוהוא
הוא לא במים ואם לא במים אז לא נחשבשמיניסט באמ"שאחרונה
הניגון הוא בשהרגלים יצאו מחוץ למים
שאלה רבתיקופת חיסכון

אם אתה יושב לך על חוף הים, ולפתע פתאום אתה רואה לא פחות ולא יותר- את אבו מאזן טובע! כן, בהחלט שווה! אבל כעת עומדות בפניך שתי אפשרויות, או להציל אותו או לשבת על פסק זמן ובירה. מה היית בוחר גולדסטאר או מכבי?

הייתי הולך לעזור לואניוהואאחרונה
לוודא שהוא טובע לגמרי.
שאלהשמיניסט באמ"ש
אם עברתי בשבת מרשות היחיד אחת לאחרת ע"י שיגור ולא עברתי ברשות הרבים שבאמצע, האם הוצאתי מרשות לרשות?
לא125690

זאת מחלוקת ר' מאיר וחכמים אבל להלכה, אם אתה מעביר חפץ מרשות היחיד לרשות היחיד שלא דרך רשות הרבים אתה פטור, אני לא רואה סיבה שזה יהיה שונה במקרה הזה.

יותר מעניין לשאול מה הדין במקרה של שיגור למרחק של יותר מד' אמות ברשות הרבים עם משהו שיש בו כדי הוצאה ביד

מה הדין בשיגור מרשות היחיד לרשות היחיד שרחוקההוד444
יותר מאלפיים אמה?
בעיקרון השאלה היא איך מתבצע השיגור125690

אם החלקיקים של האדם עוברים באוויר ומתחברים מחדש בנקודה אחרת (ע"ע צ'רלי בממלכת השוקולד) נראה שזה אסור. אם זה לא כולל מעבר בשטח שבין המקומות אני חושב שזה מותר. כמובן שבמקרה כזה יהיה מותר למשתגר ללכת רק ד' אמות מהמקום שאליו הוא שוגר.

אני חושב שברשות היחיד השאלה לא רלוונטית, אני לא זוכר בדיוק את הכללים אבל נראה לי שלפחות לרוב, המדידה של אלפיים אמה מתחילה מקצה רה"י, אם זה נכון, מה שכתבתי נכון רק כשמדובר על רה"ר

אוקי מגניבהוד444
מה הדין במנהרת קוונטים?ימח שם עראפת
או במנהרת הזמן?
עברת ברה'ר מעל י' טפחים או מתחת לי טפחים?אניוהוא
מסתומא אם הוא נזרק,ימח שם עראפתאחרונה

זה היה מעל עשרה טפחים, כי דרך בני אדם כשהם זורקים זה מגובה החזה בדרך כלל, ובהנחה שאנחנו לא עוסקים כאן בילדון אלא בבחור, יש לשער שהוא זרק מעל עשרה טפחים.

אולי יעניין אותך