שמשהו יבוא שניה,
יעביר אצבע על הפנים שלי,
רק כדי שאוכיח לכולם שאני...
----
אני לא באמת אותה אחת שאתם רואים.
הייתי קרובה לזו שצובעת,
ונשפך עליי הרבה צבע.
האמת? די התרגלו לראות אותי בצבע הזה.
הטהור הזה,
התמים.
רק אני לא התרגלתי לעצמי.
מסתכלת במראה ו-
בחילה אחת גדולה...
מהדמות שנשקפת למולי.
כועסת עליי נורא.
ואין לי אומץ להוריד את הצבע.
עכשיו אני כזו טובה...
וכשיראו אותי? פתאום...
חבל.
אז אני נשארת איתו, עם הצבע.
לבינתיים.
עד ש-
עד שאצליח לצבוע את הלב...
כי אהבתי את הצבע של הפנים,
הן מתאימות לי.
הצבע הזה יקר מדיי,
אצטרך לעבוד בשבילו הרבה...
אז אני מתחילה.
