..זעם וכאב
עבר עריכה על ידי זעם וכאב בתאריך י' בניסן תשע"ט 03:30
אני לא אוכל
אני לא הולך לישון!

אני לא עומד לנשום עד שלא אראה-
את מה שאני רוצה לראות!

ומה שאני עכשיו רוצה לראות זה אותך חורפ' לישון בתוך הבור!
לנצח נצחים
קבור עמוק בתוך הבוץ!

אחרת זה לא יעבוד

כי בשבילי, לא זמני לא מספיק

יעיל לנסות.
כי אנחנו פשוט נמשיך להיות
אויבים.

כל עוד שתינו נושמים לא מתפשרים אם אין מי ביננו
שיגיע להסכם שעליו יחד נסכים.

אז לא מדבר איתך גם- אם זה יעלה לי בדם
אתה מוחק לי עתיד, אז אותך שורף עם לפיד
גם אם יאמרו שאני מטומטם!!
ואני בשר מבשרך,
אבל אם נתקיים, אז רק אם נתקיים בנפרד !!

אם לא שתקפוץ

אל תוך האש ותפגש איתי שם!

וניישב את זה בפנים-
אל פנים עד שאתה תתחיל להפנים!
מפלצת מתפרצת מתוכי, תמיד הייתה שם איתי!
ואתם עומדים לראות את הגבר הזה משתין על עצמו
אני רואה אותך אמא- ותודה,
אבל לא צריך יותר עזרה כשמולו.

הפעם אני שוחט אותו לבד בלי!
את כמו גב נמצאת על יד תמיד לעזור לי!

כשאני רואה אותו!

אני רואה אותו!!!!!!



אני מולו ורק אני!!

שנים לא דיברנו, אבל נחש מה?? אתה יותר לא תשכח אותי

כשאני ככה קרוב לחשוף אותך כמו בר רפאלי!

קדימה בוא תבעט בי!!
כדור בראש תרצח אותי!!
תרים מעל וזרוק אותי! - בדיוק כמו שהבטחת לי!! שאתה מתכוון לעשות,
תמיד ידעתי שאתה פחדן עלוב!!
נפטרתי ממך, סיימתי איתך! אני מזהיר- אל תגרום לי לשוב!
עכשיו לך לישון כלבה!


דייי
תמות כבר חרא! מות!
אההה
הזמן אזל! תפסיק לצאת לבחוץ!!

ולך לישון קוץ!


למה אתה נשאר עוד בחיים?
כמה פעמים?! אני צריך לומר תשכב שם בפנים!


ולך לישון כלבה!

דייי
תמות כבר חרא!! מות!
בי!!
ביי!! חרא אל תקום!! בייי!!

לך לישון קוץ!

למה אתה נשאר עוד בחיים?
למה???
דייי תמות כבר חרא! אההה אההה אההה
אתה גרמת לי לחיות ב-


ל-ח-ץ


לכתחילה היזדת!

פגעת בפוקוס
אל תזכיר לי שוב כסף
תאמר דכאון

אל תספר על מכות,
תצעק יאוש ואבדון!

אל תגיש ערעור,
בבקשה.... עדיף שתתכסה בוילון


אתה מקשקש לי מילים ומחרטט בלי חשבון על שטויות בכמויות
אני רוצה שתצרחחחח אין רצון!!!

אל תשתמש באיומים! את מי אתה משרת?
כשלירקלי אני קובר אותך בלי להשאיר כמו כרת

אתה הזדיינת עם הלא נכון! ואני מדבר עכשיו על אמא
זעם- בגללך, וכאב בא ממנה.

וככל שאני מתבגר
אני מתקלל עוד יותר

ואנחנו יכולים לשים את הפסוק במחצית!
לקחת למגרש ולהצית

לטעון ולסחוט, ולהתחיל קרב יריות
ואותו אחד ש
מצייר בראש את הכדור נכנס לשני אל תוך השוק!

וכל עוד אני נושם, ומתרחק רחוק מהקן
העולם מאמין שאתה מקבל את הזכות רק לשתוק!

אל תשתמש ברחוב!
תשתמש בפה!

אל תיהיה נקבה עם אפודה אבא, ש'תמש בחזה!
ולפני שאתה נקבר באדמה-
אתה לא מקבל שום משאלה

מטר וחצי בתוך הבוץ בלי ארון קבורה!
עכשיו לך לישון כלבה!


דייי
תמות כבר חרא! מות!
אההה
הזמן אזל! תפסיק לצאת לבחוץ!!

תישן בבוץ קוץ!


למה אתה נשאר עוד בחיים?
כמה פעמים?! אני צריך לומר תשכב שם בפנים!


ולך לישון כלבה!

דייי
תמות כבר חרא!! מות!
בי!!
ביי!! חרא אל תקום!! בייי!!

ולך לישון קוץ!

למה אתה נשאר עוד בחיים?
למה???
דייי תמות כבר חרא! אההה אההה אההה

היי כלב! אני צועד על הכביש!
לבד בלי שום איש!
נשאר עד מאוחר כל יום בבלייז לבד ושר מהקיש!-

קה על הקצב,
תכנס לי לעצב!!
תתחיל להבין את הכאב שלי, תחווה את מה שאני מרגיש!

תציץ- איך אני רץ
תשקיף- איך אני עף
חרא צונח מטה, אז גם אתה יושן- בלי לדעת
אבל אני ממשיך לגדול למרות שבאתי מ-אבק
זה לא קל לי ולא באלי אבל הוא התחיל מאבק!

הוא יודע איך חתול נושך!
כשחתול מתחיל לסרוט!!
ניסה להראות איך הוא מחנך,
ובמקום התחיל לשלוט!!
גרנד אלוף אבל, קו הדם שלי חזק

והכל פשוט טוב,
כי הכל פשוט סבבה

מילל על כל ה'למה', אז סמוחטה ולמי-
תה!
עכשיו תקבל לבלועעע,
כל מה שבשלת בתוך השק! שי-נה
כוס דם- ו-
הפעם רק אתה!

לעזעזלללל, למה אני צריך להיות הרשע??

עכשיו לך לישון כלבה!


דיייי
תמות כבר חרא! מות!
אההה
הזמן אזל! תפסיק לצאת לבחוץ!!

ולך לישון קוץ!


למה אתה נשאר עוד בחיים?
כמה פעמים?! אני צריך לומר תשכב שם בפנים!


ולך לישון כלבה!

דייי
תמות כבר חרא!! מות!
בי!!
ביי!! חרא אל תקום!! בייי!!

לך לישון קוץ!

למה אתה נשאר עוד בחיים?
למה???
דייי תמות כבר חרא! אההה אההה אההה

לך לישון כלבה!!!

 all'of'you motherfuckers!!
take that!
Bom! Bom! Bom!
Here, take this too bitch!
Uh! Uh! Uh! Uh! Waaaaaahoo
I'm killing all of you motherfuckers dead!!
all of you!!
Fake ass parents!

No more press!! No more press!!
Rot motherfuckers! rot!!
Decay!
in the dirt bitch! in the motherfucking dirt!!!
Die nameless bitch!!
die! nameless!!

No more pain!
Ahhhhhhhh haaahaaahaaa

Yo come on man, let's go

haha




(...,,,,,,,,
קראתי שלוש פעמיים, וכאב לי בשלושתם. חרבות חרבות. אם רק אפשר, שולחת נחמה)
תודה אנה דור.זעם וכאב
אהה וגם מוסיף לגבי השורות עם "מגיע רק לשתוק"ארצ'יבלד
שהמילה לסחוט צריכה להיות בסוף השורה.
לסחוט
השוק
לשתוק

נשמע יותר טוב.
וגם מחצית, להצית ומחסניתארצ'יבלדאחרונה
קל לשבץ
..דף תלוש

לא הייתי לגמרי שם,

אבל הייתי שם.

וזה פאקינג ניצחון.

ואסור לי להקטין את זה.

דיברנו על ככ הרבה דברים

יצאתי. יצאתי מאיזור הנוחות לעולם שפחדתי ממנו

והיה בסדר

ואני חיה

והיה לי כיפ

היה לי פאקינג כיפ

גם איתה

גם שם

לדבר לשתות לעשן להיות

פתאום היה ביחד שאף פעם לא הייתי בו

לסמן את היום הזה ולא לשכוח. אסור לשכוח.

צעד ראשון לעבר הדבר הזה שאני ככ רוצה וככ מפחדת ממנו

היה טוב.

ובאלי שזה יישאר ככה.

ההרגשה הזאת בלב

המון זמן לא הרגשתי את זה

את לנצור ולשמור. טוב ילדה?


I crash my car into a bridge

I DON'T CARE

I love it


משהו כזה.


גוד נייט

הלוואי שאני אצליח לישון נורמלי

מה היית עושה כשהתברר לך שאדם שאתה ככ אוהב ומחוברכְּקֶדֶם

אליו עבר את החמור מכל

יש כל מיני חוקים לבני אדםxmasterx

חוקים קרים חוקים חמים

קשים רכים

ישנים יותר וחדשים

הגיוניים ואידיוטיים לגמרי

לפעמים אין סבלנות


מענב יוצא יין זה חוק

מפחם יצא אש אם היא תנשוף מספיק חזק

מנשיקות יוצרים בניאדם


להישאר פגיע למרות המלחמות

להישאר אמיץ למרות הפחד

להישאר חזק גם כשהכל פורץ

להמשיך לרצות גם כשכולם כועסים


להפוך מים לדם

להפוך חושך לאור או הפוך

אלכסון לישר

חלום למציאות

אחים לאויבים


מתחיל מהיסוד מטפס ליצירה

מהילד למטה עד לזקן

יושב בהפסקהxmasterxאחרונה

מנסה להחיות אותה עם מעט שירה

קצת וולך קצת אתר

...Shandy

https://music.youtube.com/watch?v=PAuGxT_cC6U

המילים כלכך מדויקות לי

 

הקיץ פהxmasterx

הימים ארוכים

השמש לא הולכת לשום מקום

הכל חם ולוהט

חסר סבלנות

מעקצץ

עשיה התפתחות הכל נובט ובועט וצועק

העולם מקיא את כל החורף החוצה

זה כאילו שאלוהיםxmasterx

שאלוהים בעצמו יושב בצד וסופר את הכסף בסיום יום בסגירת קופה

כולם מחכים במתח

יהיה חסר או לא

עוד סיבוב של ריקנות מזוקקת

תיעוד של התפוררות ברקע

מה אנשים מוכנים לעשות בשביל טיפה להרגיש

הלהב של הקיום מתגרד על הבטן

והוא חד

שורט

חותך

היופי היחיד הוא לפעמים באיזה פינה מטונפת

בפח של התחנה המרכזית או באיזה קבצנית

הכל תקוע במכונת כביסה של מילים גבוהות

הטיימר עומד לצלצל

הבדיחה היא עלינו

לא היה חסר כלום בקופה

חוזרים לנשום

עד הפעם הבאה

תוך שבוע גם מלחמהxmasterxאחרונה

גם שלום

גם הסכמים

איזה הספקים יש פה

לפעמים נראה לי שרק אני תקוע באיזה אוטוסטרדה שלא מבינה

מה הכיוון

רוורס במקום קדימה

עץ ריח מסריח על המראה

אורות גבוהים

והיא יושבת במושב ליד

רגל למעלה

מחייכת

אז הכיוון לא משנה

רק התנועה

התגעגעתי אז חזרתייאיר_
זה היה צריך לקרות מתי שהואיאיר_

על אף כל הדחיות שלי

הכל בסדרמבולבלת מאדדדד
עליות וירידות.

אני בוחר את הקרבות שלי, ועם מי בדיוק אני יוצא לקרב…


אתה עדיין סמוראי. 

בדיוק ☺️יאיר_
..מבולבלת מאדדדד
(כתבתי לך בפרטי)
ברוך שובךהמפוזר מהכפראחרונה
--מחכה לרחמים~

אבל למה

למה מרגישה הכל יותר מדי

למה הכל כואב

למה הכל

למה

--מחכה לרחמים~

ומה עושים עם זה

ואיך משיגים את העור הזה

ולמה

ומה

ואיך

--מחכה לרחמים~אחרונה

תציל אותה

ואותי

ואותם

..דף תלוש

זה אשכרה העלה לי דמעות

לכתוב את כל זה

יצא ארוך

וזה אפילו לא כל מה שיש לי להגיד

ובאלי שהיא תבין

היא אמרה שהיא תגיב כשיהיה לה זמן

נראה מתי זה יהיה ומה היא תגיד

אבל פאק איך זה הגיע לזה בכלל

למה עלו לי דמעות

זה לא פייר. וזה לא כזה פשוט "לא להתייחס" ו"לשחרר" כמו שהיא אמרה

אופ

אולי יעניין אותך