אני לא הולך לישון!
אני לא עומד לנשום עד שלא אראה-
את מה שאני רוצה לראות!
ומה שאני עכשיו רוצה לראות זה אותך חורפ' לישון בתוך הבור!
לנצח נצחים
קבור עמוק בתוך הבוץ!
אחרת זה לא יעבוד
כי בשבילי, לא זמני לא מספיק
יעיל לנסות.
כי אנחנו פשוט נמשיך להיות
אויבים.
כל עוד שתינו נושמים לא מתפשרים אם אין מי ביננו
שיגיע להסכם שעליו יחד נסכים.
אז לא מדבר איתך גם- אם זה יעלה לי בדם
אתה מוחק לי עתיד, אז אותך שורף עם לפיד
גם אם יאמרו שאני מטומטם!!
ואני בשר מבשרך,
אבל אם נתקיים, אז רק אם נתקיים בנפרד !!
אם לא שתקפוץ
אל תוך האש ותפגש איתי שם!
וניישב את זה בפנים-
אל פנים עד שאתה תתחיל להפנים!
מפלצת מתפרצת מתוכי, תמיד הייתה שם איתי!
ואתם עומדים לראות את הגבר הזה משתין על עצמו
אני רואה אותך אמא- ותודה,
אבל לא צריך יותר עזרה כשמולו.
הפעם אני שוחט אותו לבד בלי!
את כמו גב נמצאת על יד תמיד לעזור לי!
כשאני רואה אותו!
אני רואה אותו!!!!!!
אני מולו ורק אני!!
שנים לא דיברנו, אבל נחש מה?? אתה יותר לא תשכח אותי
כשאני ככה קרוב לחשוף אותך כמו בר רפאלי!
קדימה בוא תבעט בי!!
כדור בראש תרצח אותי!!
תרים מעל וזרוק אותי! - בדיוק כמו שהבטחת לי!! שאתה מתכוון לעשות,
תמיד ידעתי שאתה פחדן עלוב!!
נפטרתי ממך, סיימתי איתך! אני מזהיר- אל תגרום לי לשוב!
עכשיו לך לישון כלבה!
דייי
תמות כבר חרא! מות!
אההה
הזמן אזל! תפסיק לצאת לבחוץ!!
ולך לישון קוץ!
למה אתה נשאר עוד בחיים?
כמה פעמים?! אני צריך לומר תשכב שם בפנים!
ולך לישון כלבה!
דייי
תמות כבר חרא!! מות!
בי!!
ביי!! חרא אל תקום!! בייי!!
לך לישון קוץ!
למה אתה נשאר עוד בחיים?
למה???
דייי תמות כבר חרא! אההה אההה אההה
אתה גרמת לי לחיות ב-
ל-ח-ץ
לכתחילה היזדת!
פגעת בפוקוס
אל תזכיר לי שוב כסף
תאמר דכאון
אל תספר על מכות,
תצעק יאוש ואבדון!
אל תגיש ערעור,
בבקשה.... עדיף שתתכסה בוילון
אתה מקשקש לי מילים ומחרטט בלי חשבון על שטויות בכמויות
אני רוצה שתצרחחחח אין רצון!!!
אל תשתמש באיומים! את מי אתה משרת?
כשלירקלי אני קובר אותך בלי להשאיר כמו כרת
אתה הזדיינת עם הלא נכון! ואני מדבר עכשיו על אמא
זעם- בגללך, וכאב בא ממנה.
וככל שאני מתבגר
אני מתקלל עוד יותר
ואנחנו יכולים לשים את הפסוק במחצית!
לקחת למגרש ולהצית
לטעון ולסחוט, ולהתחיל קרב יריות
ואותו אחד ש
מצייר בראש את הכדור נכנס לשני אל תוך השוק!
וכל עוד אני נושם, ומתרחק רחוק מהקן
העולם מאמין שאתה מקבל את הזכות רק לשתוק!
אל תשתמש ברחוב!
תשתמש בפה!
אל תיהיה נקבה עם אפודה אבא, ש'תמש בחזה!
ולפני שאתה נקבר באדמה-
אתה לא מקבל שום משאלה
מטר וחצי בתוך הבוץ בלי ארון קבורה!
עכשיו לך לישון כלבה!
דייי
תמות כבר חרא! מות!
אההה
הזמן אזל! תפסיק לצאת לבחוץ!!
תישן בבוץ קוץ!
למה אתה נשאר עוד בחיים?
כמה פעמים?! אני צריך לומר תשכב שם בפנים!
ולך לישון כלבה!
דייי
תמות כבר חרא!! מות!
בי!!
ביי!! חרא אל תקום!! בייי!!
ולך לישון קוץ!
למה אתה נשאר עוד בחיים?
למה???
דייי תמות כבר חרא! אההה אההה אההה
היי כלב! אני צועד על הכביש!
לבד בלי שום איש!
נשאר עד מאוחר כל יום בבלייז לבד ושר מהקיש!-
קה על הקצב,
תכנס לי לעצב!!
תתחיל להבין את הכאב שלי, תחווה את מה שאני מרגיש!
תציץ- איך אני רץ
תשקיף- איך אני עף
חרא צונח מטה, אז גם אתה יושן- בלי לדעת
אבל אני ממשיך לגדול למרות שבאתי מ-אבק
זה לא קל לי ולא באלי אבל הוא התחיל מאבק!
הוא יודע איך חתול נושך!
כשחתול מתחיל לסרוט!!
ניסה להראות איך הוא מחנך,
ובמקום התחיל לשלוט!!
גרנד אלוף אבל, קו הדם שלי חזק
והכל פשוט טוב,
כי הכל פשוט סבבה
מילל על כל ה'למה', אז סמוחטה ולמי-
תה!
עכשיו תקבל לבלועעע,
כל מה שבשלת בתוך השק! שי-נה
כוס דם- ו-
הפעם רק אתה!
לעזעזלללל, למה אני צריך להיות הרשע??
עכשיו לך לישון כלבה!
דיייי
תמות כבר חרא! מות!
אההה
הזמן אזל! תפסיק לצאת לבחוץ!!
ולך לישון קוץ!
למה אתה נשאר עוד בחיים?
כמה פעמים?! אני צריך לומר תשכב שם בפנים!
ולך לישון כלבה!
דייי
תמות כבר חרא!! מות!
בי!!
ביי!! חרא אל תקום!! בייי!!
לך לישון קוץ!
למה אתה נשאר עוד בחיים?
למה???
דייי תמות כבר חרא! אההה אההה אההה
לך לישון כלבה!!!
all'of'you motherfuckers!!
take that!
Bom! Bom! Bom!
Here, take this too bitch!
Uh! Uh! Uh! Uh! Waaaaaahoo
I'm killing all of you motherfuckers dead!!
all of you!!
Fake ass parents!
No more press!! No more press!!
Rot motherfuckers! rot!!
Decay!
in the dirt bitch! in the motherfucking dirt!!!
Die nameless bitch!!
die! nameless!!
No more pain!
Ahhhhhhhh haaahaaahaaa
Yo come on man, let's go
haha