מזמן לא כתבתי שיר פרובוקטיבי...חוני המעגל פינות
בא נישחק בארגז הקודש
ארונות החול הם למפללים
בין שבילים דעת ושורש
יתרת בשר נותיר לכהנים

טעמו את טעם החופש
וראו את קדושת החירות
לחמו מול חורבן ויובש
ינחם ההמון בתיפלות

יתעלו אבירי הרוח
ברוחם החיה הניצחית
העדר דורש רק לנוח
ירוחם לו הלב שישית

הרועה שהיה ואיננו
ולא נעלם מעולם
והרואה את הפחד ילחש לו
כי שבוי בעבר שנדם

חלקנו אלוה ממעל
לעולמי עולמים נתחדש
להבי אש עוד בנו יריעו
בשחקי אדירים נתקדש
וואו!!!יהודי אמיתי!

בא נהיה אמיתיים. לא הבנתי הכל, אבל מילים מאוד מאוד מיוחדות!

הרעיון מאוד יפה!

 

הבית החמישי עשה לי הכי הרבה שואו...

 

מדהים

מעניין אותי איך אנשים אחרים מבינים את זה...חוני המעגל פינות
רוצים שזה יהיה סקר? יאללה סקר! מוזמנים לכתוב לפני הכותרת 'סקר!-'


סתם מעניין אותי עד כמה אני מובן/לא...
האמת שזה יפה.לעבדך באמת!
אני מודה..
זה יפה.
אתה כותב טוב.אם אפשר
אני לא מבין הכל וזה כיף לי.. שאפו ותודה!
בעיקרון זה שיר שמעודד חילונות מאידיאלחוני המעגל פינות
עבר עריכה על ידי חוני המעגל פינות בתאריך י"א באייר תשע"ט 09:18
עבר עריכה על ידי חוני המעגל פינות בתאריך י"א באייר תשע"ט 09:17
ארגז הקודש/ארונות החול-זה על משקל ארגז חול/ארון קודש

שדווקא החילונות שמעודדת רוח חופש ומחשבה היא קודש
לעומת ודתיות של פולחן היא חול גמור של אנשים לא חושבים.
ומה אתה אומראבישג השונמית

אולי כדאי לנתב את הכישרון המיוחד הזה על מנת לקרב אנשים לקב"ה, ולא להחדיר כאלו מסרים?אפאטי

מה.אם אפשר
כל כך לא רלוונטי לדעתי להגיד דבר כזה. את יכולה לבקש שלא להעלות חומרים כאלה לפורום דתי, אבל גם זה לדעתי יהיה צר אופקים. זה לא שהוא מלמד את השיר הזה בבתי ספר, הוא אדם, ויש לו מחשבות ורעיונות. זה כמו להגיד למישהו שכתב שיר על כאב ולהגיד לו- אתה לא חושב שכדאי לנצל את הכישרון שלך בשביל להראות את טוב ה' בעולם?

זה שיר, הוא מעלה רעיון ותהיה מתבקשת כתוצאה מכך. מה גם שהכותרת מלמדת על השיר, אז אם לא מתאים לך, את לא חייבת לקרוא..

סליחה אם אני נכנס לויכוח לא שלי, אבל אני דווקא נהנה מהשירים האלה ומהשאלות שהם מעוררים ויהיה לי חבל אם אנשים ירגישו לא בנוח להעלות אותם..
ובכל זאת אני שואלתאבישג השונמית
ואתה יודע מה?אבישג השונמית
האווירה שיש בפורומים מתחילה להרגיז.
די כבר לנסות להיות יפי נפש.
אני לא מאמינה שאתה מזדהה עם הערכים שהשיר מבטא.

אווירה כזאת של 'זה מה שהוא חושב, שיתבטא' סוגדים לטוהר היצירה גם אם היא טרום כפירה.

הכל בשם דת האמנות.
לא מתאים (ואני מדברת על הגישה, הפרשנות ליצירה ולא אליה עצמה)
את רואה בכפירה דבר רע. למה?!חוני המעגל פינות
כיוון שמהפרספקטיבה שלי-אבישג השונמית

אני רואה במציאות ה' את האמת המוחלטת וקיום רצונו כעניין הנעלה ביותר,

רעיון הכפירה, ובכן, צורם

בתכלס את בסהכ ממלמלת מה שהורו לך להגידחוני המעגל פינות
אולי בגלל פחד משינוי...


אני מצפה מבן אדם ליותר
מאיפה אתה יודע מה שזה מה שהורו לי להגיד?אבישג השונמית
אולי הגעתי להבנה הזאת לאחר תהליך ממושך של חקירה מעמיקה ובירור עצמי והגעתי למסקנה שזוהי האמת?

למה מותר לחשוב כל דבר ולומר כל דבר כל עוד הוא לא קשור ליהדות ושמירת תומצ, במובן הכי פשוט שיש?


בואי נחשוב איך הגעת למסקנה שבדיוק סימנו לךחוני המעגל פינות
אני מעריך שזה נעשה באומץ אינטלקטואלי ושבירת מוסכמות.


מותר לחשוב ולומר הכל.
שאלהרקלתשוהנ
סתם נכנסתי לראות דברים יפים

מעניין אותי התגובה שלך - למה תמיד להטיח ולהתריס נחשב אמיתי אמיץ וחושב, ולהגיד דברים מקובלים נחשב לפחד משינוי ולציטוט של אחרים?

יש הרבה מקורות להתרסה - אומץ, ילדותיות, הרגל רע, אהבה להתבלט, הרגשה של ייחוד, הרגשה שעושים משהו באמת.
אבל האמת היא שגם מי שחושב "כמו כולם" אתה לא יכול לדעת מאיפה הוא בא, אולי הוא בעצמו עשה שינוי והיה אמיץ, והסכים להיות רגיל ולהאמין במה שהרבה מאמינים, ובכן, יש בזה היגיון, ואומץ להיות רגיל זה הרבה יותר מאומץ להיות מיוחד. ולהגיד דברים בוטים זה לא דווקא תמיד יותר אמת.

אדם חושב וחוקר באמת לא חייב להגיע למסקנה של להיות מול כולם. לפעמים כן , לפעמים לא

הגבתי רק לתגובה שלך, אין לי שמץ היכרות מעבר לזה...
ודאי שאין לי שום ידיעה ודאית. סטטיסטית מי שחושב כמו שחינכו אחוני המעגל פינות
לא השתמש בחייו ביותר מידי חשיבה ביקורתית.

הגיוני שיהיה מקרה פרטי עם אחד שכן חושב ככה. סטטיסטית זה פחות קורה.
אני מזדהה עם השאלות שהשיר מעלהאם אפשר
ואני אישית באופן כללי אדם שחושב שלאנשים יש זכות להתבטות גם בלי קשר לטוהר היצירה. זו דעתי, היא עקבית ואני מוכן ומזומן לנמק אותה. כן גם דעות של כפירה ממש, לא טרום כפירה.
יש מקומות בהם ניתן להתבטא כךאבישג השונמית

טוב נו זו דעתי..

לגלות דעה כזאת בפומבי- לא נכון בעיניי.

כלומר את אומרת שפורום דתי לא מתאים לשאלות כאלהאם אפשר
אני חולק בעיקרון, אבל זה לא תלוי בי, אז- "מנהלים!"
@אנחנו יחד נבנה
המסר של הטלת ספק יביא לאמונה.חוני המעגל פינות
המסר של אמונה לא יביא להטלת ספק ולרוב לאמונה שגויה ומטומטמת.
או שיביא לכיליוןאבישג השונמית

זה סיכון רציני.

 

ובמיוחד כאשר מדבריך נשמע שאתה מעלה ספקות על מנת להגיע לאמונה. 

לא לשאול שאלות יביא לכיליון הרבה יותר חמור עייני החברה החרדיחוני המעגל פינות
אני מעלה ספקות וישר עם עצמי כי אני ישר עם עצמי.

מי שמעדיף לשקר לעצמו מסתכן בצורה הרבה יותר חמורה.
אנחנו בני אדם כדי להשתמש בשכלנו.
וואייעל

@חוני המעגל פינות

@אם אפשר

@אבישג השונמית

 

העליתם נקודה, בעולם האמיתי יש הרבה מקום לנסות להתמודד איתה, כאן בפורום ננסה לשמור על האווירה הכללית.

לכן תגובה תוקפנית או מזלזלת או נוגדת את ערכי הערוץ תימחק, אבל אני לא רואה סיבה למחוק את השרשור.

בואו נשתדל לשמור על אווירה טובה

את הבוסאם אפשר
לא מעלים שירים כאלה?
אפשר להפעיל שיקול דעת הגיונייעל

האם השיר יתקבל?

האם הוא יכעיס אנשים? האם הוא עלול לפגוע באנשים צעירים שעוד לא גיבשו דעה על העולם?

 

סומכת עליכם

השיר נכתב לפני יומיים עברו עליו לא מעט.חוני המעגל פינות
התפתח סביבו דיון עקרוני עכשיו משום מה...
..כוסףאחרונה

טוב, אם כבר.. אז אגיב, למרות שמתחילה דילגתי על השיר הזה בכוונה.

אז כך: אתה יוצא נגד העדר דבר כשלעצמו אינו בעיה. אתה רואה חיות, יצירתיות ודרור (גם ניצחיות ['הניצחית', 'לעולמי עולמים'], דבר שלא ממש הבנתי את הקשרו, נשמע יותר כניסיון חסר כיסוי לנכס גם להשכלה מושגים אלו השייכים לדת בלבד.. אבל יתכן שאני טועה) בחילוניות שגם על זה אפשר לעבור. הבעיה העיקרית בעיני, שלדעתי אתה פשוט נופל לקלישאות.

רוח השיר מתאימה בגדול לימי ההשכלה ולסיסמאות שהם פיזרו (שאולי, בדגש על אולי, היו נכונות אז במידה כזו האחרת). הטיעונים הם על 'היובש' על התמימות חסרת השכל, וכן על זה הדרך.. דבר שפשוט לא שייך היום (גם בציבור החרדי, אני חושב). ולהפך, היום החילוניות חלולה כל כך, חסרת השכלה ומוסריות (וסליחה שאני מכליל). הם קוראים לזה חופשיות, אני הייתי קורא לזה הפקרות. יותר נוח לאדם לחיות בהפקר, ע"פ תחושותיו ורצונותיו הפשוטים, חיים קלים (ואעצור פה כדי שלא אפול גם אני לקלישאות למרות שאני מאמין בהם..). כך ששורה כמו 'העדר דורש רק לנוח' יכולה להתאים לחילוניות הנוכחית יותר מאשר לדת.

אני חושב שהדת היום הרבה יותר אבירת רוח, ומלאה שבילי דעת ושורש מהחילוניות ואתה מוזמן לבדוק את זה אצל ציעירי המחנות, התוצאה ברורה, לדעתי.

אפשר להאריך עוד, אבל זה לא המקום, רק חשוב לשים לב לנקודה הזו, הדת אינה עדר כלל, היא מעלה הרבה יותר שאלות, תחושות רגשות ומחשבות מאשר הצד (לפחות כלפי האדם הקלאסי שבו) שאתה מנסה לצייר 'שדווקא החילונות מעודדת רוח חופש ומחשבה, והיא קודש לעומת הדתיות של פולחן שהיא חול גמור של אנשים לא חושבים' משפט קלישאתי ממש.

כטס.

ונ.ב מבחינת ההתנסחות אני חייב להודות שזה יפה..

✨ אתגר למטרות רווח (אישי שלי) 😝אני הנני כאינני

טוב... אז אהבה. לכאורה - כל כך הרבה כתבו על זה, מכל כיוון, אבל בסוף יש תחושה שנשארנו בלי באמת להבין. ואולי זו המהות. 

 

מה זאת אהבה בשבילכם? לאחרונה אני מנסה ללמוד על הנושא. פניתי לספרות התורנית, למוסיקה הישראלית, לפסיכולוגיה, ועכשיו אני פונה גם פה, אליכם. 

בסוף אנחנו, הכותבים, הם אלה שהכי נדרשים להבין את הדברים האלה, שעליהם אנחנו כותבים - אם זה כאב, וגם עליו צריך לכתוב ולהבין, להעמיק ולהפנים - כי זה מה שכתיבה עושה (לדעתי), היא גומרת ועוזרת לנו להפנים, לשכלל, לראות מלמעלה ולבחור. ואם זו אהבה. 

 

בנוסף חשבתי - האם יש מילה אחרת לאהבה? מילה נרדפת? אולי חיבה? אולי חמלה (ככה ראיתי שכותב הרב שמואל יניב שליט"א)? אולי אהבה? תשוקה? מה אתם חושבים??

 

אז אני מניח את זה כאן, עם כמה שירים שמצאתי מעניינים במסע הזה עד כה, ומבקש ממכם לכתוב כאן, בשרשור הזה, את הגיגיכם. זה יכול להיות פרוזה, שיר, סתם הבחנה. באמת - תנו מה שיש לכם [או אולי צריך לומר - בכם]!

 

 

 

 

(אני בטוח שגם אתם תרוויחו, כנסו לראות) אני הנני כאינני
הרבה הרהורים פילוסופיים היו לי על המושג הנ"ל...ימח שם עראפתאחרונה
...רחל יהודייה בדם

אני מרגישה חופשייה

אולי הצייד רק מחכה לתפוס זווית

אולי שוחררתי לטבע כבדיקת מעבדה ואיסוף ממצאים ועוד מעט אעלם שוב ,

ארקוד עם הנעלמים , בחושך

אבל חושך קר, שם גם הנעלמים חשים קור

אולי יש עליי gps

ואני דוהרת לי איתו,

משחקת בחופש

ואולי לא.

אולי אני באמת חופשייה.

אתם שומעים. לא אכפת לי אם אני רק משחקת בחופש.

אני חופשייה.


מדהיםזיויק
יפיפהאני הנני כאינניאחרונה

יש בזה משהו עמוק מאוד, אבל הכל מלווה בתחושה של פשטות.

אממ... קטע נוסף!אני הנני כאינני

הם הסתופפו תחת הגגון הקטן שבכניסה ליחידת הדיור בה השתכנו. הוא הניח את השקיות מידו וקיפל את המטריה, תחתיה עשו את דרכם מהרכב, בזמן שהיא שלפה את צרור המפתחות שברשותה וחפשה את האחד הרלוונטי.

 

בעודו עסוק בסחיטת מי הגשם מאהיל הפלסטיק השחור, פנתה היא להתיר את הפתח הנעול ממאסריו. "לא בסדר המבול זה," אמרה בטרוניה, מפנה אליו מעט את פניה, בעודה משפשפת קלות את נעליה בשטיחון החדש אל מול הפתח הפתוח, "לנחות עלינו ככה בלי סיבה"...

 

"נו, מה נעשה" השיב לה בנחת, "אם נבקש אחרת זו תפילת עוברי דרכים". דוס שכמותו, הרהרה בחיבה שחממה קצת את ליבה פנימה. היא נכנסה ראשונה ופנתה אל המטבח, מסירה את כיסוי הראש ומשחררת את שערה להשתפל במורד גבה, על המעיל הרטוב. הוא נכנס אחריה והמשיך אל חדר השינה שלהם, לסדר את החפצים השונים שקנו זה עתה אחר סיבוב קניות מפרך, אפילו בשבילה, בחנויות השונות הרחק ממקום מגוריהם.

 

אחר מאבק קל להצית את הכיריים היא הניחה עליהם את המחבת ובזה החלה לארגן את ארוחת הערב-לילה שלהם. לפני שפנתה אל המקרר להוציא כמה ביצים היא שהתה קצת אל מול הלהבות הכחולות, בתחילה מביטה ואז מתקרבת, כמו מנסה להתחמם לאורן.

 

"מה אוכלים?" הוא קרא אליה מחדרם. "מה בא לך?" היא שאלה בתשובה, מקווה שיצליח לשמוע את קולה החלוש מטבעו. "הכי פשוט הכי טוב," הוא השיב בנעימה קלילה, היא כבר ידעה מראש את התשובה, "חביתה!". 

 

היא חשה בגופה את המשיכה אל המקרר, אבל נותרה לעמוד עוד קצת ליד הלהבות, פורשת את אצבעותיה לנגדן. עוד קצת, עוד קצת להפשיר.

 

"למה את עוד עם המעיל?" קולו מאחוריה הפתיע אותה. "אני..." היא קצת גמגמה ופנתה אליו. "את יודעת שבשביל זה יש חימום במזגן" היא ראתה את החיוך נמתח על שפתיו וקצת הסמיקה. "לא רציתי שיהיה לך חם מידי", אמרה בשקט ושברה את מבטה כלפי מטה. הוא כבר החזיק בידו את השלט.

 

"היי," הוא אמר בעודו מתקרב אליה, "זה בסדר". "מקסימום אני אוריד עוד שכבה," אמר לה בעודו נעמד מאחוריה וסייע לה לפשוט את המעיל, "זה רק יקדם אותי לעבר המיטה". "וחוץ מזה," לפתע היא הרגישה את זרועותיו הגדולות והחמות עוטפות אותה, "רק ככה אני באמת יכול לחבק אותך". 

 

עכשיו היא כבר ממש נמסה...

מי קרא את ה'מכתב פתיחה'?אני הנני כאינני

לידיעתכם, זה פיצ'ר שהתאפשר בפורומים די לאחרונה, עד אז זה היה טמון ב'ניהול פורום' שהיה זמין רק למנהלים. 

 

למען הסר ספק - לא אני כתבתי.

שברי חרס ואור יקרותחוזר

רפאל, ששמו נחצב בלב התפילה "רפאנו השם ונרפא", חש שחייו הפכו לבית מלאכה נטוש, שבו האור היחיד הוא נורה דולקת בחצי כוח, תלויה על בלימה. הוא היה איש תורה ומעשה, שהאמין כי בניין הנישואין הוא מקדש מעט – והוא גילה, באיחור כואב, כי המקדש שלו נבנה על חולות נודדים.

בחירתו ברחל (כך נקרא לה), הייתה פעם ככוס יין משובח בקידוש של שבת: נוצצת, מבטיחה, ובריח משכר של אושר נצחי. כעת, לאחר עשור, נדמה היה שהיין החמיץ, והכוס עצמה הפכה לכלי חרס סדוק, שכל ניסיון למזוג לתוכו רגש נוסף גורם לנזילה איטית וכואבת אל תוך האדמה הצחיחה.

 

כשהיה מחפש את דרכו בין קפלי הגמרא, היה מוצא את "עץ החיים" – עץ יציב, מעוגן באדמת יראת שמיים. אך כששב הביתה, הרגיש כאילו נכנס למבוך קנים יבשים שכל מגע בהם מפיק רק קולות חריקה צורמים ודקירות קטנות. רחל הייתה עבורו כשמיים מעוננים בעונת גשמים שבוששו לבוא: הבטחה לרוויה, אך בפועל – רק אפור אינסופי החוסם את אור השמש.

הוא ניסה, שוב ושוב, "לשקם את הקירות". כל שיחה איתה הייתה עבורו כניסיון לחבר חלקי פאזל של שני עולמות שונים: הוא הגיש לה את הפינה שלו, המשוישת והחמה, והיא הניחה מולה קטע מתכת קר, חד ובלתי תואם. לא הייתה התנגשות גדולה, אלא חוסר מגע מוחלט, כמו שני נהרות הזורמים במקביל – קרובים מאוד, אך המים שלהם לעולם לא יתערבבו.

 

הציפייה שלו לבית מלא שלווה ותורה הייתה כאנייה עוגנת בנמל בטוח. הנישואין, לעומת זאת, הפכו לספינה המטלטלת בין גלי תשרי סוערים, גם כשבחוץ שרר שקט מוחלט. היא הייתה עבורו מפת דרכים הפוכה: כל צעד שלקח על פיה הוביל אותו הלאה מן המטרה, אל תוך שממה רגשית גדולה.

כשהיה יושב בבית המדרש, הלימוד היה לו "נר לרגליי" – בהיר, קרוב, ומאיר את הצעד הבא. בבית, ההרגשה הייתה כניסיון ללכת לאורו של כוכב רחוק מאוד, שאינו נותן אור ממשי אלא רק תזכורת כואבת למרחק הבלתי ניתן לגישור. המטפורה החדה ביותר שריחפה מעל ראשו הייתה זו: הוא חי חיים של צדיק במרתף, מוקף בקדושה פנימית, בעוד חלון המרתף שלו נפתח היישר אל רחוב סואן וריקני, שהוא אינו חלק ממנו, אך הוא כבול אליו.

 

בכל בוקר, כשענד את התפילין, הרגיש רפאל שהוא "קושר את עצמו לשמיים" באהבה ויראה. ובכל ערב, כשהתיישב ליד שולחן הבית, הרגיש שהוא "משחרר חבל" שאמור לחבר אותו לאדמה, רק כדי לגלות שאין שם קרקע יציבה לאחוז בה. זו הייתה הדילמה המרה שלו: הרצון להמשיך לבנות על יסודות רעועים, מתוך אמונה בכוחה של הקדושה, מול ההכרה שאהבה אינה רק "חיבור נשמתי" אלא גם "התאמה ארצית", ושלושתה אבדה מזמן.

 

כאשר הלך רפאל בדרכו הביתה, משתרך בין הבתים הירושלמיים, ליבו היה כמנורה שבורה בחדר חשוך: היא עדיין זוכרת את יעודה להפיץ אור, אך הלהבה הפנימית שלה רועדת על קנה, מסרבת להתרומם.

הוא נזכר ברחלי, זו שהייתה לו כאילן פורח לפני שנים, ימים בהם כל מילה שלה הייתה ניגון טהור באוזניו. היא הייתה עבורו "זהב טהור" המופיע בתיאורי המקדש, מבטיח שלמות ויופי שאין שני לו. אך החיים, כפי שגילה, הם לא תמיד מזהב.

 

הבחירה ברחל הנוכחית הייתה כהנחת אבן פינה של בניין – צעד חד-משמעי שאי אפשר לשנות. אך רחלי הראשונה, זו שאבדה, נותרה עבורו כתוכנית אדריכלית מושלמת שנגנזה, עליה הוא שב ומעיין בדמיונו, יודע שהיא לעולם לא תצא אל הפועל.

היא הייתה עבורו כבריכת מים צלולים במדבר צמא, מקור חיים שאותו החמיץ ברגע של עיוורון. כעת, כל מגע מחשבתי בו הוא בגדר "הצצה לגן נעול": יפה להפליא, אך אסורה לחלוטין. הוא למד לחיות עם הזיכרון הזה כעם "מכתב קודש" חתום: תוכן יקר וקדוש, אך שאי אפשר לפתוח ולקרוא שוב.

 

רפאל הרגיש כי הנישואין שלו הנוכחיים הם כ"שדה קוצים", שכל צעד בו דורש זהירות וכאב. רחלי האבודה הייתה "כוכב הצפון" שלו – מגדלור יציב שהראה לו תמיד את הדרך הביתה. כעת, אותו כוכב שקע מעבר לאופק, והותיר אותו לבדו להתמודד עם "שמיים שחורים" שבהם אין נקודת ייחוס אמיתית.

 

הוא הכיר בכך שאהבתו הישנה היא "חוב ששולם בדמעות": אין דרך להחזיר את הזמן לאחור, וכל ניסיון לחזור אל אותו רגש הוא כ"הפעלת שעון ישן" שאין בו עוד מחוגים. הוא יכול לשמוע את קול הטיקטוק של הזמן שאבד, אך השעה הנוכחית – והמציאות הנוכחית – כובלת אותו בהווה.

 

היה זה מאבק מתמיד בין "האמת הגדולה" של מחויבותו הדתית והמשפחתית, לבין "האמת הקטנה" של ליבו, שעדיין שמר על גחלת קטנה עבור אותו חלום ישן.

...רחל יהודייה בדםאחרונה

יש פה מטפאורות יפות.  

נהניתי לקרוא 

חברה הראתה לי. מה חושבים?שלום לך ארץ

משפחה יקרה!
ראיתי אותו רץ 
בדמי חייו, אחרי כלנית או כלב שובב
מנסה לחזר למרות המשבר
מצא אהובה בתוך הכאב
ראיתיו שטוף בזיכרונותיו על חבריו שאין הם עוד כאן

ולך אימא רציתי לומר
שאיתך אני אבלה
קרעתי את הדש
וישבתי על שרפרף
הלב שבור
שתיים מדם
ועוד אלפים, אלפים מהאומה הגדולה
ישבתי, ובכיתי, ונקרעתי לגזרים
את הלב שלי אפחד כבר לא ישלים
כעסתי, את העולם שברתי.
איתך אבא כבר לא דיברתי
דיברתי כמו אומללה
מה נראלך? אתה משוגע? אתה בכלל לא מבין מה לקחת!
רציתי לשבור אותך בחזרה
את הלב שלך. שלי. בעוצמה.
לנקום על מה שנלקח ולא אקבל לעולם
אבל נמשכתי אליך בחזרה
אל הלב של אבא
למרות שלקבל ממך כבר לא יכולתי יותר
 

אז רציתי לספר שהלב נשאר שבור. מרוסק לחתיכות.
גם אם את זה קשה לראות
אבל מה לעשות שכבר אמרת
"אין דבר שלם יותר מלב שבור"
אז אבא שתדע שלמרות הכל אני סולחת'ך 
גם אם מה שעשית לא צודק
כי מה לעשות אתה חכם פי אלף.

נב. אז אותך מדינה, עליך עדין חולמת.
בך אקים משפחה לתפארת.
אך תמיד אשאיר בך חותם
שעליך נקבר אהובי ולא חזר

היא כתבה, שומרת על זכויות יוצריםשלום לך ארץ
יפיפה.אני הנני כאינניאחרונה

באמת כואב. 

...אני הנני כאינני

@געגוע~ הרבה זמן שלא כתבת לנו..

משתוקקים

מדבראני הנני כאינני

מחפש מוצא, אולי איזו דרך

פתחתי פתח, האם יש בזה ערך?

שוב נפלתי, מי יקימני?

וכל כך התחננתי, פניך אנה ממני


מאמין בהסתר, בכל התפאורה

ואין עם מי לדבר, לזרוק בו מרה

ואם אשבר, כבר לא נותרה בי צורה

וכיצד אתחבר, אמצא כנגד עזרה


נזרקתי בבור, אין פנים אין אחור

רק עקרב ונחש, מעורפל מהשחור

שדים וקליפות, פרשת אחרי מות

מול עדשת מצלמות, תופפות עלמות.


והנפש במנוסה, מאלקים התביישה

המרחק שוב כיסה, ערוותה הלבושה

והוא קורא לה שובי, זהו שמה (מ)מכבר

שכחה זהותה, בשטטה במדבר.

...רחל יהודייה בדםאחרונה

נוגע.

נשמע קצת כואב

אולי יעניין אותך