1.תוכיח או שתביא מקור.
אבל בכ"מ-המעודדים את העלייה להר הבית רואים בה קיום הציווי שלא לעזוב את הארץ לשממה או ביד האומות, וכהורשת המקום הקדוש ביותר בארץ ישראל, הר הבית ומקום המקדש.
פסק הרמב"ן בהשמטות לספר המצוות:
נצטווינו לרשת את הארץ אשר נתן האל יתעלה לאבותינו לאברהם יצחק וליעקב, ולא נעזבנה ביד זולתנו מן האומות או לשממה, וזהו שנאמר: "וְהוֹרַשְׁתֶּם אֶת הָאָרֶץ וִישַׁבְתֶּם בָּהּ כִּי לָכֶם נָתַתִּי אֶת הָאָרֶץ לָרֶשֶׁת אֹתָהּ"
2.על הפסוק "כִּי אִם אֶל הַמָּקוֹם אֲשֶׁר יִבְחַר ה' אֱלוֹהֵיכֶם מִכָּל שִׁבְטֵיכֶם לָשׂוּם אֶת שְׁמוֹ שָׁם, לְשִׁכְנוֹ תִדְרְשׁוּ וּבָאתָ שָׁמָּה" (דברים י"ב, ה') כותב הרמב"ן: "וטעם "לשכנו תדרשו" – שתלכו לו מארץ מרחקים, ותשאלו אנה דרך בית השם, ותאמרו איש אל רעהו: "לְכוּ וְנַעֲלֶה אֶל הַר ה' אֶל בֵּית אֱלֹהֵי יַעֲקֹב" (ישעיהו ב', ג') כלשון "צִיּוֹן יִשְׁאָלוּ דֶּרֶךְ הֵנָּה פְנֵיהֶם" (ירמיהו נ', ה')".
וכתב המלבי"ם, ספר דברים פרק י"ב: "'לשכנו תדרשו', שהדרישה היא מה שחוקר בעצמו למצוא את הדבר... למד להם שלא יגלה ה' סודו ע"י נביאיו להודיעם מקום הנבחר רק אם ישתדלו בזה וידרשו אחריו, ואז יערה עליהם רוח ממרומים אחרי ההכנה הראויה."
3.מצוות "לֹא תְחָנֵּֽם"[40] שבמקרא מבוארת בידי חז"ל[41] כאיסור לתת לגויים חנייה בקרקע ארץ ישראל. בעלייה להר הבית רואים הרבנים המעודדים את העלייה ככיבוש המקום, וכמעשה שבזכותו לא מוסרתממשלת ישראל את המקום למוסלמים. כך כותב הרב שלמה גורן (בספרו הר הבית, עמ' 42):
"בהימנעות מעלייה להר הבית עוברים על איסור תורה של 'לא תחנם', לא תיתן להם חניה בקרקע, שכבר קבעו הפוסקים שאבדן הריבונות כמוהו כחורבן .[42] נמצא שכאשר הממשלה אוסרת על יהודים לעלות בחופשיות, היא חוזרת ומחריבה את מקום מקדשנו."
4.למה?
6.יש,שאומות העולם רואים שהעם היהודי לא מוותר על המקום שהכי קדוש לו.
7.שאל את הרב ישראל איראל.
9.מצוות מורא מקדש אינה מתקיימת כאשר אדם מתרחק ממקום המקדש יתר על המידה, כמו שמצוות מורא אב לדבריהם אינה מתקיימת כאשר אדם מתרחק מאביו. מצוות המורא מתקיימת כאשר אדם בא למקום המקדש, מתנהג בו ביראת ה' ונזהר בכל ההלכות הנוהגות בו.
10.צריך לשאול את העולים @מתיישב בנשמה
ונגיד שלא מקיימים אף מצווה בעליה (מה שלא נכון) אז אנשים סתם עולים להר הבית וזה עוזר להם בעבודת ה',מפריע לך.