"הצבעת טב קיבלת להטב"נקומה נא
תלוי איזה חלק בה.אריאל יוסף
כידוע לך היא לא מקשה אחת אלא מורכבת משלוש רשימות.
ואם היו נותנים מקום 5 לבן גביר - פתאום הימין החדש היה בסדר?
אולי די? כאלו שלא ברור מה הדעה של הרב פרץ וסמוטריץסודית
מי שחושב שפרץ וסמוטריץ יקבעו את סדר היום במפלגה ולא בנט-שקדאקאי
יש לי גשר במצב טוב בברוקלין למכור לו.
הבלוק הטכני מתפרק אחרי הבחירות. אף אחד לא כפוף להם.אריאל יוסף
אם הרשימה תזכה ב-8 מנדטים, הם יישארו עם 3. בהצלחה...
לא בלוק טכני והוא לא יתפרק. יהיה בדיוק כמו ב-2 הקדנציותאקאי
חוץ מקצת רוח שיעשו סמוטריץ ויוגב, הכל יהיה אותו דבר. אתה יודע את זה היטב.
אני חולק עליך. בצלאל הוא לא אורי והמפד"ל עצמאית כרגע.אריאל יוסף
יוגב לא חייב כלום לבנט.
סמוטריץ' התחייב (משום מה) שלא יכנסו לממשלה בלי בנטהסטורי
אין שום התחייבות כזו.אריאל יוסף
כתוב שינהלו מו"מ משותף מול נתניהו כדי להקים ממשלה בראשותו.
לא כתוב בשום מקום שלא ייכנסו בלעדיו.
אם הוא ידרוש יותר מדי - תמיד יכולים לפרק את השותפות איתו באותו הרגע.

אנחנו מכירים את סמוטריץ וסטרוק והרב רפי ויוגב, והם ישמרו עלעם הארץ
כמו שהם "שמרו" בשתי הקדנציות האחרונות תחת בנט?אקאי
וההבדל: בנט היה אז יו"ר המפד"ל.אריאל יוסף
ואורי יו"ר תקומה שהיתה אז חלשה.
היום בראשות המפד"ל עומד ת"ח ובראשות תקומה בצלאל. הם לא כפופים לבנט ושקד.
בראשית המפד"ל עומד אדם שכרבצ"ר הכריח חיילים לשמוע קול אשהאקאי
בוגד בחיילים הדתיים שנכנסו בזכותו לכלא, ואפילו ברבנים הצבאיים בצורה מבישה ומחליאה. אם זה התקווה הגדולה שאנו אמורים לתלות כמאזן את בנט...בוא נאמר שעדיף ישר להצביע מרצ
הרבצ"ר ממליץ להדיח את רב חיל האוויר
הרבצ"ר ממליץ להדיח את רב חיל האוויר • חשיפה - בחדרי חרדים
הרב מלמד: לרב הצבאי הראשי אין שום סמכות הלכתית
להשוות אותו למרצ זאת הגזמה פראיתסודית
הרב מלמד אומר זאת על כל רבצ"ר. גם על הנוכחי.אריאל יוסף
https://www.inn.co.il/News/News.aspx/376125
(הרב יעקב אריאל יצא נגד הרב מלמד בנושא הזה).
וזו דעת הרבצ"ר הנוכחי בנושא שירת נשים:
https://www.inn.co.il/News/News.aspx/350832
כך שאין כאן שום ראיה נגד הרב רפי.
לא הבנתי איזה באיזה סוג של הגיון אתה משתמשאקאי
העובדה שגם הרבצ"ר הנוכחי כנוע לממסד, הופכת את הטענות של הרב מלמד נגד הרב רפי ללא רלוונטיות?
או שמא אתה טוען שהרב מלמד סתם נרגן שיורד לחייהם של כל הרבצ"רים בלי אבחנה וללא סיבה?
או שאולי אתה לא מבין את המורכבות של התפקיד הזהאריאל יוסף
בלי קשר לאדם שמאייש אותו.
באמת? עובדה שהרב רונצקי לא התנהל כמו רב מטעםאקאי
אני מניח שתפקיד ראש הממשלה מורכב יותר מתפקיד של פקיד דת (רבצ"ר), ולכן שרון היה בסדר גמור כשביצע את ההתנתקות.
אלו באמת היו הטיעונים הקלושים שהיו בשימוש הממלכתים בזמן הטיהור האתני בגוש קטיף...סינגרו על שרון, על גרשון הכהן, על אלעזר שטרן ויאיר נווה המאוסים. סדנא דארעא חד היא.
תלוי מאוד מול איזה רמטכ"ל הוא צריך לעבוד.אריאל יוסף
גם תלוי מה האישיות של הרבצ"ר עצמו.
ההשוואה שלך הזויה, אבל בהצלחה עם זה.
למה שנאמין להוצאת שם רע שאתה רוצה להכניס לנו ועוד בחודש אלולעם הארץ
בואו נצביע למפלגה שמכשירה רפורמים וכפירה בקב"ה בחודש אלולאקאי
מה הקשר לתמונה שהכנסת??אריאל יוסף
אלו הדברים ואלה האנשים שבנט נתן להם לגיטימציה וכניסה לבתיה"סאקאי
נראה לי שאתה הולך להצביע לאנשים כאלה, כי הקולות של מצביעי עועם הארץ
^^^^^אריאל יוסף
זה בסדר גמור, כי אני בכנות לא חושב שיש מפלגה גרועה יותראקאי
הייתי בשמחה מצביע למשותפת על פני בנט אם אלו היו שתי האפשרויות היחידות.
ליש עתיד ומרצ לא, אבל לא מפני שהן גרועות יותר מבנט אלא מפני שהן זהות ולכן מה הטעם.
אז תצביע ג'. אפילו ש"ס. רק אל תזרוק קולות לפח.אריאל יוסף
ולפחות אל תשכנע אחרים לעשות זאת.
ולכן עדיף שאוחנה יהיה שר המשפטים ולא שקד/סמוטריץ'?הסטורי
שקד לא עדיפה על אוחנה בשום פרמטראקאי
היא אפילו תומכת בפונדקאות לסוטים.
וסמוטריץ לא יהיה שר המשפטים גם אם הקב"ה יחזיר את העולם לתהו ובהו
בצלאל החליט שלא יבקש את משרד המשפטים בכל מקרה.אריאל יוסף
ואכמ"ל בנימוקים להחלטה הזו. מורכב מדי.
אל תטרח, זה לא באמת מעניין אף אחדאקאי
הרב יהושע שפירא, ראשון הלוחמים בתופעה - תומך בימינההסטורי
הרב יהושע שפירא, לחם בתופעה, כתב, הדריך, הרצה ועוד, כבר לפני עשרים שנה, כשבהר המר ההתייחסות היתה - אל תעירו ואל תעוררו. בכל זאת הוא תומך בימינה.
נתונים מעניינים נוספים מהכתבה - הרב אתרוג והרב חיים גנץ - שניהם מראשי ישיבות הקו, גם הם תומכים בימינה. גם הרב דודקביץ', שלכאו' נחשב 'קיצוני' - תומך בימינה.
כנראה שלתלמידי חכמים, שלא רק נמצאים במגדל השן, אלא גם מכירים את המציאות, בין אם זה בגוש דן ובין אם בחברון ויצהר - אין את הפרוילגיה להתמכר לאשליות.
עם כל הצער והחשש מבזיון ת"חאקאי
אף אחד מהרבנים הנזכרים בכתבה לא מחוייב לתקומההסטורי
בתשע"ג הם היו חברי מועצת רבני תקומהאקאי
לדעתי רק הרב מלמד והרב רבינוביץ חסרים.
אכן מאז עברו הרבה מים בנהר, ועל כן היה סמוך ובטוח שאם גם על התמיכה בנוכחית במפלג-בנט הרבנים שהזכרת יתחרטו.
אתה בעיקר מוכיח שאין לך מושג מי זו תקומה ומי הם רבניה.אריאל יוסף
הרב רבינוביץ' מעולם לא היה שם והרב מלמד כבר שש שנים לא שם.
אהה. רק השתתפתי בכמה ישיבות בזמנו
אקאי
והרב רבינוביץ אכן היה שם.
אתה מתבלבל בין רבני תקומה לבין בית ההוראה לענייני ציבור.אריאל יוסף
אין שום קשר בכלל. בזמנו נקראו רבני האיחוד הלאומיאקאי
וכשבן ארי היה בכנסת הרב יעקב יוסף ייצג אותו במועצה. לא כולם יודעים, זה בסדר לא לדעת.
אני יודע שהרב יעקב יוסף היה שם...אריאל יוסף
זו תקופה אחרת. הרב רבינוביץ לא היה שם מעולם.
אז גם הרב רבינוביץ היהאקאיאחרונה
הדרשה שבאמת היו צריכים לשאת בכל בית כנסת באוסטרליההסטורי
ובשאר הקהילות שעדיין בוחרות בגלות:
https://www.makorrishon.co.il/opinions/article/222773
@סיעתא דשמייא1 וכל פיצוליו
הדרשה מתחברת בטבעיות להפטרה:
(הציטוט מהכוזרי, מאמר שני)
(כג) אָמַר הַכּוּזָרִי: אִם כֵּן אַתָּה מְקַצֵּר בְּחוֹבַת תּוֹרָתְךָ, שֶׁאֵין אַתָּה מֵשִׂים מְגַמָּתְךָ הַמָּקוֹם הַזֶּה וּתְשִׂימֶנּוּ בֵּית חַיֶּיךָ וּמוֹתֶךָ, וְאַתָּה אוֹמֵר: "רַחֵם עַל צִיּוֹן כִּי הִיא בֵית חַיֵּינוּ", וְתַאֲמִין כִּי הַשְּׁכִינָה שָׁבָה אֵלָיו, וְאִלּוּ לֹא הָיָה לָהּ מַעֲלָה אֶלָּא הַתְמָדַת הַשְּׁכִינָה בָהּ בְּאֹרֶךְ תְּשַׁע מֵאוֹת שָׁנָה הָיָה מִן הַדִּין שֶׁתִּכָּסַפְנָה הַנְּפָשׁוֹת הַיְקָרוֹת לָהּ וְתִזַּכְנָה בָהּ, כַּאֲשֶׁר יִקְרֶה אוֹתָנוּ בִמְקוֹמוֹת הַנְּבִיאִים וְהַחֲסִידִים, כָּל שֶׁכֵּן הִיא שֶׁהִיא שַׁעַר הַשָּׁמַיִם. וּכְבָר הִסְכִּימוּ כָל הָאֻמּוֹת עַל זֶה. הַנּוֹצְרִים אוֹמְרִים, שֶׁהַנְּפָשׁוֹת נִקְבָּצוֹת אֵלֶיהָ וּמִמֶּנָּה מַעֲלִין אוֹתָן אֶל הַשָּׁמַיִם, וְהַיִּשְׁמְעֵאלִים אוֹמְרִים, כִּי הִיא מְקוֹם עֲלִיַּת הַנְּבִיאִים אֶל הַשָּׁמַיִם, וְשֶׁהִיא מְקוֹם מַעֲמַד הַדִּין, וְהוּא לְכָל מָקוֹם כַּוָּנָה וָחָג. אֲנִי רוֹאֶה, שֶׁהִשְׁתַּחֲוָיָתְךָ וּכְרִיָעְתָך נֶגְדָּה חֹנֶף, אוֹ מִנְהָג מִבִּלְתִּי כַוָּנָה, וּכְבָר הָיוּ אֲבוֹתֵיכֶם הָרִאשׁוֹנִים בּוֹחֲרִים לָדוּר בָּהּ יוֹתֵר מִכָּל מְקוֹמוֹת מוֹלַדְתָּם, וּבוֹחֲרִים הַגֵּרוּת בָּהּ יוֹתֵר מִשֶּׁיִּהְיוּ אֶזְרָחִים בִּמְקוֹמוֹתָם. כָּל זֶה עִם שֶׁלֹּא הָיְתָה בָעֵת הַהִיא נִרְאֵית הַשְּׁכִינָה בָהּ, אֲבָל הָיְתָה מְלֵאָה זִמָּה וַעֲבוֹדַת אֱלִילִים, וְעִם כָּל זֶה לֹא הָיְתָה לָהֶם תַּאֲוָה אֶלָּא לַעֲמֹד בָּהּ, וְשֶׁלֹּא לָצֵאת מִמֶּנָּה ְּבִעּתֹות הָרָעָב אֶלָּא בְמִצְוַת הָאֱלֹהִים, וְהָיוּ מְבַקְשִׁים לִנְשֹׂא עַצְמוֹתָם אֵלֶיהָ.
(כד) אָמַר הֶחָבֵר: הוֹבַשְׁתַּנִי מֶלֶךְ כּוּזָר, וְהֶעָוֹן הַזֶּה הוּא אֲשֶׁר מְנָעָנוּ מֵהַשְׁלָמַת מַה שֶּׁיְּעָדָנוּ בוֹ הָאֱלֹהִים בְּבַיִת שֵׁנִי, כְּמָה שֶׁאָמַר: "רָנִּי וְשִׂמְחִי בַּת־צִיּוֹן", כִּי כְבָר הָיָה הָעִנְיָן הָאֱלֹהִי מְזֻמָּן לָחוּל כַּאֲשֶׁר בַּתְּחִלָּה אִלּוּ הָיוּ מַסְכִּימִים כֻּלָּם לָשׁוּב בְּנֶפֶשׁ חֲפֵצָה, אֲבָל שָׁבוּ מִקְצָתָם וְנִשְׁאֲרוּ רֻבָּם וּגְדוֹלֵיהֶם בְּבָבֶל, רוֹצִים בַּגָּלוּת וּבָעֲבוֹדָה – שֶׁלֹּא יִפָּרְדוּ מִמִּשְׁכְּנוֹתֵיהֶם וְעִנְיָנֵיהֶם. וְשֶׁמָּא עַל זֶה אָמַר שְׁלֹמֹה: "אֲנִי יְשֵׁנָה וְלִבִּי עֵר", כִּנָּה הַגָּלוּת בְּשֵׁנָה וְהַלֵּב הָעֵר הַתְמָדַת הַנְּבוּאָה בֵינֵיהֶם. "קוֹל דּוֹדִי דוֹפֵק", קְרִיאַת הָאֱלֹהִים לָשׁוּב. "שֶׁרֹאשִׁי נִמְלָא־טָל" עַל הַשְּׁכִינָה שֶׁיָּצְאָה מִצִּלְלֵי הַמִּקְדָּשׁ, וּמַה שֶּׁאָמַר: "פָּשַׁטְתִּי אֶת כֻּתָּנְתִּי", עַל עַצְלוּתָם לָשׁוּב. "דּוֹדִי שָׁלַח יָדוֹ מִן־הַחוֹר", עַל עֶזְרָא שֶׁהָיָה פוֹצֵר בָּהֶם וּנְחֶמְיָה וְהַנְּבִיאִים, עַד שֶׁהוֹדוּ קְצָתָם לָשׁוּב הוֹדָאָה בִלְתִּי גְמוּרָה, וְנָתַן לָהֶם כְּמַצְפּוּן לִבָּם, וּבָאוּ הָעִנְיָנִים מְקֻצָּרִים מִפְּנֵי קִצּוּרָם, כִּי הָעִנְיָן הָאֱלֹהִי אֵינֶנּוּ חָל עַל הָאִישׁ אֶלָּא כְּפִי הִזְדַּמְּנוּתוֹ לוֹ, אִם מְעַט – מְעָט וְאִם הַרְבֵּה – הַרְבֵּה. וְאִלּוּ הָיִינוּ מִזְדַּמְּנִים לִקְרַאת אֱלֹהֵי אֲבוֹתֵינוּ בְּלֵבָב שָׁלֵם וּבְנֶפֶשׁ חֲפֵצָה, הָיִינוּ פוֹגְעִים מִמֶּנּוּ מַה שֶּׁפָּגְעוּ אֲבוֹתֵינוּ בְּמִצְרָיִם. וְאֵין דִּבּוּרֵנוּ: "הִשְׁתַּחֲווּ לְהַר קָדְשׁוֹ", וְ"הִשְׁתַּחֲווּ לְהֲדוֹם רַגְלָיו", וְ"הַמַּחֲזִיר שְׁכִינָתוֹ לְצִיּוֹן", וְזוּלַת זֶה, אֶלָּא כְצִפְצוּף הַזַּרְזִיר, שֶׁאֵין אֲנַחְנוּ חוֹשְׁבִים עַל מַה שֶּׁנֹאמַר בָּזֶה וְזוּלָתוֹ, כַּאֲשֶׁר אָמַרְתָּ מֶלֶךְ כּוּזָר.
בעברית פשוטה: היעודים שקראנו עליהם הבוקר, לא התקיימו בגדלותם בגלל אלו שנשארו בגלות כשהיתה אפשרות לעלות לארץ וליישב אות.
יפהקעלעברימבאר
כי בארץ יותר בטוח כיום?מתוך סקרנות
כי בארץ זה המקום שלנו ואנחנו עומדים על נפשינוהסטורי
מי יתרום למדינת ישראל אם…סיעתא דשמייא1
אם כל היהודים יעלו לארץ אז הכלכלה תתחזק,קעלעברימבאר
אם כל היהודים ישמרו שבת, מאיפה יהיה כסף?הסטורי
לא יודע איך אדם שבכל הזדמנות מטיף על 'השגחת השם', טוען שאם כל היהודים יעשו רצון הקב"ה ויעלו לארץ, ד' לא ישגיח עליהם.
לגופם של דברים, לא אתה המצאת את הטענה הבזויה הזו. כבר הרב אונטרמן לפני עשרות שנים נפגש עם קבוצת עשירים יהודים מארה"ב ולתדהמתם במקום לבקש תרומות, הוא דיבר איתם על כך שהם צריכים לעלות לארץ.
אחד מהם שאל את הרב, אם כולנו נעלה לארץ, מי יתרום לכם?
ענה לו הרב: כשלאשה יש ילדים, יש לה חלב...
השגחת השם זה שאנחנו בגלות!!!!…סיעתא דשמייא1
מי שמפר את ציווי ד', שלא ינאם לאחרים על השגחת ד'!הסטורי
ומי שמפר את מצוות ישוב ארץ ישראל, שלא יקטרג על האוחזים בה. בוש והכלם
47 אחוז לזכרוני מיוהדי העולםקעלעברימבאר
חיים בארץ. רוב אזרחי ישראל יהודי. גם בימי שלמה כמעט כל תושבי לבנון (שהיא חלק מגבולות המצומצמים של הארץ) היו גוים. אבל נתיני מלכות ישראל היו יהודים.
ובכלל איך אתה מחשיב את "רןב תושבי הארץ"? לפי גבולות עולי בבל? עולי מצרים? פרשת מסעי? גבולות ההבטחה?
מעולם לא שמענו עיסוק ב"האם רוב תושבי הארץ (לא המלכות) יהודים" אלא "האם רוב יהודי העולם נמצאים בארץ" . רוב יושביה עליה - הכוונה לכולי עלמא 51 אחוז מיהודי העולם נמצאים בחלק מהארץ.
אין קשר בין גאולה לשמירת מצוות. "אין בין העולם הזה לימות המשיח אלא שעבוד מלכויות"
אז עדין אנחנו בשעבוד מלכויות…סיעתא דשמייא1
אתה בחרת להיות שםהסטורי
כן, הרמב"ם מדבר על יותר ממאתיים שנה, למרות שהוא ידע היטב מי היה ינאי ומי היה הורדוס. על זה אנחנו אומרים כעת שמונה ימים הלל.
נכון. ומכאן שאפילו מלכות ישראל המעלהקעלעברימבאר
אנחנו עצמאיים בארצינו, לפחות בתוך הקו הירוקקעלעברימבאר
עצמאיים? ולא חסידי אומות העולם (חסידים של אומותירחמיאל
העולם)?
לכאורה מקבלי ההחלטות כפופים במידה זו או אחרת לגויים ברחבי העולם
אז:קעלעברימבאר
א. אנחנו יכולים לוותר על התקציב מארהב או ללכת לקנות נשק ממעצמה אחרת. זה בחירה שלנו. כמו מסחר. זה שאני בחרתי לעבוד בחברה ולהקשיב לבוס שלי לא אומר שאני עבד שלו אלא אדם חפשי
ב. כל מדינה כפופה להחלטות של מדינה אחרת כי אנחנו חיים באותו עולם במיוחד כשהעולם היום גלובלי. גם ארהב מושפעת מההחלטות של סין. גם שלמה היה תלוי בסוסים ממצרים.
ג. גם מה שארהב מתערבת אצלינו זה רק על דברים מעבר לקו הירוק או הפצצות שלנו בחו"ל. כך שגם אם נטען שאינינו עצמאיים - זה רק מחוץ לקו הירוק. בתוך הקו הירוק אנחנו עצמאיים לגמרי.
ד. לפי התורה גם אם עם ישראל מעלה מס למדינה אחרת אבל יש להם מלכות משלהם, זה נחשב עצמאות. אמנם לא מליאה אבל זה מקבל ציון עובר. עובדה שלא אומרים הלל על מרידת שאול בפלישתים. וגם הרמבם : וחזרה מלכות לישראל יתר 200 שנה עד החורבן, למרות שהורדוס המלך מונה על ידי הרומאים.
לאור כל זה יצאנו משעבוד מלכויות ואנחנו כבר לא בגלות
וזה שגויים קובעים מי יחליט (שיש להם זכות הצבעה)ירחמיאל
("מפני חטאנו גלינו בארצנו")
כל עוד זה לא רב האזרחים גוים זהקעלעברימבאראחרונה
הימור בחירות: מה תוצאת המנדטים שתהיה להערכתם?זיויק
מקווה שמפלגות חדשות ומקוריות יאתגרו את הקונספציהמתוך סקרנות
אם אחרי אירועים כאלו נמשיך "להפטיר כאשתקד" (מ2 הצדדים!) המצב לא טוב.
אתה חושב שיקום משהו שלא קם עד עכשיו?זיויק
יש הרבה מתחממים על הקוויםמתוך סקרנות
הבעיה היא אחוז החסימה הגבוה, שגודע יצירתיות ויוזמה , בטענה ל"שריפת קולות".
מקוןה שיקרה הנס ויפחיתו אותו
אחוז החסימה באמת פסול דמוקרטיתהסטורי
כמו כל חסם כניסה לשוק.משה
כמו רשיון מונית או מכסת ביצים.
מקווהארץ השוקולד
עובדתיתשלג דאשתקד
אלו הרגעים שאני מזמזם את שיר הסזון.
ככה זה ברוב המקרים, ולתשומת ליבך, גם מחדלי יוהכ לא הפילו את המערך...
למה? מהפך 1977 לא היה השפעה של מלחמת יו"כ?מתוך סקרנות
היה אבל מלמד שיכול לקחת זמןארץ השוקולד
לא ממששלג דאשתקד
לפי ויקיפדיה "תוצאותיהן (של בחירת תשל"ד, מיד לאחר המלחמה) הושפעו במידה רבה מהמלחמה, אם כי מלוא ההשלכות של המשבר ניכרו רק כעבור ארבע שנים בבחירות לכנסת התשיעית."
זו אמירה עדינה ומתחמקת, כי בחירות 1977 הושפעו בעיקר מפרשיות השחיתות שנחשפו אז והתאבדותו של השר אברהם עופר. (וגם זה לא הספיק, כי זה רק חצה את הקולות של המערך. המהפך האמיתי היה בכלל ב1982 כשהימין קיבל את מירב הקולות)
בקיצור, מה שהשפיע זה לא ממש המלחמה.
מסכים לחלוטיןארץ השוקולד
כל הימור כאן, לא יהיה יותר מהימור...הסטורי
אז תהמר 😆זיויקאחרונה
אור של חנוכה שלי...סיעתא דשמייא1
להרבה קשה לעכל את זה אבל לא במקרה השם שלח לשם שינוי איסלמי ערבי לעצור את היורה מלהתקרב למקום הארוע.
חשוב להנהגה לאמר בכל רם במיוחד ליהודים יקרים כאלה שלא צריך להתלהם ולהכליל ולאבד תקווה.
אותי הוא הציל אישית.
גם בת פרעה הצילה את משה, זה לא גרםקעלעברימבאר
לשאר להיות טובים לישראל. תמיד יש חריגים.
גם בגרמניה בשואה היו חסידי אומות העולם.
גם אצל הכנענים היה איוב.
דייקת הפעם קאלימבערנקדימון
את המציל שיצא מהכלל באמת צריך להעלות על נסהסטורי
אסור שהעובדה שהיה אחד כזה, תסמא את עיננו מלראות שכלל הערבים המוסלמים שונאים אותנו, מתחנכים על שנאתנו ומחכים לג'יהאד הגדול שבו ישמידו אותנו.
לא נשכח לרגע על שם מי הם קוראים כיכרות, את הפוסטרים של מי תולים בבתי הספר, את מי הם מעריכים ובדרכו של מי האיממים מאינדונזיה ועד ארה"ב מדריכים ללכת.
ממליץ מאוד לעקוב אחרי צבי יחזקאלי, שמביא מידי פעם 'פנינים' מדרשה בפני אלפי אנשים במסגד במיאמי/פריז/לונדון. את ההמונים שצועקים "ח'ייבר ח'ייבר יא יהוד" - ומכריזים בלי להתבלבל את מה הם רוצים לשחזר.
יופי אז אתם טוענים…סיעתא דשמייא1
… שזה מקרה. השם לא גרם שדווקא מוסלמי ערבי יעשה את את זה ואל לנו ללמוד מזה כלום.
דרך אגב אם רק 50 אחוז מערביי ארץ ישראל יחליטו לנהוג כמו אותם טרוריסטים לא היה עוזר שום שב"כ או מוסד או משמר הגבול או משטרה. הזחיחות שלכם מדאיגה.
מה הקשר מקרה?הסטורי
מה החשבון של הקב"ה, איני יודע.
אני כן יודע שלאדם יש בחירה והדת המוסלמית בחרה להיות דת של חרב "דין מוחמד בסייף". אני יודע שהם מחנכים שהפרמטר למוסר זה מעשיו של הנביא ומלמדים איך הנביא הורה וישב לראות איך חתנו עלי שוחט בידיו שבע מאות יהודים אחד אחרי השני.
אני יודע ששום דבר מהזוועות של שמחת תורה, של מעלה עקרבים, של תרפ"ט, הם לא המציאו בדור הזה - הכל מוחמד ואנשיו כבר עשו.
העובדה שיש אחד שהתעורר אצלו רצון לצדק ויושר - בהחלט מעלה אותו על נס ויהיה לו גם חלק לעולם הבא, יחד עם כל מצילי היהודים בכל הדורות. אבל אסור להתבלבל מהיחיד ולחשוב שזה הכלל כשהכלל מחנך להפך.
לכלל של אנשים אין בחירה, יש בחירהקעלעברימבאר
לפרט אם לזרום עם מה שהכלל עושה, וגם בחירה של כל הפרטים האם למשוך את הכלל לכיוון אחר מהמגמה הטבעית שלו. אבל זה שהאסלאם הוא דת של חרב ושל מידת הדין וזה שהערבים המציאו אותה, ושעמים מסוימים אימצו אותה. זה ברוב המקים קשור לנטיה טבעית סוציולוגית שה' הטביע בעמים בעזרת גורמים טבעיים, וכמובן לפרטים יש יכולת להשפיע על גורל הכלל, במיוחד על אורך התהליך ועל כמה תופעות כואבות יתלוו אליו.
בעם ישראל לפרט בבחירתו החפשית, יש יכולת יותר להשפיע על גורל הכלל , מאשר אצל האומות. אבל גם באומות יש
נכון, אבל כל עוד שהפרט הוא חלק מהאידיאולוגיה הזאתהסטורי
מסכים, לא באתי לחלוק. רקקעלעברימבאר
אתה נביא? כי יש לי עוד כמה שאלותנקדימון
זה לא מקרה, אבל לנסותקעלעברימבאר
אולי ה' סיבב ככה בתור קריאה לערבים ולמוסלמים לדעת שאפשר גם אחרת. מקרה שנועד לעורר אותם לתשובה
יפה, אז אולי…סיעתא דשמייא1
… כדאי לעודד את זה מהצד שלנו?
לא. אני מבין, ברגע שהקיצוניות תדעך יהיה לנו בעיה נצטרך להתפשר. הרי החמס הוא נכס.
מה הקשר?!קעלעברימבאר
בהשוואה לרוצח אבו מאזן, חמאס הוא אכן נכס.איתן גיל
מי אמר את זה? מתי? מה היה ההקשר?נקדימון
אל תשתמש בשקר שאתה לא יכול לגבות.
רק 1 מתוך מיליארד? זה ייאוש, לא תקווה.נקדימון
זה תלוי פרשנות, בדובאיקעלעברימבאר
יש זרם גדול של פרשנים מוסלמים שתומכים במדינת ישראל בשם האסלאם, כי כתוב בקוראן שארץ ישראל היא הארץ אשר *כתב* הבורא לבני ישראל. ובדרך כלל לפי האסלאם כשכתוב "כתב" הכוונה נשבע לנצח.
הרב שרקי נפגש עם אנשים כאלה בדובאי, והוא מקווה שהזרם שתומך בישראל יגדל באסלאם , במגמה עתידית שיצמח זרם באסלאם שייטען שעם ישראל הוא עם האלוקים הנבחר והתורה תקיפה ליהודים, שזה תחילת תיקון האסלאם שבן השפחה יודה שיצחק הוא בן הגבירה והמוביל, כמו שאומרים חזל "ויקברו אותו יצחק וישמעאל בניו" שנתן ישמעאל קדימות ליצחק, ומכאן שישמעאל עשה תשובה בסוף. או כמו שאומר הכוזרי שעיקר בעית האסלאם היא שהם לא מתפללים לכיוון ירושלים.
יחד עם זאת אסור להיות שאננים, ולדעת שאנו במלחמת דת מול רוב האסלאם שרוצים להשמיד את ישראל, ולהלחם נגדם מלחמת חרמה
זה יגיע בסוף, אבל אז הם יפסיקו להיות מוסלמיםהסטורי
ולבני הפילגשים וגו'. ולישמעאל לא אמר הכתוב שנתן לו מתנות ושלחו כי לפי מה שכתבנו (לעיל ט"ז ה') כי ישמעאל משפט קנייה יש בו ליצחק משולח ועומד הוא. ויש יום לאל איום משפט יעשה ויכיר נקנה לקוניו.
בסוף בני השפחה יכירו שהזכות שלהם היא לשרת אותנו, כמו שישמעאל עצמו בפטירת אברהם עשה תשבה. בנתיים אולי אותו אחד שעצר את המחבל, הוא מהיחידים שמקדימים את זמנם.
אין לנו שום צורך שישרתו אותנו, יש כן ענייןקעלעברימבאר
שהמעצמות יתמכו כלכלית בעם ישראל, מכיוון שעם ישראל הוא קטן ואף פעם לא יהיה בעל עצמה כלכלית של המעצמות, וטובה הכלכלית של עם ישראל היא טובת העולם כולו. וזה כמו שהאומן מסייע חמרית לתינוק כי התינוק חלש מדי חמרית. "והיו מלכים אמניך ושרותיהם מניקותיך, אפים ישתחוו לך ועפר רגליך ילחכו".
לא יודע כמה הערבים יכולים לתמוך כלכלית בישראל,מאחר ואין להם כסף חוץ ממדינות הנפט.
כשהתכוונתי שיכרו שהם בן השפחה, הכוונה שיבינו מי מוביל את העולם מבחינה רוחנית - עם ישראל. ושהם מקסימום תפקידם זה להפיץ את המונותאיזם של ישראל בעולם, בחינת "דולה ומשקה מתורת רבו לאחרים".
(ואגב מבחינה משפטית לא נראה שישמעאל הוא העבד של יצחק מאחר שהוא בן האדון אברהם ולא עבד לאברהם. כשם שבני בלהה וזלפה לא עבדים של בני הגבירות)
עיין אור החיים הקדוש בראשית ט"ז ה'הסטורי
השאלה אינה מה הצורך האישי שלך. חלק מתיקון העולם, זה שכל אחד יכיר את מקומו. חלק מהתשובה של בני ישמעאל, זה שיכירו שהם קנויים לבני יצחק.
עיין בראשית כ"ה, ט'איתן גיל
ויקברו אותו יצחק וישמעאל בניו, וכו'.
ובכן, ישמעאל מוגדר בן אברהם. וצע"ג.
אור החיים מתמודד עם זההסטורי
כדאי לשמוע הרצאה של הרב שרקי בנושא…סיעתא דשמייא1
הם מיעוט נדיר וחסר השפעהנקדימון
ממש כמו הפליט הסורי מאוסטרליה.
חסר משמעות באופן מוחלט.
מה שהופך את התגובה מרובת המילים שלך למיותרת. כשהמוסלמים האלה יהיו בכמות והשפעה כמו אוונגליסטים, תחזור לדבר איתנו.
כרגע הם מיעוט,גם הפרוטסטנטים בתחילתקעלעברימבאר
דרכם היו מיעוט. וראוי לטפח כאלה. כל תנועה מתחילה מקומץ.
שלא תהיה טעות. למרות שהרב שרקי נפגש עם האלה מדובאי, הוא בעד לכסח את כל אויבי ישראל המוסלמים ומבין שהמלחמה היא דתית. זה לא סותר בד בבד לעשות את זה, שזה לא ניסיון פשרה שמאלני-ליברלי נוסח "שיח בן דתי" של רבנים ליברלים או רפורמים (לעיתים גם רבנים גדולים משתתפים בזה בצדק מפני דרכי שלום, בדיעבד), אלא העלאת המימד הלאומי-אוניברסלי של עם ישראל כעם הנבחר עם האלוקים, שעניינו בין השאר להיות אור לגוים. גם הרב טאו תומך ברב שרקי בתנועתו של בני נוח
מה שהופך את הטקסט שלך למיותרנקדימון
ברור שצריך להכלילזיויק
ולמה הוא עשה את זה? דבר אחד ברור. לא לשם שמיםירחמיאל
הרמבם אומרקעלעברימבאראחרונה
זה מה שטיל אחד עשהרועישםטוב
הירא ורך הלבב ישוב לביתו ולא ימס את לבב אחיו כלבבוהסטורי
בחסדי שמים ובהשתדלות של הרבה אנשים בהנהגת ראש הממשלה - רוב הטילים הושמדו על הקרקע וגם אלו שכן נורו- רובם יורטו באוויר.
אגב גם במבצע מדהים של צה"ל בהוראת ראש הממשלה - לפני שנה תוך 72 שעות, הושמד כל הנשק הכבד של סוריה, זה שעשרות שנים הפחידו אותנו איתו. זאת אחרי שבמהלך השנה שלפני צה"ל בהכוונת הממשלה חיסל את ארסנל הטילים שחיזבאללה בנה עשרות שנים.
למה הכותרת השלילית?פ.א.
כי הפותח באופן קבוע וסדור מתאמץ לייאש אותנוהסטורי
אתה מפרסם את ynet כאן?!נקדימון
מעניין אם הוא והטוען לאוסטרליות אותו אדםארץ השוקולד
סתם תוהה,
תוהה גם האם יש שמשלמים להם מצד אויבינו.
נראה לי אתה מפליג בחשדות שווא🙂קעלעברימבאר
הסגנון מאוד שונההסטורי
אתה כנראה צודקארץ השוקולד
אין שני ניקים מתנבאים בסגנון אחד🙂קעלעברימבאראחרונה
מטרת הפוסטרועישםטוב
מטרת הפוסט להראות את הרוע של ביבי שבמקום לחסל את איראן כשהיה את ההזדמנות
של פעם ב-50 שנה במבצע, והיה יכול להמשיך פשוט עוד כמה שבועות והאיום היה מוסר,
עצר באמצע ולפי דיווחים איראן כבר מילאה את המלאי שלה כפי שהיה לפני.
ועכשיו יש לה את כל הלקחים ותובנות איך להשתמש בטילים יותר טוב.
ואם זה מה שטיל אחד עושה (הרס מלא או חלקי של 120 בניינים!!! + ראינו מה טיל אחד עושה בסורוקה, תל אביב, וייצמן, חיפה ועוד), אז דמיינו
מה יקרה פעם הבאה אם יפלו מאות או אלפי טילים.
ציטוט מ: 3,000 טילים בחודש: ישראל עשויה לקבל החלטה דרמטית באיראן
כל חודש עוד 3,000 טילים! עוד שנה מעכשיו - 36,000 טילים!!!
הכל בגלל ביבי הרשע!!!
כשיפלו פה חלילה אלפי טילים לא יעזרו כל ה"יהיה בסדר" הטיפוסי, ויהיה פה אסון אמיתי.

בעז"ה ובהשתדלות רבים וטובים, בהנהגת ראש הממשלההסטורי
לא נפלו 'מאות ואלפי טילים', לא בגלל טוב ליבם של האירנים, הם דווקא ניסו. לא נפלו 'מאות ואלפי טילים' כי צה"ל בהוראת ראש הממשלה השמיד את רובם על הקרקע ואת רוב האחרים, אלו שכן נורו, צה"ל השמיד באויר בזכות פיתוחים שפיתח בעז"ה לאורך השנים, בעיקר בשנות השלטון של נתניהו ובהכוונתו. גם מדינות זרות, עזר לנו ליירט את 'מאות ואלפי הטילים' בזכות קשרי החוץ שראש הממשלה עמל לפתח.
ההתעקשות שלך שכל ההצלחות לא קשורות לראש הממשלה בכלל וכל מה שעדיין לא הסתיים משלל שיקולים מדיניים, ציבוריים, צרכי מילוי המחסנים, צרכי מנוחת החיילים והציבור ועוד ועוד - זה 'הרוע של ביבי', פשוט מביכה.
המשך לפוסט "מטרת הפוסט"רועישםטוב
לפי מקור אחר זה 3000 בשנה ולא בחודש, נקוה שזה המקור הנכון עם ארה"ב - או בלעדיה: האופציות שיציג נתניהו, והמעקף האיראני בגלל הרכיב החסר
חוסר הבנה מציאותיארץ השוקולד
האיראנים בונים ארסנל טילים כי הם שונאים אותנו ולא בגלל ראש ממשלה זה או אחר,
ההתנהלות של ראשי ממשלה ושל כוחותינו תלוי בנו בעיקר, אבל היא משפיעה על אופן ההתמודדות ולא על הסיבה לטילים.
- כדי להתקבלקעלעברימבאר
להפועל צריך להרוג 100 אוהדי ביתר פעילי כך, ואוהד מכבי אחד.
-למה אוהד מכבי?
-התקבלת
בג"ץ נגד המשטרה: מותר ללבוש חולצות מחאה
האמת שגם פעילי כך נגד המשטרה בנושא הזהברגוע
אתה חושב שיש בעיה ללבוש את החולצה?צע
לא מבין בכדורגל, מצידי שסכנין ינצחו במונדיאל, לאקעלעברימבאר
אבל אסור "בגצ חלאות". רקאומרנקדימון
בגצ צודק כאןארץ השוקולד
די הזוי שהמשטרה חושבת שהיא יכולה לאסור על אנשים ללבוש חולצות שמגנות אותם.
האם הם עקביים?
לא יודע, אבל זה לא סיבה למנוע מאזרחים להסתובב עם מה שבא להם על החולצות.
זה לא כזה פשוטהסטוריאחרונה
כמובן, לא אומר שבכל מצב זה מוצדק. אבל יש בעיה קשה אם חולצות כאלו שמבזות את אלו ששומרים על כולנו ומעבר לכך, מחלישות את מוראה של מלכות.
אני מעניק לכם תקציב בלתי מוגבל לקמפיין פוליטיזיויק
כסף אף פעם לא מהווה בעיה מעכבת בפוליטיקהפ.א.
מה פתאוםזיויק
אז לא מבין את הלוגיקה שלך בהקשר הפוליטיפ.א.אחרונה
באקדמיה, בתעשיית ההייטק, בתחומי מו"פ (מחקר ופיתוח) - כאן אכן תקציבים גדולים וכסף רב מהווים פוטנציאל ליותר חוקרים מבריקים, ליותר סטארטאפים ופיתוח המצאות בתחומים שונים שיתורגמו בהמשך לחברות מצליחות - את הפירות נראה בעוד שנים.
בפוליטיקה, אני צריך את ההצלחה עכשיו. לא בעוד 5-10-15 שנים. איך הכסף הגדול יביא לי לבחירות הקרובות את המועמדים המתאימים להובלת המגזר הדתי לאומי על זרמיו וגווניו, מועמדים שיהיו מוכרים ועם ניסיון ועשייה ציבורית מוכחת כדי שהציבור הדתי לאומי יזכה לנבחרת מנצחת בבחירות שיתבטא בכוח פוליטי בכנסת?
מי הם המועמדים הכריזמטיים שלנו, הכוכבים הפוליטיים המקבילים לבנימין נתניהו, אריה דרעי, בני גנץ, יאיר לפיד, יאיר גולן, בציבורים האחרים? מי מהם הגיע לאן שהגיע בגלל כסף גדול ולא בזכות כישוריו האישיים שהביאו אותו לעמדת הנהגה?
אני לצערי לא מכיר.
חבל שלא דנים בפורום הזה…סיעתא דשמייא1
וואי אתה באמת לוקה בהבנת ההשגחה,קעלעברימבאר
במחילה. אני מבין שאתה נסער אחרי הפיגוע ומאחל שלווה ❤️, אבל באמת אין קשר בין מה שכתבת למציאות


