בעל מעשןאין אמת אחת
היי חברים
אשמח לשמוע דעתכם
אני בחיים לא הייתי מתחתנת עם בעל מעשן, בדייט האחרון שלנו בעלי גילה שהוא היה לוקח פעם סיגריות לעיתים רחוקות וזה לא יחזור. סיכמנו שזה משהו שלא יהיה יותר. לאחרונה גיליתי שבעלי חזר לעשן, הוא מסתובב עם סיגריות בכיס כל הזמן ומסריח.אין לי מושג מה התדירות . האם אני אמורה לשתוק? האם להלחם על זה? הוא אומר שזה עסק שלו, האם הגיוני?
דרך האמצעor1900
תקבעו יחד דרך בה הוא יעשן מצד אחד
וכמעט ולא תרגישי

שיעשן רחוק מהבית.. יחליף בגדים שבא.. מי פה וכו

ברור שזה מבאס אותך אבל כמו רוב הדברים בחיים אפשר להגיע להסכמות
לא להילחם אבל כן להבהיר שזה לא לרוחךאנונימית 50
כשיצאנו בעלי עישן. אבל הוא ככ הקסים אותי שלא התרגשתי. גם ידעתי שהוא רוצה להפסיק
אחרי הילד ה1 הוא אכן נגמל.
ועכשיו אחרי הילד ה2 הוא מעשן 2-3 בשבוע. הוא יודע שאני לא מרוצה. אבל לא חושבת שיש מה לריב על זה.
כשירצה יפסיק
שיחה כנהאמא וגם
שאת מאוכזבת ושאמר לך דבר אחד ולמה זה מפריע לך
לשמוע ממנו למה מעשן פתאום
האם יש משהו שמפריע לו? האם היה רוצה להמשיך או להפסיק?
ולהחליט יחד מה עושים, לדוגמא כדי שלא יסריח...
תגובההעני ממעש
עד קופסה בשבוע עסק שלו
עישון רציני זכותך להתערב

בכל מקרה שידאג לבודד, ריח וכו
זה בהחלט עסק שלךק"ש
זה מפריע לך בגלל הריח וזה מסכן את בריאותך ובריאות ילדייך, זה גם לא חינוכי כלפי הילדים. האמת, שזה גם נטל כלכלי נוסף ואם הוא יחלה, באחת משלל המחלות שמעשנים בסיכון הרבה יותר גבוה לחלות - זה יוסיף גם לך נטל רגשי ומעשי.

כמובן עדיף שיגמל לחלוטין, אבל אם הוא לא מסוגל, המינימום שסביר שתדרשי - שלא יעשן ליידך וליד הילדים וידאג להיות לא מסריח בקרבתך.
מה המצב הזוגי שלכם?איזה יום שמח

מכירה כאלה שבתקופות קשות יותר/אסורים יותר זמן הבעל מעשן בתדירות גבוהה יותר

מפריע לך? תדברי איתו לא בטון של נו נו נו אלא בטון באמת שואל 

אף אחד לא אוהב שנוזפים בו

בהצלחה יקרה

לא נעים בכלל

לא לשתוק ולא להילחםבת 30
את אשתו, אתם ביחד. לא כ''כ משנה מה הבטיח בדייט, החיים מזמנים לנו הרבה הפתעות.
אם הוא התחיל, בטח יש סיבה. תבררי איתו מה הסיבה- אולי מתחים, קושי, תסכול.
אל תהיי נגדו, תהיי איתו.
מן הסתם הוא גם לא מאוד רוצה את זה.
אבל אם הוא מרגיש מותקף מצידך, בטח שהוא מתקיף חזרה ויטען שזה העסק שלו.
זה קצת בעייתי- כי זה החיים שלו לגמרי אבל מאוד משפיע עליךמיקי מאוס
אני חושבת שמה שצריך לעלות בשיחה ביניכם זה לא אם זה עניינך או לא מהצד הבריאותי כי זה באמת בעייתי (מחר גם תסכימי שיעיר לך על כמה בריא את אוכלת או איזה ספורט את עושה?)

לדעתי תנסי לדבר איתו על זה מהכיוון של המחויבות למילה שלו: "דיברנו על זה לפני החתונה, והבטחת לי. ועכשיו אתה בעצם שובר את המילה שלך וזה עושה לי תחושה של חוסר אמון. אם קשה לך מאוד בלי זה בוא נדבר ונראה איך מתגברים על זה ביחד"
ובאמת- אם מראה איזושהי נכונות לוותר על זה אז לתמוך בו כמה שאפשר לאורך התהליך כי זה באמת קשה וכל הכבוד לו על השנים שלא עישן... זה ממשיך להיות מאבק גם אחר כך :/

את יכולה גם לנסות מהכיוון של הילדים (אם יש לכם)
כי אפילו מה שנספג בבגדים זה עישון פסיבי ובשביל ילדים זה משמעותי (למשל בתינוקות קטנים מזהירים מאוד לצחצח שיניים ולהחליף בגדים במקרה של מעשנים)
בטח שלדבר!סלמון

קודם כל לימוד זכות: סיגריות זה תיק שגם מעשנים שכבר ניסו הכל יודעים - לא פשוט בכלל לעזוב.

שלא לדבר על זה שאנשים עובדים על עצמם בעיניים חופשי, שהם בכלל לא תלויים בסיגריות וזה נשלט וכו' וכו'.

 

לגביך - למה את רוצה שיפסיק לעשן?

כי זה מסריח? כי זה מסוכן? כי זה יקר? כי אכפת לך ממנו? ממך? מכם יחד?

אלו שאלות שנשמעות פשוטות אבל כדאי שתבררי לעצמך לפני שאת נכנסת איתו לשיחה על זה,

פשוט אין סיכוי שתסחבי את זה באמת, וכל עוד שתשתקי, לא רק שזה יימשך כמות שהוא, אלא בתוך תוכך יתחיל להצטבר כעס...

 

אחרי שתבררי לעצמך מה את רוצה ולמה, ואחרי שתבררי לעצמך שזה חשוב לך גם בשבילו - תפתחי את הנושא.

מעשנים הם חבר'ה מאד רגישים ועצבניים כשמדובר בסיגריות שלהם... לכן חשוב שלא תהיי מאיימת או תוקפנית ותובענית.

הוא פשוט ילמד להסתיר טוב יותר (אם זה מספק אותך, תפדאל..) או פשוט יריב איתך.

 

אז בנחת, ובהצלחה רבה רבה! כל הכבוד שאת שואלת!

פתרון ביניים שיכול לפתור את רוב הבעיות זה סיגרייה אלקטרונית.

מומלץ ביחס לסיגריות מכל בחינה שהיא.

^^רעיון מעולה להציע לו לעבור לאלקטרוניתמיקי מאוס
בתקווה שכפתרון ביניים אבל גם אם לא זה בעצם הופך את זה למשהו שנשאר לגמרי בתחום שלו האישי. אין בזה נזק בריאותי מוכח ואין השפעה של עישןן פסיבי וריח מסריח.

כמובן עדיין- להציע. זה צריך להיות בחירה שלו בסוף...לא חושבת שבני זוג יכולים לדרוש דברים כאלה אחד מהשני
פרופורציותאולי בכלל

לאחרונה גיליתי שאשתי אוכלת הרבה מתוקים ושותה קולה, היא אומרת שהיא לא מסוגלת להפסיק כי זה  'מנחם' אותה.

אמרתי לה שאוכל לא בריא הוא מהסיבות העיקריות למחלות וזה גם משפיע על הידלים שרואים אותה אבל היא אומרת שקשה לה להפסיק.

כשהכרנו היא היתה אוכלת בריא כל הזמן.

 

הבהרה: כמובן שאם זה מפריע צריך לדבר וזה עסק שלך, אבל לא  מקובל עלי שלילת הלגיטמיות של עישון יותר מכל הרגל רע אחר, כמו אכילה, נהיגה מופרעת, או דיבור לשון הרע.

מסכימה עם העקרון שהעלית במובן הזוגימיקי מאוס
אבל תסלח לי (וסליחה על החריגה מנושא השרשור כי זה באמת לא רלוונטי לשאלה הזוגית)- זה חא סתם ככה נגד סיגריות.
עישון זה הרגל מסוכן לבריאות יותר מרב הדברים שציינת (רב המכורים לאוכל וכאלה לא מגיעים לרמה של סכנה סטטיסטית. בסיגריות כן.כי גם מעט סיגריות זה סכנה)
וחוץ מנהיגה מופרעת שהיא באמת גם נושא להתאמץ בו מול בן זוג אין בהם השפעה ישירה על המשפחה (כמו עישון פסיבי)

ותכלס- כשמדברים על סיגריה אלקטרונית בלי עניין העשן באמת זה נהיה דומה לאכילה לא בריאה כי הסיכון בה לא מוכח. סתם התמכרות

-עד כאן נצלו"ש ;) -
בעיהתפוחים ותמרים
אני כל כך שונאת סיגריות שפשוט לא הייתי יכולה לשתוק. זה מסריח, נדבק, בלתי ניתן להעלמה, וכמובן גם מסוכן מאד, ולא רק לו.
אין לי עצה.
אם הוא חזר לעשן סימן שqwert
שאולי משהו עובר עליו
בדרכ יש לזה איזה טריגר ..
לדעתי תדברי איתו תראי מה עובר עליו אולי משהו מטריד אותו... אולי הוא לחוץ מאיזשהי סיבה.. וכן הלאה..
בנוסף הייתי ממליצה לקנות לו את הספר של אלן קאר
לא צריך להפסיק לעשן בשביל לקרוא אותו.
וככה זה לא ילחיץ אותו..
אבל יש מצב שהוא יעזור לו להפסיק לעשן...
בהצלחה !!
לא בטוח שמשהו עובר עליו. למכורים לשעבר יש לעיתים געגוע לחומראורין

הממכר ולפעמים נופלים וחוזרים אליו. הם תמיד מועדים לחזור בניגוד למי שלא נגע מעולם בסיגריה

בתור מעשנת לשעבר לדעתי זהqwert
כן קשור. ההתמכרות היא לא לניקוטין אלא להרגשה שזה נותן . זה משחרר חומר במוח שגורם להרגיש טוב.
אם הוא כבר הפסיק ולא עישן תקופה ארוכה (ככה הבנתי ממה שרשמה) והכל היה טוב אין סיבה לחזור לעשן.
זה לא חייב להיות משהו גדול. אפילו סתם דכדוך...
זה קשור גם לסיטואציה, פיזית או רגשיתender13
כשמכורים המוח מחווט להנאה מסויימת.
כשנגמלים מרגילים את המוח לחיווט אחר, "כותבים על הקבצים הישנים בדיסק".
הבעיה היא שמכור שמגיע לסיטואציה שהוא צרך בה את ההתמכרות שלו, אבל הוא לא חווה אותה בתההליך הגמילה, ה"חיווט" במוח בהקשר הזה עדיין לא שונה.
כך שהוא נשאב בקלות להתמכרות
אני אולי לא מסביר ברור, יש ספרות על זה, יכולה לקרוא.
לא הבנתי. מה הבעיה עם זה שהוא מעשן?מוש השור...
התדמית? הסרחון? שהוא לא מתאפק? למה בחיים לא היית מתחתנת עם מישהו מעשן? על מה יושב הקושי
הגזמת...זה מסריח ברמות נוראיות שאי אפשרבתאל1
להיות ליד מישהו כזה.
אבל אני לא הפותחת...
אותי מעצבן גם סתם אנשים ברחוב שמעשנים ...כי הם חושבים שהאוויר הוא רק שלהם אז יכולים להסריח את כולו לאורך כל הרחוב או המרחב הציבורי...
יפה כתבתבריאות ונחת
אני הגזמתי.. זה הם שמעשנים.מוש השור...
אבל תכלס כדאי לברר מה הסיבה שזה מפריע.... על ריח אפשר להתגבר
היא לא איזה מוזרה יחידה שזה מפריע להבריאות ונחת
לשליש עולם זה מפריע
תשנה את כולם?
עישוןor1900
אני בחיים לא עישנתי
חברים מעשנים

אפשר למצוא פיתרון שמצד אחד יעשן ומצד שני לא תרגיש

אלקטרונית
או רגילה ורק שהוא לא בבית
ומי פה
והחלפת בגדים
ושלל רעיונות

אבל הבסיס שהוא יאהב אותה ויהיה לו אכפת ממנה ויירצה להתחשב בה

אם זה לא קיים זה לא יעזור
אוווו חזרת עם העצות המטומטמות שלך??בין תקוה ליאוש
עישנת פעם?? אמרת שלא
אז איך אתה רוצה לגמול מעשן??
זה בשבילו יותר מאוכל ויותר מאוויר
אבל מה מבינים ממה שאמרת? שאם הוא יאהב הוא יפסיק
אז יש לי חדשות אדון אור אפילו אבא שמת על הילדים לא יכול להפסיק בשבילם
מעשן לא יכול כל סיגריה להחליף בגדים או מי פה..אין מה לעשות.
בעעעעע איזה מעצבן שיש פה תגובות כאלה!!!רקלתשוהנ
נמאס כבר לאכול את התגובות המגעילות והלא ענייניות שלכם!!!
תלמד דרך ארץor1900
התוקפנות שלך כלפי לא מוכיחה שאתה צודקor1900
יש אנשים שנגמלים מעישון. מכירה כמה כאלהיעל מהדרום
אנשים קטנים לא יכוליםמופאסה
הסכנה?יעל מהדרום
לק"י

ולא רק שאיפת העשן לא בריאה, גם הבגדים והגוף של המעשן מזיקים, כל עוד הוא לא התקלח והחליף בגדים (נדבקים חלקיקים של עשן לבגדים וכו').

אולי לאנשים מבוגרים זה פחות מזיק, אבל לנשים בהריון ולתינוקות זה מסוכן.
זאת ההוכחה שזה הזיווג שלךה-מיוחד

כמעשן לשעבר כל ניסיון שיפסיק לעשן הוא מאבק חסר תועלת, את ההנאה שיש בסיגריה קשה להסביר.

עבר עשור מאז שהפסקתי לעשן ועדיין מידי פעם יש לי חשק לקחת סיגריה.

זה לא עסק רק שלואביול
אתם צריכים לדבר על זה ולהגיע להסכמה לגבי במינונים, אם בכלל. אני לא מבינה בזה אבל אולי כדאי להפנות לתכנית גמילה
הווי דן... עד שתגיע למקומורשש

זה בהחלט עניין שלך (סיכון גבוה למחלות מסוימות)

את צריכה לטפל ולמגר את העניין

 

אבל בגישה של "הווי דן... עד שתגיע למקומו"

כלומר, נסי להקביל את התופעה להרגל קשה מאוד שלך (נניח אכילת שוקולד שאת לא מצליחה להתגבר)

ואז תוסיפי לשער בליבך שאצתו יש גם את הקטע של החומר ממכר שאת לא מסוגלת להבין

ומשם תצאי לשיחות ולדרך משותפת למיגור העניין

כלומר טפלי בזה כמו שהיית מטפלת בעצמך לו היית רוצה לעשן

כמעשן בהווה אני יכול לומרדי שרוט
שהעישון שלי כמעט ולא מורגש.
לא מעשן ליד הילדים(יש לי פינה בבית שאני מעשן במרפסת שירות והעשן לא חודר לבית). וכשאנחנו הולכים לישון אני מצחצח שיניים ושוטף ידיים עם סבון.

מידי פעם אני שוכח לצחצח שיניים אבל אז היא מעירה לי וקם לצחצח.
ככה העישון לא מורגש כמעט בכלל.
אין דבר כזה עישון לא מורגשפרגולה למעלה

מריחים מקילומטרים...

לא צריך להגזיםדי שרוט
ברור שאם מעשנים בתוך הבית ליד כולם וכשהולכים לישון לא מצחצחים שיניים אז מריחים וזה מורגש. אבל אם נוקטים את כל הצעדים כדי כמה שפחות ירגישו זה עובד טוב.
אשתי ואני מריחים מעשנים מקילומטריםפרגולה למעלה

בפרט מעשנים קבועים. זה לא משהו שאפשר לטשטש

בעלי היה מעשןאנונימית 50
ורק בחוץ.
ואפילו שנקט בכל אמצעי הניקיון היה לו ריח לוואי בפה
לא משנה מה.
ברגע שהפסיק לחלוטין,הריח נעלם.

כמה הוא היה מעשן?די שרוט
אולי זאת פונקציה של כמות כי אני לא מעשן הרבה מידי.
2 סגריות ביוםאנונימית 50
אולי 3..
ממש לא הרבה.
זה מאוד אישי, אני ואשתי מרגישים את זה מאוד מרחוקender13


אני רגישה מאוד לריח של סיגריותrivki
יש אנשים שאני מריחה מקילומטרים ויש כאלה שאני לא מרגישה כלום. כנראה זה תלוי במינון, סוג של סיגריות והגיינה אישית.
מבינה אותך..חויה טובהאחרונה
הייתי מנסה לדבר לליבו לאמר כמה הוא חשוב לך ואת בפחד נוראי שיקרה לו משו רע. נזקי העישון הם רבים וידועים לכולם...
בוודאי שזה קשור לחייך ויש לך מה לאמר בעיניין
הריח
החומרים המסוכנים שנדבקים בו
הסכנה לחלות חלילה
העברת רעלים לילדים...

נסי לעשות זאת בנועם
מילואים וצניעותחלי2001
בעלי יצא למילואים בתנאי שטח בצפון

הוא סיפר שבאחד הלילות היה קפוא


והם ישנו ברכב הייתה עוד חיילת וחייל ישנו כולם ברכב


אני רותחת מעצבים


איך להגיב ? 

באסהנעמי28

זה תלוי בסטנדרטים שלכם.

לא לכל זוג זה היה חורה.

כנראה שגם הוא לא חושב שחצה גבול, כי הוא לא היה מספר לך אם כן.


אם זה מאוד מפריע לך, כדאי שתגדירו גבולות גזרה כי זה לגמרי לא גבול שמובן מאליו.

קודם תעריכי את זה שהוא בכלל שיתף אותך בזהכְּקֶדֶם
להעריך? מה יש להעריך?אריק מהדרום

די בסיסי לשתף דבר כזה.

אולי לסכם איתו ביחד קווים אדומים שאותם לא עובריםזיויק
השאלה היא איזה חלופות היוכל היופי
לישון בקור מחוץ לג'יפ כשאתה גם ככה גמור ולא לישון בתוך ג'יפ עם חיילת, זו בחירה קשה מאוד מאוד
והשאלה היא מה יקרה בפעם הבאהזיויק

ומה מודיעים למפקד מראש.

מכיר את זה מהמילואים שלי.

סרטון חזק בנושאזיויקאחרונה
המלצה מנסיון לפסיכולוגית מתמחה בטיפולי פוריותOYolo

בירושלים

או אונליין

רק מנסיון וממש דחוף

אולי כדאי לברר דרך מכון פוע"ה, יש להם מערך תמיכההסטורי
ומן הסתם מכירים גם מעבר.

בהצלחה רבה

ובמחשבה נוספת, יש כאן בפורומים הסגורים (או לפחותהסטורי
היה פעם) פורום מטופלות פוריות, לא מכיר מבפנים רק הוזכר שיש. אולי דרך המנהלים אפשר לבדוק איך לברר שם.
יש את נורית אומןמתיכון ועד מעון

היא עו"ס מתמחה בפריון, מומלצת של פועה, מקבלת בירושלים.

יש גם את יעל סיון פסיכולוגית היא מת"א, לא יודעת אם היא מקבלת בזום, מצוינת ממש, לא דתיה אם זה חשוב

נורית מקסימה. מקבלת גם באריאלnikאחרונה
יומולדת 50 לבעלמפלצתקטנה

הבו לי רעיונות

בכיוון של בילוי זוגי כלשהו+ בילוי נוסף עם הילדים.

מתנות?

תודה

אלרגיות למזון אצל ילדים - מה קורה בגינת משחקיםאריק מהדרום
עבר עריכה על ידי מנהל בתאריך ג' בתמוז תשפ"ו 14:05

כשאין צורך לערוך אז אין צורך לערוךאריק מהדרוםאחרונה
הסרטון הזה טוב יותר בלי ספויילרים.
נופש לטיפול זוגי ורגשי משולבכי אני אני
מישהו מכיר מקום לנופש שנותן קבלה על טיפול זוגי או נפשי? רוצים מקום נחמד עם בריכה וכל השאר פחות משנה.. אם יש אופציה לבוא עם ילדים עדיף כי כרגע אין ביביסיטר..
למה ללכת עקום .העני ממעש
למה עקום? לא מסתירים את הרצון לנצל מימון שזכאיםפ.א.

אליו לטובת יציאה לחופשה משפחתית 
 

בדיוק כמו הכנסים השנתיים של לשכת רואי חשבון ולשכת עורכי הדין באילת, ועוד גופים מרכזיים במשק - נופש שנתי משפחתי, שממומן בחלקו כהוצאה מוכרת של השתלמות מקצועית מוכרת למס.  

לא עקום..כי אני אני
חלק מהטיפול שאנחנו צריכים כרגע לשיקום שלנו זה נופש ביחד ומאד זורם לנו מקום שנותן באותה חבילה גם איזשהו טיפול שגם הצבא מכיר בו כמו סדנא זוגית, ספא וכו ולכן נשמח לשמוע😀
אם כך אז חוזר ביהעני ממעשאחרונה
חיבוקחדווית

יש לי חברה סופר סופר קרובה,

חברת נפש כמו שאומרים..עברנו הכללל ביחד..

ברגיל היינו מתחבקות חיבוק ארוך (יכול להיות כמה דקות) מלא משמעות ,צורה לבטא את האהבה ואת הקשר העמוק ומשמעותי, מתוך אהבה נקיה.

עכשיו אני מתחתנת עם הבחור שלי.

ואני לא יודעת מה לעשות.

האם זה סבבה שאני ככה מתחבקת איתה באמת מתוך אהבה כנה ואמיתי? האם זה משהו שאוכל לעשות גם אחרי החתונה. הרי למרות שיש לי את האיש שלי אני עדיין רוצה את החיבוק דווקה שלה, כמו שאני עדיין רוצה תחיבוק של אמא
מה אתם אומרים על זה

פשוט לעדכן את האיש שלי ואז זה סבבה??

מה אתם ממליצים, הכל זה יכול פשוט להמשך כרגיל?
וגם בכללי איך מנהלים חברות כלכך קרובה אחרי החתונה 

 

משהו לא מסתדרפשוט אני..

לפני שבוע העלית פוסט על כך שחברה טובה שלך מתחתנת, ולך זה קשה כי את עדיין רווקה.

ועכשיו תוך מספר ימים את כבר מתחתנת בעצמך...? 

היא לא כתבה שהיא מתחתנתזיויק
אלא שאלה מה יהיה אחרי שתתחתן מתישהו
''עכשיו אני מתחתנת''פשוט אני..
שאלה טובהמחפש אהבה
ואלה יפה שאתם עוקבים ושמים לבחדווית

תכלס השאלה הקודמת היתה לחברה שלי שרצתה לשאול... (חסום לה משום מה)

אם לא היית מתייחסת לזה כעניין זה לא היה חייב להיותפתית שלג

אבל אם באמת את מתייחסת לזה כמשהו גדול שיכול להשפיע על הזוגיות שלך- אז כנראה זה באמת עניין שצריך לפתור. קודם מול עצמך, ואח"כ מולו.

בגדול בעיה בהגדרה זה לאSeven

הרי זה לא אסור..

אבל כן נשמע לי מוזר שאת זקוקה לחיבוק ארוך מחברה כדי להרגיש את האהבה המיוחדת והנקייה בינכן...

בד"כ נשים מבטאות רגש באמפתיה בלהכיל אחת את השניה פחות יצא לי לחבק חברה שעות ברגיל (לא מדברת על מקרה קיצון נניח שמישהי מאבדת אדם יקר ואז נותנים לה חיבוק ארוך אלא כהרגל בינכן של חיבוקים ארוכים)

כן נשמע לי יותר נכון לשמור כאלה דברים לבעלך ובהמשך לילדים...בהצלחה

??חתול זמני

אין בזה משהו אסור מבחינה הלכתית

גם מבחינה רגשית לא רואה את הבעיה בזה

איני יכול לדמיין לעצמי מצב שבו משהו כזה היה מפריע לי (או לכל מי שאני מכיר) לכן איני רואה מה יש לעדכן כאן

 

וחתונה אינה סיבה לחתוך את כל קשרייך החברתיים, בחורך היקר אינו תמנון עם יכולת למלא את כל עולמך וצרכייך הרגשיים (ואני מניח שגם הוא אינו רוצה בכך)

לא רואה שום בעיה, חוץ מעצם השאלה.רקלתשוהנאחרונה

למה שתחשבי שזה יהיה בעיה?...

המלצות לצימרחושבת בקופסא

מקווה שזה מתאים לשאול פה ויהיו מספיק תשובות.

יכול להיות שעדיף לשאול בהו"ל.


אנחנו רוצים לצאת לצימר זוגי מהתקציב שנשאר לנו מהמילואים וכנראה נוסיף קצת.

מחפשים צימר חדר אחד לזוג, עם ברכה פרטית (באמת פרטית, שלא רואים אותנו ואנחנו לא רואים אחרים)

עם ארוחת בוקר יהיה נחמד אבל לא חובה.

תקציב של סביבות 1,000 שקל לילה, (נחמד אם יהיה בפחות) שני לילות בסוף אוגוסט כנראה (אני מקווה שלא יהיה עמוס או יקר מידי בזמן הזה, אין לנו כל כך אפשרות אחרת)


אזור בארץ: לא ירושלים או המרכז ממש, ולא צפון רחוק ודרום רחוק. אולי בשולי המרכז?

אנחנו מתניידים באוטובוסים.

עדיפות אם יש אטרקציות, מסלולים ודברים מעניינים לעשות באזור שאפשר להגיע אליהם באוטובוס.


אשמח לעזרה כי ממש לא מבינה בזה.

מומלץ ממש ממשכנפי נשרים

צימר במחסיה, עלה לנו 1000 לסופש

כל המתחם מגודר ורק שלכם יש בריכה וגקוזי פרטיים ומטבחון נוח.

אפשר להוסיף 200 ולהישאר גם מוצש עד ראשון בבוקר

תודה רבהחושבת בקופסא

אפשר להגיע בתחב"צ?

מחיפוש מהיר ראיתי שיש לפחות 4-5 צימרים ביישוב הזה. התכוונת למשהו ספציפי?


אשמח לעוד תגובות

עוקבתרוני 1234
אני אשמח להמלצות גם למקומות שלא צריך תחב"צ, בכל רחבי הארץ.
לא מאוד בקי, אבל ברחבי יו"ש יש המוןהסטורי
אולי צימרבוס שומרון באלון מורה יכול להתאים.

(לא הייתי שם, רק ראיתי פרסומים)

נראה לי פחות הכיווןחושבת בקופסא

אנחנו כנראה יותר מידי עירוניים בשביל זה, אין ברכה פרטית, וגם לא נראה שיש אופציות מה לעשות באזור מסביב.

אבל תודה, אשמח לעוד תגובות. 

ממליצה בחום על צימרים נוף החאן בכפר אוריהנגמרו לי השמות

הנה הקישור: נוף החאן, צימר בכפר אוריה | Weekend


היינו אומנם עם שלושת הילדים ולא רק זוג, אבל גם לזוג זה שווה בהחלט לדעתי.

אני זוכרת שהמחיר היה נמוך יחסית למקומות אחרים ויכול להיות שדווקא כן יתקרב לתקציב (לא יודעת לגבי אוגוסט).

הבעלים של הצימר מקסימים.

יש שם בריכה שווה שפרטית בשעות מסוימות שאתם שם (בעל הצימר מסביר הכל כאשר מגיעים. בגדול כאשר זוג או משפחה רוצים להיות בבריכה ויש במתחם עוד זוגות אחרים אז או מחלקים מראש שעות ואז יש לכם שעות רק שלכם.

או נכנסים בלי לקבוע כאשר פנוי ואז סוגרים את הדלת של הבריכה עם הווילון וכך זה סימן לאחרים שתפוס ולא נכנסים )

יש גם ג'קוזי גדול בנוסף. גם בחלק מהצימרים בפנים וגם ליד הבריכה עם מפתח ודלת וכנ"ל כאשר זה מתחלק לזמנים שהם רק שלכם).

זה באיזור צרעה ואשתאול, נוף מדהים, הרבה מסלולים. יש גם סניף איקאה קרוב אם שייך

ומרכז של חנויות אוכל וכו' באיזור (לא בכפר אוריה עצמו אבל קרוב).

לא יודעת לגבי תחב"צ.

אנחנו נהנינו מאוד וממליצה


תהנו המון

איזה כיף ❤️

שמעתי על צימר הראל בשבי דרוםפצלושון

700 ללילה

נראה מאד יפה

טוב, אז וויתרנו על הבריכהחושבת בקופסאאחרונה

כרגע מחפשים צימר באזור באר שבע או דימונה בלי בריכה, במחיר של עד 1,200 לשני לילות.

(גילינו שאפשר להזמין ברכה פרטית בנפרד מהצימר באזור. זה חוסך המון כסף)

אשמח להמלצות בכיוון.

מישהי חייבת לי כסף ולא נעים לי להזכיר להפשוט אני..
עבר עריכה על ידי פשוט אני.. בתאריך כ"ב בסיוון תשפ"ו 19:59

אבל עם חוסר נעימות לא הולכים למכולת, לכן הזכרתי למדינת ישראל בכל זאת...


 

 

 


 

כן חברים,

לפעמים מומלץ למלא דוחות להחזר מס 😀

יש עוד הטבה לניצול בעניין זיכוי מס רווחי הוןזמירות

בטופס 1301, בנספח שממלאים על השקעות בשוק ההון לפי טפסי 867, יש אפשרות לסמן שההכנסה היא מרכוש שהיה בבעלותך שנה לפני הנישואין - וזה כולל מניות או תיק השקעות.

ואז לייחס לבן הזוג חישוב בנפרד או לבת הזוג חישוב בנפרד על הרווחים בשוק ההון. 

 

כך שאם מי מבני הזוג נכנס לנישואים עם הון מסויים, ואפשר להוכיח את מקור ההון, אם פקיד השומה יבקש הוכחות - אפשר לנצל הטבת מס זו בפקודת מס הכנסה. 

אולי יעניין אותך