קודם כל לימוד זכות: סיגריות זה תיק שגם מעשנים שכבר ניסו הכל יודעים - לא פשוט בכלל לעזוב.
שלא לדבר על זה שאנשים עובדים על עצמם בעיניים חופשי, שהם בכלל לא תלויים בסיגריות וזה נשלט וכו' וכו'.
לגביך - למה את רוצה שיפסיק לעשן?
כי זה מסריח? כי זה מסוכן? כי זה יקר? כי אכפת לך ממנו? ממך? מכם יחד?
אלו שאלות שנשמעות פשוטות אבל כדאי שתבררי לעצמך לפני שאת נכנסת איתו לשיחה על זה,
פשוט אין סיכוי שתסחבי את זה באמת, וכל עוד שתשתקי, לא רק שזה יימשך כמות שהוא, אלא בתוך תוכך יתחיל להצטבר כעס...
אחרי שתבררי לעצמך מה את רוצה ולמה, ואחרי שתבררי לעצמך שזה חשוב לך גם בשבילו - תפתחי את הנושא.
מעשנים הם חבר'ה מאד רגישים ועצבניים כשמדובר בסיגריות שלהם... לכן חשוב שלא תהיי מאיימת או תוקפנית ותובענית.
הוא פשוט ילמד להסתיר טוב יותר (אם זה מספק אותך, תפדאל..) או פשוט יריב איתך.
אז בנחת, ובהצלחה רבה רבה! כל הכבוד שאת שואלת!
פתרון ביניים שיכול לפתור את רוב הבעיות זה סיגרייה אלקטרונית.
מומלץ ביחס לסיגריות מכל בחינה שהיא.