איך לעזאזל שוב???משמעת עצמית
מריבה בחמישי, אח"כ קצת בשבת.
והיום בעלי הנשמה התקשר לעבודה, שאנחנו חייבים להתפייס, וקבענו לצאת, ויצאנו.
קפה, פטפוט, כיף. ואז חלאס, יצאנו כדי לדבר.
דיבר דיבר דיבר, הקשבתי באמת. עם כל הלב. עם רצון להבין.
וברגע שהגיע תורי להגיד מה מפריע, משתעמם... עושה כאילו מקשיב, מעביר נושא.
מה? מה? מה?
למה לעזאזל יצאנו?
ולמה שוב חוזרים הביתה בשתיקה, מבואסים?

נמאס לי!
אוף. איזה באסה. זה כואב ומתיש. מבינה אותךשוברת קופות
גברים......די שרוט
ממש לא.אנונימי (2)
גברים לא מפטפטים בלי סוף.
זה מוזר .
יש גברים כאלהלמה לא123

מכירה מקרוב (לא בעלי)

איזה חפירות......אלוקים

הםאנונימי (2)
לא גברים .
וסליחה מהפותחת הלוואי יהיה לך טוב.
הגזמתלמה לא123

אבל זה באמת מוזר, אני חוטפת עצבם תוך כדי שהוא מדבר

יאללה....תגיע לעיקר כבר

זה לא פטפוט סתםמשמעת עצמית
הוא אמר כל מה שהפריע לו.
וזהו, נגמר העניין.
ואני יודעת שהוא אוהב אותי, ואכפת לו ממני,
אז למה הוא לא מסוגל להקשיב באמת????

אולי ספציפית היוםלמה לא123

היה מאוד עייף?

כשעייפים יותר קל לדבר מלהקשיב

אולי, אבל הוא יזם את היציאה, שזה כבר התקדמות...משמעת עצמית
פעם, הוא לא היה רוצה בכלל לדבר.
"מה יש לדבר"?
אז איך זה שעם כזה רצון טוב, והוא באמת איש מתוק, יש תחושה של חוסר הקשבה, ורק תגמרי כבר להגיד...
אם יש התקדמות ,זה מצויןלמה לא123

עוד תקופה הוא ילמד להקשיב

סבלנות

מתי???????????????משמעת עצמית
חושבת שיש לי באמת הרבה סבלנות, ומנסה לקבל אותו ולא לשנות אותו.
משתדלת לשנות את עצמי וללמוד מטעויות.
אבל היום - נשבר לי!
כמה אפשר? אני בנאדם.
לא יודעת,לא מכירה אתכםלמה לא123

אבל אם הוא בנ"א שמקבל ומקשיב בד"כ,ורק הפעם התפשל לו.

קורה,הוא בנ"א

תלכי לישון,מחר יום חדש. תדברו על הכל לפני העבודה,שלא תצאו עם פרצוף חמוץ מהבית

הוא לא מקבל ומקשיב בד"כמשמעת עצמית
הוא אוהב אותי.
אבל אין לו מושג מה זה להקשיב.

גברים, אפשר ללמוד את זה, או שזה אבוד?
ואם תכתבי לו?למה לא123

אבל בקיצור בלי חפירות,זה יעבוד?

רעיון...משמעת עצמית
אנסה.
תודה שאת מתאמצת...
😘
איזה כיף לדעת שהוא אוהב אותך סוסה אדומה
זה באמת אולי קצת פחות חזק אצלם,

בכנות למדתי עם הזמן ששווה להעיר אותו.
כלומר, אם יש לי תחושה שהוא לא עומד להקשיב, אני לא מבזבזת אנרגיות...
אני מאוד מכבדת ומעריכה את הדברים שאני מוציאה מהפה, ובכלל, חושבת שזו זכות בשבילו להבין מה עובר עלי ומה פגע בי.
כשאני מרגישה שהוא לא בקשב מלא, אני אומרת לו "אם תרצה לדעת מה פגע בי, תגיד לי"
ואז הוא מגלה בעצמו רצון כנה לדעת מה פגע בי (או אפילו סתם לשמוע את דעתי) ומקשיב.
ברגע שאני מרגישה שהוא לא מקשיב, אני מפסיקה.
לא מתוך כעס (לא מוכנה להתבאס בגלל שהוא לא בסדר, ובכלל זה אנושי לפעמים לא להקשיב), אלא אך ורק כי אני לא מוכנה לזרוק את המילים שלי לפח.

ככה זה גם בעניין הדעות,
לא כופה עליו לשמוע את דעתי (משתדלת ), פשוט אומרת לו "דעתי שונה... אם תרצה לשמוע אותה, אני אומר לך..." אין מצב שאני אומרת לו את זה והוא לא מת לשמוע את דעתי
סוסה יקרה מה שלומך?(נשמע רע...)משמעת עצמית
את כל כך צודקת, תמיד אוהבת לקרוא את דברי החכמה שלך.
נראה שעשית עם עצמך עבודה רצינית בעניין...
לא יודעת אם זה יעבוד, אם ירוץ לבקש ממני, כי זה לא הסוג. אבל גם אם לא, יודעת שאת צודקת.
משתדלת תמיד להפריד בין ההתנהלות שלו להשפעה עלי, והבעייה שלפעמים (כמו אתמול) זה באמת גובר עלי, ומתסכל כל כך , שאני מגיבה בכעס או עלבון. זו ודאי טעות, אבל גם אני בנאדם עם חולשה.
ועוד דבר, שמתי לב שכשאני מחליטה לא להגיד כי הוא לא בעניין לשמוע קורה אחד מהשניים: או שהוא באמת לא מעוניין ואני נשארת עם כל הבאסה בפנים, ואז מתפוצצת, או שהוא מפרש את זה כשתיקת דווקא רועמת (מכירה), וזה ודאי אין לי עניין.
מורכב מורכב
עבודת חיים
עייפההההההה

ואת כזאת מותק ❤
באמת טוב שיש אותך.
כיף לראות שאת שואלת ממקוםסוסה אדומה
שרוצה לקחת אחריות ולא רק מטיל את האחריות כולה על בן הזוג...


כעס ועלבון זו תגובה לגיטיבית לחלוטין.
השאלה היא לא איך לצאת בסדר, אלא איך יהיה לי יותר טוב.
תרשי לעצמך לכעוס אם את מרגישה שאת לא יכולה אחרת, גם אם תנסי לזכור שאת תמיד יכולה לבחור לוותר על הכעס - בשבילך.

לגבי זה שאת לא אומרת כי הוא לא בעניין לשמוע ואת נשארת עם כעס בפנים-
אני חושבת שמה שעוזר זה שאנחנו עושים עבודה עם עצמנו לחשוב ולהרגיש באמת שזה לא קריטי לנו שישמע.
את יודעת את האמת, ואת מעריכה את המחשבות שלך, כשתרגישי ככה באמת, הוא ירגיש ככה גם בעצמו וירצה לשמוע אותך.
כל שכן כשאת מציעה לו לשמוע ולא מכריחה אותו.
כל שכן כשאת יודעת שזו זכות בשבילו... מי לא רוצה לזכות? הוא מרגיש את זה.
אם מראש את לוקחת בחשבון שלא בטוח שהוא ירצה לשמוע, ואת שלמה עם זה, את לא תתפוצצי.
את אולי תרגישי צורך לדבר על זה, ואז או שתגידי לו את זה בהזדמנות אחרת, או שתדברי על זה עם מישהו אחר עד שיעבור ותפתרו את זה בצורה פחות אימפולסיבית כשאת חזקה יותר.

מותר לך להיות עייפה,
קווי ה' יחליפו כח ;)

באהבה ❤❤
את יודעת, זה מדהיםמשמעת עצמית
פתחתי את השרשור הזה לפני כמה ימים.
והתגובה הזו באה לי בוללללל בזמן

ואיזה חזק זה שאם זה ברור לי, כבר לא חייב להשמיע.
גוזרת ושומרת.

שבת שלום ומבורכת!
איזה כיף, שבת שלום! ❤❤סוסה אדומהאחרונה
ממש כיף לי לקרוא אותך כל פעם נגמרו לי השמות
מי שלא אילף סוסה ג'ינג'יתמופאסה
לא יודע מה זה...
ניק תפור
אפשר לאלף סוסה ג'ינג'ית?סוסה אדומה
או שהיא מאלפת אותך....?

ולמה תפור?
נדמה לימופאסה
שהוא יזם את היציאה והוא התכוונן להוציא ולא להכניס, לדבר ולא להקשיב.
באופן כללי, אני חושב שכדי לתקשר/להתפייס, לא צריך לצאת לדייט, לא צריך לבזבז אנרגיה מיותרת. פשוט לשבת בחדר שינה או במטבח (תלוי אם יש מצוטטים) ולדבר, לשפוך, להתפייס.
כמו שאומרים אצלנו ''אצ'רֹב אללחָדִידָה והִיֵי חָאמִיֵיה'' (תכי בברזל בעודו חם) תספרי לו על החוויה הגרועה שהיתה לך מהיציאה הזאת ושאת מעוניינת בתקשורת מאוזנת (לשון אוזן) ויש לך גם מה להגיד.

תזכו לקרבה גדולה בע''ה

אמן על הברכהמשמעת עצמית
ותודה על העצה.
אנחנו משתדלים באמת לגמור מהר עניינים כאלו, ולא להתרחק, אבל לפעמים אני פשוט מדברת לקיר...

באיזו שפה האמרות שפר שלך?
בהצלחה...מופאסה
בערבית
הוא יזם את היציאה . לא ?אנונימי (2)
ככה כתבת.
הוא רצה להשמיע.
לא לשמוע.
תזמי את יציאה. תשמיעי.
הדגיש יוצאים בשביל לשמוע אחד את השנימשמעת עצמית
והוא אשכרה מאמין שהוא באמת מקשיב לי.
אני יודעת מה זה כשהוא מקשיב. זה לא היה היום.

מתוסכלת כל כך.
כוכבאנונימי (2)
הבעל שלך.

ונזכרתי שיש לי ר''צ כזה. פעם חשבתי שזו אני המעייפת. ואז הבנתי וראיתי ושמעתי שהוא עושה את זה לכולם.
מפטפט בלי סוף. ושואל ומתעניין.ואז את באה לענות והבנאדם לא שם.

תופעה הזויה.
ובמקרה הזה הוא לא אדם רע.
אולי כזה בעלך.
אז את צריכה להרפות.
מנסה להרפות...משמעת עצמית
אבל זה אומר להיחנק עם הכל בפנים.
אני בנאדם שצריך לשחרר, לא יכולה לשמור ולהתעלם כל הזמן.
זה עובד קצת. לא באמת מרגיע...
כן הם כאלהאהבתחינם
הגברים...
בעלי מחוץ לבית כבר כמעט שבועים, מרצונו כמובן ,בגלל חוסר הבנה מוחלט אחרי מריבה.
העיקר השמיע מה שרצה להשמיע
ושאני התחלתי
ברח.
ככה הם, גברים...
אוייייייימשמעת עצמית
קשה.
שולחת חיבוק
זה בהחלט מבאססוסה אדומה
ונותן תחושה מאוד לא נעימה...

אני הגעתי למסקנה שלא שווה לי לתת לאחרים (כל אחד שהוא לא אני בעולם) לנהל את מצבי הרוח שלי...
כלומר, החלטתי שאני כבר לא חסרת אונים, וחוסר השלמות שקיים באחר לא משפיע עלי.
אני לא מתערבבת.
לצורך העניין, אם תהי בטוחה שמגיע לך יחס אחר והוא מתנהג לא בסדר, ותזכרי שלא שווה לך להתעצבן,
תצליחי לפתור את הבעיה עוד באותו הרגע.
תחשבי מה היה קורה אם היית לרגע מכילה את הכאב שלך, מבינה שזה שלו, נזכרת שאת לא חסרת אונים ולוקחת אחריות על הסיטואציה במה שאפשר ומשלימה עם זה שלא בטוח שתצליחי לשנות אותו.
מן הסתם היית מחייכת או אפילו מרימה גבה (תוך כדי דיבור) ואומרת "מאוד שמחתי על היוזמה שלך לצאת להתפייס, שמחתי גם להקשיב לך במלוא הקשב, אני אשמח לקשב מלא גם מהצד שלך"...
בלי תחנונים ובכעס (הוא לא שולט על מצב הרוח שלך), אלא באמונה שלמה שאת בסדר גמור ומגיע לך.
לדעתי, במקום שזה יתפתח למריבה (שהיתה יכולה להתפתח בצדק - כי זה בהחלט פוגע), הייתם מתגברים על זה ופותרים את זה באותו הרגע.

מאוד מכירה את הסיטואציה שבה חוזרים הביתה מבואסים -
תזכרי שגם שם כל רגע נברא מחדש ואפשר לבחור לתקן.

אני מקווה שזה הובן נכון,
את לא אשמה באף פגיעות שיש לך גם אם את מסוגלת להתגבר עליה למענך ולטובתך אך ורק כי את חזקה ובעלת חירות.

לפעמים גברים מפרשים דיבור רגיל של נשים כתקיפהפרפר 18

הפתרון 1)או לדבר אל הגבר בלשון רכה

 

2)או לכתוב לו את מה שאת רוצה א ב ג וכו

 

ככה זה גברים

חיבוק יקרהנגמרו לי השמות

זה קודם כל.

 

כי מאוד מבאס להרגיש ככה,

ובאסה כפולה ומכופלת שמורה למצב שבו את השתדלת וממש יצאת מגדרך כדי כן להקשיב,

ושנוספה הציפ]ייה הזו והיציאה המיוחדת.

 

אז מותר גם להתבאס.

ולהרגיש מעפן לעפמים. זה חלק מהחיים... :חיבוק:

ונכון שהרבה פעמים אנחנו עדיים לא מבינים למה???

אבל למה לא יכול להיות הכל פשוט וקל וכיף וזורם ושמח?

ובשביל מה זה טוב כל הכאבי לב האלה

וכל הרוע והגועל שיש בעולם

וכל הקושי הזה

ריבונו של עולם, בשביל מה זה טוב???

 

אז קודם כל באמת מותר לפעמים לא להבין.

פשוט להיות במקום ועמדה של "אני לא יודע" ולהרפות. לגמרי.

 

ולפעמים, כשקצת יותר חזקים ומחוזקים בעצמנו,

אפשר להבין - שלעיתים דוןוקא מהמשבר ומהקושי הכי גדול - מביעה גם ההבנה היותר גדולה ומכאן הדרך לפתרון הכי שורשי שיכול להיות,

ושלפעמים רק כאשר יודעים את הרע - אפשר להעריך את הטוב, ופי כמה וכמה להתנעג על הטוב הזה.

ושלפעמים הרע הזה שאנחנו ועבירם מגדל אותנו וגורם לנו לצמוח ולהצמיח כוחות ומידות נהדרות בנפש, שאפילו לא ידענו שקיימים בנו,

ולפעמים הרע הזה שאנחנו עוברים גורם לנו להיות *בעלי ניסיון* - ואח"כ לחלוק את אותו הניסיוןם הזה ב ד י ו ק עם אנשים אחריםפ שגם עוברים או יעברו אותו - ולהקל טיפה טיפה מהסבל שלהם, ולפעמים אפילו לרפא אותם ממש ולתת להם בוסט ענק שמרים אותם! וכל זה רק כי גם אנחנו היינו שם!

ובאמת באמת אין חכם כבעל הניסיון. ואדם שמרגיש שהשני גם היה שם, ממש ממש שם - מבין אותו יותר ויותר קל לצאת משם.

 

הנה, אני כותבת לך למשל ונזכרת תוך כדי שבדיוק בערב שבת האחרון, הבן הקטן שלנו נפל שעתיים לפני כניסת שבת וקיבל מכה רצינית במצח וממש חששנו שהוא פתח את המצב.

היה המון דם ובכי וצרחות והיסטריה של שאר האחים וכו'...

בקיצור היינו איתו עד שזה עבר ב"ה. שמנו קרח שעתיים שלמות וטחיבקנו והרגענו וכו'.

 

ואת יודעת מה קרה בשנייה אחרי?

כשהוא כבר הרגיש טוב וירדה לנו האבן הזו מהלב?

המשפט הראשון שבעלי היקר אמר לי היה "אני חייב להיות עם עצמי".

 

אני לא כ"כ הקשבתי באמת למה שהוא אמר והמשכנו הלאה...

ואז לקראת סעודת שבת ציפינו כמובן שאבא יבוא לשבת,

והוא אמר: "ואי ממש אני רוצה להיות עם עצמי"

אבל בא בכל זאת.

ואז אחרי האחרוה ואחרי שהבית נרגע ניסיתי לדבר איתו - והוא ענה ב: "אני לא רוצה לדבר איתך עכשיו".

והאמת? ממש ממש נפגעתיח,

ויותר מזה,\ לא הבנתי מאיפה זה בא?!

מה עשיתי?! לא עשיתי כלום. להיפך, הכל סבבה ביננו והכל זורם, אז מה נסגר עם המשפט הזה עכשיו ועם כל הרוצה להיות לבד הזה באמצע החיים???

 

ואז הקב"ה נתן לי רגע של חוכמה,

ובמקום להתחפר בעלבון שלי ישבתי על הספה בסלון.

ושפוט חשבתי.

חשבתי מההתחלה מה קרה היום.

ואז נפל לי האסימון!

 

הבנתי שבעלי כל כך כל כך דאג לילד,

וכל כך היה במצב של הישרדות

שאחרי שהכל נרגע - ירידת המתח המטורפת הזו - הוא פשוט רצה *לעכל* ו*לעבד* ו*להתמודד* עםפ כל מה שעבר עליו - אז ***הדרך שלו*** להתמודד - זה להיות לבד (!!!)

זה להתנתק רגע מההמולה וכולם - ופשוט כמו "לברוח" או "להיות לבד עם עצמו!!!

 

וזה בדיוק מה שהוא אמר במילים האלה!!!!

רק שבמקום לשמוע את המילים עצמן, ישר פירשתי שאולי זה בא נגדי או לא לדבר *איתי* ספציפית או לא להיות *איתי ספציפית* ואז העלבון חוגג...

 

אז לא!

אמרתי לעצמי "זה לא קשור אלייך יקרה!

את מאה אחוז

והיית מאה אחוז

והוא אוהב אותך והכל טוטב.

זה שלו.

שלו שלו שלו.

*הוא* צריך עכשיו את הלבד שלו.

זו הדרך *שלו* להתמודד.

 

ואז נזכרתי איך בכל ה18 וחצי שנים שאני מכירה אותו, וכל ה13 שנים שנשואים - איך באמת זה מנגנון שחוזר על עצמו אצלו -0 שכאשר הוא בפחד או חרדה או לחץ - הוא פשוט מעדיף להיות לבד.

וזה שאני בדיוק ההיפך - וצורחת החוצה את הכאב, ורוצה לדבר, בעצם לחפור, ודווקא להיות עם כולם - זה כי אני אני והוא והוא.

וצריך להבין שאנחנו שונים.

ולכבד את זה.

 

ומה אני אגיד לך, בשנייה שעשיתי לעצמי את הסימולציה הזו בראש כבר הרגשתי הרבה הרבה יותר טוב.

הלכתי לישון, עם לב הרבה יותר רגוע (לא מאה אחוז, כי עדיין היה חצי עלבונון, כי בכל זאת, אני בן אדם...)

ואז בבוקר - באמת אמרתי לו את כל זה והוא אמר ואי את ממש ממש צודקת! ככה הרגשתי!

ואז כל האנרגיה הייתה כבר יותר טובה והכל זרם.

אחרי שהוא נרגע

ואחרי שהרגיש שהבנתי אותו ולא רק תקפתי,

היה הרב יותר קל "להשלים"

 

ולמה חרפתי לך את כל זה?

כי אם *לא* הייתי בבאסה הזו בשבת -

לא הייתי יכולה לכתוב את התובנות שלי כאן -

ואז לא לעזור לך אול אולי לעוד מישהו/י שיקרא כאן, אפילו רק אחד, אפילו רק טיפה.

ועכשיו יש לי זכות שאני יכולה לחלוק את זה!

 

או כשהייתי אנורקסית ויצאתי מזה ב"ה -

אז את כל הרע והגועל הזה - אני ב"ה יכולה להשתמש דווקא בו כדי לעזור לנשים אחרות ששם (וב"ה עזרתי לכמה וכמה).

 

וככך בכל איכסה שיש בחיים.

 

את יכולה לעזור לאחרים

לבנות שלך

לבנים שלך

לעצמך,

להבין את עצמך יותר, ומהם הקווים האדומים שלך, ומה משמעותי וחשוב לך (בדוגמא הזו" השיתוף, ההכלה וההקשבה)

להבין את בעלך, את גבולות היכולת שלו, למה הוא מתנהג כך, מה חשוב לו וכו' (אולי לא יכול ללהכיל כרגע קושי שלך או כי הוא מרגיש שהוא אשם איפשהו או כי כואב לו לראות את אשתו החזקה והעמוד של הבית בקושי אז הוא בורח מזה בתת מודע שלו? אולי להעביר נושא זו הבריחה שלו, הוא יש בו מקופ בנפש שקשה לו מדי להכיל את זה אז הוא בורח? או כל דבר אחר. זה בא ממקום כלשהו. זה אף פעם לא סתם. צריך לברר מה יש שם לעומק.

ואז אחרי שהבנתם = לנסות לדבר על זה לעומק.

להסביר לו את הצורך שחלךל בהקשבה, כמה זה חשוב לך, כמה *הוא* משמעותי עבורך עד כדי שאת רוצה ובוחרת רק בו לשתף את כל עולמך הפנימי, רק כי הוא כזה מדהים וכזה החצי השני שלך...

ואם הוא לא פנוי רגשית כרגע - שישר תמצאו זמן *יזום* מתי כן - ותקבעו לדבר.

אם לא יצא אתמול?

מתי כן אפשר?

והוא ואת תציעו. ואז את תדברי והוא יקשיב.

 

בהצלחה יקרה  :לב:

 

 

קוראת שוב ושוב ושוב.משמעת עצמית
אין כמוך!
הלואי אצליח.
תודה תודה תודה
איזה כיף, באהבהנגמרו לי השמות


לייק!מופאסה
יש שיר שאהוב עלי,
שמסכם אולי את הדברייך המדהימים

מה שיבוא עלינו
יבוא לעזרתנו
את תראי
כי בכל צער יש גם שער
לאמת
וכל דמעה על פני מים
תפילה היא נישאת

תשמעו את זה! הזהרה 🛑 יש שם אשה שרה 🛑

מילים מדהימותנגמרו לי השמות
אני קוראת לזה שאם משכילים -
אזי המשבר יכול להיהפך ל"שובר" מתנה לחיים

אהבתי מאוד בכל צער יש גם שער לאמת. חזק.
שיואו מה זה הדבר הזה?!די שרוט
איזה ניגון צ'לו מטורף! מי זאת היוצרת הזאת? לא שמעתי עליה.

תודה זה היה במקום.
דווקא מכיר את אביב בכרמופאסה
מוזיקאי וגיטריסט מיוחד במינו (מנגן מלא כלים אתניים)

יש להם אלבום משותף, נפלא מאד
אוף. לא נפתח לי...משמעת עצמית
בא למישהו להוריד?
בבקשה , תהנימופאסה

תודה איש טובמשמעת עצמית
יפה מצידך ובאמת שיר מקסים
מילואים וצניעותחלי2001
בעלי יצא למילואים בתנאי שטח בצפון

הוא סיפר שבאחד הלילות היה קפוא


והם ישנו ברכב הייתה עוד חיילת וחייל ישנו כולם ברכב


אני רותחת מעצבים


איך להגיב ? 

באסהנעמי28

זה תלוי בסטנדרטים שלכם.

לא לכל זוג זה היה חורה.

כנראה שגם הוא לא חושב שחצה גבול, כי הוא לא היה מספר לך אם כן.


אם זה מאוד מפריע לך, כדאי שתגדירו גבולות גזרה כי זה לגמרי לא גבול שמובן מאליו.

קודם תעריכי את זה שהוא בכלל שיתף אותך בזהכְּקֶדֶם
להעריך? מה יש להעריך?אריק מהדרום

די בסיסי לשתף דבר כזה.

אולי לסכם איתו ביחד קווים אדומים שאותם לא עובריםזיויק
השאלה היא איזה חלופות היוכל היופי
לישון בקור מחוץ לג'יפ כשאתה גם ככה גמור ולא לישון בתוך ג'יפ עם חיילת, זו בחירה קשה מאוד מאוד
והשאלה היא מה יקרה בפעם הבאהזיויק

ומה מודיעים למפקד מראש.

מכיר את זה מהמילואים שלי.

סרטון חזק בנושאזיויקאחרונה
המלצה מנסיון לפסיכולוגית מתמחה בטיפולי פוריותOYolo

בירושלים

או אונליין

רק מנסיון וממש דחוף

אולי כדאי לברר דרך מכון פוע"ה, יש להם מערך תמיכההסטורי
ומן הסתם מכירים גם מעבר.

בהצלחה רבה

ובמחשבה נוספת, יש כאן בפורומים הסגורים (או לפחותהסטורי
היה פעם) פורום מטופלות פוריות, לא מכיר מבפנים רק הוזכר שיש. אולי דרך המנהלים אפשר לבדוק איך לברר שם.
יש את נורית אומןמתיכון ועד מעון

היא עו"ס מתמחה בפריון, מומלצת של פועה, מקבלת בירושלים.

יש גם את יעל סיון פסיכולוגית היא מת"א, לא יודעת אם היא מקבלת בזום, מצוינת ממש, לא דתיה אם זה חשוב

נורית מקסימה. מקבלת גם באריאלnikאחרונה
יומולדת 50 לבעלמפלצתקטנה

הבו לי רעיונות

בכיוון של בילוי זוגי כלשהו+ בילוי נוסף עם הילדים.

מתנות?

תודה

אלרגיות למזון אצל ילדים - מה קורה בגינת משחקיםאריק מהדרום
עבר עריכה על ידי מנהל בתאריך ג' בתמוז תשפ"ו 14:05

כשאין צורך לערוך אז אין צורך לערוךאריק מהדרוםאחרונה
הסרטון הזה טוב יותר בלי ספויילרים.
נופש לטיפול זוגי ורגשי משולבכי אני אני
מישהו מכיר מקום לנופש שנותן קבלה על טיפול זוגי או נפשי? רוצים מקום נחמד עם בריכה וכל השאר פחות משנה.. אם יש אופציה לבוא עם ילדים עדיף כי כרגע אין ביביסיטר..
למה ללכת עקום .העני ממעש
למה עקום? לא מסתירים את הרצון לנצל מימון שזכאיםפ.א.

אליו לטובת יציאה לחופשה משפחתית 
 

בדיוק כמו הכנסים השנתיים של לשכת רואי חשבון ולשכת עורכי הדין באילת, ועוד גופים מרכזיים במשק - נופש שנתי משפחתי, שממומן בחלקו כהוצאה מוכרת של השתלמות מקצועית מוכרת למס.  

לא עקום..כי אני אני
חלק מהטיפול שאנחנו צריכים כרגע לשיקום שלנו זה נופש ביחד ומאד זורם לנו מקום שנותן באותה חבילה גם איזשהו טיפול שגם הצבא מכיר בו כמו סדנא זוגית, ספא וכו ולכן נשמח לשמוע😀
אם כך אז חוזר ביהעני ממעשאחרונה
חיבוקחדווית

יש לי חברה סופר סופר קרובה,

חברת נפש כמו שאומרים..עברנו הכללל ביחד..

ברגיל היינו מתחבקות חיבוק ארוך (יכול להיות כמה דקות) מלא משמעות ,צורה לבטא את האהבה ואת הקשר העמוק ומשמעותי, מתוך אהבה נקיה.

עכשיו אני מתחתנת עם הבחור שלי.

ואני לא יודעת מה לעשות.

האם זה סבבה שאני ככה מתחבקת איתה באמת מתוך אהבה כנה ואמיתי? האם זה משהו שאוכל לעשות גם אחרי החתונה. הרי למרות שיש לי את האיש שלי אני עדיין רוצה את החיבוק דווקה שלה, כמו שאני עדיין רוצה תחיבוק של אמא
מה אתם אומרים על זה

פשוט לעדכן את האיש שלי ואז זה סבבה??

מה אתם ממליצים, הכל זה יכול פשוט להמשך כרגיל?
וגם בכללי איך מנהלים חברות כלכך קרובה אחרי החתונה 

 

משהו לא מסתדרפשוט אני..

לפני שבוע העלית פוסט על כך שחברה טובה שלך מתחתנת, ולך זה קשה כי את עדיין רווקה.

ועכשיו תוך מספר ימים את כבר מתחתנת בעצמך...? 

היא לא כתבה שהיא מתחתנתזיויק
אלא שאלה מה יהיה אחרי שתתחתן מתישהו
''עכשיו אני מתחתנת''פשוט אני..
שאלה טובהמחפש אהבה
ואלה יפה שאתם עוקבים ושמים לבחדווית

תכלס השאלה הקודמת היתה לחברה שלי שרצתה לשאול... (חסום לה משום מה)

אם לא היית מתייחסת לזה כעניין זה לא היה חייב להיותפתית שלג

אבל אם באמת את מתייחסת לזה כמשהו גדול שיכול להשפיע על הזוגיות שלך- אז כנראה זה באמת עניין שצריך לפתור. קודם מול עצמך, ואח"כ מולו.

בגדול בעיה בהגדרה זה לאSeven

הרי זה לא אסור..

אבל כן נשמע לי מוזר שאת זקוקה לחיבוק ארוך מחברה כדי להרגיש את האהבה המיוחדת והנקייה בינכן...

בד"כ נשים מבטאות רגש באמפתיה בלהכיל אחת את השניה פחות יצא לי לחבק חברה שעות ברגיל (לא מדברת על מקרה קיצון נניח שמישהי מאבדת אדם יקר ואז נותנים לה חיבוק ארוך אלא כהרגל בינכן של חיבוקים ארוכים)

כן נשמע לי יותר נכון לשמור כאלה דברים לבעלך ובהמשך לילדים...בהצלחה

??חתול זמני

אין בזה משהו אסור מבחינה הלכתית

גם מבחינה רגשית לא רואה את הבעיה בזה

איני יכול לדמיין לעצמי מצב שבו משהו כזה היה מפריע לי (או לכל מי שאני מכיר) לכן איני רואה מה יש לעדכן כאן

 

וחתונה אינה סיבה לחתוך את כל קשרייך החברתיים, בחורך היקר אינו תמנון עם יכולת למלא את כל עולמך וצרכייך הרגשיים (ואני מניח שגם הוא אינו רוצה בכך)

לא רואה שום בעיה, חוץ מעצם השאלה.רקלתשוהנאחרונה

למה שתחשבי שזה יהיה בעיה?...

המלצות לצימרחושבת בקופסא

מקווה שזה מתאים לשאול פה ויהיו מספיק תשובות.

יכול להיות שעדיף לשאול בהו"ל.


אנחנו רוצים לצאת לצימר זוגי מהתקציב שנשאר לנו מהמילואים וכנראה נוסיף קצת.

מחפשים צימר חדר אחד לזוג, עם ברכה פרטית (באמת פרטית, שלא רואים אותנו ואנחנו לא רואים אחרים)

עם ארוחת בוקר יהיה נחמד אבל לא חובה.

תקציב של סביבות 1,000 שקל לילה, (נחמד אם יהיה בפחות) שני לילות בסוף אוגוסט כנראה (אני מקווה שלא יהיה עמוס או יקר מידי בזמן הזה, אין לנו כל כך אפשרות אחרת)


אזור בארץ: לא ירושלים או המרכז ממש, ולא צפון רחוק ודרום רחוק. אולי בשולי המרכז?

אנחנו מתניידים באוטובוסים.

עדיפות אם יש אטרקציות, מסלולים ודברים מעניינים לעשות באזור שאפשר להגיע אליהם באוטובוס.


אשמח לעזרה כי ממש לא מבינה בזה.

מומלץ ממש ממשכנפי נשרים

צימר במחסיה, עלה לנו 1000 לסופש

כל המתחם מגודר ורק שלכם יש בריכה וגקוזי פרטיים ומטבחון נוח.

אפשר להוסיף 200 ולהישאר גם מוצש עד ראשון בבוקר

תודה רבהחושבת בקופסא

אפשר להגיע בתחב"צ?

מחיפוש מהיר ראיתי שיש לפחות 4-5 צימרים ביישוב הזה. התכוונת למשהו ספציפי?


אשמח לעוד תגובות

עוקבתרוני 1234
אני אשמח להמלצות גם למקומות שלא צריך תחב"צ, בכל רחבי הארץ.
לא מאוד בקי, אבל ברחבי יו"ש יש המוןהסטורי
אולי צימרבוס שומרון באלון מורה יכול להתאים.

(לא הייתי שם, רק ראיתי פרסומים)

נראה לי פחות הכיווןחושבת בקופסא

אנחנו כנראה יותר מידי עירוניים בשביל זה, אין ברכה פרטית, וגם לא נראה שיש אופציות מה לעשות באזור מסביב.

אבל תודה, אשמח לעוד תגובות. 

ממליצה בחום על צימרים נוף החאן בכפר אוריהנגמרו לי השמות

הנה הקישור: נוף החאן, צימר בכפר אוריה | Weekend


היינו אומנם עם שלושת הילדים ולא רק זוג, אבל גם לזוג זה שווה בהחלט לדעתי.

אני זוכרת שהמחיר היה נמוך יחסית למקומות אחרים ויכול להיות שדווקא כן יתקרב לתקציב (לא יודעת לגבי אוגוסט).

הבעלים של הצימר מקסימים.

יש שם בריכה שווה שפרטית בשעות מסוימות שאתם שם (בעל הצימר מסביר הכל כאשר מגיעים. בגדול כאשר זוג או משפחה רוצים להיות בבריכה ויש במתחם עוד זוגות אחרים אז או מחלקים מראש שעות ואז יש לכם שעות רק שלכם.

או נכנסים בלי לקבוע כאשר פנוי ואז סוגרים את הדלת של הבריכה עם הווילון וכך זה סימן לאחרים שתפוס ולא נכנסים )

יש גם ג'קוזי גדול בנוסף. גם בחלק מהצימרים בפנים וגם ליד הבריכה עם מפתח ודלת וכנ"ל כאשר זה מתחלק לזמנים שהם רק שלכם).

זה באיזור צרעה ואשתאול, נוף מדהים, הרבה מסלולים. יש גם סניף איקאה קרוב אם שייך

ומרכז של חנויות אוכל וכו' באיזור (לא בכפר אוריה עצמו אבל קרוב).

לא יודעת לגבי תחב"צ.

אנחנו נהנינו מאוד וממליצה


תהנו המון

איזה כיף ❤️

שמעתי על צימר הראל בשבי דרוםפצלושון

700 ללילה

נראה מאד יפה

טוב, אז וויתרנו על הבריכהחושבת בקופסאאחרונה

כרגע מחפשים צימר באזור באר שבע או דימונה בלי בריכה, במחיר של עד 1,200 לשני לילות.

(גילינו שאפשר להזמין ברכה פרטית בנפרד מהצימר באזור. זה חוסך המון כסף)

אשמח להמלצות בכיוון.

מישהי חייבת לי כסף ולא נעים לי להזכיר להפשוט אני..
עבר עריכה על ידי פשוט אני.. בתאריך כ"ב בסיוון תשפ"ו 19:59

אבל עם חוסר נעימות לא הולכים למכולת, לכן הזכרתי למדינת ישראל בכל זאת...


 

 

 


 

כן חברים,

לפעמים מומלץ למלא דוחות להחזר מס 😀

יש עוד הטבה לניצול בעניין זיכוי מס רווחי הוןזמירות

בטופס 1301, בנספח שממלאים על השקעות בשוק ההון לפי טפסי 867, יש אפשרות לסמן שההכנסה היא מרכוש שהיה בבעלותך שנה לפני הנישואין - וזה כולל מניות או תיק השקעות.

ואז לייחס לבן הזוג חישוב בנפרד או לבת הזוג חישוב בנפרד על הרווחים בשוק ההון. 

 

כך שאם מי מבני הזוג נכנס לנישואים עם הון מסויים, ואפשר להוכיח את מקור ההון, אם פקיד השומה יבקש הוכחות - אפשר לנצל הטבת מס זו בפקודת מס הכנסה. 

אולי יעניין אותך