צהורים טובים אנחנו פותחים שרשור חדש של דיבורים וחידות בלימוד אולי נקרא לזה ודיברת בם ע"פ הגמ' בקידושין ל'
כל יום או שבוע או חודש (לפי מה שנחליט ביחד) נחליף מסכתא מי שרוצה להצטרף זה יפתח היום בשעה 5 על מסכת מגילה
שלום ומצפה לכם
צהורים טובים אנחנו פותחים שרשור חדש של דיבורים וחידות בלימוד אולי נקרא לזה ודיברת בם ע"פ הגמ' בקידושין ל'
כל יום או שבוע או חודש (לפי מה שנחליט ביחד) נחליף מסכתא מי שרוצה להצטרף זה יפתח היום בשעה 5 על מסכת מגילה
שלום ומצפה לכם
איזה מסכת מתחילים????????
תודה ושכוייח על המיזם!!
למה צריך סיעתא דשמיא?
עיין בדף ו' שכדי לזכור בעינן סיעת הדשמיא
כמה נביאות היו?
שבע
וזה סותר רש"י בברכות ז' שגם לאה היתה נביאה
שבאמת לא היתה נביאה עי"ש
שלמה אחאב אחשוורוש ונבוכדנצר
אלכסנדר כי עסקו רק במה שכתוב (נראה לי)
3 אפשריות למי זה מלאכי?
אני מסכל בויקטקסט
שלחזרה בישיסבה ופעם ראשונה בעמידה
אם הגמ' בדף ג' על דניאל
מוציא את דניאל ומכניס שמעיה (רש''י)
איך זה מסתדר עם הברייתא שאומרת שהיה מיליון 200 אלף נביאים?
ירקרוקת זה משהו אחר נראה לי
והוא עשוי משמן זית שלא הביא שליש או איזה שם בערמית לא זוכר אבל עיין י"ג
(דף י''ד) ''כתוב דמים'' בלשון רבים
?
אבל נראה לי פחות עדיף לשאל על האזור הזה
והלכה כדבריו כי גם קוראים בשבועות ב''מעשה מרכבה''
אבל במקום אחד זה גמ' ובמקום שני אם אני לא טועה זה רש"י מביא את הטעם הזה
אבל נכון, תמיד עדיף צורת הדף
האלו בדיוק
לי אותה
![]()
![]()
אני עובר עליהם
איזה סגנון אתם רוצים הלכה או אגדה
בגמ' מפורש
בי"ט הגמ' אומרת חרש דומיא דשוטה וקטן והגמ' דוחה דילמא הא כדאיתא והא כדאית והא כדאיתא
ואילו בגמ' חגיגה ג' כתוב חרש דומיא דשוטה וקטן שאינו שומע ואינו מדבר ושם הגמ' לא דוחה דילמא הא כדאיתא והא כדאיתא??????????????????????????????למה?????????????????
אמרה הא כדאיתא והא כדאיתא
אם ירצה ה' נמשיך ביום ראשון
אם ירצו להמשיך
אז בינתים שבת שלום לשרשור הזה עד יום ראשון
וכל טוב לכולם !!!!!!!!!!!!!
זה ירד מאדד (ברוך ה'..)
אבל עכשיו יש פחות פעילות ממה שהיה לפני הקורונה
ואוו איך בא לי כבר את החופש הגדולל🤭
מה הסיבות שלכם בחיים?
בבסיס אני חי כי זה לא דורש ממנו שום פעולה אלא קורה לבד.
ואני ממשיך לחיות כי אני רוצה להתפתח ולהיות יותר שלם ומאמין שעוד יהיה לי טוב.
בנוסף אני מרגיש שיש לי פה תפקיד בעולם שאולי יהיה משמעותי
לא יודע.
מבררים את זה, מחפשים את זה
הלוואי וידעתי
כל הזמן והמטרה שלי היא לאסוף כמה שיותר כוחות כשאני למעלה כדי להצליח לעלות אחרי הירידה הבאה...
ככה עד שיבוא המשיח....
הפורום חזק להיות פעיל והם דיבורים חזקים אז מוזמנים להעלות נושאים מעניינים שאתם מתלבטים בהם אם סתם שאלות, חוויות, רגשות ופריקות
יש לי הדרן ויש תקלה ואין לי אינטרנט במכשיר (שהוא גם ככה דפוק (חצי טאצ) ובלתי נסבל) אני לא יכולה לקבל לטלפון אימיילים ובנוסף האפליקציה שלהם לא עובדת
יש למישהו דרך לעזור לי?
בבקשה אני נואשת נראלי אם עד סוף שבוע הם לא חוזרים אליי אני עוברת לנוקיה (ונוקיה זה זוועה)
אם מישהו יעזור לי אני אשמח מאוד
או סרטים אחרים