תגיד, בלעת בלתה?אנונימי (פותח)
שתית את כל הקולה?אנונימי (פותח)
תקרא בתקרה!אנונימי (פותח)
תעלה ת'עלהאנונימי (פותח)
מה עם המיים?אנונימי (פותח)
אתם שמים סמים?אנונימי (פותח)
הנה עוד כמה, תעלו גם אתם!אנונימי (פותח)
למה השומר שומר?אנונימי (פותח)
זה נקרא נקרה? (נקרת הצור)אנונימי (פותח)
ניראה לי שרק את לא הבנת...שבלולון
את מונה תמונה?שבלולון
בטטה קרה, בתת הכרה.נינט
תגידו אתם משוגעים מזה כל השטויות האלו?????????????מלכה בנשמה!!
גם אני לא הבנתי אז כנראה שמשהו אצלכם קצת תקוע.....מלכה בנשמה!!
נראה ליבת-של-מלך
שכדיי שתיישמי את החתימה שלך..
=)))
סתם....
זה אמור להיות סוג של שנון כנראה...
זה לא ככה..אלישע בן אבויה
בס"ד

זה 'אתה לא יכול לשתות את כל הקולה כל הזמן'
בדיוק המורה לימדה אותנו מה זה..המלכה של העולם
בספרות..
זה צימוד!
יש כאן כמה סוגים של צימוד..
 
חחחח..
 
אני אישית אוהבת את..בת מלך =)
אישה נעלה נעלה נעלה נעלה את הדלת בפני בעלה..
^^ונעה לה...שיראל.
תמשיכי לחפור....מלכה בנשמה!!
יש לי עץ באצבע.אלישע בן אבויה
בס"ד

כואב!
ח.. מגניב.. אהבתי!!ה!2ה 2!2ה
גמרו לי את כל הקולה!קוגל ירושלמי

אופס..  זה כבר היה קוגל ירושלמי
למה זה אמור לעניין אותנו?אורי הולנדר
כי זה היה פרסומת. נמחק.רחלקה
אוי את ממש מסכנהאנונימי (פותח)
יש לך לחה?אנונימי (פותח)
תירה בטירה! (טירה מלשון ארמון)אנונימי (פותח)
תעביר ת'אוויר!אנונימי (פותח)
...עוד חוזר הניגון
כמה חול יכול החול לאכול בכל ימות החול? אם בכלל יכול חול לאכול חול בכל ימות החול..
מחדד מחדד מחדד .מאוורר מאוורר מאווררzmil
ילדה ילדה ילדה
דג דג דגאורי הולנדר
דג דג דגאורי הולנדר
הנה כמהנחשונית
עכו כוסתה טל, צפת אף היא כוסתה טל. תגידו את זה מהר. כולם בטוחים שזה משפט על עצים, משהו עם קוקוס ופיקוס.

היא תיסע עם תשעים סוסים תשושים. (במנגינת: היא תבוא ברכבת היא תבוא היפ הופ)
היא תיסע עם שישים סוסים קשישים.
הוא ישמין משמונים שפמנונים שמנים.
הוא יצבע שבעים צבים צבועים.
לחמישים אין לי. רעיון מישהו?
היא תערבב ארבעים ריבועים רטובים. (של ריביולי כנראה...)
היא תשלול שלושים שלוליות משולשות.
הוא יפריע לעשרים פרים פרועים.
הוא יאסור עשרה סוהרים סהרורים.


לדני קרמן יש ספר שלם מלא בשטויות החמודות האלה עם איור לכל משפט. קוראים לו "מילימשוגעות". לפני שפותחים אותו רצוי ללבוש חגורת בטן, אחרת נקרעים מצחוק, פשוטו כמשמעו. קניתי ונתתי מתנה לפני 10 שנים ומאז לא מוצאת את הספר. רוצה לקנות לעצמי ואין.
אנה נס האננס?קוגל ירושלמי

נחשונית,אני מכירה את זה ככה:נקודות של כיסופים
עכו כוסתה טל,אפיק כוסתה טל,צפת אף היא כוסתה טל.(והמהדרים מוסיפים: וירושלים גם.)
שלך הרבה יותר טוב!נחשונית
ולנוסח המלא:שיקמהאחרונה
לחדרי נכנס ננס
ומצא שם אננס
מי יודע אנה נס?
אם ראית - אנא, נס
לעצור את הננס
נחשונית-חזק!!מתו"ש
שלמה שלמה שלמה שלמה שלמה?נחשונית
אני לא יודעת לנקד במחשב, אז הנה זה בתעתיק אנגלי:
shalama shlomo salma shlema shilema?

כתב את זה רבי שלמה אבן גבירול ( gabirol ) אחרי שמארחיו חשדו בו, האשימו אותו בגנבת מעיל ואילצו אותו לשלם תמורתו. בהיותו חף מפשע, הוא נעלב מאוד וכתב את המשפט הזה על פתק והשאיר בבית מארחיו. והפירוש:
שלמה, כלומר למה, שלמה, כלומר הוא עצמו, שילם על שלמה שלמה - מעיל שלם, שהוא בכלל לא גנב?
נחשונית ויושביה.. אני מכירה את זה ככה:ה!2ה 2!2ה
עכו כוסתה טל, יפו כוסתה טל, צפת אף היא כוסתה טל כווווולה....
מה זה לא רש"י כתב את זה?אפשר לתקן
יכול להיות שטעיתי וזה רש"ינחשונית
חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי. אולי מישהו ימצא מי באמת כתב את זה?
רש"י כתב על השמלה על עצמוטריכו
שהוא שלמה בכתב רש"י ואז הכירו בו שהוא חכם ומבין
אכן טעיתי, זה רש"י והנה הסיפור הנכוןנחשונית
אני מקווה. ציטוט מתוך אתר "סיפור טוב זה כל הסיפור"
http://www.mesaper.co.il/Default.aspx?ID=0cd3ec33-4340-4aee-8aa4-d552b44b07cc

רש"י ורבי יהודה הלוי

מספרים שרש"י היה נוהג מדי פעם לצאת לגלות, לן פה, לן שם והיה הולך לתקן את החטאים. בקיצור, יום אחד הוא מגיע לספרד נכנס אצל רבי יהודה הלוי, דופק בדלת. המשרת פותח את הדלת ואומר לו שרבי יהודה הלוי לא נמצא. חיכה לו רש"י ולבסוף הלך לו.

המשרת הבחין שהמקל של רבי יהודה הלוי לא נמצא. רץ אחרי רש"י וצעק עליו – תחזיר את המקל. רשי"י הסביר שלא לקח את המקל, אבל המשרת שלא היה חכם במיוחד הרביץ לרש"י והכריח אותו לשלם בעד המקל. שילם רש"י משרת את מחיר המקל כפי שביקש ולפני שהלך רשם על פתח ביתו של רבי יהודה הלוי  ש ל מ ה  חמש פעמים.

טוב, רבי יהודה הלוי חוזר לביתו והמשרת מספר לו שהגיע מישהו מוזר כנראה צרפתי וגנב את המקל, משום מה, באותו רגע הזיקה במחשבתו של רבי יהודה הלוי דמותו של רש"י ומיד יצא החוצה לחפש אותו תוך כדי כך הוא הבחין בכתוב שמחוץ לדלת. אכן הצליח יהודה הלוי לפגוש את רש"י ותוך כך שאל אותו אם אכן הוא כתב את מה שכתב ומה פירוש הכתוב.

פשוט מאוד השיב רש"י:

שלמה, שלמה, שילמה, שלמה שלמה.

ופירוש הדבר ששלמה שילם מחיר שמלה שלמה, עבור המקל.

הערה: מאחר והפירוש לא נוקד אקווה כי הקוראים יתעמקו וינסו להבין פירוש התשובה של רש"י.

 הערה: רבי שלמה יצחקי (רש"י, 1040 - 1105), מחכמי יהדות צרפת. נחשב לגדול מפרשי המקרא והתלמוד בימי הביניים, ולאחד מגדולי חכמי ישראל בכל תקופת הראשונים

  הסיפור נרשם מפי רמי יעקב שמשפחתו עלתה לארץ מקוצ'ין. הסיפור שובץ באתר ב -ערב טו' בשבט, תשס"ח. 21.1.08.


 





מה רק מרקלוקסוס
הנה שלי:מתו"ש
בס"ד
 
אני בשוק ששוקי שיווק בשוק שוק..חיחיחי אין לזה משמעמות אבל זה משעשע;)
 
או :עליתי לרגל לרגל הרגל לתרגל לרגל כל הזכויות..חחחח
 
 
לכבוד החשובים שכאן, שאלה קשה באה לפיתחי-שדמות בחולות

הרמב"ם כתב שיש לשלב פעילות גופנית למען בריאות הגוף והנפש,

מהו ענף הספורט המומלץ ליושבי מחשב / מושב נסיעה.

העונה להגדרות הצניעות ?

פילאטיס מכשירים לנשיםפ.א.
לפי פריינטה הדרשןדורין השמיני

אפשר פילאטיס ולא זומבה

גם לגברים וגם לנשיםשדמות בחולות

כמובן.

 

ואם יש משהו מותאם לזוגות כרעיון לחיזוק בית של תורה ואמת - זה יהיה נהדר

הרעיון הטוב ביותר במחשב הוא הליכוןשמיניסט באמ"ש

לזוג, הליכון זוגי

נמכר ב3000 ש''ח להליכון ו4900 לזוג

בריכהelicoאחרונה
האם להגיד הלל כל יום(פירוט למטה)שמיניסט באמ"ש

הרי כל יום אנו צריכים להודות שכ"מ ביבי שליט"א יצא למבצע נגד מ"ה איראן ימ"ש

הרי לכאורה נראה לענ"ד שצריך להגיד הלל כל יום, שהרי כל יום אנחנו ניצלים מחדש מאותה אימה שהייתה יכולה להרוג בנו רבים וטובים

ואכן אנחנו אומרים מודיםאנונימי (2)
3 פעמים ביום בכל יום, ועוד כהנה וכהנה תודות, שירות והללים.


הלל המיוחד אומרים רק בזמן המיוחד כדי שלא נהיה דשים את ההלל בעקבינו ונמצא שכרינו בהפסדנו

בין כה וכה אנו דשים את ההלל,אז מה הבעיה להוסיף?שמיניסט באמ"ש
אבל אז מה יעשו בתפילהדורין השמיניאחרונה

של הרב מרדכי אליהו לקום כל יום ותיקין זה קשה

למי שלא מעודכן בעולם הישיבותדורין השמיני

יש שאלה שממש עולה בזמן הזה בכול עולם הישיבות (התיכוניות) ומה שמתחתיהם

האם כשסופרים ספירת הגומר סופרים גם ימי חופש או לא 

על כן הגעתי אל כבוד תורתכם על מנת שתדונו בשאלתי ותענו לי תשובה המניחה את הדעת

מה הדיןקעלעברימבאר
של שמיניסט שנהיה בן 18 במהלך ספירת הגומר? האם הופקע מכלל תלמיד ומפסיק לספור בברכה?
לִכְאוֹרֶה לאדורין השמיני

 כיוון שזה טבעי שבשמינית נהיים בני שמונה עשרה על כן הם קרויים שמיניסטים

אבל האם שמיניסט שעשהדורין השמיני

בגרויות חורף פטור מלספור  

כשם שמי שעושה פסח שניקעלעברימבאר
סופר מהראשון, כך מי שעושה מועד ב סופר ממועד א
ומה עם השמיניסט שלא עשהשלג דאשתקד
אפילו בגרויות קיץ? יספור עד מועד ג? או שאצל שמיניסט כזה החופש התחיל מספטמבר של 6 שנים לפני כן...
כנראה שלא כי זה כמו פסח שנידורין השמיני
האם סופרים שמונה שמיניות בספירת הגומר?קעלעברימבאר
או שהשמינית שנה הזאת היא שמינית שבשמינית שבגאו"ה (ישיבה גאונית הונללו)? 
אין גוזרים גזרות שהציבור לא יכול לעמוד בהםדורין השמיני

והרי אם כשסופרים ספירה אחת מתבלבלים קל וחומר בשתיים

וגם שמצינו בדוד המלך שכאן זה עדיין ספירת העומר ואין מערבין ספירה בספירה

וכי מתבלבלים מאי הוי?125690
אם טועים בספירה ומוסיפים ימים, ראוי להם שיתווספו ואם מורידים ימים, למעליותא הוא
שמיניסטים לא סופרים125690
הלימודים בשמינית נגמרים מוקדם יותר (החופש בפועל שלי התחיל היום)
יא עוקץדורין השמיני

אנחנו נשארים אחרי היסודי

אבל כשאתה סופר ספירת העומר אתה מכוון גם על הגומר

יכול להיות שכיוון שישדורין השמיני

בזמן הזה גם ככה אווירת סופא דקורסא ואם היית פוטר את החופשים היית יכול גם לפטור הכל 

על כן צריך לספור הכל

הרמוניהאחרונה

אתם שטוניקים גאוניים

..מפוצלשת(:

@אני))))

זוכרת תמקום הזה???

עוד פעיל?קעלעברימבאר
שבירכת אותי ביומולדתאני:)))))
ישןן
וואי נכוןןמפוצלשת(:
איזו תקופהאני:)))))

פעם היינו חברות;)

נכון ואז נטשת אותי😪מפוצלשת(:
בואי, אנחנו יודעים מי באמת נטשה..אני:)))))
סתם.. אבל מסיבות טובות לפחות🤭מפוצלשת(:
זה כן.אני:)))))
לא בא לי לדבר בפורום הזה
העלאה באוב אסורה מהתורהזיויק
כן, אבל יש לעיין אם גם העלאה באוב דיגיטלי125690
האמת דנו בזה במשפחהאני הנני כאינני

מצד מה שהיה בטקס המשואות השנה, שהעלו באוב את חיטמן וכו'.

מה היה שםדורין השמיניאחרונה

 בשביל הלא מעודכנים

תרצו שנעיר פה את הפורום הזה?שדמות בחולות

יש לכם ממנו זכרונות טובים?

 

יש שרשורים שחקוקים לכם עמוק עמוק בראש?

 

תשתפו אותי (החדשה שבא לה להכנס ל"חבורה")

אני ארצה למרות שלא הייתי פהקעלעברימבאר
כנ"ל125690
...שדמות בחולותאחרונה

@משה תספר לנו מה היה פה ואיך מעירים פה ת'עניינים?

 

נשאלה שאלהשמיניסט באמ"ש
האם אדם המשחק כדור מים ונתן מכה תוך כדי ריחוף בפחות מג טפחים והכניס, נחשב שער או אינו נחשב שער?
למה שלא יחשב?אניוהוא
הוא לא במים ואם לא במים אז לא נחשבשמיניסט באמ"שאחרונה
הניגון הוא בשהרגלים יצאו מחוץ למים
שאלה רבתיקופת חיסכון

אם אתה יושב לך על חוף הים, ולפתע פתאום אתה רואה לא פחות ולא יותר- את אבו מאזן טובע! כן, בהחלט שווה! אבל כעת עומדות בפניך שתי אפשרויות, או להציל אותו או לשבת על פסק זמן ובירה. מה היית בוחר גולדסטאר או מכבי?

הייתי הולך לעזור לואניוהואאחרונה
לוודא שהוא טובע לגמרי.
שאלהשמיניסט באמ"ש
אם עברתי בשבת מרשות היחיד אחת לאחרת ע"י שיגור ולא עברתי ברשות הרבים שבאמצע, האם הוצאתי מרשות לרשות?
לא125690

זאת מחלוקת ר' מאיר וחכמים אבל להלכה, אם אתה מעביר חפץ מרשות היחיד לרשות היחיד שלא דרך רשות הרבים אתה פטור, אני לא רואה סיבה שזה יהיה שונה במקרה הזה.

יותר מעניין לשאול מה הדין במקרה של שיגור למרחק של יותר מד' אמות ברשות הרבים עם משהו שיש בו כדי הוצאה ביד

מה הדין בשיגור מרשות היחיד לרשות היחיד שרחוקההוד444
יותר מאלפיים אמה?
בעיקרון השאלה היא איך מתבצע השיגור125690

אם החלקיקים של האדם עוברים באוויר ומתחברים מחדש בנקודה אחרת (ע"ע צ'רלי בממלכת השוקולד) נראה שזה אסור. אם זה לא כולל מעבר בשטח שבין המקומות אני חושב שזה מותר. כמובן שבמקרה כזה יהיה מותר למשתגר ללכת רק ד' אמות מהמקום שאליו הוא שוגר.

אני חושב שברשות היחיד השאלה לא רלוונטית, אני לא זוכר בדיוק את הכללים אבל נראה לי שלפחות לרוב, המדידה של אלפיים אמה מתחילה מקצה רה"י, אם זה נכון, מה שכתבתי נכון רק כשמדובר על רה"ר

אוקי מגניבהוד444
מה הדין במנהרת קוונטים?ימח שם עראפת
או במנהרת הזמן?
עברת ברה'ר מעל י' טפחים או מתחת לי טפחים?אניוהוא
מסתומא אם הוא נזרק,ימח שם עראפתאחרונה

זה היה מעל עשרה טפחים, כי דרך בני אדם כשהם זורקים זה מגובה החזה בדרך כלל, ובהנחה שאנחנו לא עוסקים כאן בילדון אלא בבחור, יש לשער שהוא זרק מעל עשרה טפחים.

אולי יעניין אותך