אנחנו נשואים 6 שנים עם שתי קטנים ומהממים שלקח לי זמן להביא אותם ( לא המון זמן שנה וחצי כל אחד)
לפני כל הריון הרופאים אמרו לנו שנצליח רק בטיפולי פוריות להביא ילדים (fsh גבוה לגילי )
אבל פעמיים נקלטתי טבעי ללא עזרה מצד הרופאים בכל זאת אני צעירה וטיפולי פוריות תמיד היו נראים לי קשים והתעסקות עם הגוף ומצב מאוד מייגע
עכשיו אני שוב ממתינה להריון שוב כמעט שנה וחצי!! וכבר מתחיל להיות לי נורא קשה!! שוב הרופאים מציעים טיפולים אבל אני לא יודעת מה לעשות מצד אחד אני רוצה עוד ילד מאוד!!! אפשר לומר שזה הדבר שאני הכי רוצה בעולם כרגע..וגם נקלטתי טבעי פעמיים קודמות
מצד שני זה כדאי להתחיל טיפולי פוריות? זה תהליך כואב? שדורש הרבה? שעולה הרבה? אין לנו כסף מיותר גם..
תודה לעונות

