געגוע לא רגילמאן דאמר

אני רוצה להתגעגע 

אין לי מושג למה בדיוק אבל אני מתגעגע או אולי מתגעגע לגעגוע אמיתי

נכון אני לא באמת יודע מה זה שכינה ולא זכיתי להרגיש את האווירה בירושלים של בית המקדש אבל אני מתגעגע

איך אפשר להסביר לעיוור מלידה מה זה צבע ?!

איך אפשר לתארר את קצה קצהושלמה שאנחנו מפסידים ואפילו לא יודעים מה הוא...

געגועים...

אני גם ממש מרגישה ככה... לצערי .הכל עוד אפשרי
אני לא יודעת למה להתגעגע, וזה קשה... קשה להתאבל על מציאות שאתה לא מכיר,
להתגעגע למציאות שאתה לא מכיר,
ולקוות למציאות שאתה לא מכיר...
..להיות בשמחה!!!
געגוע זה פלא.
להתגעגע למשו משמע שחווית את המשו הזה.
הנשמה יודעת מה זה מקדש ולכן היא מתגעגעת, הנשמה יודעת מה זה להיות קרובים לקב"ה ולכן היא מתגעגעת אליו.
אשריך שאתה זוכה להרגיש את הגעגוע..
אולי ללמוד על בית המקדש ועל התקופה שבה בית המקדש היה קיים, מה עשו בתקופה הזאת, מה בית המקדש היה.. יש סרט קצר של "מגלי"ם" שהם מסבירים על בית המקדש שבנה הורדוס.. מראים שם איך בנו ו.. זה מדהים. ממש. מומלץ..
יש גם את הספר "נתיבות שלום" על ימי בין המצרים, הרב'ה מסלונים מדבר שם על מקדש..
וכמובן שיש את הגמרא עם תיאורים על התקופה..

אשריך.
נכון , אבלמאן דאמר

ברור אבל לזה אני בדיוק מתכוון גם אם נראה את כל הסרטי שיצאו ויצאו על ביהמ"ק ונקרא את כל התיאורים והספרים לא נגיע לקצה של הקצה של מה שבאמת היה שם..אנחנו ל יכולים לדמיין מה זה רק "לעלות לרגל" אז איך אפשר לנסות לשער מה זה ירושלים של בית מקדש או הר הבית ש בית מקדש או יתרה מכך את עזרת ישראל 

הרי ברור שזה לא היה משהו מרהיב גרידא 

ברור שביהמ"ק היה יפה אבל לא  זו הנקודה שלו הנקודה היא יותר הקדושה שבוערת בעצמות שאפשר למשש אותה ואת זה כמה שננסה לא נצליח לראות

 

(טוב אולי אנחנו יותר משולים לעיוור שכשהייה קטן ראה אעפס משהו ורק אז הוא התעוור ולכן יש אעפס געגוע למשהו....)

צודק.להיות בשמחה!!!
אנחנו לא יכולים לדעת בדיוק מה היה שם.. ולא נצליח לגעת בקצה קצהו של מה שהיה שם.
אבל אנחנו יכולים לעורר את עצמנו יותר ויותר. לא נגיע לגעגוע המדוייק, כמובן, אבל נעורר את הלב קצת יותר.
יש גם משו בהבנה שזה ככ גבוהה ולכן אני לא מבין.
שאומרים לי שבסוכות רקדו כל הזמן, לא ישנו, פשוט רקדו ורקדו, ומי שלא ראה את השמחה הזאת לא ראה שמחה מימיו.
הייתי במאה שערים בסוכות, זאת שמחה עצומה שאי אפשר לתאר. אז בבית המקדש זה היה יותר. הרבה הרבה הרבה יותר. יותר מבמאה שערים? שמע זה אור האורות של האורות!! ההבנה הזאת שזה יותר ממה שאני יכולה לדמיין זה.. וואו. ממ לאידעת אם הצלחתי להסביר..

אתה צודק, אנחנו לא נצליח להבין מה זה עד שיבנה בית המקדש.
אבל אנחנו יכולים להתבונן.. בית המקדש זה מצב של שלמות.. צריך להתבונן בזה..
סרטון של הרב אליהו זצ"ל..ניק כמעט בלי ראש
אני מתגעגעת לדברים שאני מבינה...דוסית שפיציתאחרונה

לקרבת הקב"ה ולקידוש שם ה' בעולם

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הספר:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

את יכולה להפסיק להספיםנקדימון

אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.

אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.


 

אולי די כבר?!

נשמע סיפור מענייןקעלעברימבאראחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אולי יעניין אותך