שאלה:אנא עבדא דקב"ה

מכל תנועות הנוער - לאיזה המנון הכי התחברתם ולמה?

אני מוסיף כאן את ההמנונים של התנועות הדתיות שאני מכיר:
אריאל:

המנון התנועה הוא "שיר האמונה", שכתב הראי"ה קוק זצ"ל:

לָעַד חַיָּה בִּלְבָבֵנוּ
הָאֱמוּנָה הַנֶּאֱמָנָה
לָשׁוּב לְאֶרֶץ קָדְשֵׁנוּ
עִיר בָּהּ דָּוִד חָנָה

 

שָׁמָּה נַעֲמֹד לְגוֹרָלֵנוּ
אַב הָמוֹן קָנָה
שָׁמָּה נִחְיֶה אֶת חַיֵּינוּ
חַיֵּי עֲדַת מִי מָנָה

 

שָׁמָּה נַעֲבֹד אֱלֹקֵינוּ
בְּחֶדְוָה בְּגִילָה וּבִרְנָנָה
שָׁמָּה נַעֲלֶה לִרְגָלֵינוּ
שָׁלֹשׁ פְּעָמִים בַּשָּׁנָה

 

תּוֹרַת חַיִּים חֶמְדָּתֵנוּ
מִפִּי עֶלְיוֹן נִתָּנָה
נֶצַח הִיא נַחֲלָתֵנוּ
מִמִּדְבָּר מַתָּנָה

 

--------------------------

בני עקיבא:
 

מילים: הרב משה-צבי נריה לחן: מ.פרלמן

 

יד אחים לכם שלוחה, הנוער החביב

על דגלנו כולכם, חנו מסביב

יזהיר לכם כוכב תורה

דרככם סוגה בעבודה

בלב אמיץ ובעזרת ה´, עלה נעלה!

קדימה בני-עקיבא, הידד במעלה!

 

מולדת זו, ארץ אבות, ארצינו הקדושה

מידי אביר-יעקב לנו מורשה

ראשינו בעמקי תורתה

כפינו ברגבי אדמתה

בלב אמיץ ובעזרת ה´, עלה נעלה!

קדימה בני-עקיבא, הידד במעלה!

 

----------------------

עזרא:

 

מילים – הראי”ה קוק (עם עיבוד והתאמה של מרדכי ברויאר לשיר האמונה – ‘לעד חיה בלבבנו’)

 

פה נעבוד צורנו,

בחדווה וברננה.

פה נחיה את חיינו,

תחת שלטון התורה.

 

בנה נבנה את ארצנו,

חזקו, חזקו ונתחזק!

בנה נבנה את ארצנו,

חזקו, חזקו ונתחזק!

 

-------------------

עוז:

 

עוז עוז
זוהי התנועה
תנועת הילדים האהובה
עוז עוז
זוהי הסיסמה
כוח וגבורה אצלה נמצא
הדגל שלנו גבוה מתנוסס
עליו חרוטים כל שורשי העץ
עם ישראל, תורת ישראל
יחד כאן בארץ ישראל
את כל השלושה נכבד ונאהב
באורה, בחמדה ובעמישב
נגדל ונפרח
עם שורשים עמוקים
נצמיח פירות טובים ומתוקים
נישא תפילה ליושב במרום
ה' עוז לעמו יתן
ה' יברך את עמו בשלום.

 

אם מישהו מוצא את ההמנון של הצופים הדתיים שיוסיף...

 

יאלה לענות!

...עובדת ה בשמחה????

וואוו שאלה קשהה מאודד

בשבילי.. הייתי ב-3 תנועות....

כחניכה הייתי בבני עקיבא.. אחר כך הדרכתי בעוז שנה אחת ועכשיו אני מדירכה באריאל.. אבל את ההמנון שהכי התחברתי הוא של בני עקיבא.. 

של אריאל זה מרגיש לי כמו שיר עמוק וקדוש.. עדיין לא התרגלתי.. ושל עוז זה שיר שמרגיש של ילדים..

עזרא לפי דעתי הוא כן נוגע למהותת של תנועה אבל רדוד מדי..

ובני עקיבא זה פשוט המנון.. ואני לא מסוגלת לשבת כשאני שרה אותו..

אני הייתי בתנועת נוער של צ"ה רק דמעה שקופה
חחח תוסיפי את ההמנון אם ישקרובה
יש להם מלא המנונים.דמעה שקופה
אני בבת מלך אחת שאוהבת


דמעה שקופה

אצלנו לא היה ממש בת מלך...

אריאלניק כמעט בלי ראש
עבר עריכה על ידי ניק כמעט בלי ראש בתאריך י"ד באב תש"פ 17:50

פשוט אליו הכי התחברתי.

 

הייתי בבני עקיבא, והפסקתי לבוא משתי סיבות.

1. זה בזבוז זמן עצום.

2. זה מעורב.

בזבוז זמן?ניצוץ.

אז לא הבנת את הפואנטה של תנועת נוער..

אני הבנתי. כל השאר לא.ניק כמעט בלי ראש

פשוט לא עושים שם שום דבר.

קודם כל, תפילת מנחה שם זה בושה וחרפה.

ובפעולה החניכים מפריעים כל הזמן ולא נותנים למדריכים לדבר.

וכמעט תמיד אין מסר.

 

וזה גם מעורב.

אצלנו זה לא ככה.. אבל סבבה..הכל עוד אפשרי
כל אחד ומקומו...
כל אחד ומקומו. אבל לא סבבה.ניק כמעט בלי ראש

בושה וחרפה...

..ניצוץ.
עבר עריכה על ידי ניצוץ. בתאריך כ"ב בסיון תשפ"א 01:32


דבר ראשון, מטרת השרשור אינה להגיד לאיזו תנועת נוער התחברתכיפת ברזל-סרוגה
דבר שני, זה משתנה בין סניפים.

דבר שלישי, אם היית רוצה מספיק, היית משנה את הסניף (לפחות קצת) במקום לברוח ממנו...
נכוןניק כמעט בלי ראש

1. נכון. מטרת השרשור היא להגיד לאיזה המנון של תנועת נוער התחברת. אני רק הוספתי על הסניף אצלנו.

2. גם נכון. אבל הסניף שלנו מעורב (כלומר,השבט מעורב).

3. כל השאר רוצים אותו ככה. חוץ ממני וחבר אחד שלי, אין אף אחד שרוצה שהשבט יהיה נפרד. 2 ילדים לא יצליחו להפוך שבט של 25 ילדים לנפרד. במיוחד עם כל השאר מתנגדים.

(השבטים הקטנים יותר לא מעורבים (לכאורה), כי הם יותר מידי חניכים)

לא דיברתי רק לגבי השבטכיפת ברזל-סרוגה
דיברתי לגבי הסיבה השנייה

(ומסכים איתך שלא טוב שבט מעורב, אני בעד להוציא את זה..)
אריאל ברור!!!הָיוֹ הָיָה

זה שיר אדיר!!

...נביאה????

בתור עמנון לסניף- בני עקיבא.

בתור שיר שאני מתחברת אליו- ברור של אריאל

ברור מאליו שאריאל!!דסדוסה

זה שיר של הרב קוק!! מה צריך יותר מזה?!

המממעונן

מביחנת משמעות ותוכן- ברוור אריאל!! פשוט בול מה שהתנועה מיצגת ואני הכי מתחברת לזה

אבל ההמנון הכי "המנוני" וקליט- בנ"ע

אני עוד לא יודעת לדקלם את ההמנון של אריאל גם אחרי כמה שנים בסניף (לאזוכרת כמה זמן עבר מאז כיתהגאפאטי אין לי כח לספור נו) 

תמיד הכל מסתבך לי במילים בין הבתים

אקיצר בנ"ע יותר מהומנן (לאדעת מה זה מהומנן..משו עם המנון)

ברור שבנ"ע!!!מתנחלת אמיתית

שאר ההימנונים נשמעים כמו שירים - לא הימנון.

עוז זה ממש ילדותי (אבל קחו בחשבון שזו תנועה לילדים ממש קטנים)

אריאל ועזרא זה... איך להסביר - קצת רדוד

אבל בני עקיבא זה חתיכת הימנון!!!

תכלס צודקת אבלמעונן

מה?!?

אריאל רדוד? חחחח אם כבר יותר מידי עמוק בשביל המנון..

לאדעת בדיוק ההפך מרדוד מבחינתי כיאלו אולי קצת כבד מידי בשביל המנון

אריאל רדוד???הָיוֹ הָיָה

לא, את לא רצינית.....

אני משוחדת . אבל של בנ"ע ואריאל שניהם דומים ומקסימים.קרובה


אני הכי התחברתי להמנון של בנ''ע..הכל עוד אפשרי
כי זה שילוב של כמה דברים שאני מאמינה בהם הולכת בדרכם ו...
אני לא מכיר את ההמנון של בני עקיבא...duty16

אבל של אריאל נוראי

כתוב למעלה..הכל עוד אפשרי
ברור שאריאל!!אין קדוש כה':)

אריאלניקית בנשמה, איך אפשר להגיד דבר אחר?;)

וחוץ מזה שההמנון של אריאל באמת מלא בתוכן ובכל הערכים של התנועה וגם זה של הרב קוק אז בכלל.

עוז זה של קטנים (טוב אבל זה הגיל..)

ובני עקיבא ועזרא זה יותר כזה מורל.

ואריאל באמת משקף את החזון והאידיאל

של התנועהאין קדוש כה':)


מבחינת מה?האקונה מאטטה:)
מבחינת היותו הימנוני קליט שמעביר בקלילות *חלק* מהאידיאלים? בני עקיבא
עומק- אריאל

ומישהו פה רשם שבני עקיבא זה מעורב אז רק מעירה הערה-
זה לא בכל הסניפים מעורב. הסניף שלי נפרד..
לכל המנון יש סגנון שונהכיפת ברזל-סרוגה
אריאל: תורה ועבודה באופן עמוק
בנ"ע: תורה ועבודה, באופן פחות עמוק+ עידוד לחברי התנועה.
עזרא: כמו בנ"ע מתומצת.
עוז: כמו בנ"ע לילדים.(עוז היא תנועת בת של בנ"ע)


בכל מקרה, אני מתחבר יותר לשל בנ"ע.





(ואני ממש לא מסכים עם הסוף של החתימה שלך)
חבל כי אתה לא מכיר את הסניף.האקונה מאטטה:)
טיולים- רובה נפרד
שבטים- נפרדים
מפקד- צד בנים צד בנות עם הפרדה ברורה
ואגב- התפילה אצחנו בסניף דווקא מאוד עוצמתית ולא בבאלגן..

ממ?כיפת ברזל-סרוגה
כתבתי לגבי ההמנונים, ד"א אני בבנ"ע...
הראה לי שהגבת ליהאקונה מאטטה:)
ורשמת הסוף של החתימה אז ..
סליחה
ברור שאריאלחושבת בקופסא

לא ידעתי שהמנון של עזרא זה פשוט עיבוד לשיר האמונה, בכלל לא ידעתי מה המנון שלהם.

 

ההמנון של אריאל ממש טוב, בעקרון הרב קוק כתב אותו שיהיה המנון חלופי במקום "התקווה" למדינה.

היה לי ממש מוזר לגלות שהוא גם שיר שבת.

אצלינו בסניף בין הבתים עושים מורל לשבט, אני לא יודעת איך זה בסניפים אחרים, אבל זה נותן להמנון לגמרי אווירה של סניף ולא שיר שבת.

 

לא מורל ארוך, סתם צועקים בסוף כל בית "שבט עוז" וממשיכים לשיר.

וואו, איזה זקנה אני, שנה כמעט לא הייתי במפקד, עוד מישהו בשבט עוז פה?

אריאלגארפילד


אריאללזיינוקית בנשמהאחרונה


חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הספר:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

את יכולה להפסיק להספיםנקדימון

אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.

אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.


 

אולי די כבר?!

נשמע סיפור מענייןקעלעברימבאראחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אולי יעניין אותך