מה אתם עושים בחופש?
אנחנו נעשה היום על האש
אנחנו נעשה היום על האש
ביום ראשון ושני הייתי בצפון עם המשפחה המורחבת שלי ![]()
אנחנו עשינו טיול לעין עקב בדרום מקום מטורף
נסענו ארבע וחצי שעות במדבר מלא בדואים
מה קורה?
מה נשמע?
מה המצב?
תתחדשי 
יש פה עוד מישהו?
פעם הייתי כאן
אין אף אחד שיגיב לך על זה
איך במלחמה והכל?
אין לי מושג אם מישהו זוכר אותי האמת
בני כמה פה האנשים עכשיו??
הו התקופה היפה שהיה כאן פעיל
אשתמש באותם מילים שהשתמשתי אז
זוכרים זוכרים
וגדלתי מאז
הייתי בת 11
היום ב"ה 13 חחח אשכרהה
חח, אני זוכר אותך נראה לי מביקורים פעם בפורום הזה... את טלי או משהו?
זה באמת מגניב לגלות כמה זמן עבר...
טוב, אבל שיניתי שם מאז...
אני טלי
ועכשיו אני חוחי ומצטערת על כל רגע. למה עשיתי את זה לעצמי?
אבל מתנצלת וזה
אבל כנראה בגלל ששינית שם לא מזהה אותך? (או שבכלל לא אמורה לזהות?)