לא יודעת אם מתאים כאן אבל הייתי חייבת!!!מתבגרת..

אני מדברת על בנים כל הזמן !!!!
מה לעשות איך להפטר מזה??????
אני מיואשת
זה בסדר... ובריא ב"ההנשמה יורדת


או כמו שאת אומרת... מתבגרת..

זה יעבור לך...שושיאדית
כנראה עברת משהו...
אני ממליצה לך לחפש מישהי לאהוב - אמא או אחות.
משהו שיהיה הדדי.
תראי שזה יצליח
אע?shoko
מה הבעיה בזה
..יאלה גאולה
עבר עריכה על ידי יאלה גאולה בתאריך כ"ה באדר תשפ"א 20:46


אוקיימשתדל לחפש
ו?...
מה הבעיה?
יש לי חברות ... שנמאסעליהם ....מתבגרת..
הן לא מסוגלות כבר לשמוע את הדיבורים שלי עליהם כל הזמן
....הָיוֹ הָיָה

זה מאוד הגיוני וטבעי, זה לא שמשהו בך לא בסדר, אלא הפוך, את בריאה ורגילה והגוף והנפש שלך עובדים כתקנן.

אבל, אכן צריך להמתין לזמן הראוי, אז כמו ששאלת - מה עושים בנתיים?

התשובה לזה טמונה בהבנת שורש התופעה הזו.

הרגשות האלו, של בנים כלפי בנות ובנות כלפי בנים, שרשם באהבת החיים, בכח החיים המפכה בנו, ואני לא מדבר רק על כח ההמשכיות, מה שמביא את התאווה עצמה, אלא על כח החיים, האהבה שלנו לריגושים, ל"חיים", מה שמביא בכלל את העניין והריגוש של שני המינים זה בזה, עוד לפני שדנים על התאוות. וזה דבר יקר ונפלא שה' ברא אותו איתנו, כדי שנשתמש בו, כדי שנחיה חיים אמיתיים, מתוך חיבור פנימי. לא מתוך מחשבה ומטרה שנלחם בזה, שנדכא את זה, אלא הפוך, שנשתמש בזה, שנתרומם עם זה!

והביטוי הכי עליון ועמוק של הכח הזה - הוא באהבת איש ואשתו. שם זה מתבטא הכי חזק.

אבל, יש לו עוד המון ביטויים, המון. שבאמת, בשלב שאת אכן טרם אוחזת ב"אהבת איש ואשתו", צריך להפנות את הכוחות - אליהם! אל הביטויים הללו של אותו כח אהבת חיים.

מה למשל? זה יכול להיות הרבה, ותלוי בסגנון האישי. זה יכול להיות החיבור לטבע, לחקלאות.. זה יכול  להיות טיפול בבעלי חיים, זה יכול להיות אומנות, ציור, כתיבה, שירה, ספרות... כל הדברים האלה - הם ענפים של אותו כח אהבת חיים, הנפלא והטהור המפכה בנו. ואם נשכיל - בגיל המתאים - להפנות אותו אליהם, נגלה פתאום שהנפש שלנו מסופקת מזה, זה נותן לה את מה שהיא חיפשה, את פתאום תגלי מעצמך, שפחות את מדברת על בנים, שהחברות שלך לא מתרגזות, שזה הרבה פחות תופס אצלך מקום... כי הנפש שלך תהיה עסוקה ומלאה בביטויים אחרים של הכוח הזה היוצאים בה מן הכח אל הפועל!!

 

(הדברים האלו שאמרתי הם דברים אמיתיים ועמוקים מאוד, כמובן שצורתם איך שהבאתי אותם היא בצורה מאוד מסויימת ומונגשת.. אבל באמת מדובר בדברים גבוהים ועמוקים, האמיני לי שהם אמת, ובדוקים.)

 

 

 

בהצלחה רבה. תאמיני בעצמך!

 

(רק הערה, הבעיה בלדבר כל היום על בנים היא לא רק ב"החברות מתעצבנות", אלא זה דבר לא ראוי מצד עצמו, ליהודים, שחפצים לשמור על הדת. לכן כדאי באמת לדאוג שזה יופסק) 

אוקי... אם א נ י קראתי את כללל המגילה הזו עד תומהההה ...שושיאדית
אני חושבת שלא צריך להכביר במילים כמה שהיא נכונה ומועילה!
תודה רבה!
איזו כתיבה יפה ומובנת! ואוו התוכן ממש חדר לי ללב!
תודה תודה, שמח לשמוע שזה מועיל וטוב.הָיוֹ הָיָה


ואוו איזו תשובה יפה ומושקעת... תודהאמרלד


בשמחה... תודה לך.הָיוֹ הָיָה


וואו, כתבת חזק ומדוייק.דמעה שקופה

יש אישור מכבודו להעתיק זאת עבור נערות שצריכות לקרוא כזה דבר?

 

(בכל זאת, זכויות יוצרים וכו')

 

@נשמה כללית

תודה תודה...הָיוֹ הָיָה

יש אישור מכבודי.

 

 

והלב של כבודי מאוד יתרחב אם כבודך גם תספר לנו עידכונים - אם זה הועיל וסייע להן וכו'...

 

 

(אגב, היות והגבת להודעה שלי יש תיוג אוטומאטית, גם בלי שתתייגי)

~~דמעה שקופה

חן חן.

 

בעז"ה.

 

(מה זה משנה, אני אוהבת לתייג. )

וואי אני מזדהה איתך ואני גם ממש מנסה להשתדל וזה קשה אוףףףףסטלנית בפעולה


אני מקוה שיעזור.אוא"ראחרונה
באדם יש כמה מערכות, כל מערכת יותר פנימית ועמוקה מקודמתה. יש את הגוף, הוא החיצוני. יותר פנימי זה הרוח, הרגש. יותר פנימי זה הנפש, מידות. יותר עמוק זה השכל והכי פנימי זה הנשמה והרצון.

הרבה פעמים אותה פעולה יכולה להיעשות בעקבות טעמים שונים. יש אדם שאוכל כי הוא רעב, חסר לו מזון בגוף אז הוא אוכל. לפעמים אדם אוכל כי הוא בדיכאון או להיפך כי הוא שמח. לפעמים אדם אוכל כי הוא מבין שצריך לחיות(לאו דווקא מצד הרעב שלו). יכול להיות גם שכל הטעמים יהיו יחד.

כל המערכות האלה מבטאות את הדבר הכי עמוק שבאדם, הרצון לחיים, להתפתחות, להתקדמות.

כך זה גם לגבי המשיכה בין המינים, יכולה להיות משיכה מינית, גופנית. יכול להיות, משיכה רגשית או שכלית. אך הכל זה ביטוי של הרצון הנשמתי להתפתחות של חיים.

הרבה פעמים אנחנו נמשכים לדברים לא טובים, זה לא בגלל שיש בנו טבע רע. אלא בגלל שאנחנו לא מספיק מחוברים לנשמה, לא מצליחים לפרש את הרצון נכון. אין באדם משיכה לרע, יש בו רק רצון לטוב. אם אדם מרגיש שהוא נמשך לדבר רע, זה רק מכיון שהוא לא מצליח לפרש נכון את המשיכה שלו. הוא מסתכל רק על הביטוי החיצוני של הנשמה בלי להעמיק.

הדרך הנכונה היא לעבוד בכמה מישורים:
א. להשתדל לעצור את הנפילות.
ב. לחקור אחרי השורש של הנפילה.
ג. למצוא את המקום הנכון לבטא את הרצון.

צריך לדעת שזו עבודה לא פשוטה "כי אדם אין צדיק בארץ אשר יעשה טוב ולא יחטא". אבל אסור להתייאש, עיקר המטרה של יצר הרע זה לייאש אותנו. כולנו לצערינו נופלים, אבל העיקר זה הקימה שלאחרי הנפילה "שבע יפול צדיק וקם".

כל החיים האדם צריך לשאוף להתעלות ולהתרומם. הקב"ה שמח בכל צעד ובכל רצון להתקרב אליו. כל דבר גדול מתחיל בצעד קטן.

שבעז"ה נזכה כולנו לחזור בתשובה שלמה לפניו!
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך