אני אמרתי כמובן אתה כוננת.. ומידי פעם, כשנשאר לי זמן, את הקטעים המקבילים באמיץ כח. (ומרוב שרצו אצלינו בסוף, לא יכלתי לנגן כראוי את תתן אחרית...
)
יש שלושה הבדלים משמעותיים ששמתי לב אליהם.
א. באתה כוננת יש ארבע פעמים את סדר הוידוי וההשחוואה שבמקדש, בין הפעם הראשונה לשניה יש שוב, ובה לא משתחווים.
ב. באתה כוננת מתוארים 4 הזיות, ובאמיץ כח רק 2.
ג. באתה כוננת יש לפני ההזיות את סדר תפילתו של כה"ג, והיא קצרה מאוד. ובסיום הסדר יש "כשם ששמעת מפיו כן מפינו תקשיב" ואז את התפילה הארוכה. ואילו באמיץ כח רק בסיום הסדר כתוב "כך היתה תפילתו של כה"ג" ואז את התפילה הארוכה, בנוסף - באמיץ כח יש את התפילה על אנשי השרון, ובאתה כוננת היא נעדרת.
אגב, היכתם על הלב באמירת "חטאתי עויתי פשעתי" שבוידויו של כה"ג?
כן










