סתם משו שממש הסעיר חברה שלי ומעניין אותי לדעת אם לעוד אנשיםאנשה חמודה

זה מפריע ככה.

דיברנו כזה ואז היא אומרת לי שהיא ממש שונאת שמגדירים דוסים.

כאילו נגיד אתה הולך ברחוב ואז אומר- וואו היא שיא דוסית. לפחות נראית.

והיא אומרת שזה ממש לא יפה ואסור להגדיר אנשים.

אבל מה? רואים אותה ואז אומרים היא דתיה. 

או כנ"ל לחילוניה.

זה נראה לכם לגיטימי? מה דעתכם על העניין?

השאלה המעניינת היאשחר אורן

מה ההשפעה של ההגדרות האלו? לרוב, אין להן שום השפעה, בדוגמא שהבאת, אמרת "וואו היא שיא דוסית" והמשכת הלאה בחייך, לא הייתה להגדרה הזו שום השפעה על משהו בחייך או בחייה. לכן אני לא רואה כ"כ סיבה שהן יפריעו לנו.

 

..להיות בשמחה!!!

יש פעמים שבאמת אין נפקא מינא להגדרה..

יש פעמים שזה חשוב לא יודעת בשביל מה אבל הרבה פעמים זה באמת לא חשוב..

לגבי דוסית או לא דוסית.. אני יודעת שיש הרבה שההגדרה הזאת מפריעה להם אז אולי באמת כדאי לא להשתמש בה.. במיוחד שזאת הגדרה מאד מאד לא מוגדרת..

ולמה ללכת ברחוב ולהגיד חילוניה לא חילוניה דתיה לא דתיה?

לכתחילה אולי כדאי להמנע כי יש כאלה שזה באמת מפריע להם, אלא אם כן יש צורך או אנערף..

לדעתי זה בסדראחלה וחסודה

אבל חשוב לדעת מה המטרה 

בעקרון זה סבבה לשפוט אנשים כשאתה לומד מזה .

אני גם - שופטת אנשים כדי ללמוד מזה , הרבה אנשים שפטתי בחיים שלי על מנת לדעת איך לא להתנהג או שכן .

אם את הולכת ברחוב ואומרת - וואלה זאת דוסית אז תבדקי מה המטרה שלך - אם את לומדת מזה אז אחלה . ואם לא , אז למה סתם לשפוט ?

אין מה לעשות הלבוש הוא הקובע את החיצוניות של האדםסטלנית בפעולה


וואי, אני גם ממש שונאת את זה...הכל עוד אפשרי
כי ברגע שאתה מגדיר משהו לפי הלבוש וזה, נגיד הוא דוס- אז אתה מצפה ממנו לדברים, רק לפי ההגדרה ''שלך''
או נגיד לא דוס- אז אתה כזה, וואי, הוא בטח לא שומר נגיע, וזה חפיף וזה....
זה דברים שממש מקפיצים אותיאין קדוש כה':)אחרונה

למרות שגם אני עושה את זה

כי תכלס אתה לא באמת יודע מי הבנאדם ואתה בא וכותב עליו קורות חיים. שזה באמת קצת בעייתי.

אבל יש בזה משהו טוב שמגדירים אותך,כי אתה מראה מה שאתה רוצה שיראו ומי שאתה באמת (אגב, גם זה בעייתי, אנשים שלא מתלבשים איך שהם מתנהגים, אבל זה עניין מאוד מתוסבך ואני לא אכנס לזה) וזה מכניס אותך לאיזשהי מסגרת.
וכן, טוב לי שיראו שאני דוסה ואני מעדיפה את זה מאשר שלא יבינו את זה ויקרו דברים לא נעימים.

פשוט צריך לדעת לקחת את זה בגבול הטעם הטוב- לא להתייחס לאדם כמו איך שהוא נראה, ואם זה סטיגמות שקשורות למגזר או לישיבה\אולפנא להיזהר מאוד לא להכליל ולא להתייחס לבן אדם הפרטי הזה כאילו הוא תמצית המגזר\אולפנא\ישיבה.

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הספר:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

את יכולה להפסיק להספיםנקדימון

אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.

אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.


 

אולי די כבר?!

נשמע סיפור מענייןקעלעברימבאראחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אולי יעניין אותך